• Markus1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
ga persoonlijk toch voor het doosje plus misschien een boekje erbij :)

Battlenet tag Markus#1233

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Ik ga zelf, zodra de release bekent is, naar een lokale gamewinkel om het spel te reserveren. Ik ga er vanuit dat die gewoon open is om 00.00 s' nachts. Het spel is zo immens populair dat ze daar wel iets mee doen denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Nadser op 08-09-2011 16:23 ]

Anoniem: 243667

Wat ook kan is in de winkel kopen voordat de servers live gaan. Volgens mij legt bijna iedere winkel spellen voor de officiele release in de etalage, dan kan je hem ook alvast installeren.

Ik moet hoe dan ook een doos hebben, liefst CE.

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik ga ook geen gebruik maken van de RMAH maar van de GAH. Ik geef al "waarschijnlijk" rond de 50 a 60 euro uit voor het spel en meer wil ik er niet in investeren, ook heb ik geen verdere bedoelingen om geld ermee te verdienen en speel het voor me eigen plezier. Maar genoeg over de AH :)

Ik ga zelf denk ik beginnen met Wizard en daarna met de Barbarian. Ik ben 1 van de personen die de beta nog niet wil spelen omdat ik graag aan een geheel nieuwe game begin als die uitkomt en op dat moment vind ik alles wel uit hoe dingen werken. Ik kan niet meer wachten tot die uitkomt.

p.s. laat opzettelijk wat vakantiedagen open staan voor deze game ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 15:24
Anoniem: 243667 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:24:
Wat ook kan is in de winkel kopen voordat de servers live gaan. Volgens mij legt bijna iedere winkel spellen voor de officiele release in de etalage, dan kan je hem ook alvast installeren.

Ik moet hoe dan ook een doos hebben, liefst CE.
Ik heb al de pre-order gedaan bij mijn game-winkel :) ben de eerste voor Diablo 3 en SC:HotS, en aangezien dat ze altijd wel 4-5 CE's binnenkrijgen.

• Markus1986
p.s. laat opzettelijk wat vakantiedagen open staan voor deze game

Ik heb ook nog veel vakantiedagen open staan, ik kan me voorstellen, dat hier een paar aan opgenomen gaan worden >:)

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Markus1986 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:27:
p.s. laat opzettelijk wat vakantiedagen open staan voor deze game

Ik heb ook nog veel vakantiedagen open staan, ik kan me voorstellen, dat hier een paar aan opgenomen gaan worden >:)
hehehe dat was ik ook van plan :P had graag al een release date gehad, dan kon ik vast de dagen doorgeven aan management

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:38:
Nu is het legaal en daarmee is er dus geen verschil tussen een hardcore gamer en een casual met wat meer centjes. Ik had liever werkelijkheid en game gescheiden gehouden. Als ik nu iemand zie lopen met een über rare, zou ik het niet speciaal vinden omdat tenslotte iedereen die kan kopen. Terwijl als je die niet zou kunnen kopen het wat meer indruk zou maken want die speler heeft er (ingame) hard voor gewerkt.
Ik speel het spel voor mezelf en niet voor anderen. Dat ligt dus blijkbaar voor sommmige mensen anders, maar het maakt mij niet uit hoe de andere speler aan zijn gear is gekomen. Ik ben "jaloers" wanneer ik iemand met een heel zeldzaam item zie, ongeacht of die gekocht of gevonden is.

Ik vind de RMAH juist fijn. Ten eerste omdat het (scamming op) 3rd-party websites tegen gaat. Ten tweede omdat ik als casual gamer nu tenminste ook een mooie passende set, met de items die ik graag wil, kan bemachtigen zonder daar (bij wijze van) dagen 24/7 voor te moeten spelen; ik kan nu besluiten er wat geld in te steken (ik heb in verhouding meer geld over dan vrije tijd).

Bij WoW vind ik het een iets ander verhaal, daar moet je met anderen spelen om het hoogste doel (raids) te halen. Dan vind ik het minder gek dat je iedereen "gelijke kansen" geeft. De druk bij WoW om anders echt geld te moeten gebruiken is veel groter, je kan anders immers niet mee met de raids (wanneer je pech hebt met drops). Dat vind ik het verschil tussen een MMO en een "normale" online game.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Markus1986
Pensmaster-B schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:43:
[...]

hehehe dat was ik ook van plan :P had graag al een release date gehad, dan kon ik vast de dagen doorgeven aan management
hahah mijn mangement gaat het niet leuk vinden, maar wacht al zo lang op dit spel. kan gewoon niet wachten, ga het zeker ook met me broer spelen, hopelijk krijgt hij een inlog voor de beta

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Misschien dat je bij een mouse-over op een item wellicht kan zien staan wie origineel het item gevonden had, dan kan je niet meer "patsen" met items die je niet zelfs gevonden hebt.

Aan de andere kant, het is onwaarschijnlijk dat jij al je endgame items zelf vind, de kans dat je een endgame item voor een andere class vind is ook aanwezig, en als je die kan ruilen (al dan niet via GMH of RMAH) met een endgame item voor jezelf, is dat dan nog steeds "patsen" met een item dat je niet zelf gevonden hebt?

-niks-

Anoniem: 209930

MLM schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:07:
4 hero's inderdaad, en geen mercenaries (zoals D2). Er werd gezegd dat het anders te chaotisch zou worden ingame. Kan ik me wel iets bij voorstellen met allerlei spell-effecten :)
Er zitten wel nog mercenaries in D3 hoor!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:14

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet in de multiplayer..............................

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 07:39
heuveltje schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:04:
[...]

Niet in de multiplayer..............................
Wel als je alleen speelt. Dus je hoeft iig nooit alleen te spelen :) Of met je merc of met een maatje / randoms :)

Anoniem: 209930

O, mijn fout. Ik wist niet dat de discussie ging om puur de multiplayer. De afgelopen pagina's waren erg moeilijk om te volgen. Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2entic2.gif

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 08-09-2011 18:10 ]

• sbmuc
Anoniem: 209930 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:08:
O, mijn fout. Ik wist niet dat de discussie ging om puur de multiplayer. De afgelopen pagina's waren erg moeilijk om te volgen. [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://troll.me/images/futurama-fry/not-sure-if-trolling-or-sarcasm.jpg

Ik bedoel... er is geen single player :X
(Ja dit is geen HK maar komop! Deze moet even)

[ Voor 6% gewijzigd door sbmuc op 08-09-2011 18:13 ]

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 13:59

anu

Solo game dan :P

@ Rappel,
Ik gok dat er van bij ons best een hoop gaan spelen, en dat we ook veel samen spelen, kun je altijd nog richting ons braggen :P

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
Ik vind dat ze het friends systeem goed aangepakt hebben, je kan gelijk zien wie er mer welke char aan het spelen is en waar die zich bevind. Daarnaast hoop ik dat craften een belangrijke rol gaat spelen, vond het in D2 altijd wel stoer om met verschillende recipies allemaal rare items te bouwen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ben de setup aan het runnen op MacOSX... zal ik alsnog gekicked worden omdat ik niet in de VS woon?????

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2nu1zbr.png

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ElmarNieser
  • Laatst online: 23-04 19:05

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ramzzz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:44:
Ik ben de setup aan het runnen op MacOSX... zal ik alsnog gekicked worden omdat ik niet in de VS woon?????

[afbeelding]
gekicked? je komt er soieso niet in omdat je account geen beta licence heeft? Ennu, europa gaat straks gewoon op de US server spelen hoor :) tijdens de beta dan..

je krijgt straks gewoon ERROR_12 :P

[ Voor 14% gewijzigd door ElmarNieser op 08-09-2011 18:55 ]

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ElmarNieser schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:53:
[...]

gekicked? je komt er soieso niet in omdat je account geen beta licence heeft? Ennu, europa gaat straks gewoon op de US server spelen hoor :) tijdens de beta dan..

je krijgt straks gewoon ERROR_12 :P
Crap. :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb wat posts aangepast wegens het vervelende karakter, vooral van users onderling.

Vanaf nu weer ontopic posten, en aardig doen

[ Voor 72% gewijzigd door PWM op 08-09-2011 19:34 ]

• Markus1986
ben wel erg benieuwd naar het craften en de skills. Als ik de filmpjes bekijken dan beginnen mijn handen al weer te jeuken, al zie ik wel dat de skills heel anders gaan dan in diablo 2. Weet iemand of er ook stat points weer zijn?

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Nee, skills levellen automatisch. Wel kan je skills met runes aanpassen.
___

Even van alle classes een kort stukje gekeken. Op dit moment lijkt me de Wizard het leukst. Nu alleen nog even wachten tot de release... :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Markus1986
de demon hunter lijkt me erg leuk , de monk en wizard een goede tweede. Een barb heeft me eigenlijk nooit aangesproken lijkt me altijd zo saai

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04 15:39

djunicron

*click-swoosh-thud*

Markus1986 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:06:
de demon hunter lijkt me erg leuk , de monk en wizard een goede tweede. Een barb heeft me eigenlijk nooit aangesproken lijkt me altijd zo saai
Vooral zo item afhankelijk. Vrijwel iedere skill is mainweapon afhankelijk.

Wat ik de beta filmpjes tot nu toe zag daardoor is dat een Barb met een sterk wapen echt een heel stuk makkelijker door alles heen loopt dan een DH of Witch Doc, waarvan de skills gewoon vele malen minder schade lijken te doen en redelijk indirect zijn...

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
djunicron schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:18:
[...]

Vooral zo item afhankelijk. Vrijwel iedere skill is mainweapon afhankelijk.

Wat ik de beta filmpjes tot nu toe zag daardoor is dat een Barb met een sterk wapen echt een heel stuk makkelijker door alles heen loopt dan een DH of Witch Doc, waarvan de skills gewoon vele malen minder schade lijken te doen en redelijk indirect zijn...
Ik ben liever van item afhankelijk dan van een skill, want skills gaan tot een zeker moment niet meer hoger, en wapens kunnen dat wel.

Ik vind het jammer om de Beta streams te bekijken want ik heb nu al heel wat gezien, en met meerdere classes voortdurend dezelfde stukken, straks als je het zelf speelt ken je alles al.

Vooral dat Leah stukje dat ze begint over haar moeder
Are we on Oprah or something, did I ask about your family? (Jumper)

• Pedr0
  • Laatst online: 02-05 13:35
Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/630/medium/pentagram-banner.jpg

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-05 12:48
YouTube: Diablo 3 Beta Opening Playthrough and Commentary - YouTube

Tot nu toe het beste filmpje (vooral kwaliteit). Ziet er gewoon heel sfeervol uit.

Anoniem: 230001

Ik heb net een gameplay van de F&F beta gezien van de Monk en dat ziet er toch eigenlijk ook wel erg goed uit. Hoe meer ik zie van de beta hoe meer ik twijfel over welke classes ik neem. De enige zekerheid is dat ik de WD als laatse zal gaan doen en dat ik zeker een Barbarian ga doen (start ik mee) maar de tweede weet ik nog niet. Kan een Wizard zijn maar ook een Monk of een DH. Pffff....

Wellicht ten overvloede maar ik denk dat het wel zo is dat je op een grote monitor meer van de sfeer mee krijgt dan op een kleine monitor. Ik heb zelf een 32" HD tv als monitor (tegenwoordig net niet gratis) en moet er niet aan denken om terug te gaan naar mijn 21" monitor.

• Nadser
Paterpor schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:41:

Tot nu toe het beste filmpje (vooral kwaliteit). Ziet er gewoon heel sfeervol uit.
Inderdaad goed filmpje, alleen zijn die gasten een beetje irritant :P "oooh my god, a cave!" "oooh my god it's purple!" hehe :+

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Ik ga toch weer tig builds maken, dus het zal me roesten met wie ik begin :P

Anoniem: 36835

Paterpor schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:41:

Echt schitterend... wat een game!!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Haha wtf, in dit filmpje:
YouTube: Diablo 3 Beta - Demon Hunter Gameplay - YouTube
Zie je op +\- 1:00 een 'Treasure pygmy' waar een hele hoop gold uit komt zetten :P zolang hij erop schiet.

Doet me een beetje denken aan die dwergen van Golden Axe van vroeger :)

• Bulls
kloos2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:16:
Haha wtf, in dit filmpje:
YouTube: Diablo 3 Beta - Demon Hunter Gameplay - YouTube
Zie je op +\- 1:00 een 'Treasure pygmy' waar een hele hoop gold uit komt zetten :P zolang hij erop schiet.

Doet me een beetje denken aan die dwergen van Golden Axe van vroeger :)
Ja dat had ik eerder al een keer gezien vroeger, Hij schijnt ook te ontvluchten door een portal als je hem niet dood krijgt.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 09:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Op één of andere manier valt wat ik zie in deze laatst gepostte flimpjes me wel zwaar tegen. Ik vind de graphics echt ondermaats. Ik vind graphics in games doorgaans niet superbelangrijk, maar dit? Kom op zeg!

SC2 ziet er bijvoorbeeld echt veel beter uit naar mijn mening.
Volgens mij heb ik overigens ook wel video's van diablo3 gezien die er beter uitzagen dus ik heb nog goede hoop.

Ik hoop dat degene die deze filmpjes heeft opgenomen gewoon de graphical details erg laag heeft staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Voxalizer op 09-09-2011 00:05 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Voxalizer schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:59:
Op één of andere manier valt wat ik zie in deze laatst gepostte flimpjes me wel zwaar tegen. Ik vind de graphics echt ondermaats. Ik vind graphics in games doorgaans niet superbelangrijk, maar dit? Kom op zeg!

Volgens mij heb ik overigens ook wel video's van diablo3 gezien die er beter uitzagen dus ik heb nog goede hoop.

Ik hoop dat degene die deze filmpjes heeft opgenomen gewoon de graphical details erg laag heeft staan.
Dus wat jij aangeeft is dat je de graphics van een youtube filmpje van een beta spel slecht vind.. Hmmm wie zegt dat hij full details aan had?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dakreal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 00:11:
[...]

Dus wat jij aangeeft is dat je de graphics van een youtube filmpje van een beta spel slecht vind.. Hmmm wie zegt dat hij full details aan had?
Ik vind de graphics en voornamelijk de effecten van spells en aura's echt super gaaf! In dat laatste filmpje, ik moet eigenlijk niet zoveel kijken, want mijn geduld raakt langzaam op :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
De textures zelf vallen wel mee maar de licht effecten zijn uber, vooral die lantarentjes in de tows die geven zo'n mooie warme gloed af en geen simpele sprite op de camera of op de grond.
Het is erg sfeervol en aangekleed. Maargoed zelf hebben draaien op je eigen scherm is toch totaal anders dan zelfs een 1080p filmpje op fullscreen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 02-05 09:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dakreal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 00:11:
[...]

Dat zeg ik zelf al, ik hoop dat ie dat niet had :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Voxalizer schreef op donderdag 08 september 2011 @ 23:59:

In het echt ziet het er een stuk beter uit kan ik je melden.

Ik zit te twijfelen om te upgraden. Ik zou nu zeker met low moeten werken en tja, een windows pc met hdmi op mijn tv is dan opeens wel erg aantrekkelijk om te kopen. Macs zijn pas leuk vanaf de duurdere macbook pro-reeks en dat vind ik toch iets te duur :) Aan de andere kant: ik ga dit weer zo teringlang spelen dat ik vanzelf wel een mac koop die het wel aan kan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 02-05 13:35
Ben blij dat ik 3 weken geleden een nieuwe rig heb gekocht, hier ga ik het zeker mee op HQ kunnen spelen.
inventaris: Nieuwe PC 2011-2012

Daarnaast kan ik ook idd melden dat het 'op je eigen scherm' nog beter uitziet dat alle filmpjes die je tot nu toe kan zien!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Pheno79 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 06:51:
[...]
In het echt ziet het er een stuk beter uit kan ik je melden.

Ik zit te twijfelen om te upgraden. Ik zou nu zeker met low moeten werken en tja, een windows pc met hdmi op mijn tv is dan opeens wel erg aantrekkelijk om te kopen. Macs zijn pas leuk vanaf de duurdere macbook pro-reeks en dat vind ik toch iets te duur :) Aan de andere kant: ik ga dit weer zo teringlang spelen dat ik vanzelf wel een mac koop die het wel aan kan :')
Ik twijfel ook heel erg. Ik speel nu Starcraft 2 op low settings, ik weet ook niet of ik dit ga halen, maar ik moet sowieso nieuwe zooi halen.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ik ben van plan een 27" iMac aan te schaffen, heb nu nog een 15" MBP van 2,5 jaar oud. SC2 draait op zich prima, medium graphics ofzo. Hopelijk kan ik de D3 beta er ff op proberen te draaien. Dan kan ik kijken of ik de koop nog kan uitstellen. Het inlogscherm draait in ieder geval goed }:O

Ik kan ook niet meer wachten na al die filmpjes -.- twijfel tussen Witch Doctor en de Wizard om mee te beginnen. Neig beetje naar Witch Doctor, ziet er toch uit als erg leuke gameplay met de mix van wat summons en leuke spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik vraag me iets af. bij D2 als caster zoek je +skill items. Ik heb net een necro gemaakt en skills van raise skeleton staat nu op +35fzo, zo word je als caster steeds sterker, maar hoe lossen ze dat op in D3?

Want de skills scalen nu met je level en op level 60 ben je maxed out qua level, dus worden je skills niet sterker. Terwijl een barb bijvoorbeeld @ level 60 wel sterker kan worden omdat hij gear dependend is.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Stranglem schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:36:
Ik vraag me iets af. bij D2 als caster zoek je +skill items. Ik heb net een necro gemaakt en skills van raise skeleton staat nu op +35fzo, zo word je als caster steeds sterker, maar hoe lossen ze dat op in D3?

Want de skills scalen nu met je level en op level 60 ben je maxed out qua level, dus worden je skills niet sterker. Terwijl een barb bijvoorbeeld @ level 60 wel sterker kan worden omdat hij gear dependend is.
Wellicht hebben witch dokter items + creature strenght 20% of iets dergelijks
ik zag namelijk passives van de dokter en daar waren ook skills die invloed hadden op summoned creatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
kloos2 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:21:
Ik ben van plan een 27" iMac aan te schaffen, heb nu nog een 15" MBP van 2,5 jaar oud. SC2 draait op zich prima, medium graphics ofzo. Hopelijk kan ik de D3 beta er ff op proberen te draaien. Dan kan ik kijken of ik de koop nog kan uitstellen. Het inlogscherm draait in ieder geval goed }:O
Ik heb momenteel een 27"iMac staan (SSD+i7+16GB+6970M 2GB) en vermoed dat ik hiermee wel D3 goed moet kunnen draaien, andere spellen als Settlers 7 draaien er ook gewoon prima op ook al is dat een redelijk zwaar spel met maxed-out settings.

offtopic: Let wel op bij de aanschaf van je Mac dat je niet de geheugen upgrade vanuit de store doet. Koop zelf het geheugen van 16GB erbij. Koste me rond de 90 euro totaal t.o.v. 600 euro in de mac store. En je garantie vervalt er niet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
Ik hoop dat Diablo 2 op mijn laptop draait:

Heb eenl laptop met windows 7 64 bits
6 GB geheugen DDR3 1333 MHz (kan nog opgehoogt worden tot 12GB)
Intel Core i7 920 2.66GHz, 8MB, S1366
GeForce GTX 280M met Dedicated video memory 1024
920 Gb 7200 RPM Sata 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
Markus1986 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:01:
Ik hoop dat Diablo 2 op mijn laptop draait:

Heb eenl laptop met windows 7 64 bits
6 GB geheugen DDR3 1333 MHz (kan nog opgehoogt worden tot 12GB)
Intel Core i7 920 2.66GHz, 8MB, S1366
GeForce GTX 280M met Dedicated video memory 1024
920 Gb 7200 RPM Sata 2
moet natuurlijk diablo 3 zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik denk dat Diablo 2 daar wel op draait hoor :P en ik gok diablo 3 ook wel ;)
Edit: ah, je was me al voor :P

[ Voor 17% gewijzigd door anu op 09-09-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

CaVeFiSh schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:52:
[...]

Ik heb momenteel een 27"iMac staan (SSD+i7+16GB+6970M 2GB) en vermoed dat ik hiermee wel D3 goed moet kunnen draaien, andere spellen als Settlers 7 draaien er ook gewoon prima op ook al is dat een redelijk zwaar spel met maxed-out settings.

offtopic: Let wel op bij de aanschaf van je Mac dat je niet de geheugen upgrade vanuit de store doet. Koop zelf het geheugen van 16GB erbij. Koste me rond de 90 euro totaal t.o.v. 600 euro in de mac store. En je garantie vervalt er niet mee!
Ik mask me geen enkele zorg over het al dan niet draaien van Diablo III op mijn MacPro.

Geen bijzondere videokaart (GF8800GT), maar het zal allemaal prima werken, is mijn verwachting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Ik hou de beta bug reports bij en er zitten toch wel een aantal nare bugs in de beta op dit moment :(, vandaar verwacht ik niet dat de beta voor ons snel het licht zal zien. Ze gaan de beta niet releasen aan 100.000 mensen als de 1.000 die nu in F&F beta zitten nog flinke bugs reporten.(disclaimer: getallen zijn fictief en kunnen geen rechten aan verleend worden :+ )

Als voorbeeld:
•Players cannot log into the Public Beta if they have UAC enabled on Windows 7. The current work around is to fully disable UAC (User Account Control) while playing Diablo III.

Hoe meer flinke bugs hoe langer de closed beta en uiteindelijk de full release op zich zal laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04 15:39

djunicron

*click-swoosh-thud*

Er staat allang een lijst met grafische kaarten en minimum CPU en geheugen eisen op interwebz, ik dacht dat een pagina geleden al een link stond.

Iedere moderne (niet ouder dan 4 jaar?) dualcore (desktop modellen) was voldoende, met 2GB kom je al een heel eind weg en eigenlijk zijn alleen grafische kaarten echt doorslaggevend in de weergave kwaliteit van het spel. Bij de 8800GT stond "low" uit t hoofd en bij de GTX280M "medium", iedere GTX460 of sneller stond als "high" aangemerkt.

Let wel dat je waarschijnlijk ALLEEN met Dx11 support naar alle waarschijnlijkheid AA kan draaien (omdat ze alleen FSAA zouden kunnen implementeren in de engine).
Als je een mac met specs zoals hier eerder genoemd koopt (nergens voor nodig lijkt me daarnaast, maar w/e floats your boat) heb je kans dat je geen AA en Dx11 effecten gaat krijgen. (niet dat de Beta er nu slecht uit ziet)

Ook niet opmerkelijk: Er komt GEEN Windows XP support. Enkel Vista, 7 of Osx 10.6 wordt ondersteund las ik gisteren, maar damn, dat forum gaat hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Ik lees op vele fora dat de meningen echt verschillend zijn over het uiterlijk van Diablo 3. Ik vind het er echt prachtig uitzien. In Tristram en de ondergrondse stukken lekker sinister en overdag door de woods mooie levendige kleuren. Juist de afwisseling doet het voor mij! Ook vind ik de skills er gewoon heel gaaf uitzien, vooral die van de Barbarian... gewoon hard en bruut zoals het hoort te zijn :)

Ik hoop ook dat er een stuk zal komen dat een beetje lijkt op de flayer jungle/village. Ook al was het voor mij het meest lastige stuk van D2 om doorheen te worstelen, de setting sprak me wel erg aan (beetje donker maar niet helemaal en dan al die azteeks lijkende sjamanen). Weet er iemand al of er zo een stuk in zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 20:53

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

djunicron schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:23:
Er staat allang een lijst met grafische kaarten en minimum CPU en geheugen eisen op interwebz, ik dacht dat een pagina geleden al een link stond.

Iedere moderne (niet ouder dan 4 jaar?) dualcore (desktop modellen) was voldoende, met 2GB kom je al een heel eind weg en eigenlijk zijn alleen grafische kaarten echt doorslaggevend in de weergave kwaliteit van het spel. Bij de 8800GT stond "low" uit t hoofd en bij de GTX280M "medium", iedere GTX460 of sneller stond als "high" aangemerkt.

Let wel dat je waarschijnlijk ALLEEN met Dx11 support naar alle waarschijnlijkheid AA kan draaien (omdat ze alleen FSAA zouden kunnen implementeren in de engine).
Als je een mac met specs zoals hier eerder genoemd koopt (nergens voor nodig lijkt me daarnaast, maar w/e floats your boat) heb je kans dat je geen AA en Dx11 effecten gaat krijgen. (niet dat de Beta er nu slecht uit ziet)

Ook niet opmerkelijk: Er komt GEEN Windows XP support. Enkel Vista, 7 of Osx 10.6 wordt ondersteund las ik gisteren, maar damn, dat forum gaat hard...
Ik heb een niet al te best systeem wat ik in de loop der jaren hier en daar geupgrade heb. Acht ik denk dat het wel goed komt. Hoewel ik zeker instaat ben op speciaal voor D3 een gloednieuw systeem te kopen. :+

Kan ik verder nog meer mensen verblijden met een zelfgemaakte avatar? Its a obsession!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Barb3.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/wzikid.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/monky.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/wzikid2.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/monky1.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/monky2.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/wzikid3.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/wzikid3v1.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Barb2.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Tyraelv2.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Diablo3v2.gif

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
FloydRaalte schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:28:
[...]

Kan ik verder nog meer mensen verblijden met een zelfgemaakte avatar? Its a obsession!
heb je er ook 1 van een witchdokter ? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:21
djunicron schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:23:

wat ik heb begrepen uit dat topic is dat ie goed draait op winxp sp3 en dat mensen met winxp64bit problemen hebben

http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=40446

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Pensmaster-B schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:30:
[...]
heb je er ook 1 van een witchdokter ? =D
Ik had nog geen witchdokter omdat zijn spells best veel ruimte in beslag nemen. En 60x60 pixels is niet veel om mee te werken! (zouden ze bij tweakers eens op hun todo lijstje moeten zetten ;) ) Ik zal vanavond eens kijken of ik er eentje voor je kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
anu schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:04:
Ik denk dat Diablo 2 daar wel op draait hoor :P en ik gok diablo 3 ook wel ;)
Edit: ah, je was me al voor :P
daarom sloeg ik me al:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
CaVeFiSh schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:25:
Ik lees op vele fora dat de meningen echt verschillend zijn over het uiterlijk van Diablo 3. Ik vind het er echt prachtig uitzien. In Tristram en de ondergrondse stukken lekker sinister en overdag door de woods mooie levendige kleuren. ...
Ik vind de combinatie van graphics, muziek en sound effects ook bijzonder goed gelukt. Vooral de geluidjes makes mij dat ik het ASAP spelen wil :)

Btw, bedankt voor de avatar FloydRaalte 8)

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
als ik zo kijk wanneer Blizzcon wordt gehouden, 21 oktober meen ik.
stel dat het waar is en beta gaat closed open in september en dan voor de 21ste
dan hebben we een maand om te testen voor Blizzcon
en dan op Blizzon de release date aankondigen..
eind november begin december in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Wat me leuk lijkt is dat we voor de tijd dat Diablo 3 uitkomt een overzicht aan Got spelers hebben waarin ook duidelijk is op welke gamemode mensen spelen (normal, nightmare, hell, hardcore) en hoe ze te vinden zijn (gamer nickname ofzo). Op die manier wordt Diablo 3 nog leuker om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-02 08:15
Pensmaster-B schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:48:
als ik zo kijk wanneer Blizzcon wordt gehouden, 21 oktober meen ik.
stel dat het waar is en beta gaat closed open in september en dan voor de 21ste
dan hebben we een maand om te testen voor Blizzcon
en dan op Blizzon de release date aankondigen..
eind november begin december in de winkels?
Geen slechte gedachtegang ;) Ik hoop er alvast op, het volledige spel kan niet snel genoeg uitgebracht worden!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
CaVeFiSh schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:49:
Wat me leuk lijkt is dat we voor de tijd dat Diablo 3 uitkomt een overzicht aan Got spelers hebben waarin ook duidelijk is op welke gamemode mensen spelen (normal, nightmare, hell, hardcore) en hoe ze te vinden zijn (gamer nickname ofzo). Op die manier wordt Diablo 3 nog leuker om te spelen :)
opnemen of ze op normal, nightmare, hell of inferno spelen lijkt me niet nuttig, dat wisselt te snel. Hoogstens accountnaam + mode (softcore/hardcore), zoals ook is gedaan in het Diablo II topic.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Specs zijn inderdaad netjes, eigenlijk bijna gelijk aan wat ik 3 jaar geleden al schatte :)

Verwacht zeker geen problemen met het spelen, alles gaat weer op max. Scheelt weer.. hoef ik ook geen geld meer aan mijn pc uit te geven.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Dakreal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:55:
Specs zijn inderdaad netjes, eigenlijk bijna gelijk aan wat ik 3 jaar geleden al schatte :)

Verwacht zeker geen problemen met het spelen, alles gaat weer op max. Scheelt weer.. hoef ik ook geen geld meer aan mijn pc uit te geven.
Morgen maar eens inventariseren op welke punten ik eventueel mijn desktop zou moeten verbeteren om Diablo III fatsoenlijk te draaien. Met wat extra geheugen moet ik denk ik al een heel eind gaan komen. Dit is gelijk een goede reden om mijn pc weer eens leeg te maken/op te ruimen :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Azaruc schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:51:
[...]

opnemen of ze op normal, nightmare, hell of inferno spelen lijkt me niet nuttig, dat wisselt te snel. Hoogstens accountnaam + mode (softcore/hardcore), zoals ook is gedaan in het Diablo II topic.
Misschien iedereen in een friendlist zetten en dat je dan for friends games opent waar je ongevraagd binnen kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:58:
[...]

Misschien iedereen in een friendlist zetten en dat je dan for friends games opent waar je ongevraagd binnen kan vallen.
Bijvoorbeeld, maar dan moet je dus wel eerst ergens een overzichtje van alle spelers hebben, zodat je ze kan toevoegen aan je friendlist (hoe dat dan ook geïmplementeerd is in D3)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Als we nou simpelweg een friends-channel genaamd "GoT" maken dan kun je altijd direct zien wie er nog meer van GoT online is. Naar wat ik begrepen heb moet dat mogelijk zijn in D3....

edit. ok dit is wat jullie bedoelen. Gaat ook zo snel hier met die posts!

[ Voor 17% gewijzigd door FloydRaalte op 09-09-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Met Battle.net 2.0 weet ik niet of je gewoon nog characters kan toevoegen als vriend, weet niet of ik iedereen zomaar als Real ID friend ga toevoegen :) een Channel zoals in d2 lijkt mij de juiste oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Thnx voor de Avatars FloydRaalte! zien er goed uit :D

Wat betreft de graphics, ik hoop dat ik ze op max kan draaien met 2x GTX260 op sli, vind het er in ieder geval erg gaaf uitzien, ze hebben een heel aparte sfeer weten neer te zetten, het schilderachtige vind ik echt gaaf en is volgens mij ook uniek (ik ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen :)).
Ook de skills vind ik er prachtig uitzien, vooral bij de wizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3123246373#7
You'll be able to add game friends without having to rely on Real ID, just as in World of Warcraft and StarCraft II. This system just isn't set up to work that way yet. :)

We're still working on determining how the system will identify players at the non-Real ID level. The Real ID friend system is pretty straight forward and works virtually the same across each game, whereas if you look at how character names/handles are identified in World of Warcraft vs. StarCraft II, it's quite a bit different. So for beta, we at least wanted to make sure players have Real ID functionality to play with friends, even though it's not yet hooked up to WoW and SC2 Real ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Mooi dat ze het niet verplichten, durven ze ook niet meer nadat ze zo'n enorme lading gezeik over zich heen kregen na de aankondiging van realID :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DeepSeven schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:14:
Mooi dat ze het niet verplichten, durven ze ook niet meer nadat ze zo'n enorme lading gezeik over zich heen kregen na de aankondiging van realID :P .
Had persoonlijk liever dat ze dit wel op de forums toepaste, dan had je tenminste constructieve posts's en niet meer de Wall of Whine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Het gezeik ging voornamelijk over je echte naam tonen op forums, in plaats van character naam toch? Ik vind RealID ingame verder wel goed bedacht, kan nu zo zien van vrienden waar ze zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat ik me altijd afvraag als je met veel verschillende mensen speelt, heb je dan geen last van de verschillen in levels? Ik speelde altijd samen met een kameraad waar we altijd redelijk gelijk op gaan, en ook net verder spelen als we niet samen verder konden. Maar als je online bezig bent, dan heb je zo dat 1 wel verder ging terwijl de andere een paar dagen geen tijd heeft, dan kun je ook niet meer samen verder de volgende dag. Of als iemand ineens een andere build gaat maken bijvoorbeeld.

voor gewoon met random mensen op internet is er dan de quest match making had ik vernomen, maar met friends is dat dan minder makkelijk te regelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 09-09-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Dakreal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:17:
[...]

Had persoonlijk liever dat ze dit wel op de forums toepaste, dan had je tenminste constructieve posts's en niet meer de Wall of Whine.
Ik denk niet dat het veel zou uitmaken, in het begin zullen mensen er huiverig om zijn met hun echte naam, maar uiteindelijk raakt iedereen eraan gewend en begint het geklaag toch weer. Ik denk wel dat mensen er beleefder door worden doordat ze minder snel persoonlijke aanvallen durven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Het is sowieso al een verbetering dat je een key/account nodig hebt om te posten. Maak je het te bond? Koop je maar een nieuwe game :) Dat schrikt veel mensen ook al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
http://youtu.be/yOJ2hJtLqKw

Wizard lvl 13, iets te hoog lvl voor de SK denk ik ;) wel een gaaf filmpje. Ze heeft een boek vast, dat vind ik er een beetje raar uitzien. Maar moet toch beginnen met de Wizard, ik ben overtuigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Laatst online: 23-04 19:05

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Nadser schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:40:

Wizard lvl 13, iets te hoog lvl voor de SK denk ik ;) wel een gaaf filmpje. Ze heeft een boek vast, dat vind ik er een beetje raar uitzien. Maar moet toch beginnen met de Wizard, ik ben overtuigd ;)
Is de wizzard nou een beetje de Sourceres van Diablo3 ?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Laatst online: 16-09-2017
kloos2 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:37:
Het is sowieso al een verbetering dat je een key/account nodig hebt om te posten. Maak je het te bond? Koop je maar een nieuwe game :) Dat schrikt veel mensen ook al af.
Zijn er veel mensen die posten daar dan? Zelf totaal niet die behoefte eigenlijk.... Wat moet je melden daar? En volgen blijft toch wel gewoon mogelijk?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

Dat boekje is wel een leuk detail, dat zit in de offhand slot.
Maar een wizzard is ook een geleerde die bepaalde technieken wil verbeteren, zal wel een +2 to xxxxx in zitten. Ik kan me herinneren dat ik dat ook eerder in een game heb gezien, weet niet meer waar, mischien wel LOTRO of TQ? Maar daar hadden ze het boekje dicht vast.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 09-09-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Diablo 2 had het ook een beetje met de Necro, dat hoofd dat je vast hield ipv een shield. Aan het eind van het filmpje zie je inderdaad dat je het bij D3 ook ipv shield vasthoud.

Heeft iemand als screen shots of filmpjes gezien waarin ze drops vergelijken? Dus dat ze met ze 2en in een game zitten en vergelijken wat er dropt? Ik vraag me af of bijv. gold of andere lage drops ook per char vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36

Ziet er wel heel gaaf uit!! Wat me wel opvalt is dat mana helemaal geen issue is, het gaat amper omlaag! Zou dat speciaal voor de beta zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Laatst online: 21-04 11:59

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

EnigmaNL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:51:
[...]

Ziet er wel heel gaaf uit!! Wat me wel opvalt is dat mana helemaal geen issue is, het gaat amper omlaag! Zou dat speciaal voor de beta zijn ofzo?
Nee, Arcane Energy heeft gewoon een hoge replenishment/regenerate-snelheid. Ze zijn van Mana (met lage rate) overgestapt naar Arcane :)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

Dat viel me ook al op de regeneration is echt te sick, kun je wel ooit zonder power komen te zitten? Ik hoop niet dat het te simpel is, een basic skill moet je natuurlijk vaak kunnen casten maar om nou nonstop die beam aan te kunnen hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
[...]

Inderdaad heel tof, ik begin toch wel serieus te overwegen om een wizard als eerste char te maken (als D3 er eindelijk is ; ). Het lijkt haast wel alsof dit 1 van de mana-generating skills is van de wizard. Dat zou ik wel erg vreemd vinden, maar toch.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik vind het wel vet in ieder geval, eerder zat je met je sorceress altijd met te weinig mana op lage levels en slechte gear! Ik kan me nog mening 'fallen one' herinneren die ik met mijn staff om het leven heb moeten brengen!

Ik baalde er altijd flink van, ook al stortte je alle punten in Energy, toch had je vrijwel altijd te weinig mana om effectief een grote groep mobs uit te schakelen.

Na het zien van al deze gameplay mis ik de paladin toch wel een beetje, ik vond dat een van de leukste classes om te spelen, zeker de leukste melee class.

[ Voor 43% gewijzigd door EnigmaNL op 09-09-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik mis de Paladin niet echt, was toch 9 van de 10x Zeal met Fanaticism Aura, en of dat nou zo leuk is de heletijd. Vind ik Double Swing of Frenzy nog wel leuker van de Barb

Ik probeerde altijd Vengance van de Pala te maxen met de aura synergy's maar had altijd te weinig mana, en per mob slaan word dan vooral voor de prutventjes zoals Fallen groepjes en Flayers erg frustrerend

[ Voor 37% gewijzigd door Bulls op 09-09-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Volgens mij heeft het te maken met het lage level, de spells zijn nu nog laag waardoor ze weinig tot geen arcane verbruiken. Volgens mij zijn er zelfs begin spells die geen arcane gebruiken maar dat weet ik niet meer zeker. Hoe hoger hoe lastiger het word volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
Ik vond de necro altijd mijn leukste character, maar de paladin was altijd leuk om als een soort party noober. Ik had een paladin met allerlei aura, en holy shield, kreeg alleen niemand neer zelfs geen fallen one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326103

same here paladin was echt standaard zeal, smite of hammerdin van wat ikw eet, met af en toe ene auradin. ben blij dat hij weg is. ikzelf blijf op eerste char de witch docter, damn die is awesome^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:53:

Na het zien van al deze gameplay mis ik de paladin toch wel een beetje, ik vond dat een van de leukste classes om te spelen, zeker de leukste melee class.
Maar nu heb je de Monk/demonhunter, ik mis de warrior van diablo 1 ;-) Ik vond paladin wel leuk op zich, maar aan het eind zag je alleen nog maar Hammerdins en was de rest ver te zoeken afgezien van smiters voor ubers.

Ik ga nog steeds voor de barb, vooral met de resource die ze hebben aangekondigd, heerlijk.

Moar smashing is moar hurting --> hence repeat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Vergelijking tussen LOW/MED/HIGH graphics

http://youtu.be/ZsJUYWweRM0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nadser schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:58:
Volgens mij heeft het te maken met het lage level, de spells zijn nu nog laag waardoor ze weinig tot geen arcane verbruiken. Volgens mij zijn er zelfs begin spells die geen arcane gebruiken maar dat weet ik niet meer zeker. Hoe hoger hoe lastiger het word volgens mij.
Klopt, Blizz heeft ook al gezegd dit alleen in het begin is, in de hogere levels moet je veel efficiënter met je resources omgaan, en wordt het dus ook een tactische keuze met skills en items die je resources op peil houden.
Keep in mind this is beginning of Act 1 Normal. Resource generation and regeneration is pretty insane, so you're going to see them behave in a way that looks like they're infinite. That changes very quickly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:59:
[...]

Maar nu heb je de Monk/demonhunter, ik mis de warrior van diablo 1 ;-) Ik vond paladin wel leuk op zich, maar aan het eind zag je alleen nog maar Hammerdins en was de rest ver te zoeken afgezien van smiters voor ubers.

Ik ga nog steeds voor de barb, vooral met de resource die ze hebben aangekondigd, heerlijk.

Moar smashing is moar hurting --> hence repeat :D
Je hebt nu alleen geen echte "ridder"... Er is niemand die rond zal lopen in dikke plate armor. De barbarian is volgens mij altijd halfnaakt en de monk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
EnigmaNL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:09:
[...]

Je hebt nu alleen geen echte "ridder"... Er is niemand die rond zal lopen in dikke plate armor. De barbarian is volgens mij altijd halfnaakt en de monk ook.
Op hoge levels loopt een barbarian in full plate hoor, you can take that from me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:14:
[...]

Op hoge levels loopt een barbarian in full plate hoor, you can take that from me.
Waar baseer je dat op dan? Ik heb nog niet een plaatje gezien waarop een Barbarian helemaal bedekt is, altijd is er wel een stuk huid te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
EnigmaNL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:15:
[...]

Waar baseer je dat op dan? Ik heb nog niet een plaatje gezien waarop een Barbarian helemaal bedekt is, altijd is er wel een stuk huid te zien :(
end game is hij bijna full plate armor.. daar is een afbeelding van ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
DeepSeven schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:08:
[...]

Klopt, Blizz heeft ook al gezegd dit alleen in het begin is, in de hogere levels moet je veel efficiënter met je resources omgaan, en wordt het dus ook een tactische keuze met skills en items die je resources op peil houden.

[...]
Is dit omdat de regeneration een fixed rate is? En omdat je weinig arcane hebt in totaal dat het snel erbij komt in verhouding dan als je er meer zou hebben? En dat is dus niet het aantal percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:50

flessuh

Set sail for fail!

patrickos85 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:15:
[...]

end game is hij bijna full plate armor.. daar is een afbeelding van ergens
was het niet vlak na de aankondiging van diablo 3 dat ze gameplay lieten zien waar een barb een volle armorset kreeg? dat was inderdaad nice uitziende plate

https://www.dutchsolarboat.com

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.