Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24

tozzke

aka tozzert

met deze kernel heb ik nergens meer last van, sindsdien alleen nog maar al het goede van ICS :)

root is wel vereist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30
* Nakebod with stupid ^^Moest ik zeggen van hem!
Draai nu nog op Test13, en daarnaast ook een beetje undervolten gedaan, en al dagen geen reboots gehad, ook niet met oudere test's van guevor's kernel.
Alleen toen ik iets teveel undervolt deed, vond hij wat minder leuk :D
Enige wat ik af en toe heb is dat het scherm automatisch aangaat, als hij gedocked is, en open staat. Dichtklappen helpt.

Dus an sich wel een aanrader.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:47

The Legend

*Plop*

Installeer je zo'n kernel op dezelfde wijze als een ROM update vanuit de recovery? Full wipe nodig?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Flashen doe je idd vanuit recovery (CWM), en je hebt geen wipe nodig. Nooit gedaan voor een kernel flash iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
tozzke schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:26:
met deze kernel heb ik nergens meer last van, sindsdien alleen nog maar al het goede van ICS :)

root is wel vereist
Welke moet ik dan hebben van de attachments? Ik draai nu momenteel Revolution HD 3.2.0.

[ Voor 5% gewijzigd door Spiritual89 op 14-04-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:04
Ik heb zelf met volle tevredenheid test13 draaien: http://forum.xda-develope...entid=990804&d=1333909045

Maar ik zag dat test14 inmiddels ook was uitgekomen: http://forum.xda-develope...entid=999474&d=1334256266

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Spiritual89 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 00:45:
[...]

Welke moet ik dan hebben van de attachments? Ik draai nu momenteel Revolution HD 3.2.0.
An sich maakt het niet heel veel uit welke versie je neemt, al zou bijv Test1 meer bugs bevatten en waarschijnlijk ook nog crashen. Met Test10 was ik al heel stabiel, en draai nu Test 13, waar ik ook mee ben begonnen om de tablet iets te undervolten. Meer power met minder verbruik \o/ Als het goed is :P

Nu is Test14 ook beschikbaar, en die zou ik gewoon pakken. (Downloads in 2e post in dat topic)
Als er veel problemen met een bepaalde versie zijn lees je dat ook wel in dat topic, kan je altijd 1 versie terug, of binnen korte tijd is er een b versie.

De enige reboots die ik nu nog meemaak zijn die ik zelf initieer! En hij zal heus nog wel een keer rebooten, maar dat heb ik met (orginele en custom) HC ROMs ook gehad, dus in dat opzicht niets nieuws, al zou het natuurlijk niet moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 08:58:
[...]

An sich maakt het niet heel veel uit welke versie je neemt, al zou bijv Test1 meer bugs bevatten en waarschijnlijk ook nog crashen. Met Test10 was ik al heel stabiel, en draai nu Test 13, waar ik ook mee ben begonnen om de tablet iets te undervolten. Meer power met minder verbruik \o/ Als het goed is :P
Hoe werkt het precies? Eerst flashen en kun je daarna manual OC'en of is dat al verwerkt in de kernel?

Ik zou ook graag Test 13 willen proberen:"Kernel-ICS-test13-OC1700-fb.zip - [Click for QR Code] (6.24 MB, 946 views)"http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1565519
Deze versie is dat toch? Ik ga hem denk ik proberen met revolver ROM 13 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
guevor's kernel is standaard al iets overgeklokt (1.2 GHz ipv 1 GHz standaard)
Als je verder niet wilt overklokken of undervolten, hoef je verder niets te doen en lekker zo laten. Die 1.2 GHz is geloof ik (vrijwel) even zuinig als de standaard kernel op 1 GHz omdat deze ook iets undervolt is.

Wil je wel OCen of UVen, dan kan dat met bijvoorbeeld de gratis SetCPU (Of donatie via Google Play).
Dan kan je de minimale MHz (standaard 312 Mhz, dus kan lager naar 216 MHz) en de maximale MHz opschroeven, en voltages aanpassen.
Zelf heb ik alle voltages op -50 mV staan tov de standaard waarde, op 216 MHz en 312 MHz na, die ga ik nu proberen op -75 mV.

Al heb ik zelf geen behoefte aan (verder) overklokken, lees ik van mensen dat ze de TF101 stabiel op 1640 MHz hebben draaien, en een enkeling die daar nog overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:08
Mijn transformer is nu helemaal kapot
Het lijkt wel alsof bepaalde kleuren dood zijn, alles ziet er groen en zwart uit
Ik heb dit nog eens gehad, paar na een half uur ging het weg, nu dus niet,
Hoe zou het hier met de garantie zitten? Voor de duidelijkheid, het gaat hier om een technisch defect, en niet door een kapot onderdeel door vallen, hij is nog nooit gevallen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VoBr9ZfqK_0&list=HL1334439011&feature=mh_lolz]

[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 14-04-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Anton.net schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:21:
Mijn transformer is nu helemaal kapot
Het lijkt wel alsof bepaalde kleuren dood zijn, alles ziet er groen en zwart uit
Zo te zien is de rom niet origineel, klopt dat?
Want ik kan mijn desktops niet zo 'omgooien' bij een swipe.
En naar beneden scrollen met vele app's is er hier ook niet bij.
Hopelijk is het dus de software en niet je scherm die al de kleuren zo beperkt weergeeft.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rich_eee
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-03-2024
het groene scherm heb ik ook gehad.
gefixed door een hoek van de tranfsormer in je palm van je hand te "stoten", alsof hij dus op een punt in je handpalm valt... niet te hard natuurlijk, en als het niet werkt even op een ande hoek proberen.

lijkt dus in mijn geval een connector naar het scherm geweest te zijn die niet goed zat.

succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
notsonewbie schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:04:
[...]

Zo te zien is de rom niet origineel, klopt dat?
Want ik kan mijn desktops niet zo 'omgooien' bij een swipe.
En naar beneden scrollen met vele app's is er hier ook niet bij.
Hopelijk is het dus de software en niet je scherm die al de kleuren zo beperkt weergeeft.
Geen rom hij is s on, dit is gewoon adw launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Ik merkte zonet dat mijn tablet voor de eerste keer sinds de 'update' naar ICS zomaar opnieuw is opgestart en bij het opstarten is blijven hangen.

Is bij een custom rom de kans op dit soort taferelen kleiner? Zo ja zal ik me toch maar eens verdiepen in hoe dit dan moet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
kilon666 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:23:
Ik merkte zonet dat mijn tablet voor de eerste keer sinds de 'update' naar ICS zomaar opnieuw is opgestart en bij het opstarten is blijven hangen.

Is bij een custom rom de kans op dit soort taferelen kleiner? Zo ja zal ik me toch maar eens verdiepen in hoe dit dan moet etc.
Het gebeurde bij mij ook vlak na de ics update en ben direct gaan zoeken naar een custom rom en heb nu Revolution HD 3.2.0 en moet zeggen dat ze nagenoeg zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

kilon666 schreef op zondag 15 april 2012 @ 21:23:
Is bij een custom rom de kans op dit soort taferelen kleiner?
Veel custom ROMs (zoals Revolution HD) gebruiken de standaard kernel van Asus en hebben nog steeds de sleep-of-death/reboot problemen.

Hopelijk komt Asus snel met een stabiele update zodat custom ROMs die kunnen gebruiken als basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Sowieso, als het pas de eerste keer is dat hij reboot sinds je ICS hebt zou ik mij niet al te druk maken. En dan niet dat je gister pas geupdate hetb :P
HC deed dat hier ook wel eens, maar zolang dat niet dagelijks is, fijn zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grr

Ik had een refresh gedaan wipe out en toen werkte mijn toetsenbord wel weer
maar nu niet meer
Hoe zou dat nu kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb er een HDMI kabel aan gehangen, maar er vallen dan stukjes rondom het beeld weg. Best lastig als net helemaal boven in het scherm tekst staat enzo (SCUMMVM of andere emulators vooral).

Is dat te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Heeft je TV de mogelijkheid om de beeldverhouding aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:01:
^^ Heeft je TV de mogelijkheid om de beeldverhouding aan te passen?
Volgens mij kan ik verder niets met het beeld doen aan de TV kant... Is een 46" Sony, die is full HD, dan zou de resolutie toch in orde moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Berichten over custom roms graag in een daarvoor bestemd topic. Niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Vorig jaar heb ik een tf101 gekocht, echter en helaas zonder 3g. Is dit op een of andere manier achteraf nog in te bouwen? Of heeft dit nog niemand geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Mis je 3G zo erg dan? Als je een android telefoon hebt kun je die 3g verbinding uiteraard gebruiken via wifi tethering.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:09:
[...]
Volgens mij kan ik verder niets met het beeld doen aan de TV kant... Is een 46" Sony, die is full HD, dan zou de resolutie toch in orde moeten zijn?
FullHD 1920:1080=1,78 versus resolutie Transformer 1280:800=1.6. Andere verhouding dus. Bijna alle tv's
hebben de mogelijkheid om een beeldverhouding te forceren. Wat is het type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Chaoss schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:59:
Mis je 3G zo erg dan? Als je een android telefoon hebt kun je die 3g verbinding uiteraard gebruiken via wifi tethering.
Het is niet zo dat ik deze mis, maar het zou wel handig werken. Gewoon 3g kaartje erin en altijd en overal internet ipv te gaat tetheren. Wat volgens mijn provider officieel dan weer niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:07
RaceKabouter schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:14:
[...]

Het is niet zo dat ik deze mis, maar het zou wel handig werken. Gewoon 3g kaartje erin en altijd en overal internet ipv te gaat tetheren. Wat volgens mijn provider officieel dan weer niet mag.
Alternatief: koop een Mifi kastje....klein plat kastje, iets groter dan een credit card, sim erin en je hebt overal wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
RaceKabouter schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:14:
[...]

Zelfs als je provider aan SPI/DPI zou doen, gaan ze niet direct zien dat je tethered, Je browser is ook androidbrowser en een resolutie van 1280x800(of 720) is op smartphones ook niet ongewoon. Ze zullen eerder bezwaar tegen VOIP hebben of tetheren met laptop.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteunt deze Asus tablet het LEAP internet protocol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Loekie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:23:
[...]

Zelfs als je provider aan SPI/DPI zou doen, gaan ze niet direct zien dat je tethered, Je browser is ook androidbrowser en een resolutie van 1280x800(of 720) is op smartphones ook niet ongewoon. Ze zullen eerder bezwaar tegen VOIP hebben of tetheren met laptop.
Vodafone heeft het gewoon keihard uitgeschakeld op een of andere manier. Je kunt een wifi hotpost opzetten in de instellingen, je kunt connecten, maar verder kun je niks, niet browsen emailen whatsappen, lukt gewoon niet. Geel vlaggetje op de draadloze verbinding op mijn comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:05:
[...]

Vodafone heeft het gewoon keihard uitgeschakeld op een of andere manier. Je kunt een wifi hotpost opzetten in de instellingen, je kunt connecten, maar verder kun je niks, niet browsen emailen whatsappen, lukt gewoon niet. Geel vlaggetje op de draadloze verbinding op mijn comp.
Dat is nietwaar,
Ik werk zo al bijna een jaar
via vodafail :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
[...]

Idem bij mij; mifi, tethering via mobiel, niets werkt. Het is een bedrijfsabonnement, waarbij internet via 3G gewoon benaderbaar is. Wifi over 3G (b)lijkt geblokkeerd. Maar mogelijk dat anderen met een particulier abonnement geen beperkingen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Dit klopt ook niet met wat ik ervaar. Tetheren via m'n telefoon (HTC Desire) met Vodafone abo is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Nakebod schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:20:
Sowieso, als het pas de eerste keer is dat hij reboot sinds je ICS hebt zou ik mij niet al te druk maken. En dan niet dat je gister pas geupdate hetb :P
HC deed dat hier ook wel eens, maar zolang dat niet dagelijks is, fijn zo houden.
En zonet een tweede keer, dus geen toeval meer. Tijd om me in de custom roms te verdiepen. Want zelfs al helpt dat niet echt, er zitten toch voordelen aan die het uitproberen waard zijn als het inderdaad zo eenvoudig is als sommigen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:13:
[modbreak]Berichten over custom roms graag in een daarvoor bestemd topic. Niet hier.[/]
Ok, maar daar is héél weinig animo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kielkiel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:21:
[...]

Alternatief: koop een Mifi kastje....klein plat kastje, iets groter dan een credit card, sim erin en je hebt overal wifi
Inderdaad,heb dit ook en werkt fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook hier geen enkel probleem met tetheren via vodafone naar de transformer.

Ik gebruik het niet vaak omdat ik een galaxy note als mobiel heb. Maar toch al een paar keet gebruikt om nog iets eenvoudiger te internetten :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Zamorano schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:58:
[...]

Dit klopt ook niet met wat ik ervaar. Tetheren via m'n telefoon (HTC Desire) met Vodafone abo is geen enkel probleem.
Wel, ik heb een Desire HD, wellicht met een recenter abo? Ik vermoedt dat het daaraan ligt.

Edit: @Wybo, het wordt vreemder en vreemder, jij hebt met je Note natuurlijk een heel recent abo ( tenzij je een langdurende hebt overgezet)

Okay, i'm stumped. Waarom werkt dit niet bij mij ( en anderen) en wel bij anderen ( en anderen) ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Ceejay op 17-04-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:45
Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:14:
[...]

Wel, ik heb een Desire HD, wellicht met een recenter abo? Ik vermoedt dat het daaraan ligt.

Edit: @Wybo, het wordt vreemder en vreemder, jij hebt met je Note natuurlijk een heel recent abo ( tenzij je een langdurende hebt overgezet)

Okay, i'm stumped. Waarom werkt dit niet bij mij ( en anderen) en wel bij anderen ( en anderen) ;)
Dacht al ff dat je iPhone had... ;)
Ik heb een Galaxy Nexus en daar geen aparte DUN meer, maar met een Froyo, gingerbread heb je ook nog een special APN met DUN-toegevoegd. Als ik mij niet vergis moet die exact hetzelfde zijn als de andere zonder DUN. Deze wordt auto aangemaakt als je settings reset, zo ging het iig bij vorige mobiel. Overigens moet ik wel eens 2x achter elkaar verbinden voordat data gaat stromen ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ceejay schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:14:
[...]

Telefoon is los gekocht, Abonnement is geloof ik van september vorig jaar of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
@ de reacties hierboven.

Nog maar eens geprobeerd en het werkt dus wel :)

Desire HD met Vodafone tethered zonder problemen naar mijn Transformer. NIET naar mijn PC met wifi wat ik had geprobeerd.

Ik meen me te herinneren dat het met Gingerbread op de Transformer niet ging, wellicht verbeteringen in ICS??

Edit @ Wybo hieronder DAH! ik bedoel Honeycomb inderdaad. Nou ben allang blij dat het nu wel werkt!

[ Voor 14% gewijzigd door Ceejay op 18-04-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
GB op je transformer? Bedoel je niet gewoon HC? Op HC werkte het bij mij in elk geval al wel. (Al gebruik ik al heel lang de Revolver Rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen had ik ineens 92 uur zonder reboot. Het lijkt wel alsof de situatie zich stabiliseert. Ik doe er niet ineens minder mee. Misschien worden rotte apps langzamerhand geupdate naar een betere compatibilitei met ics. In het verleden had ik er echt last van. Elke dag minstens 1 spontane reboot en apps die niet meer werkten.waaronder maps en gmail. Alleen een geforceerde reboot lostte dit op.
Ik begon echt te twijfelen of dit het nou was, maar de laatste tijd lijkt het beter te worden.

Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Heb ik ook af en toe, maar dan opeens 2 of 3 achter elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik ben op dit moment ook aan het kijken naar de Transformer. Maar ondanks dat ik al een aantal zoekopdrachten op dit forum heb los gelaten kan ik geen soort gelijke vraag vinden. Is het ook mogelijk om iets van een IR Emitter aan te sluiten? Op dit moment heb ik een Logitech Harmony, maar zit helaas een zwarte vlek dwars over het scherm. Zou natuurlijk ideaal zijn om een App te hebben die mijn Harmony vervangt met de tablet. Iemand enig idee in hoeverre dit mogelijk is (apps/hardware), of alternatieven waar ik naar kan kijken?

edit] Verkeerde topic, reeds verplaatst naar het Prime topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Black Eagle op 17-04-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Gisteren heb ik een 2ehands asus eepad transformer zonder dock gekocht.
Deze is met megatron versie 1.0.4
kernel versie 2.6.39.4-0022 neptune android 4.0.4

Is er een reden om het niet op de originele rom met 4.0.3 te laten draaien?

En ik zag dat er een dockingstation zonder toetsenbord te verkrijgen is.
Iemand al gevonden waar deze te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Franky205 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:44:

En ik zag dat er een dockingstation zonder toetsenbord te verkrijgen is.
Iemand al gevonden waar deze te bestellen is?
rom: vraag eens aan de vorige eigenaar waarom juist het dit heef gedaan, maar als je dit forum eens doorneemt kom je zelff wel tot een algemene vaststelling
dock: deze is nooit uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:46:
[...]

FullHD 1920:1080=1,78 versus resolutie Transformer 1280:800=1.6. Andere verhouding dus. Bijna alle tv's
hebben de mogelijkheid om een beeldverhouding te forceren. Wat is het type?
Ah ik dacht dat de TF een FullHD was. Mijn TV is de KDL-46EX500 van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verstekbakker
Nee, helaas niet.

Zie:
http://store.sony.com/wcs...anty/SEL-asset-183544.pdf
Screen settings staan op pag. 35 en verder.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franky205 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:44:

If it ain't broken, don't fix it. Draai zelf dezelfde rom met guevor testkernel15. Geen reboots, vastlopers of battery drain meer.

Ik denk dat je deze USB kit bedoelt?
http://www.paradigit.nl/P...B2UOKEX00070/default.aspx

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:17:
[...]

If it ain't broken, don't fix it. Draai zelf dezelfde rom met guevor testkernel15. Geen reboots, vastlopers of battery drain meer.

Ik heb deze kernel nu ook geflashed icm Megatron, maar nu ben ik Polaris Office bijvoorbeeld kwijt. Enig idee hoe ik deze app er weer op krijg?

Btw, Spotify blijkt helaas niet te werken met deze ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seeKo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 01:49:
Ik heb deze kernel nu ook geflashed icm Megatron, maar nu ben ik Polaris Office bijvoorbeeld kwijt. Enig idee hoe ik deze app er weer op krijg?
Je kunt Removed Apps van gnufabio Revover 4 flashen om de standaard Asus apps zoals Polaris weer terug te krijgen.

http://goo-inside.me/apps...Revolver4_RemovedApps.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Op mijn TF101 met Android 4 crasht Angry Birds Seasons heel vaak.
Zijn er meer mensen mee bekend? Of ligt dit aan m'n tablet? :|

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:17:
[...]

Ik heb deze ROM gisteren geflashed en hij gaat steeds vanzelf uit. Daarbij laadt hij de tablet niet op als hij via de snoer aan de dock wordt opgeladen. Beetje bagger ROM bij mij dus. Kan ook liggen aan de Kernel?

Hiervoor had ik Revolution 3.2 maar ook die rebooten na een paar dagen en had daardoor battery drain. Ik wordt er echt moe van.

Ik heb overigens wel Full-Wipes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer guevor test15 kernel eens te flashen. Doe een Wipe Cache + Wipe Dalvik voor en na het flashen van de kernel.

Heb je na de kernel flash nog steeds issues, dan wipe Data/Cache/Dalvik, flash Megatron, wipe Cache/Dalvik. Reboot een keer of twee. Wipe Cache/Dalvik, flash test15 kernel, wipe Cache/Dalvik, reboot.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:02
spaceboy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:10:
Op mijn TF101 met Android 4 crasht Angry Birds Seasons heel vaak.
Zijn er meer mensen mee bekend? Of ligt dit aan m'n tablet? :|
Seasons niet, maar Space wel, gewoon niet leuk om te spelen meer! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
voor space was er toch vrij snell een upgrade uitgekomen? Die het aantal crashes bij mij wel flink verminderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:07:

Heb je na de kernel flash nog steeds issues, dan wipe Data/Cache/Dalvik, flash Megatron, wipe Cache/Dalvik. Reboot een keer of twee. Wipe Cache/Dalvik, flash test15 kernel, wipe Cache/Dalvik, reboot.
Ok, ik heb het nu precies zo gedaan. Ik ga nu afwachten hoe het gaat.

Ik heb ook de Revolver Removed Apps geflashed, daar staan wel apps als amazon en zinio tussen, maar helaas geen polaris office.. Als ik Polaris Office via Titanium Backup terug wil installeren dan crashed de app als ik een nieuw bestand aan wil maken.

[ Voor 10% gewijzigd door seeKo op 18-04-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seeKo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:30:
Als ik Polaris Office via Titanium Backup terug wil installeren dan crashed de app als ik een nieuw bestand aan wil maken.
Ah, ik dacht dat Polaris hier standaard bij zat.

Wat je kunt proberen is de app met TB te restoren en dan het terugzetten van Data achterwege te laten. Of als PO al is geinstalleerd Clear Cache en Clear Data gebruiken in Settings -- > Apps --> PO app aanklikken. Werkt misschien ook voor apps als Angry Birds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Verstekbakker schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:13:
[...]

Ah ik dacht dat de TF een FullHD was. Mijn TV is de KDL-46EX500 van Sony.
De volgende TF (dus de opvolger van de Prime) wordt er een met FullHD scherm, derde kwartaal dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Maar als Asus en Android zo door blijven klooien, dan ga ik geloof ik toch maar voor de ipad3.
Ik heb deze nu in real live gezien, moet toegeven tis een pracht apparaat.
Ik heb niets van Apple,hou er niet van,maar het werkte perfect,moest ik toegeven. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Harry21 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:23:
Maar als Asus en Android zo door blijven klooien, dan ga ik geloof ik toch maar voor de ipad3.
Ik heb niets van Apple,hou er niet van,maar het werkte perfect,moest ik toegeven. |:(
Ik had ook niks van Apple en heb er ook altijd een bepaalde aversie tegen gehad maar nu ik sinds vorige week een nieuwe iPad heb ben ik helemaal om. Het spijt me zeer maar zo'n iPad werkt zoveel beter soepeler en lekkerder dat ik de overstap van harte kan aanbevelen. Android is wat mij betreft blijven steken op een mooie belofte die het nooit helemaal heeft kunnen waarmaken, iOS is gewoon af en werkt vrijwel vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Lizard schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:09:
voor space was er toch vrij snell een upgrade uitgekomen? Die het aantal crashes bij mij wel flink verminderde.
Dus "verminderde"...? Ik heb de laatste versie, maar m'n vriendin klaagt mij te vaak "Hij is wéééér vastgelopen..." (huilie!) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Harry21 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:23:
Ha ha, dat gevoel heb ik ook: koop wel een ipad, asus rommelt te erg! Maar dan koop je toch een ander android merk?? Samsung? Of zijn daar vergelijkbare problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
kielkiel schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:34:
[...]

Ha ha, dat gevoel heb ik ook: koop wel een ipad, asus rommelt te erg! Maar dan koop je toch een ander android merk?? Samsung? Of zijn daar vergelijkbare problemen?
Mijn collega heeft de samsung tab en ja, ik vind dat het scrollen tussen de homemenu's schokt.
Hij ziet het niet. (zou ik ook zeggen met een tablet wat duurder was dan de ipad3 en nog steeds geen ics draait)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Mijn collega heeft een samsung tab in amerika gekocht. Deze had een defect (viel na bepaalde periode helemaal uit) en is tot 6 keer toe!!! terug gestuurd voor reparatie. Omdat hij niet in Nederland was gekocht konden ze geen andere tablet geven, maar na veel aandringen hebben ze uiteindelijk toch een andere tab geleverd. Echter was deze 16GB ipv 32GB (32 is niet of nauwelijks leverbaar) dus krijgt hij nu zijn geld terug. Daar koopt hij mooi een ipad voor ;-)

Tja, dit is natuurlijk (hoop ik) een incident. Van iedere fabrikant hoor je horror verhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:28:
Van iedere fabrikant hoor je horror verhalen...
Geldt dus net zo goed voor crApple producten. En, oh ja, standaard 1 jaar carry-in garantie. Succes.

Nog steeds tevreden met mijn Transformer, die wordt voorlopig niet vervangen. Ik snap niet waarom anderen nog steeds reboots/vastlopers/drain hebben. Kwestie van geen custom rom (willen/durven) installeren of deze op een onjuiste manier? Qua hardware zijn alle uitgebrachte TF101's toch gelijk neem ik aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Laatst online: 02-07 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:45:
[...]

Geldt dus net zo goed voor crApple producten. En, oh ja, standaard 1 jaar carry-in garantie. Succes.

Nog steeds tevreden met mijn Transformer, die wordt voorlopig niet vervangen. Ik snap niet waarom anderen nog steeds reboots/vastlopers/drain hebben. Kwestie van geen custom rom (willen/durven) installeren of deze op een onjuiste manier? Qua hardware zijn alle uitgebrachte TF101's toch gelijk neem ik aan?
Ik heb nog geen custom ROM geinstalleerd:
- her en der lees ik dat alle bestaande ROM's op dezelfde kernel gebaseerd zijn en geen oplossing bieden
- Om van stock ICS naar een Custom ROM te gaan, zijn een aantal stappen nodig. Die staan zo verspreid door forums heen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. (zou een mooie toevoeging aan de openingspost zijn.
- Polaris Office zou ik toch wel graag weer terug hebben en jouw ToDo is nog niet bevestigd door degene die jou de vraag stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:03:
[...]

In deze link staat bij het 3de bericht van rpavich een dowload van Polaris Office:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1079569

-edit: eerst unzippen en dan de apk installeren op je tablet natuurlijk. Hierbij moet je ook Settings --> Security --> Unknown sources aangevinkt hebben.
Dank je wel, ga het zo proberen.

Na het flashen van de Megatron Kernel icm Guevor test 15 op de manier zoals je hebt voorgesteld heeft de tablet het uitstekend gedaan. Helaas gaat hij meteen in SOD over zodra hij een kleine tijd aan de dock en/of lader zit. Daar beginnen dus alweer de problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
seeKo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:31:
[...]

Dank je wel, ga het zo proberen.

Na het flashen van de Megatron Kernel icm Guevor test 15 op de manier zoals je hebt voorgesteld heeft de tablet het uitstekend gedaan. Helaas gaat hij meteen in SOD over zodra hij een kleine tijd aan de dock en/of lader zit. Daar beginnen dus alweer de problemen..
SOD = Screen of Death? :?
In ieder geval, gekke dingen zoals hierboven, nodigen niet uit om een andere ROM te flashen. Aan de andere kant lijkt F0nz0 geen enkel probleem te hebben. Is dat trouwens incl. dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Dat is het hem inderdaad, iedereen zegt wel hoe goed de custom roms zijn en hoe de reboots en SOD's opgelost zijn, maar dat is vaak schijn. Iedereen zegt wow, al 50 uur uptime! Dat heb ik nu ook! Ik wil geen 50 uur, ik wil minstens 150 uur.

Dan is er nog steeds geen oplossing voor de hakkelige youtube video's in HD sinds ICS, tenzij je hem overklokt naar 1.6GHz. Steeds sta ik op het punt een keer een custom rom te proberen, maar het lost niet de problemen op, het maakt hem alleen een tikkie snappier en je hebt wat meer mogelijkheden voor het aanpassen van instellingen.

Ik wil gewoon een goed werkend/ stabiele tablet waar ik gewoon in youtube HD filmpjes kan kijken zoals het was in honeycomb.

Daarnaast loopt de browser soms vast, in de zin dat hij een link niet wil laden. Je moet dan de browser compleet sluiten en opnieuw opstarten voordat hij weer normaal functioneert. Dit is ook een bekende bug sinds ICS en komt in alle roms nog voor.
JakeNL schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:44:
[...]

SOD = Screen of Death? :?
In ieder geval, gekke dingen zoals hierboven, nodigen niet uit om een andere ROM te flashen. Aan de andere kant lijkt F0nz0 geen enkel probleem te hebben. Is dat trouwens incl. dock?
Sleep of death, slaapt en wordt niet meer wakker, tenzij je 10 seconde de aanknop indrukt.
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:45:
[...]

Klopt inderdaad, ik hoor ook niet veel goeds over Apple's garantie. Echter is die sinds kort ook 2 jaar meen ik.

Alleen vind ik het wel raar dat er als tegen argument op het gezeur over reboots altijd wordt gezegd dat dat aan de gebruikers ligt omdat ze geen custom rom er op willen zetten.... Ja WTF!? Staat er in het manual dat je voor een goede stabiele werking van dit apparaat er andere software op moet zetten?! Dat is toch waanzin!?

Ik snap dat we op tweakers zitten en dat wij een andere gebruikers groep zijn dan de gemiddelde koper van het product. Maar dit soort dingen zorgt er wel voor dat de massa apple prefereert, simpelweg omdat alles gewoon werkt. Ik kies voor android omdat er meer mee mogelijk is, maar ik verwacht wel een stabiel werkend apparaat en op het moment is dat het niet. Alles zou nog enigszins meevallen als Asus eens laat weten of er uberhaupt hieraan gewerkt wordt, dan weet je tenminste dat met wat meer geduld je dadelijk een oplossing hebt.

[ Voor 53% gewijzigd door Shodan op 19-04-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Voor mij wel Android (voorlopig) maar met Asus is het afgelopen wat mij betreft. Kom op zeg! HTC heeft al een update uitgebracht voor de bugs in HTC One X voordat iemand over de issues gelezen had. Bij Asus is het nog steeds muisstil na al deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb met ICS ook erg veel problemen gehad, voornamelijk de reboot loops. Heb onlangs veel standaard Asus meuk als MyNet, TegraZone e.d. uitgeschakeld. Ook laat ik de wifi bij het uitzetten van het scherm uitgaan. Sindsdien vele malen minder problemen, eigenlijk geen meer. s Ochtends gewoon een volle batterij. Weet dus niet waar het probleem zit, maar dit hielp mij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Zijn er ook mensen die de transformer als navigatie systeem gebruiken.
Ik ws dit namelijk van plan, echter als ik stil sta heb ik prima gps ontvangst als ik ga rijden verliest hij zijn signaal.
Hierdoor is het onmogelijk om te navigeren, zowel sygic als navigon geprobeerd.
Zo brak kan de gps ontvanger toch ook niet zijn, heb geen idee of dit met ics te maken heeft

Iemand enig idee of een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Artcore schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:53:
Ik heb met ICS ook erg veel problemen gehad, voornamelijk de reboot loops. Heb onlangs veel standaard Asus meuk als MyNet, TegraZone e.d. uitgeschakeld. Ook laat ik de wifi bij het uitzetten van het scherm uitgaan. Sindsdien vele malen minder problemen, eigenlijk geen meer. s Ochtends gewoon een volle batterij. Weet dus niet waar het probleem zit, maar dit hielp mij wel..
Draai geen custom rom, heb geen enkele standaard ASUS app verwijderd oid, maar sinds ik voordat ik de tablet weg leg mijn wifi uitzet, heb ik ook nergens last meer van. Geen SOD meer terwijl ik die 'normaal' elke dag minimaal een keer had, niet meer 's nachts wakker worden en tot je verbazing zien dat je tablet continue aan het rebooten is etc. Boosdoener lijkt mij dan toch een wifi component danwel driver. Dat moet toch opgelost kunnen worden denk je dan :(

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel heel ruim wat je opsomt, kunnen we daar wat mee ? Nee, denk het niet, je noemt alles zo,n beetje wat het kan zijn, en als je dn ook nog ics zelf noemt, weet je niet meer waar te zoeken!
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:41:
@shodan Uiteraard moet het gewoon allemaal werken, zonder 'workarounds' als custom roms, en heeft Asus veel steken laten vallen.

Een volgende product dat ik koop zal dan ook niet van Asus zijn, ondanks dat ik bijna geen issues heb gehad. Ook nu 60 uur zonder problemen en de weken daarvoor ook niet. Ik heb geen docking en gebruik de tablet voornamelijk als e-book reader, RDP client en voor internetten, muziek luisteren en soms film kijken. Oh ja, en custom roms en kernels flashen. :)

De huidige problemen worden denk ik merendeels veroorzaakt door:
- De docking. De TF101 is een van de weinige, zo niet de enige, die dit heeft en ICS heeft daar moeite mee.
- Niet geupdate apps die al geinstallleerd zijn en op de TF101 voor de ICS update en weer worden teruggezet door Google Backup na de installatie.
- Apps in de Market die nog niet geoptimaliseerd zijn voor ICS.
- ICS zelf, gelet op soortgelijke problemen op andere merken Android tablets.
- Een brakke eigen ICS update van Asus, waarbij er misschien wat 'slack' overblijft van het oude HC OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deleted

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nu ook mensen tegen met ics op een telefoon, bv htc, en ook daar problemen.... dus wellicht heeft google zijn werk niet goed gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 20:03
RoloTomassie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:28:
Bij Asus is het nog steeds muisstil na al deze tijd.
Op xda kwam ik deze thread tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1556914. Asus heeft de problemen dus gezien en denkt nu de fix te hebben. Wel een beetje vreemd dat ze xda als officieel comminicatiekanaal gebruiken en niet hun eigen support netwerk. De laatste update vanuit Asus stemt hoopvol voor een fix op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ziet er veel belovend uit, het is ook best een lastig probleem, het is niet goed na te bootsen en geen regelmaat in te ontdekken. Sommige mensen hebben het ook niet.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mijn Asus Transformer krijgt geen een enkele update van een app meer binnen? De download duurt oneindig lang. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb ICS 4. Internet werkt verder prima.....
Niks geroot, volledig officieel enzo....

Iemand een idee? Bekend probleem? Tips?

[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 20-04-2012 10:19 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
AW_Bos schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:18:
Mijn Asus Transformer krijgt geen een enkele update van een app meer binnen? De download duurt oneindig lang. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb ICS 4. Internet werkt verder prima.....
Niks geroot, volledig officieel enzo....

Iemand een idee? Bekend probleem? Tips?
Ik had dat op mijn telefoon ook, maar toen herinnerde ik me dat ik Droidwall had geinstalleerd. Na het disablen van deze firewall kwamen de udpates weer fluitend binnen. Waarschijnlijk block ik net wat teveel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Die heb ik dus niet..... verder heb ik naast Loadmonitor geen verdere systeem-apps geinstalleerd.
Wat zou er nog aan de hand kunnen zijn...?

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 20-04-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Pinin schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:35:
Ziet er veel belovend uit, het is ook best een lastig probleem, het is niet goed na te bootsen en geen regelmaat in te ontdekken. Sommige mensen hebben het ook niet.
Hopelijk snel opgelost dus. Maar ja asus kan lovend zijn over 22 uur reboot vrij, maar er zijn ook voorbeelden dat mensen een week lang geen reboots hebben en dan ineens wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Maar de TF101 van sommige mensen reboot vaak/veel. Met een beta firmware kunnen ze dan binnen korte tijd wel zien of het een verbetering is of niet. Al is 22 uur wat kort, maar een maand testen is gezien de huidige problemen ook niet wenselijk. Alleen 100% testen wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
Nakebod schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:49:
Maar de TF101 van sommige mensen reboot vaak/veel. Met een beta firmware kunnen ze dan binnen korte tijd wel zien of het een verbetering is of niet. Al is 22 uur wat kort, maar een maand testen is gezien de huidige problemen ook niet wenselijk. Alleen 100% testen wordt lastig.
Op de XDA site is iemand zo 'desperate', dat'ie zelf eventueel de volgende update gelijk zou installeren: :)

"At this point if Asus gave me a file called trojan_malware_TF101_update.exe I'd try it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Dat bedoel ik maar :D
Het is een fantastisch apparaat (Enkel HD videos vind ik een tegenvaller), en ICS is in theorie weer een stukje fijner dan HC, in de praktijk is het meer ellende geworden door de problemen. IIG met de orginele ASUS ROM.

Heb met guervor's kernel geen grote problemen meer, mijn laatste reboot was vorig weekend, en zelf geiniteerd (dus geen crash), om de laatste kernel van guevor te flashen. Ondanks dat het niet out of the box goed zit, tevregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Het probleem is niet recht toe recht aan te reproduceren. Soms gebeurt een paar keer kort op elkaar en soms zit enige tijd tussen. Bij mij alleen in het weekend go figure. Ik denk of hoop eigenlijk dat ASUS een langere testtijd heeft genomen om zeker te zijn dat het niet na een x aantal uren, dagen of weken het spontaan weer gebeurd.

@Redinox Ik dacht zelf ook dat de WIFI hoofd schuldige zou kunnen zijn maar afgelopen weekend had ik geen WIFI aan geen apps open en toen was hij toch gecrashed. Ik had hem net van de oplader gehaald, hij was op 100%, ik liep alleen even weg om wat te pakken.

Ik heb het pas vijf keer gehad dus dat valt best mee maar hoort niet te gebeuren.

Edit:
Ik zie nu dat via de link een paar post eerder dat ASUS al een maand bezig is met groep gebruikers. Klinkt wat mij betreft goed er wordt in ieder geval aangewerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door homernt op 20-04-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Mijn ASUS Transformer haalt de updates weer binnen. Is daar een bepaalde batterijniveau voor nodig? Hij ligt even aan de lader, en opeens downloadt hij alles netjes 8)7? Vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik moet altijd manueel de markt opstarten voordat hij de updates ziet, dat was met HC ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
quote van: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1556914
4/18/2012 Update -

We sent out a beta Firmware release to a few users for testing. So far, it has solved the problems these users have experienced but I am still waiting on a couple of test updates. We also received back a unit that had the random lockup and screen corruption problem and so far after 22 hours of testing no problems. If the balance of the test updates are positive, we will get this build qualified and releases ASAP.

dus mogelijk krijgen we een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Vandaag voor het eerst een hele dag geen enkele reboot gehad, ik heb mijn wifi niet aangehad, wat aders wel het geval is
Zou dit de boos doener van de reboots zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Nee, dat is al eerder gemeld.

Het is wachten op Asus, want iedereen zegt wel eens oh ik heb dit gedaan en nu 1 hele dag geen reboots! Maar na een paar dagen komt er vanzelf wel weer 1. Na 2 maanden van allerlei testen ook van mensen op XDA is er geen oplossing gevonden, dus zoiets simpels als wifi uitzetten zal niet de oplossing zijn. Wel kan het misschien dat het op de ene manier minder snel voorkomt, maar ik heb wifi gewoon aan als ik hem uitzet en meestal gaat mijn tablet een aantal dagen mee zonder reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zelfde hier, bij mijn pa. Het tablet kan dagen werken, en dan opeens reboot het. Meestal is dat 's nachts, en het blijft dan hangen. Maar ja, Asus werkt tenminste actief aan een oplossing, zelfs met behulp van de gebruikers. Ze geven gewoon toe het niet alleen te kunnen en roepen hulp in van testers in plaats van te blijven prutsen. Veel bedrijven zouden het probleem liever ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Laatst online: 12:40
Ik heb de handdoek in de ring gegooid: de TF101 goed kunnen verkopen en een iPad 3 aangeschaft. Op zich was er weinig mis met mijn TF101 behalve af en toe de beruchte Sleep of Death, maar zo'n iPad 3 is toch wel van een andere klasse...

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen ipad3 forum hoor, en jammer dat je geen geduld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:41:
Dit is geen ipad3 forum hoor, en jammer dat je geen geduld hebt :)
Nou, de haat mag wel iets minder hoor....

Veel plezier met de IPAD3, hopelijk bevalt die wat beter! :)
Pagina: 1 ... 37 ... 51 Laatste