Totaal tv,waarom wil je perse gelijk hebben, ik gun je je zenders,maar je gaat ze (voorlopig) niet krijgen, Ziggo is in handen van Warburg Pinsven en die hebben de deal gesloten met HBO en er speciaal een holding voor opgericht, en daardoor levert HBO nu al niet meer voor bepaalde series aan Nederland, je zal het archief in moeten duiken van Totaal tv.
Ook in de recente berichten staat:
http://www.totaaltv.nl/ni...pig_alleen_bij_Ziggo.html
HBO Nederland kondigde vandaag de lancering van drie premium tv-kanalen. Deze zijn vanaf 9 februari voorlopig
alleen bij Ziggo beschikbaar.
KPN en anderen zijn nog niet eens onderhandelingen gestart.
KPN laat via woordvoerster Renske Algra aan Totaal TV weten dat KPN geen mededelingen doet over huidige, oude of eventuele toekomstige leveranciers tenzij daar
concrete aanleiding toe is. (m.a.w. er is geen aanleiding toe,hetgeen het wel zou zijn als ze wel op korte termijn zouden gaan leveren)
http://www.totaaltv.nl/ni...zenders_in_Nederland.html
De concurrenten zullen dus bij Ziggo moeten aankloppen omdat deze mede eigenaar is van de holding,en als de kanalen goed lopen wil men ze graag exclusief houden.
Dat anderen mogen aanschuiven,wil niet zeggen dat ze het voor niets krijgen en om die reden is Film1 en Sport1 ook nog niet bij GHM, te duur.
Daarnaast heeft Ziggo weinig gevaar van UPC of Caiway,omdat die niet in elkaar verzorgingsgebied zitten,bij KPN is dat anders,die kan je zien als een concurrent omdat die WEL in het gebied van Ziggo opereert.
Eerder flikte Ziggo dat via de rechter nog met Tele2,geen concurrentie in het gebied van Ziggo.
Maar eerder flikte UPC het ook met de holding waar Film1 deel van uitmaakte,die weigerde aan KPN te leveren en toen de rechter ingreep kwam men met een minimale afneming waardoor Film1 en Sport1 nog steeds niet bij GHM/KPN zitten.
"Ding-dong, Hallo meneer Ziggo, ik ben uw Concurrent GHM en wil ook voor een prikkie HBO hebben" zie je dat al zitten ?
Ik zou graag terug gaan naar de snelheidsproblemen van het weekeind,en de weekeinden daarvoor in plaats van een welles/nietes strijd over een glazen bol, de komende maanden is het gewoon alleen voor Ziggo.
[
Voor 65% gewijzigd door
Nick39 op 16-01-2012 21:52
]