Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 14:59
redfoxert schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:23:
[...]

Attachments saven vanuit Gmail was in het verleden volgens mij ook al niet mogelijk. Correct me if i'm wrong here. Dat zit gewoon niet in de Gmail app via GAPPS.
Ik heb gapps opnieuw geinstalleerd en mijn calendar sync probleem is nu opgelost. Ik zal straks eens testen of ik nu ook attachments kan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Thx mobby1971, in de video van de reverend was me dat al wel een beetje duidelijk, maar omdat ik braaf the reverend volgde in de video, heb ik die wipe wel gedaan, maar alles staat inmiddels weer terug.

Had overigens wel een hick-up, omdat ik bleef hangen in het set-up van ICS. Een probleem wat blijkbaar vaker voorkomt de de Gapps versie die ik had (20110828). Na installatie van gapps_ics_4.0.3_v10 zou dat over zijn, maar bij mij dus niet. Toen kwam de briljante tech-tip om vier hoeken van het schermen te raken om het scherm te skippen. Dat werkte!

CWM staat er nu op, en hij laadt braaf tijdens ICS

zo leer je nog eens wat, btw ik heb nu wel een ietwat andere versie van gapp, de market heeft bijvoorbeeld niet volledig hetzelfde aanbod.

Oh ja, er kwam ook een een FBI scherm voorbij, een van de linkjes naar het gapp bestand leidde naar mega upload, heel apart

edit: vlgs mij is de Gapps versie voor een Galaxy Nexus (of een ICS smartphone), er zit geen maps in maar wel een niet werkende navi app (drive). Niet zo'n probleem, maar de fraaie buienradar HD mis ik op deze manier, mss toch maar weer die oude versie eroverheen flashen.

[ Voor 19% gewijzigd door Frenz64 op 27-01-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
[b]Frenz64 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:04:[/b

Niet zo'n probleem, maar de fraaie buienradar HD mis ik op deze manier, mss toch maar weer die oude versie eroverheen flashen.
Ik heb Buienradar HD er gewoon opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:32
Ik heb nu een week ook een touchpad. Primair gekocht om onze webwinkel ook tablet vriendelijk te kunnen hebben&houden met het juiste testwerk.

Android 4 stond er al op dankzij een mede-tweakert.

Wat mij opvalt is dat hij onder Android nog wel eens vast naait op de touchstone. Na wat proberen met resetten komt er weer leven in. WebOS nix aan het handje.

Meer mensen hier last van? Dit is namelijk niet handig zo..

[ Voor 0% gewijzigd door the noise op 29-01-2012 18:19 . Reden: tiepvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-06 21:36

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

the noise schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:18:
Ik heb nu een week ook een touchpad. Primair gekocht om onze webwinkel ook tablet vriendelijk te kunnen hebben&houden met het juiste testwerk.

Android 4 stond er al op dankzij een mede-tweakert.

Wat mij opvalt is dat hij onder Android nog wel eens vast naait op de touchstone. Na wat proberen met resetten komt er weer leven in. WebOS nix aan het handje.

Meer mensen hier last van? Dit is namelijk niet handig zo..
Zelf ondervind ik geen problemen met ICS op m'n Touchpad samen met de Touchstone. Wel zag ik een chargerfix langs komen voor mensen die problemen bleken te hebben. Weet niet of jouw probleem hier onder valt maar misschien kan het je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 20:17
Hier ook geen problemen met ISC en Touchstone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Nu online
Geen problemen met vastlopers (buienradar HD weer terug met eerste Gapps), wel valt de Wifi verbinding wel eens weg, onder webOS geen enkel probleem (en HD videos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
[Release][Alpha0.6] CyanogenMod 9 Touchpad

Alpha0.6 Release notes:

Another minor release. While working on bigger problems that will take a while I wanted to push out an update for some things that have happened in the last few days. This is primarily to get Flemmard's work out for more testing. This contains the start of CyanogenMod settings. However, most of the settings are not functional on tablets yet.

With this release I will also provide two flashable zips to allow you to easily switch between lcd density 120 and 160. The default is still 160 because it offers the greatest compatibility. Any lcd density value between 160 and 120 will ruin market compatibility. For those that would like a "higher resolution" look and feel, you may flash the 120 lcd density update.zip. This will copy a new build.prop and will update the launcher for proper display. I strongly recommend changing the font size in Settings->System->Fonts if you chose to do this. The 160 lcd density update is provided to easily revert the change.

Touchscreen fixes
Ability to hide the combined bar(navigation buttons and clock) for full screen. This uses the ICS api so it will require app support(not all apps have been updated). This is an option under Settings->[Interface]->System->Combined Bar (Credits to Flemmard)
Scrollable quick settings. This will require tweaking later to allow it to be bigger on the Touchpad but fixes overflow issue on 7" tablets with the new Bluetooth toggle. (Credits to Flemmard)
Reboot to recovery is working via the power menu(hold down power button). Note: reboot will sometimes shutdown rather than rebooting.
Preliminary support for Rom Manager. In order to use this you will need Rom Manager Premium because it is not official yet. In order to use it you will need to execute "Flash ClockworkMod Recovery" in Rom Manager. Confirm the model is cm_tenderloin, say yes that you have installed manually, and check ClockworkMod 3.x. Now you can use Rom Manager to flash update.zips. Official support should come soon.
Other general changes from syncing with latest changes

http://rootzwiki.com/topi...6-cyanogenmod-9-touchpad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Nu online
iemand 0.6 er al opgezet? Zo ja, de moeite waard qua density?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Shit; I f*cked it up.
Bijna 2 wkn geleden een kant-en-klare toudpad gekocht met android 4 d'rop.

Zojuist gestart om de fix voor het laden in bedrijf te stellen vanaf de pagina
http://liliputing.com/201...-cyanogenmod-9-alpha.html

Heb ik met m'n stomme kop de verkeerde file geselecteerd op de touchpad!! :(
Ik heb dus gepakt:
update-cm-9.0.0-RC0-Touchpad-alpha0.6-fullofbugs.zip
En niet alleen de fix voor het laden.

Wel trouw de stappen gevolgd als op bovenstaande site beschreven; maar voor de verkeerde patch.

Nu kom ik bij het opstarten via moobot 0.3.3 > boot CM_Brikes-Kernel niet verder dan die oplichtende vlakken ...

Het lijkt me dat wat ik erop gezet heb een laatste versie ergens voor is en misschien op een andere manier moet installeren dan die charge-fix .. maar nu heb ik in ieder geval de boel verkloot.

Als iemand een tip heeft hoe dit op te lossen dan verneem ik het graag want ik heb het hele proces van het android_op_touchpad verhaal niet gevolgd maar ben recentelijk ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-06 20:23
the noise schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:26:
Shit; I f*cked it up.
Bijna 2 wkn geleden een kant-en-klare toudpad gekocht met android 4 d'rop.

Zojuist gestart om de fix voor het laden in bedrijf te stellen vanaf de pagina
http://liliputing.com/201...-cyanogenmod-9-alpha.html

Heb ik met m'n stomme kop de verkeerde file geselecteerd op de touchpad!! :(
Ik heb dus gepakt:
En niet alleen de fix voor het laden.

Wel trouw de stappen gevolgd als op bovenstaande site beschreven; maar voor de verkeerde patch.

Nu kom ik bij het opstarten via moobot 0.3.3 > boot CM_Brikes-Kernel niet verder dan die oplichtende vlakken ...

Het lijkt me dat wat ik erop gezet heb een laatste versie ergens voor is en misschien op een andere manier moet installeren dan die charge-fix .. maar nu heb ik in ieder geval de boel verkloot.

Als iemand een tip heeft hoe dit op te lossen dan verneem ik het graag want ik heb het hele proces van het android_op_touchpad verhaal niet gevolgd maar ben recentelijk ingestapt.
Dat zou gewoon de 4.0 alpha 0.6 moeten zijn, die je via CWM of ACMEInstaller2 (dus niet: ACMEInstaller) moet kunnen installeren. Welke Android stond op je TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
De meest recente d'rop gezet in ieder geval.
Ik heb met het OS Android zelf de UPD gedownload.
vervolgens de volgende stappen uitgevoerd; dat is dan vanuit CWM:
  • Place the zip file in the root directory of your TouchPad’s storage (or in a folder that you can remember).
  • Press-and-hold the power button to reboot the touchPad.
  • From the Moboot menu, choose ClockworkMod.
  • Use the volume keys to scroll down to the entry that says “install a zip from SDcard” and tap the home button to select.
  • Using the volume and home keys, highlight the update-chargerFix file and select it.
  • Scroll down to select yes.
  • When it’s done installing reboot into CyanogenMod.
Wat erop stond? Tja; de versie ervoor dan.. dat zal deze zijn:
update-cm-9.0.0-RC0-Touchpad-alpha0.5-fullofbugs.zip
Nu staat er dus de volgende op geinstalleerd (en niet werkend)

Zojuist nogmaals de stappen exact uitgevoerd maar ik kom dus niet verder dan die blinkende vlakken.
Wat zal nu wijsheid zijn; ergens een repair functie zoeken of opnieuw beginnen. Ik heb er geen onvervangbare zaken op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 20:17
Doe even een cache en data wipe in CWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Ok; CWM in:
- wipe data/factory reset CHECK
- wipe cache partition CHECK

reboot boot FAILURE

2 maal procedure doorlopen zonder resultaat; niet fijn.

Wel bedankt voor je reactie; helaas kom ik er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 19:49
Mijn basis kennis zegt:
-wipe data/factory reset
- wipe cache
- wipe dalvik cache

-> Install zip from SDcard, hier dan gewoon de 0.5 versie.
-> Reboot. Zou moeten werken lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
ok, dank.
voor puur zakelijk grbruik is webos goed bruikbaar, na wat rommelen werkt mail, gdoc's, socialmedia, g-agenda prima.

Nu aan de slag.
UPDATE

Staat weer fijn versie 5 op; maar nu is Wifi niet te activeren, volgende uitdaging maar weer..

[ Voor 26% gewijzigd door the noise op 02-02-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Nu online
Wifi is minder stabiel dan in de eerste 0 versie is mijn idee, simpelweg rebooten wil nog wel eens helpen

Ik wacht iig ff met 0,6

beetje mosterd na de maaltijd, maar in 0,5 zit de charger fix in, alleen als je 0 versie draaide, was de charger fix nodig. Gek genoeg is wat je gedaan hebt, eigenlijk ook wat je moest doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Frenz64 op 02-02-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Frenz64 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 23:47:
Wifi is minder stabiel dan in de eerste 0 versie is mijn idee, simpelweg rebooten wil nog wel eens helpen

Ik wacht iig ff met 0,6

beetje mosterd na de maaltijd, maar in 0,5 zit de charger fix in, alleen als je 0 versie draaide, was de charger fix nodig. Gek genoeg is wat je gedaan hebt, eigenlijk ook wat je moest doen.
Ik heb versie 0.6 draaien en deze is ook weer lekker stabiel.. nergens problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Ik vraag me nog wel af of ik de stappen 9 & 10 van de site http://liliputing.com/201...-cyanogenmod-9-alpha.html
moet uitvoeren; te weten:
9. Open a command terminal and navigate to the Novacom directory
10. Run ACMEInstaller

Dat heb ik dus niet gedaan; puur zoals boven beschreven vanuit CWM gewerkt.
Maar zijn die stappen echt nodig vraag ik me af want ik krijg Novacom nog niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
the noise schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:53:
Ik vraag me nog wel af of ik de stappen 9 & 10 van de site http://liliputing.com/201...-cyanogenmod-9-alpha.html
moet uitvoeren; te weten:
9. Open a command terminal and navigate to the Novacom directory
10. Run ACMEInstaller

Dat heb ik dus niet gedaan; puur zoals boven beschreven vanuit CWM gewerkt.
Maar zijn die stappen echt nodig vraag ik me af want ik krijg Novacom nog niet werkend.
Als je al een eerdere CM9 Alpha hebt geinstalleerd kun je vanuit CWM bijwerken. Je kunt altijd ACMEInstaller2 (dus niet ACMEInstaller) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Ik heb ' em zo kant en klara gekocht. In de hoop eens iets leuks te hebben werken zonder uren te puzzelen. Ondertussen is dat dus wel zover weer; en om een reden vind ik het nog ergens ' leuk' ook nog.

Zojuist nogmaals alles geswiped en opnieuw versie 6 geplaatst. Blijft in het startscherm hangen; na 5-7 minuten geloof ik het dan wel.

Maar goed; vanuit CWM werkt het dus niet. betekend dan ACMEInstaller2 gebruiken. Nog geen ervaring mee; opent zich niet maar zo zie ik wel. Zal dan dat Novacom wel bij nodig zijn welke ik nog niet geïnstalleerd kreeg.

Het is trouwens wel een mooi apparaat de TP; nog wat andere el-cheapo's gezien maar ik ben hier blij mee; en WebOS werkt op zich ook prima. Ik mis vooral enkele app's; verder niet.
Waarom dan android? Omdat het kan he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
the noise schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:13:
...
Maar goed; vanuit CWM werkt het dus niet. betekend dan ACMEInstaller2 gebruiken. Nog geen ervaring mee; opent zich niet maar zo zie ik wel. Zal dan dat Novacom wel bij nodig zijn welke ik nog niet geïnstalleerd kreeg.
Ja Novacom heb je nodig!
Het is trouwens wel een mooi apparaat de TP; nog wat andere el-cheapo's gezien maar ik ben hier blij mee; en WebOS werkt op zich ook prima. Ik mis vooral enkele app's; verder niet.
Waarom dan android? Omdat het kan he!
Verdiep je even in ACMEInstaller, Novacom en evt. WebOS doctor.

Als je eenmaal CM 9 hebt geïnstalleerd is elke volgende update een eitje en kan zonder PC worden uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Zo dan, zelf de juiste spulletjes gedownload en naar m'n TP gezet.
Aangezien er al Android op staat heb ik ACMEInstaller2 uitgevoerd; hij gaat netjes eea installeren. Feitelijk deze stappen gevolgd:
Copy update-cm-9.0.0-RC0-alpha0.5-Touchpad-fullofbugs.zip and the latest gApps zip file to the cminstall folder on your TouchPad.
Connect your TouchPad to your PC.
Reboot the TouchPad, pressing the volume-up button until the USB icon appears.
Run ACMEInstaller2

Dan moet ik er toch CM9 op hebben zitten.

WewOS start prima op; maar Android dus ammenooitniet ..

Ellende voorlopig nog. Eens kijken of 0.5 nu wel wil met WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Nu online
Komtie wel in "double penguin mode"? Zo te lezen niet

Klink een beetje alsof je mapje met novacom & installer2 niet helemaal op orde is, maar da's een gokje

In deze Idiot guide 2.0 staat het zo uitgebreid beschreven, kan niet missen

<edit> @ m3gA: net ook maar 0.6 erop gezet, voor 't eerst met CMW, piece-of-a-cake tov installer updates, geen kabeltjes, knoppen vast houden. Begin CM steeds meer te waarderen. Laten we hopen dat HD playback er snel komt, dat mis ik wel

[ Voor 29% gewijzigd door Frenz64 op 06-02-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-06 17:33
Viel me heel erg mee hoe makkelijk het was om CM9 erop te zetten. Een aantal weken geleden heb ik een TP gekocht met CM7 erop (geen idee welke versies van ACMEInstaller enz). Zodoende maar de gok genomen en gewoon begonnen met de installatie die ik in een video op youtube vond (YouTube: How to Install Official CM9 Ice Cream Sandwich On HP Touchpad).

Enige wat ik uiteindelijk gebruikt heb om het erop te krijgen is CM9 0.6beta samen met gapps. Dit leek eerst niet goed te gaan, de installatie verliep goed tot de configuratie die wilde hij gewoon niet opstarten (tot dat je de droid moet aanraken). Na controle van de bestanden leek het erop dat ik de verkeerde gapps versie had (stond gb in de naam dus vermoede dat het om een gingerbread versie ging), vervolgens maar op internet gezocht naar een ics versie en snel gevonden.

Uiteindelijk is het enige wat ik hoefde te doen
  1. Wipen van de data in Recovery (Factory reset volgens mij)
  2. Wipe dalvik cache
  3. Installeren van de CM9 zip
  4. Installeren van de gapps (voor ics) zip
  5. Reboten
Na de instellingen was de TP nog wat traad maar dit bleek doordat de market al mijn apps aan het installeren was die er ook opstonden met CM7. Verder loopt hij tot nu toe goed en ben ik zeer tevreden met de update. Enige wat ik tot nu toe minder vind werken is de response van het touch scherm, deze reageert niet altijd als je het scherm blijft aanraken (zoals nodig is voor snelkoppelingen naar apps).

Note: zoals ik al zei ik weet totaal niet welke versies er van de onderdelen op stonden die normaal gesproken ook besproken worden in de tutorials/videos. Maar ik dacht ik meld het toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopB
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 16:36
in het topic op Rootzwiki van CM9 alpha 0.6 staat de ACMEinstaller2 (New ACMEinstaller) deze MOET je gebruiken voor ICS.

De Cm7 en CM9 bestanden zijn vrijwel gelijk behalve dus de ACMEinstaller. (MoBoot + recovery = gelijk)
ACMEinstaller voor CM7 geeft problemen aangaande interne verwijzingen. Dus voornamelijk de stabiliteit. Flashen via Recovery werkt wel maar je resultaat is instabiel (eigen ervaring).
Het beste is 1x te flashen via novacom!

Laatste Google Apps (GAPPS) = v11)

Trouwens Bricked rom v3 / v4 al getest? Werkt erg soepeltjes!

Ciao
pentetic schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:17:
Viel me heel erg mee hoe makkelijk het was om CM9 erop te zetten. Een aantal weken geleden heb ik een TP gekocht met CM7 erop (geen idee welke versies van ACMEInstaller enz). Zodoende maar de gok genomen en gewoon begonnen met de installatie die ik in een video op youtube vond (YouTube: How to Install Official CM9 Ice Cream Sandwich On HP Touchpad).

Enige wat ik uiteindelijk gebruikt heb om het erop te krijgen is CM9 0.6beta samen met gapps. Dit leek eerst niet goed te gaan, de installatie verliep goed tot de configuratie die wilde hij gewoon niet opstarten (tot dat je de droid moet aanraken). Na controle van de bestanden leek het erop dat ik de verkeerde gapps versie had (stond gb in de naam dus vermoede dat het om een gingerbread versie ging), vervolgens maar op internet gezocht naar een ics versie en snel gevonden.

Uiteindelijk is het enige wat ik hoefde te doen
  1. Wipen van de data in Recovery (Factory reset volgens mij)
  2. Wipe dalvik cache
  3. Installeren van de CM9 zip
  4. Installeren van de gapps (voor ics) zip
  5. Reboten
Na de instellingen was de TP nog wat traad maar dit bleek doordat de market al mijn apps aan het installeren was die er ook opstonden met CM7. Verder loopt hij tot nu toe goed en ben ik zeer tevreden met de update. Enige wat ik tot nu toe minder vind werken is de response van het touch scherm, deze reageert niet altijd als je het scherm blijft aanraken (zoals nodig is voor snelkoppelingen naar apps).

Note: zoals ik al zei ik weet totaal niet welke versies er van de onderdelen op stonden die normaal gesproken ook besproken worden in de tutorials/videos. Maar ik dacht ik meld het toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
JopB schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:13:

Trouwens Bricked rom v3 / v4 al getest? Werkt erg soepeltjes!
Deze heb ik zelf niet getest. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo into het flashen van de tablet (komt misschien nog). Tevens heb ik geen problemen met stabiliteit van de android die er op dit moment op staat. Het enige waar ik tot nu toe tegen aan ben gelopen is dat het draadloos af en toe uit valt voor ongeveer een minuut. Dit is tot nu toe 2 keer gebeurd in bijna een week tijd maar niet echt heel irritant. Afgezien van dat heb ik met WebOS tot nu toe meer tijdelijke freezes/complete freezes meegemaakt dan met android.

Misschien komt het nog zover dat ik bij andere ga kijken maar ik heb het vermoeden dat ik nog wel even bij mijn huidige versie blijf (beetje de dont fix it if it eant broken gedachte). Van gb naar ics bracht genoeg verschil om dit eens te proberen.

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 15:31
Dalingrin (namens CM):
I recommend using these unofficial CM9 nightly builds for the Touchpad now.
https://twitter.com/#!/cm_tenderloin
Watch here for a changelog: http://review.cyanogenmod...tus:merged+branch:ics,n,z
I probably won't be releasing alphas unless there is something very particular I want folks to test.
Dus je kunt via de twitter de nightly builds afplukken. Waarschijnlijk komen er geen nieuwe alpha's.
Always make a backup prior to flashing a nightly...no guarantee its stable.
Dus voorlopig moeten we het daarmee doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Twisted-D op 16-02-2012 14:39 ]

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 20:15
D-Orange schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:38:
Dalingrin (namens CM):

[...]

Dus je kunt via de twitter de nightly builds afplukken. Waarschijnlijk komen er geen nieuwe alpha's.

[...]

Dus voorlopig moeten we het daarmee doen.
Wat zit hier voor een verhaal achter? Is er hommeles in het ontwikkelteam?
In ieder geval bedankt voor het delen van de info.

• m3gA
FreshM schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:24:
[...]

Op het moment zijn er geen hele grote ontwikkelingen dus ik vermoed dat ze de noodzaak van een nieuwe alpha niet zien. Ik heb trouwens de nieuwe nightly geinstalleerd en die werkt prima. Ik heb ook het idee dat het touchscreen nu beter reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
FreshM schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:24:
[...]

Wat m3gA klopt wel. Dalingrin verduidelijkt het ook nog wel wat in de reacties eronder.

Ze zullen de komende tijd waarschijnlijk niet erg grote stappen maken t.o.v. de huidige alpha. Er zit natuurlijk ook tijd om weer een Aplha aan te maken, die tijd steekt hij ook liever in andere dingen.
Daarbij werkt het via de nightly builds ook prima. En worden mensen niet onrustig omdat er een tijdje geen nieuwe alpha wordt vrijgegeven.

Niks aan het handje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11-2023
Sinds een paar dagen erg tevreden over ICS... Was even zoeken, maar het is toch niet zo moeilijk als het lijkt. Wel was ik even vergeten om de Market te installeren (gapps)...
Werkt mooi en snel. Ik lees vooral de NRC Handelsblad op mijn Touchpad en dat werkt super. Ook Android Gemist (o.a. uitzendinggemist) lijkt goed te werken. Kortom, heel tevreden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Wat een grap. Zit ik nog te beweren dat het voorlopig wel rustig zal blijven, is vandaag aplha1 gereleased.
Alpha 1 Release notes:

We finally have hardware video decode working largely thanks to some help from yjwong. This release is primarily just to get hardware decoding out for folks to enjoy while other work continues. This build does not work with Netflix yet. However, hardware accelerated video decoding does work for Youtube HD and playback of local media. This build still uses the 2.6.35 kernel. The 3.0 kernel is still being heavily worked on and is also the primary focus for development. Don't expect hardware video decoding to be perfect yet. Its half a miracle it works at all on our current kernel.

Similar to the last build I will provide flashable zips to make it easier to switch to lcd density 120 with proper launcher layout. The hardware video decoding will not make it into the nightlies for a few days. There is still some work to do in order to get it merged into repositories and ensure it doesn't break other devices.

* Hardware video decoding support. As a result, Youtube HD and 720p and 1080p local media will now be playable. Netflix does not work yet.
* Includes touchscreen improvements by Dees_Troy
* Now able to enable use of 2D companion core to offload composition
Hier de info en de download links

@hieronder: We zullen het hier voorlopig mee moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Zag het ook net ja and downloading as we speak. Was ook van om er even een post over te maken maar ziet er naar uit dat je me al voor was.

Vanmiddag maar even erop zetten als ik er de tijd voor heb. Wordt nog een druk dagie zo vanavond staat al diablo3 in de planning. Mocht ik het niet reden om hem vanmiddag te installeren dan doe ik het wel tijdens de diablo installatie :)

Edit: Zeg nog een paar keer de komende dagen dat het voorlopig rustig blijft pls ;)

[ Voor 10% gewijzigd door pentetic op 21-02-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Update van 0.5 naar 1.0 ging vlekkeloos.
De update heeft niet meer dan 10 minuten geduurd inclusief het downloaden van de zip.
Voor zover ik het getest hebt, werkt alles prima inclusief alle verbeteringen.

Heeft iemand RTL gemist app aan de gang gekregen?
Dat werkt nog steeds niet bij mij. Uitzending gemist werkt nu wel prima met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Bij mij werkt youtube HD nog steeds niet na de update.. Ik heb een update gedaan van een nightly en daarna de dalvik cache geleegd. Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door m3gA op 22-02-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Alpha2 is er ook al, zie link hierboven :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
m3gA schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:22:
Bij mij werkt youtube HD nog steeds niet na de update.. Ik heb een update gedaan van een nightly en daarna de dalvik cache geleegd. Iemand een idee?
Als ik me niet vergis gaven ze op het topic aan dat het nog een aantal dagen kon duren voor deze update in de nightly update verschijnt. Dit in verband met dat er gekeken moet worden of het wijzigingen daarin niet verstoorde. Hierdoor moet je specifiek de update van de alpha 1 versie hebben volgens mij.

Quote van rootzwiki
"The hardware video decoding will not make it into the nightlies for a few days. There is still some work to do in order to get it merged into repositories and ensure it doesn't break other devices"

• cornfed99111
De update naar Alpha 2.0 heeft de afspeelproblemen met RTL Gemist opgelost.
Aan de andere kant is nu al twee keer gebeurd dat de touchscreen niet reageert als TP uit standby komt.
De enigste uitweg is het uitzetten van de TP.

• m3gA
pentetic schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:41:
[...]

Als ik me niet vergis gaven ze op het topic aan dat het nog een aantal dagen kon duren voor deze update in de nightly update verschijnt. Dit in verband met dat er gekeken moet worden of het wijzigingen daarin niet verstoorde. Hierdoor moet je specifiek de update van de alpha 1 versie hebben volgens mij.

Quote van rootzwiki
"The hardware video decoding will not make it into the nightlies for a few days. There is still some work to do in order to get it merged into repositories and ensure it doesn't break other devices"
Ik heb de gewone alpha 1 over de nightly heen geinstalleerd. De alpha 2 heeft het probleem trouwens opgelost.

• pentetic
m3gA schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:05:
[...]

Ik heb de gewone alpha 1 over de nightly heen geinstalleerd. De alpha 2 heeft het probleem trouwens opgelost.
Ahhh nou in iedergeval mooi dat het probleem nu opgelost is met alpha 2 versie

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:03
Gisteren ICS op de Touchpad geïnstalleerd. Geweldig hoe makkelijk dat gaat en het werkt (binnen de aangegeven beperkingen) allemaal gelijk en prima.

Over ICS zelf ben ik nog minder enthousiast. SSL certicaten die niet worden herkent bij het opzetten een beveiligde mail verbinding. Kalender synchronisatie problemen met Google Calendar & Exchange. Browser is ansich veel beter, maar er gaat zoveel ruimte verloren met de tabs en de balk onderaan ICS dat het overzicht veel beter is in WebOs. Kortom leuk, zal het ook best wel eens gebruiken, maar gelijk weer teruggeboot naar WebOs voor dagelijks gebruik.

Owhjah... Dat toetsenbord van Android. Wie doet er nu een backspace toets op de plek waar je een enter verwacht (daar zijn ze niet alleen in Playbook OS heeft dezelfde afwijking) en het gebrek aan een dedicated nummer rij is ook vervelend, vooral als je in het begin veel wachtwoorden moet invoeren.

[ Voor 19% gewijzigd door llevering op 23-02-2012 10:21 ]

• m3gA
llevering schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:18:
Gisteren ICS op de Touchpad geïnstalleerd. Geweldig hoe makkelijk dat gaat en het werkt (binnen de aangegeven beperkingen) allemaal gelijk en prima.

Over ICS zelf ben ik nog minder enthousiast. SSL certicaten die niet worden herkent bij het opzetten een beveiligde mail verbinding. Kalender synchronisatie problemen met Google Calendar & Exchange. Browser is ansich veel beter, maar er gaat zoveel ruimte verloren met de tabs en de balk onderaan ICS dat het overzicht veel beter is in WebOs. Kortom leuk, zal het ook best wel eens gebruiken, maar gelijk weer teruggeboot naar WebOs voor dagelijks gebruik.
Je kunt Chrome als browser gebruiken. Kalendar synchronisatie heb ik ook gehad. Herinstalleren van de google apps loste het bij mij op.

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Helaas werkt GTA3 nog steeds niet met Alpha2, verder weinig verschil gemerkt met Alpha 0.5 eigenlijk.

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
llevering schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:18:
Owhjah... Dat toetsenbord van Android. Wie doet er nu een backspace toets op de plek waar je een enter verwacht (daar zijn ze niet alleen in Playbook OS heeft dezelfde afwijking) en het gebrek aan een dedicated nummer rij is ook vervelend, vooral als je in het begin veel wachtwoorden moet invoeren.
Je kunt eenvoudig een ander toetsenbord gebruiken. Ik gebruik zelf MessagEase, dan heb je alle letters, cijfers en veelgebruikte andere karakters op 1 scherm. Heeft wel een learning curve, dus niet voor iedereen geschikt.
Rev! schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:00:
Helaas werkt GTA3 nog steeds niet met Alpha2, verder weinig verschil gemerkt met Alpha 0.5 eigenlijk.
GTA3 werkt bij mij prima op Alpha2. Vanaf Alpha0.5 heeft het al gewerkt.

[ Voor 52% gewijzigd door brama op 23-02-2012 11:17 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• llevering
m3gA schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:21:
[...]

Je kunt Chrome als browser gebruiken
Hoe installeer je die? Op de 120dpi of 160dpi verschijnt hij bij mij niet in de market. Via de Android market online geeft hij aan dat het apparaat niet compatible is.

• Rev!
  • Niet online
brama schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Je kunt eenvoudig een ander toetsenbord gebruiken. Ik gebruik zelf MessagEase, dan heb je alle letters, cijfers en veelgebruikte andere karakters op 1 scherm. Heeft wel een learning curve, dus niet voor iedereen geschikt.

[...]

GTA3 werkt bij mij prima op Alpha2. Vanaf Alpha0.5 heeft het al gewerkt.
Vaag moet ik dan een Speciale ICS versie hebben? Want voordat ik naar ICS ging werkt het nog wel

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rev! schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:38:
[...]

Vaag moet ik dan een Speciale ICS versie hebben? Want voordat ik naar ICS ging werkt het nog wel
Ik weet niet meer of ik hem geinstalleerd heb vóór ik geüpgrade heb naar ICS. Maar ik heb i.i.g. niets anders gedaan dan gewoon GTA3 uit de market installeren.

Wel is GTA3 soms gammel, en moet je 3-4 keer opnieuw opstarten voor 'ie het doet. Alhoewel ik dat eigenlijk alleen op mijn SGS2 heb gezien.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• -Tim-

-Tim-

llevering schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Hoe installeer je die? Op de 120dpi of 160dpi verschijnt hij bij mij niet in de market. Via de Android market online geeft hij aan dat het apparaat niet compatible is.
Hij staat nog niet in de market, tot nu toe is het slechts een beta. Hier kan je de apk downloaden.

• Rev!
  • Niet online
brama schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:16:
[...]

Ik weet niet meer of ik hem geinstalleerd heb vóór ik geüpgrade heb naar ICS. Maar ik heb i.i.g. niets anders gedaan dan gewoon GTA3 uit de market installeren.

Wel is GTA3 soms gammel, en moet je 3-4 keer opnieuw opstarten voor 'ie het doet. Alhoewel ik dat eigenlijk alleen op mijn SGS2 heb gezien.
Bleek dat ik nog V1 had terwijl V1.3 al uit is, en die lijkt het wel te doen. Wifi snelheid is trouwens wel enorm verbeterd, ik haal nu het max van mijn internet verbinding (5mb/s).

Hoeveel Dpi is aan te raden trouwens? Ik heb nog 160dpi, is 120dpi beter te doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Rev! op 23-02-2012 19:26 ]

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-06 19:28
Rev! schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:24:
[...]

Bleek dat ik nog V1 had terwijl V1.3 al uit is, en die lijkt het wel te doen. Wifi snelheid is trouwens wel enorm verbeterd, ik haal nu het max van mijn internet verbinding (5mb/s).

Hoeveel Dpi is aan te raden trouwens? Ik heb nog 160dpi, is 120dpi beter te doen?
Ik gebruik 132dpi, wel nog met alpha 0.5 geloof 'k. In ieder geval: 132 dpi is de native resolution, zoals het ook voor WebOS is geloof ik. In mijn ogen is dat de beste keuze. Deze moet wel handmatig veranderd worden van een 160 of 120 versie. Maar dat is eenvoudig te doen met een goede file-browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

C.QL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:16:
[...]

Ik gebruik 132dpi, wel nog met alpha 0.5 geloof 'k. In ieder geval: 132 dpi is de native resolution, zoals het ook voor WebOS is geloof ik. In mijn ogen is dat de beste keuze. Deze moet wel handmatig veranderd worden van een 160 of 120 versie. Maar dat is eenvoudig te doen met een goede file-browser.
Ik vind 132dpi ook het fijnst, maar hoe los jij dat op met de market issues die je dan krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
C.QL schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 21:16:
[...]

Je kan vanuit de market een DPI changer downloaden, nog makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
-Tim- schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:26:
[...]

Ik vind 132dpi ook het fijnst, maar hoe los jij dat op met de market issues die je dan krijgt?
Lees dit topic eens door.

Vooral deze post is hoe ik het gedaan heb, en hoe et ook werkt! (Wel cache en gegevens van market niet vergeten wissen etc.) Kan ook zijn dat het van de eerste keer niet werkt, maar gewoon nogmaals doen. En de permissions goedzetten!!
Works with a Samsung Galaxy S - GT-i9000. What I did to solve your problem:
-wipe data of "old" market
-renamed this app to Vending.apk
-replaced Vending.apk in /system/app with the new Vending.apk
-set permissions to rw-r--r--
-reboot
-browsed to the app again.
-click on it and choose install
-reboot
-profit!!!!
The 'new Vending.apk', i.e. de gemodificeerde Market, kan hier gevonden worden (in de de beginpost van de eerste link).

[ Voor 10% gewijzigd door C.QL op 24-02-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
-Tim- schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:04:
[...]

Hij staat nog niet in de market, tot nu toe is het slechts een beta. Hier kan je de apk downloaden.
Bedankt, het is nu gelukt. Nog wel wat weergave bugjes in de adresbalk, maar wel erg vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Nu online
Heb chrome erop gezet, maar als de browser open, dan zegt tie dat alleen ICS ondersteund word, terwijl ik Alpha 2 draai. Any thoughts?

edit typo's

[ Voor 6% gewijzigd door Frenz64 op 25-02-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-06 13:13
Gisteren ook eens ICS erop gezet, een hele verbetering!

Overclocken jullie de CPU eigenlijk op CM9 ? Ik heb hem juist op 1,6 Ghz gezet, omdat HD video's (op de SD) dan misschien wat beter zouden afspelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
Breezz schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:41:
Gisteren ook eens ICS erop gezet, een hele verbetering!

Overclocken jullie de CPU eigenlijk op CM9 ? Ik heb hem juist op 1,6 Ghz gezet, omdat HD video's (op de SD) dan misschien wat beter zouden afspelen ...
Hoe overclock je de CPU onder CM9? Onder WebOS heb ik het gedaan, maar onder Android nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Laatst online: 30-06 14:05

ralfbosz

xm create bosz -c

Frenz64 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:50:
Heb chrome erop gezet, maar als de browser open, dan zegt tie dat alleen ICS ondersteund word, terwijl ik Alpha 2 draai. Any thoughts?

edit typo's
De ICS draait op een 2.6 kernel en niet de ICS-kernel, denk dat daar het probleem zit. Helaas...

Still loving my TouchPad, ik hoef voorlopig geen echte Android Pad :).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Nu online
Oké, klinkt aannemelijk.

Word overigens (voor het eerst) minder vrolijk van het instabiele wi-fi, het wordt steeds erger, met 0.5 had ik minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hebben jullie ook het probleem dat de TP steeds leeg loopt? Als ik hem niet aan de stroom hou is hij de volgende dag leeg, is er iets wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Laatst online: 01-04 09:56
Frenz64 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:50:

edit typo's
Wellicht heb je hier iets aan:
http://forum.xda-develope...p?p=22936668&postcount=13

Ik volg dit forum:
http://rootzwiki.com/topi...2-cyanogenmod-9-touchpad/
daar komen zulke dingen vanzelf voorbij..
HTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-06 13:13
C.QL schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Hoe overclock je de CPU onder CM9? Onder WebOS heb ik het gedaan, maar onder Android nog niet.
met apps als setCPU of CPU master free

wifi is idd een pijnpunt, is eigenlijk sinds het begin al een probleem... jammer wel, want voor de rest werkt bijna alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Nu online
@ Calvin

volg ik ook ja, maar was een beetje lui, thx anyway

Wil sowieso wat in die build.prop gaan klooien, sommige spellen werken alleen als je de TP renamed (fraai nederlands, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
Bedankt voor die build.prop tip. Chrome werkt nu weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Rev! schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 17:57:
Hebben jullie ook het probleem dat de TP steeds leeg loopt? Als ik hem niet aan de stroom hou is hij de volgende dag leeg, is er iets wat ik hier aan kan doen?
Bekend probleem. Bij mij precies hetzelfde. ICS verbruikt meer sap dan WebOS.
Op zich logisch. Als je ziet hoeveel apps en andere diensten in de achtergrond lopen.
Daarbij zijn sommige drivers nog niet goed aangepast aan de TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Ik had gehoopt dat de recente versie mijn eerdere probleem (niet meer booten in Android) zou oplossen, niet dus.
Nu viel me ook op dat ik ook niet meer in Cyanogenmod kan komen, de rest nog wel.
Lijkt dus wel heel basaal ergens iets fout te gaan..?
Wellicht van scratch af opnieuw opbouwen maar ik weet ff niet hoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
the noise schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:43:
Ik had gehoopt dat de recente versie mijn eerdere probleem (niet meer booten in Android) zou oplossen, niet dus.
Nu viel me ook op dat ik ook niet meer in Cyanogenmod kan komen, de rest nog wel.
Lijkt dus wel heel basaal ergens iets fout te gaan..?
Wellicht van scratch af opnieuw opbouwen maar ik weet ff niet hoe..
Met Palm/HP webOS doctor je hele TP wipen en opnieuw installeren met webOS. Daarna opnieuw de hele Android installatie riedel aflopen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Nou, de actie's doorlopen zoals beschreven op http://ws.hpwebos.com/webosdoctor/webosdoctor.htm
Maar hij heeft al iets van 10-15 reboots gedaan lijkt het wel?

We wachten nog een poosje af, wel wat vreemd zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Gisteren nog even deze tweaks geinstallerd

Full Screen Boot Animation:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1461867

[MODPACK][2/27] SUPREME Mods v1.1 [Faster, Smoother, Faster Wifi, Better Battery]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1519161

Het Modpack lijkt echt goed te werken, Faster en Smoother heb ik niet zo gemerkt want dat was hij al, maar Betere Wifi en vooral de betere Battery wel, gister 5 uur lopen gamen en hij was nog half vol.

Wat Scoren jullie in Quadrant trouwens? Ik scoor nu echt een heel stuk beter dan de Samsung Galaxy Tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-06 22:59
-changed device info to that of a SGH-T989 from Samsung so most Gameloft games are compatible to download the SD files

Zou dat ook werken met EA games? Zo heb ik laatst sim city deluxe voor niks gekocht omdat hij de SD files niet wil downloaden :|

Thuis gelijk even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Vandaag contact gehad met de vorige eigenaar; wil me wel helpen; fijn tweakers onder elkaar.

Ter info; m'n bootie (OID) kom ik dus nog wel in.
Het volgende relevante zojuist gevonden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1393647 wrote:

webOS Doctor 3.0.0 is required. If you do not run this first, other webOS
Doctor version will fail. webOS Doctor 3.0.0 resizes and formats partitions
as needed, the other versions seem to no longer have this and fail when
the webOS partitions aren't perfect in format/size.

Helaas te weinig power in m'n TP dus ff een nachtje aan de prik eerst. Hopelijk lukt dit wel.

Op zo'n manier leer ik gedwongen weer veel bij :|
Gelukkig (kuch) heb ik nu tijd aangezien ik in between jobs zit vanwege gedwongen bedrijfskrimp ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
3.0.0 heeft ook geen verandering gebracht.. somebody
EDIT
Dit gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=20989526

Vandaag/morgen mee aan de slag om de partitionering goed te krijgen, wish me luck.

[ Voor 61% gewijzigd door the noise op 01-03-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
YYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAIHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hij doettut weeer!

Zo; dat was voor mij een nwe post waard.
Wel veel geleerd zoals beschreven, veel ergernis en spanning omdat je in de commandline een lap tekst correct moet overnemen.

Maar we hebben nu een WEBos 3.05 en verse Android met laatste build :) :) :)

EDIT
Wat een gelazer; calendar en market place werkte niet..
Met dank aan http://forum.cyanogenmod....ount-calendar-sync-issue/
dit weer werkend gekregen.

[ Voor 22% gewijzigd door the noise op 02-03-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
Is er nog nieuws? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 08:09
Rev! schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:05:
Gisteren nog even deze tweaks geinstallerd

Full Screen Boot Animation:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1461867

[MODPACK][2/27] SUPREME Mods v1.1 [Faster, Smoother, Faster Wifi, Better Battery]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1519161

Het Modpack lijkt echt goed te werken, Faster en Smoother heb ik niet zo gemerkt want dat was hij al, maar Betere Wifi en vooral de betere Battery wel, gister 5 uur lopen gamen en hij was nog half vol.

Wat Scoren jullie in Quadrant trouwens? Ik scoor nu echt een heel stuk beter dan de Samsung Galaxy Tab.
Dat modpack ook geinstalleerd, maar krijg WIFI niet meer aan de praat. Jij zelfde?
3x reboot, nu wel.. 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
Nou, gewoon enorm happy ermee na alle frustratie's. :)

1080i video playback lukt trouwens niet zo fijn, na een 1/2 minuut valt het geluid uit en a-synchroon.
Verders heb ik eigenlijk geen wensen, ja; WIFI komt vaker niet uit slaap. Ik heb namelijk aangegeven WIFI uit te laten gaan bij geen gebruik. En dat komt soms niet up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
Ben zelf ook heel tevreden met ICS. Ga het zeker ook op mijn Galaxy S2 zetten. Werkt heel fijn.
Enige wat mij irriteert is dat je Microsofts Silverlight nodig hebt voor uitzendingen van de Publieke Omroep... Heel vreemd. Gelukkig is er Androidgemist, zodat ik toch nog herhalingen van mijn favoriete programma's op mijn TP kan bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 22:31

Tom Yam

(>'.')>

met Android ICS erop toch echt wel een flink stuk meerwaarde: mijn vriendin gebruikt 'm ineens een stuk vaker dan ikzelf, ICS is een grote verbetering t.o.v. de gingerbread of honeycomb die er eerst op stond, en het aanbod aan apps is in Android veel beter dan in WebOS.

Meteen het jammere: WebOS, ondanks dat het er echt wel goed uitzag en prima werkte had nooit beperkt moeten worden in het app aanbod voor andere landen dan de US/UK. Nu is de meerwaarde om terug te gaan naar WebOS nog kleiner geworden.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
Ik heb het probleem met ICS ALpha 2.0 en de Modpack Extreme dat mijn wifi vaker niet verbind of niet naar wifi zoekt.

Ook na een nachtje slapen en dan de tab te gebruiken is de Wifi verbinding weg terwijl hij vrijwel naast de router ligt..

iemand toevallig een update of iets ervoor?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik heb hem via het keuzemenuutje waar je ook iets van SD kaart kan doen, een complete reset gedaan. Daarna geen problemen weer ( wel alles weg natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Welk keuze menuutje?
die van Moboot? of in ICS zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ET1992
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Je kan beter de nieuwe officiele nightly instaleren. Deze heeft namelijk een hele nieuwe wifi driver!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1568685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Heb jij daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Gewoon proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
ik heb tenderlion van 29-03 erop staan maar helaas.
Wifi valt soms nog weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Bij mij is de laatste versie een enorm verschil qua wifi- beter bereik en veel stabieler. Ik heb hem net geinstalleerd. Ik zie nu ook bijna 2x zoveel netwerken in de buurt.

[ Voor 31% gewijzigd door m3gA op 02-04-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
is dat ook de 29-03 versie?
Hoe heb je deze geinstalleerd? Alles vers of gewoon update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Clavat schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:15:
is dat ook de 29-03 versie?
Hoe heb je deze geinstalleerd? Alles vers of gewoon update?
De 29-03. Gewoon een update van de alpha 2. Ik heb wel de dalvik cache gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
heb ik dus ook gedaan.
Ik hoop dat de build van vandaag of morgen snel komt misschien dat die wel een oplossing bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288072

Bij XDA worden de volgende oplossingen gegeven voor de WiFi-problemen (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1494458)

1. Zet WiFi op Channel 1
Alleen mogelijk indien je zelf het beheer voert over het WiFi-netwerk. Bij veel gebruikers valt de WiFi niet meer weg als men het WiFi Channel op 1 heeft gezet in de configuratie van het WiFi modem.

2. Wijzig WiFi security settings
Alleen mogelijk indien je zelf het beheer voert over het WiFi-netwerk. Wijzig instelling voor de beveiliging zoals WEP settings en WPA2 settings, dit wil soms ook helpen.

3. Installeer andere Rom
Er zijn Roms te vinden op XDA waar een andere WiFi driver gebruikt wordt. Ik heb deze geinstalleerd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1557111

Zelf heb ik bovenstaande rom geinstalleerd, hierna heb ik geen problemen meer gehad met het wegvallen van WiFi.
De laatste nightly van CM9 bood voor mij geen oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 288072 op 10-04-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
installeer je die rom op de wijze van:
eerst ACMEUninstaller vorige versies verwijderen.
En dan met de Installer die rom installeren maar niet de Alpha versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288072

Ik heb hem over de CM9 alfa geinstalleerd via Clockworksmod in het bootmenu, een full wipe gedaan en de Zip geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Het viel me gisteren op dat ik met de nieuwe Wifi driver opeens 13 kanalen kan zien, terwijl hij met de Alpha 2 build maar 10 kanalen zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:33
Anoniem: 288072 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:35:
Bij XDA worden de volgende oplossingen gegeven voor de WiFi-problemen (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1494458)

1. Zet WiFi op Channel 1
Alleen mogelijk indien je zelf het beheer voert over het WiFi-netwerk. Bij veel gebruikers valt de WiFi niet meer weg als men het WiFi Channel op 1 heeft gezet in de configuratie van het WiFi modem.

2. Wijzig WiFi security settings
Alleen mogelijk indien je zelf het beheer voert over het WiFi-netwerk. Wijzig instelling voor de beveiliging zoals WEP settings en WPA2 settings, dit wil soms ook helpen.

3. Installeer andere Rom
Er zijn Roms te vinden op XDA waar een andere WiFi driver gebruikt wordt. Ik heb deze geinstalleerd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1557111

Zelf heb ik bovenstaande rom geinstalleerd, hierna heb ik geen problemen meer gehad met het wegvallen van WiFi.
De laatste nightly van CM9 bood voor mij geen oplossing.
de andere rom heb ik net geprobeerd. Netwerk is te zwak om verbinding te maken, dit waar ik hier heel goed bereik heb als webos draait. Een verbetering is het niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik installeer telkens de nieuwste nightly van CM9, alleen krijg ik de Youtube app en Google mapps niet meer erop. Ze staan helemaal niet meer in de market. Weet iemand hoe je dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:33
Rev! schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:21:
Ik installeer telkens de nieuwste nightly van CM9, alleen krijg ik de Youtube app en Google mapps niet meer erop. Ze staan helemaal niet meer in de market. Weet iemand hoe je dat kan oplossen?
Ik heb OaT's Light n Tasty met bijbehorende gapps. Daarmee kan ik het gewoon in de market vinden...
Wireless werkt inmiddels ook :-) voor het eerst ics nu, en bevalt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06 13:42

Trackerfire

BTC HODLER

Sinds gisteren een TouchPad en viel meteen met m'n neus in de boter (gisteren definitieve rom online gegooid). Kwam dit topic tegen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1472892

Meteen maar geïnstalleerd, maar wat een rom :)! Supersnel, stabiel en gebaseerd op ICS 4.0.4.. installeren gaat ook zeer makkelijk via CWM niet al dat omslachtige gedoe zoals je bij CM hebt gelukkig :)

Draai nu Dualboot webOS 3.0.5 en ICS 4.0.4 :) zeer tevreden met m'n aankoop!!

[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 13-05-2012 17:09 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441300

Zou je mij willen vertellen hoe ik dit kan installeren op mijn TP? Ben een absolute n00b hierin en heb de jump naar CM nog niet genomen. Wanneer deze ROM dus eenvoudiger te installeren is: graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:30
Anoniem: 441300 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:22:
Zou je mij willen vertellen hoe ik dit kan installeren op mijn TP? Ben een absolute n00b hierin en heb de jump naar CM nog niet genomen. Wanneer deze ROM dus eenvoudiger te installeren is: graag!
Ik gebruik de official nightlies van CM9 op mijn HP Touchpad en ben daar erg tevreden over. Zie hetvolgende topic op rootzwiki voor meer info (in de OP staan ook installatie instructies): [ROM] Official CyanogenMod 9 Nightly Build Discussion

Ik heb mijn touchpad een aantal weken geleden overgenomen van een medetweaker en heb er vrijwel meteen CM9 opgezet. Ik boot eigenlijk nooit meer naar WebOS. Op de bekende problemen na (geen camera en geen microfoon) werkt CM9 erg goed bij mij!
Pagina: 1 2 3 Laatste