Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:44

HP Touchpad accessoires

Dit topic is bedoeld om te discussiëren over accessoires voor de HP Touchpad. Voor algemene discussie over de HP Touchpad kunt u gebruik maken van het [Ervaringen] HP Touchpad-topic.

Men kan elkaar hier ook wijzen op aanbiedingen / accessoires voor de HP Touchpad.
Ook kunnen hier vragen gesteld worden over de desbetreffende accessoires en gebruikerservaringen.

Gerelateerde topics:

Officiële HP accesoires:
De officiële accesoires zijn in Nederland niet verkrijgbaar, alleen in de landen waar de HP Touchpad zelf ook verkrijgbaar is/was.

• HP Touchstone Charging Dock [via]
  • HP Touchpad Case [via]
  • HP Touchpad Wireless Keyboard [via]

Tips:
  • De HP Touchpad past in de Ipad2 hoes verkrijgbaar bij HEMA.
  • De HP Touchpad laad op als hij in de hoes van HEMA zit en wordt geplaatst in de HP Touchstone.
  • De officiële HP accessoires zijn op Ebay verkrijgbaar via: Verkoper: Buysprycom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Toevallig dit ding vanmiddag besteld:

http://cgi.ebay.nl/Leathe...ories&hash=item3369910a8c

Kunstlederen custom-made hoes speciaal voor de HP Touchpad. Tevens zit er een gratis screenprotector en "touchpen" bij. Dit alles compleet met verzending voor nog geen 18 euro.

Zal bij binnenkomst wat fotoos maken en een korte gebruikerservaring erbij plaatsen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:41
d:)b

Mijn ervaringen:

Touchstone:
-Makkelijke manier om op te laden: ik begrijp even snel als via de standaard lader.
-Standaard klok in beeld: Zet ik altijd uit omdat ik het irritant vind (één maal drukken op de aan uit knop van de Touchpad)
-Schijnt slideshow te kunnen weergeven
-Is nog nuttiger in combinatie met een bluetooth keyboard
-Let op: Als je hem uit Amerika haalt zit er geen europese stekker bij. Op te lossen met verloopstekker of anders gewoon de oplader van de Touchpad gebruiken

Originele HP Case:
-Is in bestelling, nog geen ervaring mee
-De binnenkant van de flap schijnt het scherm enigszins schoon te maken, geen overbodige luxe gezien de enorme hoeveelheid vingerafdrukken die al snel op je scherm achterblijven
-Kan gewoon om de Touchpad blijven als je wilt opladen via de Touchstone

Screenprotectors, nog geen ervaring mee maar ben geïnteresseerd in ervaringen mbt:
-spiegelende vs niet-spiegelende protectors
-invloed op aanraakgevoeligheid
-structuur van het oppervlak: sommige protectors zijn een beetje "hobbelig"
-resistentie tegen vingerafdrukken (zie hierboven......)

Bluetooth "accesoires":
-Ik kan inmiddels pairen met een Adapt AD-300 maar kan er, wellicht door gebrek aan toepasselijke apps nog niks mee
-Pairen met non-WebOS telefoons: Nokia, Windows Mobile (HTC Touch), Iphone 3GS en Android (HTC Hero) heb ik inmiddels zonder succes geprobeerd. Op precentral is een thread waarin beschreven wordt hoe je dit voor elkaar zou moeten kunnen krijgen. Helaas is het niet mogelijke je dataverbinding te tetheren over bluetooth.

En mijn favoriete accessoire: De micro-USB stofkap! :)

[ Voor 3% gewijzigd door bszz op 07-09-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:10
Ik zie dat de Touchpad case nu 45 dollar is bij Amazon. Vanochtend was hij 25. Was die 25 een fout ofzo?

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 12:51
Nou dan ga ik wel voor die van 18 Euro (ff de ervaring van redfoxert afwachten:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Volgens mij werkt Amazon zo dat je kunt kopen bij derde-partij leveranciers, is het artikel bij de goedkoopste leverancier op dan komt nummer 2 bovenaan te staan, vandaar de prijswijziging. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-06 20:35
Ik heb deze case besteld.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Nu is het alleen nog wachten wanneer hij daadwerkelijk aankomt.
De case is afgelopen vrijdag verzonden, maar blijkbaar verwijderd Engeland zich steeds verder van het continent af. Het verzenden duurt steeds langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
Ah, gelukkig had ik al op tijd besteld. Ben benieuwd! Levering gaat volgens hun volgende week al gebeuren. Lijkt mij vrij snel..

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:08
cornfed99111 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:43:
Ik heb deze case besteld.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Nu is het alleen nog wachten wanneer hij daadwerkelijk aankomt.
De case is afgelopen vrijdag verzonden, maar blijkbaar verwijderd Engeland zich steeds verder van het continent af. Het verzenden duurt steeds langer.
Besteld voor 14,99 incl. verzending!
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Vjenne-ICT schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:23:
[...]

Bedankt voor de tip!
Volgens de foto komt de rand van de case wel over de rand van de TP. Volgens mij zal swipe up niet meer mogelijk zijn met de TP in de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Je hoeft niet precies de rand van het scherm te raken om 'swip up' te doen. Net getest.
Dus ik verwacht daar geen problemen mee.

Volgens mij de goedkoopste case in leer die beschikbaar is in Europa.
Ik heb niet de Chinese sites afgezocht, want ik wilde niet enkele weken wachten.

@ Vjenne-ICT

Het was me nog niet opgevallen dat hij duurder geworden was.
Ik betaalde €13,45 inclusief verzending.
De originele prijs was vorige week nog £8,75.

[ Voor 39% gewijzigd door cornfed99111 op 07-09-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304612

heeft er ook iemand een goede site voor een europese oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipconfig
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04-2023
Anoniem: 304612 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:55:
heeft er ook iemand een goede site voor een europese oplader?
www.dealextreme.com, er is reeds 1 onderweg.
Uitdaging was om een 2A USB voeding te vinden.
http://www.dealextreme.co...g-i9100-i9000-i9020-82522

Gratis verzending naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-05 12:51
Ik zie meer soorten cases op eBay, afsluitbaar met elastiek of magneet, terwijl je de originele van HP zo te lezen niet kan vergrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-06 09:02
Let er even op dat de touchstone alleen werkt in combinatie met de originele hp case. Andere hoesjes kunnen problemen geven met het wireless opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
ieman trouwens een touchpad uit de US en weet of de lader ook 220V aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
bartsidee schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:41:
Let er even op dat de touchstone alleen werkt in combinatie met de originele hp case. Andere hoesjes kunnen problemen geven met het wireless opladen
Bart, de Ipad2 hoes van de Hema werkt prima op de Touchstone, (staat ook in de OP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
oke prima weten we dat ook weer :) had ergens gelezen op de slickdeal forums, maar blijkbaar geen probleem dus. Thanks voor de headsup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20
Ik verwacht nog wel een prijsdaling van de accessoires; dus ik wacht nog even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Vjenne-ICT schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:23:
[...]

Bedankt voor de tip!
toeval wil dat ik bij zelfde verkoper op ebay case heb besteld, net als post 1 met pen en screen-protector (en spreader, en 2 poetsdoekene en een micro-sd kaart adapter) http://www.ebay.nl/itm/25...m1423.l2649#ht_4758wt_966
redfoxert schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:27:

Kunstlederen custom-made hoes speciaal voor de HP Touchpad. Tevens zit er een gratis screenprotector en "touchpen" bij. Dit alles compleet met verzending voor nog geen 18 euro.

Zal bij binnenkomst wat fotoos maken en een korte gebruikerservaring erbij plaatsen :)
1 week gelee besteld (toen nog £10,99 ex verzending), vrijdag verzonden en wacht nu met smart tot die binnenkomt

[ Voor 5% gewijzigd door jooproo op 07-09-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Er staat PU leather in de productspecificaties.
Als ik daarop Google is dat geen echt leer, maar imitatieleer.

Ben dus toch een beetje besodemietert, want het begrip PU Leather staat niet in voorin de pagina.

Ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:19
De Dock lijkt me ook ideaal, maar dat ding kost de helft van de touchpad, en dat voor een speeltje... ;)

Misschien komen ze nog voor een leuk prijsje op ebay/marktplaats ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Tonkey schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:38:
De Dock lijkt me ook ideaal, maar dat ding kost de helft van de touchpad, en dat voor een speeltje... ;)

Misschien komen ze nog voor een leuk prijsje op ebay/marktplaats ofzo.
Dat zei iemand wat eerder in het topic ook al, maar persoonlijk ben ik dat nog niet zo zeker van. Er zijn natuurlijk maar een x-aantal accessoires gemaakt en ik kan begrijpen dat de productie hiervan ook is stilgelegd. Oftewel dat de prijs niet veel verder zal dalen en sowieso niet in een kort tijdsbestek. Ik vind het in ieder geval ideaal zo op mijn bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 18:20
jammer dat de amazon prijzen voor de officiele case weer omhoog zijn gegaan. Vandaag werd de touchpad case namelijk aangeboden voor 25 dollar. Voor die prijs wil ik naast een sleeve wel een gok wagen. Naar mijn mening ziet die case het er beste uit zonder dat het al te prijzig word.

Iemand misschien een adres waar de case wel goedkoper eordt aangeboden dan de retailprijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:47
Als het goed is heb ik morgen een orginele HP case binnen. Voor 50 euro op marktplaats. Ben benieuwd...

Ik gebruik nu een niet orginele ipad 1 hoes, die overigens echt prima werkt... Maar vond die orginele mooier lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 16:18
k5052 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:16:
jammer dat de amazon prijzen voor de officiele case weer omhoog zijn gegaan. Vandaag werd de touchpad case namelijk aangeboden voor 25 dollar. Voor die prijs wil ik naast een sleeve wel een gok wagen. Naar mijn mening ziet die case het er beste uit zonder dat het al te prijzig word.

Iemand misschien een adres waar de case wel goedkoper eordt aangeboden dan de retailprijs?
Dat die prijzen weer omhoog gegaan is weer het al oude verschil tussen direct bij amazon en andere shops. Maar goed, dat weet jezelf waarschijnlijk ook wel.

Onze vrienden van FNAC verkopen de case HIER. Ergens hoop ik dat toevallig de Touchstone ook nog gaat komen...

Anoniem: 420027

bszz schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:36:
d:)b

Mijn ervaringen:

Touchstone:
-Makkelijke manier om op te laden: ik begrijp even snel als via de standaard lader.
-Standaard klok in beeld: Zet ik altijd uit omdat ik het irritant vind (één maal drukken op de aan uit knop van de Touchpad)
-Schijnt slideshow te kunnen weergeven
-Is nog nuttiger in combinatie met een bluetooth keyboard
-Let op: Als je hem uit Amerika haalt zit er geen europese stekker bij. Op te lossen met verloopstekker of anders gewoon de oplader van de Touchpad gebruiken

Originele HP Case:
-Is in bestelling, nog geen ervaring mee
-De binnenkant van de flap schijnt het scherm enigszins schoon te maken, geen overbodige luxe gezien de enorme hoeveelheid vingerafdrukken die al snel op je scherm achterblijven
-Kan gewoon om de Touchpad blijven als je wilt opladen via de Touchstone

Screenprotectors, nog geen ervaring mee maar ben geïnteresseerd in ervaringen mbt:
-spiegelende vs niet-spiegelende protectors
-invloed op aanraakgevoeligheid
-structuur van het oppervlak: sommige protectors zijn een beetje "hobbelig"
-resistentie tegen vingerafdrukken (zie hierboven......)

Bluetooth "accesoires":
-Ik kan inmiddels pairen met een Adapt AD-300 maar kan er, wellicht door gebrek aan toepasselijke apps nog niks mee
-Pairen met non-WebOS telefoons: Nokia, Windows Mobile (HTC Touch), Iphone 3GS en Android (HTC Hero) heb ik inmiddels zonder succes geprobeerd. Op precentral is een thread waarin beschreven wordt hoe je dit voor elkaar zou moeten kunnen krijgen. Helaas is het niet mogelijke je dataverbinding te tetheren over bluetooth.

En mijn favoriete accessoire: De micro-USB stofkap! :)
toon volledige bericht
Touchstone laadt de TP langzamer dan netstroom.

iPhone 3G pairing hier gelukt, bellen met TP. Rest kan niet met 3G (sms etc), zie voor nl tutorial:

[Ervaringen] HP Touchpad

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:22
k5052 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:16:

De case voor 25 dollar had ik ook gezien bij Amazon.com, maar inclusief verzenden naar NL en reservering voor tax ben je ruim 2x zoveel kwijt (ruim 60 dollar), dus het heeft volgens mij geen zin om het bestellen. De aanbieding bij FNAC of die ebay verkoper die in de openingspost genoemd wordt lijkt mij een betere optie.

• Ted_W
Ik heb gisteren de Touchstone besteld bij buysprycom (ebay verkoper) voor ongeveer $72 (incl verzenden), ik ben benieuwd. Ik laat weten hoe het gegaan is.

• ipconfig
Ik heb dinsdag avond een orginele HP case via FNAC besteld.
Gisteren is deze met DHL verzonden (dit maal zonder Track 'n Trace code).
Moet dus een deze dagen binnen gaan komen.

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:41
Anoniem: 420027 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 00:40:
[...]

Touchstone laadt de TP langzamer dan netstroom.

iPhone 3G pairing hier gelukt, bellen met TP. Rest kan niet met 3G (sms etc), zie voor nl tutorial:

[Ervaringen] HP Touchpad
Anandtech geeft inderdaad een 25% langer laadtijd voor de Touchstone:
-Standaard lader: 3 uur 20 min
-Touchstone: 4 uur 9 min

's Nachts staat mijn Touchpad op de Touchstone en overdag krijg ik 'm toch niet leeg dus voor mij is dit goed werkbaar.

Wat ik ook niet wist is dat je naast de clock en slideshow ook je agenda voor die dag en facebooks updates kunt laten zien.

• Twisted-D
D-Orange schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:32:
[...]

Dat die prijzen weer omhoog gegaan is weer het al oude verschil tussen direct bij amazon en andere shops. Maar goed, dat weet jezelf waarschijnlijk ook wel.

Onze vrienden van FNAC verkopen de case HIER. Ergens hoop ik dat toevallig de Touchstone ook nog gaat komen...
Mijn hoop was niet ongegrond. Ik heb nu juist 2x (voor mij en broer) TouchStones (39,90 ps) besteld bij Fnac. Daarbij nog 13 euro verzendkosten

Ga hem denk ik niet veel goedkoper krijgen.

Links:
- HP TouchStone
- HP Touchpad Keyboard (Azerty?)

@Hieronder: Goed punt. Helemaal niet aangedacht, gelukkig zelf niet besteld =).

Verder ga ik er wel vanuit dat de TouchStone een Europese stekker heeft. Toch ook weer een voordeel t.o.v. import uit USA.

[ Voor 20% gewijzigd door Twisted-D op 08-09-2011 11:51 . Reden: Edit 1: Links geplaats. Edit 2: Keyboard is waarschijnlijk Azerty ]

• jooproo
D-Orange schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:29:
[...]

Mijn hoop was niet ongegrond. Ik heb nu juist 2x (voor mij en broer) TouchStones (39,90 ps) besteld bij Fnac. Daarbij nog 13 euro verzendkosten

Links:
- HP TouchStone
- HP Touchpad Keyboard
Hou er rekening mee dat in Frankrijk het toetsenbord vaak azerty is. Weet niet of dat bij deze van FNAC ook zo is, staat geen plaatje van het product of een beschrijving bij.

• Vjenne-ICT
D-Orange schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:29:
[...]

Links:
- HP TouchStone
- HP Touchpad Keyboard (Azerty?)

@Hieronder: Goed punt. Helemaal niet aangedacht, gelukkig zelf niet besteld =).

Verder ga ik er wel vanuit dat de TouchStone een Europese stekker heeft. Toch ook weer een voordeel t.o.v. import uit USA.
Hoeveel verzendkosten komen hier bij dan? Weer die 12 eurie?

• Twisted-D
Vjenne-ICT schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:24:
[...]

Hoeveel verzendkosten komen hier bij dan? Weer die 12 eurie?
Je quote zelf het antwoord. Schijnbaar verzend FNAC naar Nederland voor 13 euro. Heb al gezien dat mensen dat moesten betalen bij 1 Case. Zelf moest dat ik betalen bij de 2x touchpads die ik had besteld en nu dus ook weer voor 2x Touchstones.

Wellicht dus het overwegen waard om er meer te bestellen. Wellicht dat er in de IRC Chat wat valt te organiseren.

Voor 1 TouchStone kun je op Ebay misschien net iets goedkoper bestellen. Maar dan moet er waarschijnlijk langer wachten, zijn er misschien nog extra kosten, heb je een US stekker en garantie lijkt me ook lastig.

• Vjenne-ICT
D-Orange schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:30:
[...]

Je quote zelf het antwoord. Schijnbaar verzend FNAC naar Nederland voor 13 euro. Heb al gezien dat mensen dat moesten betalen bij 1 Case. Zelf moest dat ik betalen bij de 2x touchpads die ik had besteld en nu dus ook weer voor 2x Touchstones.

Wellicht dus het overwegen waard om er meer te bestellen. Wellicht dat er in de IRC Chat wat valt te organiseren.

Voor 1 TouchStone kun je op Ebay misschien net iets goedkoper bestellen. Maar dan moet er waarschijnlijk langer wachten, zijn er misschien nog extra kosten, heb je een US stekker en garantie lijkt me ook lastig.
Bedankt voor je toelichting.

Wanneer heb je besteld en heb je al een verzendbevestiging?

• Twisted-D
Vjenne-ICT schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:43:
[...]

Bedankt voor je toelichting.

Wanneer heb je besteld en heb je al een verzendbevestiging?
Het is dat me een directe vraag wordt gesteld dat ik erop reageer, maar dit begint een beetje op slowchat te lijken.

Status van de order staat weer op de bekende "Commande en préparation". Direct bij bestellen werd al aangegeven "Expédié le Prévu le 09/09/2011" dus wordt morgen verstuurd. Dat staat ook bij de huidige status.
Paypal is, zoals ook eerder, geautoriseerd en ik ga er vanuit dat ze innen zodra ze morgen versturen.

Dat wat betreft het bestellen bij FNAC. Stel voor dat we het hier bij houden ;).

Overigens heeft imiddels FNAC plaatjes geplaatst. Bij de keyboard is een AZERTY indeling afgebeeld.

Opvallender is dat bij de Touchstone (waar duidelijk staat dat het voor de Touchpad is) een plaatje staat van een Touchstone voor de Pre. Ik ga er vanuit dat het een fout betreft.

[ Voor 0% gewijzigd door Twisted-D op 08-09-2011 15:50 . Reden: Typos (Slaap tekort is niet bevordelijk) ]

• Vjenne-ICT
D-Orange schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:07:
[...]

Het is dat me een directe vraag wordt gesteld dat ik erop reageer, maar dit begint een beetje op slowchat te lijken.

Status van de order staat weer op de bekende "Commande en préparation". Direct bij bestellen werd al aangegeven "Expédié le Prévu le 09/09/2011" dus wordt morgen verstuurd. Dat staat ook bij de huidige status.
Paypal is, zoals ook eerder, geautoriseerd en ik ga er vanuit dat ze innen zodra ze morgen versturen.

Dat wat betreft het bestellen bij FNAC. Stel voor dat we het hier bij houden ;).

Overigens heeft imiddels FNAC plaatjes geplaatst. Bij de keyboard is een AZERTY indeling afgebeeld.

Opvallender is dat bij de Touchstone (waar duidelijk bestaat dat het voor de Touchpad is) een plaatje staat van een Touchstone voor de Pre. Ik ga er vanuit dat het een fout betreft.
toon volledige bericht
Ja, onderstaande merkte ik ook al op.....

Opvallender is dat bij de Touchstone (waar duidelijk bestaat dat het voor de Touchpad is) een plaatje staat van een Touchstone voor de Pre. Ik ga er vanuit dat het een fout betreft.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:06
Vjenne-ICT schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:15:
[...]

ik hoop het want heb hem ook gekocht.

• cornfed99111
@ jooproo

Is je bestelling al binnen?
Begin me nu toch een beetje zorgen te maken, want dit duurt veel langer dan normaal.

• jooproo
cornfed99111 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:28:
@ jooproo

Is je bestelling al binnen?
Begin me nu toch een beetje zorgen te maken, want dit duurt veel langer dan normaal.
Nee, Helaas nog niet. Zit m nu ook wel redelijk te knijpen. Aan de TNT (postNL) kan het niet liggen, heb namelijk wel een bol.com bestelling ontvangen vandaag. Toch nog even morgen afwachten en als ik hem dan niet heb stuur ik een berichtje via ebay.

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:01
jooproo schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:44:
[...]

Nee, Helaas nog niet. Zit m nu ook wel redelijk te knijpen. Aan de TNT (postNL) kan het niet liggen, heb namelijk wel een bol.com bestelling ontvangen vandaag. Toch nog even morgen afwachten en als ik hem dan niet heb stuur ik een berichtje via ebay.
Pakketten vanuit Engeland gaan meestal of heel snel, of heel langzaam (2-3 weken). Uiteindelijk komt het altijd (afgelopen jaar misschien 50 - 70 pakketten uit Engeland gehad, bijna altijd via eBay besteld).

• cornfed99111
Twee tot drie weken??? 8)7
Hebben ze die op de boot over de Noordelijk IJsroute gezet?

Royal Mail claimt binnen drie werkdagen te verzenden naar West-Europa.

Anoniem: 304612

http://www.nextgadgets.eu...A-Amerikaanse-stekker.htm

hier kan je dezelfde 2000mA oplader ook kopen, winkel zit in NL dus je zal em wel sneller hebben dan bij DealExtreme

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:30

masauri

aka qwybyte

deze screen en back protector vandaag binnen gekregen:
http://www.armorsuit.com/...ilm-protector-shield.html
ben benieuwd naar de kwaliteit.
ander 10" hoesje is ook binnen, nu enkel nog de orginele hp case, zou onderweg zijn.
foto's volgen nog.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 31-05 10:20
Mijn TP is binnen uit de UK maar deze heeft een US stekker. De verkoper heeft het weer waarschijnlijk van HP USA.

Er zat wel een prul verloopstekker bij maar deze past niet in de wandcontactdoos omdat de plastic eromheen niet rond is }:|

Iemand tips waar ik dat ding in de winkel kan kopen?

[ Voor 10% gewijzigd door Mandrake466 op 09-09-2011 08:38 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mandrake466 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:08:
Mijn TP is binnen uit de UK maar deze heeft een US stekker. De verkoper heeft het weer waarschijnlijk van HP USA.

Er zat wel een prul verloopstekker bij maar deze past niet in de wandcontactdoos omdat de plastic eromheen niet rond is }:|

Graag wat meer eigen inzet. Dat is gewoon een reisstekker, kun je overal vinden. Als je zelf had gezocht had je hem allang gevonden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Onze vrienden Buyspruy.com hebben de TP accessoires niet meer op de website. Op hun ebay shop wordt hij echter wel vol op verkocht.

HP Touchcase komt op iets van 53 dollar inclusief verzendkosten. Heb ze gemailt of ze max 25 dollar waarde erop willen zitten of gift. Binnen 10 min antwoord dat dit geregeld zou worden. Nou hopen dat ie er snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Mandrake466 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:08:

Op ebay zijn verloopjes te koop dan ben je voor 1 euro inc verzenden klaar (vanuit china)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 15:50
ipconfig schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:40:
@ipconfig

Heb jij hem inmiddels ontvangen en/of een track & trace ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Deze hoes heb ik me besteld:
Afbeeldingslocatie: http://img.sceper.eu/images/wqpkvwzmj.jpg
Was vermeld als 10" touchpad hoes, natuurlijk een gewone 10" hoes voor vanalles en nog wat.
Door de ruimte die ik over heb denk ik wel dat ik de TP er in kan doen als ook de officiele hardcase eromheen zit.

Ik heb ook de armorsuite screenprotector er op gedaan en de TP ligt nu te drogen voor de komende dagen.
Afbeeldingslocatie: http://img.sceper.eu/images/4qtmixyfj.jpg
De carbon backcase komt er volgende week tegen als de screenprotector droog is.
Het was de eerst keer dat ik zo'n screenprotector gebruikte op zoiets "groots" en het ging wel vrij gemakkelijk, je moet wel geduld hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 31-05 10:20
masauri schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:38:

Het was de eerst keer dat ik zo'n screenprotector gebruikte op zoiets "groots" en het ging wel vrij gemakkelijk, je moet wel geduld hebben |:(
Ik doe het altijd in de badkamer (nee niet dat. ja ook wel maar nu niet). Deur dicht, heet water laten stromen dat het wat vochtig wordt (door de stoom zakt het stof). Kraan dicht. En dan plakken en afstrijken met bankpasje of doekje. Werkt perfect en helemaal geen luchtbellen of stof.

Let Op: Het moet niet gieten van de vocht natuurlijk! :+

[ Voor 9% gewijzigd door Mandrake466 op 09-09-2011 12:25 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Mandrake466 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:24:
[...]

Ik doe het altijd in de badkamer (nee niet dat. ja ook wel maar nu niet). Deur dicht, heet water laten stromen dat het wat vochtig wordt (door de stoom zakt het stof). Kraan dicht. En dan plakken en afstrijken met bankpasje of doekje. Werkt perfect en helemaal geen luchtbellen of stof.

Let Op: Het moet niet gieten van de vocht natuurlijk! :+
thx voor de tip, ga ik zeker gebruiken volgende week voor de backcover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10
ipconfig schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:40:
Helaas kan ik 'em niet meer vinden. En in de meeste shops kost de case een godsvermogen. Net zoals alle andere accessoires overigens 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
twijfel tussen: http://cgi.ebay.nl/Leathe...ories&hash=item3369910a8c
en http://cgi.ebay.nl/HP-TOU...ories&hash=item3a69c5f4eb

iemand ervaringen met 1 van beiden?
2de heeft extra doekje en microsd adapter, maar beide heb ik niet echt nodig. vraag ik mij wel af of de kwaliteit v screenprotector en pen niet minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12-2022
bertp1 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:57:

2de heeft extra doekje en microsd adapter, maar beide heb ik niet echt nodig. vraag ik mij wel af of de kwaliteit v screenprotector en pen niet minder is.
Als je goed kijkt zie je dat het dezelfde is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
bertp1 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:57:

Heb die 2de vorige week woensdag besteld. Heb deze nog niet binnen. Zal het posten als die binnen is, en wat foto's hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Niet online
DonLexos schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:00:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat het dezelfde is ;)
ben daar niet zo goed in ~~
thx dan bestel ik die 2de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
jooproo schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:17:
[...]

Heb die 2de vorige week woensdag besteld. Heb deze nog niet binnen. Zal het posten als die binnen is, en wat foto's hier neerzetten.
Ik zit ook nog steeds te wachten.
De postbode durft al bijna niet meer langs mijn huis te lopen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Matte screenprotector, maandag besteld/betaald, dinsdag verstuurd, vandaag al in huis uit Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
alex3305 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 18:12:
[...]

Helaas kan ik 'em niet meer vinden. En in de meeste shops kost de case een godsvermogen. Net zoals alle andere accessoires overigens 8)7.
Op eBay nog steeds te vinden voor 53$ inclusief verzendkosten. Zie link in de eerste post. Zit erover na te denken om ook de officiële case aan te schaffen. Morgen bij de MediaMarkt in Duitsland even kijken of ik daar nog wat accessoires kan vinden van de Touchpad..
HeyJIJdaar schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:25:
Als het goed is heb ik morgen een orginele HP case binnen. Voor 50 euro op marktplaats. Ben benieuwd...

Ik gebruik nu een niet orginele ipad 1 hoes, die overigens echt prima werkt... Maar vond die orginele mooier lijken.
Ervaringen? Ik ben benieuwd, mensen vinden of de case super of totaal niet het geld waard, deels door de voorkant die vaak open gaat.

[ Voor 34% gewijzigd door k5052 op 09-09-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipconfig
MNTN schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:57:
[...]

@ipconfig

Heb jij hem inmiddels ontvangen en/of een track & trace ontvangen ?
Vandaag zag ik op de fnacsite de TNT code.
Ook dat vrouwlief had getekend
.
ook vandaag mail dat tp verzonden gaat worden (al 1,5 week binnen)

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:45 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

• Ted_W
Anoniem: 154453 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:42:
Matte screenprotector, maandag besteld/betaald, dinsdag verstuurd, vandaag al in huis uit Hong Kong.
Hoe bevalt de matte screen protector?

Anoniem: 154453

Ted_W schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:58:
[...]

Hoe bevalt de matte screen protector?
Goed, stuk minder reflectie, scheelt een stuk binnenshuis. Buiten net getest (wit-grijze hemel) en nog steeds niet echt werkbaar met helderheid lager dan max. mocht je in het volle licht moeten werken. Niet qua reflectie maar meer met de helderheid van het scherm te maken lijkt me, deze matte folie snoept daar nog iets af, doch minimaal. Erg makkelijk om bubbels weg te wrijven met doekje of bankpas. Helaas heb ik altijd wat moeite met positioneren, en daar helpt de afmeting ook niet echt bij.
Touchrespons prima, eigenlijk net als toen het originele beschermplastic er nog om zat, heb 'm niet zonder enige bescherming gebruikt, dus vergelijking tussen "kaal" scherm en scherm+saver heb ik niet.
Wat je aan plakzijde met je vingers aanraakt, plakt nooit meer trouwens.

EDIT: het scheelt toch wel in touch response, tenminste, moet toch wel eens meerdere keren ergens op drukken wil ik een reaktie krijgen van de tp.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 154453 op 11-09-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Vjenne-ICT schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:15:
[...]

Schijnbaar hadden ze de fout ook door bij FNAC. Het product (De Touchstone) was een tijdje niet te vinden op de site, maar nu is hij weer terug en met het juiste plaatje. In voorraad en hier te vinden.

De mijn bestelling is al in Nederland. Heb er wel vertrouwen in dat dan maandag (of dinsdag) de juiste TouchStone wordt afgeleverd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
D-Orange schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:58:
[...]

Schijnbaar hadden ze de fout ook door bij FNAC. Het product (De Touchstone) was een tijdje niet te vinden op de site, maar nu is hij weer terug en met het juiste plaatje. In voorraad en hier te vinden.

De mijn bestelling is al in Nederland. Heb er wel vertrouwen in dat dan maandag (of dinsdag) de juiste TouchStone wordt afgeleverd :).
Ik zie nog steeds het zelfde (verkeerde) plaatje!
Maar hij was gisteren even offline en nu dus weer online......

Hoor graag van je of je de HP Touchstone hebt ontvangen of de verkeerde (hoop het niet voor je.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Vjenne-ICT schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:25:
[...]

Hoor graag van je of je de HP Touchstone hebt ontvangen of de verkeerde (hoop het niet voor je.)
Had ik ook, zag net ook de pre variant. Een keer F5 en hups de touchpad versie staat er.. 8)7 Goed staaltje programmeerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook een touchstone en BT keyboard bij FNAC besteld, juiste plaatje erbij:

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae186/MartsBigDump/browser_2011-11-09_144406.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Directe links bij Fnac (op dit moment beiden op voorraad):
HP Dock TouchStone pour TouchPad - 39.90€

HP Clavier Bluetooth pour TouchPad - 34.90€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
DonLexos schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:37:
Directe links bij Fnac (op dit moment beiden op voorraad):
HP Dock TouchStone pour TouchPad - 39.90€

HP Clavier Bluetooth pour TouchPad - 34.90€
De beide links had ik ook geplaatst, maar wel duidelijker zo ;). Pas dus wel op met het keyboard, hoogst waarschlijk dus AZERTY (het plaats is thans ook van een AZERTY-indeling),

Overigens viel me op dat de website "Azerty" de keyboard voor een kleine 27 euro op de website hebben staan (HIER DUS). Vraag me dan wel weer af of ze er eigenlijk wel echt aan kunnen komen. Momenteel ben ik er nog niet uit of de officiële keyboard wil, maar anders zou ik daar nog even informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
D-Orange schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:00:
[...]
Overigens viel me op dat de website "Azerty" de keyboard voor een kleine 27 euro op de website hebben staan (HIER DUS. Vraag me dan wel weer af of ze er eigenlijk wel echt aan kunnen komen. Momenteel ben ik er nog niet uit of de officiële keyboard wil, maar anders zou ik daar nog even informeren.
Ja en mooie is, die hebben m als Localisatie "US" (wat doet vermoeden QWERTY) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Hehe, je moet naar Azerty om een Qwerty toestenbord te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Vjenne-ICT schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:25:
[...]

De TouchStone is afgeleverd. Even geverifieerd met het thuisfront maar het is echt de TouchStone voor de TouchPad.
Dus voor alle duidelijkheid: FNAC levert gewoon de TouchStone voor de TouchPad. Ze (FNAC) zitten gewoon te klooien met het plaatje.

Nu nog nadenken over die keyboard. Mensen ervaringen met de officiële keyboard en/of andere BT keyboards? Zo ja, is het een aanrader?

Edit:
@Hieronder. Daar ga ik wel vanuit. Heb anders nog wel een DX's verloopstekker liggen ;).

Zal vanavond wel even kijken en dan post ik het hier wel ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Twisted-D op 12-09-2011 14:35 . Reden: Edit 1: Ik kan niet typen... 2: Reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specialbart
  • Laatst online: 08-10-2023
D-Orange schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:35:
[...]

De TouchStone is afgeleverd. Even geverifieerd met het thuisfront maar het is echt de TouchStone voor de TouchPad.
Dus voor alle duidelijkheid: FNAC levert gewoon de TouchStone voor de TouchPad. Ze (FNAC) zitten gewoon te klooien met het plaatje.

Nu nog nadenken over die keyboard. Mensen ervaringen met de officiële keyboard en/of andere BT keyboards? Zo ja, is het een aanrader?
zit aan de touchstone van fnac wel een eu stekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
specialbart schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:36:
[...]

Frankrijk = EU 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specialbart
uiteraard heb ik ook op school gezeten ;)
zou toch kunnen dat ze ook de us variant leveren, gezien er bij de oplader ook een plaatje staat van de us versie

[ Voor 12% gewijzigd door specialbart op 12-09-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
specialbart schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:36:
[...]

Yep. Exact eenzelfde oplader als ik ook al bij mijn TP had. Alleen deze keer met nog meer stekkers =).

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/15yheh0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-Orange schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:57:
[...]

Yep. Exact eenzelfde oplader als ik ook al bij mijn TP had. Alleen deze keer met nog meer stekkers =).

[afbeelding]
nice

FNAC stuurt mijne vandaag/morgen als t goed is. Hoe lang doet t ding over volledig opladen van compleet leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-05 10:40
D-Orange schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:00:
[...]

De beide links had ik ook geplaatst, maar wel duidelijker zo ;). Pas dus wel op met het keyboard, hoogst waarschlijk dus AZERTY (het plaats is thans ook van een AZERTY-indeling),

Overigens viel me op dat de website "Azerty" de keyboard voor een kleine 27 euro op de website hebben staan (HIER DUS). Vraag me dan wel weer af of ze er eigenlijk wel echt aan kunnen komen. Momenteel ben ik er nog niet uit of de officiële keyboard wil, maar anders zou ik daar nog even informeren.
Dat is echt een koopje voor een bluetooth keyboard, of je hem nou met een touchpad gaat gebruiken of niet. Er staat dat ze hem op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Als ik de code '613386-A41' nazoek die op Azerty.nl staat dan lijkt me dit toetsenbord eerder een losse toetsenbord-module om in een laptop te zetten dan daadwerkelijk het toetsenbord voor de HP Touchpad. Ik zie ook nergens iets over Bluetooth staan dus ik zou eerst even bellen met Azerty wat dit artikel nu precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Joost.B schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:26:
Als ik de code '613386-A41' nazoek die op Azerty.nl staat dan lijkt me dit toetsenbord eerder een losse toetsenbord-module om in een laptop te zetten dan daadwerkelijk het toetsenbord voor de HP Touchpad. Ik zie ook nergens iets over Bluetooth staan dus ik zou eerst even bellen met Azerty wat dit artikel nu precies is.
Goed punt. Ik had ook ook zo mijn twijfels over dat product. Wel irritant dat er 'HP TouchPad' staat. Waarschijnlijk dus niet de keyboard voor de TouchPad. Momenteel wil ik er toch geen keyboard bij, dus dat maakt mij verder ook niet veel uit.
Anoniem: 420027 schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:09:
[...]

nice

FNAC stuurt mijne vandaag/morgen als t goed is. Hoe lang doet t ding over volledig opladen van compleet leeg?
Ik heb sowieso mijn TP nog nooit echt leeg gehad. 1 keer net onder de 30%, maar leger dan dat niet. Dus ik heb ook geen enkel idee hoe lang het duurt. Ga er wel vanuit dat het iets langer duurt dan met een normale oplader.

Zoals ik hem gebruik gaat ook met de TouchStone snel genoeg :).

Je zult het vandaag/morgen zelf wel kunnen testen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joost.B schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:26:
Het is niet bt keyboard. Ik had besteld en gelukkig op tijd geannuleerd

• thefox154
Voor de mensen die nog een originele case willen, in de VS zijn er voorraden vrij gekomen. De prijzen op amazon zakken alweer richting de 25 dollar.

• Twisted-D
Vandaag deze namaak iPad case ontvangen die ik bij Dealextreme "Offers" had besteld voor iets meer dan 6 euro.

Kort wat me zoal opvalt:

Postieve punten:
  • Touchpad past erin
  • Case voelt stevig, netjes afgewerkt
  • Staat stevig in de "standaard"-stand
  • Alle knoppen en poorten zijn bereikbaar
  • Werkt in de TouchStone. Ook als ik hem opengeklapt heb en dus een dubbele laag tussen zit.
Negatieve punten:
  • Omklemt de TP maar heel lichtjes.
  • Flap sluit niet zo strak
  • "Gesp" zit niet strak. Dus je trekt hem zo weer open.
  • Speakers zijn niet vrij. Geluid wordt dus licht gedempt.
  • De power en stroom knop komen net helemaal lekker uit in de opening. De linkerkant van de knoppen toucheert net de rand.
Dus niet helemaal ideaal. Misschien zelf nog proberen de negatieve punten zoveel mogelijk proberen op te lossen. Anders maar wat anders proberen :).

[ Voor 5% gewijzigd door Twisted-D op 14-09-2011 16:25 . Reden: Typen blijft lastig.. ]

Touchstone van fnac ook ontvangen hier, wat werkt dat top, zet TP erop en laden! Niet zoeken naar de lader, lekker in werktas laten zitten voor op kantoor, thuis geen gepier met kleine stekker in usb poort proppen, voorkomt slijtage aan usb poort... Super die touchstone!

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae186/MartsBigDump/1a56fbd9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae186/MartsBigDump/0aca655d.jpg

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 20:08

Knud

Sandvich

redfoxert schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:27:

Had je deze case intussen al binnen gehad? Bevalt deze een beetje?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• SuperSpoof
Voor iedereen die zich zorgen maakt om US stekkers: http://www.blueface.nl/na...r-brennenstuhl-p-393.html

4 euro ben je van je zorgen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Ben nog opzoek naar goed adres voor originele (FB343AA) case .. RDC heeft ze, maar shipt niet naar Kiala in Belgie helaas, en op amazon.com zijn ze prima betaalbaar, maar komt er ~40 shipping+douane bij, en daar kan je er max 2 bestellen (die shipping is voor 1/2 zelfde), anders hadden we (via forum) er in 1x zwik besteld en die gedeeld. ..

Dus goede ideeën verneem ik graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
SuperSpoof schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:22:
Voor iedereen die zich zorgen maakt om US stekkers: http://www.blueface.nl/na...r-brennenstuhl-p-393.html

4 euro ben je van je zorgen af.
Ja alleen is de TP stekker rond, met die randen heb je kans dat ie er niet inpast, kan je beter een andere kopen (en dingen kosten idd 4€ oid, iedere electronica zaak heeft ze volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
DonLexos schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:41:
Ben nog opzoek naar goed adres voor originele (FB343AA) case .. RDC heeft ze, maar shipt niet naar Kiala in Belgie helaas, en op amazon.com zijn ze prima betaalbaar, maar komt er ~40 shipping+douane bij, en daar kan je er max 2 bestellen (die shipping is voor 1/2 zelfde), anders hadden we (via forum) er in 1x zwik besteld en die gedeeld. ..

Bedankt voor de tip, net gekocht bij RDC: touchstone + originele case voor 80,65. En levering in een Kiala-punt. Kan dus perfect.

Tip: gebruik code FILLEUL8 voor 7 EURO extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specialbart
Wat is rdc? *schaam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:41

duderuud

Sliden is koel

Rue de Commerce uit mijn hoofd

Ik heb de volgende reisstekker voor de Touchpad besteld: http://www.jose-hlm.nl/contents/nl/d10.html
Lekker goedkoop en lage verzendkosten

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
DonLexos schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:41:

Zie openingspost via buyspry betaal je 52$ +/- 38 euro inclusief verzending vanuit de states.

• SuperSpoof
DonLexos schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:42:
[...]

Ja alleen is de TP stekker rond, met die randen heb je kans dat ie er niet inpast, kan je beter een andere kopen (en dingen kosten idd 4€ oid, iedere electronica zaak heeft ze volgens mij)
Dat is er wel af te halen, maar ik zou dan idd gaan voor die link hierboven. Goedkoper + geen last daarvan.

Ik had trouwens 3 cases besteld toen bij amazon, weet je zeker dat het nu max 2 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 07:17
k5052 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:33:
[...]

Zie openingspost via buyspry betaal je 52$ +/- 38 euro inclusief verzending vanuit de states.
Staat momenteel 62$ = 45.7€
Fnac is +- 52€ geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Er is bij buyspry wel een kans dat je of btw, of een import heffing moet betalen. Plus, de docking station is langer onderweg natuurlijk.

Nu dat ie bij FNAC weer op stock is, begint het wel te kriebelen....

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Knud schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:36:
Er is bij buyspry wel een kans dat je of btw, of een import heffing moet betalen. Plus, de docking station is langer onderweg natuurlijk.

Vreemd genoeg was mijn docking station binnen een week binnen en is juist mijn case zelfs nu nog onderweg! Ik heb geen BTW of importheffing hoeven betalen voor de Touchstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Knud schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:36:

Ik heb bij buyspry ook niets hoeven betalen.

spoiler:
Had ze van tevoren een berichtje gestuurd met een verzoek om max 20 waarde erop te zetten, ze worden uiteindelijk ook voor deze prijs verkocht. Dit hebben ze netjes gedaan :+ BInnen 5 min had ik antwoord dat het in orde kwam. Verzenden duurde 4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Heb intussen bij FNAC besteld, die paar euro maakt me dan ook niet uit. (Verzending was maar 10 euro, totaal prijs 49.95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Knud schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:26:
[...]

Had je deze case intussen al binnen gehad? Bevalt deze een beetje?
Nog altijd niet helaas :( Had hem onderhand wel al verwacht eigenlijk. Anders had ik hier wel wat fotoos en een korte indruk geplaatst :)

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1 2 Laatste