Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Het lijkt mij ook geen pretje om tester te zijn maar dan kan je dat wel doen onder werktijd ;)
De meeste tweakers hebben hier ook nog eens een normale baan en proberen een hele boel in hun eigen tijd, maar ook dat wordt wel gewaardeerd.
Ruim anderhalve week geen reboot gehad. 3 dagen geleden aan de lader, 's avonds van de lader gehaald (ongeveer om 2:30 uur) naar bed, uit bed op 9:00, staat het bootscherm van android in beeld, vastgelopen.
Vandaag de tablet even aan de lader gehangen met 68%, opgeladen tot 100%. Tablet meegenomen op visite, daar aangekomen niks aan de hand. Lopen spelen tot ongeveer 88%. Cover dichtgeklapt, half uur naar huis rijden, eten, tablet aanzetten. Fout, hij was helemaal uit. 10 seconden knop indrukken, hij doet het weer.
Dus, rara. En zoek dat maar eens uit als tester, is geen pretje.
Wifi zet ik nooit uit, ook niet als het scherm uitgaat. Ik stream veel muziek vanaf mijn nas en daar heb ik geen continu beeld bij nodig.
Maar ik koop geen Ipad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Zonet een update gedaan naar versie 9.2.1.21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:25

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

homernt schreef op maandag 30 april 2012 @ 06:14:
En al rare dingen gemerkt ?
Ik ben em ook aan installeren nu .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Is die versie via OTA te krijgen? Gisteren was er nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 20:25

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Katsunami schreef op maandag 30 april 2012 @ 08:26:
Is die versie via OTA te krijgen? Gisteren was er nog geen update.
Ja klopt, gister nog niks, maar nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
homernt schreef op maandag 30 april 2012 @ 06:14:
Tijdens het typen van een reactie als 'ik ben eerst even op GoT wezen kijken of er nog problemen zijn' viel de tablet weer uit. Toen dacht ik, slechter dan dit kan het toch niet worden, dus installeren maar :)

Nu na de installatie kan ik dit bericht tenminste weer uittypen. Op hoop van zegen dus maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ook hier de update erop geknald, op hoop van zegen dat die idd niet uitvliegt.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Mooi dat 9.2.1.21 nu ook beschikbaar is voor WW.

Ik heb er geen hoge verwachtingen van maar hopelijk helpen alle beetjes.

Helaas moet ik zelf wachten op een CWM-flashable versie maar dat zal niet lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Update geïnstalleerd. We zien het wel.

Vreemd genoeg hebben zowel de Transformer als de Tab hier opeens problemen op het 2.4GHz netwerk, vanaf de locatie vanwaar ze het meest worden gebruikt. Ga ik een meter korterbij, dan werkt het prima. De Tab werkt goed op het 5GHz netwerk, maar de Transformer kan daarmee niet overweg. Veranderen van het kanaal, of van N naar B gaan helpt niet. Beide tablets zeggen op het 2.4 netwerk dat de verbinding goed (tf) of uitstekend (tab) is, en toch werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ook hier de update geïnstalleerd. Alles goed verlopen en nu afwachten of hij stabieler is geworden. Laatste tijd toch al weinig problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Duimen maar. update ging goed en nu al een kleine 80 minuten bezig met veel apps open en weglopen om koffie te zetten enzo waarbij de tf door mij of zelf op standbye gaat. vooralsnog stabiel en geen uitval of reboot. duim duim duim... wifi is hier onveranderd aldus speedtest.net en app tests.

[ Voor 11% gewijzigd door notsonewbie op 30-04-2012 09:38 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat erop, alle apps zijn bewaard gebleven. Wat in de vorige firmware was, zit er nog in, nl als ik in youtube bij mijn favorieten kijk en er een geopend heb, dan wil ie de volgende niet meer openen. Eens zien wat ie voor de rest doet.... heb geen terug naar fabrieksinstellingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 18:40
Ik had de Gmail app disabled in een poging om de problemen op te lossen. Nu de update er is wil ik graag de Gmail app weer gaan gebruiken. Ik kan echter nergens vinden hoe ik dat doe. Ik heb de app al bijwerkt met Google Play, maar daarna heb ik niet de optie om de app te openen. De app staat ook niet in de app drawer en ook niet in de lijst met apps (alles) onder settings. Tips zijn zeer welkom.

Ik heb het gevonden. De app stond onderaan de lijst van apps met de opmerking "uitgeschakeld". Een optie "inschakelen" was er echter niet. Ik heb daarna alle updates van de app verwijderd zodat ik weer de standaard fabriekversie had. Daarna was de app weer beschikbaar. Vervolgens weer bijgewerkt in Google Play en dat was het. Wel heel onhandig dat er geen "inschakelen" optie is.

[ Voor 32% gewijzigd door EricEric752 op 30-04-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
7o9 schreef op maandag 30 april 2012 @ 08:57:
Mooi dat 9.2.1.21 nu ook beschikbaar is voor WW.

Ik heb er geen hoge verwachtingen van maar hopelijk helpen alle beetjes.

Helaas moet ik zelf wachten op een CWM-flashable versie maar dat zal niet lang duren.
Ik heb net de WW .21 update omgezet naar een CWM zip. Ik heb de orginele recovery uit de blob gehaald.
Als je root hebt en die wil houden moet je OTA Rootkeeper gebruiken.

Hier is de download: ww-9.2.1.17-to-9.2.1.21-CWM-v1.0.zip
MD5: 1E312596EA5F7ECB3AAC80E097237CF1

Let op! Als je bestanden gewijzigd/verwijderd hebt zal deze update NIET werken. Dit is voor mensen die stock rooted draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Vind zelf wel dat de tf er niet sneller op is geworden, of lijkt dat maar zo?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kheb de update er ook net op, ik merk geen verschil qua snelheid.

Crashende browser had ik nooit last van aangezien ik de veel stabielere ics browser+ al tijden gebruik, het enige waar ik last van had is dat hij af en toe 's ochtends in een reboot loop stond... als dat de komende 2 weken niet gebeurd dan pas heb ik vertrouwen in deze update ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 30-04-2012 10:34 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik vind dat de tf sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Lizard schreef op maandag 30 april 2012 @ 10:25:
[...]Ik heb net de WW .21 update omgezet naar een CWM zip.
Dankjewel. Ik had een factory reset nodig om te kunnen booten maar dat maakt zoveel niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
7o9 schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:02:
[...]

Dankjewel. Ik had een factory reset nodig om te kunnen booten maar dat maakt zoveel niet uit.
Apart, daar heb ik geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Ik heb youtube weer enabled. Favorieten spelen elke keer dus prima!
Hoe echter verwijder ik een clip uit favorieten?
Swipe of druk er op houden levert geen delete oid op....

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert G
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-05 09:58
Verd.......na de update is het alleen maar erger geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert G
2x weggelegd, 2x zo dood als een pier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Wat nu niet werkt maar met de vorige ics versie wel is de meegeleverde email app. Niet Gmail, mail.
Zodra ik weergave van alle accounts hen mails wil, volgt sluiten van app met error :(
Elke keer ook na herstarten na off. Dat wAs dus nog goed maar nu na recente update op konninginne dag niet meer....

[ Voor 9% gewijzigd door notsonewbie op 30-04-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik was al tevreden en herken niets van 't ogenschijnlijk gemiddelde gemekker hier. Zojuist de update geïnstalleerd en hard reset gedaan, `k verwacht deze post binnenkort te quoten met afbeelding van prima uptime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geregistreerde
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07 23:55
Hebben degene die last hebben van reboots al eens gekeken naar de instellingen onder "Aangepaste instelling ASUS"?
Onder "Meldingsscherm" het vinkje weghalen bij "Snelinstelling ASUS gebruiken" en onder "Batterijbesparing" "Batterijbesparingsstand van MobileDock" aanvinken.

Ik verneem graag of dat de spontane reboots laat verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 08:57
firmware geinstalleerd. alles werkt weer zoals o.a. de mail. nu afwachten of de tf nu stabiel(er) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
het notificatiemenu rechts onderin is gewijzigd, je kan nu niet meer 1 2 3 je wifi, bluetooth of gps aan/uitzetten. handig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30
Zit er gewoon nog in hoor :? Onder Settings > ASUS > Quick Settings.
Ik heb het alleen uitstaan omdat ik het spuuglelijk vind, past totaal niet in de ICS stijl.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Heh nooit geweten dat dat niet native ics was.. kvin het er nl prima bijpassen en eigenlijk ook niet meer dan n9rmaal dat het daar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jens684
  • Laatst online: 18-04 09:37
Asus heeft ze ook als widget bijgeleverd, dus je zou het ook gewoon uit kunnen zetten. Wat ik alleen net snap van de Asus instellingen is de wifi standby optie. Dat heeft ICS toch ook al standaard?

Ik draai nu al 12 uur prima trouwens. Geen problemen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, vanmorgen om 10 uur geupate, kom net thuis en de pad is uitgevallen.... prutswerk van asus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Het wifi-probleem lag niet aan de Transformer. Een van de draadloze beveiligingscamera's van mijn vader moest van kanaal worden veranderd. Die verstoorde de hele 2.4 GHz band.

De Transformer is vandaag nog niet uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
Nakebod schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:14:
Zit er gewoon nog in hoor :? Onder Settings > ASUS > Quick Settings.
Ik heb het alleen uitstaan omdat ik het spuuglelijk vind, past totaal niet in de ICS stijl.
Bedankt, het werkt weer. Perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 11:29

The Wizard

Moderator Mobile
Na een nachtje in de dock is de TF niet uitgevallen (niet aan de netstroom), normaal gesproken vond ik hem boot loop in 9 v/d 10 gevallen. Dus het lijkt erop dat de stabiliteit verbeterd is, eerst maar eens een paar weekjes aankijken, maar de eerste tekenen zijn goed :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 13:07
Hier ondertussen ook al een 26h zonder problemen, hopelijk blijft het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat de update ook al klaar, maar ik wil nog niet updaten. Ik ben op vakantie en wil niet dat ik hier met een brakke internet verbinding loop de kloten.

En mijn tablet is nog niet gereboot en heeft nog geen SOD gehad sinds ik op vakantie ben gegaan 4 dagen geleden. Soms had ik wel meerdere keren per dag problemen, dus om nu te zeggen dat de problemen opgelost zijn als je 2 dagen geen problemen heb gehad.....
Als ik zo de verhalen lees, is er nog weinig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Geregistreerde schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:16:
Hebben degene die last hebben van reboots al eens gekeken naar de instellingen onder "Aangepaste instelling ASUS"?
Onder "Meldingsscherm" het vinkje weghalen bij "Snelinstelling ASUS gebruiken" en onder "Batterijbesparing" "Batterijbesparingsstand van MobileDock" aanvinken.

Ik verneem graag of dat de spontane reboots laat verdwijnen.
resets komen ook voor zonder dock

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 11:16
Ik heb geen dock en gisteren toch weer een reboot gehad.
deze update geeft dus ook niet de lange verwachte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigreep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 11:08
Twee weken zonder reboots kunnen werken. Gisteren de nieuwe update erop gezet. Helaas de eerste keer dat ik daarna mijn tablet dichtklap en enkele uren daarna weer open zet een vastloper. Deze gaat dus niet allen problemen oplossen ben ik bang. Ik had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scon
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10-2024
Beste mede Tweakers.

Ik heb wat hulp nodig bij het maken van mijn nieuwe tablet keuze. ik heb mijn oog laten vallen op een nieuwe 32GB Transformer Prime met pre installed ICS en dock. Ik heb ergens gelezen (weet iemand hier of dit klopt?) dat de laatste batch waarop ICS al geinstalleerd staat minder problemen heeft met Wifi en GPS (ga ik overigens niet echt gebruiken). Daarnaast vind ik dit tablet degelijker qua uitstraling dan de nieuwe 300 serie variant en geniet dus mijn voorkeur.

Deze tablet ga ik vooral in en rond het huis gebruiken (ik heb momenteel een Archos 70 Internet tablet met HDD, android 2.2) en een voor mij belangrijke feature is dat ik full 1080p HD films die op mijn mediaplayers staan in mijn netwerk (een Popcorbhour C200) kan streamen naar dit tablet. Mijn vraag is dan, is dit een goede keuze? En kan ik er zo mee aan de slag of moet ik dan nog investeren in een app?

Een Ipad 3 vind ik ook erg fraai maar is denk ik niet zo flexibel als deze Transformer Prime (ben niet zo van de iTunes). Bovendien vraag ik mij sterk af of ik met die tablet uberhaupt full HD content kan streamen vanaf mijn PCH C200.

edit: het schijnt dat de serie beginnend met nummer C3OKAS een betere ontvangst heeft voor wifi en GPS.

[ Voor 4% gewijzigd door Scon op 01-05-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
Ge mot het even hier vragen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scon
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10-2024
Sorry, zal in het correcte topic plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 22:16
Gisterenmiddag de update geinstalleerd. Hierna wat standaard apps geinstalleerd.
Ik Sync NIET met Google, alleen de email via Hotmail.

Hij lag gisteren avond op tafel en ineens gaat het scherm aan met het EEE Pad logo en de tablet is weer vrolijk aan het rebooten.

ter info; voordat ik de firmware update heb gedaan EN na de update heb ik een factory reset gedaan!

Mijn conclusie: probleem is nog niet opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here. Twee Transformers die allebei vrolijk een tijdje na de update begonnen te rebooten / sleep of death'en :X Zo positief als ik eerst over Asus was, zo negatief ben ik nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:07
Ik heb de update nog niet geïnstalleerd alleen krijg ik continue het update scherm voor mijn neus. Met nog 2 uitstelpogingen ben ik bang dat ik straks moet updaten. Kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Voor diegenen die echt geen uitweg meer vinden en terug willen naar honeycomb of in ieder geval een andere versie van ICS, op XDA staat een guide voor zowel rooted als non-rooted gebruikers!

Link

Zelf heb ik veel succes met Megatron 1.04 rom in combinatue met Guevor test17 kernel, dus ik hou het lekker bij ICS. Youtube is nog niet helemaal optimaal voor mij, maar zeker goed genoeg om bruikbaar te zijn. Reboots en SOD's heb ik nog niet gehad, nu 60 uur uptime...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

TdV

Mijn ervaring met de nieuwe update is tot nu toe uitermate positief, ik had een continu rebootende transformer en nu sinds de update geen enkele reboot meer. Ik snap niet dat er zoveel variatie kan zijn in de stabiliteit van de verschillende apparaten icm met verschillende firmwares. Ik was klaar om het apparaat weer terug te sturen maar nu lijkt dat niet meer nodig te zijn, tot wanneer is alleen de vraag, wellicht is de volgende firmware weer instabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 16:22
Ik had helemaal geen last van reboots en rebootlussen etc. Waar ik wel last van had is dat de wifi niet echt uit ging in standby. Dát is na de update nu in ieder geval gefixt. Hij gaat nu wel echt in deepsleep.
(drie procent van de batterij af gedurende de nacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Gister de update geïnstalleerd. Voor en na de update een factory reset en full wipe gedaan. Na 14 uur weer vast op bootscherm... Ik ben niet blij -> :(

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 13:56
Binnen 24 uur na de update (zonder enige factory reset) de eerste vastloper te pakken. Op zich is dat wel een verbetering ten opzicht van wat het eerst was, normaal was hij binnen die periode al veel vaker/sneller vast gelopen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat bedoel je met vastloper? Dat hij in een bootloop zit of dat de browser crasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert G
Na mijn boze en teleurgestelde reacties gisteren, kan ik vandaag opgelucht mededelen, dat mijn Asus TF vandaag de hele dag feilloos heeft gewerkt. En nu maar hopen dat dat zo blijft........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Gister update uitgevoerd, vandaag 3 keer reboots gehad, 2 een reboot maar bleef haken bij het opstartscherm van asus en 1 keer bleef de tablet haken tijdens een youtube filmpje(reset).

Is asus wel op de hoogte van deze problemen ? Ik ben niet eens boos meer dit is lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik neem aan dat ze daar hun Facebook pagina met negatieve reacties toch wel lezen, dus ik gok zo dat ze op de hoogte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier na update zonder factory reset en full wipe, geen resets meer. Ziet er goed uit. TF is wel wat trager geworden met surfen. B50 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Ken. schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:39:
Ik neem aan dat ze daar hun Facebook pagina met negatieve reacties toch wel lezen, dus ik gok zo dat ze op de hoogte zijn.
Ze kunnen op Facebook geen mededeling meer doen, voor wat voor product ook, zonder dat er een hoop klaagreacties over de ICS firmware van de TF101 worden gepost. Zullen ze wel flink van balen... en terrecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Weet eignelijk niet in hoeverre ICS de schuldige is... er zijn niet veel toestellen met ICS die geheel foutloos werken toch? Noem eens een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Helaas de mijne is na deze update nog niet eens de nacht doorgekomen. 's ochtends was de pad alweer uitgevallen, weggelegd met 100% accu nu op 60-65%. Om eerlijk te zeggen wordt ik er een beetje schijt ziek van, het prutswerk dat Asus op het moment levert (oeps mag ik dat wel als mod zeggen ;) ). Helemaal omdat het geushde updatess zijn, je hebt geen keuze om ze niet te installeren, hooguit een paar maal uitstellen.

Misschien Asus eens voorstellen om de TF101 terug te gaan roepen en om te wisselen voor de nieuwe Pad 300T, dat schijnt toch de opvolger te zijn? Mijn TF101 is nu krap een jaar oud en je kunt er niets meer mee, duur stukje kunststof. :(

P.s. Overigens haal ik geheel Asus niet over 1 kam, met hun moederbord afdeling heb ik namelijk zeer goede ervaringen. Zoals bij problemen geheel vrij (gratis) custom made BIOSen leveren. :)

[ Voor 26% gewijzigd door _Dune_ op 01-05-2012 23:25 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Ik zou bijna een Facebook-account nemen om op de Asus-pagina eens flink tekeer te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
_Dune_ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:19:
Helaas de mijne is na deze update nog niet eens de nacht doorgekomen. 's ochtends was de pad alweer uitgevallen, weggelegd met 100% accu nu op 60-65%. Om eerlijk te zeggen wordt ik er een beetje schijt ziek van, het prutswerk dat Asus op het moment levert (oeps mag ik dat wel als mod zeggen ;) ). Helemaal omdat het geushde updatess zijn, je hebt geen keuze om ze niet te installeren, hooguit een paar maal uitstellen.

Misschien Asus eens voorstellen om de TF101 terug te gaan roepen en om te wisselen voor de nieuwe Pad 300T, dat schijnt toch de opvolger te zijn? Mijn TF101 is nu krap een jaar oud en je kunt er niets meer mee, duur stukje kunststof. :(
Hij is goed bruikbaar als onderzetter.

Maar kun je er echt niets mee dan? Zo erg is het toch ook niet? Toen ik jong was ( opa vertelt ... ) hadden we windows 95 elke dag minstens een BSOD. Dat was gewoon charme.

Af en toe een vastloper/bootloopje is wel vervelend maar toch. Misschien ben ik een van de gelukkigen waar het allemaal nog wel mee valt, misschien 2 vastlopers per week. Ben nog blij dat het niet continue gebeurt.

Maar goed heb vanochtend ook al weer een bootloop gehad. Sja zou een factory reset wat zijn? Die update heeft in ieder geval niet veel uitgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Misschien kunnen jullie eens een gezamenlijke klacht indienen bij bijvoorbeeld een programma als Tros Radar, wellicht dat er dan wat meer schot in de zaak komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artcore schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:27:
Ik zou bijna een Facebook-account nemen om op de Asus-pagina eens flink tekeer te gaan...
Wees niet bang, dat heb ik en veel anderen met mij al gedaan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
jasjenl schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:30:
Misschien kunnen jullie eens een gezamenlijke klacht indienen bij bijvoorbeeld een programma als Tros Radar, wellicht dat er dan wat meer schot in de zaak komt...
Is wel een goed plan, tribune vol met TF-Tweakers, dat arme meisje heeft geen idee. "Wat is dat nou? een bootloop?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:05
Net gechecked.... ik heb nog geen update notificatie gezien. :o

Android versie 4.0.3, kernel 2.6.39.4, build 9.2.1.17-20120312

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 20-09 13:56
Chaoss schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:20:
Wat bedoel je met vastloper? Dat hij in een bootloop zit of dat de browser crasht?
Vast op het scherm van Asus inderdaad. Morgen maar een factory reset proberen en kijken of het helpt.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
Hoera, ook al weer 3 crashes gehad in 24 uur. We gaan niet echt vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:35

The Legend

*Plop*

Voor mensen die misschien geinteresseerd zijn: ik had last van de sleep of death, direct nadat m'n tab in deep sleep ging was het afgelopen. Ik gebruik een custom ROM met de standaard kernel, dat was dus niet de oplossing. Sinds kort gebruik ik een aangepaste kernel van Guevor en dat heeft mijn SoD issue opgelost. Enige nadeel is dat, indien je het dock gebruikt, de issue's pas echt weglijken te zijn als je geen SD kaartje in je dock hebt zitten.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Ik ben momenteel juist even van Guevor's kernel afgestapt, en kijken hoe het met de stock kernel gaat.
Eergister geupdate naar 9.2.1.21 met Lizard's CWM update, en sindsdien nog geen reboots/SoD's gehad.
Eens zien of ik mijn record met de Guevor kernel kan verbreken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 20:08
Ik had eigenlijk nooit last van een herstartende Transformer. Na de update was het echter het eerste wat de Transformer deed (uit zichzelf), beetje jammer dus. Overigens had ik wel last van SoD, waardoor ik de Transformer vaak moest resetten.

Nadat de Transformer zichzelf herstart had (het bij jullie welbekende Asus-laadscherm) heb ik een factory reset gedaan en de stappen hierboven (Asus snelinstellingen uitgezet, vinkje bij mobiledock besparingsfunctie stond al aan) uitgevoerd. Nu zit ik al bijna 48 uur zonder SoD.

Je zult zien, bij thuiskomst vanmiddag, zal mijn Transformer mij straffen voor mijn voorbarigheid hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
The Legend schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:22:
Voor mensen die misschien geinteresseerd zijn: ik had last van de sleep of death, direct nadat m'n tab in deep sleep ging was het afgelopen. Ik gebruik een custom ROM met de standaard kernel, dat was dus niet de oplossing. Sinds kort gebruik ik een aangepaste kernel van Guevor en dat heeft mijn SoD issue opgelost. Enige nadeel is dat, indien je het dock gebruikt, de issue's pas echt weglijken te zijn als je geen SD kaartje in je dock hebt zitten.
Issues met SD kaart in dock shijnen te zijn opgelost met de laatste kernel (17c) ik gebruik momenteel 17. Ik wil eerst kijken of deze stabiel is voordat ik weer een andere kernel erop gooi. Inmiddels zit ik an de 80 uur zonder crash of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik werp weer even een blik in dit topic en ik schrik toch wel een beetje van de ICS problemen op de TF101.
Ben zelf bijna een jaar in het bezit van een B50 en op een toetsenbord RMA na (battery drain) heb ik er eigenlijk weinig problemen mee. Ik heb tot ICS verschillende custom roms erop gedraaid en doordat ik ICS graag wilde heb ik hem origineel gemaakt zodat mijn TF-101 automatisch de juiste firmware zou krijgen.
ICS had ik direct geinstalleerd toen ik hem kreeg aangeboden en helaas had ik ook daarbij veel resets tijdens het surfen e.d. Na een full reset was dat probleem opgelost. Sindsdien heb ik 1 extra update binnen gekregen, maar daarbij is mijn systeem lekker stabiel gebleven (om te surfen gebruik ik overigens Opera).

Herstarts en automatische restarts zijn on-acceptabel en dit moet je absoluut melden bij de RMA service. Uiteraard zou je dit moeten doen nadat je je tablet weer origineel hebt gemaakt zodat je zeker weet dat het probleem niet wordt veroorzaakt door een 3rd party programma.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
"DMClient has stopped working"

Ervaringen en oplossingen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heb na de update ook weer SOD gehad, maar nog geen resets. Had na de update de gmail app e.d. weer geactiveerd maar waarschijnlijk ging het daardoor weer mis. Heb deze apps weer uit gezeten en het lijkt nu weer goed te gaan. Wat me wel opvalt is dat ik al vaker heb meegemaakt dat bij het aandoen de tab denkt dat ik de SD kaart plaats. Doe er niets mee en die zit er goed in. Zie dan een notificatie rechts onderin dat de SD-kaart geplaatst is/word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Verstekbakker schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:11:
"DMClient has stopped working"

Ervaringen en oplossingen iemand?
Even de cache en data wipen van DMClient in de instellingen bij apps. Als die opties grijs zijn eerst het proces stoppen, maar dat zal niet nodig zijn als je die melding krijgt. Dan rebooten

[ Voor 19% gewijzigd door Ceejay op 02-05-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Gisteren heb ik een Transformer TF300T gehaald, top apparaatje! EChter waar ik nu dus echt niet zeker van ben: is het nu mogelijk (of zelfs de bedoeling!!!) de dock+tablet dicht te kunnen klappen zoals je bij een laptop doet? Ik ben er niet zo zeker van, en neem liever het zeker voor het onzekere met een 500eu apparaat van een dag oud :+

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
LiquidT_NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:06:
Gisteren heb ik een Transformer TF300T gehaald, top apparaatje! EChter waar ik nu dus echt niet zeker van ben: is het nu mogelijk (of zelfs de bedoeling!!!) de dock+tablet dicht te kunnen klappen zoals je bij een laptop doet? Ik ben er niet zo zeker van, en neem liever het zeker voor het onzekere met een 500eu apparaat van een dag oud :+
Ja dat is de bedoeling

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
LiquidT_NL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:06:
?? Is dit serieus? Als je al een apparaat van 500,- koopt, dan check je toch even waar zo'n ding voor bedoelt is? Waarom denk je dat dit ding transformer heet?

Of hap ik nu in een grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Ook hier de eerste reboot weer gehad. Vreemd genoeg vind ik de TF soms helemaal uit, terwijl de batterij nog niet leeg is. Hoe zou dat kunnen?

Overigens geloof ik weinig van de claim in het XDA-forum dat de patch de problemen voor de meeste mensen heeft opgelost; hier lijkt iederewn er nog steeds last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
kwaazaar schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:18:
Overigens geloof ik weinig van de claim in het XDA-forum dat de patch de problemen voor de meeste mensen heeft opgelost; hier lijkt iederewn er nog steeds last van te hebben.
Asus wil zeker het placebo effect uittesten... :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Wekenlang geen hangend asus opstartscherm meer gezien.

Tot 1 dag na de laatste update dan.

briljant. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:01:
Ik werp weer even een blik in dit topic en ik schrik toch wel een beetje van de ICS problemen op de TF101.
Ben zelf bijna een jaar in het bezit van een B50 en op een toetsenbord RMA na (battery drain) heb ik er eigenlijk weinig problemen mee. Ik heb tot ICS verschillende custom roms erop gedraaid en doordat ik ICS graag wilde heb ik hem origineel gemaakt zodat mijn TF-101 automatisch de juiste firmware zou krijgen.
ICS had ik direct geinstalleerd toen ik hem kreeg aangeboden en helaas had ik ook daarbij veel resets tijdens het surfen e.d. Na een full reset was dat probleem opgelost. Sindsdien heb ik 1 extra update binnen gekregen, maar daarbij is mijn systeem lekker stabiel gebleven (om te surfen gebruik ik overigens Opera).

Herstarts en automatische restarts zijn on-acceptabel en dit moet je absoluut melden bij de RMA service. Uiteraard zou je dit moeten doen nadat je je tablet weer origineel hebt gemaakt zodat je zeker weet dat het probleem niet wordt veroorzaakt door een 3rd party programma.
Hier ook na de laatste update stabiel zonder reboots op een B50 tab met doc. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
ASUS problemen voorbij, blijft bij mij gelukkig al een paar dagen stabiel.

[ Voor 52% gewijzigd door RickvN op 02-05-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nu 2 dagen stabiel ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Nakebod schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:43:
Ik ben momenteel juist even van Guevor's kernel afgestapt, en kijken hoe het met de stock kernel gaat.
Eergister geupdate naar 9.2.1.21 met Lizard's CWM update, en sindsdien nog geen reboots/SoD's gehad.
Eens zien of ik mijn record met de Guevor kernel kan verbreken :D
Hoe heb jij er een stock kernel opgekregen?, ik heb 17c van Guevor erop staan en kan nu de update van Lizard niet gebruiken. Wil dus terug naar stock kernel zonder verlies van al min data en settings, mn tablet is helemaal gecustomized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 14:07

CeesKees

I rest my Kees

Ik had al geen problemen, nu nog steeds niet.

Iedere update altijd op releasedag geinstalleerd.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
R2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:06:
[...]

Hoe heb jij er een stock kernel opgekregen?, ik heb 17c van Guevor erop staan en kan nu de update van Lizard niet gebruiken. Wil dus terug naar stock kernel zonder verlies van al min data en settings, mn tablet is helemaal gecustomized.
Ik had eerst dezelfde ROM die ik al had draaien over de huidge ROM geflashed (Zonder wipe dus), dus toen had ik weer de standaard ASUS kernel, en alle (ASUS) apps die ik zelf verwijderd had waren weer terug.
Toen kon ik de update flashen. En nu kan ik eventueel weer de ASUS apps verwijderen, nog even niet mee bezig geweest nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:07
Best fijn om te weten dat ik 2,5 uur na installatie van de laatste update alweer een reboot heb....#not Wake lock gaat weer aan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
R2 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:06:
[...]

Ik ben bezig met een nokernel update van .17 -> .21 waarbij je kernel/modules niet vervangen worden.
Zodra ik die af heb zal ik die ook hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Lizard schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:34:
[...]Ik ben bezig met een nokernel update van .17 -> .21 waarbij je kernel/modules niet vervangen worden.
Zodra ik die af heb zal ik die ook hier posten.
Dat klinkt interessant, maar wat hou je nog over als je de kernel/modules weglaat? Ik dacht juist dat de hoop gevestigd was op aanpassingen in de kernel om de stabiliteit te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Laatst online: 20-05 19:15
vanaf mij aankoop 1 jaar geleden nooit problemen gehad....
ik gebruik hem dagelijks 4 a 5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
7o9 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 06:15:
[...]

Dat klinkt interessant, maar wat hou je nog over als je de kernel/modules weglaat? Ik dacht juist dat de hoop gevestigd was op aanpassingen in de kernel om de stabiliteit te verhogen.
Hoofdzakelijk de geupdate apps/config bestanden. Maar dit is dan ook alleen gerist op mensen die al een custom kernel hebben en wel .21 willen draaien.

@R2:

Deze versie zou moeten werken, dit kan ik zelf helaas niet testen, aangezien ik een stock kernel draai.

ww-9.2.1.17-to-9.2.1.21-CWM-nokernel-v1.0.zip

Dit is flashen op eigen risico, maar voor zover ik zie heb ik niets stuk gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
patrick56 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:24:
vanaf mij aankoop 1 jaar geleden nooit problemen gehad....
ik gebruik hem dagelijks 4 a 5 uur
Ruilen met die van mij? :) helemaal stock, met de laatste updates erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Wat vreemd toch dat sommige mensen totaal geen last hebben van de problemen en anderen ontzettend veel. Gisteren sprak ik ook iemand met een TF die geen idee had waar ik over sprak toen ik vroeg of hij daar ook last van had.

Mijn problemen lijken trouwens vooralsnog opgelost met de laatste update. Ik had SOD's en reboots (niet vaak, af en toe), maar deze heb ik nu al 3 dagen niet meer bij intensief gebruik. Wel deed mn TF een beetje raar vlak na de update maar toen ik heb ik gereboot en toen was het verdwenen.

Een irritatiepuntje wat helaas nog wel steeds bestaat is dat 720p nog steeds niet vloeiend afspeelt :( (alle doorsnee video players geprobeerd) Iemand enig idee of dit ooit goedkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Vanochtend mijn eerste SoD na de update. Gister had ik al een RR...Vanavond ga ik hem paar keer factory resetten en complete wipen. Als dat niet helpt, dan maar de "Duct tape"-oplossing: WakeLock.

Ik heb al een petitie ondertekend op http://www.change.org/pet...ring-from-reboots-or-sods

Ik weet alleen niet of dat gaat helpen. Maar het is beter dan niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Marked schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:21:
Wat vreemd toch dat sommige mensen totaal geen last hebben van de problemen en anderen ontzettend veel. Gisteren sprak ik ook iemand met een TF die geen idee had waar ik over sprak toen ik vroeg of hij daar ook last van had.

Mijn problemen lijken trouwens vooralsnog opgelost met de laatste update. Ik had SOD's en reboots (niet vaak, af en toe), maar deze heb ik nu al 3 dagen niet meer bij intensief gebruik. Wel deed mn TF een beetje raar vlak na de update maar toen ik heb ik gereboot en toen was het verdwenen.

Een irritatiepuntje wat helaas nog wel steeds bestaat is dat 720p nog steeds niet vloeiend afspeelt :( (alle doorsnee video players geprobeerd) Iemand enig idee of dit ooit goedkomt?
Volgens mij heeft het ook te maken hoe er mee omgaat als je hem elke keer uitzet als hem niet gebruikt dan zal je weinig tot geen last hebben. Ik doe dat ook maar ik heb wel reboots en vastloppers gehad op het moment dat ik hem even weglegde om bijv. drinken te halen en hij dus in standbye mode springt.

Maar dit gebeurt eigenlijk ook alleen als ik bijv. een browser open had of een filmpje aan het streamen was die ik had gepauzeerd. Ik heb dat gisterenavond getest en het lijkt niet meer voor te komen.

Ik had dit opgelost door in desbetrefende programma's de optie om het scherm aan te laten aan te zetten. Ik heb na de test van gisterenavond deze optie weer uitgezet en we zien wel of het weer gebeurt.

Ik had ook nog reboots als mij NAS in standbye ging of werd uitgezet als ik nog app open had waarmee ik daarvoor iets gedaan had met de NAS. Dit heb ik nog niet getest of dat nu nog een probleem is.

Ik heb nog wel scherm tearing gezien of hoe dat ook mag heten maar alleen bij het openen van de youtube app. Verder heb ik de tijdsduur van batterij ook al keer terug op nul zien beginnen toen ik hem 's ochtends weer aanzetten terwijl de batterij op 88% stond naar zeker één uur gebruik de avond daarvoor dus dat klopt wel. Dus dat duid niet op batterij drain. Dit fenomeen heb ik ook al twee of drie keer eerder gezien na de overgang op ICS.

Ik heb geen last door mij gedrag denk ik en doordat ik settings heb aangepast maar het zou natuurlijk niet hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Waarom zou je de tablet iedere dag uit willen zetten? (behalve dan om dit probleem te omzeilen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Ik heb de patch nu 3 dagen in gebruik en heb nog geen problemen gezien. Mijn grootste probleem was Wifi uitval waarna je Wifi aan en uit moest zetten om het weer werkend te krijgen. Dat lijkt dus verholpen te zijn.
Tablet uitval heb ik ook nog niet gezien terwijl dit voorheen om de dag toch wel voor kwam (dus tablet compleet uit, ook als accu nog vol was, black screen of death).

Dus niet allemaal placebo zoals iemand hierboven zei. Ik wacht rustig op de eerste problemen en meld me dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
homernt schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:35:
[...]

Volgens mij heeft het ook te maken hoe er mee omgaat als je hem elke keer uitzet als hem niet gebruikt dan zal je weinig tot geen last hebben.
Ik zet mijn tablet nooit uit en ik heb weinig last van vastlopers, jah af en toe 's ochtends een bootloop, maar na een reset werkt hij dan verder goed. Kheb nooit vastlopers tijdens het gebruik gehad, wel een veelvuldig crashende stock browser maar toen ben ik ICS browser+ gaan gebruiken welke maar zelden crasht.

Na de aatste update van zondag heb ik 's ochtends nog geen bootloop gezien... maar dat zegt niet veel voorheen gign het soms ook wel 5-6 dagen goed.

Maar het blijft idd opmerkleijk dat sommige mensen er naar zeggen erg veel last van hebben en anderen zoals ik maar weinig.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 03-05-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
kwaazaar schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:56:
Waarom zou je de tablet iedere dag uit willen zetten? (behalve dan om dit probleem te omzeilen)
Misschien omdat het logische is dat je iets uitzet als het niet gebruikt. Ik zeg maar iets geks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dat is idd gek... :D een van de voordelen vd Tablet is dat die altjd standby is... wil dat ding unlocken en gelijk het internet op kunnen, dat is imho een van de voordelen van een tablet en voor mij een van de redenen geweest om een tablet te nemen: altijd intenret/email/social media bij de hand

Als ik dat kreng eerst op moet starten kan ik evengoed mijn laptop erbij pakken

Pagina: 1 ... 39 ... 51 Laatste