Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BT HP keyboard gescored op ebay.co.uk voor 30 eu met nog wat verzendkosten, rond 40 eu. HP store usa had ze voor 30 usd maar helaas alleen met usa paypal & adres...

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:08
Knud schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:32:
Heb intussen bij FNAC besteld, die paar euro maakt me dan ook niet uit. (Verzending was maar 10 euro, totaal prijs 49.95)
Ik heb hem ook besteld en de verzendkosten zijn inderdaad maar 10euro.
Voor 50EUR heb je dan dit geweldige dock.

Dit geeft de touchpad toch weer een pluspuntje bij tov zijn concurrentie.

Ik had hier ook al naar gekeken voor de iPad, maar er is momenteel enkel een zeer prijzige optie beschikbaar aan +-300EUR.

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

(Jammer dat de TP zelf niet zo geweldig is... maar dat terzijde)

Zou deze dock ook werken onder Android (TouchDroid of CyanogenMod)? Lijkt me wel toch?

[ Voor 36% gewijzigd door Knud op 21-09-2011 10:54 ]

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 11:08
Knud schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:53:

Zou deze dock ook werken onder Android (TouchDroid of CyanogenMod)? Lijkt me wel toch?
Heb je gelijk in, eerlijk gezegd vind ik WebOS nog wel goed, maar de beschikbare apps zijn teleurstellend. Maar dit is voor een ander topic ;)

Lijkt me dat de touchstone wel zal werken onder Android. Ik kan me niet direct inbeelden waarom dit type laden anders zou zijn in de software dan direct opladen. But I could be wrong...

Aangezien de achterkant van de touchpad nogal glad is ben ik op zoek naar een sticker voor de achterkant, ala bookback voor de iPad. Heeft iemand al iets gelijkaardig gevonden?

[ Voor 0% gewijzigd door SonnyBBQ op 21-09-2011 11:13 . Reden: typo ]

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

http://twitter.com/#!/dalingrin/status/115808790674280449
http://twitter.com/#%21/dalingrin/status/111592080551329793

[ Voor 8% gewijzigd door bszz op 21-09-2011 11:26 ]

• Knud

Knud

Sandvich

Ik dacht dat inductie opladen gewoon hardware matig was? Maar ik weet het niet zeker.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
SonnyBBQ schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:13:
[...]

Heb je gelijk in, eerlijk gezegd vind ik WebOS nog wel goed, maar de beschikbare apps zijn teleurstellend. Maar dit is voor een ander topic ;)

Lijkt me dat de touchstone wel zal werken onder Android. Ik kan me niet direct inbeelden waarom dit type laden anders zou zijn in de software dan direct opladen. But I could be wrong...

Aangezien de achterkant van de touchpad nogal glad is ben ik op zoek naar een sticker voor de achterkant, ala bookback voor de iPad. Heeft iemand al iets gelijkaardig gevonden?
Net eergisteren bij Skinomi een protective skin besteld. Als je dan couponcode 'GET25' gebruikt krijg je hem voor zo'n €13,5 euro thuis.

Van mij is dus nog onderweg dus geen ervaringen mee, maar bijvoorbeeld op XDA lees ik positieve reacties.

NB: Er zijn een aantal verschillende 'prints' verkrijgbaar bij Skinomi.

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23
Knud schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:30:
Ik dacht dat inductie opladen gewoon hardware matig was? Maar ik weet het niet zeker.
Dat zou goed kunnen, zeker als de techniek gelijk is aan touchstone telefoon lader:
http://forums.androidcent...-details-lots-photos.html

Wellicht is het laden geen probleem maar of de exhibition mode werkt ?

En meer info van Cyagonenmod:
http://code.google.com/p/cmtouchpad/issues/detail?id=17#c4

[ Voor 8% gewijzigd door bszz op 22-09-2011 11:25 ]

Verwijderd

TP zelf is top hardware, webos goed os met multitasking ongeevenaard imo en iig flash ondersteuning tov ipad. Apps mogen wat meer zijn, da's een ander verhaal.

Touchstone is echt top. Kom thuis, smijt de tp erop ideaal. Wil er nog een. Eentje in woonkamer, een op nachtkastje. BT keyboard wel fijn erbij als TP op dock staat.

Verwijderd

Ik had het idee om een case te gaan bestellen bij Expansys. Zij zouden eind deze maand cases binnenkrijgen. Nu kijk ik op de website, alles weg, geen enkele TP case meer te vinden.

En nu? Ik zoek eigenlijk zoiets als de Ipad case, van stroef materiaal. Leer glijd net zo erg als de TP zelf.

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Weet iemand waar ik de HP TouchStone voor een redelijke prijs kan krijgen? ik heb gisteren zitten twijfelen op FNAC.com en nu vandaag wilde ik bestellen zijn ze op!

http://blog.morrison.nl/

Verwijderd

rvbcrs schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:57:
Weet iemand waar ik de HP TouchStone voor een redelijke prijs kan krijgen? ik heb gisteren zitten twijfelen op FNAC.com en nu vandaag wilde ik bestellen zijn ze op!
Fnac in de gaten bliijven houden, ze kunnen er zo weer hebben.

• Mysteriej
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:35
ze zijn weer in stock bij Fnac voor 25 euro

• rvbcrs
Mysteriej schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:39:
ze zijn weer in stock bij Fnac voor 25 euro
Echt? Bij mij staat hij nog steeds op uitverkocht!

• Knud

Knud

Sandvich

rvbcrs schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:54:
[...]

Echt? Bij mij staat hij nog steeds op uitverkocht!
Ze zijn wéér uitverkocht. Ze stonden echt beschikbaar 1-2uur geleden.

• rvbcrs
Knud schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:03:
[...]

Ze zijn wéér uitverkocht. Ze stonden echt beschikbaar 1-2uur geleden.
Hehehe damn dat gaat snel! Hoe moet dat nou ik kan toch niet de hele dag de site van FNAC in de gaten houden :)

• Mysteriej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Nu heeft FNAC de case weer niet zelf op voorraad, maar dat verandert nog wel eens.
Zelf had op dinsdag al 2 cases besteld bij FNAC en kreeg nu dit bericht:
Lors de la validation de votre commande, nous avions prévu l'expédition de votre colis le 21 septembre 2011. Cependant, le délai d'approvisionnement de notre fournisseur étant plus long que prévu, nous risquons de connaître un contretemps qui ne devrait pas dépasser quelques jours.
Nous vous présentons toutes nos excuses pour le désagrément occasionné et nous mettons tout en œuvre afin de réduire votre attente.
Google vertaald:
Tijdens het afrekenen, we geplande overbrenging van uw pakket 21 september 2011. Echter, de doorlooptijd van onze leverancier langer is dan verwacht, kunnen we ervaren een tegenslag moeten niet een paar dagen overschrijden.
We presenteren onze excuses voor het ongemak en we streven ernaar om uw verwachtingen te verminderen.
Kan dus nog even duren. Mocht de case straks wellicht weer op voorraad staan, weet dan dat het niet direct verstuurd wordt...

@hieronder

Etui = case. Daarbij komt hij niet direct van FNAC,, maar van een andere shop. Die vraagt dus 63 eurie, FNAC zelf 25 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door Twisted-D op 23-09-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:13:
[...]

Is een etui, geen touchstone lader.
En die etui kost ook nog eens 63 euro!

Wat betreffende de Touchstone denk ik dat het dan maar beter is via marktplaats oid te halen aangezien het daar voor rond de 50-55 euro te koop wordt aangeboden, ongeveer evenveel als bij Fnac + de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:02
Weet iemand of er VGA-adapters zijn zodat ik 'm aan een beamer/TV kan hangen? Ik heb het zelf nog niet gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Bobbus schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:23:
Weet iemand of er VGA-adapters zijn zodat ik 'm aan een beamer/TV kan hangen? Ik heb het zelf nog niet gevonden!
Nee die bestaat (nog) niet. HP heeft de micro-usb poort alleen ontworpen voor ingaand "verkeer".

Nu zijn er mensen bezig om ook uitgaande verbindingen te realiseren. Zo is men het al gelukt om bijvoorbeeld toetsenbord en kaartenlezer middels een aparte constructie aan de gang te krijgen. In dat opzichte weet je niet wat men in de toekomst nog voor elkaar weet te krijgen.

Maar het dus nu niet mogelijk en waarschijnlijk ook niet binnenkort, mocht het überhaupt ooit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
pipo01 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:49:
[...]

Wat betreffende de Touchstone denk ik dat het dan maar beter is via marktplaats oid te halen aangezien het daar voor rond de 50-55 euro te koop wordt aangeboden, ongeveer evenveel als bij Fnac + de verzendkosten.
Dat is toch niet helemaal waar, ze staan op marktplaats voor niet lager dan 55 euro, maar dan ook nog 6,25 verzendkosten erbij! De lader kost bij FNAC 35 + 10 verz. Is toch een stuk minder!

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 14:12
Gisteren de accessoires besteld op amazon.com. Lijkt erop dat ze nog wel voorraad hebben. Wellicht wel wat duurder dan de andere opties, maar je kan wel eenvoudig met nederlandse creditcard betalen en het wordt ook verstuurd naar NL.

• rvbcrs
Rense Klinkenberg schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:28:
Gisteren de accessoires besteld op amazon.com. Lijkt erop dat ze nog wel voorraad hebben. Wellicht wel wat duurder dan de andere opties, maar je kan wel eenvoudig met nederlandse creditcard betalen en het wordt ook verstuurd naar NL.
Huh? Ik wist niet dat amazon.com ook naar Nederland verstuurd? Ik heb het volgens mij wel eens geprobeerd, maar dat lukte niet..

• pipo01
rvbcrs schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:34:
[...]

Dat is toch niet helemaal waar, ze staan op marktplaats voor niet lager dan 55 euro, maar dan ook nog 6,25 verzendkosten erbij! De lader kost bij FNAC 35 + 10 verz. Is toch een stuk minder!
Uhm €35? Als je op de fnac site kijkt (http://www.fnac.com/HP-Do...our-TouchPad/a3637249/w-4) zie dat het niet meer leverbaar is. Daarnaast was de prijs, toen het wel leverbaar was, rond de €40 en de verzendkosten €13. Alternatief is importeren uit de USA, maar dan zijn de verzendkosten een stuk hoger.

Verwijderd

pipo01 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:11:
[...]

Uhm €35? Als je op de fnac site kijkt (http://www.fnac.com/HP-Do...our-TouchPad/a3637249/w-4) zie dat het niet meer leverbaar is. Daarnaast was de prijs, toen het wel leverbaar was, rond de €40 en de verzendkosten €13. Alternatief is importeren uit de USA, maar dan zijn de verzendkosten een stuk hoger.
Fout. Verzendkosten 1 artikel is 10 euro bij fnac, 13 bij 2. Ik had de stone voor 40+10 eu.

HP store use had met extra korting een stone voor 35 usd, maar alleen verzenden naar usa adres en betalen met usa paypal of cc ed.

• pipo01
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:36:
[...]

Fout. Verzendkosten 1 artikel is 10 euro bij fnac, 13 bij 2. Ik had de stone voor 40+10 eu.

HP store use had met extra korting een stone voor 35 usd, maar alleen verzenden naar usa adres en betalen met usa paypal of cc ed.
Goed, dan had ik de verzendkosten fout. Maar de Touchstone voor €35 bij fnac zie ik nog steeds niet en eentje via HP USA halen lijkt mij niet een optie voor velen gelet op de restricties en de extra kosten betreffende het versturen naar nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:09
cornfed99111 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:43:
Ik heb deze case besteld.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Nu is het alleen nog wachten wanneer hij daadwerkelijk aankomt.
De case is afgelopen vrijdag verzonden, maar blijkbaar verwijderd Engeland zich steeds verder van het continent af. Het verzenden duurt steeds langer.
Ik heb gisteren dit ook besteld. Heb je het al binnen en bevalt het een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
De case bevalt op zich prima.
Alle 'openingen' zitten op de correcte plek. Hij is dus ook echt voor de Touchpad.
Het is alleen geen echt leder, maar namaak leer.
Ik kan hem nu tenminste goed vasthouden. De touchpad zelf is erg glad en hij wilde altijd wegglijden.

Het enige nadeel was de periode tussen bestellen en het daadwerkelijk krijgen.
Ik had op 30 augustus besteld. Op 15 september lag die pas in de bus.
Ik hoop voor je dat het bij jou sneller gaat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriej
paar foto's van het hoesje, heb het al een paar weken en het bevalt me wel.
http://img585.imageshack....?id=img20110925134140.jpg

ps.
let niet op het screenprotector "Mayor fail" :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mysteriej op 25-09-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
cornfed99111 schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:00:
De case bevalt op zich prima.
Alle 'openingen' zitten op de correcte plek. Hij is dus ook echt voor de Touchpad.
Het is alleen geen echt leder, maar namaak leer.
Ik kan hem nu tenminste goed vasthouden. De touchpad zelf is erg glad en hij wilde altijd wegglijden.

Het enige nadeel was de periode tussen bestellen en het daadwerkelijk krijgen.
Ik had op 30 augustus besteld. Op 15 september lag die pas in de bus.
Ik hoop voor je dat het bij jou sneller gaat.. :)
Zo te zien heb ik dezelfde, van een andere verkoper. Case ziet er stevig uit, voelt goed aan. Tis dan wel geen echt leer maar dat kan je ook niet verwachten voor die prijs. Ga er wel nog ff goed voor zitten om die screenprotector fatsoenlijk aan te brengen :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
ALPACINO schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:11:
[...]

Ik heb gisteren dit ook besteld. Heb je het al binnen en bevalt het een beetje?
Ik heb deze ook.. erg fijn hoesje en werkt gewoon met de touchstone lader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 11-09 13:35
m3gA schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:07:
[...]

Ik heb deze ook.. erg fijn hoesje en werkt gewoon met de touchstone lader :)
h

Fijn om te weten dat die ook met touchstone werkt. Ik heb deze ook, met screenprotector enzo, die meegeleverd werd.

Ik moet zeggen dat het plaatsen van de screenprotector mij meeviel. Na 5 minuten scherm poetsen heb ik het getracht (in de badkamer waar net gedouched was, dus met veel stoomontwikkeling) te plaatsen. Ging erg goed. Ik kon bijna alle bubbels wegschruiven naar de rand met een rijbewijs-pasje. Heb 2 kleine bubbeltjes die niet te zien zijn als je het niet weet (zijn ontstaan door 2 vuiltjes die het poetsen hebben overleefd.).
De randjes zijn wel allemaal slordig bij mij. Alle 4 de randen van de screenprotector sluiten niet goed op het scherm aan, waardoor hier een bubbel van lucht zit die niet weg is te krijgen zonder bijknippen ofzoo. Ik heb ze lekker gelaten, omdat ik ze toch niet zie als de touchpad in de case zit.

De touchpen (in een mooie blauwe kleur) werkt wel, maar vind ik erg onhandig. Waarom de sd-microsd adapter is meegeleverd weet ik niet (heb je niks aan voor de touchpad).

Alles bij elkaar is het goede aankoop geweest, al is het maar alleen voor de case en de screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tisdawan
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 10:51
redfoxert schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:27:
[...]

Zo te zien heb ik dezelfde, van een andere verkoper.
Waar heb jij 'm gekocht? Ik heb nl geen zin met paypal te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
tisdawan schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:43:
[...]

Waar heb jij 'm gekocht? Ik heb nl geen zin met paypal te betalen...
Ook eBay ... wat is het probleem met een PayPal betaling? De verkoper waar ik heb besteld heeft kopersbescherming.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae186/MartsBigDump/1ff74751.jpg

Officiele HP bluetooth keyboard binnen sinds gisteren, HP case vandaag, combi is wel vet hoor. Toetsenbord is zeer goede kwaliteit en vooral de rij function keys en de speciale multitask card view toets maakt het werken met het keyboard erg rap.

Op ebay voor 26 pond + 5 pond verzendkosten, goed te doen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een beetje door de Touchpad HP branded accessoires heen die ik echt erbij wil hebben, originele HP case, Touchstone, bluetooth keyboard...

TP heeft geen 3G mogelijkheid, dus wat scoor je dan? Juist een 3G MiFi router, max 5 apparaten er tegelijkertijd op. Handiger dan tetheren vanaf de mobiel, batterij van mobiel wordt niet leeg getrokken, je kan laptop/netbook er tegelijkertijd ook op laten draaien, binnen de 5 apparaten max die je via MiFi connect heb je een mobiel 'thuisnetwerk' voor file transfer etc.

Voor 26 pond de mijne. Zal berichten hoe hij werkt! Unlocken met gratis software tooltje en Vodafone 1GB sim prepaid erin, gekocht voor 1 Euro bij MediaMarkt online :-)

Afbeeldingslocatie: http://i970.photobucket.com/albums/ae186/MartsBigDump/browser_2011-04-10_233715.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-08 09:35
Dat zou top zijn. Heb een bb dus kan niet wifi tetheren dus zocht al zoiets.

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
ipconfig schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:07:
[...]

www.dealextreme.com, er is reeds 1 onderweg.
Uitdaging was om een 2A USB voeding te vinden.
http://www.dealextreme.co...g-i9100-i9000-i9020-82522

Gratis verzending naar NL.
Mocht iemand het afvragen, ik heb hem binnen en werkt goed. De (korte) USB kabel kan wel enkel en alleen opladen, er is geen data overdracht mogelijk.(aj lichtelijke bump zie ik nu O-) ), excusez-moi

[ Voor 4% gewijzigd door Eypo op 10-11-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus, verkeerde topic

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
HP zelf heeft nu ook het accessoire pakket (touchstone, keyboard en case) op eBay staan (welke eigenlijk ook 11 december d'r op gestaan zou moeten hebben. $79

EDIT: als je het lukt om Borderlinx te krijgen dan kan het daarmee, maar of het dan nog leuke deal is...

[ Voor 14% gewijzigd door Piet91 op 19-12-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:16:
HP zelf heeft nu ook het accessoire pakket (touchstone, keyboard en case) op eBay staan (welke eigenlijk ook 11 december d'r op gestaan zou moeten hebben. $79
This seller does not ship to Netherlands.

helaas, was leuk voor kerst geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 21:19
Ik heb deze case+keyboard-combi besteld. (i-Blason NTK Wireless Bluetooth Keyboard)

Binnenkort laat ik wel weten hoe hij werkt. Ideaal voor mij met Android ICS erop en dan via Citrix + VPN op unief (zodat ik MS Office, Matlab, Maple,... ter beschikking heb zoals op een latpop) is dit een lichte device die ik kan meenemen ipv een 17" laptop af en toe te moeten meesleuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Dan mijn tip, kijk eens bij de Xenos!

Daar hebben ze nu veel dingen voor Ipad 1 & 2.
Zoals bekend heeft de Touchpad vrijwel hetzelfde formaat als een Ipad2.

En er zijn nog kortingsstickers geldig deze en komende week die oplopen tot 25%.

Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/856/856167.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/869/869128.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/869/869132.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/856/856168.gif

[ Voor 16% gewijzigd door cornfed99111 op 21-01-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuarmata
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 20:49
Ik heb het eerst met een ipad 2 hoes geprobeerd maar dat bleek geen succes, de ipad 2 is dunner dan de TP dus de TP klemde wel erg hard in het hoesje, bovedien ben ik een van de ongelukkigen met scheuren in de achterkant dus erg gerust was ik er toch niet op. Ik heb dan maar besloten de handen uit de mouwen te steken en zelf een behuizing te bouwen. eentje die maximale bescherming bied voor de toch wel kwetsbate TP. Ik heb gekozen voor hout, omdat het licht is duurzaam, stijf, gemaklijk te verkrijgen en te bewerken.
De totale materiaalkost ligt op ongeveer tien euro, Daarvoor heb ik wel genoeg materiaal om er zo een drietal te bouwen.

De vormgeving is art deco / dieselpunk geinspireerd.

Mocht er iemand interesse hebben in de plannen kan ik die altijd bezorgen.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7231/7068035387_5418ec2559.jpg
art deco tablet pc 2 by manuarmata, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7213/7068035927_63438717da.jpg
art deco tablet pc by manuarmata, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7140/7068038813_18d526dd85.jpg
art deco tablet pc buttons by manuarmata, on Flickr

[ Voor 32% gewijzigd door manuarmata op 12-04-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
Dat is best netjes gedaan. Is hij nu niet erg zwaar?
Pagina: 1 2 Laatste