Mijn ervaringen:
Touchstone:
-Makkelijke manier om op te laden: ik begrijp even snel als via de standaard lader.
-Standaard klok in beeld: Zet ik altijd uit omdat ik het irritant vind (één maal drukken op de aan uit knop van de Touchpad)
-Schijnt slideshow te kunnen weergeven
-Is nog nuttiger in combinatie met een bluetooth keyboard
-Let op: Als je hem uit Amerika haalt zit er geen europese stekker bij. Op te lossen met verloopstekker of anders gewoon de oplader van de Touchpad gebruiken
Originele HP Case:
-Is in bestelling, nog geen ervaring mee
-De binnenkant van de flap schijnt het scherm enigszins schoon te maken, geen overbodige luxe gezien de enorme hoeveelheid vingerafdrukken die al snel op je scherm achterblijven
-Kan gewoon om de Touchpad blijven als je wilt opladen via de Touchstone
Screenprotectors, nog geen ervaring mee maar ben geïnteresseerd in ervaringen mbt:
-spiegelende vs niet-spiegelende protectors
-invloed op aanraakgevoeligheid
-structuur van het oppervlak: sommige protectors zijn een beetje "hobbelig"
-resistentie tegen vingerafdrukken (zie hierboven......)
Bluetooth "accesoires":
-Ik kan inmiddels pairen met een
Adapt AD-300 maar kan er, wellicht door gebrek aan toepasselijke apps nog niks mee
-Pairen met non-WebOS telefoons: Nokia, Windows Mobile (HTC Touch), Iphone 3GS en Android (HTC Hero) heb ik inmiddels zonder succes geprobeerd. Op precentral is een
thread waarin beschreven wordt hoe je dit voor elkaar zou moeten kunnen krijgen. Helaas is het niet mogelijke je dataverbinding te tetheren over bluetooth.
En mijn favoriete accessoire:
De micro-USB stofkap!
[
Voor 3% gewijzigd door
bszz op 07-09-2011 15:19
]