Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 10:16
Mede-auteur:
  • kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09

kronolith

Het grote "Android op HP Touchpad" topic

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/347jjw6.png

Inhoudsopgave

Disclaimer

Als eerste een waarschuwing! De HP Touchpad is niet ontworpen voor Android, deze wordt geleverd met WebOS. Het installeren van Android op je Touchpad brengt risico's met zich mee, zoals het hacken van alle apparaten :)

Mocht je toch problemen ondervinden met de genoemde procedures, bedenk je dan dat je met experimentele software bezig bent. Alle risico's zijn voor jezelf. Nu dat gezegd is... kunnen we iets leuks gaan doen!

Het topic is nog een beetje in aanbouw, dus heb nog even geduld.

Introductie

Zoals een flink aantal van ons al weten kan er sinds een tijdje Android geïnstalleerd worden op de HP Touchpad. Het is een alpha dus er zijn bugs aanwezig, desalniettemin draait alles al redelijk stabiel.

19 oktober is Android versie 4 (Ice Cream Sandwich) uitgekomen en deze versie kan veel bieden voor de HP Touchpad. Tot nu hadden we Gingerbread (voor telefoons) en Honeycomb (voor tablets), met de komst van ICS is er een nieuwe versie die de laatste 2 samenvoegd en dus voor zowel telefoons is als tablets!

Totdat ICS geport gaat worden naar de touchpad moeten we het redden met Gingerbread.

Verschillende ROM's

CyanogenMod 7
Cyanogen is de eerste stabiele rom voor de Touchpad. Deze rom is inmiddels bij Alpha 3.5 aanbeland.
Klik hier om naar het officiële bericht op RootzWiki te gaan, deze bevat ook de tutorial.

Hieronder de changelog van Alpha 3.5 ten opzichte van Alpha 3

* Video playback improvements
* UI Composition improvements(nothing major)
* 3D speed improvements in some circumstances
* 3D game compatibility improvements(Shadowrun tested, but other games may work better as well)
* Some changes to wpa_supplicant, remains to be seen whether it makes any difference

MIUI
Deze zeer populaire rom is inmiddels ook verkrijgbaar voor de Touchpad. Om MIUI te kunnen installeren, moet je wel eerst Cyanogenmod op je Touchpad zetten. Hoe dat moet kun je hierboven vinden.

LET OP: Deze versie van MIUI bevind zich nog in pre-alpha versie. De belangrijkste dingen zoals audio, touchscreen, WIFI en bluetooth werken, maar er is nog geen on-screen menu voor knoppen als home, back en menu. Ook is deze rom nog niet stabiel!

Wil je MIUI wel eens proberen? Hier vind je alle info die je nodig hebt!

Ice Cream Sandwich (Android 4.0)
Ice Cream Sandwich is op het moment van schrijven nog niet uit voor de Touchpad, maar, als we de ontwikkelaars moeten geloven, gaat deze wel komen! Zier onder andere de volgende tweet van Dalingrin van 1 december 2011: Touchpad ICS updates hopefully coming soon™ en Everyone should thank @Jcsullins. He helped get the Touchpad input problem fixed. Still a ton of work to do so don't expect anything soon van 4 december 2011.

Volg de Twitter van Dalingrin om op de hoogte te blijven!

FAQ

[q] Waar kan ik bugs melden of de status van huidige bugs zien?
[a] http://code.google.com/p/cmtouchpad/issues/list

[q] M'n HP Touchpad lijkt vastgelopen, hoe kan ik deze resetten?
[a] Druk de Home en de Power knop tegelijk in voor 30 seconden.

[q] Wanneer werkt versie X of functie Y volledig?
[a] Het CyanogenMod team werkt met de filosofie: "It's done when it's done", wanneer iets af is weten we dus wanneer zij het aankondigen.

[q] Volgens mij heb ik m'n Touchpad ge-bricked, wat nu?
[a] Dit klinkt als een klus voor de WebOS Doctor, volg deze link en probeer de herstelprocedure. http://ws.hpwebos.com/webosdoctor/sorry.htm. Als je hulp nodig hebt met het gebruik van de WebOS Doctor, klik dan even op deze link: http://www.webos-internals.org/wiki/How_To_Recover

Video's

Tutorial over het installeren van ACMEInstaller

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
ACMEInstaller demonstration with dualboot capabilities
CM7 first boot

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
CM7 first boot on HP Touchpad
MIUI op de Touchpad

Bekijk op YouTube
MIUI Android ROM on the HP TouchPad

[ Voor 255% gewijzigd door kronolith op 20-12-2011 10:01 ]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 09:10
Dan mag er wel een leuke topicstart komen ;)

@raydekok
Ik wil best een basis neerzetten, maar heb op dit moment (en komende dagen) geen tijd. Kan van het weekend wel een poging wagen.

[ Voor 73% gewijzigd door M-Opensource op 19-10-2011 13:04 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
voel je geheel vrij, wil je dat doen?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 19:49
* At least one type of "sleep of death" (TP won't wake up) has been fixed
* Wifi should no longer hang in sleep
* Battery drain issues have been (partially) addressed

Beter :D , helaas nog niet alles, maar dat komt ook wel goed. Zo maar eens de Alpha 2 instaleren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Net een update naar Alpha 2 uitgevoerd zonder problemen. Subsonic geïnstalleerd en muziek aan het luisteren via Bluetooth, helaas hapert de muziek nu en dan... Is waarschijnlijk dit issue, heeft momenteel status delayed voor Alpha 3. Voor de rest positief: nog geen FC's en in de market zijn nu meer apps te vinden dan met Alpha 1. Battery drain is ook een stuk minder en stand-by lijkt betrouwbaarder.

Ze zijn meer dan goed bezig bij CM!

[ Voor 0% gewijzigd door dEBASERpIX op 19-10-2011 14:42 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
absoluut ziet er meer dan netjes uit. hopelijk gaat alles nu snel en fixen ze de meeste punten in no time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Ondertussen alpha 2.1 lijkt het. Niet helemaal helder of dit nu weer een nieuwe is.

[ Voor 48% gewijzigd door rhos op 19-10-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
raydekok schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:16:
Ondertussen alpha 2.1 lijkt het. Niet helemaal helder of dit nu weer een nieuwe is.
Kan je eenvoudig controleren. Heb zelf deze installed en bij mij staat er bij About Phone > Build Number > GRJ22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:27
Hmm, na gister WebOS te hebben geupdate deed Moboot (logisch) niets meer. Eerst WebOS hersteld via de doctor (was toen niet veel bekend, had vrijwel direct na de release geupdate). Dit verliep verder prima.

Op advies van Rootzwiki gewoon Moboot via ACMEInstaller weer geinstalleerd. Helaas verschijnt CM niet in het boot menu. Ook geprobeerd om daarna nog CM ook via ACME te installeren, hier is ie snel mee klaar, maar vervolgens weer niets in Moboot.

Iemand tips? Zal sowieso straks Alpha 2 proberen, wie weet is dan alles opgelost.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
mouzetc schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:40:
Hmm, na gister WebOS te hebben geupdate deed Moboot (logisch) niets meer. Eerst WebOS hersteld via de doctor (was toen niet veel bekend, had vrijwel direct na de release geupdate). Dit verliep verder prima.

Op advies van Rootzwiki gewoon Moboot via ACMEInstaller weer geinstalleerd. Helaas verschijnt CM niet in het boot menu. Ook geprobeerd om daarna nog CM ook via ACME te installeren, hier is ie snel mee klaar, maar vervolgens weer niets in Moboot.

Iemand tips? Zal sowieso straks Alpha 2 proberen, wie weet is dan alles opgelost.
Je had het simpel kunnen houden door gewoon moboot opnieuw te installeren met de ACMEInstaller volgens de aanwijzingen in de readme.

Voor iedereen die naar CM7 2.1 wil is dit artikel op liliputing.com interessant. http://liliputing.com/201...-2-on-an-hp-touchpad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Android op de TP werkt al veel beter met de Alpha2 versie. Wifi heeft nog steeds kleine problemen, maar al een grote verbetering met Alpha1. Overklokken tot het Max toelaatbare gaat hier prima en draait dan net op 1.7+GHz. Alleen ben ik vrij snel uitgekeken op Android 2.3 en is het wachten op 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Draait hier ook prima, geluid werkt nu ook via de hoofdtelefoon aansluiting. Gister het ding met 15% batterij naast me bed gelegd, en vanmorgen hoorde ik alweer mails binnenkomen, hij loopt dus niet meer leeg en ook wifi valt niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
het vreemde is dat bij mij in de alpha2 hij nu wel in een sod valt. ik heb nu al vaker moeten resetten met "home" en "power" dan in de alpha1. vreemd verhaal. ik hoop dat ze hier snel wat aan kunnen doen.
lijkt erop dat als je hem zelf met power uitzet de boel crashed maar laat je hem zelf in sleep gaan dat het dan ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Heb de topicstart een beetje aangepast, het is nu iets duidelijker dat we een groot en gezellig topic gaan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
M-Opensource schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:04:
Heb de topicstart een beetje aangepast, het is nu iets duidelijker dat we een groot en gezellig topic gaan maken ;)
_/-\o_ dank je _/-\o_ mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Nice! Van het weekend maar eens installeren. Weet iemand hoe het zit met de "back" button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Haijo schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:16:
Nice! Van het weekend maar eens installeren. Weet iemand hoe het zit met de "back" button?
yep, is een on screen knop geworden. is aan te passen en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 16:49

Kwastie

Awesomeness

Sinds alpha 2 is het echt een stuk beter, de accu loopt nu bijna niet meer leeg :)

3% accu verloren in +/- 10 uur

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135383

Ze zijn echt goed bezig daar!!

Ik ga toch nog even wachten tot een latere release.

Zien jullie verschil in beeldkwaliteit bij het draaien van Android? Ik heb het idee dat het beeld niet zo strak en scherp is onder webOS. Nu gebruik ik naast de TP een iPad 1 en daarop staat het beeld als een huis, wellicht dat dit mijn mening beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
Anoniem: 135383 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:30:

Zien jullie verschil in beeldkwaliteit bij het draaien van Android? Ik heb het idee dat het beeld niet zo strak en scherp is onder webOS. Nu gebruik ik naast de TP een iPad 1 en daarop staat het beeld als een huis, wellicht dat dit mijn mening beinvloed.
Beeldkwaliteit onder android vergeleken met welke WebOS versie? Met de laatste update WebOS is dit namelijk sterk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 16:49

Kwastie

Awesomeness

Anoniem: 135383 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:30:

Android beeldkwaliteit is inderdaad wat minder, maar zo gauw ICS er is zou dit opgelost moeten zijn, dit kom vooral door de launcher omdat deze gelimiteerd is aan de maximale resolutie van Gingebread (hij is geprogrameerd voor 854 × 480 als ik het goed heb)

[ Voor 12% gewijzigd door Kwastie op 20-10-2011 11:49 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
bszz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

Beeldkwaliteit onder android vergeleken met welke WebOS versie? Met de laatste update WebOS is dit namelijk sterk verbeterd.
ligt helemaal an je beeld sterkte. ik moet zeggen dat ik android behoorlijk helder vindt bij volledige helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135383

raydekok schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

ligt helemaal an je beeld sterkte. ik moet zeggen dat ik android behoorlijk helder vindt bij volledige helderheid.
Het kan natuurlijk ook liggen aan het gebruikte lettertype binnen WebOS, maar ik vind de letters wat "zacht" overkomen. Missen net dat beetje scherpte en ik vind ze te dicht op elkaar staan.
Ik moet wel zeggen dat het met 3.0.4 inderdaad verbeterd is.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135383 op 20-10-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
ik vind de beeldkwaliteit van Android ook minder, maar dat zal(zoals Kwastie zegt) ook wel komen doordat Android 2.3 niet voor tablets is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDDkapoet
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-07-2020
Sinds update 3.04 is de browser op webOS wat sneller geworden. Ik vind het lastig om te kiezen tussen Android en webOS.
Ondanks het fijne multitasken onder webOS vind ik de snelheid en apps van Android toch zwaarder wegen. En de performance wordt natuurlijk alleen maar beter, CM7 is immers nog in alpha fase.

Ik heb wel het gevoel dat mijn ouders webOS wat intuïtiever vinden.

Nog een vraagje: is er een app die een andere app start zodra je de batterij oplaadt? Soort van exhibition mode? Zodat er bijvoorbeeld een klok, of buienalarm wordt getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:05

mendel129

Radioactivator

als je nu van alpha1 naar alph2.1 gaat, verlies je dan al je geïnstalleerde apps op je toestel? :?

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
mendel129 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:56:
als je nu van alpha1 naar alph2.1 gaat, verlies je dan al je geïnstalleerde apps op je toestel? :?
ligt er aan.
als je het zo doet doet niet:

download de alpha en zet op je sd, ergens waar je hem terug kan vinden
start opnieuw op maar dan in recovery mode.
ga dan met volume up en down naar wipe cache en bevestig met je home knop.
dan ga je naar installeer zip van sd.
ga naar de map waar je alpha staat en selecteer deze. ook met home knop.
dan installeer je daarna nog een keer de gapps om ook toegang tot de market te hebben
dan start je opnieuw op en klaar ben je. alles apps staan er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-06 14:35
Kan iemand zeggen of ze nog gaan werken aan een tablet android-versie voor de Touchpad (gingerbread zeker ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Breezz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:08:
Kan iemand zeggen of ze nog gaan werken aan een tablet android-versie voor de Touchpad (gingerbread zeker ?)
In de TS staat dat Android (Gingerbread) beschikbaar is. De status is op dit moment Alpha 2.1 versie. Ik verwacht niet dat deze versie verder zal worden uitgebreid aangezien Ice Cream Sandwich bijna uitgegeven wordt (de sources). Wanneer deze er zijn zal deze versie klaargestoomd worden voor de Touchpad.

Eventjes geduld nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-06 14:35
Mijn excuses, ik bedoelde dus Ice Cream Sandwich ..
Dus deze wordt, wanneer de sources worden vrijgegeven, ook geport naar de touchpad, leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Heren! edit: en (wellicht) Dames!

De rootzwiki pagina is vernieuwd: http://rootzwiki.com/topi...yanogenmod-master-thread/

oa:
Help! I've been getting this screen of death issue I've been hearing about!
Well, good news that it has already been fixed for the 3rd Alpha Release, so now you have 2 options, you can wait for the 3rd alpha, or apply the patch now.
Working SoD Fix

Ik wacht zelf nog even op alpha 3 :) Er is iig weer wat nieuws! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-06 20:34
Dat is wel mooi! Ik hoop echt dat ICS komt voor de TP dan hebben wij zeker de beste tablet.

• ALPACINO
Ik heb net ook android opgezet maar alleen heb ik een probleem met youtube 1080p want Tp hapert als een gek met zowel standaard browser als Opera. Met Webos heb ik geen problemen. Iemand een oplossing?

En inderdaad android 2.xx is best onscherp zelfs wallpaper ziet niet uit :+

• M-Opensource
ALPACINO schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:38:
Ik heb net ook android opgezet maar alleen heb ik een probleem met youtube 1080p want Tp hapert als een gek met zowel standaard browser als Opera. Met Webos heb ik geen problemen. Iemand een oplossing?

je gebruikt youtube vanuit de browser, heb je de native youtube app al geprobeerd? Wellicht dat dat verschil maakt.

• Eypo
ALPACINO schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:38:

Mocht je dat willen verbeteren :

https://market.android.co...=com.khanning.tpwpapplier

[ Voor 12% gewijzigd door Eypo op 10-11-2011 14:34 ]

• ALPACINO
M-Opensource schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:13:
[...]

je gebruikt youtube vanuit de browser, heb je de native youtube app al geprobeerd? Wellicht dat dat verschil maakt.
Met de Youtube app zijn er geen problemen maar volgens mij kun je ook geen 1080p afspelen met de app. Heeft het misschien te maken dat android zulke hoge resoluties niet ondersteunt?

@Joris1989; Ik heb net geprobeerd maar waar haal je dan de wallpapers vandaan die aan de eisen van de app voldoen (1500 bij nog wat?)

• Eypo
Je kan naar mijn idee gewoon een afbeelding kiezen (.png, .jpg of .jpeg) die groter is dan 1536 x 1024. In de app kies je dan voor de wallpaper en vervolgens apply. Dat is het idee volgens mij, ik heb het zelf nog niet gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:59
Hebben jullie geen problemen met het vinden van geschikte tablet apps voor je touchpad? De standaard mail app neemt bijvoorbeeld het hele scherm in beslag voor de lijst met mails. Er zijn wel android apps speciaal voor tablets, maar die werken alleen maar vanaf android 3.0. Er worden toch ook gewoon andere (goedkopere) tablets met android 2.3 verkocht?

• mouzetc
Trestry schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:53:
Er worden toch ook gewoon andere (goedkopere) tablets met android 2.3 verkocht?
I don't get your point here?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168588

Trestry schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:53:
Hebben jullie geen problemen met het vinden van geschikte tablet apps voor je touchpad? De standaard mail app neemt bijvoorbeeld het hele scherm in beslag voor de lijst met mails. Er zijn wel android apps speciaal voor tablets, maar die werken alleen maar vanaf android 3.0. Er worden toch ook gewoon andere (goedkopere) tablets met android 2.3 verkocht?
Zie deze link:

http://rootzwiki.com/topi...ed-apps-for-cm7-touchpad/

Een goede email app is bijvoorbeeld Kaiten Email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 15:31
Als je deze post op rootzwiki leest met de twitter berichten lijkt het erop dat er in ieder geval eerst nog een Alpha 3 voor TP gaat komen op basis van de 2.3.4 source.

We kunnen dan gaan hopen dat we begin 2012 een TP hebben met ICS erop.

Tot die tijd red ik me prima met WebOS. Dat bevalt me in het algemeen toch beter dan Android 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
D-Orange schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:41:
Als je deze post op rootzwiki leest met de twitter berichten lijkt het erop dat er in ieder geval eerst nog een Alpha 3 voor TP gaat komen op basis van de 2.3.4 source.

We kunnen dan gaan hopen dat we begin 2012 een TP hebben met ICS erop.

Tot die tijd red ik me prima met WebOS. Dat bevalt me in het algemeen toch beter dan Android 2.3.
Alpha 3 is beschikbaar via Rootzwiki!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Ik moet zeggen dat Alpha 3 stukken soepeler draait! :) Tot nu toe werkt het heerlijk. De Facebookapp crashed nog steeds maarja... EN de HP Touchpad is terug te vinden in de online marker(market.android.com). Very nice!

Edit: En ook geen SoDs tot nu toe 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Eypo op 24-11-2011 11:13 ]

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 23:35
Ik heb geupgrade van a1 naar a3 maar krijg nu de melding dat mn sd card beschadigd is, kan m niet formateren, kennen jullie dat?

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:03
Ik ben eindelijk ook over naar CM7 A3. So far so good. Dingen die ik wil werken beter. Bijvoorbeeld de hele krant (NRC Handelsblad) downloaden en lezen. Daarbij natuurlijk gebruik maken van pinch en zoom wat lekker werkt.
Met WebOS kon ik ten eerste al niet die krant downloaden en ten tweede niet zoomen zonder kwaliteitsverlies.

Ik heb echter wel nog een vraag. Hoe kan ik snel de brightness aanpassen? Dat was echt ideaal bij WebOS. En hoe kun je een percentage naast je batterij weergeven zodat je beter weet hoe het ermee staat?

• marcos5
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
Opperhoof schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:37: En hoe kun je een percentage naast je batterij weergeven zodat je beter weet hoe het ermee staat?
Als je de app Batterij Indicator installeert, krijg je netjes bovenin de statusbalk een batterij icoontje met daarin het % te staan dat de batterij nog vol zit.

Ik heb er nu nog Alpha 2 op de Touchpad staan, maar wacht met upgraden totdat er hopenlijk snel, ICS aankomt.

• M-Opensource
marcos5 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:32:
[...]

Als je de app Batterij Indicator installeert, krijg je netjes bovenin de statusbalk een batterij icoontje met daarin het % te staan dat de batterij nog vol zit.

Ik heb er nu nog Alpha 2 op de Touchpad staan, maar wacht met upgraden totdat er hopenlijk snel, ICS aankomt.
Je kan 'm ook gewoon in de CM settings vinden, dan heb je geen aparte app nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
marcos5 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:32:
[...]

Ik raad je aan te upgraden naar Alpha 3. Voor mij is dat zo'n genot. Met Alpha 2 moest ik altijd maar kijken of mijn Touchpad niet leeggelopen was oid en nu is hij na 2 dagen op 75% met z'n batterij! Hij lijkt ook iets vlotter te reageren.
@ Opperhoofd: Dat kan je allemaal vinden in het cyanogenmod menu. (instellingen-> CM) En je brightness kun je veranderen door te slepen over de actionbar! Heerlijk CM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
joris1989 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:18:
[...]

Ik raad je aan te upgraden naar Alpha 3. Voor mij is dat zo'n genot. Met Alpha 2 moest ik altijd maar kijken of mijn Touchpad niet leeggelopen was oid en nu is hij na 2 dagen op 75% met z'n batterij! Hij lijkt ook iets vlotter te reageren.
@ Opperhoofd: Dat kan je allemaal vinden in het cyanogenmod menu. (instellingen-> CM) En je brightness kun je veranderen door te slepen over de actionbar! Heerlijk CM :)
""I KNOW ICS SOURCE WAS RELEASED" EDITION

Credits altijd voor de benamingen! En natuurlijk voor de geweldige Alpha's tot nu toe. Ik blijf ook even op Alpha 2. Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alleen maar WebOS gebruik, soepel en grafisch toch een stuk mooier / sneller. Denk dat als wanneer ICS een beetje stabiel is, het ook byebye WebOS is, ondanks dat het een superfijn OS is.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos5
joris1989 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:18:
[...]

Bedankt voor de tip, dat is wel een goede reden om over te gaan naar alpha 3, want alpha 2 loopt inderdaad vrij gauw leeg (de batterij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 11:51
mouzetc schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:19:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk alleen maar WebOS gebruik, soepel en grafisch toch een stuk mooier / sneller. Denk dat als wanneer ICS een beetje stabiel is, het ook byebye WebOS is, ondanks dat het een superfijn OS is.
Ben het volledig met je eens. Heb sinds beta 3 toch maar gewaagd om Android op mijn tablet te zetten en het valt me vies tegen eerlijk gezegd. Hiervoor geen Android kennis en ervaring gehad, maar je merkt aan Gingerbread eigenlijk al goed dat het niet gemaakt is voor een tablet, vandaar dat Honeycomb en ICS een hele vooruitgang zullen zijn, jammergenoeg dat er daarvoor nog geen release voor is voor op de TouchPad.

Tot die tijd zal ook ik blijven bij webOS. De tablet wordt immers door mij voornamelijk gebruikt voor PDF's, surfen en multimedia activiteiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11-2023
Opperhoof schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:37:
Ik ben eindelijk ook over naar CM7 A3. So far so good. Dingen die ik wil werken beter. Bijvoorbeeld de hele krant (NRC Handelsblad) downloaden en lezen. Daarbij natuurlijk gebruik maken van pinch en zoom wat lekker werkt.
Met WebOS kon ik ten eerste al niet die krant downloaden en ten tweede niet zoomen zonder kwaliteitsverlies.

Ik heb echter wel nog een vraag. Hoe kan ik snel de brightness aanpassen? Dat was echt ideaal bij WebOS. En hoe kun je een percentage naast je batterij weergeven zodat je beter weet hoe het ermee staat?
Opperhoof, ik heb precies hetzelfde probleem met WebOs: ik kan het NRC niet fatsoenlijk lezen en dat was nou net de reden waarom ik de Touchpad had aangeschaft. Uit jouw bericht lees ik dat dit wel goed gaat met Android, dus ga ik het ook maar even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Tweets van dalingrin, men is dus druk bezig met ICS voor de Touchpad :)
Touchpad ICS updates hopefully coming soon™
ATM we have a show stopping bug on the Touchpad with the input system that I haven't been able to workaround. No idea how long it will take
Overigens heb ik de TS even aangepast met de Alpha 3 info, een tutorial video en een klein beetje ICS nieuws :)

[ Voor 15% gewijzigd door M-Opensource op 01-12-2011 08:42 . Reden: topicstart info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11-2023
Dit wordt een mooi topic. Ik heb inmiddels Google Apps geinstalleerd, zodat ik mijn apps ook op de Touchpad kan gebruiken.
Op Youtube staat een duidelijke tutorial:

Bekijk op YouTube
HP Touchpad Installing Google Apps on CyanogenMod 7.1 (Android 2.3.7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos5
ICS komt steeds dichter bij (tweet van Dalingrin van vandaag) :

"Everyone should thank @Jcsullins. He helped get the Touchpad input problem fixed. Still a ton of work to do so don't expect anything soon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-06 16:12
Nice, bij ICS ga ik ook wel over op Android denk ik. Al vind ik webOS wel heel lekker werken maar mis zoals velen de apps.

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
MIUI rom is nu ook beschikbaar voor TP. Mooi!

Bekijk op YouTube
MIUI Android ROM on the HP TouchPad

[ Voor 37% gewijzigd door ALPACINO op 14-12-2011 22:33 ]

• M-Opensource
ALPACINO schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:33:
MIUI rom is nu ook beschikbaar voor TP. Mooi!

[video]
Heel mooi! Net nu ik gister m'n HP Touchpad te koop heb gezet... ik stap toch over op een native Android tablet :)

Ik zal dus ook niet meer de TS updaten als er nieuws is.

• Eypo
MIUI is idd ook veel nice! Alleen blijf ik toch bij CM7 (en later 9). Mijn tablet is alleen functioneel, daar hoeven van mij eigenlijk geen fratsen op :)

• rhos
M-Opensource schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:11:
[...]

Heel mooi! Net nu ik gister m'n HP Touchpad te koop heb gezet... ik stap toch over op een native Android tablet :)

Ik zal dus ook niet meer de TS updaten als er nieuws is.
ai das jammer, wie o wie voelt zich geroepen om deze TS te blijven doen. DM mij ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Heeft iemand al gta3 geprobeerd op TP?

Ik heb gisteren een stukje gespeeld maar graphics zijn wat minder dan op Ipad 2 Bijvoorbeeld er is geen verlichting in de avonden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ALPACINO schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:43:
Heeft iemand al gta3 geprobeerd op TP?

Ik heb gisteren een stukje gespeeld maar graphics zijn wat minder dan op Ipad 2 Bijvoorbeeld er is geen verlichting in de avonden enz.
Yup..framerate is ook lager dan op m'n Galaxy S2. Daardoor is het autorijden wel iets makkelijker omdat je meer tijd hebt om te anticiperen..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hij draait hier prima niet veel anders dan in bovenstaand filmpje. Ik draai CM7 3.5 op 1.5ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb CM7 alpha3(.0?) erop draaien zonder verdere tweaks.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:09
Inmiddels is Alpha 3.5 uit! http://rootzwiki.com/topi...mod-touchpad/#entry247602

EDIT: TS kleine update gegeven! Op/aanmerkingen graag via DM!

[ Voor 23% gewijzigd door kronolith op 20-12-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 09:26
Klopt het dat de touchstone niet werkt met Android? Of in ieder geval niet goed. Aangezien ik nu van iemand hoor dat zn Touchpad niet meer wil opstarten. Hij draait sinds gister android zonder problemen, tot vandaag dus. Na wat googlen lijkt het erop dat zn Touchpad gewoon leeg is en de Touchstone em niet heeft opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Touchstone + android gaat prima. Ik heb alle Cyanogenmod versies t/m alpha3.5 gedraaid icm tochstone geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Vreemd.. Misschien dat het aan de versie ligt (MIUI). Lijkt me sterk.. maargoed hij is toch niet de enige met dit probleem.

[ Voor 39% gewijzigd door Pred87 op 27-12-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Pred87 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:44:
Vreemd.. Misschien dat het aan de versie ligt (MIUI). Lijkt me sterk.. maargoed hij is toch niet de enige met dit probleem.
Je kunt de issue lijst doornemen om te kijken of het een bekend probleem is.

[ Voor 8% gewijzigd door bszz op 27-12-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
bszz schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:52:
[...]

Je kunt de issue lijst doornemen om te kijken of het een bekend probleem is.
Hij heeft het over MIUI. Zover ik weet is die niet op CM gebouwd en hebben die dus niet direct iets met elkaar te maken. Heb even op MIUI forum gekeken, maar geen melding vinden of touchstone-opladen nu wel of niet werkt op MIUI.
Nu dacht ik dat het opladen op zich puur hardwarematig was en dus het OS op zich niks uit maakt. Slechts of deze er nog op bepaalde manier op triggered, maar dat kan ik verkeerd hebben.

Enfin. Je zou het nog kunnen melden op Bugs en Issues topic (lekker overzichtelijk systeem..).

Eigen ervaring met CM is dat deze wel oplaadt op de TouchStone. Triggered er ook op door naar het lockscreen (oid) te gaan.

• Pred87
Heb het zelf met mn eigen TP + MIUI getest en geen probs. Het kan zijn dat hij gewoon niet oplaadde omdat hij helemaal leeg was en uit stond. Zelf niet getest of hij het dan nog oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos5
Het wordt steeds spannender, want ICS komt dichterbij :

Tweet van vandaag :

"dalingrin Erik Hardesty
Touchpad ICS status: Working: browser, market, wifi, audio, etc...Not working: video playback, a few odds and ends"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:56

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Het is dan nu eindelijk zo ver: ICS op de Touchpad!

Alpha 0 release van het CyanogenMod Touchpad Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 23:41

CodeIT

Code IT

Vanavond maar eens proberen.. Ik heb zelf de Galaxy Nexus en ik kan niet wachten tot ICS op mijn TP draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Hier is het net geïnstalleerd en alles werkt prima hier. Moet nog even wennen aan ICS en verwacht niet dat alles vlekkeloos gaat, maar in ieder geval Market al werkend e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:47
Hier ook een verse install. Ik heb eerst in CWM een factory reset gedaan, dan de ACMEInstaller.

Daarna heb ik de Google Apps geflasht, ook in CWM. Ik heb de gapps gevonden op XDA (linkje komt eraan, momenteel staat XDA op zwart door SOPA). Alleszins, hier is een downloadlink: *knip* dit linkje is te grijs.

Alles werkt vrij tot zeer goed momenteel, snel al mijn apps opnieuw kunnen installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 24-01-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339105

Die server is even niet bereikbaar ... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
CM9 Alpha0 heb ik over CM7 Alpha3.5 heen geinstalleerd en alle data is behouden. Moet dezer dagen er maar achter zien te komen of ik issues heb, maar tot nu toe geen problemen ondervonden.

Tablet lijkt sneller geworden te zijn en er zullen vast wel een paar apps zijn die het niet helemaal goed doen, maar voor een Alpha0 is het zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Werkt bij jullie GTA3 nog na installatie van ICS? Hier crasht hij meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-06 19:28
VPN en citrix werken nu ook echt heel mooi!
Ideaal voor werk-gerelateerde dingen dus.

[ Voor 3% gewijzigd door C.QL op 19-01-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Ik heb hem ook geflashed :) ziet er goed uit! Wel direct een wipe gedaan, de apps starten ging toch bijna niet. Ben op zich wel tevreden :) , die camera boeit me toch helemaal niet. (de HWA is nog wel jammer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 26-06 15:06
Het werkt allemaal beter dan ik had verwacht :-)
Ics is echt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 23:35
Ziet er goed uit. Nog wel wat kleine foutjes maar beleving is een stuk beter dan 2.3. Alleen laden lijkt nog niet te lukken. Moet zeggen dar de Gmail app een beetje tegenvalt. Had wel iets met 3 panes verwachts ipv alles onder elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Vanochtend werkte mijn touchscreen niet meer.. ik moest hem een harde reset geven.. en ik kan geen attachments saven/openen uit gmail? Herkent iemand deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Haha, hebben jullie ook een mail van Google?: Welkom bij uw Galaxy Nexus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
joris1989 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:33:
Haha, hebben jullie ook een mail van Google?: Welkom bij uw Galaxy Nexus! :)
Die heb ik ook gehad! :)

Het opladen gaat wel traag bij me. Als ik er op werk en hij zit in de stroom blijft hij status quo, dus verbruikt evenveel als hij kan laden.. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
C.QL schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:46:
[...]

Die heb ik ook gehad! :)

Het opladen gaat wel traag bij me. Als ik er op werk en hij zit in de stroom blijft hij status quo, dus verbruikt evenveel als hij kan laden.. Hoe zit dat bij jullie?
Voor het opladen is er een fix.
http://liliputing.com/201...-cyanogenmod-9-alpha.html

Onderaan bij punt 11 staat hoe je deze kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Ik vind ics echt veel en veel beter voor de HP touchpad. Vooral dat multitask menu is heerlijk. Alleen is hij nog een beetje sloom met typen. Wel done google en Cyanogenmod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Ik heb net ook ICS op TP gezet en werkt goed. Ik krijg alleen geen apps geïnstalleerd via ''Market'' krijg een download error. Heeft iemand een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
m3gA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Voor het opladen is er een fix.
http://liliputing.com/201...-cyanogenmod-9-alpha.html

Onderaan bij punt 11 staat hoe je deze kunt installeren.
Bedankt! Net wat ik nodig had. Nu gaat het opladen een stuk vlotter
ALPACINO schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:04:
Ik heb net ook ICS op TP gezet en werkt goed. Ik krijg alleen geen apps geïnstalleerd via ''Market'' krijg een download error. Heeft iemand een oplossing gevonden?
Even op de link van m3gA de recente gapps dowloaden en opnieuw installeren. Dan moet het normaal wel lukken. (Bij mij werkte dat in ieder geval.)

[ Voor 35% gewijzigd door C.QL op 20-01-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Bij mij crasht "E-mail" de hele tijd. Op zich geen probleem, maar moet de melding steeds wegklikken :P
Doh te snel, ik zie dat er een fix voor is :)

[ Voor 18% gewijzigd door Eypo op 20-01-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06 22:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bij mij draait ICS ook... Ben er tevreden mee.

Ik hoop alleen wel dat we via de ROM manager updates kunnen krijgen en niet steeds aan mijn PC moet hangen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 08:59
Iemand anders problemen met moboot? Als ik de TP herstart laat hij mooi de keuzes zien, maar de opties zijn niet te selecteren en hij start in ICS.

Was net zo onder indruk van webOS, kan ik er niet meer bij, haha (gelukkig is ICS niet echt een straf)

ben net als onze kroonprins ook een beetje dom, heb 't al

[ Voor 10% gewijzigd door Frenz64 op 24-01-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06 22:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Frenz64 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:27:
Iemand anders problemen met moboot? Als ik de TP herstart laat hij mooi de keuzes zien, maar de opties zijn niet te selecteren en hij start in ICS.

Was net zo onder indruk van webOS, kan ik er niet meer bij, haha (gelukkig is ICS niet echt een straf)

ben net als onze kroonprins ook een beetje dom, heb 't al
Je kan inderdaad niet het touchscreen gebruiken om je keuze te maken. Je moet met volume up/down en de home button the keuze maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Kleine heads-up: Alpha 0.5 is inmiddels uit.

LINK

Een dezer dagen toch ook maar ICS op mijn TP zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
Nou het is te merken! Rootzwiki is sloom op dit moment. Ik zal hem zo eens installen denk ik. :)
Changelog btw: (deze gelezen te hebben wacht ik nog wel ff)
Fix kernel crash that happened most frequently with Titanium Backup but also many other apps(fix found by verygreen)
Touchscreen fixes by Dees_Troy(helps with rapid distinct touches being interporated as a single motion)
Fix graphics corruption that was happening in some games
CM9 changes from Flemmard:
http://review.cyanog...m/#change,11944
http://review.cyanog...m/#change,11897
http://review.cyanog...m/#change,11973
CMStats added
Browser: open link in incognito mode: http://review.cyanog...m/#change,11894
Change needed for fsck replacement(was in alpha0 but wanted to make it explicit here until it is merged): http://review.cyanog...m/#change,11875
Other general changes that were merged since alpha0

[ Voor 80% gewijzigd door Eypo op 24-01-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
m3gA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 07:51:
Vanochtend werkte mijn touchscreen niet meer.. ik moest hem een harde reset geven.. en ik kan geen attachments saven/openen uit gmail? Herkent iemand deze problemen?
Zojuist heb ik dit ook mogen ervaren. Beeld uit en weer aan werkte niet maar na enkele seconden ingedrukt houden van de power knop kon ik het touchscreen weer gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 08:59
Hmm, eerste probleempje dient zich aan. Onder CM9 laadt de TP niet op, daar is een fix voor, maar die heb ik (nog) niet geïnstalleerd. Nu wil ik 'm er dus wel opgooien, maar ik ben CMW vergeten te installen. Ben er al achter dat ik het beste alles opnieuw kan flashen en dan dit keer incl. CMW.

Daarna kan die fix met CMW geflashed worden begrijp ik. Kan ik die eigenlijk meteen meenemen, evt, met de CM9 0,5 update die er al is, of moet ik dat erna doen? Heb me wezenloos gezocht, maar het word me niet echt duidelijk.

De TP staat al redelijk vol met appjes en tweaks, ben ik die kwijt als ik opnieuw installeer? (De back-up functie doet 't nog niet goed heb ik begrepen)

edit: al gevonden dat ik 0,5 mee kan flashen en daar zit de laad fix bij, da's duidelijk, maar data?

[ Voor 7% gewijzigd door Frenz64 op 25-01-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
m3gA schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 07:51:
Attachments saven vanuit Gmail was in het verleden volgens mij ook al niet mogelijk. Correct me if i'm wrong here. Dat zit gewoon niet in de Gmail app via GAPPS.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 20:17
Ik kan met mijn Touchpad met ISC wel gewoon attachments weergeven én opslaan. Het behoord dus tot de standaardfunctionaliteit van Gmail voor ICS.

bookmark offline Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 23:18

@Frenz64: Je kunt gewoon opnieuw flashen, zolang je geen wipe/data/cache doet (in CMW) blijven de apps gewoon staan.
redfoxert schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:23:
[...]

Attachments saven vanuit Gmail was in het verleden volgens mij ook al niet mogelijk. Correct me if i'm wrong here. Dat zit gewoon niet in de Gmail app via GAPPS.
Pagina: 1 2 3 Laatste