Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Ik print via PrinterShare Premium.
Kan vanaf overal terwereld op mijn printer printen.
(wel ff zorgen dat je printer in je netwerk zit wifi of jetdirect o.i.d.)

werkt goed, snel en makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Check aub eens als het mis gaat of jullie ook de camera sluiter klik (of zo) horen..?
Bij mij is dat wel ook bij herstarten, misschien was dat al en is het me nooit opgevallen omdat alles naar behoren werkte maar toch..

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Af en toe hoor ik ook een klikje (geen idee waarvan) en alleen als het scherm uitstaat.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook het klikje bij pogingen tot herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
3raser schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:43:
[...]

Dit had ik ook voor zo'n 2 weken. Daarna begon het gezeur met Wifi. Iedere keer als het tablet langere tijd standby had gestaan dan was het WiFi icoon grijs en bleef hij grijs. WiFi herstarten was de enige manier om weer verbinding te krijgen.
Dit probleem heb ik ook, ben van de week van router geswitched (wrt320 naar e4200).
Hiervoor had ik nooit problemen met wifi, nu blijft mijn icoon ook grijs en moet ik wifi aan en uit zetten om weer contact te krijgen.
Iemand hier al een oplossing voor gevonden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
harryvos schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:10:
[...]

Dit probleem heb ik ook, ben van de week van router geswitched (wrt320 naar e4200).
Hiervoor had ik nooit problemen met wifi, nu blijft mijn icoon ook grijs en moet ik wifi aan en uit zetten om weer contact te krijgen.
Iemand hier al een oplossing voor gevonden.?
Toen ik overstapte van Telfort (Zyxel router) naar UPC (Cisco router) had mijn Transformer ook moeite met het vinden van het draadloze netwerk van de UPC router. Bleek te liggen aan de broadcasting die uit stond. Op mijn Zyxel had ik de SSID altijd op hidden staan (broadcasting uit). Dat werkte probleemloos. Op de Cisco leek dit problemen te veroorzaken. Toen ik broadcasting op die Cisco had aangezet waren alle problemen spontaan verholpen. Er is ook aan app (WiFi Analyser), waarmee je kan kijken welk WiFi kanaal de beste performance oplevert in jouw netwerk. Wellicht dat je router stoort met andere routers in de omgeving. Kan je met deze app makkelijk achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Draai nu een aantal dagen de aangepaste kernel van guevor test 10, en tot op heden geen enekele reboot gehad, itt de standaard ASUS kernel.
Enige wat hij soms doet als hij in de docking zit en opengeklapt is, dat het scherm soms aanspringt. Maar als dat alles is... Dat is een stuk beter dan automatische reboots, bootloops of geluid dat ineens stopt met werken.
Zal je zien dat ik vanavond weer problemen heb :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auto update van asus transformer.

Gisteren een Update Systeemfirmware van de asus transformer gedaan hij staat nu op;
.
Android-versie 4.0.3

Alles mooi maar als ik nu een youtube filmpje open die ik al een tijdje op de transformer had staan speelt hij 45 seconden en dan gaat hij niet verder.

Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

De youtube app al bijgewerkt via de play store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:25
Ik las al dat de reboots in de libraries zitten, dus userspace (ook in 4.0.4). Het wijzigen van ROM's, kernels heeft hier dan niet veel invloed op, al lijkt het minder te worden in .4 en of een andere kernel.
Volgens http://androidcommunity.c...arly-next-month-20120320/

"His comments suggest 4.0.5 will fix tons of problems, although he was very vague on what is different. He did however confirm to us that the UI and launcher appears to all be the same, and the update mainly fixes internal things and some reboot issues. Ice Cream Sandwich version 4.0.5 for the Galaxy Nexus appears to fix audio reboot issues, battery life problems, data falling alseep, and will most likely have new radios. I’m hoping for some enhanced 4G LTE signals but that probably wont be happening"

Hopelijk is 4.0.5 er snel en zijn we van reboots af... Dan moet Asus natuurlijk snel deze versie doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:29:
hier ook het klikje bij pogingen tot herstarten
Het is hetzelfde klikje als ik die van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Momenteel 100+ uur zonder reboots, stock kernel. Zegt niet zo veel, dikke kans dat hij 1 dezer dagen reboot, maar vooralsnog vallen bij mij de reboots mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
Ik heb sinds een dag of 3,4 Android Revolution HD 3.1.0 Kernel-versie 2.6.39.4 op mijn TF101 en nog steeds geen reboots gehad ;-)
Ik hoop dat het zo blijft!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote problemen.
Na een slechte flash van mijn TF via nvflash was hij in een boot loop waar op geen enkele manier uit te raken was.Zelfs na een cold boot ging hij terug in een loop.
Na een andere rom te willen flashen ging hij uit en is niet meer aan te krijgen ,ik vermoed dat de batterij is leeggegaan tijdens het flashen .
Waarschijnlijk is ze snel gedraint tijdens de boot loop en dat kon ik niet zien,ik kan nu niks méér doen.
Stom, de dock had nog wel stroom maar hij zat er nog in.
Is er nog wat aan te doen ? Hij hangt nu aan de lader maar blijft koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:43:
Grote problemen.
Na een slechte flash van mijn TF via nvflash was hij in een boot loop waar op geen enkele manier uit te raken was.Zelfs na een cold boot ging hij terug in een loop.
Na een andere rom te willen flashen ging hij uit en is niet meer aan te krijgen ,ik vermoed dat de batterij is leeggegaan tijdens het flashen .
Waarschijnlijk is ze snel gedraint tijdens de boot loop en dat kon ik niet zien,ik kan nu niks méér doen.
Stom, de dock had nog wel stroom maar hij zat er nog in.
Ik heb eens gelezen op xda developer dat iemand een soort gelijk probleem had en hij hield de aan/uit knop 30 sec. ingedrukt en ging toen ineens aan. Ik weet niet of je er wat aan hebt en of het gaat werken maar ik zou het proberen. Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:48:
[...]

Ik heb eens gelezen op xda developer dat iemand een soort gelijk probleem had en hij hield de aan/uit knop 30 sec. ingedrukt en ging toen ineens aan. Ik weet niet of je er wat aan hebt en of het gaat werken maar ik zou het proberen. Succes!!
Heb ik geprobeerd,zonder succes. Heb alles geprobeerd,hij reageert gewoon niet.
Denk dat hij de pijp aan Maarten gegeven heeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:43:
Doet je lader het eigenlijk wel? Wordt de docking b.v. wel opgeladen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:52:
[...]

Doet je lader het eigenlijk wel? Wordt de docking b.v. wel opgeladen hiermee?
Ja die doet het want dock word opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:54:
[...]

Ja die doet het want dock word opgeladen.
Kijk hier even, wordt waarschijnlijk wel even zoeken maar ik weet bijna zeker dat je hier de oplossing gaat vinden: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1104

Mocht je hier iets vinden, laat het ons dan weten waar. Dan hebben andere mensen er misschien wat ook aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Spiritual89 op 06-04-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:56:
[...]

Kijk hier even, wordt waarschijnlijk wel even zoeken maar ik weet bijna zeker dat je hier de oplossing gaat vinden: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1104

Mocht je hier iets vinden, laat het ons dan weten waar. Dan hebben andere mensen er misschien wat ook aan.
Er zit schot in de zaak.Heb hem nu met dock aan de pc en power ingedrukt zonder volume up en hij ging in APX mode,waar hij waarschijnlijk heel de tijd heeft ingestaan ,heb nu eenstock rom geflasht maar zit wéér in boot loop.
Hij leeft tenminste nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:17:
[...]

Er zit schot in de zaak.Heb hem nu met dock aan de pc en power ingedrukt zonder volume up en hij ging in APX mode,waar hij waarschijnlijk heel de tijd heeft ingestaan ,heb nu eenstock rom geflasht maar zit wéér in boot loop.
Hij leeft tenminste nog
Probeer deze eens te flashen (zie onder), ik heb deze ook namelijk en hij doet het in mijn geval helemaal top!!!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:21:
[...]

Probeer deze eens te flashen (zie onder), ik heb deze ook namelijk en hij doet het in mijn geval helemaal top!!!
Bedankt,maar ik kan niet in recovery mode komen. Ik kan aléén flashen via nvflash.
Hij zit in boot loop en krijg hem er niet uit,ook niet met cold boot-wipe data.
Wat ik ook flash,hij gaat in boot loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Even een vraagje:
als ik nu een transformer 3G zou kopen, krijg ik dan de mogelijkheid deze te upgraden naar android ICS of moet ik hem dan rooten en dit met tussenkomst van een PC doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
jpg97 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:43:
Even een vraagje:
als ik nu een transformer 3G zou kopen, krijg ik dan de mogelijkheid deze te upgraden naar android ICS of moet ik hem dan rooten en dit met tussenkomst van een PC doen?
Zodra je deze aanzet en alle stappen doorloopt in het begin dan krijg je automatisch een bericht dat er updates zijn. Ben je thuis en kan je via wifi de updates downloaden dan zou ik dat zo doen aangezien het een groot bestand is. Je kan ook kiezen om het later te doen. Je moet eerst wat handelingen verrichten aan je tablet voordat je kan flashen. Je moet eerst root acces zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
jpg97 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:43:
Even een vraagje:
Dit is overigens een hele goeie site voor als je vragen hebt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:27:
[...]

Bedankt,maar ik kan niet in recovery mode komen. Ik kan aléén flashen via nvflash.
Hij zit in boot loop en krijg hem er niet uit,ook niet met cold boot-wipe data.
Wat ik ook flash,hij gaat in boot loop
Sorry ludoke1955 maar dit is helaas een beetje out-of-my-league. Probeer het te vinden op de site die ik je eerder stuurde. Ben er van overtuigd dat je daar de oplossing gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:53:
[...]

Sorry ludoke1955 maar dit is helaas een beetje out-of-my-league. Probeer het te vinden op de site die ik je eerder stuurde. Ben er van overtuigd dat je daar de oplossing gaat vinden.
Bedankt voor de opvolging,nog steeds in bootloop,ik ga hem nu gewoon laten drainen en kijken wat er dan gebeurd. Ik verwacht dat hij terug in zijn geliefde loop gaat

Edit:

Heb hem gewoon laten drainen over de nacht en vanmorgen aan de stroom en hij startte normaal op gered dus.
Bedankt aan degenen die mee gedacht hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ik kan met het dock niets typen in de youtube app. Alleen maar in het hoofdscherm kan ik iets typen maar niet als ik in het andere scherm zit. Nog meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Jep, je bedoelt zodra je een filmpje hebt gekeken? Ik moet dan ook terug.. Bug in de app.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
bij mij doet het dock sinds een maand de hele tijd raar, hij werkt gewoon niet, of als ik typt hangt de tablet vast, in youtube heb ik ook veel bugs met het dock

als ik de tf dichtklap, en terug opendoe lijkt het wel alsof hij de verbinding verbreekt en opnieuw maakt, als ik hem opendoe komt er altijd sdkaart voorbereiden te staan, dat was eerst ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Anton.net schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:37:
bij mij doet het dock sinds een maand de hele tijd raar, hij werkt gewoon niet, of als ik typt hangt de tablet vast, in youtube heb ik ook veel bugs met het dock
Dat vast lopen heb ik ook wel is.. wordt bij mij veroorzaakt door een niet stock keyboard app.. als ik de tablet dock wordt er ook een melding weergegeven hierover. Als je weer wisselt naar stock keyboard (virtueel dus..) dan werkt het wel.
Anton.net schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:37:
als ik de tf dichtklap, en terug opendoe lijkt het wel alsof hij de verbinding verbreekt en opnieuw maakt, als ik hem opendoe komt er altijd sdkaart voorbereiden te staan, dat was eerst ook niet
Heb ik ook.. maar ik heb mijn transformer nog niet zo lang, ik weet niet beter dan dat dat hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
lees net dat de tf201 klanten een gps accesoire krijgen voor de slechte verbinding
sorry, maar op de tf101 werkt de laatste tijd ook niets mmer hoe het moet zijn,
wat krijgen wij allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat Asus maar beginnen met goed werkende firmware voor de tf101, daar zou ik erg blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:22:
[...]

Bedankt voor de opvolging,nog steeds in bootloop,ik ga hem nu gewoon laten drainen en kijken wat er dan gebeurd. Ik verwacht dat hij terug in zijn geliefde loop gaat

Edit:

Heb hem gewoon laten drainen over de nacht en vanmorgen aan de stroom en hij startte normaal op gered dus.
Bedankt aan degenen die mee gedacht hebben.
Heb je stock rom draaien nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiritual89 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:55:
[...]

Heb je stock rom draaien nu?
Nee, AOKP build 30 ICS 4.0.4 .Draait als een tierelier ,je moet wel gapps apart flashen en ik moest mac filtering aanzetten in mijn router want ik kon niet verbinden.
Wat reboots of battery drain betreft is het afwachten.
Dit is hem:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1560524

Update
Batterijduur lijkt zéér ok en Navigon v4.1.1 werkt er ook op
Heb de rom ook op mijn Samsung Galaxy S geinstalleerd en daar werkt zelfs apps2sd op.
Op de TF101 niet,jammer genoeg.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Ik heb een vraagje, ik probeer met mijn tablet internet verbinding te krijgen met behulp van mijn Optimus 2x. Met het netbookje (Asus Eee PC 1005) van mijn vriendin lukt het wel maar met mijn Transformer TF101 helaas niet. Gewoon exact dezelfde instellingen gebruikt maar het mag niet baten.

Update:

Kan inmiddels online met mijn tablet, samen met mijn LG Optimus 2X :-)
Ik weet helaas niet meer zo goed wat ik nou heb gedaan. ..

[ Voor 19% gewijzigd door Spiritual89 op 09-04-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Androidgemist doet het op mijn TF niet. En ook de videos van rtlxl spelen niet af, nog iemand hiet last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonekill schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:52:
Androidgemist doet het op mijn TF niet. En ook de videos van rtlxl spelen niet af, nog iemand hiet last van?
Je moet een externe video speler installeren + bijhorende codec van de market,dan lukt het.Installeer ook Gemist van de market,is een alternatief.
In istellingen daarvan ,gebruik RTMP aanvinken.

Edit:

Androidgemist is alléén de player.
Je moest via www.androidgemist.nl de video's ophalen maar de site is down.
De enige optie is Gemist en die werkt wél,op te halen in google play.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status

De Wipe out heeft gewerkt en dankzijj backup in google account alles terug
maar...
Ik heb ook last van de problemen met de batterij
Ik heb heel veel spijt van deze tables
Heb toch geen tablet om op stroom te houden
al iemand meer informatie over de slechte accu's na android 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is slecht kwa accu ? Ik doe met android 4 tocheen 2 dagen met de accu, en soms wel een reboot of vastloper, maar van slechte accu geen sprake hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Ook ik heb nu HEEEEEEEEEEL veel spijt van mijn tf101
Wat een kl%$te ding is het geworden met ICS.
Laat het ding op en kijk even dat de tablet en de dock allebij 100% vol zijn.

Vervolgens leg ik em weg en als ik dan nog geen 10 uur later kijk
Wil ie niet aangaan en als dan eindelijk toch reactie is, is de dock leeg en de tablet 38%

Wat moet ik doen op 100% ANDROID 3 weer terug erop te kunnen zetten?
Dat is niet alleen de rom geloof ik, heb hier iets meer over gelezen dat je nog iets meer moet downgraden.

Wat een bagger tablet is het nu!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:34

IkWilbert

Het is mij!

Ik ben ook alles behalve tevreden met ICS op de TF101. Accu heel snel leeg en random reboots... Ik baal er van.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima tablet!

Al wekenlang geen reboots meer, battery drain sowieso al niet. Net geupgrade naar ICS CM9 Megatron 1.0.1. en guevor's test 13 kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:17:
Prima tablet!

Al wekenlang geen reboots meer, battery drain sowieso al niet. Net geupgrade naar ICS CM9 Megatron 1.0.1. en guevor's test 13 kernel.
Zelfde config hier. Draait super, SOD, geen battery drain. En gewoon op 1Ghz.. Merkte het verschil tussen 1200Mhz en 1000 niet. Wat ik me dan afvraag, waarom hobbyisten op XDA het wel voor elkaar krijgen en Asus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima tablet!

Heb je misschien een link? Ik wil niet de verkeerde flashen.
Bedankt alvast

Ik krijg hem niet geflasht,alles gevolgd zoals op xda beschreven. Krijg elke keer installation aborted

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Asus heeft het denk ik geen prioriteit meer. De Transformer tablets zijn tenslotte al verkocht en fabrikanten hebben liever dat je hun nieuwste model koopt.

---------------------

Deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1525148.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:39:
Bij Asus heeft het denk ik geen prioriteit meer. De Transformer tablets zijn tenslotte al verkocht en fabrikanten hebben liever dat je hun nieuwste model koopt.
Ze zijn nog wel te koop.. Misschien dat het massaal ter reparatie terugsturen en RMA helpt om de druk wat te verhogen.
Hoe check je welke kernel versie je nu werkelijk draait. Ik typ uname -a in een terminal emulator en kijk dan naar de compile datum. Deze komt dan overeen met guevor's release datum en weet ik dat het flashen van de kernel zip heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus heeft de modellen al aan de distri's verkocht en deze op hun beurt aan de retailers.

In About Tablet staat de Kernel Version en datum. Overigens kun je vanuit de Market nu Megatron Parts installeren en van daaruit kernels downloaden/flashen en checken op rom updates, beetje zoals Revolver Parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:28
Er is een nieuwe Custom ROM Android Revolution HD 3.2.0 uit. Met ICS 9.2.2.3. Ik ga deze ROM proberen misschien dat het beter werkt dan de vorige ROM van Revolution. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 16:03
Ik heb al een tijdje een ASUS Transformer maar sinds een val een paar maandjes terug begon mijn geluid af en toe weg te vallen. Soms was het er wel en soms niet. Met een harde druk op de achterkant bleef het geluid af en toe nog wel aan, maar het werd steeds erger.
Heb het dus terug gestuurd naar de RMA van ASUS en binnen 2 weekjes gerepareerd en weer een blije gebruiker. Nu heb ik echter weer hetzelfde probleem! Ik snap er echt niks van. Deze keer geen val of iets dergelijks. En ik heb op internet ook niemand anders over gelezen die het probleem heeft. Iemand een idee? Want lijkt me dat ze bij ASUS precies hetzelfde doen als ik hem weer voor RMA terug stuur.

PS. Het lijkt erop dat oortjes het altijd doen, maar wel een toenemende ruis krijgen met het probleem.. Lijkt me dus niet een simpel gevalletje van kapot kabeltje, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Hier b-50 transformertje zonder dock op CM9 nightly.
Voorlopig geen enkel probleem ondervonden. Is denk ik wel geen aanrader voor mensen met dock... Laat ons vooral niet vergeten dat heel dat dockgedoe sowieso niet echt een standaard feature van android is . Bij een nieuwe versie zal dit minder snel degelijk werken....
Reboots heb ik nooit last van gehad.
Wat ik fantastisch vind aan CM9 is de simpele toggle voor root acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
eerst had ik last van een dock die de verbinding compleet afsloot tijdens het dichtklappen (sdkaarten moeten opnieuw herkent worden.....)
daar heb ik nu geen last meer van, nu gaat het scherm gewoon niet meer uit als ik de tf dichtklap,
wanneer stoppen al deze problemen eens???!!!!
gaat asus nog wel een update brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:39:

---------------------

Deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1525148.
Als dat de insteek is van ASUS is dit het laatste wat ik er van koop ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36
my_fiero schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:05:
[...]

x2
Zou helemaal bizar zijn, die TF101 werkt verder prima maar door FW problemen krijg je ontevreden gebruikers en hun nieuwste model is al zo'n succes dat ze vanwege hardware problemen, gratis 3g dongles moeten weggeven.
Ik blijf nog steeds op ignore drukken wanneer ik het fw upgrade scherm krijg maar het begint wel irritant te worden :(

Asus, please get your sh*t together..!

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier na factorie reset nog steeds gezeik!
wat een miskoop die tf101 echt heel erg spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:47:
Gewoon verkopen dat kreng en een fatsoenlijke tablet kopen, ga ik ook doen. Je kunt je wel blijven ergeren aan dit soort bagger, uiteindelijk moet je gewoon kiezen voor iets dat wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

De bagger kwam na android updates, opzich was het een poos mijn nr1. productieve gadget.
Kwa stabiliteit en accu duur wint mijn samsung tab 7 v1 het echter nog steeds met zijn android 2.2, op een update daarvoor, wel beloofd door samsung, geloof ik niet meer, maar na deze asus ervaring hoeft het ook niet meer van mij als updates 'downgrades' blijken..

[ Voor 3% gewijzigd door notsonewbie op 10-04-2012 21:50 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25
Prima tablet!

Ik draai hier ook dezelfde config. Eerst met de guevor's test 12, sinds gisteren met de 13. Voorheen ook al geen enkel probleem ondervonden met de officiele WW (met root).

Ben trouwens ook uitermate te spreken over de Quick Apps!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Evertt schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:18:
Er is een nieuwe Custom ROM Android Revolution HD 3.2.0 uit. Met ICS 9.2.2.3. Ik ga deze ROM proberen misschien dat het beter werkt dan de vorige ROM van Revolution. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245892
Ik heb de 3.1.0 versie en alle problemen zijn nagenoeg verdwenen, Revolution HD kan ik zeer aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Probeer Revolution HD, bij mij loopt versie 3.1.0 echt stabiel en geen reboots meer. Zag overigens dat 3.2.0 er al is. Die ga ik nu dus flashen.

[ Voor 7% gewijzigd door Spiritual89 op 11-04-2012 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
zie hier het accu verloop (zonder hem aan te raken/gebruiken)!
Oorzaak dat ie even op 100% blijft is de dock, die is binnen 15uur van 100% naar 3% gegaan 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i15.photobucket.com/albums/a377/my_fiero/Screenshot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

my_fiero schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:05:
Dat is de insteek van haast elke fabrikant. Daarom kijk ik eerst of er voldoende ondersteuning is vanuit communities zoals XDA, voordat ik een gadget aankoop. Geupgrade van Megatron 1.0.1 naar 1.0.2. op test13 kernel. Geen reboots tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Wat moet ik allemaal downgraden om terug naar de android 3 versie te gaan (zoals orgineel van asus destijds geleverd was)

Het gaat om de orginele software dus geen custum rom o.i.d.

Het is niet alleen de android geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Zijn er mensen die al deze 10tallen problemen al concreet naar asus hebben gestuurd?
We hebben toch garantie, en momenteel, krijgen we niet waar we recht op hebben,
Al is het maar een fikse kortingsbon voor de tf prime,
Het kan zo niet langer, het wordt alleen maar erger,
En deze problemen gaan ze toch nooit opgelost krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus uk twittert dat er hard gewerkt wordt aan de update voor de tf101, er komt dus wat aan !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:41:
Asus uk twittert dat er hard gewerkt wordt aan de update voor de tf101, er komt dus wat aan !!!!
Ja, maar ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb er niet veel vertoruwen in dat alle probemen opgelost gaan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Spiritual89 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 02:10:
[...]

Probeer Revolution HD, bij mij loopt versie 3.1.0 echt stabiel en geen reboots meer. Zag overigens dat 3.2.0 er al is. Die ga ik nu dus flashen.

Ik heb nu de Revolution HD 3.2.0 erop staan en heb vannacht mijn eerste sleep of death gehad. Vanochtend maar even een fabrieksinstelling reset gedaan, want volgens mij was datawipe niet helemaal gelukt.. Kijken hoe hij het nou vol houdt. Ik hoop dat dit al de problemen van stock laten verdwijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Anton.net schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:43:
[...]

Ja, maar ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb er niet veel vertoruwen in dat alle probemen opgelost gaan zijn
Ik ook niet... Een TF Prime is trouwens ook niet zonder problemen als ik zo her en der wel eens wat lees, dus die zou ik niet als vervanger/goedmakertje hoeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Als je Asus mailt of belt stellen ze een RMA voor om het probleem op te lossen.
Ik heb geuit daar niet veel vertrouwen in te hebben, toch blijven ze volhouden eerst aan te melden als RMA omdat daar veel problemen mee worden opgelost.

Is er iemand die z'n TF101 heeft aangemeld als RMA na de update?
if Yes, hoe is hij terug gekomen?

[ Voor 6% gewijzigd door Pinin op 11-04-2012 15:50 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
seeKo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:00:
[...]

Ik heb nu de Revolution HD 3.2.0 erop staan en heb vannacht mijn eerste sleep of death gehad. Vanochtend maar even een fabrieksinstelling reset gedaan, want volgens mij was datawipe niet helemaal gelukt.. Kijken hoe hij het nou vol houdt. Ik hoop dat dit al de problemen van stock laten verdwijnen..
Zorg wel dat je voordat je de Revolution HD gaat flashen eerst de Super Wipe Full doet, dat heb ik ook gedaan. Ik heb hem nu precies een week draaien en echt maar 1x een reboot gehad. En voor de rest loopt hij lekker stabiel en snel.

[ Voor 10% gewijzigd door Spiritual89 op 11-04-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Spiritual89 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:20:
[...]

Zorg wel dat je voordat je de Revolution HD gaat flashen eerst de Super Wipe Full doet, dat heb ik ook gedaan. Ik heb hem nu precies een week draaien en echt maar 1x een reboot gehad. En voor de rest loopt hij lekker stabiel en snel.
Tja, dan is het probleem dus fundamenteel niet opgelost. Ik heb momenteel ook vaak een week zonder reboot, maar opeens heb ik er dan een dag 2 - 3 achter elkaar. Vandaag weer 50 uur uptime, daarvoor 100 uur.

Bovendien is 720p flash in sommige gevallen niet ok. Youtube in browser niet en youtube app bepaalde filmpjes niet. Vreemd genoeg werkt 720p in IMDB app wel goed. Ook HD in het (aan te raden) programma TED doet het prima, maar ik weet niet of dat 720p is. Blijkbaar zijn ook sommige games aangetast door slechtere videoprestaties. Het is daarom ook wachten of Nvidia ooit een nieuwe Tegra 2 driver uitbrengt.

Veel mensen zouden liever dus de laatste honeycomb versie weer willen hebben. Misschien werkte het net iets minder snappy, en had je type-lag. Reboots en tragere videoprestiaties had het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:53

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb een probleem met mijn Transformer.... Als ik mijn tablet opstart blijft mijn beeld zwart maar krijg ik wel de geluiden van Skype mail notification enzo, maar mijn beeld blijft zwart.

Ik heb van alles geprobeerd, Power Knop 30 sec ingedrukt houden, ook Power Knop en Volume knop voor 20 sec ingedrukt houden, niks helpt :( Aan de lader hebben helpt ook niks.

Ik heb allemaal forums afgestruint maar ik kan zo 1 2 3 niks vinden wat helpt bij mijn tablet.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 x isscheepsrecht, ik kan me niet voorstellen dat asus een 3e update lanceert waarin de problemen niet opgelost zijn...zo gauw ie er is gt er op hier.
Lees dat jullie ook nog reboots hebben met revolution enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:35:
3 x isscheepsrecht, ik kan me niet voorstellen dat asus een 3e update lanceert waarin de problemen niet opgelost zijn...zo gauw ie er is gt er op hier.
Lees dat jullie ook nog reboots hebben met revolution enz :)
Nou, ik kan me dat eerlijk gezegd best wel voorstellen.. Als ik kijk hoe het met de updates voor mijn Samsung Galaxy S is gegaan: daar was ook met elke update wel weer een nieuw probleem dat geïntroduceerd werd en sommige problemen zijn nooit helemaal opgelost. En die heeft in alle tijd dat ik hem heb wel meer dan 3 updates gehad... Nu is Asus weliswaar geen Samsung, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
De full superwipe heb ik wel gedaan alvorens de Revolution Rom te installeren. Echter stonden er nog steeds alle bestanden op... Was dat bij jullie ook?

Na de fabrieksreset ook al.., al waren toen pas alle apps weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Pinin schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:50:
Als je Asus mailt of belt stellen ze een RMA voor om het probleem op te lossen.
Ik heb geuit daar niet veel vertrouwen in te hebben, toch blijven ze volhouden eerst aan te melden als RMA omdat daar veel problemen mee worden opgelost.

Is er iemand die z'n TF101 heeft aangemeld als RMA na de update?
if Yes, hoe is hij terug gekomen?
Ja, ik heb hem voor RMA gestuurd omdat de speakerbalans niet goed was. Kreeg hem toen terug met HC erop, maarja de update naar ICS wordt gewoon gepushed en kon het niet tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Hurricane schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:27:
[...]

Ja, ik heb hem voor RMA gestuurd omdat de speakerbalans niet goed was. Kreeg hem toen terug met HC erop, maarja de update naar ICS wordt gewoon gepushed en kon het niet tegenhouden.
o.k. maar dat is dus een "echte" RMA, Asus adviseert ook een RMA las je de problemen door de ics update hebt.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Speakerbalans niet goed is dat een bekend probleem? Want ik heb het idee dat een speaker niet zo duidelijk klinkt als de ander, naast het feit dat de headset jack plug geen microfoon accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
seeKo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:11:
De full superwipe heb ik wel gedaan alvorens de Revolution Rom te installeren. Echter stonden er nog steeds alle bestanden op... Was dat bij jullie ook?

Na de fabrieksreset ook al.., al waren toen pas alle apps weg.
Klopt ,dat was bij mij ook. Was aangenaam verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
dalas watchmessage=38030427,noline]Verstekbakker schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:34[/message]:[/b]
Speakerbalans niet goed is dat een bekend probleem? Want ik heb het idee dat een speaker niet zo duidelijk klinkt als de ander, naast het feit dat de headset jack plug geen microfoon accepteert.
[/quote]

Rechts harder dan links? Idd, heeft bijna iedereen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja, precies! Dan zal het bij een RMA wel niet te fixen zijn...

Ik ben nog aan het twijfelen of ik via de Media Markt ga klagen of voor de RMA via Asus ga... Die headset jack vind ik te belangrijk om te laten, bij Skype is het behoorlijk onhandig met zo'n gare ingebouwde microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verstekbakker schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:38:
Ja, precies! Dan zal het bij een RMA wel niet te fixen zijn...

Ik ben nog aan het twijfelen of ik via de Media Markt ga klagen of voor de RMA via Asus ga... Die headset jack vind ik te belangrijk om te laten, bij Skype is het behoorlijk onhandig met zo'n gare ingebouwde microfoon.
Van die jack hebben ook veel mensen last, je moet hier maar eens roondvragen over de rma,
ik geloof dat je vooral je tf lang kwijt bent, en het probleem is nog niet helemaal opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom de update naar ICS echt gepushed werd. HC draaide prima, dus waarom wilden ze iedereen zo nodig over naar ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
kwaazaar schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:46:
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom de update naar ICS echt gepushed werd. HC draaide prima, dus waarom wilden ze iedereen zo nodig over naar ICS?
In de veronderstelling dat men beter af zou zijn met deze update, helaas blijkt integendeel waar te zijn. Ik heb nu Revolution HD 3.2.0 draaien en moet zeggen dat het een hele verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Met andere kernel? Of stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-JIQQLCPA-D.jpg

Is het te lezen? Ziet er bij mij nogal klein uit namelijk. :?

[ Voor 13% gewijzigd door Spiritual89 op 12-04-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
kwaazaar schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:46:
Ik denk dat meeste de mensen de lag bij het tikken erg vervelend vonden. Ik peroonlijk had de hoop dat de stock browser stabieler zou zijn verder had ik geen reden om over te stappen.

Maar dan nog was ik wel overgestapt want je wilt toch altijd het laatste van het laatste hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cilo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08-2022

cilo

V MAX, live life to the max

Verstekbakker schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:34:
zou eerst ff dit topic goed doorlezen (of misschien de zoekfunctie gebruiken???)
beide "problemen" zijn al een keer of 34 langsgekomen/besproken..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Iemand een idee wat er met androidgemist.nl is gebeurd?? ik kan hem op mijn asus EEE pad transformer niet meer openen, lijkt alsof de site uit de lucht is (al enige tijd)
de RTLXL app is dramatisch met terug kijken van programma's van RTL en andere uitzending gemist apps hebben geen RTL...iemand oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Laatst online: 26-07 21:40
Hurricane schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:27:
[...]

Updates zijn zeker wel tegen te houden. DMClient cache wissen of proces stoppen.
Heb ik ook gedaan en ben maar wat blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommedema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-03-2014
Voor degene die wachten op de opvolger.. deze lijkt nu pas in het derde kwartaal, en dus niet het tweede kwartaal, uit te komen: http://www.facebook.com/a...450148?comment_id=2624762.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:23

The Legend

*Plop*

Ik ben van een custom HC ROM (Revolver) zonder problemen overgestapt naar de vandaag gereleasde stable ICS ROM (ook Revolver) en heb tot op heden geen enkel probleem. ICS is wel een stuk snappier dan HC. Ben blij dat ik gewacht heb iig :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
The Legend schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:25:
Ik ben van een custom HC ROM (Revolver) zonder problemen overgestapt naar de vandaag gereleasde stable ICS ROM (ook Revolver) en heb tot op heden geen enkel probleem. ICS is wel een stuk snappier dan HC. Ben blij dat ik gewacht heb iig :P
ik ga als laatste poging deze rom maar proberen en anders gaat de TF101 heel snel de deur uit.
de rom heb ik inmiddels, alleen staat er geen installatie info bij op XDA.
Moet ik nog ergens rekening mee houden behalven "•A wipe is needed if you come from HC or ICS AOSP builds"

of heeft iemand een " how to install " o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

The Legend schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:25:
Revolver is er toch alleen nog maar als 'RC1' (4.0.0 RC1 van 12 april). Wat bedoel je met 'stable ICS ROM'?

ROMs gebaseerd op de officiële versie van Asus, met de stock linux kernel hebben allemaal dezelfde problemen als de Asus versie. Het lijkt er op dat mensen met aangepaste kernels (die van guevor met name) meer geluk hebben maar dan heb je ook veel aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:23

The Legend

*Plop*

De ROM bakker stelde de random reboots / SODs gefixed te hebben vandaar stable. Maar je hebt gelijk, want het klopt niet :+ Vanochtend hing m'n TF op het boot logo.. snel maar weer terug naar HC denk ik.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
The Legend schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:
De ROM bakker stelde de random reboots / SODs gefixed te hebben vandaar stable. Maar je hebt gelijk, want het klopt niet :+ Vanochtend hing m'n TF op het boot logo.. snel maar weer terug naar HC denk ik.
Waarom probeer je niet de Revolution HD 3.2.0 ? Ik had eerst de 3.1.0 en mijn reboots hielden op (en andere aanverwante problemen) en heb nu de laatste geflashed, de 3.2.0 en moet zeggen dat het er goed uit "ziet" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar voor custom roms op de tf is er een ander topic.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:15
Als laatste toevlucht zou ik de AOKP proberen, werkt erg goed. Nog geen random reboots/SOD's gehad en AOKP is uiteraard helemaal naar eigen noden aan te passen. :)

EDIT: Idd er is een apart topic voor custom Roms, we halen het hier vooral aan als optie om problemen op te lossen. (We zijn tenslotte toch allemaal tweakers - of we noemen ons zo.)

[ Voor 36% gewijzigd door VanStino op 13-04-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:47:
uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar voor custom roms op de tf is er een ander topic.... :/
Alleen blijkt dat topic niet erg populair te zijn gezien het aantal posts.
Ik heb al gezien dar er meer dan een week geen nieuwe posts waren en zelfs geen reacties op de aanwezige posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Waarschijnlijk is het na vandaag wat mij betreft wel gedaan met deze tablet: heb vanmiddag mijn bestelde iPad opgehaald en zal daar vanavond eens wat uitgebreider mee spelen. Maar de eerste indruk is in ieder geval al meteen dat ie een stuk beter en lekkerder werkt dan de TF ooit gedaan heeft. Ongetwijfeld zal ik nog wel wat dingen gaan tegenkomen die minder handig werken of tegenvallen maar ik had geen zin meer om te wachten tot de TF ooit eens echt goed gaat draaien.
Pagina: 1 ... 36 ... 51 Laatste