Ja dat bedoelde ik...
Maar je Firmware is schijnbaar toch de nieuwste, dus vreemd dat je dan maar 420 MB/s sequentieel lezen haalt.
Edit:
Ik zie het al, je hebt de controller in de verkeerde mode staan.
Verifieer dit even door de AS-SSD benchmark te starten (je hoeft de benchmark niet te runnen alleen even kijken naar het schermpje), deze laat zien. PCI-IDE BAD of MSAHCI / AMDSATA: GOOD
In geval van PCI-ide BAD.
Dit stappen plan volgen om windows voor te bereiden op de switch van IDE naar AHCI.
Foutbericht wanneer u een Windows 7 of Vista-computer start nadat u de SATA-modus van het opstartstation hebt gewijzigd: STOP 0x0000007B INACCESSABLE_BOOT_DEVICE
Dan je bios ingaan en de SATA mode op AHCI zetten.
Als de controller in AHCI staat, zul je 500 MB/s sequentieel lezen halen.
En zullen volgende 2 waardes ook een stuk hoger zijn:
Maar je Firmware is schijnbaar toch de nieuwste, dus vreemd dat je dan maar 420 MB/s sequentieel lezen haalt.
Edit:
Ik zie het al, je hebt de controller in de verkeerde mode staan.
Verifieer dit even door de AS-SSD benchmark te starten (je hoeft de benchmark niet te runnen alleen even kijken naar het schermpje), deze laat zien. PCI-IDE BAD of MSAHCI / AMDSATA: GOOD
In geval van PCI-ide BAD.
Dit stappen plan volgen om windows voor te bereiden op de switch van IDE naar AHCI.
Foutbericht wanneer u een Windows 7 of Vista-computer start nadat u de SATA-modus van het opstartstation hebt gewijzigd: STOP 0x0000007B INACCESSABLE_BOOT_DEVICE
Dan je bios ingaan en de SATA mode op AHCI zetten.
Als de controller in AHCI staat, zul je 500 MB/s sequentieel lezen halen.
En zullen volgende 2 waardes ook een stuk hoger zijn:
Random Read 4KB (QD=32) : 27.712 MB/s [ 6765.6 IOPS]
Random Write 4KB (QD=32) : 84.817 MB/s [ 20707.3 IOPS]
[ Voor 90% gewijzigd door Swordlord op 12-02-2012 21:10 ]