[PC] Diablo 3 - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 46.697 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

EnigmaNL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:15:
[...]

Waar baseer je dat op dan? Ik heb nog niet een plaatje gezien waarop een Barbarian helemaal bedekt is, altijd is er wel een stuk huid te zien :(
Armour progression Diablo 3. Grotendeels zal de Barbarian wel bedekt zijn. Al heb ik wel het idee dat ze nog wel een beetje huid zullen laten zien. De Barb is ook grotendeels gebaseerd op de viking.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 09-09-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 20:53

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ben ik nou leip of zie je weinig verschil tussen Low en High graphic settings?!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
FloydRaalte schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:41:
[...]

Ben ik nou leip of zie je weinig verschil tussen Low en High graphic settings?!
Ik vond het verschil redelijk zichtbaar in die "blauwe massa". Zie eigenlijk alleen wat verschil tussen Low en High maar je moet wel 5 keer kijken. Is ook slecht zichtbaar vanaf zo'n stream.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Ja je moet tussen low en high swithcen door op de betreffende minuten te klikken, dan zie je het wel duidelijk. 1 voordeel ik vind het op low nog niet eens zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Jackson Claxon schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:42:
[...]

Ik vond het verschil redelijk zichtbaar in die "blauwe massa". Zie eigenlijk alleen wat verschil tussen Low en High maar je moet wel 5 keer kijken. Is ook slecht zichtbaar vanaf zo'n stream.
Waarschijnlijk scheelt het wel veel als het op je eigen beeld gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-04 17:19

D-rez

dexels

comparison had beter kunnen gebeuren door het scherm in 3 stroken te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
D-rez schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:49:
Ja inderdaad dat had even wat duidelijker geweest, neem aan dat jullie het filmpje wel op 1080 hebben gezet. Ik vond het wel zichtbaar eigenlijk. Ik vind het ook zeker mooi genoeg, gaat mij uiteindelijke het meest om de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
D-rez schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:49:
Dat werkt sowieso niet met streams, pas als je Full HD quality streams hebt en ook een scherm wat 1920x1080 is zul je pas echt resultaat zien ;-) Gewoon afwachten todat de beta komt. Kun je zelf de verschillen zien! ik vond het er met Low op zich ook prima uit zien!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dakreal schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:00:
[...]

Dat werkt sowieso niet met streams, pas als je Full HD quality streams hebt en ook een scherm wat 1920x1080 is zul je pas echt resultaat zien ;-) Gewoon afwachten todat de beta komt. Kun je zelf de verschillen zien! ik vond het er met Low op zich ook prima uit zien!
Ja ik vond het er niet eens zo slecht uitzien op low. Wel nice. Die gast had geen AA aan volgens mij ook.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Als het spel zo op low draait, dan vind ik dat zeker niet verkeerd. Je zag wel dat zijn pc moeite had met high volgens mij als als je goed kijkt naar de omgeving, volgens mij zag ik het vuur wat vertraagd bewegen of dat ligt aan het filmpje

Battlenet tag Markus#1233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Markus1986 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:27:
Als het spel zo op low draait, dan vind ik dat zeker niet verkeerd. Je zag wel dat zijn pc moeite had met high volgens mij als als je goed kijkt naar de omgeving, volgens mij zag ik het vuur wat vertraagd bewegen of dat ligt aan het filmpje
Klopt, leek dat de FPS wat naar beneden ging.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
net erg, het ziet er goed uit. Bedoel het belangrijkste is, dat de gameplay en het verhaal goed is en niet zoals bij C&C 4, dat de graphics mooi zijn, maar het verhaal en gameplay niet heel sterk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Markus1986 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:27:
Dankzij Fraps lever je ook een lading FPS in, zijn filmpje zegt dus niet veel over hoe zwaar het zal zijn.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
vandaag via familielid de friends en family beta mail gekregen , ben nu de client aan het downloaden , zo lekker beetje raggen :D ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Aionicus schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:54:
vandaag via familielid de friends en family beta mail gekregen , ben nu de client aan het downloaden , zo lekker beetje raggen :D ,
Met alleen de client zul je nog niet kunnen spelen. Dus tenzij dat familielid ook zijn accountgegevens aan jou geeft zul je er weinig mee kunnen. Of bedoel je via een familielid binnen Blizzard die jou heeft uitgenodigd?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
het laatste , heb een neef die als GM werkt sinds een jaartje (wat een droombaan zeg heeft die XD) , dus hij heeft mij (aangezien we niet zo heel veel gamers in de familie hebben) uitgenodigt (ze mogen er totaal 5 uitsturen per persoon, dus opzich is de F&F beta al redelijk groot , jammer van de NDA , hoop dat ie snel gelift word, in ieder geval ik ben vanmiddag/ vannacht heel erg druk bezig denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Er is geen NDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Aionicus schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:02:
het laatste , heb een neef die als GM werkt sinds een jaartje (wat een droombaan zeg heeft die XD) , dus hij heeft mij (aangezien we niet zo heel veel gamers in de familie hebben) uitgenodigt (ze mogen er totaal 5 uitsturen per persoon, dus opzich is de F&F beta al redelijk groot , jammer van de NDA , hoop dat ie snel gelift word, in ieder geval ik ben vanmiddag/ vannacht heel erg druk bezig denk ik :D
Nice, gefeliciteerd! En goed nieuws, de NDA is allang niet meer van toepassing, dus je kunt alles met ons delen!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
oeh is de nda gelift ? awsomeness , nou dan spreek ik jullie over CA uurtje of 2 (dan is ie wel klaar) , nu ff lekker mac'n (ja ja fastfood , moet ff bodempje leggen voor bier + Diablo) ;D

wel vraagje , mag dus gewoon ook alles frapsen nu zonder issues ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
If you have a beta license, you are free to show, share, or talk about any portion of the beta content to which you have access, as this beta test is not confidential.

Dat was een blue post op het forum ;)

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3123315154#1

[ Voor 11% gewijzigd door Nadser op 09-09-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 01-05 13:59

anu

Nicee!! gefeliciteerd man!
Ik ben jaloers :P (en ik denk niet dat ik de enige ben ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Test de WD even, dat wordt mijn 1e character ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
* Dalyxia gaat naar het huis van Aionicus, slaat hem dood en neemt zijn identiteit over

of is dat wat rigoreus om D3 beta te kunnen spelen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:35

flessuh

Set sail for fail!

Dalyxia schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:45:
[...]

* Dalyxia gaat naar het huis van Aionicus, slaat hem dood en neemt zijn identiteit over

past wel in de duistere sfeer :+

en op momenten als deze heb ik spijt dat ik niet door ben gegaan met mijn sollicitatie voor GM, maar naar milieukunde ben gegaan }:O

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
Dalyxia schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:45:
[...]

pakt zijn honkbalknuppel in slaat dalyxia en aionicus knock out en neemt de beta testing over 8)7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
tja beta op justin tv gezien en ziet er okee uit.
Echt het gevoel nog dat D2 had.
health wordt exact gelijk weergegeven.
zijn van die leuke herkenningselementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 19:05

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

PICS! Or it didn't happen! Er is geen NDA, dus ga maar mooi even bewijzen :+

[ Voor 3% gewijzigd door ElmarNieser op 09-09-2011 14:03 ]

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanksenior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-04 20:53
^I c wut u did thar

edit: aww je hebt de grap verpest door t' te verbeteren :P

[ Voor 54% gewijzigd door Tanksenior op 09-09-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Markus1986 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:52:
[...]

pakt zijn honkbalknuppel in slaat dalyxia en aionicus knock out en neemt de beta testing over 8)7 >:)
* Bulls gaat naar aionicus' huis en gijzelt hem, gaat dan zijn neef contacteren en vraagt alle 5 access keys als losgeld.

[ Voor 47% gewijzigd door Bulls op 09-09-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:21:
[...]

* Bulls gaat naar aionicus' huis en gijzelt hem, gaat dan zijn neef contacteren en vraagt alle 5 access keys als losgeld.
Er zijn er dan nog max 4 over ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
fighter gaat naar bulls... nee.. gewoon nee.. ik ga niet. do i sence a mod warning incomming? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Zo'n GM is dat deze: Wikipedia: GM ?
Ik vraag me af wat hij al zoal moet doen, in WoW hulp geven via chat channels etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05
Bulls schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:24:
[...]
Zo'n GM is dat deze: Wikipedia: GM ?
Ik vraag me af wat hij al zoal moet doen, in WoW hulp geven via chat channels etc?
Onder andere ja, het is vrij saai werk hoor. Leuke ervan is dat je een lifetime subsciption van WoW krijgt en ook nog 1 mag uitdelen, en wat andere leuke blizzard goodies. Maar voor de rest betaald het matig en mag je in frankrijk gaan wonen.... Lekker goedkoop...not :).
Oud klasgenoot van mij is GM geweest bij blizzard...

[ Voor 8% gewijzigd door sbmuc op 09-09-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
sbmuc schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:38:
[...]

Onder andere ja, het is vrij saai werk hoor. Leuke ervan is dat je een lifetime subsciption van WoW krijgt en ook nog 1 mag uitdelen, en wat andere leuke blizzard goodies. Maar voor de rest betaald het matig en mag je in frankrijk gaan wonen.... Lekker goedkoop...not :).
Oud klasgenoot van mij is GM geweest bij blizzard...
Ik neem aan dat deze 'mag' een verkapte 'moet' is?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus1986
waarom frankrijk ??

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.