Probeer dat maar eens over een gewone RDP connectie zonder remotefx.Lex_brugman schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:29:
[...]
Tja, youtube doet het al op de touchpad zelf.
En dan heb je nog genoeg andere videodiensten.
Probeer dat maar eens over een gewone RDP connectie zonder remotefx.Lex_brugman schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:29:
[...]
Tja, youtube doet het al op de touchpad zelf.
[ Voor 163% gewijzigd door tisdawan op 26-09-2011 18:58 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Source90 op 26-09-2011 17:28 ]
heb jij ook last van toetsen die niet altijd werken mrt splashtop ?tisdawan schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:21:
Mooi dat ze dit nog uitbrengen. Meteen uitproberen.
EDIT
waarschuwing voor linkshandigen: als je de muistknoppen hebt omgedraaid heb je een probleem...
[ Voor 25% gewijzigd door m3gA op 27-09-2011 08:30 ]
[ Voor 3% gewijzigd door tisdawan op 27-09-2011 19:33 ]
Volgens mij niet. Ben al een tijd bezig geweest om er een eigen woordenlijst in te krijgen, maar zonder succes.ALPACINO schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:44:
Is er een mogelijkheid om NL spelling toe te voegen?
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.
Dat 'eigen' lijstje is maar beperkt qua capaciteit. Heb daar op de precentral fora een keer wat over gelezen. Daar stond ook een scriptje om er geautomatiseerd woorden aan toe te voegen. Als die lijst onbeperkt was geweest had je er op die manier een heel woordenboek in kunnen importerendongstra schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:44:
De touchpad is qua gebruik van de Nederlandse taal passief zelflerend, oftewel elk Nederlands woord kun je toevoegen aan de geleerde woorden waarna deze na te zijn toegevoegd aan de woordenlijst, niet weer met rode puntjes in je getypte tekst terugkeren.
Ga maar eens naar de memo's en typ het woord bericht plus een spatie. Er komen rode puntjes onder het woord bericht, druk even op of net naast het woord en er verschijnt een balkje met suggesties (Engelstalig) en de het woord bericht met een + ervoor. "tap" even op de laatste en het woord bericht is toegevoegd aan je woordenlijst.
Hoe je woordenlijst er dan uiteindelijk uitziet kun je weer bekijken bij settings onder text assist door op de knop edit user dictionary te tappen.
Je kunt daar ook gewoon veel gebruikte woorden toevoegen middels het +-je.
Het kost wat moeite maar uiteindelijk heeft de touchpad dan ook een leuke Nederlandse woordenschat. Misschien is het mogelijk om het betreffende bestand op een andere manier te vullen dan woord voor woord.
Nee, hij is nooit officieel in Nederland geleverd.cyberbetica schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:01:
Ik heb nu een Touchpad (Uit de USA) thuis liggen, nog helemaal gesealed in de originele doos.. maar voordat ik m open maak: kan ik de interfacetaal wel naar Nederlands zetten? Kan het nergens concreet vinden.. of ik zoek verkeerd natuurlijk
Tip van hierboven van Hoshimaru:cyberbetica schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:01:
Ik heb nu een Touchpad (Uit de USA) thuis liggen, nog helemaal gesealed in de originele doos.. maar voordat ik m open maak: kan ik de interfacetaal wel naar Nederlands zetten? Kan het nergens concreet vinden.. of ik zoek verkeerd natuurlijk
Verwijderd
Ja, waarschijnlijk ingesteld als ad-hoc modus voor het wifi internet.joris1989 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:58:
Ik heb het volgende probleem met mijn mooie Touchpad(en ik heb al gezocht!)
Ik kan geen verbinding maken met de router bij mijn ouders thuis, het gaat om een Sitecom WL-160. Met andere punten(HTC Desire en een Hercules HWNRi) kan het wel... Hij ziet hem niet eens. Hij heeft het heel even gedaan en nu kan hij hem weer niet meer vinden. (op het begin na het uitpakken vond hij hem ook niet)
Heeft er iemand een idee?
Dow, dat heb ik 10x gelezen, maar ik dacht altijd dat Ad-hoc te maken met bijv 2 netwerkkaarten aan elkaar koppelen. Nou ja iig bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:46:
[...]
Ja, waarschijnlijk ingesteld als ad-hoc modus voor het wifi internet.
De Touchpad doet alleen infrastructure... Raar, maar waar.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 17:53 ]
Ah, ze zijn clockwork aan de praat aan't schoppen (tooltje om makkelijk te flashen). Dan zal het wel niet lang meer duren eer er een eerste alpha-release aankomt.dEBASERpIX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:31:
Build progress van team CM ziet er beter en beter uit...
Voor wie wil watertanden: linkje.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Dat kan door met het programma impostah een nieuw webOS-account aan te maken met als land UK.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:53:
Ik heb m'n TouchPad sinds gisteren eindelijk binnen, en bij de setup gekozen voor de Nederlandse app-store. Ik weet dat er sowieso maar weinig apps zijn voor webOS, maar de Nederlandse store is wel heel erg beperkt. Is er een manier om m'n AppStore-regio aan te passen?
Verwijderd
Bij het maken van de keuze geeft WebOS zelf al aan dat Nederland sowieso geen betaalde apps/alleen gratis apps heeft, rinkelde dat al niet een belletje?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:53:
Ik heb m'n TouchPad sinds gisteren eindelijk binnen, en bij de setup gekozen voor de Nederlandse app-store. Ik weet dat er sowieso maar weinig apps zijn voor webOS, maar de Nederlandse store is wel heel erg beperkt. Is er een manier om m'n AppStore-regio aan te passen?
Verwijderd
Ben ik dan ook al m'n huidige apps/inloggegevens/data kwijt? En is de UK-store de beste app store om als Hollander voor te gaan? Bedankt voor de tip alvast, in ieder geval!FreshM schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:21:
[...]
Dat kan door met het programma impostah een nieuw webOS-account aan te maken met als land UK.
Je moet echter wel een ander e-mail-adres gebruiken voor je tweede account. Herstart de TP.
Als je met je nieuwe account de App Catalog voor het eerst opstart, kies dan ook als land UK. Impostah kun je installeren met preware.
Hmm, kan me niet de melding herinneren dat NL betaald apploos was. Ik had het idd al kunnen raden, maar goed, iets te opmistisch ging ik toch voor de NL store. Ik ga wel even met Impostah aan de slag, dank!Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:07:
[...]
Bij het maken van de keuze geeft WebOS zelf al aan dat Nederland sowieso geen betaalde apps/alleen gratis apps heeft, rinkelde dat al niet een belletje?
Hoe dan ook, hierboven gebruiken idd, Impostah. USA store heeft meeste content. In kielzoog daarvan: bij USA activatie & store krijg je 24/7 live hulp/contact met een HP medewerker en naar de keren dat ik dit heb gebruikt had ik iemand aan de livechat binnen 1 minuut. Iemand die UK store activatie had gedaan liep al vaker tegen een gesloten livechat aan. Alleen onder kantoortijden kan je hen een vraag stellen.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 00:26 ]
Probeer F4 eens, daar heb ik de beste ervaring mee.Steve79 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:54:
Ik heb inmiddels m`n 2e touchpad binnen uit de USA. (ik ben hebberig)![]()
En nou was ik toch nieuwschierig wat het verschil in snelheid was tussen een nieuwe touchpad en mijn `oude` met uberkernel 1.512GHz geklockte touchpad......
En wat blijkt??? Hij is gewoon trager!![]()
Denk dat ik uberkernel maar weer verwijder, en een ander ga proberen.
Dacht dat dit nog niet gepasseerd was. Filmpje over dualboot TP WebOS en CM.alex3305 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:16:
Het gaat steeds beter met de vrienden van CyanogenMod. Ze hebben gister Multiboot en ClockworkMod Recovery werkend gekregen. Wat inhoudt dat 'elke rom' nu door een leek te flashen is zonder de recovery partitie in gevaar te brengen.
Je kunt de voortgang op Rootzwiki volgen.
[ Voor 12% gewijzigd door dEBASERpIX op 02-10-2011 19:33 ]
[ Voor 33% gewijzigd door F-Tim op 04-10-2011 07:30 ]
Wanna play?
Geen bon, is doorgaans geen garantie. Je kan geluk hebben, dat HP hem wel in behandeling neemt. Persoonlijk denk ik dat je in geval van garantie terug moet naar Best Buy, maar zonder bon...?segil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:22:
Via ebay kan ik een TP 16 GB kopen in Griekenland voor 215 euro incl. verzending. Volgens de verkoper komt deze van Best Buy uit de USA. Maar heeft hij geen factuur of aankoopbewijs... weet iemand of je nog wel recht hebt op garantie bij HP in NL als je geen aankoopbewijs kunt overleggen?
Ik heb garantie geclaimd op mijn HP Pre3 en het enige dat ik nodig had was een serienummer en registratie e-mail adres. Wel moet ik zeggen dat ik het toestel rechtstreeks bij HP heb gekocht.HeyJIJdaar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:55:
[...]
Geen bon, is doorgaans geen garantie. Je kan geluk hebben, dat HP hem wel in behandeling neemt. Persoonlijk denk ik dat je in geval van garantie terug moet naar Best Buy, maar zonder bon...?
Wanna play?
[ Voor 35% gewijzigd door Lex_brugman op 04-10-2011 12:47 ]
Bij bestbuy kun je de bon uitdraaien als je inlogt op de site. Dus hij kan dat wel even voor je doen.segil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:22:
Via ebay kan ik een TP 16 GB kopen in Griekenland voor 215 euro incl. verzending. Volgens de verkoper komt deze van Best Buy uit de USA. Maar heeft hij geen factuur of aankoopbewijs... weet iemand of je nog wel recht hebt op garantie bij HP in NL als je geen aankoopbewijs kunt overleggen?
Waar vind je F4 ? Ik zie hem niet in preware.FreshM schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:32:
[...]
Probeer F4 eens, daar heb ik de beste ervaring mee.
Ik heb het vermoeden dat de beste man de tablet zelf ook gekocht heeft van de originele koper... dus voor mij wordt het een 3de hands tablet.m3gA schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:19:
[...]
Bij bestbuy kun je de bon uitdraaien als je inlogt op de site. Dus hij kan dat wel even voor je doen.
Volg de stappen op http://testing.preware.org/m3gA schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:20:
[...]
Waar vind je F4 ? Ik zie hem niet in preware.
Wanna play?
[ Voor 15% gewijzigd door dEBASERpIX op 05-10-2011 17:48 ]
Al een doctortje gedaan? Kernel updaten kan gewoon btw, alleen zit er blijkbaar in deze kernel versie een bug oid. In preware is trouwens ook een package te vinden om de originele kernel te herstellen, kan je ook nog proberen.Rev! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:24:
Ik heb sinds gister een raar probleem. Er was een update voor de F4 kernel dus ik heb hem geupdate. Sindsdien is het onmogelijk om nog over te klokken. Alles al geprobeerd, eerst uiteraard de kernel opnieuw geinstalleerd, en uiteindelijk de hele Touchpad gewiped. Maar niks helpt, het lijkt of er ergens nog iets van blijft staan. Ik kan met Govnah gewoon niet hoger als de default CPU speed kiezen. Weet iemand hoe je dit ding echt helemaal leeg maakt? Of komt het dat hij alles "restored" zodra je met je webOS account inlogt? Hoe kan ik voorkomen dat hij alles restored en weer een leeg profiel geeft?
Dus update je kernel NOOIT.
[ Voor 63% gewijzigd door Rev! op 07-10-2011 23:22 ]
Verwijderd
Heb je op de tp via settings-device info een reset geprobeert? Daar heb je meerdere reset opties.Rev! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:55:
Allemaal al gedaan, ga nu met de doctor aan de slag.
Nou ik weet het niet meer, ding gewist uit mijn WebOs account, vervolgens met de doctor de TP zelf gewist. Start op, ik log in en hij begint al mijn APPS weer te restoren
[ Voor 11% gewijzigd door Rev! op 08-10-2011 19:23 ]
Ik heb zelf een D-Link DIR-655 en volgens mij is die op de gigabit poorten na, hetzelfde als die van jou en die werkt prima met de touchpad. Heb je de firmware van de router al eens geupdate?Breezz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:46:
Ik heb al een tijdje zitten googlen maar niets degelijks gevonden. Ben ik de enige die thuis problemen heeft met het wifi op de touchpad ? alle laptops en smartphones werken perfect, maar de touchpad doet erg moeilijk wat wifi betreft (zowel met mijn router als bij de buren). Hij ziet de netwerken altijd en kan er ook altijd mee verbinden (altijd goed signaal ook), maar als je dan gaat surfen gaat het vaak bijzonder traag, hij laad de pagina dan half etc. Verbinding verbreken en opnieuw proberen helpt soms, alsook refreshen ...
Router is een D-Link DIR-635
iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken ?
Die N64 emu zou ik wel graag willen hebben..werkt hij met Zelda?Rev! schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:06:
Het lijkt door die Andriod Beta App te komen. Ik heb gister de doctor gedraait, daarna alle Apps laten restoren waarna ik gekeken heb of ik weer kon OC'en, en dat ging. Daarna alle losse IPK's erop gezet inclusief die Andriod App en daarna werkte het niet meer. Daarna wederom hetzelfde gedaan, maar niet de Andriod App geinstalleerd en tot nu toe werkt het prima. Als je die App installeerd reboot je TP ook automatisch dus ik vermoed dat het wat meer aanpast dan ik dacht.
Er is trouwens ook een N64 Emu beschikbaar die best redelijk werkt, als iemand interese heeft kan ik wel een link posten.
Verander je wireless kanaal eens.Breezz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:46:
Ik heb al een tijdje zitten googlen maar niets degelijks gevonden. Ben ik de enige die thuis problemen heeft met het wifi op de touchpad ? alle laptops en smartphones werken perfect, maar de touchpad doet erg moeilijk wat wifi betreft (zowel met mijn router als bij de buren). Hij ziet de netwerken altijd en kan er ook altijd mee verbinden (altijd goed signaal ook), maar als je dan gaat surfen gaat het vaak bijzonder traag, hij laad de pagina dan half etc. Verbinding verbreken en opnieuw proberen helpt soms, alsook refreshen ...
[ Voor 70% gewijzigd door Rev! op 09-10-2011 14:03 ]
Welk kanaal moet ik nemen ? of moet ik er gewoon een beetje mee experimenteren ?Rev! schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:02:
http://forums.precentral....ulator-first-release.html
Hij werkt hier met een heleboel games, de een wat beter als de ander.
[...]
Verander je wireless kanaal eens.
Het beste is om te kijken wat er nog in de buurt gebruikt wordt. Met http://www.vistumbler.net/ kun je dit (op je computer installeren).Breezz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:27:
[...]
Welk kanaal moet ik nemen ? of moet ik er gewoon een beetje mee experimenteren ?
Probeer eens het volgende:Breezz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:46:
Verwijderd
Omdat je niet goed leest?Haijo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:51:
Zeg, ik lees in de TS dat je hem niet kunt opladen met de USB aansluiting maar die van mij laadt prima op, hoor?
schijnt ook dat je dan moeilijker android (cyanogenmod) er op zal; krijgen. ik ga er niet aan beginnen.joey6666 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:21:
Ik heb niemand tot nu toe erover gehoord, maar is er iemand die gelekte webos 3.03 of 3.04 uitgeprobeerd hebben? Met 3.03 schijnt er een merkbare snelheidswinst in de browser te zijn.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
lijk me niet logisch, je kan zo weer terug flashen naar 3.02 met webos doctorraydekok schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:21:
[...]
schijnt ook dat je dan moeilijker android (cyanogenmod) er op zal; krijgen. ik ga er niet aan beginnen.
Nog steeds beta dus?Daaronder valt de LG Optimus 3D, maar ook HP's tablet Touchpad, die door de uitverkoop vooral in de Verenigde Staten razend populair werd.
[ Voor 4% gewijzigd door Stiems4 op 11-10-2011 16:38 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Nee, het lijkt alleen zo. Als device kan je in de link alles opgeven wat je wil en het systeem toont een downloadpagina. Helaas...Mysteriej schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:44:
http://download.cyanogenmod.com/?device=touchpad
ze hebben alvast de download pagina gereed gemaakt.
Helaas nog geen download link
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door ALPACINO op 13-10-2011 11:43 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Rev! op 13-10-2011 13:10 ]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Bij Android geeft hij wel aan te laden... Geen idee of dat ook zo is?De HP Touchpad kan niet enkel met met een USB-->PC connectie worden opgeladen. Je zult de Wall-charger moeten gebruiken [bronvermelding nodig]. Als je een TP uit het buitenland hebt besteld, dan zul je een verloopstekker moeten gebruiken.
[ Voor 50% gewijzigd door Eypo op 13-10-2011 17:46 ]
Zelf heb ik de F4 Phantom kernel erop gezet, en een "Performance" profiel aangemaakt in Govnah. Hierbij de min. clock speed op 1,7Ghz gezet... en ik vind hem énorm veel sneller! (Ik heb eerder al benchmarks gepost ...)arjandijk162 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:06:
Even terug naar webos, ik speel veel Need for Speed hot pursuit, fantastisch spel, maar ik heb last van kleine vertragingen, waardoor het spel minder soepel loopt. Rebooten helpt niet, misschien heb ik teveel apps geinstalleerd?Wat kan ik nog meer doen?
- overgeclock naar 1.5
- logging naar minimaal gezet
- patches geinstalleerd
Wanna play?
Ben ook erg tevreden! Ben sowieso een gelukkig man. Na 2x falen CC bij FNAC en een gebroken belofte gister toch een 32GB via V&A weten te kopen voor een zeer leuke prijs.JJerome schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:27:
Wat een verademing dat Android op de TP. Dat ze dit een alpha versie noemen, ben nog weinig tegen gekomen wat niet lekker werkt.
Signature
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
[ Voor 11% gewijzigd door Eypo op 15-10-2011 12:37 ]
“C:\Program Files\Palm, Inc\novacom” boot mem:// < ACMEInstaller
Zo heb ik het gedaan:Tonkey schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:13:
Ik snap er nog maar weinig van, installeren wil gewoonweg nog niet lukken.
Wat doe ik fout?
De drie files staan op de tochpad, in de juiste map. Alleen dan moet je met cmd het programma gaan uitvoeren.
Hoe moet dit? Ik heb de ACME installer gewoon in C:/ staan.
Wat moet ik dan typen? Ik heb onderstaande gelezen, maar waar moet het precies staan? De command promt staat overigens standaard op C:/users/netbook
[...]
Kijk, zo werkt cmd dus. Bedanktjoris1989 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:32:
[...]
Zo heb ik het gedaan:
Het bestand ACMEinstaller+moboot in de map C:\program files\palm, inc\ zetten. Je opent CMD en doet:
cd /
cd program files
cd Palm, inc
en vervolgens:
novacom boot mem:// < ACMEInstaller
Dit is de manier die ik gebruikt heb, omdat het bij mij anders ook niet werkte... maar nu dus wel
[ Voor 24% gewijzigd door Tonkey op 15-10-2011 16:37 ]
Waarom zou je apps killen? Het ding heeft 1GB ram beschikbaar. Ik kom met tientallen apps open nog niet eens op de helft.Rev! schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:48:
Ik heb nu alles erop, inclusief de Market fix zodat Maps enzo ook werken. Alles werkt eigenlijk wel prima, alleen als WebOs net zo veel Apps zou hebben als Andriod zou ik meteen weer terug switchen. Wat ziet Andriod er eigenlijk lelijk uit, en ook het multitasken werk veel minder, ik zit nu telkens met een Task killer al mijn apps te killen
Het kan 2 dingen zijn:yassiro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:09:
Heb een paar uur geleden android op mn Touchpad gezet en alles deed het prima. Ik heb hem even met rust gelaten,maar nu start ie niet meer op. Heeft dit te maken met de standby bug?en wat moet ik nu doen om mijn touchpad weer aan de praat te krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Kwastie op 15-10-2011 19:17 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq