Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hoe heb jij een share kunnen benaderen dan? Wil graag die van mijn WDTV Live Hub koppelen. (ook voor dlna ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 23:30
@Rev
url:http://forums.precentral.net/hp-touchpad/290642-how-connect-tp-network-shares.html
alleen is het afspelen van zo'n share niet practisch. Je de shares gebruiken om bijvoorbeeld besrsnden te kopieren enzo.

voor het afspelen van film zal streaming moeten gaan én datvan een dlna server. Nadeel van upnp player is dat deze niet alle formaten ondersteund ;(

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
shaowoo schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:23:
na aardig gekloot heb ik windows share kunnen koppelen op de touchpad. Alleen heb ik geen dlna spelers kunnen vinden. Ik heb een synology, en vanaf hier kan ik video streamen naar mijn ipad bijv.
kalemplAyer en upnp player doet het niet. :-(
Ik gebruik bhomepro, staat gewoon in de app catalog.

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
CyanogenMod heeft een 3de video gepost over hun vooruitgang.

Quote:

As you can see, several new features have been added and are in-progress. These include wifi, accelerometer, and work-in-progress sound. (This demo uses only a single core and the "mediaserver" program is using 50% of that, which it shouldn't.)

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

dEBASERpIX schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:36:
CyanogenMod heeft een 3de video gepost over hun vooruitgang.
Gaat er steeds beter uit zien :)

offtopic: wat heeft die kerel een irritante stem zeg :X

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:48
Autodrop schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:02:
[...]

Kun jij me vertellen waar je die chat hebt gevonden? Een emailadres of telefoonnummer is ook goed. US, UK, of NL maakt niet uit. Ik kom er namelijk niet meer uit, wordt telkens van de ene naar de andere website doorverwezen. En ik wil toch wel even uitzoeken of ik aanspraak kan maken op garantie. M'n scherm staat nu namelijk aan een kant zeker 5mm omhoog, en er beginnen zich ook scheurtjes te vertonen.
Heb je al contact gehad?Inmiddels komt mijn scherm ook omhoog, maar dan aan de onderkant.

• shaowoo
@lex_brugman , alleen jammer dat alleen de codecs van de touchpad ondersteund wordt ;( (meeste films zijn in mkv formaat)

Ik zit nog met iets .misschien dat jullie iets op weten. Nu is het zo dat als ik, bij sommige sites, een url klik dat er dan een nieuwe browser geopend wordt. Kan op een gegeven moment zijn dat ik meerdere browsers open heb staan. Is er een manier om gewoon binnen een browser te blijven. in preware staat niks en kan verder in settings van tp niks erover vinden.....

Verwijderd

Niemand die weet of het mogelijk is om de taal te veranderen naar Nederlands?

• Rev!
  • Niet online
jooproo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:41:
[...]

Oke, dit is raar:

had eerst de Warthog kernel draaien. beide cores op 1,7Ghz. deed die test, kwam op een score van 98.
Warthog eraf gehaald, dus weer op 1,2 Ghz als vanouds, kreeg een score van 132.
Toen F4-kernel erop geinstaleerd, en zat op 108.

Als je het mij vraagt zijn dit niet de verwachte resultaten.
Ik haal met de Uberkernel met default palm profiel het hoogst, 160. Met de core op 1.5 maar 119. Met f14 haal ik maar 109 @ 1.7ghz. Betekend dit dat uberkernel + default palm profiel nou het snelst is? Snap het even niet. 8)7

• Him_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 18:53
Rev! schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:27:
[...]

Ik haal met de Uberkernel met default palm profiel het hoogst, 160. Met de core op 1.5 maar 119. Met f14 haal ik maar 109 @ 1.7ghz. Betekend dit dat uberkernel + default palm profiel nou het snelst is? Snap het even niet. 8)7
Lagere score betekent beter resultaat en niet slechter. zie ook vb in benchmark
default kernal is 150 en 1.5 GHZ is 120

Verwijderd

Dat moet wel, want ik haal 90 met wifi aan en 89 zonder wifi, zoals aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Welke kernel, patches en clockspeed draai jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 11:19

Quinz

Tsja...

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:23:
Niemand die weet of het mogelijk is om de taal te veranderen naar Nederlands?
Ja hoor, ik weet het :)

Het is niet mogelijk de taal te veranderen naar Nederlands.

There comes the monkey out of the sleeve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Machinarium (Steam pc/mac game) geinstalleerd op TP en draait!

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae186/MartsBigDump/machinarium_2011-18-09_171259.png

Vet hoor, veel flash/java gebaseerde games kunnen dus draaien op de touchpad, zit je niet alleen vast op aanbod via hp store iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:29:
Dat moet wel, want ik haal 90 met wifi aan en 89 zonder wifi, zoals aangeraden.
Ik draaide 84 op F4 Phantom 1.7Ghz met diverse patches en wifi off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
k5052 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:50:
Ik heb de franse HP webOS support chat gebruikt, deels omdat ik was doorverwezen door de US chat en omdat ik het apparaat ook in Frankrijk (FNAC) heb gekocht.

Garantie zit er gewoon. Ik heb toentertijd meteen een case laten aanmaken zodat ik alleen mijn TouchPad hoef aan te melden voor garantie. (probleem is al erkend).
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2lx6ts0.jpg

Scheurtjes beginnen erger te worden terwijl ik helemaal niets met mijn tablet heb gedaan (thuis in de kast gelaten voor een paar dagen.) Misschien toch maar overwegen om de tablet zsm in te sturen totdat ze geen refurb touchpads meer hebben voor de garantie...

Aan de andere speaker beginnen ook scheurtjes te komen. De foto hierboven is gemaakt van de rechter speaker met het scherm naar beneden gericht. De scheur links gaat door tot het scherm en de scheur links heeft zich inmiddels opgesplitst in 2 scheuren die weer naar elkaar lopen. Vroeg of laat zal er een stuk plastic/kunstof loskomen wat neerkomt op een extra gat naast mijn speaker :O

[ Voor 17% gewijzigd door k5052 op 18-09-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k5052 schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:44:
[...]

[afbeelding]

Scheurtjes beginnen erger te worden terwijl ik helemaal niets met mijn tablet heb gedaan (thuis in de kast gelaten voor een paar dagen.) Misschien toch maar overwegen om de tablet zsm in te sturen totdat ze geen refurb touchpads meer hebben voor de garantie...

Aan de andere speaker beginnen ook scheurtjes te komen. De foto hierboven is gemaakt van de rechter speaker met het scherm naar beneden gericht. De scheur links gaat door tot het scherm en de scheur links heeft zich inmiddels opgesplitst in 2 scheuren die weer naar elkaar lopen. Vroeg of laat zal er een stuk plastic/kunstof loskomen wat neerkomt op een extra gat naast mijn speaker :O
Ik zou zsm contact opnemen met Hp, Hp heeft pickup return garantie.
Reparatie of omruilen dat maakt niet uit ze moeten sowieso met een oplossing komen.
Zelf heb ik het gevoel dat de scherm bij de camera iets omhoog staat, hou het in de gaten als het meer wordt neem ik contact op met Hp.

Ze zullen hier niet bij mee zijn eerst de tablet dumpen met verlies en dan all deze klachten dit gaat ze geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
verbaast me nog steeds dat zo'n tablet zo snel kapot kan gaan (originele prijs 500€ 8)7 ) gelukkig heeft hp goede garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
hier ook een scherm dat bij een hoek een paar mm hoger ligt. Meteen uit de verpakking al. Hoop dat het niet erger wordt. Ben met het scheurtjesverhaal nu wel bang om hem mee te nemen. Jammer, want over het algemeen bevalt het ding prima. Hopen dat ze wegblijven.

Als iemand een werkende weg heeft gevonden om de garantie te claimen dan hoor ik het graag. Het is goed om voorbereid te zijn ;-)

Met het schrijven van deze post ook de irritatie van autocorrect ontdekt en uitgezet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:27:
Zojuist Machinarium (Steam pc/mac game) geinstalleerd op TP en draait!

[afbeelding]

Vet hoor, veel flash/java gebaseerde games kunnen dus draaien op de touchpad, zit je niet alleen vast op aanbod via hp store iig
Kun je eens toelichten hoe je dit doet?

Edit: nvm, voor de geïnteresseerden: http://forums.precentral....98-machinarium-webos.html

Heb 't ook aan de praat, verlies wel continue focus in het flash venster als ik per ongeluk pinch o.i.d., optimaal is het niet.

[ Voor 19% gewijzigd door JJerome op 18-09-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
ipk downloaden en installeren. Volgens mij is er geen legale manier om em op TP te krijgen dus veel meer kan er niet over gezegd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat ging vlotjes :o

Net Preware geïnstalleerd op mijn Touchpad aan de hand van WebOS Quick Install via Windows 7 64-bits.
Dat loopt toch netter dan sommige sites je willen doen geloven hoor.

Benieuwd naar de performance verbeteringen die er via de patches worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 14:15

Steve79

wie weet!?

Hebben meer mensen last van de slechte mini usb ingang?
Als ik het stekkertje tijdens laden of usb verbinding aanraak wordt deze gelijk verbroken.

hierdoor soms ook veel moeite met opladen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29
Damn, HP dumpt nu ook de accessoires.
Zo'n Touchstone voor 35 dollar zie ik ook wel zitten. Helaas shipt HP.com alleen binnen de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zentbeer schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:14:
hier ook een scherm dat bij een hoek een paar mm hoger ligt. Meteen uit de verpakking al. Hoop dat het niet erger wordt. Ben met het scheurtjesverhaal nu wel bang om hem mee te nemen. Jammer, want over het algemeen bevalt het ding prima. Hopen dat ze wegblijven.

Als iemand een werkende weg heeft gevonden om de garantie te claimen dan hoor ik het graag. Het is goed om voorbereid te zijn ;-)

Met het schrijven van deze post ook de irritatie van autocorrect ontdekt en uitgezet :-)
Hp is verplicht garantie te verlengen en zeker als één binnen de EU hebt gekocht zoals ik uit Frankrijk.
Over het algemeen maakt Hp kwaliteits producten, Touchpad valt me tegen afwerking had wat beter gekund mijn tablet heb ik na het uitpakken gelijkt gecontrolleerd en zag meteen dat de scherm een 1mm of twee omhoog staat bij de camera ten opzichte van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die berichten ivm de scheuren en bouwkwaliteit van de laatste dagen maken me toch wel een beetje ongerust. Nu heb ik eens mijn Touchpad nauwkeurig van dichtbij bekenen en merk dus totaal niks van een scherm dat wat hoger staat bij de camera. Het is gewoon vlak. Er valt echt niets te zien. En de behuizing ter hoogte van de speakertjes vertonen geen enkel scheurtje.

Nu heb ik mijn Touchpad pas sinds vorige dinsdag. Het toestel heeft maar een paar uur op de touchstone gestaan en verder gewoon in mijn rugzak. Ik neem hem mee naar m'n werk, in de trein, etc. Het is wel beschermd door het HP hoesje, maar dat is niet bepaald een bescherming tegen schokken of zo. 't is eigenlijk meer iets om je scherm te beschermen.

Betekent dit dat mijn Touchpad dan uit een betere production batch komt of gewoon dat ik hem nog niet lang genoeg gebruikt heb? Hij komt overigens uit Oak Creek, Wisconsin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Laatst online: 20-06 07:47
Mijn touchpad nu een week in gebruik en ook niks aan de hand, het lijkt erop dat je gewoon geluk moet hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Ik heb hem nu ruim 3 weken en hij lijkt fysiek helemaal perfect. Ik zal het even afkloppen, maar niet op het ding zelf:-) Volgens mij moet je dus ook geluk hebben met de betreffende batch. Ik heb er dan wel 300 Euro voor gegeven, maar zou me pas bekocht voelen als het gebreken heeft. Ik vind het HP-onwaardig en een smet op de positieve indruk die de TP na die dump achtergelaten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Laatst online: 27-07 15:33
Die van mij is bijna helemaal in orde. Enkel puntje wat mij irriteerde voordat ik de HP hoes had: wanneer je de TP in portrait mode vasthoud (met camera boven, uiteraard) voelt de rand aan de rechter onderkant van de TP minder solide dan de overige randen, alsof er daar ruimte achter de rand zit waar dit op andere plekken opgevuld is.

Anderen hier ook last van?

Verder geen last van scheurtjes of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:45
die van mij (nu week of 3 in huis) vertoont nog geen scheurtjes, maar het scherm komt rechtonder (bij rechter speaker) wel iets verder omhoog dan bij de rest van de rand. dit is ook lichtelijk in te drukken.

@JJerome
Hier had ik geen last van. En is me ook niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:32:
[...]

Ik zou zsm contact opnemen met Hp, Hp heeft pickup return garantie.
Reparatie of omruilen dat maakt niet uit ze moeten sowieso met een oplossing komen.
Zelf heb ik het gevoel dat de scherm bij de camera iets omhoog staat, hou het in de gaten als het meer wordt neem ik contact op met Hp.

Ze zullen hier niet bij mee zijn eerst de tablet dumpen met verlies en dan all deze klachten dit gaat ze geld kosten.
crack is helemaal doorgescheurd tot het display en hangt nu losjes aan de gehele case zonder ook mijn TouchPad te hebben aangeraakt! Morgen maar even bellen voor de afhandeling (kijken of dat valt op te lossen nu ik in Denemarken verblijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
klopt het dat de experimental kernels uit preware zijn verdwenen sinds gister ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:31:
klopt het dat de experimental kernels uit preware zijn verdwenen sinds gister ?
Ja, sinds de preware update, hier de info erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG! Ik ga dus heel voorzichtig moeten omgaan met mijn toestel. Best wel kut dat het zo snel stuk gaat.

Zou dit nu niet de echte rede zijn waarom ze hem aan dumpingprijzen op de markt hebben gesmeten?Je kunt dat als bedrijf echt niet maken om een produkt met een bekend structureel probleem duur te verkopen aan zakelijke en/of veeleisende klanten en dan zeggen dat je het niet wist of tegen een hoop schadeclaims tegemoet te te komen.

Ik hou min hartje vast dat er niks mee zal gebeuren.

Maar goed... Bij deze is ook mijn eerste post vanaf de Touchpad een feit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hoe krijg ik het weer terug? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: 'HP ontslaat meer dan vijfhonderd WebOS-medewerkers'

Aangezien zo goed als gans het WebOS team moet vertrekken acht ik de kans dat er hier en daar nog een update of service bijkomt zo goed als nihil. Tijd om dus naar écht Android te kijken en asap WebOS eraf te smijten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 11:19

Quinz

Tsja...

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 11:26:
nieuws: 'HP ontslaat meer dan vijfhonderd WebOS-medewerkers'

Aangezien zo goed als gans het WebOS team moet vertrekken acht ik de kans dat er hier en daar nog een update of service bijkomt zo goed als nihil. Tijd om dus naar écht Android te kijken en asap WebOS eraf te smijten lijkt me.
De werknemers die ontslagen zijn waren allemaal van de Hardware afdeling. Aangezien heb besturingssysteem in de verkoop staat zou ik in eerste instantie nog geen conclusies uit willen trekken.

Desalniettemin erg jammer dat HP een kwalitatief sterk OS zo verkwanseld.

There comes the monkey out of the sleeve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
k5052 schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:24:
[...]

crack is helemaal doorgescheurd tot het display en hangt nu losjes aan de gehele case zonder ook mijn TouchPad te hebben aangeraakt! Morgen maar even bellen voor de afhandeling (kijken of dat valt op te lossen nu ik in Denemarken verblijf)
Toevallig veel temp verschillen in huis? Mijn TP voelt gelukkig rocksolid aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik een tweet zien voorbij komen waar iemand stelde dat de cracks ontstaan na het overclocken van de Touchpad!? Dat lijkt me wel wat overdreven. Is dat elders al bevestigd?

@Quinz: dat artikel gaat dit keer over de software afdeling nadat gesprekken voor een overname door o.a. Samsung op niks zijn uitgedraaid. De meeste telefoonconstructeurs zitten al met Android/Windows/Symbian/eigen brouwsel, dus nog een extra OS lijkt niet gewenst, vandaar dat ook het WebOS team waarschijnlijk een nieuwe job moet gaan zoeken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Ik heb niets overgeklockt maar wel de scheurtjes, dus dat verhaal is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik heb mijn touchpad vanmorgen opgehaald bij het postkantoor. Ik heb (nog) geen scheurtjes.

Zijn er al mensen die Box.net geïnstalleerd hebben? Daar kan je gratis 50GB online storage krijgen: http://www.box.net/
Er is ook een app voor in de App Catalog.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Jozz schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:31:
Ik heb mijn touchpad vanmorgen opgehaald bij het postkantoor. Ik heb (nog) geen scheurtjes.

Zijn er al mensen die Box.net geïnstalleerd hebben? Daar kan je gratis 50GB online storage krijgen: http://www.box.net/
Er is ook een app voor in de App Catalog.
Nee, ik ben een beetje huivering voor dat hele cloud gebeuren, heb alles lekker in eigen hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 21:51
Nieuwe update van CM:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Begint er al goed uit te zien. En de "home" knop functie werkt ook goed. En je lijkt ook gewoon te switchen tussen open apps?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:48
Meer info hier:

http://liliputing.com/201...he-hp-touchpad-video.html

[ Voor 3% gewijzigd door bszz op 20-09-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Woah ziet er goed uit! Iemand een idee wat nu nog de problemen zijn die een CM mod-release tegenhouden? Ze hebben het over "several" dingen maar ik vraag me af hoe groot die problemen zijn en wat er dan niet zou werken. Zo op het eerste gezicht lijkt het me dat alles gewoon werkt nu ...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
redfoxert schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:36:
Woah ziet er goed uit! Iemand een idee wat nu nog de problemen zijn die een CM mod-release tegenhouden? Ze hebben het over "several" dingen maar ik vraag me af hoe groot die problemen zijn en wat er dan niet zou werken. Zo op het eerste gezicht lijkt het me dat alles gewoon werkt nu ...
Ik heb zelf ook gewerkt aan het porten van een tablet naar cyanogenmod, en ik kan je i.i.g. verklappen dat er een hoop van die dingetjes kunnen zijn die niet goed werken. En als je dat nu al gaat releasen, krijg je eindeloze stromen gezeik over die dingetjes. Iets waar die devs natuurlijk ook niet op zitten te wachten. Dus beter eerst even een goede basis opleveren.

En een fatsoenlijke foolproof installer zal er ook nog wel bijgehakt moeten worden, vermoed ik.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoezeer Box.net en Dropbox van mekaar verschillen in dagelijks gebruik? Ik heb al een hele tijd een Dropbox account dat lekker is aangezwollen ondertussen, maar toch geen 50GB.

Als het identieke producten zijn of indien Box.net beter zou zijn, zou ik wel overschakelen, maar anders blijf ik toch beter bij Dropbox lijkt me. Zeker omdat ze ook een Linux client hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Rev! schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:16:
[...]

Hoe krijg ik het weer terug? 8)
Iemand? Ik wil graag de f14 kernel weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:14:
[...]

Iemand? Ik wil graag de f14 kernel weer proberen.
Nou geef ik je eerder een link waarin het staat en je bent nog te besodemieterd om 'm te lezen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:24:
[...]

Nou geef ik je eerder een link waarin het staat en je bent nog te besodemieterd om 'm te lezen???
Ow sorry hoor :'). Heb het al gevonden maar logischerwijs ging ik er vanuit dat het op dezelfe manieer als eerst ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Zijn er meer mensen waarbij een website met flash niet goed werkt? (Zoals gamekings.tv)
Het is een standard flash website, maar de videos worden niet geladen (Niet eens een play knop).

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
De standaard browser werkt op zich prima, maar is nog steeds niet prefect.

Kijk maar eens op Marktplaats en klik op "Meer foto's" in een advertentie.
Dat wordt ook niet correct weergegeven.

Als er geen updates meer komen, dan gaat iedereen over naar Android.
Voor mij is het al 100% zeker dat ik overga als Android klaar is voor de Touchpad.

[ Voor 29% gewijzigd door cornfed99111 op 20-09-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer je toch eens advanced browser? Android komt er hier alleen op als dual boot met webOS.
EDIT: advanced browser lijdt aan hetzelfde euvel.
Probeerde vandaag de usb otg aan de gang te krijgen. Een folder media/internal/usb met internalz pro gemaakt ( in internalz' preferences - master mode en show hidden - aanzetten ).
Xecutah/XServer/XTerm uit preware geïnstalleerd, om de drive te kunnen mounten, krijg een x-cursor en toetsenbord in beeld, maar wat ik typ komt niet in het scherm, dus ik kan er verder niks mee.
Je zou zo flashdrives of een cardreadertje aan de gang kunnen krijgen, maar het stopt dus bij Xecutah/XServer/XTerm.
Ik heb trouwens otg female usb naar micro-usb adaptertjes van dealextreme, en nog een usb-y-cable plus usb battery case want stroom nodig om bijv. een camera aan de tp te hangen, vanmiddag op ebay gekocht.
Zet na dit gefiddel de tp uit, en een kwartier later wil ik 'm weer opstarten, zo dood als een pier.
Verschillende resets gedaan, niks. Hoewel de accu daarvoor nog 98% aangaf, toch maar aan de lader gehangen, niks. Na een half uur een beetje met de usb kabel aan het wiebelen, en de tp start ineens op, pffffffffft! Had in dat half uur niks bijgeladen trouwens, dus die usb aansluiting is zeer low quality.

EDIT: ben zo blij dat het kreng nog werkt dat ik helemaal vergat te vragen of usb otg iemand wel gelukt is. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:53:
Probeer je toch eens advanced browser? Android komt er hier alleen op als dual boot met webOS.

Probeerde vandaag de usb otg aan de gang te krijgen. Een folder media/internal/usb met internalz pro gemaakt ( in internalz' preferences - master mode en show hidden - aanzetten ).
Xecutah/XServer/XTerm uit preware geïnstalleerd, om de drive te kunnen mounten, krijg een x-cursor en toetsenbord in beeld, maar wat ik typ komt niet in het scherm, dus ik kan er verder niks mee.
Je zou zo flashdrives of een cardreadertje aan de gang kunnen krijgen, maar het stopt dus bij Xecutah/XServer/XTerm.
Ik heb trouwens otg female usb naar micro-usb adaptertjes van dealextreme, en nog een usb-y-cable plus usb battery case want stroom nodig om bijv. een camera aan de tp te hangen, vanmiddag op ebay gekocht.
Zet na dit gefiddel de tp uit, en een kwartier later wil ik 'm weer opstarten, zo dood als een pier.
Verschillende resets gedaan, niks. Hoewel de accu daarvoor nog 98% aangaf, toch maar aan de lader gehangen, niks. Na een half uur een beetje met de usb kabel aan het wiebelen, en de tp start ineens op, pffffffffft! Had in dat half uur niks bijgeladen trouwens, dus die usb aansluiting is zeer low quality.

EDIT: ben zo blij dat het kreng nog werkt dat ik helemaal vergat te vragen of usb otg iemand wel gelukt is. 8)7
Touchstone kopen, draadloos laden is handig & usb poort minder slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
Ik wilde eens kijken of de batterij langer meegaat met überkernel dan met de F4-kernel, maar dat blijkt niet het geval.
Ben weer gauw teruggegaan naar de F4-kernel, die ik al een aantal weken gebruikte, want met überkernel werd de TP best wel sluggish. Met F4 werkt de TP net even wat vloeiender en is meer 'responsive', ook op 1,5 GHz.
My 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Zijn er mensen met tips voor een mediaspeler die ook subs meeleest. Heb een aantal m4v (mp4, ipad) bestanden met subs erin. Op android kan ik deze gewoon bekijken. Ik heb nu de Kalemsoft mediaplayer erop. Die laat alleen de ondertiteling niet zien. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:53:
EDIT: advanced browser lijdt aan hetzelfde euvel.

Ik heb hem geactiveerd als US device - ik kan dus geen apps kopen.
(En via impostah een UK account aanmaken werkt niet helemaal lekker - krijg dan fout melding in de app store (had per ongeluk NL gekozen en nu is dat helemaal kapot).

Over Xserver enzo: Je moet eerst Xterm en dan Xserver starten..dan kun je wel command lines invoeren.
En ik had het werkend gekregen om een netwerk share te mounten, maar het is mij te veel moeite..
Plus de standaard media speler kan bijna niets afspelen. (En Touchplayer ook niet, en de test versie van Bhome en Kalemsoft ook niet echt goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knud schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:52:
[...]

Ik heb hem geactiveerd als US device - ik kan dus geen apps kopen.
(En via impostah een UK account aanmaken werkt niet helemaal lekker - krijg dan fout melding in de app store (had per ongeluk NL gekozen en nu is dat helemaal kapot).

Over Xserver enzo: Je moet eerst Xterm en dan Xserver starten..dan kun je wel command lines invoeren.
En ik had het werkend gekregen om een netwerk share te mounten, maar het is mij te veel moeite..
Plus de standaard media speler kan bijna niets afspelen. (En Touchplayer ook niet, en de test versie van Bhome en Kalemsoft ook niet echt goed)
Die advanced browser doet op marktplaats net zo raar bij "meer foto's".
Bedankt voor de tip, ik startte Xcecutah eerst, en de andere 2 vanuit Xcecutah. Het schijnt ff te moeten duren tussen het opstarten van die x programma's, eerst tot 10 tellen en dan pas xcecutah opstarten, nadat ik eerst die andere 2 opstart maakte het verschil. Ik probeer via mount /dev/sda1/ media/internal/usb ergens te komen, heb die usb directory eerder gemaakt, maar krijg de melding no such file or directory. Wat doe ik nou toch fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Je moet eerst de "originele" mount locatie opgeven (netwerk/gedeelde_map) en de plaats waar je em wilt mounten (/mijn mounts)
(Je kan dacht ik niet in /media/internal mounten.. maar dat weet ik niet zeker).

Het werkt wel een beetje omslachtig enzo..

Ik hoop dat ze TouchDroid snel afhebben... zit er steeds meer over te denken om mn TP weer te verkopen voor de kost prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
Marktplaats werkt wel maar als je meer foto's wilt bekijken moet je de Touchpad even draaien. In de "horizontale" mode passen die kleine preview foto's niet erop ;)

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb na een maand wachten ook eindelijk mijn Touchpad binnen (VS -> China). Ik ga nooit meer DHL gebruiken om iets in China te krijgen in ieder geval.

Nu heb ik heel veel ervaring met Android tablets en in mindere mate met iPad's, maar ik vind de Touchpad niet prettig werken ondanks alle patches en overclock naar 1.5GHz.

Bij het uitpakken zaten er wat lijm resten op de rand wat schoongemaakt kon worden. Verder ligt het scherm bij de camera iets omhoog wat anderen ook hebben geconstateerd. Aan de andere kant best wel dik en zwaar voor de lange tijd, maar vergelijkbaar met de iPad1. De gladheid van de Touchpad achterkant helpt ook niet echt.

Weet nog niet of ik hem ook echt ga gebruiken omdat ik al enkele andere Android tablets heb waaronder een iPad1 kloon met IPS scherm. Kwa hardware is de tablet wel prima, maar jammer dat het OS niet meer goed wordt ondersteund vanuit de community. Als er al nieuwe apps voor uitkomen zijn het er niet veel meer en de apps die er nu zijn vertonen maar al te vaak nog bugs of zijn traag. Zelf behoor ik tot de categorie die wacht op een goede Android poort en het liefst straks natuurlijk Ice Cream.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Verwijderd

Ik heb ook na 4 weken wachten eindelijk mijn tablet gekregen, heb er twee uur max mee gespeelt en ben van mening dat ik toch maar door ga sparen voor een Ipad.
Hier hebben we V&A voor, niet hier.

[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 21-09-2011 16:22 ]

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De enige reden waarom je deze tablet zou willen hebben is cyanogenmod als je het mij vraagt. Het was toch bekend dat WebOS een stille dood sterft? Wat heb je aan een OS waar sowieso nauwelijks meer voor ontwikkeld gaat worden.

Het lijkt erop dat een hoop mensen het ding gekocht hebben omdat het zo'n hype was, dan kom je ondanks de lage prijs waarschijnlijk bedrogen uit. Aan leuke hardware heb je niets zonder goede software.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik gebruik hem zelf enkel voor internetten en college aantekeningen maken en dat werkt prima. Je ziet echter wel de potentie die deze tablet had kunnen hebben. Met een ipad ben je beter af, maar daar betaal je ook voor.

Ps4/switch gamer

Verwijderd

Ik vind het wel prettig om mee te werken. Wat tegenvalt zijn het openen van PDF bestanden. Als het een ebook is, dan heeft Acrobat Reader er echt wel moeite mee. Ik moet wel erbij zeggen dat ik nog geen patches heb geinstalleerd.

De AppStore is niet zo heel uitgebreid, maar een aantal basis apps zitten er wel in. Van de preware app library ben ik niet zo enthousiast. Ik had er hogere verwachtingen voor en de meeste apps zijn er vrij brak uit. Dat neemt niet weg dat er ook een paar juweeltjes tussen zitten.

Ik zoals velen ben ik ook van plan om er Android op te installeren, hoewel Windows 8 me ook een heel leuk project lijkt :o

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:29:
De AppStore is niet zo heel uitgebreid, maar een aantal basis apps zitten er wel in. Van de preware app library ben ik niet zo enthousiast. Ik had er hogere verwachtingen voor en de meeste apps zijn er vrij brak uit. Dat neemt niet weg dat er ook een paar juweeltjes tussen zitten.
Probleem met die appstore is dat er heel erg veel apps in zitten die eigenlijk voor de smartphones zijn bedoeld. Datzelfde geldt voor de preware apps lijst.

Er zijn maar weinig apps die de native resolutie van de TouchPad ondersteunen.

https://discord.com/invite/tweakers

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Mee eens, ik heb ook mijn TouchPad binnen, opzich een mooi device, maar wel wat zwaar en vooral GLAD! :) ik ben steeds bang dat ie uit mijn handen glibbert. Voorlopig is mijn iPad 1 echt nog onverslagen, al moet ik zeggen dat dat voor een heel groot deel komt door de applicatie ondersteuning. Je realiseerd je nu pas hoe belangrijk goeie apps zijn voor zo'n device! De HP App catalog is wat mij betreft echt een lachertje, er staat vrijwel niet bijzonders in en het lijkt er ook niet op dat er heel veel nieuwe in gaan komen.

Mooi device wel, maar kan niet wachten om er Android op te gaan draaien..

http://blog.morrison.nl/

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

rvbcrs schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:23:
Mee eens, ik heb ook mijn TouchPad binnen, opzich een mooi device, maar wel wat zwaar en vooral GLAD! :) ik ben steeds bang dat ie uit mijn handen glibbert. Voorlopig is mijn iPad 1 echt nog onverslagen, al moet ik zeggen dat dat voor een heel groot deel komt door de applicatie ondersteuning. Je realiseerd je nu pas hoe belangrijk goeie apps zijn voor zo'n device! De HP App catalog is wat mij betreft echt een lachertje, er staat vrijwel niet bijzonders in en het lijkt er ook niet op dat er heel veel nieuwe in gaan komen.

Mooi device wel, maar kan niet wachten om er Android op te gaan draaien..
Snap niet wat iedereen zo met die apps moet, ik heb ook een android telefoon bijna zonder apps. Alles werkt vanuit de browser. Zo ook met de touchpad, ik kan alles vanuit de browser doen en heb geen losse app's nodig om te kijken hoe laat het is of hoe het weer morgen is.

• Rev!
  • Niet online
Gemis van Silverlight is ook minder, geen uitzending gemist of rtl gemist. Zowiezo ondersteunt het ding bijna geen streaming formaten behalve flash. Ik hoop snel op Andriod.

• kiddyl
  • Niet online
WebOS is niet af en de browser is niet snel. De tablet heeft een dual core cpu en dat voel ik totaal niet ivm Android bijvoorbeeld, zelfs niet met een tablet die kwam hardware veel minder is. Kijk je naar De prijs en De mogelijkheid van Android maakt alles weer goed. In ieder geval een leuke gadget, maar geen dagelijkse tablet.

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
Met overclock en patches is hij net zo snel als een android tablet hoor. Zie totaal geen hickups meer.

Verwijderd

Rev! schreef op woensdag 21 september 2011 @ 15:24:
Gemis van Silverlight is ook minder, geen uitzending gemist of rtl gemist. Zowiezo ondersteunt het ding bijna geen streaming formaten behalve flash. Ik hoop snel op Andriod.
ehhhhh...

http://beta.uitzendinggemist.nl/

ook in flash

Verwijderd

Zijn er nog mensen bij wie Angry Birds crasht wanneer je op Play drukt? Op mijn tablet vliegt 'm terug naar de desktop :/

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Misschien een legale versie proberen :9?

Verwijderd

alex3305 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:26:
Misschien een legale versie proberen :9?
Errr... -_"
Het gaat dus om de versie die in de WebOS AppStore staat en ook van die plaats werd gedownload. Geen louche versie van rapidshare etc.

• kiddyl
  • Niet online
Pred87 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:29:
Met overclock en patches is hij net zo snel als een android tablet hoor. Zie totaal geen hickups meer.
De interface werkt heel snel en misschien wel soepeler dan een Android, echter dingen binnen apps werken niet snel. Natuurlijk heeft dat ook te maken met de app in kwestie, maar de browser is ook duidelijk niet een van de snelste browsers die er zijn voor normaal surfen. Ik heb trouwens al een keer geheugen problemen gehad ondanks de 1GB mem die er in zit.

Is er een manier om de keyboard prediction uit te zetten? Het is nu eigenlijk niet te doen om iets anders dan Engels te tikken.

Verwijderd

Die predictive input is het eerste dat ik heb uitgezet :D
Je moet naar Settings > Text Assist gaan.

Weet iemand hoe je Japans kan typen? Die onKana of zoiets kan geen kanji D:
Enkel hiragana en katakana...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 12:03 . Reden: typo ]

• kiddyl
  • Niet online
Ah, text assist heb ik nu ook gevonden! Verder ben ik wel verrast door de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
kiddyl schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:49:
[...]

De interface werkt heel snel en misschien wel soepeler dan een Android, echter dingen binnen apps werken niet snel. Natuurlijk heeft dat ook te maken met de app in kwestie, maar de browser is ook duidelijk niet een van de snelste browsers die er zijn voor normaal surfen. Ik heb trouwens al een keer geheugen problemen gehad ondanks de 1GB mem die er in zit.

Is er een manier om de keyboard prediction uit te zetten? Het is nu eigenlijk niet te doen om iets anders dan Engels te tikken.
Hier staat wat je kan doen om een en ander wat sneller te maken:
http://forums.precentral....ur-get-started-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Laatst online: 09:48
Voor de mensen die het interesseert je kunt alle boeken importeren naar kindle app!
ga als volgt te werk:
1) haal Calibre af
2) voeg al je boeken hier aan toe
3) convert ze naar .mobi
4) sync het naar je device @ .palmkindle
5) installeer Kindle import (of slideload compatible with books into kindle app ) in preware.
6) ga naar kindle import en doe de eerste knop (open books dacht ik). dan moet hij ze vinden indien hij niets vindt dan heb je iets fout gedaan (ook mogelijk om kindleSide.zip af te halen, in de map met mobi's te zetten deze maakt automatisch alles in orde.. zet deze dan in .palmkindle etc en dan kun je ook verder)
7) bij kindle import klik nu import books.
8) deze staan nu in uw kindle app!!!
9) veel lees plezier ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Icekiller2k6 op 23-09-2011 23:21 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarceyE
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09-2022
Weet iemand nog een leuke tablet die ook in de winkel te koop is en niet al te duur? :P Het liefst capacatieve beeldsscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Laatst online: 09:48
@DarceyE

wat is niet teveel geld..? 2dehands ipad1, eeepad/transformer..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Verwijderd

Ik heb gisteravond de TP geheel opgeladen, vanmorgen 87% en binnen 3 minuten op 76%.

Laat ik het maar op een WebOS bugje houden :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:23:
Ik heb gisteravond de TP geheel opgeladen, vanmorgen 87% en binnen 3 minuten op 76%.

Laat ik het maar op een WebOS bugje houden :-)
Wellicht niet helemaal uitgezet maar alleen op stand-by?

• Rev!
  • Niet online
Mijn tp begint ook bij de speakers te cracken, voor deze prijs kan het net maar voor een apparaat wat normaal 580$ moest kosten echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splashtop Remote Desktop was aangekondigd voor WebOS, maar dat was voordat HP besloot met te stoppen met de Touchpad. Vraag was of Splashtop nog wel een release zou zien, maar recente berichten bevestigen dat de software er toch komt, zie hier bericht van 23 september jl.:

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae186/MartsBigDump/Screenshot2011-09-25at121717AM.png

Goed nieuws dus! Wil je een bericht krijgen zodra Splashtop in de HP store staat, geef jezelf hier op:

http://signup.splashtop.com/xm8m5

Ook interessant: kon je voorheen niet connecten via VPN, sinds een week ofzo staat er in de HP store een PPTP VPN Plugin gratis klaar om toe te voegen aan de VPN login opties. Ik kan nu gewoon verbinding leggen met VPN van het werk. Nu nog ongeduldig wachten op Splashtop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:07:
[...]

Wellicht niet helemaal uitgezet maar alleen op stand-by?
Mijn iPad zet ik ook nooit uit, maar die draint geen 10% in een paar minuten.
Ik wacht wel af, misschien wordt het na een paar full loads beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:53:
[...]

Mijn iPad zet ik ook nooit uit, maar die draint geen 10% in een paar minuten.
Ik wacht wel af, misschien wordt het na een paar full loads beter.
Hmm, na 3uur muziek luisteren (3.5mm Jack op externe speaker) is de batterij op 83%.
Loggen al uitgezet?

---

Vraagje over de Touchpad i.s.m. het HP toetsenbord:
Ben wellicht té gewent aan MS Office, maar is er een programma dat overweg kan met 'sneltoetsen' als CTRL+B/I/U/Z/X/C/V/F/S

Erger me er dood aan elke keer op de Touchpad zelf de desbetreffende knop in te drukken, zo heeft een toetsenbord amper zin.
Met QuickOffice HD of GoogyOS werkt het in ieder geval niet.. Of ligt dit aan WebOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Weet iemand of er een goed tekenprogramma voor de touchpad te krijgen is ? Ik vind niks in de store (dus zal het vast ook niet bestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
m3gA schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:27:
Weet iemand of er een goed tekenprogramma voor de touchpad te krijgen is ? Ik vind niks in de store (dus zal het vast ook niet bestaan)
Wat dacht je hiervan?

http://www.precentral.net/app-review-just-draw-for-touchpad
of
http://www.precentral.net/sparkle-doodle-free-drawing-app
of
http://www.precentral.net/quick-app-paintbox (volgens mij niet voor de TP)

Topics voor tekenapps op PreCentral:
http://forums.precentral....ing-program-touchpad.html
http://forums.precentral....ching-app-paint-draw.html

[ Voor 6% gewijzigd door Jozz op 26-09-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Die apps had ik al gevonden maar ik vond het niet veel soeps. In de threads op precentral staan wat mooie suggesties. Ik ga eens kijken vanavond. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
ik wacht zo op android, zeker nu ze ook nog een 50 man bij webos hebben ontslagen. op android zitten zoveel meer mogelijkheden naast de al bestaande van webos.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
raydekok schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:07:
ik wacht zo op android, zeker nu ze ook nog een 50 man bij webos hebben ontslagen. op android zitten zoveel meer mogelijkheden naast de al bestaande van webos.
Het zijn er zelfs 512. Hopelijk dat de nieuwe CEO zich nog bedenkt. Maar ze gaf aan de oude strategie te blijven hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mardaso67
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Voor wie remote desktop nodig heeft: splashtop is nu te koop bij de apps.
Werkt prima, ook met video en geluid.
De desktop resolutie wordt wel tijdens de sessie terug gezet naar 1024x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Mardaso67 schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:03:
Voor wie remote desktop nodig heeft: splashtop is nu te koop bij de apps.
Werkt prima, ook met video en geluid.
De desktop resolutie wordt wel tijdens de sessie terug gezet naar 1024x768.
Wat kost hij ? En doet hij RDP of werkt hij met die eigen client ? Ik ben nu even niet thuis dus ik kan niet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
m3gA schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:05:
[...]

Wat kost hij ? En doet hij RDP of werkt hij met die eigen client ? Ik ben nu even niet thuis dus ik kan niet kijken.
Aan de beschrijving te zien moet je een "streamer" op je pc installeren, bummer...

EDIT: kost 9,99 EUR

[ Voor 3% gewijzigd door Lex_brugman op 26-09-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Lex_brugman schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:28:
[...]

Aan de beschrijving te zien moet je een "streamer" op je pc installeren, bummer...
Ik heb snel even op de site gekeken maar met die streamer doet hij wel youtube etc. dat is wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
m3gA schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:28:
[...]

Ik heb snel even op de site gekeken maar met die streamer doet hij wel youtube etc. dat is wel mooi
Tja, youtube doet het al op de touchpad zelf :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mardaso67
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Klopt. De gratis streamer op de pc installeren en gaan.
De app om via een pc je desktop te benaderen is ook gratis. Maar dat heb ik nog niet getest.
Ik heb voor de Touchpad app £7.97 betaald in de UK store. Ter introductie 50% korting.

Ik heb nu in ieder geval de mogelijkheid RTL gemist en voetbal via de Touchpad te kijken. :)
Waar ik ook ben. Heb namelijk VPN via mijn Synology nas ook aan de praat gekregen.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste