uh.. ik doelde eigenlijk niet op jouw, maar op de VF helpdeskRekenblok schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:23:
[...]
En waar heb ik die flauwe opmerking aan te danken?
Volgens mij ben jij beter op de hoogte dan de helpdesk van Vodafone
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
uh.. ik doelde eigenlijk niet op jouw, maar op de VF helpdeskRekenblok schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:23:
[...]
En waar heb ik die flauwe opmerking aan te danken?
Ik twijfelde nog of je het naar mij schreef of niet bij het plaatsen van het berichtDJSmiley schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:31:
[...]
uh.. ik doelde eigenlijk niet op jouw, maar op de VF helpdesk
Volgens mij ben jij beter op de hoogte dan de helpdesk van Vodafone
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Verwijderd
Kan je je volledige adresgegevens sturen per DM of naar webcare@kantoor.xmsnet.nl, dan kan ik wat meer informatie zoeken over de planning. -Sophiesouris schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:23:
Omdat XMS webcare hier wel reageert (het Twitter account is al een paar maanden inactief):
Hoe kan ik uitvinden wanneer de dienst geactiveerd wordt? Er was in mijn woonplaats (3752) een vraagbundelingsinitiatief. In april heb ik me aangemeld bij XMS. Twee weken geleden is de fiber aangesloten en afgewerkt in de meterkast met een dummy ONT.
Ik wil graag weten wanneer de echte (Genexis) ONT komt en wanneer de dienst geactiveerd wordt. Reggefiber verwijst naar XMS. XMS verwijst naar Reggefiber en ondertussen verstrijken de dagen. Zo moeilijk moet dit toch niet zijn?
Hier in Soest geen problemen maar in welke plaats zit jij?rgijzen schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:51:
Goeie Avond,
Zijn er hier nog meer mensen die geen anologe tv meer kunnen ontvangen.
ik zit hier vanaf donderdag middag zonder, bellen met de helpdesk krijg je het standaard verhaaltje je modem een uur van het stroom af en dan zou het weer moeten werken nou nee hoor.
vrijdag kreeg ik van de helpdesk te horen dat ze het door zouden gaan zetten naar de td en dat ik maandag zou worden terug gebeld (helaas niets van ze gehoord) net maar weer eens gebeld en we beginnen weer vrolijk van voor af aan , leuk zo'n run sheet maar helaas werkt dat niet.
zo ik ben weer wat van me frustratie kwijt.
maar dan de vraag zijn er nog andere mensen die dit hebben gehad en kunnen vertellen wat de uit eindelijk oorzaak en oplossing was
Mvg Raymond.
en fijne avond allemaal
Ticket moet naar Reggefiber.rgijzen schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:51:
Goeie Avond,
ik zit hier vanaf donderdag middag zonder, bellen met de helpdesk krijg je het standaard verhaaltje je modem een uur van het stroom af en dan zou het weer moeten werken nou nee hoor.
vrijdag kreeg ik van de helpdesk te horen dat ze het door zouden gaan zetten naar de td en dat ik maandag zou worden terug gebeld (helaas niets van ze gehoord) net maar weer eens gebeld en we beginnen weer vrolijk van voor af aan , leuk zo'n run sheet maar helaas werkt dat niet.
maar dan de vraag zijn er nog andere mensen die dit hebben gehad en kunnen vertellen wat de uit eindelijk oorzaak en oplossing was
Mvg Raymond.
en fijne avond allemaal
[ Voor 3% gewijzigd door White_Collar op 14-11-2011 21:08 ]
Dan moet je haast wel 18+ zijn om dat voor elkaar te krijgenbarryl schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:28:
Wanneer je de pincode even niet meer weet van een geblokkeerde zender, en je hebt een PVR (getest met een 540M, waarschijnlijk ook het geval met de 532):
Zap naar een geblokkeerde zender, druk op de pause knop, vervolgens op exit. Op de vraag 'terug naar het live beeld?' kies je Ja -> voila, pincode omzeilt.
@webcare:
Misschien kunnen jullie dit doorgeven aan GHM ?
Verwijderd
Mijn excuses "Fiber" als ik jou opvatting wat verkeerd begrepen hadEquator schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:04:
[...]
Dat is dan hoe jij het leest, ik zie dat niet in de quote die jij aanhaalt.
Hoe dan ook, het is niet de bedoeling om dit in dit topic te bespreken. Als je een opmerking /vraag/klacht hebt, dan plaats je een een topicreport.
Verwijderd
Als je via DM je adresgegevens kan doorsturen dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen -Timrgijzen schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:51:
Goeie Avond,
Mvg Raymond.
en fijne avond allemaal
Verwijderd
Ik heb hem op de signaleringslijst gezetbarryl schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:28:
Wanneer je de pincode even niet meer weet van een geblokkeerde zender, en je hebt een PVR (getest met een 540M, waarschijnlijk ook het geval met de 532):
Zap naar een geblokkeerde zender, druk op de pause knop, vervolgens op exit. Op de vraag 'terug naar het live beeld?' kies je Ja -> voila, pincode omzeilt.
@webcare:
Misschien kunnen jullie dit doorgeven aan GHM ?
[ Voor 37% gewijzigd door Fiber op 15-11-2011 12:24 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 14:21 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Luuk1983 op 15-11-2011 18:25 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Klopt idd, ik ben het zelfs nog speciaal even in de herhaling wezen kijken.@Rekenblok: nog over dat met intocht sinterklaas: heb de aftiteling gekeken, maar zag niks bijzonders staan
Je hebt een 100Mbit glasvezellijn. Dus dat betekend dat je 100Mbit aan DTV kan binnentrekken voordat het niet meer kan. Afhankelijk van de internetsnelheid die je over wilt hebben en de bitrate van het kanaal zal het bij 7HD streams (~13Mbit) of 12 SD-streams (~8Mbit) ergens ophouden.Xaero schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:50:
Hoeveel streams mag je eigenlijk gebruiken met IPTV? Heb nu thuis 4 Amino boxen. Zat zelf ook nog te kijken voor IPTV. Maar volgens mij kan je maar maximaal 5 streams tegelijk hebben. Right?
@Rekenblok: nog over dat met intocht sinterklaas: heb de aftiteling gekeken, maar zag niks bijzonders staan
[ Voor 8% gewijzigd door Mojo op 16-11-2011 08:47 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
[ Voor 37% gewijzigd door White_Collar op 17-11-2011 15:01 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Net even gemeten met 50 mbit abbo:Rekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
....
Tot slot, even iets anders:
Deze speedtest lijkt het goed te doen: http://speedtest.reggefiber.nl/beta/
Zouden jullie deze willen proberen en je abbo + de uitkomst van de speedtest eens willen posten in dit topic?
Dan kunnen we kijken of het wat is voor de startpost
Hier:
down: 81 mbit
up: 99.81 mbit
Verwijderd
50 mbit, maar nog in 100mbit proefperiodeRekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
[snip]
[/snip]
Zouden jullie deze willen proberen en je abbo + de uitkomst van de speedtest eens willen posten in dit topic?
Hier:
Nou die speedtest is niet al te best hiero...Rekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
...
Hier:
[ Voor 4% gewijzigd door Thasaidon op 17-11-2011 16:57 ]
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
50 mbit abonnementRekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
@aftiteling,
Ik zat er niet injammer jammer.
Hier:
Verwijderd
Volgens mij kun je er maximaal 5 tegelijk open hebben.Mojo schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:46:
[...]
Je hebt een 100Mbit glasvezellijn. Dus dat betekend dat je 100Mbit aan DTV kan binnentrekken voordat het niet meer kan. Afhankelijk van de internetsnelheid die je over wilt hebben en de bitrate van het kanaal zal het bij 7HD streams (~13Mbit) of 12 SD-streams (~8Mbit) ergens ophouden.
Ik heb via IPTV wel eens 8 SD kanalen tegelijkertijd open gehad. Werkte prima.
Officieel worden er geloof ik 3 tegelijk ondersteund.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 19:39 ]
Hmmm...Rekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
@aftiteling,
Hier:
Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)
Verwijderd
Die 110's zijn anders wel een mooie garantie dat KPN in de toekomst zijn streams niet kan pushen op de WGDO netwerken. De streams van KPN zijn namelijk allemaal mpeg4 en de 110's slikken alleen mpeg2bartws schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:54:
Vind dit een heel raar bericht van XMS. Bij mij gaat iedere avond de stroom er vanaf. Heb persoonlijk een hekel aan apparatuur die standby staat. Heb een keer mogen zien wat de impact is van iets wat fout ging met laptop dat op standby stond en dat maakte te veel indruk op mij.
Lijkt me een goed idee als XMS met een actie komt om de '110' te vervangen.
Ondersteunen die Amino's eigenlijk wel encryptie? Aangezien KPN haar streams encrypted verstuurd?Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:04:
[...]
Die 110's zijn anders wel een mooie garantie dat KPN in de toekomst zijn streams niet kan pushen op de WGDO netwerken. De streams van KPN zijn namelijk allemaal mpeg4 en de 110's slikken alleen mpeg2
50 Mbit abbo, wireless getest vanaf mijn Elitebook 8460p op mijn Linksys WRT320N, via mijn Untangle doos:Rekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
Hier:
[ Voor 5% gewijzigd door GerkeP op 17-11-2011 21:12 ]
GerkeP
Verwijderd
Ja. Helaas wel.xelnaha schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:40:
[...]
Ondersteunen die Amino's eigenlijk wel encryptie? Aangezien KPN haar streams encrypted verstuurd?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 21:18 ]
Want KPN zou het natuurlijk nooit in z'n hoofd halen om aan een omruilactie te beginnenVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:04:
[...]
Die 110's zijn anders wel een mooie garantie dat KPN in de toekomst zijn streams niet kan pushen op de WGDO netwerken. De streams van KPN zijn namelijk allemaal mpeg4 en de 110's slikken alleen mpeg2
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Lijbrandt Compleet 50 abboRekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
@aftiteling,
Hier:
Hier in H'sum met een 50 Mb abo, maar i.v.m. aanbieding tot medio 2012 ben ik verwend met 100 MbRekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
@aftiteling,
Hier:
Ik heb net een test gedraaid en die was bedroevend: (50/50 abo)Rekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
@aftiteling,
Hier:
Verwijderd
Ping: 9msRekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
Verwijderd
Ik heb je een e-mail gestuurd met de snelheidstest voor internet, als je verder met ons wilt onderzoeken waardoor het internet op jouw computer trager is dan 50 mbit, kun je de stappen volgen en ons een e-mail terug sturen. -Sophiewiebo66 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 00:22:
[...]
Ik heb net een test gedraaid en die was bedroevend: (50/50 abo)
Reggfiber:
up 29.02
down 1.38
ping 6ms
NY:
up 26.99
down 1.26
ping 83ms
London:
Een firewall error met geen mogelijkheid om "back" te gaan ik moet de pagina afsluiten en opnieuw de pagina starten.
Ik heb wel het idee dat ik sinds de migratie een slechtere verbinding heb, alle overige diensten leveren geen problemen op.
Sinds de migratie heb ik ook steeds een andere IP waardoor ik hier vaak opnieuw moet inloggen, dit had ik voorheen zelden of nooit.
3763ZR/ 10394
Verwijderd
Als je met ons wilt onderzoeken waarom je een lagere internetsnelheid hebt, kun je de stappen uit het document EHBO bij snelheidsproblemen volgen en de printscreens naar ons e-mailen.Joppy schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:59:
[...]
Hmmm...
down: 21.27
up: 14.80
met een 50 abo.
Verwijderd
Krijg je deze melding via internet of via IPTV ?Janneman1965 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:58:
Weet iemand toevallig wat de oorzaak is van de melding "Verbinding verbroken (Code 10)" is?
Ik vroeg niet om een speedtest uitslag. Maar een uitslag van een andere test....jacques1971 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:13:
Ik ook maar ff hoeiiii
[afbeelding]
Echt niks te klagen dus
Mvg Jacques
[ Voor 5% gewijzigd door White_Collar op 18-11-2011 11:19 ]
Hier dezelfde mail gehad. Los van dat het advies om een apparaat 24/7 standby te laten staan een schandalig brevet van onvermogen is, helpt het ook nog eens geen drol. Want ook als mijn Amino 110 vanuit standby aan moet gaan, dan heeft ie even goed 20-30 seconden nodig voordat ik beeld heb. Te gek voor woorden gewoon. Ik heb daar al eens eerder melding van gemaakt bij XMS, maar nooit enige reactie op gehad.bartws schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:54:
Vandaag een mail van xmsnet ontvangen:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
GEACHTE XMS KLANT,
In de afgelopen maanden is het interactieve televisie pakket van XMS behoorlijk uitgebreid. Het gevolg hiervan is dat de opstarttijd van uw settopbox (de Amino 110) erg lang is geworden. Dit kunt u voorkomen door uw settopbox altijd op standby te laten staan (dat wil zeggen niet van de stroom afhalen).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vind dit een heel raar bericht van XMS.
Verwijderd
Ik heb je e-mail erbij gezocht en ter beoordeling doorgezet naar de tweede lijn. Wanneer ik een terugkoppeling heb, stuur ik je een e-mail terug. - Sophiejonkymar schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:11:
@rekenblok: deze test komt bij mij beter uit de bus dan de anderen.
Test Reggefiber:
ping 6ms
down: 45.53
up: 4515
Ik heb al een keer contact gehad met XMS over mijn internet snelheid, m.n. de upload (down 44.10 up 34,46) was bijzonder laag.
Heb de hele procedure doorlopen zoals verwoord in e-mail met de snelheidtest voor internet, maar na de uitslagen (screenprints) opgestuurd te hebben naar XMS vorige week vrijdag nog steeds niets terug gehoord van XMS.
Verwijderd
Ik heb de email ook ontvangen.JME schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:21:
[...]
Hier dezelfde mail gehad. Los van dat het advies om een apparaat 24/7 standby te laten staan een schandalig brevet van onvermogen is, helpt het ook nog eens geen drol. Want ook als mijn Amino 110 vanuit standby aan moet gaan, dan heeft ie even goed 20-30 seconden nodig voordat ik beeld heb. Te gek voor woorden gewoon. Ik heb daar al eens eerder melding van gemaakt bij XMS, maar nooit enige reactie op gehad.
Weet één van de insiders hier of er naast de snellere opstarttijd ook wordt gewerkt aan de minstens zo beroerde beeld-vanuit-standby-tijd?
Dank je wel en ik wacht geduldig afVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:27:
[...]
Ik heb je e-mail erbij gezocht en ter beoordeling doorgezet naar de tweede lijn. Wanneer ik een terugkoppeling heb, stuur ik je een e-mail terug. - Sophie
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=6955Reggefiber dat in Nederland op veel plekken glasvezel uitrolt heeft intussen tegen de 850.000 huishoudens aangesloten. KPN meldde dit recent naar aanleiding van de intentie om Reggefiber en diverse aanbieders geheel over te nemen.
Volgens NLKabel, waarin bedrijven als Ziggo en UPC verenigd zijn is door al die overnames straks elke staatssteun aan de glasvezel uitrol dus een (verkapte) steun aan KPN
......
In september waren er op het totale glasvezelnetwerk van Reggefiber slechts 240.000 daadwerkelijk aangesloten klanten wat op 28% actieve aansluitingen neer komt.
ik heb mijn computer direct op het modem aangesloten en toen kwam ik uit op 36/45.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:43:
[...]
Ik heb je een e-mail gestuurd met de snelheidstest voor internet, als je verder met ons wilt onderzoeken waardoor het internet op jouw computer trager is dan 50 mbit, kun je de stappen volgen en ons een e-mail terug sturen. -Sophie
Hoi Tim, bedankt voor je reactie. Het is inmiddels verholpen. Maar was bij de optie uitzending gemist, op het moment dat ik "Uitzending Gemist" , "RTL Gemist" of "SBS" "Net5 "Veronica" gemist koos kreeg ik 15 sec. zwart beeld en kwam dan weer terug op het net waar ik het laatst aan het kijken was.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:17:
[...]
Krijg je deze melding via internet of via IPTV ?
Wanner je bij IPTV dit probleem ervaart: UTP kabel tussen settopbox en glasvezelmodem controleren. Als het probleem dan nog speelt, haal dan de stroom van het glasvezelmodem voor 60 minuten.
Wanneer je bij internet dit probleem ervaart: indien je gebruik maakt van draadloos internet haal dan de router er tussen uit, sluit 1 PC via UTP kabel aan op het glasvezelmodem en haal het stroom van het glasvezelmodem voor 60 minuten. Als de melding dan verdwijnt is de router de oorzaak van deze Code 10 melding. Je kan de draadloze router er weer tussen zetten door nogmaals de stroom van het glasvezelmodem te halen.
Ik hoor graag of dit werkt.-Tim
50/50 abonnement:Rekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
Download snelheid: 93.83 MbpsRekenblok schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door xelnaha op 21-11-2011 10:07 . Reden: iets met legal ]
Verwijderd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Helemaal mee eens. Aan en uit zetten kan tijdelijk het probleem omzeilen, maar is geen oplossing.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:14:
Kleine opmerking aan Webcare: ik heb het gevoel dat het uit- en aanzetten van een Amino bij frequente bugs (bv. 'gidsinformatie wordt ververst...') teveel als een oplossing wordt gezien.
Het is iets dat sowieso veel mensen als heel normaal zijn gaan beschouwen, ook bij andere zaken. Doet Windows moeilijk? -> Rebooten lost het op!
Volgens mij is dat echt een volkomen verkeerde benadering. De software-fout waar het rebooten een 'oplossing' voor biedt hoort simpelweg niet voor te komen, en hoort gepatcht te worden wanneer blijkt dat het probleem zich voordoet.
[einde zeikmodus, wilde het gewoon een keer gezegd hebben]
Dat heeft hier nog nooit geholpen, moet echt uit en weer aan, gemiddeld toch wel 2 keer per weekFiber schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:27:
Meestal helpt even zappen ook al. Gaat een stuk sneller.
GerkeP
Eens...Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:14:
Kleine opmerking aan Webcare: ik heb het gevoel dat het uit- en aanzetten van een Amino bij frequente bugs (bv. 'gidsinformatie wordt ververst...') teveel als een oplossing wordt gezien.
Het is iets dat sowieso veel mensen als heel normaal zijn gaan beschouwen, ook bij andere zaken. Doet Windows moeilijk? -> Rebooten lost het op!
Volgens mij is dat echt een volkomen verkeerde benadering. De software-fout waar het rebooten een 'oplossing' voor biedt hoort simpelweg niet voor te komen, en hoort gepatcht te worden wanneer blijkt dat het probleem zich voordoet.
[einde zeikmodus, wilde het gewoon een keer gezegd hebben]
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
En ook hier geen reactie van XMS op dit probleem. JammerJME schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:21:
...ook als mijn Amino 110 vanuit standby aan moet gaan, dan heeft ie even goed 20-30 seconden nodig voordat ik beeld heb. Te gek voor woorden gewoon. Ik heb daar al eens eerder melding van gemaakt bij XMS, maar nooit enige reactie op gehad.
http://gathering.tweakers...end_privatemessage/422018JME schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:33:
[...]
heeft iemand een XMS-adres voor me waar men wel reageert als een klant een vraag stelt?
bartws schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:54:
...de Amino 110...
Momenteel werkt de leverancier van onze televisiedienst Glashart Media aan een speciaal TV menu voor uw settopbox. Door dit nieuwe menu wordt de opstarttijd verkort. Het nieuwe TV menu zal uiterlijk eind dit jaar beschikbaar zijn.
...
[ Voor 48% gewijzigd door Fiber op 21-11-2011 14:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 15:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nauwelijks ofwel zeer incidenteel problemen met het zappen.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:40:
Allereerst, de opstarttijd voor de A110 vanuit Stand-by is 20-30 seconden.
Dit wordt o.a. veroorzaakt door het laden van het TV menu
[b][i]
[snip]
[/snip]
1. De A110 dateert uit 2006 en heeft dien te gevolge van alle settopboxen die we gebruiken de minst geavanceerde processor waardoor het uitvoeren van processen (zoals het laden van het TV menu) op de A110 langer duren dan op de andere settopboxen.
[snip]
[/snip]
Verwijderd
Goede eerlijke uitleg die technisch ook goed onderbouwd is. Dit kan ik erg waarderen aan een provider.
Vorig jaar was er geen boot maar de kerstmangxpower schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:20:
@XMS_webcare
Komt er dit jaar nog een leuke actie voor klanten die al langer dan een jaar lid zijn? Vorig jaar miste ik helaas de (sinterklaas)boot dus misschien komt de goed heiligman dit jaar wel langs?
zo uit mijn hoofd: 100/100mbit voor twee maanden, 2 maanden gratis plus pakket of een tientje korting op de factuurericjanvanputten schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:54:
wat was die arreslee ook al weer? een maand 100/100mbit als upgrade toch?
Helpt altijd, maar komt weer terugVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:07:
@ Geurt-kun
Heeft het uit en aan zetten geholpen ? -Tim
Ook zappen hielp niet.Fiber schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:27:
Meestal helpt even zappen ook al. Gaat een stuk sneller.
[ Voor 31% gewijzigd door Geurt-kun op 21-11-2011 22:16 ]
Dat heeft ongetwijfeld aandacht gehad op een van de eerdere forumpagina'sericjanvanputten schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:59:
weet iemand nog vanaf wanneer de vorige baard/kerst actie bekend werd en vanaf wanneer deze actie daadwerkelijk liep? (ivm een mogelijke nieuwe actie)
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 11:17 ]
Verwijderd
Hi Ha Hopjesvla
Verwijderd
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq