Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:44:
Ik zal het dan anders formuleren.

Als je WA intensief gebruikt en je bent een paar minuutjes aan het chatten, wordt de telefoon erg warm. Geen enkele app die ik ooit op WP8 gedraaid heb, zorgt voor zo'n snelle hitte ontwikkeling als WA. Ik heb dit geprobeerd met de Lumia 925, mijn eigen 8X en daarnaast dezelfde ervaringen gelezen op fora waar mensen de app intensief gebruiken.

Nogmaals, nu en dan een berichtje typen of 20 notificaties binnenkrijgen in 5 minuten tijd zal je niet merken.

Ik merk dat het voor niemand hier een probleem is, dat betekent niet dat het probleem niet bestaat. Het is er bij veelvuldig gebruik en nogmaals niet exemplarisch.

De app genereert veel warmte indien actief. Dat resulteert in korte batterijduur. Kortom, WA is geupdated maar voor de fanatiekeling is de battery drain nog steeds een enorm issue bij dagelijks gebruik.

[...]
Ik heb er totaal geen last van met ca. 100 wa per dag (geen idee of dat veel of weinig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 21:29
bacardifrans schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:02:
Hier is het ook nog niet wat het wezen moet,
krijg de berichten pas wanneer ik whatsapp open
dus geen meldingen meer voorheen werkte dit wel
iemand een suggestie?
Reeds opnieuw geinstaleerd mocht niet baten.
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem op mijn Lumia 620, ik heb geen batterijbesparing aan. Wel alleen Wifi en geen data aan. (een dagje radio gestreamed terwijl ik vergeten was de mobiele data uit te zetten, wil niet nog meer over mijn bundel heen). Als dat de reden is dan is bacardifans wellicht geholpen, als er anderen zijn met dit probleem dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46
Paulus73 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem op mijn Lumia 620, ik heb geen batterijbesparing aan. Wel alleen Wifi en geen data aan. (een dagje radio gestreamed terwijl ik vergeten was de mobiele data uit te zetten, wil niet nog meer over mijn bundel heen). Als dat de reden is dan is bacardifans wellicht geholpen, als er anderen zijn met dit probleem dan hoor ik het graag.
En staat wifi wel aan bij een screen time out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 19:33
Nou net een melding binnengekregen (om 17:00) van een bericht die op 14:35 verstuurd is.... er klopt dus af en toe helemaal geen bal van.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik gebruik nu WA met WP8 en Android naast elkaar. Ben zeer intensief een aantal zaken aan het vergelijken
- Betrouwbaarheid notificaties
- Berichten in 'wachtrij' (openen van app komen ze binnen)
- Accu verbruik / warmte
- Snelheid
- Gebruiksgemak (smilies)

Hoezeer sommigen mij ook voor gek verklaren, na een paar dagen vergelijken merik ik het volgende op:

- de WP8 versie presteert op alle genoemde punten slechter tot veel slechter dan de Android versie
- de betrouwbaarheid van de berichten is laag tot redelijk. Dat is voor een chat app voor sporadisch gebruik OK, maar voor de veeleisende doelgroep onvoldoende.
- accu verbruik is niet tot nauwelijks een issue op Android, een groot issue voor WP8

De HTC 8X is getest na een factory reset. Standaard software, geen andere apps geopend. Ik heb daarnaast ook een Lumia 925 de afgelopen 1,5 dag getest (na hard reset). De accu hield het iets langer vol (is ook groter), maar warmte ontwikkeling bleek ook op dat toestel niet veel anders.

Het testen is gebaseerd op mijn dagelijks verbruik. Aantal gelijktijdige chatsessies, groepssessies en chatsessies waarbij ik tot zo'n 5 minuten maximaal app open had staan.

Het wordt tijd voor een update. Op WP Central zijn de ervaringen overigens ook aan het omslaan. Hopelijk is de weg met deze update nu vrij naar snellere aanpassingen. Van de andere kant weten we niet eens of de update ook door het WA team zelf zo groot is ervaren als wij dat doen geloven. Komt de nieuwe major update er nog aan? Ja ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Sheik schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:18:
Ik gebruik nu WA met WP8 en Android naast elkaar. Ben zeer intensief een aantal zaken aan het vergelijken
- Betrouwbaarheid notificaties
- Berichten in 'wachtrij' (openen van app komen ze binnen)
- Accu verbruik / warmte
- Snelheid
- Gebruiksgemak (smilies)

Hoezeer sommigen mij ook voor gek verklaren, na een paar dagen vergelijken merik ik het volgende op:

- de WP8 versie presteert op alle genoemde punten slechter tot veel slechter dan de Android versie
- de betrouwbaarheid van de berichten is laag tot redelijk. Dat is voor een chat app voor sporadisch gebruik OK, maar voor de veeleisende doelgroep onvoldoende.
- accu verbruik is niet tot nauwelijks een issue op Android, een groot issue voor WP8

De HTC 8X is getest na een factory reset. Standaard software, geen andere apps geopend. Ik heb daarnaast ook een Lumia 925 de afgelopen 1,5 dag getest (na hard reset). De accu hield het iets langer vol (is ook groter), maar warmte ontwikkeling bleek ook op dat toestel niet veel anders.

Het testen is gebaseerd op mijn dagelijks verbruik. Aantal gelijktijdige chatsessies, groepssessies en chatsessies waarbij ik tot zo'n 5 minuten maximaal app open had staan.

Het wordt tijd voor een update. Op WP Central zijn de ervaringen overigens ook aan het omslaan. Hopelijk is de weg met deze update nu vrij naar snellere aanpassingen. Van de andere kant weten we niet eens of de update ook door het WA team zelf zo groot is ervaren als wij dat doen geloven. Komt de nieuwe major update er nog aan? Ja ik denk het wel.
Wat versta jij onder slechter? Want ik krijg nog steeds al mijn berichten op tijd (op de seconde) en versturen verloopt ook zonder problemen (hiermee tel ik grote groep chats ook mee).

Krijg toch het idee dat de verschillende providers ook mee kan spelen. Slecht ontvangs en/of trage verbinding lijkt mij ook een rol kunnen meespelen, bedoel hoe kan de ervaring met deze nieuwe update zo verschillend zijn? Natuurlijk zijn er goed mierenneukers te vinden die al gaan schreeuwen als een bericht paar milisecondes later aankomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 21:29
coenox schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:14:
[...]

Die stond uit. Ik zal het morgen weer testen. Maar is dat niet ongunstig voor het batterijverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

na de update afgelopen weekend moet ik eerlijk zeggen dat het erop lijkt dat de accu het langer lijkt vol te houden op mijn 920.
:)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
En WEER lijkt het drop dat whatsapp geen verbinding kan maken. 'niet verbonden', maar internet werkt gewoon!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Na een paar dagen ben ik al iets meer tevreden over WA. Op m'n Omnia 7 (7.8) draait het net even iets vlotter en de battery drain valt op zich mee (heb het idee dat het iets beter is). Heb het gevoel dat de telefoon minder warm wordt..

Nu is m'n accu sowieso naar de haaien, want zelfs in battery saver haal ik een volle dag maar nèt...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Sheik schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:18:
.........
Ja ik denk het wel.
Heb jarenlang een Android toestel gebruikt en gebruik nu enkele weken/maanden een Windows 8 Phone. En je hoort mij, excl. ruim een week met notificatie gekloot niet klagen over Whatsapp op deze telefoon. Merk niet wat van warmte ontwikkeling / battery drain die excessief anders is dan vorige toestellen. Als ik alleen Whatsapp zou gebruiken op de 8x hou ik het ruim 2 dagen vol en dat met diverse groepsberichten en persoonlijk berichten (afbeeldingen / tekst).

Ben daarom ook zeer tevreden en verlang momenteel niet terug naar een Android phone.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Rudy, met alle respect maar ruim 2 dagen volhouden met de 8X is larie als je ook nog eens diverse (groeps)berichten via WA hebt lopen. Dat is niet realistisch, maar roze-bril-taal.
Maak het mij niet wijs asjeblieft. Ik ben pro-WP8 en anti Android, daar gaat deze discussie ook niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Nu online
Sheik schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:17:
Rudy, met alle respect maar ruim 2 dagen volhouden met de 8X is larie als je ook nog eens diverse (groeps)berichten via WA hebt lopen. Dat is niet realistisch, maar roze-bril-taal.
Maak het mij niet wijs asjeblieft. Ik ben pro-WP8 en anti Android, daar gaat deze discussie ook niet over.
Oke, wellicht is ruim twee dagen te overdreven, maar ben ook niet overtuigd dat het een batterij slurper is. Als ik rond 40% batterij verlies in 10 uur, met daarbij bluetooth, wifi, telefoon gesprekken, internet, facebook en whattsapp gebruik geloof ik niet dat het volledige batterij verlies komt door WA. Zou dit wel het geval zijn is de rest extreem zuinig.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
De rest is ook redelijk zuinig, maargoed dit (en de notificaties) is inmiddels een bekend probleem onder meer gebruikers (internationaal) op meerdere telefoons en is gemeld bij WA. Hopelijk binnenkort een bugfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

5 gelijktijdige groepsgesprekken met constant chatten zorgt wel voor wat meer energie-verbruik Sheik. Ik vind je verder wel redelijk negatief overkomen richting de update. Niet alles is meteen opgelost, maar het feit dat je energie-verbruik buiten de app al beter is, is voor mij al een reden om minder te gaan klagen.
De app is nog niet perfect, maar voorlopig is dit al een hele mooie update.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
Hier begint whatsapp weer raar te doen, krijg geen melding dat er nieuwe berichten zijn. Alleen als ik whatsapp zelf open.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Klopt, ik ben dan ook negatief over de update:
- meldingen die niet betrouwbaar binnenkomen (fact!)
- warmte ontwikkeling/accu verbruik (naar gelang gebruik)

Ik ben vooral teleurgesteld dat de app na 5(!) maanden niet veel progressie heeft geboekt. Iemand die dat wel vindt, is al vrij snel tevreden naar mijn idee. En dan vraag ik me zorgelijk af wanneer die 2 bugs nou eens worden aangepakt.

Dat zijn de main issues voor mij en vele anderen en die zijn niet opgelost. Energieverbruik buiten de app was altijd al ok, nooit iets van gemerkt. De update is nogmaals geen grote update geweest als je kijkt naar wat is opgelost is het een minor update.
Martinspire schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:02:
5 gelijktijdige groepsgesprekken met constant chatten zorgt wel voor wat meer energie-verbruik Sheik. Ik vind je verder wel redelijk negatief overkomen richting de update. Niet alles is meteen opgelost, maar het feit dat je energie-verbruik buiten de app al beter is, is voor mij al een reden om minder te gaan klagen.
De app is nog niet perfect, maar voorlopig is dit al een hele mooie update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Cyrus The Virus schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:04:
Hier begint whatsapp weer raar te doen, krijg geen melding dat er nieuwe berichten zijn. Alleen als ik whatsapp zelf open.
Dat is wat ik bedoel, ook ik heb dit probleem nog steeds, weliswaar niet altijd, maar wel vervelend genoeg om zaken te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sheik schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:10:
Klopt, ik ben dan ook negatief over de update:
- meldingen die niet betrouwbaar binnenkomen (fact!)
- warmte ontwikkeling/accu verbruik (naar gelang gebruik)

Ik ben vooral teleurgesteld dat de app na 5(!) maanden niet veel progressie heeft geboekt. Iemand die dat wel vindt, is al vrij snel tevreden naar mijn idee. En dan vraag ik me zorgelijk af wanneer die 2 bugs nou eens worden aangepakt.

Dat zijn de main issues voor mij en vele anderen en die zijn niet opgelost. Energieverbruik buiten de app was altijd al ok, nooit iets van gemerkt. De update is nogmaals geen grote update geweest als je kijkt naar wat is opgelost is het een minor update.

[...]
Snel tevreden?? Kan je gewoon niet inzien dat niet iedereen problemen ervaart ??? Ik heb nog steeds nergens last van. Zit in 10 groepsgesprekken en accuverbruik is nog steeds perfect met mijn l920. Sterker nog, sinds de laatste 2 updates is de verbruik juist afgenomen.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 17-07-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Tuurlijk kan ik dat inzien, ik geloof het zelfs ook. Echter, de berichtgevingen op fora (waaronder ook GoT) en eigen ervaringen met 3 WP8 devices duiden op nog steeds problemen. Onder welke omstandigheden deze problemen zich precies voordoen weet ik niet, daar moet WA zich over gaan buigen.

Ik krijg wel de indruk dat je niet geheel realistisch bent. Toevallig 10 groepsgesprekken, perfect accuvebruik en de laatste 2 updates is zelfs verbruik afgenomen (welke eerste update bedoel je dan??) . Deze uitspraken lijken mij nogal populistisch en 'afgerond' om je punt te maken. Desalniettemin kan ik me je ervaringen voorstellen. Echter, dat er iets aan de hand is met de laatste update van WA is wel degelijk een bekend fenomeen.
vali schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:41:
[...]

Snel tevreden?? Kan je gewoon niet inzien dat niet iedereen problemen ervaart ??? Ik heb nog steeds nergens last van. Zit in 10 groepsgesprekken en accuverbruik is nog steeds perfect met mijn l920. Sterker nog, sinds de laatste 2 updates is de verbruik juist afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mijn notificaties komen hier gewoon betrouwbaar binnen en ook de warmte valt wel mee. Ofwel: ik heb nergens last van en vind de update dan ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Martinspire schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:29:
Mijn notificaties komen hier gewoon betrouwbaar binnen en ook de warmte valt wel mee. Ofwel: ik heb nergens last van en vind de update dan ook prima.
Heerlijk toch! Keep on going!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
double post

[ Voor 94% gewijzigd door Sheik op 17-07-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sheik schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:51:
Tuurlijk kan ik dat inzien, ik geloof het zelfs ook. Echter, de berichtgevingen op fora (waaronder ook GoT) en eigen ervaringen met 3 WP8 devices duiden op nog steeds problemen. Onder welke omstandigheden deze problemen zich precies voordoen weet ik niet, daar moet WA zich over gaan buigen.

Ik krijg wel de indruk dat je niet geheel realistisch bent. Toevallig 10 groepsgesprekken, perfect accuvebruik en de laatste 2 updates is zelfs verbruik afgenomen (welke eerste update bedoel je dan??) . Deze uitspraken lijken mij nogal populistisch en 'afgerond' om je punt te maken. Desalniettemin kan ik me je ervaringen voorstellen. Echter, dat er iets aan de hand is met de laatste update van WA is wel degelijk een bekend fenomeen.

[...]
Ik ben mijns inziens geheel realistisch. Whatsapp heeft twee updates uitgebracht in 1 dag tijd, de 2.10.488.0 en als laatste 2.10.491. Probeer tevens niet een vertekend beeld te schetsen, ik heb gewoon nergens last van (en blij toe ook). Met normaal gebruik kan er met een werkdag maar 30% van mijn accu af (af en toe surfen en wat appjes), intensief gebruik rond de 40 a 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Daarom, ik weet niet waar het aan ligt. Ik zeg toch ook, ik geloof je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Net nog iets vaags, ik was muziek aan het luisteren en toen op pauze gezet. 45 min later wou ik weer verder luisteren en zag ik dat wifi symbooltje. Dus toen dacht ik meteen aan whatsapp met de audio hack.
Dit was op de L920, iemand dit nog meer gehad na de update.

Dit dus, ik had verder niks met de telefoon gedaan ik kreeg alleen wat whatsappjes binnen.
Afbeeldingslocatie: http://xs4all.nl/~ivibes/lumia920/audiohack.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Cyrus The Virus op 17-07-2013 13:14 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Telefoon al opnieuw opgestart sinds de update? Of anders even een (backup voor) reinstall doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ja telefoon al meerdere malen herstart sinds de update. Nu nog eens getest, muziek aan dan op pauze. Toen wat getypt in whatsapp (nog niks ontvangen alleen verzonden) en het symbool was weer terug.
Wifi staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Is dat wel een Wi-Fi icoon? Lijkt eerder iets met Speakers, toevallig een HTC 8S/X (vanwege Beats)?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
nee dat is het audio hack icoon, ik heb L920. Nu whatsapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd, eens kijken of dat helpt. Wel heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:28
Dit heb ik ook. Dit krijg je alleen als je een afbeelding/video aan het binnen halen bent en de app afsluit voor hij binnen is. Tenminste, zo is de audio hack bij mij er nog 2/3 keer ingeslopen...

Vervelend en stom!

Batterij gaat inderdaad wel snel leeg als je whatsapp 5 minuten intensief gebruikt, zeg een goede 5-10%. In idle 1 a 2% verbruik per uur, met meerdere background apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
En WEER kan,dat k*tprogramma geen verbinding maken! Internet doet het gewoon, typ dit nu op me telefoon... Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb wel verbindingsproblemen met Wif maar zeer zelden. Dan open ik WA en zie geen status bij mensen. 3g Geeft eigenlijk nooit verbindingsproblemen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Wat vaak voor problemen zorgt merk ik, is wanneer je Acces Point geupdate hebt, je prodiver daar op inactief staat, even op klikken en dan wordt ie actief.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Aardappelbakker schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:07:
Dit heb ik ook. Dit krijg je alleen als je een afbeelding/video aan het binnen halen bent en de app afsluit voor hij binnen is. Tenminste, zo is de audio hack bij mij er nog 2/3 keer ingeslopen...

Vervelend en stom!

Batterij gaat inderdaad wel snel leeg als je whatsapp 5 minuten intensief gebruikt, zeg een goede 5-10%. In idle 1 a 2% verbruik per uur, met meerdere background apps.
Hoe kom je aan 1-2 % per uur ? En met welke app meet je het ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Batterij slurpt ie nog steeds bij mij... Helpt opnieuw installeren van de app?

Maar wat ben ik blij dat ie die sound api niet meer gebruikt! Kan eindelijk gewoon verder met mijn gepauzeerde muziek!! :D

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Scrisissszzz schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:59:
Nee, net zo min als opnieuw opstarten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Sheik schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:01:
[...]

Nee, net zo min als opnieuw opstarten helpt.
Ach ja...

-stabieler
-weg sound api
-fatsoenlijke smileys

Het is al heel wat.. Als de volgende update maar geen 5 maanden duurt...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
En WEER kan,dat k*tprogramma geen verbinding maken! Internet doet het gewoon, typ dit nu op me telefoon... Meer mensen last van?
Ik heb hier geen last van, maar paar mensen om mij heen met een android phone (gs3) ervaren dit wel. Lijkt erop dat de servers van whatsapp af en toe kuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Als chaton wat groter wordt kunnen we altijd daar nog naar overstappen, vind het persoonlijk niet slecht werken. Sinds vandaag is het ook mogelijk om het voor non-samsung wp8 gebruikers te downloaden.

Mooie aan chaton is toch wel dat het op iedere browser werkt en niet zoals hangout alleen op chrome.

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 17-07-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vali schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:40:
Als chaton wat groter wordt kunnen we altijd daar nog naar overstappen, vind het persoonlijk niet slecht werken. Sinds vandaag is het ook mogelijk om het voor non-samsung wp8 gebruikers te downloaden.

Mooie aan chaton is toch wel dat het op iedere browser werkt en niet zoals hangout alleen op chrome.
Als je dan toch een ander chat programma wil, Nokia Chat Bèta werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Scrisissszzz schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:59:

Maar wat ben ik blij dat ie die sound api niet meer gebruikt! Kan eindelijk gewoon verder met mijn gepauzeerde muziek!! :D
nou blijkbaar niet helemaal, bij mij althans niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Cyrus The Virus schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:31:
[...]

nou blijkbaar niet helemaal, bij mij althans niet.
Doel je op de drain of het verder gaan met muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:54:
Daarom, ik weet niet waar het aan ligt. Ik zeg toch ook, ik geloof je.
Kan het ook niet liggen aan een combi van bepaalde apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:45

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Zeg nu kan dat aan mij liggen, maar ik heb dus 0,0 problemen met WA. Hij verbruikt niet heel erg veel. Ik heb vandaag zelfs een drain van 1,9% over de gehele dag genomen. Mijn telefoon doet 't nu anderhalve dag bij normaal gebruik (en ik gebruik WA redelijk vaak, elk half uur minstens wel een keertje).

Ik mis geen notificaties, ze komen allemaal (voor wat ik er zo van zie en hoor van mensen) realtime aan. Ik voer gewoon normaal mijn gesprekken zoals ik dat ook op mijn Android toestel deed en op mijn iPhone nog steeds doe. En ik zit in enorm veel groepsgesprekken omdat ik steeds van telefoon wissel en daardoor de meeste gesprekken bij mij groepsgesprekken zijn tussen mijn twee telefoons en de andere partij. (idee'tje van mijn vrienden niet van mij, maar eigenlijk best wel handig!)

Dus hier op 'n 520 draait 't prima en zonder problemen of issues.

Die audio hack had ik vandaag ook overigens, maar dat is enkel en alleen als ik audio afspeel. Doe ik dat niet, dan is dat icoontje ook weg.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:50:
[...]

Kan het ook niet liggen aan een combi van bepaalde apps
Nee, getest op clean installs en verschillende telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
coenox schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:14:
[...]

Het gekke is dat ik die setting niet heb. Draai 7.8 en heb bij advanced niet de mogelijkheden die je hier ziet http://unleashthephones.c...s_20130222_0022_thumb.png Alleen de ' Notify when new networks are found' De rest niet

WA geeft dus geen berichten als ik het scherm niet aanzet. Hoe los je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hmm, er staat weer een update van whatsapp klaar. Versie 2.10.506.0

Geen changelog, dus hws wat bugfixes en geen extra functionaliteiten....

[ Voor 37% gewijzigd door MRE-Inc op 18-07-2013 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom levert microsoft gewoon niet de goede api's zodat Whatsapp gewoon kan werken zoals hij hoort te werken?

Denk dat MS nog heeeeeeeel erg achterloopt op API's ten opzichte van iOS en Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 10:22

Mystikal

It never hurts to help!

Ik snap ook niet waarom ik op mijn Lumia 900 geen update automatisch te zien krijg bij Marketplace. Ik moet altijd naar de app zelf gaan? In het begin was dat niet.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mystikal schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 07:38:
Ik snap ook niet waarom ik op mijn Lumia 900 geen update automatisch te zien krijg bij Marketplace. Ik moet altijd naar de app zelf gaan? In het begin was dat niet.
Heb ik de laatste week ofzo opeens last van op mijn L720 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En whatsapp heeft het een avondje gedaan >_> via wifi werkt het zonder problemen, via 3G totaal niet. Alles al geprobeerd, T-mobile geeft whatsapp de schuld. Status blijft enige tijd connected, daarna opeens niet meer.

Jep, alle problemen zijn opgelost..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Ik heb sinds de update geen enkel probleem meer met Whatsapp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik eerst ook niet, maar krijg nu 24/7 "disconnected" als status. ALleen als ik via wifi ga werkt het. Helaas hoor ik vanuit mn werk (support bij provider) meer van deze klachten helaas :(

account deleten werkt voor een minuut of 10. App herinstalleren, APN opnieuw invoeren e.d. werken allemaal niet.

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 18-07-2013 09:10 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zwahiel schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:02:
Zeg nu kan dat aan mij liggen, maar ik heb dus 0,0 problemen met WA. ....
Op mijn 620 precies zo. Ook voor de update had ik weinig problemen, een enkele keer bleef het scherm hangen waardoor je even met de 'back' knop WA opnieuw moest opstarten. Sinds de update is het nog beter, allemaal net iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

hmm klinkt niet goed, ik heb net T-Mobile aangevraagd.. (zit nu nog met een belgische sim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
verbindingsnelheid op 4G gezet, mobiele data uit en aan, en het werkt weer >_> Dus het werkt alleen met hoogste snelheid op 4G, dafuq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 15:48
Hebben ze het trillen nu uitgezet wanneer je een berichtje ontvangt in de app zelf? Of was dit voorheen ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Er staat weer een update in de store! versie 2.10.506.0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Scrisissszzz schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:41:
Er staat weer een update in de store! versie 2.10.506.0...
Gisteren ja, als je nou even leest dan had je gezien dat dat al gemeld is.

O, en voor wie het interessant is: HTC 8X, T-Mobile 3G. WA werkt uitstekend.

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 18-07-2013 11:08 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:54
lanerios schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:40:
verbindingsnelheid op 4G gezet, mobiele data uit en aan, en het werkt weer >_> Dus het werkt alleen met hoogste snelheid op 4G, dafuq
Opvallend. Ditzelfde heb ik ook. Ook met t-mobile. Raar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Qua stabiliteit heb ik niks te klagen over de nieuwe Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
the Runningman schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:06:
[...]

Opvallend. Ditzelfde heb ik ook. Ook met t-mobile. Raar. 8)7
Volgens mij is T-mobile een beetje kansloos bezig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Scrisissszzz schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:45:
[...]

Doel je op de drain of het verder gaan met muziek?
De muziek, lees paar posts terug van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
lanerios schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:10:
Ik eerst ook niet, maar krijg nu 24/7 "disconnected" als status. ALleen als ik via wifi ga werkt het. Helaas hoor ik vanuit mn werk (support bij provider) meer van deze klachten helaas :(

account deleten werkt voor een minuut of 10. App herinstalleren, APN opnieuw invoeren e.d. werken allemaal niet.
Staat acces point op actief?
enomiss schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:46:
Wat vaak voor problemen zorgt merk ik, is wanneer je Acces Point geupdate hebt, je prodiver daar op inactief staat, even op klikken en dan wordt ie actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
serieus :p zoiets kleins is het? Haha, bedankt.. Voel me echt dom nu >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
enomiss schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:46:
eh?? Wat is deze? Met andere woorden, wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Luuk1983 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:42:
[...]

eh?? Wat is deze? Met andere woorden, wat bedoel je hiermee?
Af en toe heb je een update voor acces point, en daarna staat je provider daarin soms niet meer op actief, en dan werkt internet voor geen meter..............dat bedoel ik i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
settings -> acces point
instellingen -> toegangspunt

daar staat je provider :) daarop klikken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

Ik heb zojuist een nieuwe update voor WhatsApp binnengekregen en zit nu op versie 2.10.506. Er is echter geen changelog te vinden dus geen idee wat er verbeterd is.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Sinds de laatste update heb ik geen verbinding meer met whatsapp (hier ook T-mobile)

Status niet verbonden
Account geen info

Zowel op 2g 3g en 4g niet :p

[ Voor 19% gewijzigd door AlphaWierie op 18-07-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier ook nieuwe Whatsapp Versie 2.10.506. Gewoon verbinding. Maar inderdaad, waarom is het zo lastig voor developers om even een changelogje bij te voegen. Je weet toch zelf wat je doet ofniet?! Pfff...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vraag me nog steeds af of we na een week ook nog updates blijven krijgen. Dit voelt namelijk als een grote flashback. Dat ze even 2 weken knallen met het developen voor WP en daarna weer 6 maanden niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Argh, hoe zetten jullie nu WIFI ON, ook als de screen saver aanslaat.
Ik heb die setting niet in mijn wifi advanced settings en google helpt ook al niet. Microsoft zegt: ' One common cause of a lost Wi-Fi connection is a screen timeout, which pauses your connection and can prevent apps from downloading. If you're downloading lots of games or other large apps on your phone via Wi-Fi, you might want to go to your phone's lock screen settings and temporarily increase the screen timeout period, or disable it.'
Dus alsof die setting niet bestaat, maar meer mensen in dit forum raden dit aan. Waar zit deze verstopt in Win 7.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik krijg de nieuwe versie niet gedownload vanwege een fout aan Microsofts zijde. Denk dat de store of WA tijdelijk issues heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:50
max3D schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:47:
[...] Waar zit deze verstopt in Win 7.8?
Wifi tijdens lock kan niet in WP7.8, is alleen WP8. Screen timeout kan dan weer wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 18-07-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:08
max3D schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:47:
Dus alsof die setting niet bestaat, maar meer mensen in dit forum raden dit aan. Waar zit deze verstopt in Win 7.8?
Deze instelling is er niet voor Windows Phone 7.8.
Zie hierboven -O-.

[ Voor 7% gewijzigd door Wietsee. op 18-07-2013 19:37 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Merci Caelorum en Wietsee. Zocht me al rot.
Betekent dat ook dat ik WA berichten dus altijd veel later binnen krijg als ik alleen op Wifi zit (want dat is ook na de update zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max3D schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 21:11:
Merci Caelorum en Wietsee. Zocht me al rot.
Betekent dat ook dat ik WA berichten dus altijd veel later binnen krijg als ik alleen op Wifi zit (want dat is ook na de update zo)
Als wifi uit gaat met het scherm en je geen data/3g hebt, lijkt mij dat er niets binnen komt zolang je scherm uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Caelorum schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:33:
[...]

Wifi tijdens lock kan niet in WP7.8, is alleen WP8. Screen timeout kan dan weer wel.
Daar is gelukkig een trucje voor: open WhatsApp een keer als Wifi aan staat, en sluit 'm dan gewoon weer via de back-knop, maar gebruik geen Stop the music of iets dergelijks. De WhatApp verbinding blijft ook bij de screenlock dan actief, en daarmee ook de wifi verbinding.
Gebruik dat altijd als ik thuis ben, dan gebruik ik nooit data uit mijn bundel op die manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Als Whatsapp zo door blijft baggeren is Nokia over een paar maanden een klant kwijt. Sad but true..

* -Tom krijgt nog steeds meldingen van berichten welke hij al gelezen heeft. Nokia Lumia 800 - WP7.8

[ Voor 36% gewijzigd door -Tom op 18-07-2013 22:09 ]

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Dank Edit. Eindelijk het definitieve antwoord (edit, haha: voor 7.8, dit even voor toekomstige lezers)

[ Voor 37% gewijzigd door max3D op 19-07-2013 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

-Tom schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:08:
Als Whatsapp zo door blijft baggeren is Nokia over een paar maanden een klant kwijt. Sad but true..

* -Tom krijgt nog steeds meldingen van berichten welke hij al gelezen heeft. Nokia Lumia 800 - WP7.8
Hier op m'n Lumia 920 met Windows Phone 8 werkt WhatsApp (in tegenstelling tot jouw verhaal op de L800) na de update echt een heel stuk beter. De app is sneller, fatsoenlijke emoticons, notificaties die gewoon kloppen en ik kan iemand bellen vanuit de app. Het klopt dat WhatsApp deze update al veel eerder uit had moeten rollen maar ik ben er nu heel wat meer tevreden mee dan eerst en zie het niet meer als 'probleem'. Ik zou Windows Phone dus nog niet opgeven om wille van één app op de 'oudere' versie van het OS.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Daarbij is WP7.8 altijd al een probleemkindje geweest met notificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Nergens last meer van sinds de update, werkt nu perfect (HTC 8s)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Wat ik nog steeds ergelijk vind is dat er geen andere geluidjes gekozen kunnen worden voor groepen. Deze heb ik nu uit noodzaak maar op stil staan omdat ik anders de hele dag zit te kijken omdat ik denk dat er een prive bericht binnenkomt.

Overigens is dit niet alleen een WhatsApp dingetje, Wordfeud (ja dat speel ik nog :D ) heeft ook hetzelfde geluidje als WhatsApp. Ook erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
robkrekel schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 07:31:
Wat ik nog steeds ergelijk vind is dat er geen andere geluidjes gekozen kunnen worden voor groepen. Deze heb ik nu uit noodzaak maar op stil staan omdat ik anders de hele dag zit te kijken omdat ik denk dat er een prive bericht binnenkomt.

Overigens is dit niet alleen een WhatsApp dingetje, Wordfeud (ja dat speel ik nog :D ) heeft ook hetzelfde geluidje als WhatsApp. Ook erg vervelend.
Dat is ook een WP8 dingetje ;)

Er is trouwens weer een update uit gekomen, even kijken of het wat is.

[ Voor 6% gewijzigd door JerX op 19-07-2013 07:39 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 15:36
-Tom schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:08:

Hmm, ik moet zeggen dat WA het sinds de update wel redelijk doet met notificaties tot nu toe op mijn Lumia 800 (7.8 dus). Ik geef ze in ieder geval weer een kans. Heb de app maanden niet op mijn telefoon gehad, omdat ik 'm even zat was.

Ik loop me alleen nog te ergeren aan die vieze audio hack. Als ik die vergeet uit te zetten heb ik wel last van een behoorlijke battery drain.
JerX schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 07:38:
Jup, voor 7.8 ook :)

[ Voor 12% gewijzigd door InZane op 19-07-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:41
Dat wend snel hoor. Ik zit nu bijvoorbeeld elke keer na Whatsapp plots in mijn rekenmachine, die staat op de plek van stop the music :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
JerX schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 07:38:
[...]

Dat is ook een WP8 dingetje ;)

oud nieuws van gisteren jongen, maak ons nou niet blij met een dooie paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Na de laatste update was bij mij ineens de audio api terug! Althans, zo leek het, ik kwam steeds weer vanuit mijn muziek terecht in whatsapp!

Na een reboot van de telefoon was het weer zonder de api.. Erg raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Scrisissszzz schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:34:
Na de laatste update was bij mij ineens de audio api terug! Althans, zo leek het, ik kwam steeds weer vanuit mijn muziek terecht in whatsapp!

Na een reboot van de telefoon was het weer zonder de api.. Erg raar..
Bij mij lijkt hij weer helemaal weg te zijn na de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik heb gisteren de HTC 8X teruggebracht naar fabrieksinstellingen en nogmaals alleen Whatsapp geinstalleerd. Ik gebruik het continue tot dit moment. Hoe kan het nou toch als de app volgens jullie goed moet werken ik zo'n problemen ervaar. Ik moet nog steeds de telefoon uit standby zetten om echt ALLE notificaties te kunnen zien, sommige komen ook binnen in standby modus en zo hoort het. En als ik de app start krijg ik bij bepaalde chat sessies ineens meer dan 1 bericht binnen.

Dat kan toch niet?
Ik draai een standaard WP8 installatie, wifi staat altijd aan, GDR2 staat erop en WA draait op laatste versie. Leg het mij nou eens uit wat er nou nog aan mijn kant aan kan liggen. En dan te bedenken dat ik dit ook had op de ATIV S en Lumia 925. Wifi Is thuis, bij vriend en op werk gebruikt, geen echt verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Weet je zeker dat je je wifi wel in de achtergrond hebt aanstaan (bij wifi instellingen en dan geavanceerd). Kan namelijk zijn dat je bereik gewoon brak is, waardoor die notificaties anders niet binnenkomen. Lijkt namelijk van niet en anders is er iets met je netwerk/antenne aan de hand heb ik het idee

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 19-07-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ja wifi staat altijd aan en netwerken zijn in orde, 3g geeft dezelfde issues. Het is niet exemplarisch daar het op 2 andere toestellen ook niet consistent werkt.
Wel een voorlopig pluspuntje, na de laatste WA update merk ik dat de telefoon minder snel heet wordt, eigenlijk blijft hij lauw warm en dat is een van de beste bugfixes tot nu toe. Tenminste ervanuitgaande dat dit samenhangt met die update waar geen change log voor is. Ik test verder, maar het stemt me wel positiever dan de resultaten na de 'major' update van eerder deze week.

Goed nieuws vind ik altijd leuker om te delen hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sheik op 19-07-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Gisteren mijn niet-gerepareerde 920 voor de 2e keer terug gekregen, want 'niks mee aan de hand' (kuch). Accu nog steeds leeg in 4 uur op 3G en nog steeds heet, ook met de nieuwe WhatsApp-update. Morgen ga ik stampij maken in de Telfort-winkel, heb het nu wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Leuke info wat de laatste update ons bracht.
WhatsApp now tells you when your Windows Phone push notifications are broken
http://www.wpcentral.com/...-notifications-are-broken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Net even gekeken in de store, wat mensen nu vinden van de WA app. Staat er onder in het scherm: bijwerken. Versie 2.10.523.0 :9

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 19-07-2013 21:55 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:27
Inderdaad, nounou. Ze hebben er ineens zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik blijf het raar vinden. Dan hebben ze al die updates dus achter elkaar ingeschoten?

Pagina: 1 ... 27 ... 58 Laatste