met deze kernel heb ik nergens meer last van, sindsdien alleen nog maar al het goede van ICS 
root is wel vereist
root is wel vereist
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik ben toch malle pietje niet!
Welke moet ik dan hebben van de attachments? Ik draai nu momenteel Revolution HD 3.2.0.tozzke schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:26:
met deze kernel heb ik nergens meer last van, sindsdien alleen nog maar al het goede van ICS
root is wel vereist
[ Voor 5% gewijzigd door Spiritual89 op 14-04-2012 00:45 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
An sich maakt het niet heel veel uit welke versie je neemt, al zou bijv Test1 meer bugs bevatten en waarschijnlijk ook nog crashen. Met Test10 was ik al heel stabiel, en draai nu Test 13, waar ik ook mee ben begonnen om de tablet iets te undervolten. Meer power met minder verbruik \o/ Als het goed isSpiritual89 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 00:45:
[...]
Welke moet ik dan hebben van de attachments? Ik draai nu momenteel Revolution HD 3.2.0.
Verwijderd
Hoe werkt het precies? Eerst flashen en kun je daarna manual OC'en of is dat al verwerkt in de kernel?Nakebod schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 08:58:
[...]
An sich maakt het niet heel veel uit welke versie je neemt, al zou bijv Test1 meer bugs bevatten en waarschijnlijk ook nog crashen. Met Test10 was ik al heel stabiel, en draai nu Test 13, waar ik ook mee ben begonnen om de tablet iets te undervolten. Meer power met minder verbruik \o/ Als het goed is
[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 14-04-2012 23:31 ]
Zo te zien is de rom niet origineel, klopt dat?Anton.net schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:21:
Mijn transformer is nu helemaal kapot
Het lijkt wel alsof bepaalde kleuren dood zijn, alles ziet er groen en zwart uit
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Geen rom hij is s on, dit is gewoon adw launchernotsonewbie schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:04:
[...]
Zo te zien is de rom niet origineel, klopt dat?
Want ik kan mijn desktops niet zo 'omgooien' bij een swipe.
En naar beneden scrollen met vele app's is er hier ook niet bij.
Hopelijk is het dus de software en niet je scherm die al de kleuren zo beperkt weergeeft.
Het gebeurde bij mij ook vlak na de ics update en ben direct gaan zoeken naar een custom rom en heb nu Revolution HD 3.2.0 en moet zeggen dat ze nagenoeg zijn verdwenen.kilon666 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:23:
Ik merkte zonet dat mijn tablet voor de eerste keer sinds de 'update' naar ICS zomaar opnieuw is opgestart en bij het opstarten is blijven hangen.
Is bij een custom rom de kans op dit soort taferelen kleiner? Zo ja zal ik me toch maar eens verdiepen in hoe dit dan moet etc.
Veel custom ROMs (zoals Revolution HD) gebruiken de standaard kernel van Asus en hebben nog steeds de sleep-of-death/reboot problemen.kilon666 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:23:
Is bij een custom rom de kans op dit soort taferelen kleiner?
Verwijderd
Volgens mij kan ik verder niets met het beeld doen aan de TV kant... Is een 46" Sony, die is full HD, dan zou de resolutie toch in orde moeten zijn?Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:01:
^^ Heeft je TV de mogelijkheid om de beeldverhouding aan te passen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
FullHD 1920:1080=1,78 versus resolutie Transformer 1280:800=1.6. Andere verhouding dus. Bijna alle tv'sVerstekbakker schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:09:
[...]
Volgens mij kan ik verder niets met het beeld doen aan de TV kant... Is een 46" Sony, die is full HD, dan zou de resolutie toch in orde moeten zijn?
Het is niet zo dat ik deze mis, maar het zou wel handig werken. Gewoon 3g kaartje erin en altijd en overal internet ipv te gaat tetheren. Wat volgens mijn provider officieel dan weer niet mag.Chaoss schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:59:
Mis je 3G zo erg dan? Als je een android telefoon hebt kun je die 3g verbinding uiteraard gebruiken via wifi tethering.
Alternatief: koop een Mifi kastje....klein plat kastje, iets groter dan een credit card, sim erin en je hebt overal wifiRaceKabouter schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:14:
[...]
Het is niet zo dat ik deze mis, maar het zou wel handig werken. Gewoon 3g kaartje erin en altijd en overal internet ipv te gaat tetheren. Wat volgens mijn provider officieel dan weer niet mag.
Zelfs als je provider aan SPI/DPI zou doen, gaan ze niet direct zien dat je tethered, Je browser is ook androidbrowser en een resolutie van 1280x800(of 720) is op smartphones ook niet ongewoon. Ze zullen eerder bezwaar tegen VOIP hebben of tetheren met laptop.RaceKabouter schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:14:
[...]
Het is niet zo dat ik deze mis, maar het zou wel handig werken. Gewoon 3g kaartje erin en altijd en overal internet ipv te gaat tetheren. Wat volgens mijn provider officieel dan weer niet mag.
Vodafone heeft het gewoon keihard uitgeschakeld op een of andere manier. Je kunt een wifi hotpost opzetten in de instellingen, je kunt connecten, maar verder kun je niks, niet browsen emailen whatsappen, lukt gewoon niet. Geel vlaggetje op de draadloze verbinding op mijn comp.Loekie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:23:
[...]
Zelfs als je provider aan SPI/DPI zou doen, gaan ze niet direct zien dat je tethered, Je browser is ook androidbrowser en een resolutie van 1280x800(of 720) is op smartphones ook niet ongewoon. Ze zullen eerder bezwaar tegen VOIP hebben of tetheren met laptop.
Dat is nietwaar,Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:05:
[...]
Vodafone heeft het gewoon keihard uitgeschakeld op een of andere manier. Je kunt een wifi hotpost opzetten in de instellingen, je kunt connecten, maar verder kun je niks, niet browsen emailen whatsappen, lukt gewoon niet. Geel vlaggetje op de draadloze verbinding op mijn comp.
Idem bij mij; mifi, tethering via mobiel, niets werkt. Het is een bedrijfsabonnement, waarbij internet via 3G gewoon benaderbaar is. Wifi over 3G (b)lijkt geblokkeerd. Maar mogelijk dat anderen met een particulier abonnement geen beperkingen ervaren.Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:05:
[...]
Vodafone heeft het gewoon keihard uitgeschakeld op een of andere manier. Je kunt een wifi hotpost opzetten in de instellingen, je kunt connecten, maar verder kun je niks, niet browsen emailen whatsappen, lukt gewoon niet. Geel vlaggetje op de draadloze verbinding op mijn comp.
Dit klopt ook niet met wat ik ervaar. Tetheren via m'n telefoon (HTC Desire) met Vodafone abo is geen enkel probleem.Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:05:
[...]
En zonet een tweede keer, dus geen toeval meer. Tijd om me in de custom roms te verdiepen. Want zelfs al helpt dat niet echt, er zitten toch voordelen aan die het uitproberen waard zijn als het inderdaad zo eenvoudig is als sommigen zeggen.Nakebod schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:20:
Sowieso, als het pas de eerste keer is dat hij reboot sinds je ICS hebt zou ik mij niet al te druk maken. En dan niet dat je gister pas geupdate hetb
HC deed dat hier ook wel eens, maar zolang dat niet dagelijks is, fijn zo houden.
Verwijderd
Ok, maar daar is héél weinig animoRoD schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:13:
[modbreak]Berichten over custom roms graag in een daarvoor bestemd topic. Niet hier.[/]
Verwijderd
Inderdaad,heb dit ook en werkt fantastischkielkiel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:21:
[...]
Alternatief: koop een Mifi kastje....klein plat kastje, iets groter dan een credit card, sim erin en je hebt overal wifi
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wel, ik heb een Desire HD, wellicht met een recenter abo? Ik vermoedt dat het daaraan ligt.Zamorano schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:58:
[...]
Dit klopt ook niet met wat ik ervaar. Tetheren via m'n telefoon (HTC Desire) met Vodafone abo is geen enkel probleem.
[ Voor 26% gewijzigd door Ceejay op 17-04-2012 16:16 ]
Dacht al ff dat je iPhone had...Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:14:
[...]
Wel, ik heb een Desire HD, wellicht met een recenter abo? Ik vermoedt dat het daaraan ligt.
Edit: @Wybo, het wordt vreemder en vreemder, jij hebt met je Note natuurlijk een heel recent abo ( tenzij je een langdurende hebt overgezet)
Okay, i'm stumped. Waarom werkt dit niet bij mij ( en anderen) en wel bij anderen ( en anderen)
Telefoon is los gekocht, Abonnement is geloof ik van september vorig jaar of zo.Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:14:
[...]
Edit: @Wybo, het wordt vreemder en vreemder, jij hebt met je Note natuurlijk een heel recent abo ( tenzij je een langdurende hebt overgezet)
[ Voor 14% gewijzigd door Ceejay op 18-04-2012 20:05 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Black Eagle op 17-04-2012 19:37 ]
rom: vraag eens aan de vorige eigenaar waarom juist het dit heef gedaan, maar als je dit forum eens doorneemt kom je zelff wel tot een algemene vaststellingFranky205 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:44:
Gisteren heb ik een 2ehands asus eepad transformer zonder dock gekocht.
Deze is met megatron versie 1.0.4
kernel versie 2.6.39.4-0022 neptune android 4.0.4
Is er een reden om het niet op de originele rom met 4.0.3 te laten draaien?
En ik zag dat er een dockingstation zonder toetsenbord te verkrijgen is.
Iemand al gevonden waar deze te bestellen is?
Ah ik dacht dat de TF een FullHD was. Mijn TV is de KDL-46EX500 van Sony.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:46:
[...]
FullHD 1920:1080=1,78 versus resolutie Transformer 1280:800=1.6. Andere verhouding dus. Bijna alle tv's
hebben de mogelijkheid om een beeldverhouding te forceren. Wat is het type?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 23:10 ]
Verwijderd
If it ain't broken, don't fix it. Draai zelf dezelfde rom met guevor testkernel15. Geen reboots, vastlopers of battery drain meer.Franky205 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:44:
Gisteren heb ik een 2ehands asus eepad transformer zonder dock gekocht.
Deze is met megatron versie 1.0.4
kernel versie 2.6.39.4-0022 neptune android 4.0.4
Is er een reden om het niet op de originele rom met 4.0.3 te laten draaien?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 23:20 ]
Ik heb deze kernel nu ook geflashed icm Megatron, maar nu ben ik Polaris Office bijvoorbeeld kwijt. Enig idee hoe ik deze app er weer op krijg?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:17:
[...]
If it ain't broken, don't fix it. Draai zelf dezelfde rom met guevor testkernel15. Geen reboots, vastlopers of battery drain meer.
Ik denk dat je deze USB kit bedoelt?
http://www.paradigit.nl/P...B2UOKEX00070/default.aspx
Verwijderd
Je kunt Removed Apps van gnufabio Revover 4 flashen om de standaard Asus apps zoals Polaris weer terug te krijgen.seeKo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 01:49:
Ik heb deze kernel nu ook geflashed icm Megatron, maar nu ben ik Polaris Office bijvoorbeeld kwijt. Enig idee hoe ik deze app er weer op krijg?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb deze ROM gisteren geflashed en hij gaat steeds vanzelf uit. Daarbij laadt hij de tablet niet op als hij via de snoer aan de dock wordt opgeladen. Beetje bagger ROM bij mij dus. Kan ook liggen aan de Kernel?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:17:
[...]
If it ain't broken, don't fix it. Draai zelf dezelfde rom met guevor testkernel15. Geen reboots, vastlopers of battery drain meer.
Ik denk dat je deze USB kit bedoelt?
http://www.paradigit.nl/P...B2UOKEX00070/default.aspx
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 13:08 ]
Seasons niet, maar Space wel, gewoon niet leuk om te spelen meer!spaceboy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:10:
Op mijn TF101 met Android 4 crasht Angry Birds Seasons heel vaak.
Zijn er meer mensen mee bekend? Of ligt dit aan m'n tablet?
Ok, ik heb het nu precies zo gedaan. Ik ga nu afwachten hoe het gaat.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:07:
Heb je na de kernel flash nog steeds issues, dan wipe Data/Cache/Dalvik, flash Megatron, wipe Cache/Dalvik. Reboot een keer of twee. Wipe Cache/Dalvik, flash test15 kernel, wipe Cache/Dalvik, reboot.
[ Voor 10% gewijzigd door seeKo op 18-04-2012 15:31 ]
Verwijderd
Ah, ik dacht dat Polaris hier standaard bij zat.seeKo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:30:
Als ik Polaris Office via Titanium Backup terug wil installeren dan crashed de app als ik een nieuw bestand aan wil maken.
De volgende TF (dus de opvolger van de Prime) wordt er een met FullHD scherm, derde kwartaal dit jaar.Verstekbakker schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:13:
[...]
Ah ik dacht dat de TF een FullHD was. Mijn TV is de KDL-46EX500 van Sony.
Ik had ook niks van Apple en heb er ook altijd een bepaalde aversie tegen gehad maar nu ik sinds vorige week een nieuwe iPad heb ben ik helemaal om. Het spijt me zeer maar zo'n iPad werkt zoveel beter soepeler en lekkerder dat ik de overstap van harte kan aanbevelen. Android is wat mij betreft blijven steken op een mooie belofte die het nooit helemaal heeft kunnen waarmaken, iOS is gewoon af en werkt vrijwel vlekkeloos.Harry21 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:23:
Maar als Asus en Android zo door blijven klooien, dan ga ik geloof ik toch maar voor de ipad3.
Ik heb deze nu in real live gezien, moet toegeven tis een pracht apparaat.
Ik heb niets van Apple,hou er niet van,maar het werkte perfect,moest ik toegeven.
Dus "verminderde"...? Ik heb de laatste versie, maar m'n vriendin klaagt mij te vaak "Hij is wéééér vastgelopen..." (huilie!)Lizard schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:09:
voor space was er toch vrij snell een upgrade uitgekomen? Die het aantal crashes bij mij wel flink verminderde.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ha ha, dat gevoel heb ik ook: koop wel een ipad, asus rommelt te erg! Maar dan koop je toch een ander android merk?? Samsung? Of zijn daar vergelijkbare problemen?Harry21 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:23:
Maar als Asus en Android zo door blijven klooien, dan ga ik geloof ik toch maar voor de ipad3.
Ik heb deze nu in real live gezien, moet toegeven tis een pracht apparaat.
Ik heb niets van Apple,hou er niet van,maar het werkte perfect,moest ik toegeven.
Mijn collega heeft de samsung tab en ja, ik vind dat het scrollen tussen de homemenu's schokt.kielkiel schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:34:
[...]
Ha ha, dat gevoel heb ik ook: koop wel een ipad, asus rommelt te erg! Maar dan koop je toch een ander android merk?? Samsung? Of zijn daar vergelijkbare problemen?
Verwijderd
Geldt dus net zo goed voor crApple producten. En, oh ja, standaard 1 jaar carry-in garantie. Succes.Shodan schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:28:
Van iedere fabrikant hoor je horror verhalen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 13:46 ]
Ik heb nog geen custom ROM geinstalleerd:Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:45:
[...]
Geldt dus net zo goed voor crApple producten. En, oh ja, standaard 1 jaar carry-in garantie. Succes.
Nog steeds tevreden met mijn Transformer, die wordt voorlopig niet vervangen. Ik snap niet waarom anderen nog steeds reboots/vastlopers/drain hebben. Kwestie van geen custom rom (willen/durven) installeren of deze op een onjuiste manier? Qua hardware zijn alle uitgebrachte TF101's toch gelijk neem ik aan?
Dank je wel, ga het zo proberen.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:03:
[...]
In deze link staat bij het 3de bericht van rpavich een dowload van Polaris Office:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1079569
-edit: eerst unzippen en dan de apk installeren op je tablet natuurlijk. Hierbij moet je ook Settings --> Security --> Unknown sources aangevinkt hebben.
SOD = Screen of Death?seeKo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:31:
[...]
Dank je wel, ga het zo proberen.
Na het flashen van de Megatron Kernel icm Guevor test 15 op de manier zoals je hebt voorgesteld heeft de tablet het uitstekend gedaan. Helaas gaat hij meteen in SOD over zodra hij een kleine tijd aan de dock en/of lader zit. Daar beginnen dus alweer de problemen..
Sleep of death, slaapt en wordt niet meer wakker, tenzij je 10 seconde de aanknop indrukt.JakeNL schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:44:
[...]
SOD = Screen of Death?![]()
In ieder geval, gekke dingen zoals hierboven, nodigen niet uit om een andere ROM te flashen. Aan de andere kant lijkt F0nz0 geen enkel probleem te hebben. Is dat trouwens incl. dock?
Klopt inderdaad, ik hoor ook niet veel goeds over Apple's garantie. Echter is die sinds kort ook 2 jaar meen ik.Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:45:
[...]
Geldt dus net zo goed voor crApple producten. En, oh ja, standaard 1 jaar carry-in garantie. Succes.
Nog steeds tevreden met mijn Transformer, die wordt voorlopig niet vervangen. Ik snap niet waarom anderen nog steeds reboots/vastlopers/drain hebben. Kwestie van geen custom rom (willen/durven) installeren of deze op een onjuiste manier? Qua hardware zijn alle uitgebrachte TF101's toch gelijk neem ik aan?
[ Voor 53% gewijzigd door Shodan op 19-04-2012 17:09 ]
Draai geen custom rom, heb geen enkele standaard ASUS app verwijderd oid, maar sinds ik voordat ik de tablet weg leg mijn wifi uitzet, heb ik ook nergens last meer van. Geen SOD meer terwijl ik die 'normaal' elke dag minimaal een keer had, niet meer 's nachts wakker worden en tot je verbazing zien dat je tablet continue aan het rebooten is etc. Boosdoener lijkt mij dan toch een wifi component danwel driver. Dat moet toch opgelost kunnen worden denk je danArtcore schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:53:
Ik heb met ICS ook erg veel problemen gehad, voornamelijk de reboot loops. Heb onlangs veel standaard Asus meuk als MyNet, TegraZone e.d. uitgeschakeld. Ook laat ik de wifi bij het uitzetten van het scherm uitgaan. Sindsdien vele malen minder problemen, eigenlijk geen meer. s Ochtends gewoon een volle batterij. Weet dus niet waar het probleem zit, maar dit hielp mij wel..
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:41:
@shodan Uiteraard moet het gewoon allemaal werken, zonder 'workarounds' als custom roms, en heeft Asus veel steken laten vallen.
Een volgende product dat ik koop zal dan ook niet van Asus zijn, ondanks dat ik bijna geen issues heb gehad. Ook nu 60 uur zonder problemen en de weken daarvoor ook niet. Ik heb geen docking en gebruik de tablet voornamelijk als e-book reader, RDP client en voor internetten, muziek luisteren en soms film kijken. Oh ja, en custom roms en kernels flashen.
De huidige problemen worden denk ik merendeels veroorzaakt door:
- De docking. De TF101 is een van de weinige, zo niet de enige, die dit heeft en ICS heeft daar moeite mee.
- Niet geupdate apps die al geinstallleerd zijn en op de TF101 voor de ICS update en weer worden teruggezet door Google Backup na de installatie.
- Apps in de Market die nog niet geoptimaliseerd zijn voor ICS.
- ICS zelf, gelet op soortgelijke problemen op andere merken Android tablets.
- Een brakke eigen ICS update van Asus, waarbij er misschien wat 'slack' overblijft van het oude HC OS.
Verwijderd
Op xda kwam ik deze thread tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1556914. Asus heeft de problemen dus gezien en denkt nu de fix te hebben. Wel een beetje vreemd dat ze xda als officieel comminicatiekanaal gebruiken en niet hun eigen support netwerk. De laatste update vanuit Asus stemt hoopvol voor een fix op korte termijn.RoloTomassie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:28:
Bij Asus is het nog steeds muisstil na al deze tijd.
www.casarodriguillo.com
[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 20-04-2012 10:19 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik had dat op mijn telefoon ook, maar toen herinnerde ik me dat ik Droidwall had geinstalleerd. Na het disablen van deze firewall kwamen de udpates weer fluitend binnen. Waarschijnlijk block ik net wat teveel.AW_Bos schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:18:
Mijn Asus Transformer krijgt geen een enkele update van een app meer binnen? De download duurt oneindig lang. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb ICS 4. Internet werkt verder prima.....
Niks geroot, volledig officieel enzo....
Iemand een idee? Bekend probleem? Tips?
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 20-04-2012 10:43 ]
Hopelijk snel opgelost dus. Maar ja asus kan lovend zijn over 22 uur reboot vrij, maar er zijn ook voorbeelden dat mensen een week lang geen reboots hebben en dan ineens wel...Pinin schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:35:
Ziet er veel belovend uit, het is ook best een lastig probleem, het is niet goed na te bootsen en geen regelmaat in te ontdekken. Sommige mensen hebben het ook niet.
Op de XDA site is iemand zo 'desperate', dat'ie zelf eventueel de volgende update gelijk zou installeren:Nakebod schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:49:
Maar de TF101 van sommige mensen reboot vaak/veel. Met een beta firmware kunnen ze dan binnen korte tijd wel zien of het een verbetering is of niet. Al is 22 uur wat kort, maar een maand testen is gezien de huidige problemen ook niet wenselijk. Alleen 100% testen wordt lastig.
[ Voor 11% gewijzigd door homernt op 20-04-2012 13:11 ]
.....
Nou, de haat mag wel iets minder hoor....Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:41:
Dit is geen ipad3 forum hoor, en jammer dat je geen geduld hebt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq