I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Oeps, vergeten bij te zetten... ik zou 50/50 moeten hebben. En ik heb het idd met en zonder router geprobeert, dat maakt niet zoveel uit. Ik heb ook mijn router zorgvuldig uitgezocht en erop gelet dat ie dit soort snelheden aan zou moeten kunnen (D-Link DIR 655).Fiber schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:31:
Welke snelheid zou je moeten hebben? Kijk het nog even een week of wat aan, XMS is 'as we speak' bezig met het verhogen van de snelheden. Heb je getest met of zonder router ertussen? Veel routers kunnen de snelheden gewoon niet aan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ow, die had ik nog niet gelezen, gelukkig staat die er pas sinds gisteren op. (kijk niet iedere dag op de siteFiber schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:58:
Dit gelezen? http://xmsnet.nl/nieuws/planning-snelheidsupgrade Wacht het daarom dus nog even af.
Anoniem: 423201
Als je bij mijn XMS inlogt staat bij mijn contract internet 100/100MbitFiber schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:58:
Dit gelezen? http://xmsnet.nl/nieuws/planning-snelheidsupgrade Wacht het daarom dus nog even af.
bij internetinstellingen Uw huidige internetsnelheid is 50 Mbps.
Kan je dus ook controleren of de update inmiddels is doorgevoerd.
Vanmorgen lag m'n netwerk er uit. Even van het sap gehaald en sindsdien haal ik bij speedtests nog maar 30 down & 17 up, dus ik heb voorlopig een downgrade i.p.v. een upgrade
Overigens is er geen technische reden (zover ik weet) waarom je niet de volle snelheid zou moeten halen als je rechtstreeks op de modem zit aangesloten. Als je dus een lage download blijft houden gewoon bellen. Het is iig niet zoals met ADSL dat de afstand tot de centrale van invloed is op de maximale snelheid die je kan behalen. (Of iig niet bij deze snelheden).Caveman schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:41:
[...]
Oeps, vergeten bij te zetten... ik zou 50/50 moeten hebben. En ik heb het idd met en zonder router geprobeert, dat maakt niet zoveel uit. Ik heb ook mijn router zorgvuldig uitgezocht en erop gelet dat ie dit soort snelheden aan zou moeten kunnen (D-Link DIR 655).
Ook straks 100/100 zou gewoon 100/100 moeten zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door White_Collar op 05-05-2012 17:01 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Da's shit, was er intern niets te regelen of bij Reggefiber?
De markt is erg slecht, ik ben zelf al sinds januari aan het zoeken en heb gelukkig een flinke zak geld meegekregen

Werkgevers zoeken mensen met 25 jaar ervaring en bieden liefst het minimum

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik was toe aan wat andersSpeedy-Andre schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:17:
[...]
Da's shit, was er intern niets te regelen of bij Reggefiber?
De markt is erg slecht, ik ben zelf al sinds januari aan het zoeken en heb gelukkig een flinke zak geld meegekregen![]()
Werkgevers zoeken mensen met 25 jaar ervaring en bieden liefst het minimum
betaalde news.xmsnet.nl haal ik rond de 10MB/sec
[ Voor 43% gewijzigd door boswandeling op 05-05-2012 18:39 ]
Thuis zitten voelt zeker anders
Er is nog wel hoop, alleen komen er op elke functie 100 sollicitaties ...
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Heb je ook met de Reggefiber speedtest getest: http://speedtest.reggefiber.nl/beta/ ?Caveman schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:28:
Ben nu 2 weekjes aangesloten op glas, een hele verademing tov adsl, ik heb alleen een beetje rare download/upload (33Mbs/65Mbs). Getest bij verschillende testsites en tijdstippen en geven idd allemaal ongeveer dezelfde waardes. Is dit iets om aan te geven bij XMS ? of zeggen jullie mooie snelheden en niet zeuren....
Astraweb en zag dat er veel connection problemen waren met de EU server, dus ff de general server erbij gezet en probleem was opgelost. Gelukkig weer opgelost en zelfs wetende wat het probleem was.MiK schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:37:
Welke usenet provider gebruik je ?
betaalde news.xmsnet.nl haal ik rond de 10MB/sec
Maar als ik vervolgens naar die zender kijk voor een langere tijd, en ik ga weer zappen dan krijg ik eerst zo rond de 5 seconden een zwart beeld te zien alvorens ik de zender te zien krijg.
Ik heb een Amino 540 ,Packetfront versie 2, postcode 2324
Anoniem: 295271
Ik heb dat zwarte beeld ook af en toe zoals eerder gemeld op dit forum.MiK schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:03:
Ik heb nu ook last van het probleem dat als ik een half uur a uur of langer naar een zender heb zitten kijken, ik rond de 5 seconden zwart beeld krijg als ik zap naar een ander kanaal. Zap ik daarna door naar andere zenders dan zapt het gewoon zoals het normaal gaat.
Maar als ik vervolgens naar die zender kijk voor een langere tijd, en ik ga weer zappen dan krijg ik eerst zo rond de 5 seconden een zwart beeld te zien alvorens ik de zender te zien krijg.
Zal eens in de gaten houden of dat alleen voorkomt als ik langere tijd naar een zender heb zitten kijken.
Amino 110, Packetfront (versie 1?), postcode 6545.
Ik hoop dat @XMS_webcare meeleest, en bij meerdere van dit soort meldingen actie kan ondernemen.
Het is namelijk best vervelend.
Je ziet trouwens dat als ik weer terug zap dat ik toevallig bij NED3 weer langer moet wachten voordat er beeld komt.
(mocht je je afvragen wat je ziet in de spiegeling links op de tv als het beeld zwart is, dat is onze kat Ravi die voor oud vuil ligt)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y16oor8f3rU&feature=youtu.be]
[ Voor 15% gewijzigd door boswandeling op 06-05-2012 13:35 ]
Succes met zoeken man.
Grappig dat steeds meer mensen er last van krijgen,ik heb het probleem aan geslingerd en ik moest van webcare met de Amino en bekabeling en afstandsbediening naar het XMS huis om uit te sluiten dat het aan de Amino lag,ik heb daar nog geen tijd voor gehad.MiK schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:03:
Ik heb nu ook last van het probleem dat als ik een half uur a uur of langer naar een zender heb zitten kijken, ik rond de 5 seconden zwart beeld krijg als ik zap naar een ander kanaal. Zap ik daarna door naar andere zenders dan zapt het gewoon zoals het normaal gaat.
Ik vraag me ook af nu er meerdere mensen last van krijgen en een enkeling ook al gemeld heeft dat het na een software update is begonnen,er actie word ondernomen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat direct over ervaringen met XMS Glasvezel, dus NIET over onderwerpen die mogelijk gerelateerd zijn, zoals de recente discussies over de legaliteit van usenet, deze horen simpelweg in een apart topic thuis.
Verder zullen uitgebreide flamewars tussen bepaalde personen in dit topic niet worden toegestaan, dit is al een paar keer voorgekomen in dit topic, en zal direct aangepakt worden middels een OW en/of ban.