Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Wat ik gisteravond merkte is dat als ik mijn transformer open heb staan, dat continu het scherm aan springt. Anderen die hier ook last van hebben?

Voor de rest heb ik nog wel het vertrouwen dat het allemaal goed gaat komem, alleen moeten we nog even geduld opbrengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Sabelhout schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:26:
Ik heb de handdoek in de ring gegooid: de TF101 goed kunnen verkopen en een iPad 3 aangeschaft. Op zich was er weinig mis met mijn TF101 behalve af en toe de beruchte Sleep of Death, maar zo'n iPad 3 is toch wel van een andere klasse...
Dat ben ik wel met je eens. Hij is lekker stabiel, heeft een hoge framerate in de GUI en d'r kan niet veel fout gaan. Als je alleen wat wilt surfen (Moet je natuurlijk niet naar flash websites willen gaan he) is het best bruikbaar.

Maar het is zon simpel ding. Net of je als ingenieur de rest van je carriere met Lego Duplo blokken je werk moet doen. Wij zijn TWEAKERS!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Ceejay schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 11:14:
[...]

Dat ben ik wel met je eens. Hij is lekker stabiel, heeft een hoge framerate in de GUI en d'r kan niet veel fout gaan. Als je alleen wat wilt surfen (Moet je natuurlijk niet naar flash websites willen gaan he) is het best bruikbaar.

Maar het is zon simpel ding. Net of je als ingenieur de rest van je carriere met Lego Duplo blokken je werk moet doen. Wij zijn TWEAKERS!! ;)
Tja, ben ik het toch niet helemaal mee eens. Dat je tweaker bent wil nog niet zeggen dat je dan maar genoegen moet nemen met een apparaat dat zo veel kuren heeft als de TF. Tenzij je een masochistische tweaker bent ;) Ik kan alleen maar zeggen dat de TF bij mij steeds vaker tot grote frustraties begon te leiden, zo erg dat ik het ding af en toe wel uit het raam kon gooien. Dat heb ik tot nog toe bij de iPad nog niet gehad. Misschien kun je er op sommige punten niet alles mee wat je met een TF wel zou kunnen, maar het ding werkt wel vrijwel altijd vlekkeloos. En dat is toch ook wel wat waard naar mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Door de problemen met de transformer sinds ics update ben ik ook geneigd voor een Ipad te kiezen, ik raad ook niemand een andere pad dan de ipad aan.

Let op! dit zegt een hele grote apple "hater"

Maar mijn zus moeder enz. kopen nu een Ipad, die wil ik echt niet aan dit gezeur hebben. Zelf heb ik op DIT moment ook liever een probleemloos apparaat (lees ipad) Of moet je het als tweaker leuk en schattig vinden als je tablet reboot of niet wakker wordt...

Als de update niet vlot komt (en verbetering brengt) stuur ik na elke reset mijn asus op als rma en na 3x eis ik mijn geld terug.

Maar ik hoop echt dat het niet zover hoeft te komen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Pinin schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:27:
Door de problemen met de transformer sinds ics update ben ik ook geneigd voor een Ipad te kiezen, ik raad ook niemand een andere pad dan de ipad aan.

Let op! dit zegt een hele grote apple "hater"
Nog andere opties: sony, motorola, samsung tablets.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nou, die zijn gewoon duur en/of lelijk

Ondertussen begint mijn vertrouwen in android (vanwege versplintering) af te breken

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Pinin schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:16:
Nou, die zijn gewoon duur en/of lelijk

Ondertussen begint mijn vertrouwen in android (vanwege versplintering) af te breken
Samsung kom dit kwartaal nog met een nieuwe galaxy tab voor 399 dus dan zit je in dezelfde prijs klasse. Het is in ieder geval stuk goedkoper dan de prime. De transformer wordt nog maar op weinig plekken verkocht dus straks helemaal niet meer te krijgen.

De nadelen van de iPad zijn wat mij betreft iTunes, geen flash en dat je extra moeite moet doen als je filmpje wilt kijken die een ander formaat heeft dan mp4. Dat was voormij reden genoeg om voor de transformer te kiezen en ik heb zeker geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb nog steeds weinig problemen met de TF af en toe hangt hij 's ochtends in een reboot maar het gaat ook vaak genoeg een week qoed, en ikhebtmijn TF nog niet eens gereset naar de factory default.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Chaoss schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:04:
Ik heb nog steeds weinig problemen met de TF af en toe hangt hij 's ochtends in een reboot maar het gaat ook vaak genoeg een week qoed, en ikhebtmijn TF nog niet eens gereset naar de factory default.
Reset naar de factory default deden anderen, waaronder ik, wel.
En heel veel app's uitzetten.
Sowieso apps en widgets niet toestaan zelf te updaten, syncen e.d.

Gevolg: veel minder accu drain, soms(!) langere tijd zonder hangen/reboots, maar hangen en reboots komt nog wel 'gewoon' voor. Plus dat je, in mijn geval, dingen als maps, google, mail enz niet werkend / up to date hebt, kan gebruiken voor navigeren, meer zelf moet doen inzake syncen en zo.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay

Oh ja was ik even vergeten te melden mijn TF heeft sinds ICS misschien 3 x een bootloopje gehad sochtends. Stoor ik me niet aan, zou wel wat anders zijn als het dagelijks gebeurde moet ik toegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

homernt schreef op zondag 22 april 2012 @ 07:36:
[...]

De nadelen van de iPad zijn wat mij betreft iTunes, geen flash en dat je extra moeite moet doen als je filmpje wilt kijken die een ander formaat heeft dan mp4. Dat was voormij reden genoeg om voor de transformer te kiezen en ik heb zeker geen spijt van
Ik denk dat het sterk afhangt van wat je doet met je tablet of dit daadwerkelijk nadelen zijn die een rol spelen. Conceptueel heeft Android zeker een aantal voordelen t.o.v. een iOS device, ik denk dat ik die hier niet hoef te herhalen want veel van de lezers van dit topic zullen juist om die redenen voor de TF gekozen hebben. Dat is ook wat mij er lang van heeft weerhouden om een iPad of iPhone te (willen) kopen. Echter, als ik dan bijv. kijk naar wat hierboven genoemd wordt:
- iTunes: ik heb het tot nog toe 0 keer gebruikt. Sterker nog: ik heb het nog niet eens geïnstalleerd. Om een iPad te activeren heb je het niet meer nodig. Ik kan me voorstellen dat je iTunes vaker nodig zou hebben als je vaak bestanden van/naar je tablet kopiëert, echter doe ik dat niet of nauwelijks, dus voor mij is dit tot nog toe geen issue gebleken.
- geen flash: lijkt op zich een sterk punt van Android en is het natuurlijk ook voor sites die van flash afhankelijk zijn. Blijkt echter in de praktijk bij veel sites tegenwoordig niet echt meer van toepassing. Sterker nog: veel sites die gebruik maken van flash video werken op een iOS device juist soepeler, omdat ze van een alternatief systeem (Quicktime volgens mij?) gebruik maken. En het afspelen van videos werkt dan juist op een iPad veel soepeler en beter dan het op een TF doet. Dit gaat bijv. voor een site als NU.nl (Zie.nl) op.
- extra moeite doen voor kijken van een filmpje in een ander formaat dan mp4: de TF speelt ook lang niet alles even goed af en dit issue kun je ook omkeren: op een Android device is het weer vrijwel onmogelijk om filmpjes in quicktime/.mov formaat af te spelen.

Al met al valt er voor zowel een Android apparaat zoals de TF als een iPad veel te zeggen, alleen denk ik dat het voor veel mensen die zich nu zitten te ergeren aan de problemen die de TF heeft toch zeker aan te raden is de vaak bestaande aversie tegen een Apple apparaat te overwinnen en het eens een kans te geven. Ik heb namelijk het idee dat veel Android/TF gebruikers af zitten te geven op iOS apparaten zonder dat ze er daadwerkelijk wel eens mee gewerkt hebben. Mocht je er wel mee bekend zijn en dan nog steeds de voorkeur aan Android geven, dan is dat natuurlijk ook prima. Maar laat je vooroordelen niet een eventueel voor jou betere ervaring in de weg staan, dat is alles wat ik maar wil zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

jasjenl schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:12:
[...]

Al met al valt er voor zowel een Android apparaat zoals de TF als een iPad veel te zeggen, alleen denk ik dat het voor veel mensen die zich nu zitten te ergeren aan de problemen die de TF heeft toch zeker aan te raden is de vaak bestaande aversie tegen een Apple apparaat te overwinnen en het eens een kans te geven.
Mja, men kope een apparaat a 4 tot 700 euro, na updates werkt het niet prettig meer, hop 'gewoon een andere kopen'.....
Leuk voor asus, leuk voor apple, maar niet voor de tablet gebruiker.
Plus dat de overstap je 1e keuze en vooral gewenning aan wat wel en niet werkte dubbel gaat ergeren omdat het op dat 2e device moeilijk of niet kan.

Auto stuk, koop een andere. Mja, maar nee, 'computer says noooo....'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58

Als de update niet vlot komt (en verbetering brengt) stuur ik na elke reset mijn asus op als rma en na 3x eis ik mijn geld terug.

Strak plan! _/-\o_

Dat ga ik ook doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ronduit onbeschoft hoe asus met ons omgaat!
Wij hebben alles gedaan factory reset e.d.
Niet helpt.
Blijft reboten.
Geen woord van sorry we zijn er mee bezig e.d.
We kunnen met zijn alleen aan bestoken op facebook en twitter.
Wellich dat het helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:23:
Ik vind het ronduit onbeschoft hoe asus met ons omgaat!
Wij hebben alles gedaan factory reset e.d.
Niet helpt.
Blijft reboten.
Geen woord van sorry we zijn er mee bezig e.d.
We kunnen met zijn alleen aan bestoken op facebook en twitter.
Wellich dat het helpt!
Ze zijn wel bezig, maar er is nog geen zicht op een definitieve oplossing voor alle problemen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1556914

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Op XDA wordt gerapporteerd dat er een nieuwe update is (9.2.1.21).

Geen idee of deze ook al voor WW beschikbaar is, ik heb mijn TF niet bij me.

Hopelijk is dit de magische update die de stabiliteitsproblemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb versie 9.2.1.17 en er is nog geen update beschikbaar.
Iemand op XDA meld wel dat hij al 9.2.2.3 heeft, dus de verschillende regios hebben al verschillende versies.

Ik heb veel last van SOD en random reboots, dus ik hoop dat de update snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Even gecontroleerd maar nog geen nieuwe update. Ik heb gisteren voor het eerst een factory reset gedaan maar zonet mijn eerste crash te pakken. Heeft dus niks geholpen. Hopen dat een update eindelijk uitkomst biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:38:
Iemand op XDA meld wel dat hij al 9.2.2.3 heeft, dus de verschillende regios hebben al verschillende versies.
9.2.2.3 is de versie voor de TF101G variant met 3G. Dat is geen nieuwe update voor de TF101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Over de update:

Lang verwacht, maar nog niet verkregen. Zal een dezer dagen hier ook wel landen. Ben beniewd!

Overigens, op die reboots en 'niet meer wakker worden' na, ben ik tevreden over mijn TF en zie niet zoveel reden om over te stappen naar een iOS device.

[ Voor 191% gewijzigd door JakeNL op 24-04-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
  • Laatst online: 09-09 09:19
Ik ben een zeer tevreden gebruiker, en ik zit eigenlijk maar met één vraag. Ik wil namelijk toch wel graag de docking er nog bij aanschaffen.
Weet iemand toevallig of de losse docking nog ergens verkrijgbaar is? Heb al even rond zitten neuzen, maar heb eigenlijk nog niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat zo lees op XDA, dan lost de nieuwe firmware niks op en komt er alleen een probleem bij. 8-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:21
Heb sinds december een Transformer, nu wil die sinds gisteren niet meer opladen, via de pc niet en via de adapter niet.

Wat is nu het beste om te doen? Naar de winkel ermee of contact met Asus? En hoelang ben je het meestal kwijt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:39:
Als ik dat zo lees op XDA, dan lost de nieuwe firmware niks op en komt er alleen een probleem bij. 8-(
Jep, net ook gelezen. Voorspelt weinig goeds.

Ik ben eigenlijk wel opzoek naar een goede step by step guide om terug te gaan naar Honeycomb, incl bootloader. Het schijnt namelijk dat sommigen nog steeds problemen hebben als ze simpelweg een HC rom flashen. Mogelijk wil ik dan wel naar een Revolver rom ofzo, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
pawek schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:30:
Ik ben een zeer tevreden gebruiker, en ik zit eigenlijk maar met één vraag. Ik wil namelijk toch wel graag de docking er nog bij aanschaffen.
Weet iemand toevallig of de losse docking nog ergens verkrijgbaar is? Heb al even rond zitten neuzen, maar heb eigenlijk nog niets kunnen vinden.
ehm http://tweakers.net/price...-%28keyboard-accu%29.html :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1977
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 08:43
7o9 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:47:
[...]

9.2.2.3 is de versie voor de TF101G variant met 3G. Dat is geen nieuwe update voor de TF101.
klopt en die heeft ook last van de bekende reboots en alle andere ellende...

Ik breng de TF101g morgen terug naar de winkel, heb dr geen vertrouwen meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:30
4/24/2012 Update -

9.2.1.21 will roll out today in North America. This release addresses several of the random reboot and lock problems reported by a few users after upgrading to ICS. It also provides new functionality with WiFi-Direct, Unzip in File Manager, Restore Tab function in the Browser, and general performance/stability tweaks. Although we had a high success rate in the beta testing phase in solving the random reboots, there were a couple of users who still experienced it during deep sleep mode. We are having those systems returned to us for further analysis and regression testing with their particular setups.
bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1556914

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Mr_Blobby schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:35:
[...]

...reported by a few users ...
rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:37
jasjenl schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:12:
[...]

Ik denk dat het sterk afhangt van wat je doet met je tablet of dit daadwerkelijk nadelen zijn die een rol spelen. Conceptueel heeft Android zeker een aantal voordelen t.o.v. een iOS device, ik denk dat ik die hier niet hoef te herhalen want veel van de lezers van dit topic zullen juist om die redenen voor de TF gekozen hebben. Dat is ook wat mij er lang van heeft weerhouden om een iPad of iPhone te (willen) kopen. Echter, als ik dan bijv. kijk naar wat hierboven genoemd wordt:
- iTunes: ik heb het tot nog toe 0 keer gebruikt. Sterker nog: ik heb het nog niet eens geïnstalleerd. Om een iPad te activeren heb je het niet meer nodig. Ik kan me voorstellen dat je iTunes vaker nodig zou hebben als je vaak bestanden van/naar je tablet kopiëert, echter doe ik dat niet of nauwelijks, dus voor mij is dit tot nog toe geen issue gebleken.
- geen flash: lijkt op zich een sterk punt van Android en is het natuurlijk ook voor sites die van flash afhankelijk zijn. Blijkt echter in de praktijk bij veel sites tegenwoordig niet echt meer van toepassing. Sterker nog: veel sites die gebruik maken van flash video werken op een iOS device juist soepeler, omdat ze van een alternatief systeem (Quicktime volgens mij?) gebruik maken. En het afspelen van videos werkt dan juist op een iPad veel soepeler en beter dan het op een TF doet. Dit gaat bijv. voor een site als NU.nl (Zie.nl) op.
- extra moeite doen voor kijken van een filmpje in een ander formaat dan mp4: de TF speelt ook lang niet alles even goed af en dit issue kun je ook omkeren: op een Android device is het weer vrijwel onmogelijk om filmpjes in quicktime/.mov formaat af te spelen.

Al met al valt er voor zowel een Android apparaat zoals de TF als een iPad veel te zeggen, alleen denk ik dat het voor veel mensen die zich nu zitten te ergeren aan de problemen die de TF heeft toch zeker aan te raden is de vaak bestaande aversie tegen een Apple apparaat te overwinnen en het eens een kans te geven. Ik heb namelijk het idee dat veel Android/TF gebruikers af zitten te geven op iOS apparaten zonder dat ze er daadwerkelijk wel eens mee gewerkt hebben. Mocht je er wel mee bekend zijn en dan nog steeds de voorkeur aan Android geven, dan is dat natuurlijk ook prima. Maar laat je vooroordelen niet een eventueel voor jou betere ervaring in de weg staan, dat is alles wat ik maar wil zeggen.
Ik bezit de Transformer en krijg regelmatig van alles en nog wat door mijn handen van mensen die er een vraag over hebben, Iets niet snappen of voor elkaar krijgen of een probleem hebben waar ze niet uitkomen.
Van budget rommel tot A-merk spul, (Ja mijn directe en indirecte familie heeft of geen geld voor dit soort gadgets of men heeft er geen behoefte aan.) Zo ook onlangs de eerste iPad (2) en na even kijken hoe/wat/waar en wie werk ik er met hetzelfde gemak op als ik doe met dat wat ik gewend ben.

Al sluit ik een eventuele iPad aankoop in de toekomst ook niet uit. Zeker omdat ik nog weinig positiefs zie in de toekomst van Android door alle rechtzaken en de onvrede van veel developers.
Al zal het dan eerder een Transformer achtige tablet met Windows8 gaan worden.

Op telefoon gebied? Tja ik heb een android smartphone gekocht omdat ik al een android tablet had (de transformer.) en dat is een toen 100 euro kostende ZTE Blade (Functioneel goed als telefoon maar is vaak traag.) Maar goed ik gebruik een mobiel dan ook bijna niet. (bel zelf nooit, en loop dus met prepaid kaart zonder tegoed rond.)
Vandaag had ik even de Nokia Lumia? 710 in de hand bij de Saturn en dat werkte ook best aardig.

Ach ja, Misschien ligt het ook wel aan mijn gebruik dat ik het allemaal zo inwisselbaar en hetzelfde vind.
Ik heb die hele hype rond APP's nooit echt begrepen en kom enkel in de android market als ik weet wat ik zoek.
Ben dan ook veel meer met de hardware kant van het verhaal bezig dan de software kant.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Precies mijn gedachte. Maak er maar iedereen van. De omstandigheden waarin je reboot of een vastloper krijgt zijn duidelijk. Hoe moeilijk kan zijn om het reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
Ja, die had ik ook wel gezien. 8)7 Maar daar is helemaal niets leverbaar :'(

/edit:
Ik heb nog even verder zitten snuffelen, en ik heb ze nu gevonden via amazon.de. Nieuw en op voorraad, dus ik heb er direct maar een besteld.

[ Voor 20% gewijzigd door pawek op 25-04-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Nou, vanavond ga ik denk ik maar eens klooien. Megatron rom er op zetten met guevor test16b kernel. Ik zie wel waar mijn transformertje strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 20:03
pawek schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:04:
[...]
/edit:
Ik heb nog even verder zitten snuffelen, en ik heb ze nu gevonden via amazon.de. Nieuw en op voorraad, dus ik heb er direct maar een besteld.
Weet je dat men in Duitsland werkt met een QWERTZ toetsenbord, in plaats van een QWERTY? Het is erg waarschijnlijk dat Amazon.DE je een Duits toetsenbord levert, waardoor je dus met een vreemde indeling zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:49:
[...]

Een beetje tweaker kan dat wel lospeuteren en omwisselen. Doet me denken aan de tijd op voorgezet onderwijs ('80s) waar we de keycaps op de toestenborden door elkaar husselden. Overigens laten de foto's een US layout zien maar zegt de beschrijving idd QWERTZ.

En goedendag, een prijs van 150 Euro!
Haha, die toets die wissel ik wel om. En dit is echt de enige plek waar ze blijkbaar nog dockings kunnen leveren. Had hem achteraf inderdaad beter in de combi kunnen kopen, maar daar is het nu te laat voor. :|

In de advertentie zelf staat trouwens wel een toetsenbord met de normale indeling:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41NtrXnUowL._SL500_AA300_.jpg

Vraag me eigenlijk ook af of er überhaupt wel speciale dockings zijn gemaakt met de duitse indeling..

[ Voor 18% gewijzigd door pawek op 25-04-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
pawek schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:17:
[...]

Haha, die toets die wissel ik wel om. En dit is echt de enige plek waar ze blijkbaar nog dockings kunnen leveren. Had hem achteraf inderdaad beter in de combi kunnen kopen, maar daar is het nu te laat voor. :|

In de advertentie zelf staat trouwens wel een toetsenbord met de normale indeling:

[afbeelding]

Vraag me eigenlijk ook af of er überhaupt wel speciale dockings zijn gemaakt met de duitse indeling..
Waarom kijk je niet op Ebay? Ik zag vorige maand dat ze nog volop in de aanbieding waren voor EUR 100. Dan komen ze wel uit Taiwan, maar volgens mij moet dat geen probleem zijn. Heb zelf een paar jaar terug de Asus Eee netbook gehaald uit Taiwan, nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Schrik, Gloop !
Nieuwe update/bug fixes vereist nieuwe hardware! (?)

http://www.transformerfor...-tf101-ics-issues-17.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

notsonewbie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:02:
Schrik, Gloop !
Dat is (mag ik hopen) een wat voorbarige conclusie. HC werkte prima na de laatste update maar had daarvoor ook stabiliteitsproblemen.

Asus gaat echt niet voor iedereen hardware vervangen om ICS te kunnen gebruiken. Bovendien geloof ik er gewoon niet in dat een ICS niet stabiel kan zijn op de huidige hardware. Ik denk eerder dat het komt door programmeerfouten of andere oplosbare software zaken.

Ik ben eigenlijk voornamelijk nogal gehecht aan Chrome op mijn TF101. Anders zou ik wel overwegen terug te gaan naar HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30
7o9 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:06:
[...]Bovendien geloof ik er gewoon niet in dat een ICS niet stabiel kan zijn op de huidige hardware. Ik denk eerder dat het komt door programmeerfouten of andere oplosbare software zaken.
Ik weet wel zeker dat ICS stabiel kan draaien op de TF101.
up time: 10 days, 02:37:45, idle time: 9 days, 16:24:46, sleep time: 5 days, 01:05:11

Dat was het moment waarop ik de, toen, laatste versie van guevor's kernel had geflashed.
Dus ASUS moet eens bij de custom kernel bakkers gaan kijken, het lost voor een hoop mensen iig op. Niet voor iedereen helaas, maar dat kan ook weer software zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Nakebod schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:29:
het lost voor een hoop mensen iig op. Niet voor iedereen helaas, maar dat kan ook weer software zijn.
Of hardware. Er zijn niet voor niets oude en nieuwere batches.
Als de software het oplost, en het de hardware niet is, zou zo een niet-oem rom bij iedereen moeten werken.

[ Voor 17% gewijzigd door notsonewbie op 25-04-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:12:
[...]

Dat is het ook. Een aantal berichten verder meldt hij:

"The tablet rebooted twice today, froze at the ASUS logo. So replacing the motherboard does not solve the problem."
Om vervolgens wat verderop te lezen:

But when I received it back, they had not done what they offered... they had infact replaced the mainboard and updated the tablet to ICS. Because only certain versions of the TF101 has this issue maybe its easier for them to just swap out the mainboard. Because a friend that purchased a TF101 has not had any problems on ICS.

So far no crashes, reboots, errors or gfx flickers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

[...]

up time: 10 days, 02:37:45, idle time: 9 days, 16:24:46, sleep time: 5 days, 01:05:11
Welke? B60, hogere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:07
[...]

Dat was het moment waarop ik de, toen, laatste versie van guevor's kernel had geflashed.
Dus ASUS moet eens bij de custom kernel bakkers gaan kijken, het lost voor een hoop mensen iig op. Niet voor iedereen helaas, maar dat kan ook weer software zijn.
Ik geniet al een hele week van mijn TF zonder reboots dankzij Wake Lock. Wel jammer dat de batterij sneller leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
homernt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 07:19:
Precies mijn gedachte. Maak er maar iedereen van. De omstandigheden waarin je reboot of een vastloper krijgt zijn duidelijk. Hoe moeilijk kan zijn om het reproduceren.
"De omstandigheden" ?

Er zijn geen speciale omstandigheden nodig. De TFT101 van mijn vader is 100% stock, behalve de installatie van Opera en de Ziggo-app, en ook die tablet reboot en hangt verscheidene keren per week; meestal gebeurt dat 's nachts (hangend op de bootsplash), en dan is hij 's morgens leeg. Het is overigens een B80, voor het geval dat belangrijk is.
notsonewbie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:02:
Schrik, Gloop !

http://www.transformerfor...-tf101-ics-issues-17.html
Neuh, waarschijnlijk is nieuwe hardware niet nodig.

Ik denk dat die opgestuurde TF101G niet hardwarematig defect was, maar dat de reparatiemedewerker gewoon op de automatische piloot heeft zitten werken: "Hop, nieuw moederbord erin, re-imagen naar de laatste versie van de firmware, en terugsturen." Vaak genoeg zien gebeuren in mijn helpdesktijd, met verschillende merken computers. De computer hangt bij het opstarten. Nou, heeft u alle eigen software en hardware verwijderd? "Jahaaa!" OK, dan maar opsturen.

Hup, nieuw moederbord erin, re-image van het OS, en terugsturen zonder te testen. Uiteindelijk blijkt het dan een heel ander defect te zijn zoals brak geheugen, of toch opeens een apparaat van de klant zelf....

[ Voor 47% gewijzigd door Katsunami op 25-04-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Nou ik ben dan eindelijk om! Geroot, megatron geflasht, guevor 16b kernel geflasht.... Nu maar kijken wat het brengt :) In ieder geval de cpu op 1400MHz gezet, youtube filmpjes gaan al een stuk beter, stotteringen zijn er nog wel, maar het is stukken beter dan met stock in ieder geval.

Nu wachten op een reboot / SOD......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Nieuwe firmware is uit, na update duurde het even voordat hij weer opstartte omdat ie 82 apps aan het updaten was, ben benieuwd of het stabieler is nu. Geen release notes gezien.

Had met de vorige firmware na een factory reset geen last van reboots of het niet uit stand by komen issues meer. Moet wel zeggen dat ik sindsdien elke keer wifi uitzet als ik de transformer niet gebruik.

Tablet B50 en Dock B60

Firmware: IML74K.US_epad-9.2.1.21-20120413

Nog steeds android 4.0.3, jammer ben benieuwd wanneer 4.0.4 update komt. Zag ook dat Wifi, Bluetooth en GPS een hogere versie hebben.

edit:
Eerste indruk is positief

- In de browser settings is Always requst desktop site weer in te stellen. Heb het ingesteld en daarna meermaals de browser afgesloten en opnieuw opgestart en het werkt, ook bij openen van nieuwe tabs meteen de desktop versie die geladen wordt

- Youtube, meerdere HD filmpjes bekeken en geen hapringen, in ieder geval niet de eerste 30 a 40 seconden die ik per filmpje heb zitten bekijken.

[ Voor 26% gewijzigd door FongWan op 25-04-2012 22:55 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mijn vriendin heeft er ook 1, en na de ICS update doet hij wel af en toe eens rebooten, waarbij hij 1x niet doorstartte. Maar dan gaat het echt maar om een paar keer in totaal. Tjah, het hoort niet en zou niet hoeven, maar met mijn tel. gebeurt het ook wel eens. Hoor haar er IIG nooit over klagen, maar over haar rebootende SE X10 wel ;) Nu wordt ie ook niet intensief gebruikt, dat scheelt wellicht.
Verder dus geen gerant vanaf deze kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
FongWan schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:42:
Nieuwe firmware is uit, na update duurde het even voordat hij weer opstartte omdat ie 82 apps aan het updaten was, ben benieuwd of het stabieler is nu. Geen release notes gezien.

Had met de vorige firmware na een factory reset geen last van reboots of het niet uit stand by komen issues meer. Moet wel zeggen dat ik sindsdien elke keer wifi uitzet als ik de transformer niet gebruik.

Tablet B50 en Dock B60

Firmware: IML74K.US_epad-9.2.1.21-20120413

Nog steeds android 4.0.3, jammer ben benieuwd wanneer 4.0.4 update komt. Zag ook dat Wifi, Bluetooth en GPS een hogere versie hebben.

edit:
Eerste indruk is positief

- In de browser settings is Always requst desktop site weer in te stellen. Heb het ingesteld en daarna meermaals de browser afgesloten en opnieuw opgestart en het werkt, ook bij openen van nieuwe tabs meteen de desktop versie die geladen wordt

- Youtube, meerdere HD filmpjes bekeken en geen hapringen, in ieder geval niet de eerste 30 a 40 seconden die ik per filmpje heb zitten bekijken.
Voor youtube moet je dit filmpje eens bekijken, dat is een goede test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ASUS Benelux
Een nieuwe update voor de TF101 zal vanaf vandaag worden uitgerold!

9.2.1.21 ICS Release Note:
-Verbetering stabiliteit van het systeem
-Verbetering stabiliteit van de email app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Mag ik daar dan nog wat toevoegen? ASUS Benelux Facebook:

9.2.1.21 ICS Release Note:
-Verbetering stabiliteit van het systeem
-Verbetering stabiliteit van de email app
-Verbetering AppBackup app
-Verbetering stabiliteit MyLibrary
-Ondersteuning Wi-Fi Direct
-Ondersteuning unzip in File Manager
-Toevoeging herstel tab functie in browser

Ben benieuwd! Ik heb namelijk nog steeds een paar keer per week een irritante reboot vastloper. Misschien zelf maar eens resetten.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Hmm vink zo leuk he ik heb een TF van de eerste batch, mijn pa heeft er een van rond de kerst+dock, en allebei hebben ze vrij gregeld vastlopers etc. Ik stoor me er niet aan ik gebruik hem niet heel veel, maar mijn pa loopt wel te klagen. HOE kan dat dan zijn dat het aan de hardware ligt (namelijk een moederboard zou verwisseld moeten worden) en dan ook nog van alleen bepaalde series. (Kleine statistische sample n=2 maar toch) Is toch duidelijk een software probleem. Dr is toch niks stuk als HC het wel goed doet bedoel ik maar.

We moeten maar wachten op ICS 4.04 begrijp ik, en tot die tijd hopen dat de nieuwe update (die ik nog niet zie trouwens) soelaas biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 22:16
Zojuist de update check gedaan maar er is nog geen nieuwe versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Tegenwoordig als mijntf101 enige tijd buitenspel ligt, krijg ik die niet meer aan zonder stekker in stopcontact. Aan/uit knop reageert dan niet meer, batterij compleet leeg... terwijl scherm niet aan dock ligt (dan springt tablet kennelijk ook al aan....) Reset? Terug sturen?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Ik hoop dat een CWM flashable firmware snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
RickvN schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:03:
Tegenwoordig als mijntf101 enige tijd buitenspel ligt, krijg ik die niet meer aan zonder stekker in stopcontact. Aan/uit knop reageert dan niet meer, batterij compleet leeg... terwijl scherm niet aan dock ligt (dan springt tablet kennelijk ook al aan....) Reset? Terug sturen?
Dat zijn de standaard "reboot & freeze" symptomen van de huidige firmware. Ik zou upgraden naar de laatste versie die nu net aan het uitkomen is en dan kijken of het is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
Evertt schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:43:
Ik hoop dat een CWM flashable firmware snel komt.
Als de update er is zal ik wel weer een CWM versie maken net zoals de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Nog niemand die de overstap wil maken naar een t300?
Voordeel 32gb, quadcore, ics 4 van origine. Nadeel geen gorillaglas, kunst of behuizing.
Nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Franky205 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:36:
Voordeel 32gb, quadcore, ics 4 van origine. Nadeel geen gorillaglas, kunst of behuizing.
Nog goedkoper ook.
Heel even aan gedacht, maar stap pas over als de tf700 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Katsunami schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:50:
[...]

Dat zijn de standaard "reboot & freeze" symptomen van de huidige firmware. Ik zou upgraden naar de laatste versie die nu net aan het uitkomen is en dan kijken of het is opgelost.
Even om update gevraagd, maar tf gaf aan dat er niets nieuws is. Toch bedankt!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog goedkoper ook.
500 euro halfjaar geleden voor deze tf101 betaald, jij geld teveel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

eisbaer

Zie signature

Nog goedkoper ook.
Maar hoe waarschijnlijk is het dat de problemen daar niet optreden.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik ga niet over naar een t300 want die biet voor mij niets extras dan liever een tf Prime want die is van alu maar ook daar hebt ik het geld niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Heb net wat grappigs ontdekt: Face unlock :9
Dit zit (nog) niet onder instellingen maar ik kwam er bij toeval via een andere weg.
Ik heb namelijk de nova launcher geinstalleerd en deze heeft een snelkoppeling widget genaamd:activities.
Als je deze op een homescreen wilt plaatsen krijg je de keuze uit o.a. ....jawel, face unlock instellingen. :+
Nog geen idee trouwens of het al goed werkt...het is op dit moment te donker bij mij om het in te stellen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4x
  • Laatst online: 18-09 11:10

M4x

Gister mijn Transformer dan ook eindelijk eens geroot, nu nog wel stock ROM.

Echter, mijn functieknoppen van het dock lijken niet meer te werken; van de bovenste rij knoppen werkt de back-key, en de mediaplayknoppen en alles rechts daarvan, maar wifi t/m settings geeft geen reactie.
Alle andere toetsen lijken goed te werken.

Iemand anders bekend met dit probleem? Ik heb het opgemerkt sinds ik root heb, maar heb nergens gelezen dat dit een gevolg daarvan zou zijn (wat ik ook vreemd zou vinden). Heb gereboot, maar geen soelaas.

(edit): Nevermind, ik had met Titanium Backup het Asus Keyboard gefreezed, defrosten van Asus keyboard loste dit op. Apart dat dat alleen effect had op die knoppen

[ Voor 13% gewijzigd door M4x op 27-04-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marked schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:42:
Heb net wat grappigs ontdekt: Face unlock :9
Dit zit (nog) niet onder instellingen maar ik kwam er bij toeval via een andere weg.
Ik heb namelijk de nova launcher geinstalleerd en deze heeft een snelkoppeling widget genaamd:activities.
Als je deze op een homescreen wilt plaatsen krijg je de keuze uit o.a. ....jawel, face unlock instellingen. :+
Nog geen idee trouwens of het al goed werkt...het is op dit moment te donker bij mij om het in te stellen :z
Face unlock ! lees je dit forum wel goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
RickvN schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:05:
Even om update gevraagd, maar tf gaf aan dat er niets nieuws is. Toch bedankt!
Die firmware wordt gefaseerd uitgerold per land en/of versie van het tablet. Gewoon een tijdje blijven proberen de komende dagen (weken? hoop het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostSlager
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:29
Katsunami schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:01:
[...]

Die firmware wordt gefaseerd uitgerold per land en/of versie van het tablet. Gewoon een tijdje blijven proberen de komende dagen (weken? hoop het niet).
Men gaf gisteren aan dat ie in Nederland wordt uitgerold dus dan mag je toch wel verwachten dat deze een dag later erin staat of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
JoostSlager schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:03:
[...]

Men gaf gisteren aan dat ie in Nederland wordt uitgerold dus dan mag je toch wel verwachten dat deze een dag later erin staat of niet??
Niet...
Dat gaat per batches om de servers te ontlasten, als jij halverwege je download een corrupt bestand krijgt omdat server onderuit gaat word je ook niet vrolijk. Dat is puur om problemen te voorkomen. Goede indicatie is hier berichten af te wachten met succesmelding, dan eens checken.
Als je echt omhoog zit, kun je volgende week ws de laatste versie downloaden vanaf asus.com.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Precies zo gaar het ak sinds de Launch van de Transformer, updates worden altijd gefaseerd uitgerold, lijkt me ook niet meer dan logisch :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Laatst online: 02-07 20:16
Chaoss schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:39:
Precies zo gaar het ak sinds de Launch van de Transformer, updates worden altijd gefaseerd uitgerold, lijkt me ook niet meer dan logisch :Z
Dat zou ook niet zo problematisch zijn, mits NL de eerste is waar ze de update uitrollen :)

Gisterenavond was het in Opera opeens - Crash - Reboot - reboot, totdat ik de tablet uit de dock haalde. Toen ik de dock weer plaatste, crashte die weer. De accu van de dock was wel helemaal leeg, ik weet niet of dat nog van invloed kan zijn. Al met al was het dus best wel onwerkbaar gisteren... zonder update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Nu blijft mijn tablet hele tijd hangen. Dan staat er dat opstart scherm met ASUS en die cirkel, die zou moeten laden, en die staat dan stil....
Weer wachten tot de batterij leeg is. Ben er wel redelijk klaar mee, heb er weinig plezier van zo. Terug naar de winkel, of terug naar ASUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickvN schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:26:
Nu blijft mijn tablet hele tijd hangen. Dan staat er dat opstart scherm met ASUS en die cirkel, die zou moeten laden, en die staat dan stil....
Weer wachten tot de batterij leeg is. Ben er wel redelijk klaar mee, heb er weinig plezier van zo. Terug naar de winkel, of terug naar ASUS?
Met de laatste update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Van de week via instellingen een firmware update opgevraagd, gaf aan dat er niets was? Of zit ik nu abuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickvN schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:44:
Van de week via instellingen een firmware update opgevraagd, gaf aan dat er niets was? Of zit ik nu abuis?
Hier ook nog niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paperclip-reset i.p.v. wachten op een lege batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:49:
[...]

Net met een paperclip ingezeten, reageert nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:49:
[...]

Wat is een 'paperclip-reset'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:17:
[...]

Wat is een 'paperclip-reset'?
Met een paperclip de reset button indrukken, in het gaatje aan de linkerkant onder het micro sd card slot.

Ik heb mijn Transformer pas volgende vrijdag, maar heb wel al de moeite gedaan om de manual te lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Sinds 4.03 spontane reboots gehad, tablet blijft haken bij het opstart scherm van asus.
Hoop dat de nieuwe update dit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 tot 15 sec. De aan/uit knop ingedrukt houden en dan reboot hij bij mij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Moohtje, ik heb hetzelfde!
Justmeikke, ga ik morgem proberen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

eisbaer

Zie signature

Zonet mijn eerste reboot gehad. Dat vind ik toch een moment om te delen.

[ Voor 39% gewijzigd door eisbaer op 28-04-2012 21:29 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1977
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 08:43
De nieuwe update is nog niet vrijgegeven, omdat Google nog een akkoord moet geven.

Asus is eens weer te snel met hun info..
Gelukkig ben ik van de tf101g af, retour winkel, heb nu een galaxy tab 10.1.. wat een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
hehe die zijn ook niet zo duur meer zie ik !

[ Voor 87% gewijzigd door Ceejay op 28-04-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
Martijn1977 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:24:
De nieuwe update is nog niet vrijgegeven, omdat Google nog een akkoord moet geven.

Gelukkig ben ik van de tf101g af, retour winkel, heb nu een galaxy tab 10.1.. wat een verademing!
Beetje apart, aangezien de US update al wel vrijgegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
idd, US en TW versies staan al op hun ftp site waarom zou de WW versie dan ineens gechecked moeten worden door Google? Worden die afzonderlijk geverifieerd dan? Het zou wel kunnen misschien maar het lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:07
Martijn1977 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:24:

Waarom is het een verademing? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-12-2023
kielkiel schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:44[/message]:[/b]
Waarom is het een verademing? Ben benieuwd.
Omdat die nog draait op HC en het gewoon doet, zoals deTF het eerst ook gewoon goed deed met HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My Libary.
Zijn er nog meer mensen die last hebben dat na opstarten van My Libary deze na 10 sec stopt ?

en is er misschien een oplossing voor ?

Alvast bedankt Mar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:05
Voor degenen die terug willen naar Honeycomb, dat kan. :)

http://theunlockr.com/201...very-on-asus-transformer/

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerarends schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:15:
[...]

Omdat die nog draait op HC en het gewoon doet, zoals deTF het eerst ook gewoon goed deed met HC.
Nu maar zien wt die galaxy gaat doen als ICS er voor beschikbaar komt , je had je asus ook terug kunnen zetten naar HC, want toen was ie goed zoals je zelf al aangaf...ik vind de vergelijking dus raar die je maakt nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
Zeker is het afwachten wat de tab gaat doen met ICS, misschien leert Samsung van de fouten die Asus maakt. Je kunt het dan wel een rare vergelijking vinden maar het zijn 2 apparaten die vrijwel identiek zijn. De 1 krijgt een update en werkt vervolgens niet meer zo als het hoort. Is het dan niet zo dat, in dit geval, Asus ervoor zou moeten zorgen dat het weer in orde komt met een update voor de update? Die schijnt er dan ook aan te komen, maar ook daar lees je dan weer slecht over. Ik vind het in ieder geval allemaal erg lang duren en hele slechte reclame voor Asus dat ze dit schijnbaar niet fatsoenlijk kunnen oplossen.

Wat betreft dat terug zetten naar HC. De gebruikers hier kunnen dat misschien, maar wat denk je van al die gemiddelde gebruikers die er minder verstand van hebben en gewoon een automatische update binnen kregen? En nu dus met een rebotende (is dat een begrijpelijk woord?) Transformer zitten?

Ik ben nog steeds blij met mijn TF maar vind het bar slechte service van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Samsung en firmware updates wordt je ook niet gelukkig van, zo hebben mijn ervaringen met de Galaxy S mij geleerd. Dus of ICS op de Galaxy Tab nu zo'n feest gaat worden waag ik te betwijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ben benieuwd of problemen ook weg zijn. Ik heb nu al 1 week geen problemen, snap niks van de problemen.
De ene keer achter elkaar en dan heel lang niks

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Pinin schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:28:
[...]

Ben benieuwd of problemen ook weg zijn. Ik heb nu al 1 week geen problemen, snap niks van de problemen.
De ene keer achter elkaar en dan heel lang niks
En ga nu eens in de schoenen van een tester staan. Je moet uitzoeken waarom de TF reboot. Ik ga er even van uit dat ze volledige logging aan hebben staan, maar het is 3 maanden na uitbrengen van ICS nog steeds een probleem. Ik denk dat er niet zo veel informatie uit de logging is te halen.

Dan zit er niets anders op dan er wat mee te doen en te wachten tot Android op zijn bek gaat. De ene keer is dat 4 keer op een dag, de andere keer draait de tablet vrolijk 2 weken zonder reboot. Sommigen hebben er bijna dagelijks last van en ik heb er weer heel weinig last van.

Het vinden van DE oorzaak is lastig. Als het een combinatie van factoren is, is het alweer een heel stuk moeilijker en als het echt random is..... :X

Er is natuurlijk een reden dat de Samsung nog op HC draait. Die wachten eerst even af tot Google en Asus de problemen van ICS onder de knie hebben. Hun gebruikers moeten dan wat langer wachten, maar hebben dit dan weer niet.

Voor de TF bezitters met problemen zou ik de tablet terugflashen naar fabrieksinstellingen, en dan vooral de updates even negeren tot Asus de speld in de hooiberg gevonden heeft.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, en als alles opgelost is dan willen die galaxy gebruikers ineens ics, met dank aan asus dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
Gelijk hebben ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jens684
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 09:37
Ik vind het anders niet relaxt om een Google of Asus tester te zijn. Daar heb ik geen € 400 voor neergeteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Jens684 schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:50:
Ik vind het anders niet relaxt om een Google of Asus tester te zijn. Daar heb ik geen € 400 voor neergeteld...
Je HOEFT niet te updaten :) . Je kan zelfs nog terug als je wilt. Dan is het wachten op de berichten dat ze het gelukt is om een stabiele ROM te maken.

Pagina: 1 ... 38 ... 51 Laatste