• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Goud is toch alsnog geld waard?

Anoniem: 33272

EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:26:
[...]

Waarom dan? Er is geen reden meer om gold of items te kopen via illegale kanalen, het kan nu gewoon legaal en betrouwbaar via de officiele weg.
Omdat ze zo geld verdienen ?

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik vind het persoonlijk wel een goed idee van blizzard, de RMAH heeft zo wel wat voordelen.

De voordelen zijn voornamelijk voor Blizzard, want die verdienen er uiteindelijk ook aan. Op deze manier kunnen "gold farmers" legaal spul verkopen en verdiend blizzard er zelf ook aan.

Nadeel wat ik zo kan bedenken is dat het wat lucratiever wordt om accounts proberen te hacken*, battle.net mag wel aardig waterdicht worden.

* inspelen op onwetende spelers die keyloggers downloaden

[ Voor 7% gewijzigd door Shuvit op 08-09-2011 14:30 ]

void

Anoniem: 117217

In WoW zit ook geen RMAH... maar toch kan je daar items kopen voor echt geld. Dan heb ik liever dat Blizzard dit zelf in handen neemt zodat je niet bedrogen kan worden.

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:50

anu

Het komt toch weer vaak op diezelfde discussie met dezelfde argumenten uit over de RMAH valt me op :P

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:56
[...]

Waarom dan? Er is geen reden meer om gold of items te kopen via illegale kanalen, het kan nu gewoon legaal en betrouwbaar via de officiele weg.
China farmer kost 50 cent per uur(ik zeg maar wat) maar met het farmen naar goede items / op AH zetten verdient per uur 2 dollar/euro/insert currency = profit.
Dat bedoel ik met china farmer, en dat gaat dan naar de baas met "ons" geld.

• Hephaestos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 03:23
Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:27:
Ik ben benieuwd of er ook echt zeldzame items komen, niet zoals een "unique" die iedereen heeft, maar dat er in totaal van de echte super rare's maar 10 zijn per realm of 50. Dat worden dan echt de cash knallers op de RMAH
Voor iemand met "Diablo" bij zijn avatar informeer je je niet zo geweldig hey..

anyways, rares met super goede stat rolls zullen beter zijn dan uniques en daarmee ook duurder. Maar rares met perfect rolls gaan zooooooo enorm rare zijn...

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Ja maar dan moet iemand het wel willen kopen... Iets van vraag en aanbod?

• Nadser
Een discussie vind ik prima maar met losse flodders schieten heeft niemand wat aan.

[ Voor 63% gewijzigd door psychoclown op 08-09-2011 14:47 ]

Anoniem: 117217 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:27:
In WoW zit ook geen RMAH... maar toch kan je daar items kopen voor echt geld. Dan heb ik liever dat Blizzard dit zelf in handen neemt zodat je niet bedrogen kan worden.
Kan wel, maar tis tegen de EULA. Net zoiets als zeggen dat ze harddrugs maar moeten legaliseren want ze verkopen het toch op straat.

..knip..

[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 08-09-2011 14:47 ]

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:22:
[...]

ja dat klopt... en waar denk je dat alle vette items terrecht komen?

spoiler:
in RMAH
Of je gaat gewoon spelen en zorgt voor je eigen gear en kijkt op de in-game gold AH of er items zijn die je verder kunnen helpen. Je hebt niet per se de duurste items nodig om je gear te verbeteren namelijk en ik verwacht dat de RMAH vooral vol komt de staan met de top wapens. Alles daar onder zal gewoon verhandeld worden op de in-game gold AH. Dus als je per se de aller-allerbeste wapens wilt kun je die kopen (of vinden natuurlijk), als je met iets minder genoegen neemt is er de in-game gold AH.

D3 Profile

• Shuvit
Azaruc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:30:
[...]

Of je gaat gewoon spelen en zorgt voor je eigen gear en kijkt op de in-game gold AH of er items zijn die je verder kunnen helpen. Je hebt niet per se de duurste items nodig om je gear te verbeteren namelijk en ik verwacht dat de RMAH vooral vol komt de staan met de top wapens. Alles daar onder zal gewoon verhandeld worden op de in-game gold AH. Dus als je per se de aller-allerbeste wapens wilt kun je die kopen (of vinden natuurlijk), als je met iets minder genoegen neemt is er de in-game gold AH.
yep, wat eerder genoemd werd is dat waarschijnlijk de "perfect" stats items daar in komen. Het blijft uiteindelijk toch je eigen keus of je gebruikt maakt van de RMAH of de gold versie. Ikzelf blijf bij de gold versie, want mij maakt die 1 mana point of 1% fcr geen drol uit op een item :)

void

Anoniem: 66797

[...]

jottem kan je door je CC te trekken de ideale gear gewoon in een keer kopen oh wat leuk :X

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 08:34
Nadser schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:33:
Iemand op dit moment nog een leuke live stream aan het kijken? 8)
Aub, http://nl.twitch.tv/randomgamingtv :+

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• EnigmaNL
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:37:
[...]

jottem kan je door je CC te trekken de ideale gear gewoon in een keer kopen oh wat leuk :X
Wat is daar op tegen dan? Als je daar geld voor over hebt moet je dat toch lekker doen?

Ik ga het zelf niet doen maar ga wel items verkopen voor echt geld :)

• sbmuc
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:37:
[...]
Het concept is misschien lastig te begrijpen, maar stel je eens voor dat er mensen zijn die full time werken, een relatie hebben, 5 keer per week sporten, socializen etc.
En soms, heel soms wanneer er wat tijd vrij is in de kerkers willen rond lopen en Diablo en zijn minions slachten. Misschien een paar uurtjes per week. Die hebben geen tijd om dagen lang voor dikke gear te grinden, en die geven liever 2-20 euro uit aan 1 of meerdere items die hij of zij graag willen hebben.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Mensen die 5x per week sporten zijn daaraan verslaafd, 2x per week is ook genoeg, dat is gewoon obsessief gedrag. Als je toch zo graag wil gamen kun je ook wel je hobby's verdelen.

Maar toch even snel dikke gear kopen is snel saai, voor die 2 uurtjes per week die je kan spelen hoef je echt niet dikke gear te hebben, je kan gewoon casual gamen.

Mensen die op top niveau en max level willen worden die kopen misschien hier en daar een top item.

[ Voor 62% gewijzigd door Bulls op 08-09-2011 14:51 ]

• Nadser
Thnx ;)

Ik ben heel erg benieuwd of ze bijv. ook gaan zeggen welk char het meest is gespeeld. Lijkt me wel leuk op te weten :) Ik heb wel veel filmpjes gezien met de DH.

sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:45:
[...]

Het concept is misschien lastig te begrijpen, maar stel je eens voor dat er mensen zijn die full time werken, een relatie hebben, 5 keer per week sporten, socializen etc.
En soms, heel soms wanneer er wat tijd vrij is in de kerkers willen rond lopen en Diablo en zijn minions slachten. Misschien een paar uurtjes per week. Die hebben geen tijd om dagen lang voor dikke gear te grinden, en die geven liever 2-20 euro uit aan 1 of meerdere items die hij of zij graag willen hebben.
Zeggen dat iets lastig te begrijpen is klinkt nogal neerbuigend en is niet nodig.
Volgens die zelfde logica zou blizzard ook opeens kunnen besluiten om level 60 characters te verkopen. Ik bedoel er zijn ook mensen die geen tijd hebben om van 1-60 te grinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 08-09-2011 14:50 ]

Modbreak:Discussies zijn prima maar houdt het wel constructief anders is het gauw afgelopen.
Slowchatten is overigens ook niet de bedoeling.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
Waarvoor de hele RMAH is bedoeld, is het nog 'redelijk' in banden leggen van item retail Bij D2 gebeurde dit ook als de mallen, maar hierbij was je vaak aangewezen op onbetrouwbare websites.

En het feit dat Blizzard geld wilt verdienen.

Done :)

EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:38:
[...]

Wat is daar op tegen dan? Als je daar geld voor over hebt moet je dat toch lekker doen?

Ik ga het zelf niet doen maar ga wel items verkopen voor echt geld :)
nou blijkbaar wil ik geen deel uitmaken van een spel die zo werkt. mijn vrije keuze lijkt me :/

• sbmuc
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:49:
[...]

Zeggen dat iets lastig te begrijpen is klinkt nogal neerbuigend en is niet nodig.
Volgens die zelfde logica zou blizzard ook opeens kunnen besluiten om level 60 characters te verkopen. Ik bedoel er zijn ook mensen die geen tijd hebben om van 1-60 te grinden.
Voor de duidelijkheid. Je kan straks waarschijnlijk ook lvl 60 chars kopen... van elkaar. http://www.d3sanc.com/dia...ers-and-items-with-money/.
Is nog niet bevestigd door blizzard zelf overigens.

• EnigmaNL
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:52:
[...]

nou blijkbaar wil ik geen deel uitmaken van een spel die zo werkt. mijn vrije keuze lijkt me :/
Wat een dom argument ook... Ben je verplicht om voor echt geld items te kopen of te verkopen? NEE

Je kan/mag de game gewoon spelen zoals jij dat wilt

Maar als je het spel toch niet gaat spelen, dan hoef je ook niet meer in dit topic te reageren lijkt me? Tot ziens!

Anoniem: 379651

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:52:
Dat is zondermeer je goed recht inderdaad. Maar als je er geen deel meer van uit wilt maken, dan lijkt de logische consequentie mij dat... vul zelf maar in.

See ya around GoT... somewhere else.

• Shuvit
Tot nu toe is het nog gebleken dat alle items/gold van blizzard verkocht wordt door externe partijen die verdienen aan iets wat Blizzard ontwikkeld heeft. Ik vind het een heel goed idee van Blizzard om dat probleem met een RMAH aan te pakken. Ze heb je een win win situatie (voornamelijk voor blizzard), externe partijen kunnen nog steeds items verkopen en blizzard verdiend eraan.

Wat dan het effect is op het spelverloop is, tja dat is geheel afhankelijk van wat jij er zelf mee doet. Of je nu items verkoopt, koopt of geen gebruik maakt van RMAH. Time will tell :)

void

• Bulls
Ik denk dat überhaupt gebruik maken van de AH je spel beïnvloed, omdat je nu veel makkelijker aan betere items kan komen dan in D2 het geval was. Daar moest je eerst gems sparen om runes te traden en runes op sparen om items te traden via slome trade games of forums. Op die manier zit er echt een barrière tussen.

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Nu moet je een bak met gold sparen... ik denk niet dat er heel veel veranderd.

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52
kloos2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:06:
Nu moet je een bak met gold sparen... ik denk niet dat er heel veel veranderd.
Ja, maar dat gebeurd tenminste tijdens het gamen, ipv van het afwachten op iemand om te traden

Steam

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Het zou zo mooi zijn als ik met mijn battle.net kon pre-orderen en daarvoor wellicht toegang krijg tot beta acces ... de game haal ik zo ie zo en voor hun wellicht minder drukt rond productie.

Anyway, wat een wereldbedrijf ik zie zo weinig bedrijven de hoeveelheid kwaliteit produceren als dat van Blizzard _/-\o_

FL / HON /

• Azaruc
Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:04:
Ik denk dat überhaupt gebruik maken van de AH je spel beïnvloed, omdat je nu veel makkelijker aan betere items kan komen dan in D2 het geval was. Daar moest je eerst gems sparen om runes te traden en runes op sparen om items te traden via slome trade games of forums. Op die manier zit er echt een barrière tussen.
Zo moeilijk was het niet, je kon via D2JSP binnen no-time het item hebben dat je zocht. Daarom werd het in-game traden ook relatief weinig gedaan.

D3 Profile

Knip, gedraag je

[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 08-09-2011 19:13 ]

• Hephaestos
Je weet toch wel dat er geen RMAH in hardcore is hey, meneer hardcore legolas? :D

Hephaestos schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:11:
Je weet toch wel dat er geen RMAH in hardcore is hey, meneer hardcore legolas? :D
ja dat weet ik

• Azaruc
Knip. Volgende keer TR aanmaken

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 08-09-2011 19:14 ]

D3 Profile

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Dan zie ik geen probleem? :P

En de goede items gaan niet alleen naar de RMAH, er zijn ook zat mensen die gewoon gold ervoor willen zien. En er zijn waarschijnlijk meer mensen die op de goldAH kopen dan van de RMAH.

[ Voor 25% gewijzigd door kloos2 op 08-09-2011 15:16 ]

• EnigmaNL
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 08-09-2011 19:16 . Reden: Originele post weggehaald ]

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 22:23
Knip, als je niks te zeggen hebt....

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 08-09-2011 19:16 ]

Inventaris

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 12:24
ik vind heel dat rmah wel een goed plan eigenlijk, zeker als het ook het gespam tegenhoud
(start maar eens een game op Diablo2 lod voor 8 personen zonder wachtwoord. heel je scherm staat meteen vol gespam en ik druk onderhand vaker op de N knop als dat ik klik.)

en daarnaast, je hoeft toch niks te kopen. je bent helemaal vrij in de keuze of je je char met items wilt gearen die je gaandeweg tegenkomt of zelf craft of koopt.

Knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 08-09-2011 19:20 ]

Knipik ben nogal pissed vanwege de RMAH daar ik echt net als iedereen natuurlijk jaren lang heb gewacht op het vervolg, me er enorm op heb verheugd en dat alles voor niets :(

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 08-09-2011 19:21 ]

• Azaruc
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:21:
[...]

doe wat je niet laten kan... ik ben nogal pissed vanwege de RMAH daar ik echt net als iedereen natuurlijk jaren lang heb gewacht op het vervolg, me er enorm op heb verheugd en dat alles voor niets :(
Dit heb je inmiddels wel voldoende duidelijk gemaakt denk ik, zullen we het vanaf nu weer over de lopende Beta hebben? :)

D3 Profile

• EnigmaNL
[...]

doe wat je niet laten kan... ik ben nogal pissed vanwege de RMAH daar ik echt net als iedereen natuurlijk jaren lang heb gewacht op het vervolg, me er enorm op heb verheugd en dat alles voor niets :(
Ik vind het bijzonder vreemd dat jij het spel niet gaat spelen omdat RMAH er in zit. Geef nou eens 1 fatsoenlijke reden hoe RMAH jouw spelbeleving verneukt?

En daarnaast, als je het spel nog niet eens gespeeld hebt kun je niet eens oordelen over de RMAH of de invloed daarvan op het spel!

kloos2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:15:
[...]

Dan zie ik geen probleem? :P

En de goede items gaan niet alleen naar de RMAH, er zijn ook zat mensen die gewoon gold ervoor willen zien. En er zijn waarschijnlijk meer mensen die op de goldAH kopen dan van de RMAH.
oh er zullen zeker meer mensen actief zijn op de gold AH, dat ben ik onmiddelijk met je eens. Maar je snapt toch wel dat alle echt toffe en zeer gewilde dingen naar de RMAH gaan he?

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52
[...]

Dat hadden ze hier ondertussen wel door? Maar waarom?
Het is een extra feature die op geen enkele mogelijkheid verplicht is.

Negeer de feature dan gewoon, dan heb je er toch ook geen last van?

Steam

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
[...]

Het maakt op zich niet uit of er wel of geen RMAH komt vanwege het feit dat als blizzard het niet doet dan doet d2jsp het wel. nu is het gecontroleerd. de enige vraag die ik heb (weet niet zeker of dit al toegelicht is). is er geen gevaar dat items op de gold ah opgekocht met ingame gold en dan tekoop gezet word op de RMAH. op deze manier zal 1 van de 2 AH dus niet functioneel zijn. weet iemand of ze hier een oplossing voor hebben?

• ItMeAedri
En sowieso gebruikt niet iedereen de RMAH, er zijn genoeg mensen die niet hun bankrekening willen plunderen voor items, dus gebruiken ze de normale Gold AH...

Anoniem: 36835

Ik ga zodra het spel live is, meteen 250 euro storten en alles kopen. En ik hoop daarmee dat ik daarmee kan voorkomen dat een hoop whiners het spel kopen 8)

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

Bij deze de specs volgens blizzard: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=40446

Vind de recommended nog vrij hoog als ik naar de videokaarten kijk maar het ziet er ook eigenlijk allemaal wel goed uit. anyway wel nice

FL / HON /

Iemand die al zo lang, naar eigen zeggen, hardcore games speelt moet zich er ook al jaren geleden bewust van zijn geworden dat trading, al dan niet met instemming van de publisher/developer, inmiddels een onvermijdelijk deel van gaming is.

Het vindt plaats in iedere game waarin het geld op kan leveren, voor welke partij dan ook.

Dat jij daar een probleem mee hebt doet niets af aan het feit dat het niet plaats zou vinden als het niet gewoon de wens van de massa was. En, sorry dat ik dit zo zeg, maar, de wens van de massa is net even iets belangrijker dan jouw persoonlijke wens.

Al was het maar omdat de massa veel meer geld oplevert voor, in dit geval Blizzard, dan jij alleen dat doet. Dus, doe jij wat je niet laten kan en schrijf een boze brief ofzo iets dergelijks. Stuur de developers een mailtje, doe je beklag bij iemand die er iets aan kan doen maar ga niet hier dit topic zitten vervuilen met opmerkingen over poepluiers en met kinderachtig gepoch.

Daar heb je namelijk enkel jezelf mee, uiteindelijk.

En, in het meer extreme geval, dit topic. Want, als het maar genoeg van zijn onderwerp af wordt getrokken met kinderachtige gekibbel dan zal er op een gegeven moment iemand in moeten grijpen. En wil je dat?

Anoniem: 36835 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:28:
Ik ga zodra het spel live is, meteen 250 euro storten en alles kopen. En ik hoop daarmee dat ik daarmee kan voorkomen dat een hoop whiners het spel niet kopen 8)
Denk je dat zodra het spel live is meteen alle items op AH staan :>

Thasquealer schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:24:
[...]

omdat ik een fanatieke speler ben en graag top een (of meerdere) top chars wil hebben. Dat is met dit gaming systeem alleen mogelijk met een dikke CC en daar pas ik gewoon voor.

hoe denk jij zonder CC al die top items te vergaren?

Anoniem: 36835

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:29:
[...]

Denk je dat zodra het spel live is meteen alle items op AH staan :>
Wat denk je zelf

• sbmuc
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:24:
[...]
oh er zullen zeker meer mensen actief zijn op de gold AH, dat ben ik onmiddelijk met je eens. Maar je snapt toch wel dat alle echt toffe en zeer gewilde dingen naar de RMAH gaan he?
Onzin, er zijn genoeg mensen met jou die ook tegen de RMAH zijn en die geen hardcore gaan spelen. Dus items daarvan komen gewoon op de GAH te staan :).

Maar begrijp gewoon aub dat de RMAH wel echt nut heeft, er zijn altijd mensen die top gear willen hebben en die betalen daar alles voor. Dat was bij Diablo 2 zo en zal bij Diablo 3 ook zo zijn. Maar bij Diablo 2 moesten ze daarvoor naar allerlei wazige websites waar je maar moest af vragen of je je item zal krijgen of je creditcard gegevens gestolen worden en bij Diablo 3 zit dit ingame verkerkt op een veilige manier.

Dus zeg niet dat de RMAH de game verneukt.... Of mensen nou ingame met geld dikke items kunnen vergaren of via websites... er is gewoon vraag naar.

Ik denk van niet, daarom vraag ik me af hoe je alles meteen wilt kopen zodra het live gaat. :)

Wel beetje jammer dat de show-off factor van items nu weg is ("die heb je vast gekocht").

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 08-09-2011 15:32 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Toen er gezegd werd dat we het WoW topic in gingen halen, had ik gedacht dat het discussie niveau van hoge kwaliteit zou zijn. Helaas is het alleen maar elkaar aanvallen ipv constructief iets neer te zetten.

Ik denk dat we NU on-topic moeten gaan, anders komt Psycho zo met z'n nerfbat en dan krijgen er een paar een verbodje ;-)

Real Money AH: Ik ga hier alleen zelf items verkopen met de hoop om wat centjes te dienen met het uitvoeren van een hobby ( dat wil iedereen lijkt me ).
Real Money AH: Wat andere mensen kopen of doen, dat moeten ze lekker zelf weten :) Ik vergelijk mezelf niet met anderen, speel namelijk voor mijn eigen plezier.

Hardcore: Ik ga na een periode ongetwijfeld een HC char starten met een aantal vrienden vanwege het feit dat hun dat nog nooit gedaan heb, en ik graag rol om leedvermaak :D

Zullen we het vanaf nu gewoon even vriendelijk houden? Ik weet dat iedereen erg graag wil spelen en daarom een kort lontje heeft, maar zo wordt het er hier niet leuker op!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
Nadser schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:23:
Onzin, geld=goud en goud=geld dus als jij geen geld wil betalen voor een item kan je zelf een item verkopen waardoor je het alsnog kan kopen, of je verkoopt goud zodat je het alsnog kan kopen.
Het beïnvloed de economie niet meer als een normale AH.
Nadser heeft gelijk. Waarom zien mensen dit niet in. Je verkoopt wat items op 1 van de 2 AH's en daarna heb je wat gold/RM gespaard waarna je items kopen kan op beide AH's. Je hoeft nooit echt geld in te leggen als je dat niet wil. Gold kan op elk moment worden omgewisseld naar geld en andersom. Een vaste exchange rate zal vanzelf ontstaan door de marktwerking.

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 11:09
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:29:
[...]

omdat ik een fanatieke speler ben en graag top een (of meerdere) top chars wil hebben. Dat is met dit gaming systeem alleen mogelijk met een dikke CC en daar pas ik gewoon voor.

Heb je er al weleens over nagedacht dat door de RMAH de game gratis te spelen is waardoor dat jij je CC lekker onder een laagje stof kunt laten liggen?

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:10:
voor de crap items de goeie items ga je echt niet krijgen voor X gold, durf ik wel een weddenschapje op te leggen.
Wat zou je zeggen van 10 euro er op? Dan wil ik die weddenschap bij deze bevestigen.
Dan ben je niet zoveel kwijt als je verliest, maar wel een man van je woord.

[ Voor 6% gewijzigd door hexta op 08-09-2011 15:34 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• ItMeAedri
Ero-Sensei schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:33:
[...]

Heb je er al weleens over nagedacht dat door de RMAH de game gratis te spelen is waardoor dat jij je CC lekker onder een laagje stof kunt laten liggen?
De game is sowieso gratis online te spelen, na een eenmalige aankoop... namelijk het spel zelf? 8)7

• Ero-Sensei
Zhalix schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:34:
[...]

De game is sowieso gratis online te spelen, na een eenmalige aankoop... namelijk het spel zelf? 8)7
Jep, doordat ze andere wegen hebben gevonden om geld te verdienen.

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:29:
Dat is met dit gaming systeem alleen mogelijk met een dikke CC en daar pas ik gewoon voor.

Door hardcore te gamen misschien? Waar denk je dat de items vandaan komen die op de RMAH worden geplaatst?

• Bulls
Thasquealer schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:24:
[...]

Aan één kant is het wel zo dat het nu toegankelijk is voor iedereen, terwijl in D2 de items voor geld weren aangeboden door een kleine groep die het via rare sites verkopen en er echt een handeltje van hebben.

• Shuvit
Zhalix schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:34:
[...]

Je kan met de tijd de game wel terug verdienen, dat is dan wel weer handy. Wat ook handig is, is als een relatie hebt dat je nu de smoes hebt: "Maar schat, ik kan nu gewoon geld verdienen met het spelen van een spel." :+

Ik heb ontzettend veel zin om Diablo3 te spelen en we wachten er nu al lang genoeg op :D
Dakreal schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:33:
Hardcore: Ik ga na een periode ongetwijfeld een HC char starten met een aantal vrienden vanwege het feit dat hun dat nog nooit gedaan heb, en ik graag rol om leedvermaak :D
Totdat het jouw char is dat omvalt :P

[ Voor 23% gewijzigd door Shuvit op 08-09-2011 15:38 ]

void

• EnigmaNL
Ero-Sensei schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:35:
[...]

Jep, doordat ze andere wegen hebben gevonden om geld te verdienen.
Ja door de game te verkopen lijkt me? Diablo 1 en 2 waren/zijn ook gratis online te spelen.

Subscription fees zijn voor mmorpg's en dat is Diablo 3 gewoon niet :)

• ItMeAedri
@Ero
Nee? :P De kracht van diablo ligt bij het online gamen, als je daarvoor moet betalen, zeg maar dag tegen een boel trouwe fans. En bedenk dan ook even dat SC2 online gratis is.

Dus het is klinkklare onzin dat RMAH ervoor zorgt dat je 'gratis' mag gamen.

Hrethgir schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:33:
[...]

Nadser heeft gelijk. Waarom zien mensen dit niet in. Je verkoopt wat items op 1 van de 2 AH's en daarna heb je wat gold/RM gespaard waarna je items kopen kan op beide AH's. Je hoeft nooit echt geld in te leggen als je dat niet wil. Gold kan op elk moment worden omgewisseld naar geld en andersom. Een vaste exchange rate zal vanzelf ontstaan door de marktwerking.
Denk dat mensen dit wel zien, maar ik en met mij vast ook andere vinden die overgang van een aparte game wereld waarin alles een eigen waarde heeft, naar een mix van werkelijkheid en de game minder leuk. Het doet af aan mijn game ervaring. Er is altijd een crossover maar dit was altijd tegen de EULA. Nu is het legaal en daarmee is er dus geen verschil tussen een hardcore gamer en een casual met wat meer centjes. Ik had liever werkelijkheid en game gescheiden gehouden. Als ik nu iemand zie lopen met een über rare, zou ik het niet speciaal vinden omdat tenslotte iedereen die kan kopen. Terwijl als je die niet zou kunnen kopen het wat meer indruk zou maken want die speler heeft er (ingame) hard voor gewerkt.
Anoniem: 379651 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:36:
[...]

Door hardcore te gamen misschien? Waar denk je dat de items vandaan komen die op de RMAH worden geplaatst?
Door de chinese beroep farmers ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 08-09-2011 15:39 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:37:
[...]

Ja door de game te verkopen lijkt me? Diablo 1 en 2 waren/zijn ook gratis online te spelen.

Subscription fees zijn voor mmorpg's en dat is Diablo 3 gewoon niet :)
toch kan ik me voorstellen dat ze daar wel over na hebben gedacht.
Als 50% van de trouwe fans afhaken, hebben ze na een half jaar toch nog meer winst.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• MLM
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Dat hele goldAH vs RMAH is niet eens zo belangrijk, je kan namelijk ook....
Ingame gold verkopen op de RMAH voor $, dan met de $ een item kopen!
Dus, (via een omweg) met ingame gold, item op de RMAH kopen.
Probleem opgelost!

Er zal vast vrij snel een wisselkoers $/gold stabiliseren, dus kan je gewoon omrekenen wat een RMAH item kost in ingame gold :) Dus kan legolas prima zijn items van de RMAH halen met ingame gold, moet ie alleen 2x AH fee betalen.

-niks-

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:38:
[...]

Denk dat mensen dit wel zien, maar ik en met mij vast ook andere vinden die overgang van een aparte game wereld waarin alles een eigen waarde heeft, naar een mix van werkelijkheid en de game minder leuk. Het doet af aan mijn game ervaring. Er is altijd een crossover maar dit was altijd tegen de EULA. Nu is het legaal en daarmee is er dus geen verschil tussen een hardcore gamer en een casual met wat meer centjes. Ik had liever werkelijkheid en game gescheiden gehouden. Als ik nu iemand zie lopen met een über rare, zou ik het niet speciaal vinden omdat tenslotte iedereen die kan kopen. Terwijl als je die niet zou kunnen kopen het wat meer indruk zou maken want die speler heeft er (ingame) hard voor gewerkt.

[...]

hier sluit ik me graag bij aan. Ik laat het nog even bezinken maar denk niet dat ik het spel ga spelen.

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:41:
[...]

hier sluit ik me graag bij aan. Ik laat het nog even bezinken maar denk niet dat ik het spel ga spelen.
Ik wil trouwens nog even vermelden dat ik de game zeker wel ga spelen. Ik vind het opzich jammer hoe dit gaat maar ik weet wel zeker dat er een klasse product van Blizzard van de band komt afrollen dadelijk. Ik heb de beta gameplay al meegemaakt (gamescom) en het speelt opzich erg lekker. Dus diablo 3 kom er maar in :9~

• EnigmaNL
@Rappel, Het is geen WoW hè... Voor een heel zeldzaam item hoef je niet hard te werken, geluk hebben is al genoeg.

En daarnaast, als iemand een heel zeldzaam wapen heeft kost die vast wel wat eurootjes, dus heeft die er in real life voor gewerkt :D

• Bulls
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:31:
[...]

Ik denk van niet, daarom vraag ik me af hoe je alles meteen wilt kopen zodra het live gaat. :)

Wel beetje jammer dat de show-off factor van items nu weg is ("die heb je vast gekocht").
Je moet dan proof hebben, screenshots van de special items die nog unidentified zijn _/-\o_
(als ze maar niet unidentified op de aH verkocht kunnen worden)

• MLM

MLM

aka Zolo

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:38:
[...]

[...]

Maar dat is in ELKE game waar je items kan traden, alleen is het normaal gezien "hidden" achter die chinese sites die je noemt ;) Waar vraag is, komt vanzelf aanbod. Enige wat Blizzard doet is het uit de illegaliteit trekken. Als ze het niet hadden gedaan, hadden we vast binnen no-time een d3jsp forum voor traden.

Het is dus best mogelijk dat als jij iemand ziet met uber-rare in een andere game, dat hij die gekocht heeft voor echt geld.

De enige manier om dat te voorkomen is elk item soulbound te maken (ie, geen trading tussen characters), maar of dat nou de game beter gaat maken, denk het niet ;)

-niks-

• Ero-Sensei
hexta schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:38:
[...]

toch kan ik me voorstellen dat ze daar wel over na hebben gedacht.
Als 50% van de trouwe fans afhaken, hebben ze na een half jaar toch nog meer winst.
Dat ook, maar ik kan me ook nog herinneren hoe het eraan toeging toen de eerste games uitkwamen die niet Free-to-play waren - WoW heeft bewezen dat mensen graag voor kwaliteit betalen.

Voor SC2 hebben ze naar mijn beperkte inzicht minder kosten aan servers e.d.. DIII zal veel meer nodig hebben denk ik.

Blizzard heeft mijn inziens de RMAH erin gebracht om extra inkomsten te genereren, waardoor ze ook over 5 jaar inkomsten blijven houden om hun servers draaiende te houden (wanneer dIII wellicht voor € 10.- te koop is).

Ik kan me niet voorstellen dat de RMAH er alleen is om illigale sellers te nekken, aangezien ze het nu alleen maar laagdrempeliger maken voor spelers om de economie een draai te geven..

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:41:
Dat zou ik jammer vinden, want ik krijg zondermeer wel het idee dat je de Diablo IP wel serieus neemt.

Dus, om je nog een stuk nuance mee te geven in je proces van bezinking wil ik je dit even voorleggen - de speler maakt het top character, niet de items die dat character toevallig draagt. Uiteindelijk wordt de top uitgemaakt door de spelers die top zijn, niet door de characters die top zijn.

Dus... laat het bezinken en realiseer je daarna vervolgens gewoon dat jij Diablo te leuk vindt om je door een commerciele beslissing ervan te laten weerhouden de beste D3 speler te zijn die je kunt zijn.

• Bulls
MLM schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:41:
Dat hele goldAH vs RMAH is niet eens zo belangrijk, je kan namelijk ook....
Ingame gold verkopen op de RMAH voor $, dan met de $ een item kopen!
Dus, (via een omweg) met ingame gold, item op de RMAH kopen.
Probleem opgelost!

Er zal vast vrij snel een wisselkoers $/gold stabiliseren, dus kan je gewoon omrekenen wat een RMAH item kost in ingame gold :) Dus kan legolas prima zijn items van de RMAH halen met ingame gold, moet ie alleen 2x AH fee betalen.
Was misschien dan beter geweest dat je alleen gold kon kopen en verkopen voor $$ op de RMAH, en de items gewoon op de AH. Zo kunnen mensen zelf weten of ze dat gold van andere kopen of opsparen. Zo heb je geen gescheiden AH.

• MLM

MLM

aka Zolo

Mja, de chinese farmers blijven ook in D3 wel zitten hoor, dan hebben ze gewoon een VPN naar europa waar achter een set chinezen items/gold gaat farmen. Enige verschil is dat ze nu (waarschijnlijk) niet zo makkelijk kunnen dupen/hacken, waardoor de chinezen wel echte "tijd" moeten investeren om winst te maken.

-niks-

• MLM

MLM

aka Zolo

Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:50:
[...]

Was misschien dan beter geweest dat je alleen gold kon kopen en verkopen voor $$ op de RMAH, en de items gewoon op de AH. Zo kunnen mensen zelf weten of ze dat gold van andere kopen of opsparen. Zo heb je geen gescheiden AH.
Wellicht dat Blizzard dat wel als feature kan toevoegen, gewoon alle items op de RMAH via de huidige gold/$ wisselkoers direct aanbieden op de goldAH. Maar ja, dan is het Blizzard die het risico loopt op koersveranderingen en transactievolume tekorten (in de $/gold markt), dus ik betwijfel of ze dat echt gaan doen :)

-niks-

• Bulls
Ero-Sensei schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:46:
[...]

Dat ook, maar ik kan me ook nog herinneren hoe het eraan toeging toen de eerste games uitkwamen die niet Free-to-play waren - WoW heeft bewezen dat mensen graag voor kwaliteit betalen.

Voor SC2 hebben ze naar mijn beperkte inzicht minder kosten aan servers e.d.. DIII zal veel meer nodig hebben denk ik.

Blizzard heeft mijn inziens de RMAH erin gebracht om extra inkomsten te genereren, waardoor ze ook over 5 jaar inkomsten blijven houden om hun servers draaiende te houden (wanneer dIII wellicht voor € 10.- te koop is).

Ik kan me niet voorstellen dat de RMAH er alleen is om illigale sellers te nekken, aangezien ze het nu alleen maar laagdrempeliger maken voor spelers om de economie een draai te geven..
Diablo 3 heeft niet zoveel meer servers nodig dan D2, alleen de AH komt er nu bij. De rest is wel het zelfde geregeld als in D2 denk ik via Battle.net

Anoniem: 117217

Ik ga zeker hardcore uitproberen met DIII. Lijkt me leuk om met een hechte groep mensen samen te spelen.
Maar eerst zal ik wel alle characters op softcore uitproberen om een beetje de 'feel' van elke class te krijgen.

Waar ik nog wel over twijfel is welk geslacht ik zal kiezen...

Wizard en demon hunter lijken me sowieso vrouwelijk.
Barbarian en monk mannelijk.
Witch Doctor tweeslachtig :+

• Shuvit
Anoniem: 117217 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:55:
Ik ga zeker hardcore uitproberen met DIII. Lijkt me leuk om met een hechte groep mensen samen te spelen.
Maar eerst zal ik wel alle characters op softcore uitproberen om een beetje de 'feel' van elke class te krijgen.

Waar ik nog wel over twijfel is welk geslacht ik zal kiezen...

Wizard en demon hunter lijken me sowieso vrouwelijk.
Barbarian en monk mannelijk.
Witch Doctor tweeslachtig :+
Ik ga eerst softcore spelen om feeling te krijgen voor de game en kennis te maken met wat vijanden aan abilities hebben. Voordat je het Stygian doll effect krijgt. Dat zou echt jammer zijn als je al een hele tijd Hardcore speelt en er vervolgens een vijand in je gezicht ontploft :P

Ik ga hoe dan ook voor de Wizard, mannetje of vrouwtje maakt me niets uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Shuvit op 08-09-2011 15:59 ]

void

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
IK lees al een tijdje die discussie over RMAH maar wat ik nou niet snap is dat een item die je wilt verkopen of kopen je de keuze moet maken of op de RMAH of de gewone toch? Ben een beetje bang dat de verhouding veel meer naar de RMAH gaat neigen omdat ik iedereen hoor dat de items die ze vinden daar echt geld tegenover willen hebben dus RMAH.

Zal dit niet een negatieve invloed hebben op de normale AH? Bedoel wordt de koers van gold hierdoor niet ontzettend inflatie onderhavig? Alle items op de RMAH en mensen die geen cc willen trekken zien een lege AH. Dus moeten ze ingame gold traden voor $$ en dan op de RMAH het item kopen, omdat de interessante items op RMAH staan zal er dus veel meer ingame gold verkocht moeten worden dus een sterke inflatie. of zie ik het nou allemaal verkeerd. Items die op de AH staan zullen dan ook worden gekocht tegen ingame gold en vervolgens op de RMAH weer te koop worden aangeboden of kan dat niet?

Misschien snap ik het niet helemaal meer :)

• MLM

MLM

aka Zolo

Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:55:
[...]

Diablo 3 heeft niet zoveel meer servers nodig dan D2, alleen de AH komt er nu bij. De rest is wel het zelfde geregeld als in D2 denk ik via Battle.net
Nou ja, er zullen vast wel iets meer mensen D2 gaan spelen dan er mensen zijn die D2 spelen, en D3 is wellicht wel iets zwaarder om te draaien dan D2 voor Blizzard. Maar hoe dan ook, het draaien van servers is echt niet zo enorm duur op de schaal wat Blizzard doet,

Er was een Blizzard kerel gequote die zei dat de verwachte inkomsten uit RMAH fees niet de verwachte kosten van de servers zou dekken. Maar goed, het doet er allemaal niet zo toe, ik denk dat het een goeie game is, en ik ga hem zeker weten wel spelen, maar ik denk dat ik van de RMAH af blijf tenzij ik een redelijke hoeveelheid zeldzame items ga farmen op hoge levels ofzo, en ik er significante winst op kan maken.

Maar ik verwacht dat je beter bij de supermarkt kan werken als je geld wilt verdienen, dan items farmen in D3, gezien je toch concurrentie hebt van de chineze itemfarmers (en die zijn niet zo duur per uur), tenzij je heel veel geluk hebt ;)

-niks-

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Dit is een spel wat het nou echt waard is om te kopen (naar mijn mening)
Dat heb ik al een tijd niet meer gedaan omdat de meeste mij niet meer kunnen boeien. Zegt genoeg! :)

Dat RMAH hoef je niet aan mee te werken en dat is precies wat ik van plan ben. Ik ga dat gedeelte van het spel negeren en zal alleen naar de normale AH kijken.

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Mistymo schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:59:
IK lees al een tijdje die discussie over RMAH maar wat ik nou niet snap is dat een item die je wilt verkopen of kopen je de keuze moet maken of op de RMAH of de gewone toch? Ben een beetje bang dat de verhouding veel meer naar de RMAH gaat neigen omdat ik iedereen hoor dat de items die ze vinden daar echt geld tegenover willen hebben dus RMAH.

Zal dit niet een negatieve invloed hebben op de normale AH?
Voor items die aangeboden worden om RMAH, zal je een bepaald bedrag (kleine 'fee') moeten betalen. Dat zal ook vele mensen tegenhouden om zomaar alles op RMAH te zetten. Ik ben daar ook 1 van. Tenzij ik van bepaalde items weet dat er veel geld geboden wordt, zal ik iets aanbieden. Maar alle andere items zal ik gewoon aanbieden op normale AH. 'Gewonere' items hebben een risicio om niet verkocht te worden, dus dan zit je daar telkens kleine bedragen te betalen...

[ Voor 37% gewijzigd door Blackminister op 08-09-2011 16:03 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Markus1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Ik ga voor de demon hunter lijkt me erg stof als ik de filmpjes zie. De wizard lijkt me ook erg leuk, maar is de party nog voor 4 personen?

Battlenet tag Markus#1233

• EnigmaNL
Party is volgens mij voor 8 toch? Net als d2?

Anoniem: 243667

EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:04:
Nee, 4
Blackminister schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:01:
Voor items die aangeboden worden om RMAH, zal je een bepaald bedrag moeten betalen. Dat zal ook vele mensen tegenhouden om zomaar alles op RMAH te zetten. Ik ben daar ook 1 van. Tenzij ik van bepaalde items weet dat er veel geld geboden wordt, zal ik iets aanbieden. Maar alle andere items zal ik gewoon aanbieden om AH. 'Gewonere' items hebben een risicio om niet verkocht te worden, dus dan zit je daar telkens kleine bedragen te betalen...
Je krijgt echter wel een paar freebies per periode X. Je kan er dus best zo nu en dan wat op zetten.
Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:55:
[...]

Battle.net heeft een veel grotere rol omdat er heel weinig meer client side wordt geregeld. Monster spawns, npc, item generation etc., komen van de servers af

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 243667 op 08-09-2011 16:05 ]

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Anoniem: 243667 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:04:
[...]
Je krijgt echter wel een paar freebies per periode X. Je kan er dus best zo nu en dan wat op zetten.
[...]
Ah is nieuwe info voor mij. Goed gezien van Blizzard, kan mensen aansporen om meer op RMAH te zetten!!
En party is voor vier, dacht ik

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Hephaestos
EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:04:
nee, 4. dit is nou al meerdere keren in deze thread gezegt, door blizzard aangegeven etc...

• MLM

MLM

aka Zolo

4 hero's inderdaad, en geen mercenaries (zoals D2). Er werd gezegd dat het anders te chaotisch zou worden ingame. Kan ik me wel iets bij voorstellen met allerlei spell-effecten :)

Maar goed, in D2 kon het ook raar lopen als je 8 man + merc en een skelliemancer had rondlopen, dan was je map bijna groen van de "vriend hier" indicators.

-niks-

• Markus1986
Het is dus een soort co-op als in red alert, komt er op het forum ook weer een overzicht van iedereen zijn account zoals in diablo 2 heb wel een groot aantal uurtjes met mensen van het forum gespeeld.

Ik geloof nooit, dat ik tot de gelukkige ga horen bij de BETA

• MLM

MLM

aka Zolo

Markus1986 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:07:
Het is dus een soort co-op als in red alert, komt er op het forum ook weer een overzicht van iedereen zijn account zoals in diablo 2 heb wel een groot aantal uurtjes met mensen van het forum gespeeld.

Ik geloof nooit, dat ik tot de gelukkige ga horen bij de BETA
Ik geloof dat de BNet omgeving chatkanalen/guildkanalen ondersteund, dus dat gaat simpeler worden denk ik ;)

-niks-

• Nadser
Laatst werd wel wat leuk geroepen door iemand, namelijk een soort tag ofzo op je totumpaal ( ;) ). Zodat je dan toch nog kan zien of iemand ooit iets gekocht heeft op de RMAH. Op die manier kunnen de mensen die het voor de eer doen toch nog laten zien dat ze daar niets hebben gekocht. Denk dat het voor veel mensen en klein goedmakertje is als ze zo tegen het RMAH zijn.

• Bulls
Nadser schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:14:
Laatst werd wel wat leuk geroepen door iemand, namelijk een soort tag ofzo op je totumpaal ( ;) ). Zodat je dan toch nog kan zien of iemand ooit iets gekocht heeft op de RMAH. Op die manier kunnen de mensen die het voor de eer doen toch nog laten zien dat ze daar niets hebben gekocht. Denk dat het voor veel mensen en klein goedmakertje is als ze zo tegen het RMAH zijn.
Ja dan koop je het via een andere char en dan stop je het in je shared stash, of is je banner voor je hele account.

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05 12:45
Banner lijkt mij voor je hele account... 'totem of shame' ;)
Vraagje: waar kan ik de game het best pre-orderen..?

[ Voor 48% gewijzigd door ozothebozo op 08-09-2011 16:19 ]

• Markus1986
of je iets koopt of niet maak je toch zelf uit. Persoonlijk zou ik hetzelf niet snel doen. Het lijkt me juist leuk zoals in diablo2 om opzoek te gaan naar goede en leuke items voor je character, dat maakt het juist leuk voor mij persoonlijk.

• Nadser
Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:16:
[...]

Ja dan koop je het via een andere char en dan stop je het in je shared stash, of is je banner voor je hele account.
Ja volgens mij gaat dat per char, maar daar kunnen ze vast wel iets op verzinnen ;)

• Bulls
ozothebozo schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:17:
Banner lijkt mij voor je hele account... 'totem of shame' ;)
Vraagje: waar kan ik de game het best pre-orderen..?
Als je hem het snelst wil kunne spelen moet je wachten tot je hem op B.net zelf digitaal kan kopen dat zou iets voor de launch zijn, en dan kun je hem preloaden en spelen op de minuut van release. Alleen heb je dan geen doosje.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.