Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
Lex_brugman schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:29:
[...]

Tja, youtube doet het al op de touchpad zelf :*).
Probeer dat maar eens over een gewone RDP connectie zonder remotefx.
En dan heb je nog genoeg andere videodiensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tisdawan
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 10:51
Mooi dat ze dit nog uitbrengen. Meteen uitproberen.

EDIT
waarschuwing voor linkshandigen: als je de muistknoppen hebt omgedraaid heb je een probleem...

[ Voor 163% gewijzigd door tisdawan op 26-09-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:56
Nog niet tegen gekomen in dit topic (of verkeerde zoekargumenten) but..
Is het ook mogelijk om MSN messenger op de Touchpad te gebruiken?

Als ik bij Messaging zoek naar overige platformen zegt de App Catalog "Sorry, the search did not find anything"..

Of is onderstaande link de enige optie?
Vind ik namelijk wat té omslachtig.
http://futurepr0n.com/?p=85

Met google kom je uit op MSN synergy plugins maar die werken kennelijk niet met de Touchpad/WebOS 3.

[ Voor 14% gewijzigd door Source90 op 26-09-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Heb vorige week gechat met HP. Moest foto's van mijn Touchpad maken en opsturen. Wacht nu al 6 dagen op antwoord. Ondertussen worden de kier in het scherm en de scheurtjes bij de speakers wel steeds groter. En dat terwijl ik 'm niet eens gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
zelfde bij mij. Het probleem is gedeeltelijk opgelost door de hp case. Ik zie de scheur nog steeds tot de rand van het scherm, maar waarschijnlijk ga ik toch voor de seconde lijm route..

Mocht de garantie claim namelijk goedgekeurd worden moet je de touchpad opsturen naar hongarije, waarna zij de touchpad zullen 'repareren' of vervangen. De kosten voor het verzenden is op eigen kosten, wegens het feit dat de touchpad niet in NL is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
tisdawan schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:21:
Mooi dat ze dit nog uitbrengen. Meteen uitproberen.

EDIT
waarschuwing voor linkshandigen: als je de muistknoppen hebt omgedraaid heb je een probleem...
heb jij ook last van toetsen die niet altijd werken mrt splashtop ?

-edit- opeens werkt het wel

voor degene die Splashtop remote desktop willen aanschaffen, ik las op internet dat er geen security op zit. Al je verkeer gaat unencrypted over het netwerk..dus ik zou het niet buiten je huis gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door m3gA op 27-09-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tisdawan
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 10:51
En 1 dag later is de prijs gezakt naar $4,99. Als dank voor de gasten die als eerste hun portmonnee hebben getrokken. :(

[ Voor 3% gewijzigd door tisdawan op 27-09-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:09
Is er een mogelijkheid om NL spelling toe te voegen?

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

ALPACINO schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:44:
Is er een mogelijkheid om NL spelling toe te voegen?
Volgens mij niet. Ben al een tijd bezig geweest om er een eigen woordenlijst in te krijgen, maar zonder succes.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Het is en blijft irritant dat je van die rode kringeltjes blijft houden onder alle Nederlandse woorden, ook al heb je alles uitgeschakeld bij Text Assist. En het gebruikt natuurlijk onnodig processor capaciteit.

• dongstra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:41
De touchpad is qua gebruik van de Nederlandse taal passief zelflerend, oftewel elk Nederlands woord kun je toevoegen aan de geleerde woorden waarna deze na te zijn toegevoegd aan de woordenlijst, niet weer met rode puntjes in je getypte tekst terugkeren.
Ga maar eens naar de memo's en typ het woord bericht plus een spatie. Er komen rode puntjes onder het woord bericht, druk even op of net naast het woord en er verschijnt een balkje met suggesties (Engelstalig) en de het woord bericht met een + ervoor. "tap" even op de laatste en het woord bericht is toegevoegd aan je woordenlijst.
Hoe je woordenlijst er dan uiteindelijk uitziet kun je weer bekijken bij settings onder text assist door op de knop edit user dictionary te tappen.
Je kunt daar ook gewoon veel gebruikte woorden toevoegen middels het +-je.
Het kost wat moeite maar uiteindelijk heeft de touchpad dan ook een leuke Nederlandse woordenschat. Misschien is het mogelijk om het betreffende bestand op een andere manier te vullen dan woord voor woord.

computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
dongstra schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:44:
De touchpad is qua gebruik van de Nederlandse taal passief zelflerend, oftewel elk Nederlands woord kun je toevoegen aan de geleerde woorden waarna deze na te zijn toegevoegd aan de woordenlijst, niet weer met rode puntjes in je getypte tekst terugkeren.
Ga maar eens naar de memo's en typ het woord bericht plus een spatie. Er komen rode puntjes onder het woord bericht, druk even op of net naast het woord en er verschijnt een balkje met suggesties (Engelstalig) en de het woord bericht met een + ervoor. "tap" even op de laatste en het woord bericht is toegevoegd aan je woordenlijst.
Hoe je woordenlijst er dan uiteindelijk uitziet kun je weer bekijken bij settings onder text assist door op de knop edit user dictionary te tappen.
Je kunt daar ook gewoon veel gebruikte woorden toevoegen middels het +-je.
Het kost wat moeite maar uiteindelijk heeft de touchpad dan ook een leuke Nederlandse woordenschat. Misschien is het mogelijk om het betreffende bestand op een andere manier te vullen dan woord voor woord.
Dat 'eigen' lijstje is maar beperkt qua capaciteit. Heb daar op de precentral fora een keer wat over gelezen. Daar stond ook een scriptje om er geautomatiseerd woorden aan toe te voegen. Als die lijst onbeperkt was geweest had je er op die manier een heel woordenboek in kunnen importeren :9.

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Ik heb het volgende probleem met mijn mooie Touchpad(en ik heb al gezocht! ;) )

Ik kan geen verbinding maken met de router bij mijn ouders thuis, het gaat om een Sitecom WL-160. Met andere punten(HTC Desire en een Hercules HWNRi) kan het wel... Hij ziet hem niet eens. Hij heeft het heel even gedaan en nu kan hij hem weer niet meer vinden. (op het begin na het uitpakken vond hij hem ook niet)

Heeft er iemand een idee?

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Ik heb nu een Touchpad (Uit de USA) thuis liggen, nog helemaal gesealed in de originele doos.. maar voordat ik m open maak: kan ik de interfacetaal wel naar Nederlands zetten? Kan het nergens concreet vinden.. of ik zoek verkeerd natuurlijk ;)

• m3gA
cyberbetica schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:01:
Ik heb nu een Touchpad (Uit de USA) thuis liggen, nog helemaal gesealed in de originele doos.. maar voordat ik m open maak: kan ik de interfacetaal wel naar Nederlands zetten? Kan het nergens concreet vinden.. of ik zoek verkeerd natuurlijk ;)
Nee, hij is nooit officieel in Nederland geleverd.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:04

masauri

aka qwybyte

cyberbetica schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:01:
Tip van hierboven van Hoshimaru:
Die predictive input is het eerste dat ik heb uitgezet
Je moet naar Settings > Text Assist gaan.
Je zoekt niet verkeerd, je leest niet alles. (no offence maar het staat gewoon enkele posts terug)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Verwijderd

joris1989 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:58:
Ik heb het volgende probleem met mijn mooie Touchpad(en ik heb al gezocht! ;) )

Ik kan geen verbinding maken met de router bij mijn ouders thuis, het gaat om een Sitecom WL-160. Met andere punten(HTC Desire en een Hercules HWNRi) kan het wel... Hij ziet hem niet eens. Hij heeft het heel even gedaan en nu kan hij hem weer niet meer vinden. (op het begin na het uitpakken vond hij hem ook niet)

Heeft er iemand een idee?
Ja, waarschijnlijk ingesteld als ad-hoc modus voor het wifi internet.

De Touchpad doet alleen infrastructure... Raar, maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Build progress van team CM ziet er beter en beter uit...

:9~ Voor wie wil watertanden: linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:46:
[...]

Ja, waarschijnlijk ingesteld als ad-hoc modus voor het wifi internet.

De Touchpad doet alleen infrastructure... Raar, maar waar.
Dow, dat heb ik 10x gelezen, maar ik dacht altijd dat Ad-hoc te maken met bijv 2 netwerkkaarten aan elkaar koppelen. Nou ja iig bedankt!

Watertandend :9~ En dat dit wellicht mogelijk zou zijn is helemaal tof: HDMI through Micro USB (The System-on-a-Chip has the required hardware, but the required input pins may not be there) Android d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n TouchPad sinds gisteren eindelijk binnen, en bij de setup gekozen voor de Nederlandse app-store. Ik weet dat er sowieso maar weinig apps zijn voor webOS, maar de Nederlandse store is wel heel erg beperkt. Is er een manier om m'n AppStore-regio aan te passen?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
dEBASERpIX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:31:
Build progress van team CM ziet er beter en beter uit...

:9~ Voor wie wil watertanden: linkje.
Ah, ze zijn clockwork aan de praat aan't schoppen (tooltje om makkelijk te flashen). Dan zal het wel niet lang meer duren eer er een eerste alpha-release aankomt.

Aan de updates te zien zal er in het begin het typische probleem zijn dat 'ie standby niet heel lang mee zal gaan (terwijl dat nu zeker meerdere dagen is met WebOS). En wifi-problemen met standby/sleep mode. Voor de rest werken de meeste features wel. Spannend!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:53:
Ik heb m'n TouchPad sinds gisteren eindelijk binnen, en bij de setup gekozen voor de Nederlandse app-store. Ik weet dat er sowieso maar weinig apps zijn voor webOS, maar de Nederlandse store is wel heel erg beperkt. Is er een manier om m'n AppStore-regio aan te passen?
Dat kan door met het programma impostah een nieuw webOS-account aan te maken met als land UK.
Je moet echter wel een ander e-mail-adres gebruiken voor je tweede account. Herstart de TP.
Als je met je nieuwe account de App Catalog voor het eerst opstart, kies dan ook als land UK. Impostah kun je installeren met preware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:53:
Bij het maken van de keuze geeft WebOS zelf al aan dat Nederland sowieso geen betaalde apps/alleen gratis apps heeft, rinkelde dat al niet een belletje?

Hoe dan ook, hierboven gebruiken idd, Impostah. USA store heeft meeste content. In kielzoog daarvan: bij USA activatie & store krijg je 24/7 live hulp/contact met een HP medewerker en naar de keren dat ik dit heb gebruikt had ik iemand aan de livechat binnen 1 minuut. Iemand die UK store activatie had gedaan liep al vaker tegen een gesloten livechat aan. Alleen onder kantoortijden kan je hen een vraag stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshM schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:21:
[...]

Dat kan door met het programma impostah een nieuw webOS-account aan te maken met als land UK.
Je moet echter wel een ander e-mail-adres gebruiken voor je tweede account. Herstart de TP.
Als je met je nieuwe account de App Catalog voor het eerst opstart, kies dan ook als land UK. Impostah kun je installeren met preware.
Ben ik dan ook al m'n huidige apps/inloggegevens/data kwijt? En is de UK-store de beste app store om als Hollander voor te gaan? Bedankt voor de tip alvast, in ieder geval!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:07:
[...]

Bij het maken van de keuze geeft WebOS zelf al aan dat Nederland sowieso geen betaalde apps/alleen gratis apps heeft, rinkelde dat al niet een belletje?

Hoe dan ook, hierboven gebruiken idd, Impostah. USA store heeft meeste content. In kielzoog daarvan: bij USA activatie & store krijg je 24/7 live hulp/contact met een HP medewerker en naar de keren dat ik dit heb gebruikt had ik iemand aan de livechat binnen 1 minuut. Iemand die UK store activatie had gedaan liep al vaker tegen een gesloten livechat aan. Alleen onder kantoortijden kan je hen een vraag stellen.
Hmm, kan me niet de melding herinneren dat NL betaald apploos was. Ik had het idd al kunnen raden, maar goed, iets te opmistisch ging ik toch voor de NL store. Ik ga wel even met Impostah aan de slag, dank!

Edit: volgens mij zit ik iets fout te doen. Nieuw profiel aangemaakt onder 'Palm Profile' kopje, met nieuw mailadres, maar nu kom ik de App Store niet meer in. Iemand een goede gids/tips/idee wat ik fout doe?

Edit2: Twee keer herstart en nu werkt het wel. Met... de Duitse App Catalog. Rare, rare TouchPad. :P

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Nu online
Voor zover ik begreep is het alleen in de UK App Catalog mogelijk om met een NL creditcard te betalen.
Ik kan het mis hebben...

En nee, alles wat je al op de TP hebt blijft erop staan met je nieuwe account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Het gaat steeds beter met de vrienden van CyanogenMod. Ze hebben gister Multiboot en ClockworkMod Recovery werkend gekregen. Wat inhoudt dat 'elke rom' nu door een leek te flashen is zonder de recovery partitie in gevaar te brengen.

Je kunt de voortgang op Rootzwiki volgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:24

Steve79

wie weet!?

Ik heb inmiddels m`n 2e touchpad binnen uit de USA. (ik ben hebberig) >:)

En nou was ik toch nieuwschierig wat het verschil in snelheid was tussen een nieuwe touchpad en mijn `oude` met uberkernel 1.512GHz geklockte touchpad......

En wat blijkt??? Hij is gewoon trager! :-(

Denk dat ik uberkernel maar weer verwijder, en een ander ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Nu online
Steve79 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:54:
Ik heb inmiddels m`n 2e touchpad binnen uit de USA. (ik ben hebberig) >:)

En nou was ik toch nieuwschierig wat het verschil in snelheid was tussen een nieuwe touchpad en mijn `oude` met uberkernel 1.512GHz geklockte touchpad......

En wat blijkt??? Hij is gewoon trager! :-(

Denk dat ik uberkernel maar weer verwijder, en een ander ga proberen.
Probeer F4 eens, daar heb ik de beste ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
alex3305 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:16:
Het gaat steeds beter met de vrienden van CyanogenMod. Ze hebben gister Multiboot en ClockworkMod Recovery werkend gekregen. Wat inhoudt dat 'elke rom' nu door een leek te flashen is zonder de recovery partitie in gevaar te brengen.

Je kunt de voortgang op Rootzwiki volgen :).
Dacht dat dit nog niet gepasseerd was. Filmpje over dualboot TP WebOS en CM.

Edit: volgens dit draadje gaat het wel degelijk om een nieuw filmpje. Enjoy!

[ Voor 12% gewijzigd door dEBASERpIX op 02-10-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Zojuist F4 geïnstalleerd via de Beta feed.
Achteraf nog vrij eenvoudig te doen :)

Verschil is idd te merken! En Lithium Benchmark geeft ook een duidelijk merkbaar verschil!
Getest op accu met wifi aan, zal straks eens op de TouchStone dock testen met wifi uit.
(Zoals bekend, lager is beter)

Stock: 126
Uberkernel: 128
F4: 102
F4 (op accu, WiFi off): 95!
F4 (op dock, WiFi off): 93

Uberkernel op TouchStone dock zonder wifi gaf 100.. mja, daar heb je niks aan aangezien je de touchpad altijd 'los' gebruikt mét Wifi....

Temps zijn volgens Govnah maar 32, zelfde als wat ik haalde met Uberkernel. Stock zat ie bij mij op 29.
Eventueel batterijverlies neem ik wel voor lief :)

[Edit]
Enige wat nu jammer is, is dat in Preware niet meer alle packages te zien zijn zoals ik ze geinstalleerd had.... die ziet nog maar 4 van de 38 packages als zijnde geinstalleerd :( Kijken of/hoe ik dat kan herstellen of dat ik een restore nodig heb ...

[Edit 2]
Via de logfile in de root de namen van alle packages terug kunnen vinden, elke package 'opnieuw' proberen te installeren en dan geeft Preware de volgende melding "Interestingly, the patch seems to already be applied" :) En dan voegt Preware hem gewoon weer toe aan de Installed packages list.

[ Voor 33% gewijzigd door F-Tim op 04-10-2011 07:30 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 07:54
Via ebay kan ik een TP 16 GB kopen in Griekenland voor 215 euro incl. verzending. Volgens de verkoper komt deze van Best Buy uit de USA. Maar heeft hij geen factuur of aankoopbewijs... weet iemand of je nog wel recht hebt op garantie bij HP in NL als je geen aankoopbewijs kunt overleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
segil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:22:
Via ebay kan ik een TP 16 GB kopen in Griekenland voor 215 euro incl. verzending. Volgens de verkoper komt deze van Best Buy uit de USA. Maar heeft hij geen factuur of aankoopbewijs... weet iemand of je nog wel recht hebt op garantie bij HP in NL als je geen aankoopbewijs kunt overleggen?
Geen bon, is doorgaans geen garantie. Je kan geluk hebben, dat HP hem wel in behandeling neemt. Persoonlijk denk ik dat je in geval van garantie terug moet naar Best Buy, maar zonder bon...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
HeyJIJdaar schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Geen bon, is doorgaans geen garantie. Je kan geluk hebben, dat HP hem wel in behandeling neemt. Persoonlijk denk ik dat je in geval van garantie terug moet naar Best Buy, maar zonder bon...?
Ik heb garantie geclaimd op mijn HP Pre3 en het enige dat ik nodig had was een serienummer en registratie e-mail adres. Wel moet ik zeggen dat ik het toestel rechtstreeks bij HP heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Volgens mij heb je in NL sowieso geen garantie op een HP TouchPad, hij is immers nooit in NL geleverd. Je zult dan de USA HP Customer Care moeten benaderen en op coulance hopen, officieel geven ze nl. geen internationale garantie tenzij je een International Travel Insurance Pack (of iets dergelijks) erbij hebt gekocht....

Dit onder voorbehoud ;) ik heb dit ook maar ergens gelezen, weet het dus niet uit ervaring... indien iemand het zeker weet dan heb ik niks gezegd.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
HP heeft een speciale support desk voor webOS, voor europa moet je dan contact opnemen met het nummer in engeland (+44 20 7660 0950 is bereikbaar van 8:00 tot 20:00 lokale tijd, bij ons dus 9:00 tot 21:00). Heb wel eens contact met ze gehad (over niet hardware problemen) en ze vroegen nooit om een aankoopdatum of bon.

EDIT: en dan voor de volledigheid mocht iemand het ooit nodig hebben, ze hebben ook een livechat: http://kb.hpwebos.com/wps...ons/article/43473_en.html

[ Voor 35% gewijzigd door Lex_brugman op 04-10-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
segil schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:22:
Bij bestbuy kun je de bon uitdraaien als je inlogt op de site. Dus hij kan dat wel even voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
FreshM schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:32:
[...]

Probeer F4 eens, daar heb ik de beste ervaring mee.
Waar vind je F4 ? Ik zie hem niet in preware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 07:54
m3gA schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

Bij bestbuy kun je de bon uitdraaien als je inlogt op de site. Dus hij kan dat wel even voor je doen.
Ik heb het vermoeden dat de beste man de tablet zelf ook gekocht heeft van de originele koper... dus voor mij wordt het een 3de hands tablet.
Nouja, een gokje dan maar... ik heb 'm betaald via paypal is het duurt een paar weken voordat 'ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
m3gA schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:20:
[...]

Waar vind je F4 ? Ik zie hem niet in preware.
Volg de stappen op http://testing.preware.org/

Enige wat ik je kan adviseren is om Xecutah op je TouchPad te installeren om de linux commando's mee uit te voeren alvorens je Preware verwijdert.

Daarna de 'beta-kernels' feed activeren in Preware en F4 installen :-)

Overigens, iedereen die in Preware de patch Mimic Outlook geinstalleerd heeft moet ook nog even de app Tweaks installeren om de instelling te kunnen activrren.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
Voor wie de tijd wil doden in afwachting van de CyanogenMod release:

Android als app op WebOS:

En linkje naar de download (translate, want mijn chinees is niet echt perfect... :P)

Ziet er behoorlijk beta uit, maar we zijn tweakers of we zijn het niet.

edit: Linkje naar XDA/SlateDroid met meer info.

[ Voor 15% gewijzigd door dEBASERpIX op 05-10-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vet, zo meteen proberen. Dat is toch wel het meest ideaal Andriod in een tab draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Van mij mag android wel vandaag komen. Begin steeds aan webos te ergeren vooral opstarten van apps duurt wel eeuwen vergelijken met mijn sgs1 (custom rom). Browser is ook langzamer als je met bijv. opera oid vergelijkt. Ik begrijp nu heel goed waarom HP de tp onder de kostprijs heeft verkocht.

Wat ik wel super vind is multitasken. Kunnen android en ios wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Multitasking is inderdaad fantastisch in WebOS. Dat is dan ook zo'n beetje het enige puntje waar ik over te spreken ben. Hoewel de TP prima te gebruiken is voor de standaard taken gaat alles net even te traag. Ook met beta kernels en alle patches van dien. Hopen dat de jongens van CM er wat leuks van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik heb sinds gister een raar probleem. Er was een update voor de F4 kernel dus ik heb hem geupdate. Sindsdien is het onmogelijk om nog over te klokken. Alles al geprobeerd, eerst uiteraard de kernel opnieuw geinstalleerd, en uiteindelijk de hele Touchpad gewiped. Maar niks helpt, het lijkt of er ergens nog iets van blijft staan. Ik kan met Govnah gewoon niet hoger als de default CPU speed kiezen. Weet iemand hoe je dit ding echt helemaal leeg maakt? Of komt het dat hij alles "restored" zodra je met je webOS account inlogt? Hoe kan ik voorkomen dat hij alles restored en weer een leeg profiel geeft?

Dus update je kernel NOOIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Rev! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:24:
Ik heb sinds gister een raar probleem. Er was een update voor de F4 kernel dus ik heb hem geupdate. Sindsdien is het onmogelijk om nog over te klokken. Alles al geprobeerd, eerst uiteraard de kernel opnieuw geinstalleerd, en uiteindelijk de hele Touchpad gewiped. Maar niks helpt, het lijkt of er ergens nog iets van blijft staan. Ik kan met Govnah gewoon niet hoger als de default CPU speed kiezen. Weet iemand hoe je dit ding echt helemaal leeg maakt? Of komt het dat hij alles "restored" zodra je met je webOS account inlogt? Hoe kan ik voorkomen dat hij alles restored en weer een leeg profiel geeft?

Dus update je kernel NOOIT.
Al een doctortje gedaan? Kernel updaten kan gewoon btw, alleen zit er blijkbaar in deze kernel versie een bug oid. In preware is trouwens ook een package te vinden om de originele kernel te herstellen, kan je ook nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Allemaal al gedaan, ga nu met de doctor aan de slag.

Nou ik weet het niet meer, ding gewist uit mijn WebOs account, vervolgens met de doctor de TP zelf gewist. Start op, ik log in en hij begint al mijn APPS weer te restoren 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door Rev! op 07-10-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:55:
Allemaal al gedaan, ga nu met de doctor aan de slag.

Nou ik weet het niet meer, ding gewist uit mijn WebOs account, vervolgens met de doctor de TP zelf gewist. Start op, ik log in en hij begint al mijn APPS weer te restoren 8)7
Heb je op de tp via settings-device info een reset geprobeert? Daar heb je meerdere reset opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ja de Full-reset nou al 3x gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
De doctor zou dit allemaal op moeten lossen. Die doet, zover ik weet, een volledige wipe van je flashdrive. Maak anders een nieuw WebOS account aan.

Voorheen vaker UberKernel een update gegeven, geen enkel probleem. Zal wel gewoon een bug zijn in de laatste F4. Ik zou UberKernel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Restoren van de apps kan je tegengaan door backup te openen en deze uit te zetten, dan worden alle backups voor dat apparaat verwijderd. Als je daarna een hard reset doet begin je met de schone lei.

Maar het enige dat in de backups zit zijn instellingen en welke apps je geinstalleerd hebt, geen kernels oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Het lijkt door die Andriod Beta App te komen. Ik heb gister de doctor gedraait, daarna alle Apps laten restoren waarna ik gekeken heb of ik weer kon OC'en, en dat ging. Daarna alle losse IPK's erop gezet inclusief die Andriod App en daarna werkte het niet meer. Daarna wederom hetzelfde gedaan, maar niet de Andriod App geinstalleerd en tot nu toe werkt het prima. Als je die App installeerd reboot je TP ook automatisch dus ik vermoed dat het wat meer aanpast dan ik dacht.

Er is trouwens ook een N64 Emu beschikbaar die best redelijk werkt, als iemand interese heeft kan ik wel een link posten.

[ Voor 11% gewijzigd door Rev! op 08-10-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:06
Ik heb al een tijdje zitten googlen maar niets degelijks gevonden. Ben ik de enige die thuis problemen heeft met het wifi op de touchpad ? alle laptops en smartphones werken perfect, maar de touchpad doet erg moeilijk wat wifi betreft (zowel met mijn router als bij de buren). Hij ziet de netwerken altijd en kan er ook altijd mee verbinden (altijd goed signaal ook), maar als je dan gaat surfen gaat het vaak bijzonder traag, hij laad de pagina dan half etc. Verbinding verbreken en opnieuw proberen helpt soms, alsook refreshen ...

Router is een D-Link DIR-635

iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Breezz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:46:
Ik heb al een tijdje zitten googlen maar niets degelijks gevonden. Ben ik de enige die thuis problemen heeft met het wifi op de touchpad ? alle laptops en smartphones werken perfect, maar de touchpad doet erg moeilijk wat wifi betreft (zowel met mijn router als bij de buren). Hij ziet de netwerken altijd en kan er ook altijd mee verbinden (altijd goed signaal ook), maar als je dan gaat surfen gaat het vaak bijzonder traag, hij laad de pagina dan half etc. Verbinding verbreken en opnieuw proberen helpt soms, alsook refreshen ...

Ik heb zelf een D-Link DIR-655 en volgens mij is die op de gigabit poorten na, hetzelfde als die van jou en die werkt prima met de touchpad. Heb je de firmware van de router al eens geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Rev! schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:06:
Het lijkt door die Andriod Beta App te komen. Ik heb gister de doctor gedraait, daarna alle Apps laten restoren waarna ik gekeken heb of ik weer kon OC'en, en dat ging. Daarna alle losse IPK's erop gezet inclusief die Andriod App en daarna werkte het niet meer. Daarna wederom hetzelfde gedaan, maar niet de Andriod App geinstalleerd en tot nu toe werkt het prima. Als je die App installeerd reboot je TP ook automatisch dus ik vermoed dat het wat meer aanpast dan ik dacht.

Er is trouwens ook een N64 Emu beschikbaar die best redelijk werkt, als iemand interese heeft kan ik wel een link posten.
Die N64 emu zou ik wel graag willen hebben..werkt hij met Zelda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
http://forums.precentral....ulator-first-release.html

Hij werkt hier met een heleboel games, de een wat beter als de ander.

Verander je wireless kanaal eens.

[ Voor 70% gewijzigd door Rev! op 09-10-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:06
Rev! schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:02:
http://forums.precentral....ulator-first-release.html

Hij werkt hier met een heleboel games, de een wat beter als de ander.

[...]

Verander je wireless kanaal eens.
Welk kanaal moet ik nemen ? of moet ik er gewoon een beetje mee experimenteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Breezz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

Welk kanaal moet ik nemen ? of moet ik er gewoon een beetje mee experimenteren ?
Het beste is om te kijken wat er nog in de buurt gebruikt wordt. Met http://www.vistumbler.net/ kun je dit (op je computer installeren).
Probeer, als het mogelijk is, minimaal 1 kanaal tussen dat en van je buren te houden.. Al is dat tegenwoordig zelden nog mogelijk vanwege het grote aantal wireless netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Nu online

Probeer eens het volgende:
1. Zoek de IP-adressen van de primary en secondary DNS-servers van je internetprovider op. Ik vond deze in mijn router.
2. Ga op je TouchPad naar je wifi-instellingen en tik op de actieve wifi-verbinding tussen TP en je router. Noteer het IP-adres van je TP en ook het subnet.
3. Zet 'automatic IP settings' op OFF. Vul handmatig het IP-adres in en het subnet dat je zojuist hebt genoteerd en het subnet. De gateway wordt (volgens mij) automatisch ingevuld.
4. Nu het belangrijkste. Vul in het eerste DNS server-veld de primary DNS van je provider in en in het tweede de secondary DNS.
5. Sla de settings op. Voor de zekerheid stel je in je router in dat de TP altijd hetzelfde (dus het huidige) IP-adres toegewezen moet krijgen (koppel het MAC-adres van de TP aan het IP-adres van je TP in de router).

Hopelijk lost dit je verbindingsproblemen op.
Bij mij zorgde bovenstaande procedure er overigens (ook) voor dat Gtalk chat eindelijk werkt in de Messaging app. Voorheen wilde Messaging nooit verbinden met Gtalk, ondanks dat mijn Gmail-account goed ingesteld stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Zeg, ik lees in de TS dat je hem niet kunt opladen met de USB aansluiting maar die van mij laadt prima op, hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haijo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:51:
Zeg, ik lees in de TS dat je hem niet kunt opladen met de USB aansluiting maar die van mij laadt prima op, hoor?
Omdat je niet goed leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Ik heb niemand tot nu toe erover gehoord, maar is er iemand die gelekte webos 3.03 of 3.04 uitgeprobeerd hebben? Met 3.03 schijnt er een merkbare snelheidswinst in de browser te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
joey6666 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:21:
Ik heb niemand tot nu toe erover gehoord, maar is er iemand die gelekte webos 3.03 of 3.04 uitgeprobeerd hebben? Met 3.03 schijnt er een merkbare snelheidswinst in de browser te zijn.
schijnt ook dat je dan moeilijker android (cyanogenmod) er op zal; krijgen. ik ga er niet aan beginnen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriej
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:35
raydekok schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:21:
[...]

schijnt ook dat je dan moeilijker android (cyanogenmod) er op zal; krijgen. ik ga er niet aan beginnen.
lijk me niet logisch, je kan zo weer terug flashen naar 3.02 met webos doctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiems4
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 21:37
In dit bericht: nieuws: Android-rom CyanogenMod ondersteunt Sony Ericsson-toestellen

Laatste regel:
Daaronder valt de LG Optimus 3D, maar ook HP's tablet Touchpad, die door de uitverkoop vooral in de Verenigde Staten razend populair werd.
Nog steeds beta dus?

[ Voor 4% gewijzigd door Stiems4 op 11-10-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 07:58
Zoals eerder gesteld kun je de voorgang hier bijhouden: http://rootzwiki.com/show...ild-Progress-Updated-9-25

Deze site wordt nagenoeg dagelijks up-to-date gehouden door de developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat er wel een release komt als ze de battery drain gefixed hebben. Zal niet heel lang meer zijn. De rest van de build status is zeer veelbelovend; dit zijn duidelijk ervaren devs die weten wat ze doen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriej
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:35
http://download.cyanogenmod.com/?device=touchpad
ze hebben alvast de download pagina gereed gemaakt.
Helaas nog geen download link :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
Mysteriej schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:44:
http://download.cyanogenmod.com/?device=touchpad
ze hebben alvast de download pagina gereed gemaakt.
Helaas nog geen download link :(
Nee, het lijkt alleen zo. Als device kan je in de link alles opgeven wat je wil en het systeem toont een downloadpagina. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1290274

Om elke Phone aan je TP te koppelen, Als ik thuis ben ga ik het meteen proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
Niet helemaal elke, bij mijn Blackberry wil 't niet echt.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cyanogenmod alpha is vrijgegeven, voor mij nog te veel bugs die gefixed moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Zo dat is goed nieuws! Is het zo als android eenmaal werkt op TP dat we dan heel snel 3.xx versie kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
Ik verwacht dat ze, zodra 4.0 source wordt vrijgegeven, daar aan gaan beginnen. 3.x source is immers nooit vrijgegeven, dus dat lijkt me niet erg waarschijnlijk dat daar een TP versie van gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Ik ben ook tevreden met 2.3 :>. Ik heb net voor de gein sgs1 met Opera (turbo mode uit) zitten vergelijken met TP advanced browser. Test gedaan met nu.nl tweakers.net en nog andere sites. Resultaat van TP is om te huilen. Het lijkt erop dat de sgs1 bijna 2x sneller is.

[ Voor 3% gewijzigd door ALPACINO op 13-10-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Heb vanochtend CM7 erop gezet, en ik moet zeggen dat het voor de basisdingen prima werkt.

Heb tot nu toe 1 keer gehad dat de wifiverbinding weg was. Even wifi uitschakelen en inschakelen en het werkt weer.
Verder zijn er inderdaad nog wel wat apps in de Android market die aangeven niet compatible te zijn, maar ook daar is meestal wel omheen te komen.

Batterijverbruik kan ik verder nog weinig over zeggen, heb em nog aan de stroom hangen.

In het algemeen draait de Touchpad gevoelsmatig véél sneller onder Android, zeker met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Kun je dualbooten?

Zo te zien wel dus, hier een install guide
http://mendel129.wordpres...touchpad-easier-tutorial/

[ Voor 77% gewijzigd door Rev! op 13-10-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Ja Dualbooten is gewoon mogelijk. Sterker nog, alleen Android laten booten is officieel niet eens mogelijk :). Verder vind ik dat de ontwikkelaars van cmtouchpad ontzettend hun best hebben gedaan en in anderhalve maand wel gewoon een release de deur uit gedaan hebben van een systeem waar niet eens alles goed voor gedocumenteerd of beschikbaar was.

Daarnaast als ICS / 4.0 uitkomt en de driver foundation is goed - zoals het nu lijkt te zijn - dan kan 4.0 dadelijk binnen no-time geport worden naar de Touchpad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
werkt als een malle, heb em draaien en wifi werkt enz. vanavond even GAPPS installeren en dan eens zien of de market werkt.

alles werkt soepel merk nu al wel verschil in snelheid met webos. installeren was geen enkel probleem.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Market werkt gewoon, heeft enkel bij sommige apps een melding dat ze niet compatible zijn.

De apk kan dan zo te zien wel gewoon geinstalleerd worden, met de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Net als bij WebOS heb ik trouwens zo nu en dan dat ie niet wakker wordt uit standby. Ben ik de enige die dat heeft, of is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier ook Android geinstalleerd mbv de Readme die er bij zit en alles werkt best goed. Alleen Wifi valt soms vanzelf uit, maar een eerste overclock naar 1.5GHz werkt ook. Ik had de TP onder WebOS ook op 1.5GHz draaien. Alles werkt inclusied Market en ik denk dat de komende dagen heel veel aanpassingen komen van verschillende mensen om de tablet onder Android nog beter te maken.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Echt goed van ze! Ik ga hem iig nu instaleren, al begon ik WebOS op sommige momenten ook te waarderen :)

Als het slecht is gegaan dan hoor je het zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het enige minpuntje lijkt nu de ietwat lage snelheid van WiFi, maar dat kan ook aan mijn aansluiting liggen hier thuis. Verder geen problemen met wakker worden e.d. Anderen melden een hogere batterij drain, maar voor een Alpha build ishet zeer goed.

Positief punt is de snelheid van Android tov WebOS. Hoewel sommige dingen onder WebOS best ok werken, was de snelheid (of beter het ontbreken er van) het grootste punt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Ik heb hem inmiddels geinstalleerd! :) Het enige waar ik tegenaan liep was dat "Novacom" en het bestand niet gevonden kon worden. Toen maar de ACMEinstaller in de map bij novacom gezet en daar gerund. Dat ging goed :) Wel raar die statusbar aan de onderkant... :)

Oh en ik moet stoppen om programma's naar boven te sliden om te sluiten ^_^
De HP Touchpad kan niet enkel met met een USB-->PC connectie worden opgeladen. Je zult de Wall-charger moeten gebruiken [bronvermelding nodig]. Als je een TP uit het buitenland hebt besteld, dan zul je een verloopstekker moeten gebruiken.
Bij Android geeft hij wel aan te laden... Geen idee of dat ook zo is? :) Wellicht is het eerder standaard omdat je bij Android geen "niet laden" optie kent :)

[ Voor 50% gewijzigd door Eypo op 13-10-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:51
Even terug naar webos, ik speel veel Need for Speed hot pursuit, fantastisch spel, maar ik heb last van kleine vertragingen, waardoor het spel minder soepel loopt. Rebooten helpt niet, misschien heb ik teveel apps geinstalleerd?
  • overgeclock naar 1.5
  • logging naar minimaal gezet
  • patches geinstalleerd
Wat kan ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Je kan even een volledige reinstall doen met WebOS Doctor. Ik had zelf (ook op stock clock) volgens mij geen vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
arjandijk162 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:06:
Even terug naar webos, ik speel veel Need for Speed hot pursuit, fantastisch spel, maar ik heb last van kleine vertragingen, waardoor het spel minder soepel loopt. Rebooten helpt niet, misschien heb ik teveel apps geinstalleerd?
  • overgeclock naar 1.5
  • logging naar minimaal gezet
  • patches geinstalleerd
Wat kan ik nog meer doen?
Zelf heb ik de F4 Phantom kernel erop gezet, en een "Performance" profiel aangemaakt in Govnah. Hierbij de min. clock speed op 1,7Ghz gezet... en ik vind hem énorm veel sneller! (Ik heb eerder al benchmarks gepost ...)

Nu vind ik de Touchpad enorm fijn om te gebruiken :) Gister moest ik even terug naar de stock kernel ivm een upgrade van F4 (die niet zomaar er overheen te installeren was)... en toen merkte ik pas weer het énorme snelheidsverschil!

op http://testing.preware.org staat hoe je de Beta kernels kunt inschakelen op je TouchPad. Dan kun je de F4 kernel in Preware terugvinden. (Met als extra tips van mij dat je het beste éérst Xecutah kunt installeren via Preware alvorens je die gaat verwijderen volgens het stappenplan op de site.. die kun je dan gebruiken bij stap 2. En ik zou je adviseren om eerst de Installed Package List te saven in Preware)

Ik zou niet de Alpha feeds kiezen omdat die instabieler kunnen zijn.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Wat een verademing dat Android op de TP. Dat ze dit een alpha versie noemen, ben nog weinig tegen gekomen wat niet lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
JJerome schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:27:
Wat een verademing dat Android op de TP. Dat ze dit een alpha versie noemen, ben nog weinig tegen gekomen wat niet lekker werkt.
Ben ook erg tevreden! Ben sowieso een gelukkig man. Na 2x falen CC bij FNAC en een gebroken belofte gister toch een 32GB via V&A weten te kopen voor een zeer leuke prijs.

Vanmiddag opgehaald en gelijk updates / Preware / overclock en later ook Android. Vind hem goed werken!
Alleen Wifi wil(de) niet elke keer soepel werken en t scherm reageert vaan niet na sleep. Kwestie van nog 2 keer de button klikken en dan doet ie t weer.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Iemand die weet hoe je van uit Android bij de gallery komt waar ik de foto`s in WebOS heb opgeslagen?
Ik probeer de foto`s te vinden die ik in WebOS heb staan maar kom er niet uit :)

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:08
Wacht, het werkt al? dat hebben ze héél snel gedaan!

Vanmiddag maar eens dual boot erop gooien. Ik neem aan dat dit (mocht het niet bevallen) niets doet met de performance van webos? Het werkt namelijk wel goed, het mist alleen de nodige apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Ik begon ook heel positief over Android op de Touchpad. Maar nu loop ik steeds tegen het probleem dat de Touchpad niet uit zijn slaap komt of gewoon uit is na een bepaalde tijd er niks mee te hebben gedaan. De enige manier om hem dan weer aan te krijgen is powerknop+ovale knop voor 15 sec inhouden. Verder: Hij start heerlijk snel op, zeker vergeleken met mijn Desire. Nog 2 probleempjes: - wifi is soms ontzettend sloom. - De market bevat niet alle apps.(volgens mij is daar wel iets voor te fixen).

TroubleShooting: https://docs.google.com/d...8DY3Y/edit?hl=en_US&pli=1

:)

[ Voor 11% gewijzigd door Eypo op 15-10-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Download link naar update-cm-7.1.0-tenderloin-a1-fullofbugs is erg traag, iemand een dropbox open staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik snap er nog maar weinig van, installeren wil gewoonweg nog niet lukken.
Wat doe ik fout?

De drie files staan op de tochpad, in de juiste map. Alleen dan moet je met cmd het programma gaan uitvoeren.
Hoe moet dit? Ik heb de ACME installer gewoon in C:/ staan.

Wat moet ik dan typen? Ik heb onderstaande gelezen, maar waar moet het precies staan? De command promt staat overigens standaard op C:/users/netbook
“C:\Program Files\Palm, Inc\novacom” boot mem:// < ACMEInstaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Tonkey schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:13:
Ik snap er nog maar weinig van, installeren wil gewoonweg nog niet lukken.
Wat doe ik fout?

De drie files staan op de tochpad, in de juiste map. Alleen dan moet je met cmd het programma gaan uitvoeren.
Hoe moet dit? Ik heb de ACME installer gewoon in C:/ staan.

Wat moet ik dan typen? Ik heb onderstaande gelezen, maar waar moet het precies staan? De command promt staat overigens standaard op C:/users/netbook

[...]
Zo heb ik het gedaan:

Het bestand ACMEinstaller+moboot in de map C:\program files\palm, inc\ zetten. Je opent CMD en doet:
cd /
cd program files
cd Palm, inc
en vervolgens:
novacom boot mem:// < ACMEInstaller

Dit is de manier die ik gebruikt heb, omdat het bij mij anders ook niet werkte... maar nu dus wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
joris1989 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:32:
[...]

Zo heb ik het gedaan:

Het bestand ACMEinstaller+moboot in de map C:\program files\palm, inc\ zetten. Je opent CMD en doet:
cd /
cd program files
cd Palm, inc
en vervolgens:
novacom boot mem:// < ACMEInstaller

Dit is de manier die ik gebruikt heb, omdat het bij mij anders ook niet werkte... maar nu dus wel :9
Kijk, zo werkt cmd dus. Bedankt _O_

Edit: Wat werkt het goed! De betaalde apps staan er weer op, en werken. Alleen de gebruikelijke bugs tegengekomen (wegvallende wifi en niet meer uit de aan willen springen uit standby)

[ Voor 24% gewijzigd door Tonkey op 15-10-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik heb nu alles erop, inclusief de Market fix zodat Maps enzo ook werken. Alles werkt eigenlijk wel prima, alleen als WebOs net zo veel Apps zou hebben als Andriod zou ik meteen weer terug switchen. Wat ziet Andriod er eigenlijk lelijk uit, en ook het multitasken werk veel minder, ik zit nu telkens met een Task killer al mijn apps te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Rev! schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:48:
Ik heb nu alles erop, inclusief de Market fix zodat Maps enzo ook werken. Alles werkt eigenlijk wel prima, alleen als WebOs net zo veel Apps zou hebben als Andriod zou ik meteen weer terug switchen. Wat ziet Andriod er eigenlijk lelijk uit, en ook het multitasken werk veel minder, ik zit nu telkens met een Task killer al mijn apps te killen
Waarom zou je apps killen? Het ding heeft 1GB ram beschikbaar. Ik kom met tientallen apps open nog niet eens op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:09
Heb een paar uur geleden android op mn Touchpad gezet en alles deed het prima. Ik heb hem even met rust gelaten,maar nu start ie niet meer op. Heeft dit te maken met de standby bug?en wat moet ik nu doen om mijn touchpad weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

yassiro schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:09:
Heb een paar uur geleden android op mn Touchpad gezet en alles deed het prima. Ik heb hem even met rust gelaten,maar nu start ie niet meer op. Heeft dit te maken met de standby bug?en wat moet ik nu doen om mijn touchpad weer aan de praat te krijgen?
Het kan 2 dingen zijn:

- Je accu is op (soms is hij "opeens" leeg, lijkt een bug te zijn)

- Hij is vastgelopen is slaap

Oplossing:

Oplader aansluiten (paar minuten wachten) en dan proberen op te staren, lukt dit niet Home + Power +/- 10 seconden inhouden (dan reset hij volledig)

[ Voor 3% gewijzigd door Kwastie op 15-10-2011 19:17 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste