Er is een apart Android topic voor de Touchpad. Misschien kan je beter daar vragen.
het Android op HP Touchpad topic
het Android op HP Touchpad topic
Nogmaals, voor de duidelijkheid, er is dan wellicht een fout gemaakt. Zoals eerdere users hebben aangegeven en mijn eerdere ervaring met HP webOS service is dat er geen pickup&returns worden gemaakt door HP voor Touchpads.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:56:
Lekker dan, staat er net een UPS-koerier aan de deur om m'n TP op te halen. Heb ik alleen vrijdag al per PostNL verzonden à EUR 19,80
Dus: Let op! Wanneer je je TP voor een garantiereparatie naar Hongarije moet verzenden: Wacht even een paar dagen na contact met WebOS servicedesk en verzend de TP nog niet. Kans is erg groot dat UPS hem op komt halen voor gratis Pickup&Return verzending.
Niet in de instructiemail vanuit de WebOS servicedesk, noch in de telefonische conversatie werd hierover gesproken. Heb voor de zekerheid maar even een kopie gemaakt van het adresA4-tje/opdracht van UPS voor het geval er ergens iets mis zou gaan.
Verwijderd
Als ik via de webos fotobrowser door picture map's foto's blader, en rechtsonder op dat symbool met die opgestapelde streepjes klik kan ik "set as wallpaper" kiezen, waarna alle landscape en zelfs de meeste portrait mode foto's mooi beeldvullend als wallpaper werken.Tomino schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:07:
Ik kan hem maar niet vinden; de app om goed wallpapers als achtergrond in te stellen.
Je moet precies de goede maat hebben voordat hij mooi fullscreen komt, maar hier moeten toch ook apps voor zijn? Dat hij automatisch stretched of spanned? Ik zoek dus een wallpaper app die je je eigen wallpapers kan uit laten kiezen. Interfacelift of Switcharoo doen dit dus niet..
[ Voor 85% gewijzigd door pven op 12-02-2012 12:42 ]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door pven op 12-02-2012 12:42 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat ziet er zeer goed uit voor de HP Touchpad bezitters!Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:19:
Van twitter
https://twitter.com/#!/St...status/168496142353567746
@wheelerk2011 Yes, as part of our partnership with @HP we will be offering #TouchPad owners a free #Windows8 WOA upgrade from #WebOS
Touchpad eigenaars kunnen dus oficieel Windows On Arm (WOA) gaan draaien!
is dat niet een fake twitter profiel, ik geloof er niks van.Vjenne-ICT schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:29:
[...]
Dat ziet er zeer goed uit voor de HP Touchpad bezitters!
|>
Helaas: https://mobile.twitter.com/stevensinofsky/aboutVjenne-ICT schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:29:
[...]
Dat ziet er zeer goed uit voor de HP Touchpad bezitters!
Bio: I'm all about Windows 8 right now. And having a laugh. Oh, I'm not 'the' Steven Sinofsky by the way. He's got a little project to focus on for now.
[ Voor 27% gewijzigd door Lex_brugman op 13-02-2012 00:08 ]
Mijn ervaringen zijn ook hetzelfde. ik heb geen touchstone, maar heb met de normale lader ook tweemaal uren nodig gehad voordat hij wat deed.bszz schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:05:
Afgelopen week de Touchpad op de touchstone gelegd en de volgende dag was hij leeg! In beeld alleen het "lege batterij" symbool maar de TP werd niet opgeladen. Daarna de TP maar rechtstreeks op de bijgeleverde USB lader aan de stroom. Na een half uur nog zonder resultaat. 's Avonds was de TP plotseling weer gaan laden en nu doet ie het ook weer op de Tochstone.... Kan het zijn dat de batterij een minimale spanning moet hebben om überhaupt te kunnen laden?
Gisteren weer een 70% volle TP op de touchstone gelegd en 's ochtends was hij weer leegHeyJIJdaar schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:27:
[...]
Mijn ervaringen zijn ook hetzelfde. ik heb geen touchstone, maar heb met de normale lader ook tweemaal uren nodig gehad voordat hij wat deed.
[ Voor 18% gewijzigd door bszz op 15-02-2012 11:38 ]
Verwijderd
Ik heb je advies gevolgd, na wat gedoe is het mij gelukt om met WebOs Doctor hem opnieuw te installeren. Inmiddels heeft de tablet 2 dagen goed gewerkt en reeds nu is het ding wegens slechte geluidskwaliteit onbruikbaar om iets van filmpjes of muziek mee af te spelen.cornfed99111 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:10:
Ik had ook last van vergelijkbare problemen.
De enigste methode die bekend is om dit definitief weg te krijgen is om via WebOS doctor WebOS opnieuw te installeren op je Touchpad.
Ik heb een simpelere oplossing gevonden: WebOS niet meer gebruiken. Werk nu bijna uitsluitend met ICS.
Maar je kan ook wachten op de volgende WebOS update. Zal dan vast wel gefixed worden.
[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 03-05-2012 13:15 ]
Verwijderd
Gepraat via live-chat en daar werkt het ook.saveljos schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:18:
Kan het kloppen dat HP geen mail adres heeft voor de garantie afdeling?
Ik vind alleen Engelse telefoon nummers, en dan gaat het mij nooit lukken om iets uit te leggen.
[ Voor 25% gewijzigd door saveljos op 13-06-2012 18:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Slimme keuze.. vandaag inmiddels een vervangende Touchpad gekregen na 4 reparaties! Gelukkig alleen voor de eerste keer verzendkosten moeten betalen.. daarna waren het fuckups van HP's waardoor ik in feite op dat foutje kon inspelensaveljos schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:14:
[...]
Gepraat via live-chat en daar werkt het ook.
Je hoeft dus niet perse te bellen.
Kreeg te horen dat ik foto's naar bepaald adres moest mailen met order-nummer in subject. Nu alleen nog wachten op respond.
EDIT:
geen respond gekregen dus maar weer via online chat gepraat.
kreeg alles te horen over hoe ik het moet verzenden en waar na toe, ook kreeg ik te horen dat verzendkosten naar Hongarije voor mijzelf zijn. dat is mij iets te duur voor wat barsten. dus maar weer gecanceld.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Kaninho op 11-08-2012 21:54 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2012 09:15 ]
Yes, ik had de powerbutton en de home button ingedrukt en het is gereboot. Heb uiteindelijk android erop gegooid en alles werkt nu naar behoren.Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 09:09:
Bij liep de installatie van de toen laatste CM9 versie ook eerst vast en bleef het steken met de double pingiuns shell. Uiteindelijk bleek dat die tutorials niet bedoeld zijn voor CM9 nightlies, maar voor de eerdere min of meer stable releases, waarbij je pas achteraf update naar die nighlties en al haar features. Ook werd ik afgeraden om update[...].zip te gebruiken maar gewoon een update uit te voeren door telkens een soort fresh install ui te voeren waar je gewoon die delvish? cache wiped. Dit werkt perfect en kan zelfs gemakkelijk met de ROM manager. Alles wordt netjes geupdate en al je data behouden.
PC Doctor heb ik maar een keer gebruikt. Ik herinner me niet dat ik daar iets voor heb gedownload of geinstalleerd, maar dat het via die webos website gebeurt waar je je email/account/... associeert met je touchpad. Je kon via die website de touchpad volledig resetten en zelfs desassocieren van je email. Het resultaat is dan een lege touchpad waar je de hele setup moet doen zoals de eerste keer nadat je hem uit de verpakking haalde.
Edit: Probeer eens de power button en center button gelijktijdig in te drukken voor een 15-tal seconden. Hij zou dan normaal moeten rebooten naar webos (of die bootmanager die je installeerde voor android) en dan kun je een shutdown doen vanuit WebOS.
Je hebt blijkbaar maar 1 jaar garantie op de Touchpad dus neen.triesvan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:56:
Kan je nog steeds een gratis Case krijgen als je scheurtjes hebt bij de speakers?
Verwijderd
Even een tussentijdse update i.c.m. een schopje:cornfed99111 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 01:02:
Dat gaat wel hard zeg! Binnen twee dagen al meer dan $10.000 binnen.
Dus dat gaat wel goed komen, denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door ronaldinho op 12-05-2013 00:04 . Reden: Updaten van bericht ]
$35.000 grens inmiddels voorbij! Nog wat dagen te gaan, dus dat is mooi meegenomenVerwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:42:
Yeah!
http://www.kickstarter.co...-webos-on-the-hp-touchpad
May there be hope for WebOS!
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2013 10:03 . Reden: spelfout! ]
Verwijderd
Wat kun je dan nog met je touchpad doen?webOS Cloud Services to end January 15, 2015
Cloud services support for webOS devices will be ending on January 15, 2015. We appreciate
our customer's loyalty the webOS platform. But now, more than three (3) years after the last
device was sold, only a small fraction of the devices are still connecting. Therefore, the time has
come to shut down the services.
All devices running webOS devices will continue to run after the cloud services are terminated.
However, they will no longer be able to:What this means to you:
- Download new apps or updates. The HP App Catalog will be unavailable after the shutdown
- Backup or restore devices from the cloud
- Setup new devices
- Recover lost passwords
There will be additional reminders as the final shutdown approaches. An FAQ can be found at
- The HP App Catalog will stop supporting new app purchases on November 1, 2014
- Updates may be posted by developers until November 10, 2014 and users can download
any available updates until the services shut down- You should make arrangements to backup or transfer your contacts, etc.prior to the service
shutdown on January 15, 2015- You will no longer be able to backup, restore, reset or initialize a webOS device as of
January 15, 2015
http://news.hpwebosnewsle...t/hBlrh0dPtxj0PwQ04W5N0Et
TimelineHP webOS Cloud Services
- 10/15/14 Announcement to users and developers
- 11/1/14 New app purchases end
- 11/10/14 App update submissions end
- 1/15/15 Public shutdown of services
To unsubscribe from further emails on this topic, please click here
[ Voor 6% gewijzigd door cornfed99111 op 22-10-2014 20:36 ]
Verwijderd
Ik ga me er aan wagen! Eerst de oude versie verwijderen zo te lezen... Toch weer lang geleden allemaalalex3305 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:35:
Dat dacht ik ook, maar ik ben nu toch wel heel tevreden met 4.4 hoor. Het is nu echt heel erg makkelijk en staat goed beschreven op XDA. Sterker nog, het is een driver installeren, batch bestandje starten en drie bestanden kopiëren en je bent klaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Tonkey op 23-10-2014 18:58 ]
[ Voor 36% gewijzigd door ronaldinho op 06-01-2015 20:48 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 08-02-2016 10:29 ]
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 15-02-2016 00:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq