Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
bartsidee schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:28:
Ik heb een vraag voor mensen met een USA versie. Kan de usb lader ook 220v aan (en dus volstaan met een simpele EU converter) of is deze slechts op USA 100v gericht?
Dit staat gewoon in de startpost. Adapter is universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

bartsidee schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:28:
Ik heb een vraag voor mensen met een USA versie. Kan de usb lader ook 220v aan (en dus volstaan met een simpele EU converter) of is deze slechts op USA 100v gericht?
Precies. 100-240V.

Zou mooi zijn als je de "dopjes" los zou kunnen krijgen.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd zijn touchpad via een Apple charger op te laden?
En zo ja werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:13
Ik gebruik mijn touchpad nu een week, en ik moet zeggen dat het steeds meer tegen gaat vallen. De eerste dagen heb ik er lekker mee gesurft en wat geskyped en de overclock uitgevoerd.

Van de week weer naar de universiteit en de meest simpele dingen blijkt hij dus niet te kunnen waardoor het echt een nutteloos apparaat wordt. En traag.... boy... :X

Vanuit blackboard een pptx/docx/pdf openen gaat niet. Hij download een link en opent dat en zegt dan dat hij het niet support. pff
Zondag wilde ik skypen. Is die applicatie een partij traag. Niet te geloven. Een paar keer gereboot en gedaan, maar nu nog steeds kan ik niet door mijn contacten scrollen. Over die contacten gesproken, het zijn er een stuk of 200 waarvan er 10 een skype adres hebben.... Flikker op met die andere contacten zeg,.. maar dat kan natuurlijk niet met WebOs 8)7

De camera die erop zit is ronduit k*t.

Er zijn veel te weinig leuke apps. En meer dan de helft opent in zo'n palm pre schermpjes :/

Relaxed 's morgens op de bank NRC handelsblad online lezen zit er ook niet in. Want dat ding kan niet overweg met de downloads en ook niet met de online webbased krant. Daarvan opent hij de bovenste 50%. Daarbij kun je niet inzoomen en hij maakt de tekst niet scherp als het je al lukt waardoor het geen nut heeft |:(

Conclusie: wat een k*t apparaat. Email gaat net, browsen gaat ook. Verder moet je niets willen.

Ohja, een ding kan hij wel normaal, flash filmpjes afspelen in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:07:
En zo ja werkt dit?
Nog niet geprobeerd, maar ALS het al werkt gaat het heel langzaam. Een verloopstekkertje voor de US adapter koop je voor een paar euro bij de handyman of mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:11
Rtificial schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:45:
[...]

Precies. 100-240V.

Zou mooi zijn als je de "dopjes" los zou kunnen krijgen.
Met zo'n ding moet het lukken lijkt me...
http://www.dealextreme.co...power-plug-convertor-3529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Jazeker, als je er een week op wil wachten wel ;-) Gewoon de winkel om de hoek heeft ook wel van die verloopstekkers hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Opperhoof schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:33:
Conclusie: wat een k*t apparaat. Email gaat net, browsen gaat ook. Verder moet je niets willen.
Tja, naarmate je ermee aan het spelen bent, ontdek ik ook wel van alles wat niet lekker werkt of wat onhandig is, alsof het OS nog in de kinderschoenen staat. Maar sommige dingen werken weer niet in Chrome of nieuwste IE en juist wel weer op de TP, en zo moet je diverse apparaten en browsers hebben om alles te kunnen wat je wil, want op elk systeem is er van alles wat niet goed gaat. Daarom ga ik ook geen 500 Euro uitgeven voor zoiets nieuws als een tablet, welke nog maar net aan hun opmars beginnen, en snel in elkaar geknutseld worden om de concurrentie bij te blijven. Het is leuk voor erbij, om ff relaxed op de bank te surfen, maar ik verwacht er natuurlijk geen volwaardige pc van. Ik ben vooral gecharmeerd van de lange batterijduur en heb nu eindelijk een apparaat die ik snel even aan kan zetten uit standby om ff de mail te checken of het laatste nieuws of buienradar te bekijken voor ik de deur uitga. Ik vind het scherm mooi en de sound ook geweldig. Het reageert niet altijd even snel, maar ik ga niet het dubbele uitgeven voor een iPad of Galaxy Tab, omdat die net wat luxer zijn ofzo. Ik vind hem perfect voor de prijs waarvoor ie nu gedumpt wordt, maar zou me anderzijds wel een beetje bekocht voelen als ik er een half duizend Euro voor had betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
Rtificial schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:33:
[...]

Nog niet geprobeerd, maar ALS het al werkt gaat het heel langzaam. Een verloopstekkertje voor de US adapter koop je voor een paar euro bij de handyman of mediamarkt.
Bij mij werkt hij niet met de oplader van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:51
bszz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:23:
[...]

Dat is voor WebOS smartphones

NDrive-HD is specifiek voor de Touchpad en zou kaarten van West Europa moeten hebben. Daarbuiten: Het gaat mij nu niet om deze specifieke applicatie maar om de vraag of ik mijn GPS muis kan benaderen (Geotagging, waypoint navigatie, etc.) en in eerste instantie gewoon nieuwgierigheid of het werkt!
hier kan het: http://www.precentral.net...xternal-gps-wifi-touchpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Opperhoof schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:33:
Ik gebruik mijn touchpad nu een week, en ik moet zeggen dat het steeds meer tegen gaat vallen. De eerste dagen heb ik er lekker mee gesurft en wat geskyped en de overclock uitgevoerd.

[... rant ...]
Ik ben het er bijna compleet mee eens. Zonder overclock is het apparaat gewoonweg onwerkbaar. Wat blijkbaar komt doordat de gpu niet gebruikt wordt om de interface te besturen, waardoor deze eigenlijk onnodig zwaar is voor de rest van het besturingssysteem.

Met overclock is het wel te doen, maar ik mis toch wel een aantal essentiële zaken. (Smart) Text reflow werkt bijvoorbeeld niet in de browser, waardoor je constant horizontaal aan het scrollen bent, wat gruwelijk irritant is. Vooral bij mobiele versies van webpagina's.

Apps ontbreken inderdaad, en welke er zijn, zijn of voor de Pre-apparaten of zijn dik betaald (duurder dan twee euro!), wat ontzettend jammer is.

Ikzelf vind het nogal irritant dat er zowat nergens een tekstgrootte optie aanwezig is, waardoor ik soms gruwelijke moeite heb met stukken tekst te lezen en daardoor de Touchpad niet lekker neer kan zetten of zoiets.
Ohja, een ding kan hij wel normaal, flash filmpjes afspelen in de browser.
GameTrailers gaat hier helemaal op z'n gat en zelfs niet-hd filmpjes zijn daar te zwaar. Dus ben ik het ook niet helemaal mee eens.

Maar... mijn vriendin is er momenteel helemaal gelukkig mee, en hopelijk blijven ze flink doorwerken aan de Android port zodat deze snel erop kan. Dan wordt het - denk ik - wel een goed apparaat en zal ik er wel tevreden over zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Joost.B heeft een topic gemaakt voor HP Touchpad accessoires:

Accessoires voor de HP Touchpad

Alle accessoire discussies mogen per heden daarin!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Mijn grootste minpunten:
1: wifi in de trein werkt niet (browser ondersteunt geen meta-refresh)
2: beheer/sortering van bookmarks en favorieten is zeer gebrekkig
Skype en camera heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:02
henrid schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:34:
Mijn grootste minpunten:
2: beheer/sortering van bookmarks en favorieten is zeer gebrekkig
Skype en camera heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Download advanced browser, dan is je bookmark issue iig opgelost. Andere punt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASP
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59

ASP

henrid schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:34:
Mijn grootste minpunten:
Gewoon ff verbinding leggen met de tmobile wifi router in de trein, naar settings gaan en daar de wifi settings aanklikken. Daar zie je dan inmiddels ook de verbinding met de tmobile wifi router van de trein. Vervolgens klik je op de tmobile wifi verbinding. Onthoud het gateway ip address en klop die in in de browser. Evt. daarna opnieuw het gateway ip address in de browser invoeren (wel met http:// ervoor). Na een paar sec. zie je een scherm dat je bent uitgelogd met een link om terug te gaan naar het inlogscherm. Als je daar op klikt...

Ik doe het nu drie dagen zo en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
ASP schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:16:
Oh zou super zijn, dus ik zal het binnenkort proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:55:
[...]

GameTrailers gaat hier helemaal op z'n gat en zelfs niet-hd filmpjes zijn daar te zwaar. Dus ben ik het ook niet helemaal mee eens.
Net ff gametrailers getest, zelfs de hd filmpjes lopen hier strak. Zit op F4 Phantom 1.7Ghz kernel+patches.

Is er iets met je kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:04

masauri

aka qwybyte

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:07:
En zo ja werkt dit?
Mijn ipod lader gaf te weinig stroom , werkte niet

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:00:
[...]

Net ff gametrailers getest, zelfs de hd filmpjes lopen hier strak. Zit op F4 Phantom 1.7Ghz kernel+patches.

Is er iets met je kernel?
720p filmpjes lopen hier zelfs goed zonder overclock, heb alleen wel gemerkt dat het soms traag is als je erop inzoomt. Fullscreen of helemaal uitgezoomd loopt altijd soepel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Lex_brugman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:21:
[...]

720p filmpjes lopen hier zelfs goed zonder overclock, heb alleen wel gemerkt dat het soms traag is als je erop inzoomt. Fullscreen of helemaal uitgezoomd loopt altijd soepel bij mij.
Ik was inderdaad ingezoomd, want de Fullscreen knop ontbrak bij mij 8)7. Zelf had ik ook de F4 met 1.7GHz overclock.

EDIT: Volgens mijn vriendin - die mijn Touchpad geconfisqueerd heeft - werkt het inderdaad wel goed in HD. Dan heb ik niets gezegd :$.

[ Voor 13% gewijzigd door alex3305 op 07-09-2011 23:25 ]

• henrid
ASP schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:16:
[...]
Wifi in de trein werkt nu ook, geweldig!. Heb eerst het gateway adres ingetypt, kreeg een foutmelding, ging toen naar de portal pagina, waarna de button voor inloggen wel z'n werk deed. _/-\o_

• JJerome
Lex_brugman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:21:
[...]

720p YouTube filmpjes gaan hier zonder problemen, 720p streams (Justin.tv bijvoorbeeld) niet (op 1.5Ghz UberKernel). Vraag me af of de flash op WebOS gebruik maakt van hardware acceleratie.

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Offtopic, dus weg.

[ Voor 100% gewijzigd door janvanduschoten op 09-09-2011 00:42 ]

• Opperhoof
Ik ben opzoek naar een tutorial om mijn TP te overclocken naar 1.7ghz met de f4 phantom kernel. Nu kan ik alleen die stomme seed niet vinden. Alle Howto's zeggen dat je eerst uberkernel moet verwijderen en dan de phantom moet installeren. Maar waar vind ik die?

• Icekiller2k6
  • Laatst online: 11-09 22:37

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Verwijderd

sorry, was al gepost

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 20:33 ]

• alex3305
Ge-wel-dig nieuws weer van het CynogenMod team. Dit keer in wat gebrekkig Engels laten zij ook even mooi hun multitouch driver zien en een hardware geäccelereerde interface.

Overigens is het daarmee ook bekend geworden dat Team TouchDroid gewoonweg dieven zijn van code. Zij hadden namelijk hun code geleend van pastebin, waar toevallig een lid van het CynogenMod team het erop had geplaatst op te delen met een ander lid van hun team.

• m3gA
weet iemand of het mogelijk mail profielen te maken of mailboxen te scheiden zo dat mijn vriendin haar werkmail kan lezen zonder zich te vergissen ?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:46

Quad

Doof

Offtopic, dus weg.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 09-09-2011 00:39 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

Mijn ervaringen tot nu toe: In eerste instantie onder de indruk van WebOS. Het werkt wel aardig en jammer dat het zo snel gekilled is door HP. Na een tijdje gebruiken zie ik aan de andere kant dat het OS wel echt last heeft van een aantal flaws: Sommige PDF's openen niet, aanbod aan apps is laag en dichtgetimmerd voor Nederland, benaderen van bestanden op het netwerk lijkt onmogelijk etc.

Hoewel ik de potentie van WebOS wel zie, zal er ws. toch Android op komen zodra een zinnige versie beschikbaar is. Op dit moment zijn er teveel kinderziektes in WebOS om daadwerkelijk goed gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden die het in theorie zou moeten hebben.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
alex3305 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:14:
Ge-wel-dig nieuws weer van het CynogenMod team. Dit keer in wat gebrekkig Engels laten zij ook even mooi hun multitouch driver zien en een hardware geäccelereerde interface.

[video]

Overigens is het daarmee ook bekend geworden dat Team TouchDroid gewoonweg dieven zijn van code. Zij hadden namelijk hun code geleend van pastebin, waar toevallig een lid van het CynogenMod team het erop had geplaatst op te delen met een ander lid van hun team.
Ziet er toch wel goed uit, als je ook ziet hoe die browser werkt, zoveel beter dan op WebOS.
Ik heb mijn 1e exemplaar net verkocht, maar als de Cyanogenmod uit is als ik de 2e binnenkrijg ga ik toch weer twijfelen waarschijnlijk :P

Ik had trouwens de neiging om na een tijdje spelen met de Touchpad ook op m'n Android-telefoon apps omhoog te swipen om ze af te sluiten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Azrael op 09-09-2011 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Azrael schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 01:16:
[...]

Ik had trouwens de neiging om na een tijdje spelen met de Touchpad ook op m'n Android-telefoon apps omhoog te swipen om ze af te sluiten :P
Niet alles is slecht aan webOS. Het kan alleen vele malen beter! Vooral aangezien we al over versie 3 praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
public release van touch droid
http://touch-droid.com/viewtopic.php?f=5&t=2

opgelet! niets werkt buiten touchscreen :p

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik heb de TP (stond uit) aangesloten op de pc en nu krijg ik een usb logo te zien op scherm van de TP maar verder gebeurt er niks.

WIndows Vista kan ook de drivers niet vinden en ik zie het ook niet terug in 'mijn computer' als een schijf.

Ik kan het nu niet uitzetten! :-(

Moet ik voordat ik het aansluit op de pc de TP op usb drive zetten ergens in het menu?

Update: Als je tegelijk on/off knop en home knop ingedrukt houdt gaat ie uit }:|

[ Voor 29% gewijzigd door Mandrake466 op 09-09-2011 07:05 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ik heb problemen met het downloaden van bestanden van internet. Bijvoorbeeld uit dropbox bestanden downloaden, download start wel links maar het balkje loopt gewoon niet. Is zowel bij stock-browser als bij advanced browser.

[ Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 09-09-2011 10:51 . Reden: Hoofdletters en leestekens aangebracht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
alex3305 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 01:27:
[...]

Niet alles is slecht aan webOS. Het kan alleen vele malen beter! Vooral aangezien we al over versie 3 praten.
Die ongeveer tegelijk is aangekondigd met versie 2, ik merk wel dat ze meer knoppen in de interface hebben moeten stoppen omdat je geen toetsenbord hebt. Bij mn pre vond ik de toetsenbord shortcuts geweldig simpel werken. Op de touchpad is dat iets rommeliger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Heeft iemand anders ook problemen met uitzendinggemist (nieuwe beta site)?

Als ik de player instel op flash gaat de eerste minuut nog wel soepel, maar daarna begint het beeld enorm te haperen. Ik Het de Govnah ingesteld op 1512 mhz dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Iemand tips? PS: ik heb het geprobeerd met het programma "overspel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmancini28
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 09:24
arjandijk162 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:00:
Heeft iemand anders ook problemen met uitzendinggemist (nieuwe beta site)?

Als ik de player instel op flash gaat de eerste minuut nog wel soepel, maar daarna begint het beeld enorm te haperen. Ik Het de Govnah ingesteld op 1512 mhz dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Iemand tips? PS: ik heb het geprobeerd met het programma "overspel"
Ik heb het gisteravond ook even geprobeerd en krijg dezelfde stottering na een paar minuten.(bij verschillende programma's) Erg vreemd aangezien tot een minuut of 2 alles vloeiend werkt. Nadat ik de instellingen op uitzendinggemist van hoge kwaliteit naar medium veranderde leek het iets beter te gaan, hoewel het nooit meer zo vloeiend liep als de eerste paar minuten.
Mijn touchpad draait trouwens de nieuwste update, met alle bekende patches en met een f4 overclock op 1.7 gh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Ik merk dat het scherm van mijn Touchpad aan de kant van de speakers bol begint te staan. Overal ligt het scherm mooi gelijk, maar aan de kant van de speakers staat het scherm toch ongeveer 3 milimeter hoger op dit moment. Wanneer ik 'm in landscape vastpak hoor je het scherm ook een beetje kraken. Gevolg hiervan kan zijn dat er scheurtjes onstaan op de plekken waar de speakers zitten. Na wat Googlen blijken er nogal veel mensen te zijn met dit probleem. Ik vroeg me af of hier ook Tweakers bij zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Bekend probleem. Tevens heeft de HP touchpad ook last van de cracks zoals op de iPhone 3G..

Zie dit topic @ pre forums...
http://forums.precentral....case-cracked-speaker.html

HP US heeft aangeboden om voor 3 oplossingen te gaan:
  • Gratis HP case
  • 1 jaar extra garantie
  • replacement
Uit mijn eigen ervaringen met mijn iPhone was dat deze problemen structureel aanwezig zijn en niet kunnen worden voorkomen door de Touchpad te vervangen. ( Ik heb bijvoorbeeld mijn iPhone in een periode van 2 jaar 4x laten vervangen, 3 iPhone 3g's en 2 iPhone 3GS's. Het probleem zit in het materiaal en de support structures van het materiaal. De plastic casing is een soort van achterplaat waar alle componenten op zitten waar ook de nodige druk op komt. Daarbij zorgt een inkeping in het materiaal ervoor dat het een zwakke plek is in de gehele structuur.

Mijn Touchpad heeft in een periode van 2 weken dus 1 minuscule kras/crack wat is uitgegroeid tot een crack van 6/7mm en tevens nog 2 andere cracks bij de speakerpoorten. Ik zal binnenkort wat foto's maken.

Eerlijk gezegd is het gewoon aankijken hoe deze scheuren zich gaan gedragen. De HP case verbergt wel het een en ander en zou ik als een tijdelijke oplossing zien van HP. Mocht de scheur van cosmetische schade leiden tot hardwarematige problemen is het naar mijn mening een garantie gevalletje..

[ Voor 27% gewijzigd door k5052 op 11-09-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om dat plastic insteekgeval, die met dat serienummer e.d., te verwijderen? Wil nl. wel eens weten wat dat simcard geval erachter doet/kan. Take it apart video, simhouder op 4.32 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriej
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:35
Autodrop schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:57:
Ik merk dat het scherm van mijn Touchpad aan de kant van de speakers bol begint te staan. Overal ligt het scherm mooi gelijk, maar aan de kant van de speakers staat het scherm toch ongeveer 3 milimeter hoger op dit moment. Wanneer ik 'm in landscape vastpak hoor je het scherm ook een beetje kraken. Gevolg hiervan kan zijn dat er scheurtjes onstaan op de plekken waar de speakers zitten. Na wat Googlen blijken er nogal veel mensen te zijn met dit probleem. Ik vroeg me af of hier ook Tweakers bij zitten...
Heb hetzelfde probleem, als ik het met m'n linkerhand vasthoud hoor ik het gekraak. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Mijn tp is zojuist vastgelopen in het hoofdmenu, krijg hem niet meer uit. Hoe kan ik hem opnieuw opstarten, heb het nergens kunnen vinden. Ik zal toch niet de eerste zijn waarvan de tp vastloopt.

[ Voor 20% gewijzigd door FlyEragon op 11-09-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:20:
Mijn tp is zojuist vastgelopen in het hoofdmenu, krijg hem niet meer uit. Hoe kan ik hem opnieuw opstarten, heb het nergens kunnen vinden. Ik zal toch niet de eerste zijn waarvan de tp vastloopt.
Heb je al geprobeerd de power en center knoppen 15 seconden in te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:28:
[...]

Heb je al geprobeerd de power en center knoppen 15 seconden in te houden?
Yup, dit was hem dus ! Thnx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Laatst online: 19:43

ralfbosz

xm create bosz -c

Mijn GMail werkt niet meer, dat is, ik zie wel dat ik mail heb, netjes afzender/subject. Maar bericht zelf wordt niet zichtbaar. Account al verwijderd en weer toegevoegd, helaas geen oplossing. Op Internet wel gezien dat mensen het hebben, maar geen echte oplossing (een harde reset is geen oplossing).

Tijd voor een goeie Android port...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het in de toekomst mogelijk zijn om Windows 8 op de Touchpad te draaien? Dat lijkt me wel wat. Niet om zware dingen mee te doen, maar je hebt dan wel een aantal leuke applicaties ter beschikking als je de Windows 8 nieuwssites een beetje mag geloven. En de Windows Phone applications zouden gewoon zonder meer erop werken.

Ubuntu draait ook al op de Touchpad zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Het is linux based dat Webos, dus het is niet zo moeilijk om Ubuntu erop te zetten. Windows word een ander verhaal denk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
melvinnie schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:37:
Het is linux based dat Webos, dus het is niet zo moeilijk om Ubuntu erop te zetten. Windows word een ander verhaal denk:P
Windows 8 kan gewoon op ARM processoren lopen. Al moet iemand wel drivers regelen voor de touchpad..dus ik denk niet dat het iets wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Is het voordeel niet dat de Touchpad gewoon vrij generieke hardware gebruikt en dat de kans dus vrij groot is dat er gewoon drivers voor beschikbaar komen onder Win8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Mijn Touchpad heeft iets geks;
Na ongeveer een uur niets doen met het apparaat (lekker netjes in de origele case opgeborgen) blijft het geluid uit. Wat ik ook doe, het geluid staat op 100%, maar ik hoor 0%.

Na opnieuw opstarten is het euvel verholpen, maar om nou elke keer mn TP opnieuw op te starten als ik hem even een uurtje niet heb gebruikt... Beetje gek.

Iemand een idee waar het aan kan liggen of hoe ik het kan verhelpen?

* gaat zn TP weer resetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
ralfbosz schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:40:
Mijn GMail werkt niet meer, dat is, ik zie wel dat ik mail heb, netjes afzender/subject. Maar bericht zelf wordt niet zichtbaar. Account al verwijderd en weer toegevoegd, helaas geen oplossing. Op Internet wel gezien dat mensen het hebben, maar geen echte oplossing (een harde reset is geen oplossing).

Had ik ook last van met mijn IMAP account, maar dat bleek aan een bug in de "Muffle System Logging" patch te liggen (is al een update voor, maar lost het niet op als het al fout is gegaan). Op de fora van precentral.net is er wel het een en ander te vinden, ik heb uiteindelijk zonder te doctoren het weer aan de praat gekregen na het proberen van een heleboel dingen. Weet niet wat nou uiteindelijk de oplossing was. Success :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:33
k5052 schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:55:
Bekend probleem. Tevens heeft de HP touchpad ook last van de cracks zoals op de iPhone 3G..

Zie dit topic @ pre forums...
http://forums.precentral....case-cracked-speaker.html

HP US heeft aangeboden om voor 3 oplossingen te gaan:
  • Gratis HP case
  • 1 jaar extra garantie
  • replacement
Kunnen wij simpele Europeanen ook (al) aanspraak maken op deze regeling?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

een kleine tip voor zover hij hier al niet is genoemd (had gezocht maar kon t niet zo gauw binden):

ik wou graag de us store gebruiken vanwege het grote aanbod van betaalde apps, maar ik had de verkeerde instellingen gebruikt bij het eerst gebruik.

vanuit preware zoek je de app : IMPOSTAH daarmee maak je een nieuw account aan met een nieuw mail adres zodat je uiteindelijk bij de us store zaken als de advanced browser, Need For Speed Hot pursuit kan kopen. Ik heb het nog niet gedaan ben benieuwd of ie mjin nederlandse CC pakt. Maar ik geloof dat je een virtuele kaart us c.c. online kan aanmaken.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Je moet een billing address in US hebben als je je CC wil gebruiken...

Overigens kun je NFS HD ook downloaden van het WebOS forum als testapp. De versie schijnt dan iets ouder te zijn maar het werkt als een trein. En wel testen dan he! Plus doorgeven hoe het werkt etc, liefst met je Govnah gegevens.

[ Voor 16% gewijzigd door willemvleeuwen op 13-09-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
NFS is errug gaaf, ook mooie dat Duke Nukem 3d beschikbaar is, maar die is nog wat minder speelbaar. Om te gamen is dit iig een fantastisch apparaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Ik ga het morgen even allemaal proberen. tot dusver bevalt de TP 32Gb met Webos mij prima. alle tweaks uitgevoerd. Überkernel en 1,5ghz met Govnah. hij staat nu op on demand en soms blijft de browser even 5 sec. hangen. Moet nog even spelen met de andere profielen van Govnah. Was laats een filmpje aan te kijken en zag dat ie 40 graden werd. Is dat normaal/toelaatbaar?

Ik laad hem alleen 's-nacht op en dan kan hij makkelijk een hele dag met intensief gebruik worden benut. ik vindt Webos een verademing. Vooral dat je net als bij het PalmOs tabs kan aanmaken en je apps can verdelen in categorien. Zal best ook wel kunnen op android, moet maar eens een launcher vinden voor mijn SGSII waar dat bij kan. games bij de games, social bij social,etc. had ik op mijn treo 650/680 ook.

ik merk wel dat ik op mijn SGSII soms mijn scherm ala Webos omhoog wil gooien :) of omgekeerd op de TP rechts naast de centerknop druk om terug te gaan of een app te sluiten. Het gebrek aan apps vindt nog niet zo erg, veel keus is niet altijd goed. en volgens mij zijn het merendeel van de apps website replacement. De browser is voor mijn toereikend. eigenlijk nooit problemen mee gehad.

720p op youtube gaat wat minder naar mijn mening, hij hapert toch enigzins, terwijl voor de tweaks in daar minder last van had. 480 gaat prima. nos streams haperen ook op hoge kwaliteit. lage kwaliteit gaat prima. ik had wat gelezen over het streamen van films van de Pc naar de TP. maar kan t niet meer vinden.

Tetthering gaat ook prima icm de SGSII. Mijn logitech PS3 keyboard die ik ook met mijn pc gebruik doet het niet met de TP. Hij kan m niet vinden. Denk dat ik via ebay zo een mini apple/mac toetsenbordje koop voor 12 euries. daar moet het mee werken. heb ook via ebay een hoes gekocht voor 13 euries uit de uk 2 weken gelden. heb m nog niet maar hij is onderweg. even kijken of t wat is anders koop dat die van de hema wel voor 12,75 (ik krijg 15% korting :)

scherm vindt ik echt top. zowel beeldkwaliteit als de aanraakgevoeligheid, en t geluid is ook verassend goed. heb het geluid wel de de light sound tweak wat luider gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zuluman op 13-09-2011 12:58 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Zuluman schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:01:
een kleine tip voor zover hij hier al niet is genoemd (had gezocht maar kon t niet zo gauw binden):

ik wou graag de us store gebruiken vanwege het grote aanbod van betaalde apps, maar ik had de verkeerde instellingen gebruikt bij het eerst gebruik.

vanuit preware zoek je de app : IMPOSTAH daarmee maak je een nieuw account aan met een nieuw mail adres zodat je uiteindelijk bij de us store zaken als de advanced browser, Need For Speed Hot pursuit kan kopen. Ik heb het nog niet gedaan ben benieuwd of ie mjin nederlandse CC pakt. Maar ik geloof dat je een virtuele kaart us c.c. online kan aanmaken.
In de UK store kan je NFS ook gewoon kopen, ook met NL creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

thanks! zal even ook een uk account aanmaken met impostah. wat betreft vindt ik die regionale beperkingen met mbt tot de appsstore niet van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:14
Zuluman schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:55:
Tetthering gaat ook prima icm de SGSII.
Tethering als in internetten via je SGSII? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:45
bszz schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:09:
[...]

Tethering als in internetten via je SGSII? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
In Android zit een mogelijkheid om van je telefoon een WIFI hotspot te maken. Denk dat hij het op die manier gedaan heeft, om vervolgens gewoon de TP via WIFI aan de SGS te knopen :)

Hier ook een 32GB TP gebruiker, heb zelf ook een marktplaatshoes (ipad 1 dingetje van 10 euro :P) maar toch inmiddels maar de originele HP case besteld :P

Verder bevalt hij mij prima, mis alleen een goede MSN/IM client, de webversie van MSN werkt wel maar vind het niet erg gebruiksvriendelijk op de TP. Iemand misschien ervaringen met andere webmessengers? Of enig idee of er binnenkort een fatsoenlijke MSN client komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 16:00
ralfbosz schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:40:

Verwijder die Muffle patch.
Koppel je HP TouchPad aan je pc en start webosinstall. Daarin zit een optie 'run command line'. Daar zet je in find /var/file-cache -type f -mtime -7 -exec rm -f {} \;

Reboot en het zou weer moeten werken :-)

Als vervanging voor muffle patch:
Ga op je Touchpad naar Device Info. Tik linksboven en kies 'Custom application'. Typ dan ##LOGS##
Tik dan op 'Change Logging Levels' en kies 'Set Logging to minimal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Tom Paris schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:33:
[...]

Kunnen wij simpele Europeanen ook (al) aanspraak maken op deze regeling?
Vandaag even gechat met HP. Ze kunnen me helaas niet hetzelfde aanbieden. Het enige wat ze me konden aanbieden was een replacement wat waarschijnlijk ook weer scheurt...

offtopic:
*toch maar de folio case besteld om mijn Touchpad in ieder geval intact in case te houden en eventueel schuin neer te zetten. De vilten hoes is ok, maar ik heb toch een voorkeur voor een perfecte case die er constant om kan vanwege vingerafdrukken en dergelijke.

[ Voor 27% gewijzigd door k5052 op 13-09-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

is me toch gelukt om mijn logitech ps3 keyboard te pairen met mijn tp. moest eerst keyboard resetten. laptop stond nog aan dus was ie gekoppeld aan de laptop en dus onzichtbaar. kon meteen een spelletje quake spelen. keyboard heb alleen nodig om in t menu te komen. daarna doe je het met de touchscreen controls. best wel geinig.

[ Voor 30% gewijzigd door Zuluman op 13-09-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Laatst online: 19:43

ralfbosz

xm create bosz -c

Lennart- schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:46:
[...]

Verwijder die Muffle patch.
Koppel je HP TouchPad aan je pc en start webosinstall. Daarin zit een optie 'run command line'. Daar zet je in find /var/file-cache -type f -mtime -7 -exec rm -f {} \;

Reboot en het zou weer moeten werken :-)

Als vervanging voor muffle patch:
Ga op je Touchpad naar Device Info. Tik linksboven en kies 'Custom application'. Typ dan ##LOGS##
Tik dan op 'Change Logging Levels' en kies 'Set Logging to minimal'.
Thanx, die Muffle-patch heb ik wel erop gelaten. Geinig, reboot in de linux prompt en mijn TouchPad ging rebooten :). Nu even wat updates uitvoeren.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasmancini28
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 09:24
Voor mensen die (net als ik) gefrusteerd waren dat je geen bestanden kon downloaden vanuit beveiligde websites (zoals blackboard) schijnt er nu een oplossing te zijn. Ik moet het zelf nog uitproberen maar als het goed is is er een patch gemaakt die het probleem verhelpt.

http://forums.precentral....uments-secured-sites.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in de AppStore gebruik maken van een US VISA Gift Card of een VCC?
Ik heb bij de setup voor United States gekozen, maar voorlopig nog geen land voor de Apps. Ik neem aan dat België niet bepaald de interessantste landkeuze is. US of UK spreekt me meer aan, zeker als ik zie wat de WP7 Marketplace.aanbiedt ivm België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:13:
Kun je in de AppStore gebruik maken van een US VISA Gift Card of een VCC?
Ik heb bij de setup voor United States gekozen, maar voorlopig nog geen land voor de Apps. Ik neem aan dat België niet bepaald de interessantste landkeuze is. US of UK spreekt me meer aan, zeker als ik zie wat de WP7 Marketplace.aanbiedt ivm België.
Het creditcard land is niet bepalend voor wat je gaat zien, dat is het land dat je bij activatie hebt gekozen. Als je US hebt bekozen kan je geen europese creditcards gebruiken, dan moet je voor bijv. UK kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei... dan zit ik effectief met een US device.
En hoe zit het met credit cards uitgegeven door bijvoorbeeld een luchtvaartmaatschappij?

Ik zal het maar gewoon proberen dan, gezien het nu toch als United States geregistreerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:26:
Oei... dan zit ik effectief met een US device.
En hoe zit het met credit cards uitgegeven door bijvoorbeeld een luchtvaartmaatschappij?

Ik zal het maar gewoon proberen dan, gezien het nu toch als United States geregistreerd staat.
Je kan een nieuwe palm profile aanmaken op een ander mail adres en daar dan UK kiezen. Weet niet of dat met impostah kan (switchen naar een ander account wel, maar weet niet of je een nieuwe aan kan maken), anders een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

Zuluman schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:01:

dit werkt ook prima. ik heb nu een uk en us account. ik heb net nfs hot persuit gekocht. hij is net klaar met downloaden.ga m zo spelen.

nfs is een leuke game. loopt lekker mooie grafics en volgens govnah kwam de cpu op 34 graden,

[ Voor 5% gewijzigd door Zuluman op 13-09-2011 23:20 ]

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
k5052 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:55:
[...]

Vandaag even gechat met HP. Ze kunnen me helaas niet hetzelfde aanbieden. Het enige wat ze me konden aanbieden was een replacement wat waarschijnlijk ook weer scheurt...

offtopic:
*toch maar de folio case besteld om mijn Touchpad in ieder geval intact in case te houden en eventueel schuin neer te zetten. De vilten hoes is ok, maar ik heb toch een voorkeur voor een perfecte case die er constant om kan vanwege vingerafdrukken en dergelijke.
Heb jij je TP binnen de EU gekocht? de mijne komt uit UK. neem aan dat er gewoon garantie op zit en via HP Nederland eea kan regelen?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
k5052 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:55:
[...]

offtopic:
Kun jij me vertellen waar je die chat hebt gevonden? Een emailadres of telefoonnummer is ook goed. US, UK, of NL maakt niet uit. Ik kom er namelijk niet meer uit, wordt telkens van de ene naar de andere website doorverwezen. En ik wil toch wel even uitzoeken of ik aanspraak kan maken op garantie. M'n scherm staat nu namelijk aan een kant zeker 5mm omhoog, en er beginnen zich ook scheurtjes te vertonen.

• k5052
Ik heb de franse HP webOS support chat gebruikt, deels omdat ik was doorverwezen door de US chat en omdat ik het apparaat ook in Frankrijk (FNAC) heb gekocht.

Garantie zit er gewoon. Ik heb toentertijd meteen een case laten aanmaken zodat ik alleen mijn TouchPad hoef aan te melden voor garantie. (probleem is al erkend).

• Opperhoof
Weet iemand waar regelmatig het laatste nieuws mbt de android port wordt gepost?

En weet iemand hoe ik een delete knop kan krijgen op mn toetsenbord?

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Opperhoof schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:25:
Weet iemand waar regelmatig het laatste nieuws mbt de android port wordt gepost?

http://webchat.freenode.net/

Channel #cmtouchpad

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Verwijderd

Vandaag of morgen krijg ik mijn 32gb touchpad binnen vanuit Fnac.
Moet nog ergens opletten als ik de tablet voor het eerst aanzet, zoals een account aanmaken.

Heeft iedereen het probleem dat de behuizing scheurt?

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:55:
Vandaag of morgen krijg ik mijn 32gb touchpad binnen vanuit Fnac.
Moet nog ergens opletten als ik de tablet voor het eerst aanzet, zoals een account aanmaken.

Heeft iedereen het probleem dat de behuizing scheurt?
Gebruik mijn TP toch vrij veel en heb (nog) geen scheuren geconstateerd. Zelfde geld voor mijn broer die hem ook al eens behoorlijk heeft laten vallen.

Als ik discussies op andere fora volg is er in absolute aantal aardig wat die wel scheurtjes in hun TP hebben. Echter heb ik geen idee hoeveel dat relatief is.

Verder is het aan te raden om direct de syteemupdate te doen, preware erop te zetten en de betreffende patches te installeren. Ook Überkernel is een aanrader, of zelfs een andere kernel voor nog meer MHZ..

[ Voor 14% gewijzigd door Twisted-D op 15-09-2011 17:39 ]

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
De mijne ziet er nog net zo uit als toen hij uit de doos kwam.
Maar ik moet wel zeggen dat ik hem behandel als glas uit de oudheid.
Hij kraakt soms wel een beetje als te hard op de rand drukt.

[ Voor 19% gewijzigd door cornfed99111 op 15-09-2011 17:40 ]

• arjandijk162
ik heb ook last van scheurtjes. Schijn dat hp je een case opstuurd als je het meld.

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Opperhoof schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:25:

Hier valt wel wat te lezen ;)

http://rootzwiki.com/show...genMod-team-Touchpad-port

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
arjandijk162 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:17:
ik heb ook last van scheurtjes. Schijn dat hp je een case opstuurd als je het meld.
Leg eens uit als je wil? Hoe en waar doe je dat? Ik wil dat wel voor zijn namelijk..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zou hier ook Windows 8 op kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden er mensen heil in zien om een TP Windows 8 project op te starten en zien hoever we geraken met het gebruiksklaar maken van dat nieuwe OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:02:
Zouden er mensen heil in zien om een TP Windows 8 project op te starten en zien hoever we geraken met het gebruiksklaar maken van dat nieuwe OS?
simpel om te bekijken: welke arch is de software..? w8 is op dit moment enkel x86&x64 ..

snapdragon is ARM.. dus tot de ARM Versie is uitgebracht van w8 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die last hebben van scheurtjes, wat hebben jullie gedaan?
Gebeld met Hp nl? en wat zegt Hp hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:02:
Dit zou mooi zijn, windows 8 draaiend op Touchpad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
k5052 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:50:
Ik heb de franse HP webOS support chat gebruikt, deels omdat ik was doorverwezen door de US chat en omdat ik het apparaat ook in Frankrijk (FNAC) heb gekocht.

Garantie zit er gewoon. Ik heb toentertijd meteen een case laten aanmaken zodat ik alleen mijn TouchPad hoef aan te melden voor garantie. (probleem is al erkend).
heb je misschien een link hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Zo mijne is ook binnen, mooi apparaat alleen jammer dat het scrollen soms niet helemaal soepel loopt. Diverse tweaks uitgevoerd ondertussen. Alleen ik las dat mensen DukeNukem3d en Need for speed erop hadden staan, waar haal ik die vandaan? hoeveelheid apps valt me BTW totaal niet tegen!

edit
NFS! 8)
Is die link illigaal dan?

Als ik foto's bekijk, dan kan ik door 2 foto's scrollen waarna de volgende wazig is en ik even moet wachten tot hij weer scherp is, nog meer mensen deze ervaring?

[ Voor 41% gewijzigd door Rev! op 16-09-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Dat de Touchpad soms last heeft van lag is bekend.
Dat gebeurt niet alleen met foto's.
De hardware zou dit allemaal moeiteloos aankunnen, maar de software is niet optimaal geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Laatst online: 13:58
heb de touchpad sinds gister.. vindt het wel een mooi apparaat. alleen is het 'plastic' behuizing een beetje jammer. Waar ik wel moeite mee is het positioneren van een cursor in een zin (omdat ik bijv. een type heb gemaakt), dit gaat soms echt :-(

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
@Rev: je weet dat je niet naar illegale software mag linken op GoT?

Volgende keer graag een topic report aanmaken.

[ Voor 30% gewijzigd door janvanduschoten op 16-09-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@ shaowoo

Ik heb ook dikke vingers.. :D

Tip: eerst inzoomen, dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:47:
[...]

Dit zou mooi zijn, windows 8 draaiend op Touchpad :)
Microsoft liet Win 8 in hun presentatie zien op een 1Ghz dual core ARM 1GB RAM tablet en dat liep netjes. Overclock je TP naar 1.7 of 1.8 Ghz en t zou droomcombi zijn met Win 8 arm versie lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
Een paar cursortoetsen waren wel handig geweest bij corrigeren van typefouten midden in een woord of zin, in plaats van te moeten positioneren met je vinger.
Ik heb ook regelmatig dat het scherm niet op je vinger lijkt te reageren, en dan moet je soms seconden lang geduld hebben, en soms doet ie dan alsnog waardoor je per ongeluk iets dubbel doet.
En dat van die foto's lijkt mij doodnormaal, dat eerst een lage-resolutie beeld getoond wordt, om daarna de rest in te laden, zodat je alvast een preview hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Azrael schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:12:
[mbr]Volgende keer graag een topic report aanmaken.[/]
Zou kunnen, maar ik vond het wat vriendelijker om 'm zelf de gelegenheid te geven om het te verwijderen ;)

Niet iedereen heeft geloof ik door dat de software die op webosbuzz wordt gepost doorgaans niet legaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
thx ^^ ;)

Hoe plaats ik trouwens icoontjes op het home screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:08
Rev! schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:44:
thx ^^ ;)

Hoe plaats ik trouwens icoontjes op het home screen?
Niet, dat is namelijk niet mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de taal veranderd kan worden naar Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Laatst online: 13:58
na aardig gekloot heb ik windows share kunnen koppelen op de touchpad. Alleen heb ik geen dlna spelers kunnen vinden. Ik heb een synology, en vanaf hier kan ik video streamen naar mijn ipad bijv.
kalemplAyer en upnp player doet het niet. :-(

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste