Anoniem: 368144

Kun je die tekst zoals het aantal hitpoints damage wat je doet en "+X gold" en "Snared' ook uitzetten?

Anoniem: 182467

Anoniem: 368144 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:20:
Kun je die tekst zoals het aantal hitpoints damage wat je doet en "+X gold" en "Snared' ook uitzetten?
Yep, bij options kun je bijna alles tweaken...

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Anoniem: 368144 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:20:
Goede vraag... Ben ik ook zeer benieuwd naar. Eerder maakte iemand de vergelijking met Modern Warfare 2, voor je het weet staat je scherm helemaal vol als je snel een aantal zaken complete / geld op pakt / items pakt. Lijkt me niet geweldig spelen.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:19
Weet iemand wat de online store is van Blizzard?
Is dat http://eu.blizzard.com/store/ ?
Ik vraag me af of je alleen producten van blizzard kan kopen of misschien zo ook van Activision?

http://store.activision.c...AAAAW&rests=1315470005055

Staat niet veel boeiend in, maar toch... Als je ingame geld ergens aan kan uitgeven is dat mooi.
Ik vraag me af wat de "cash-out" kosten gaan zijn... Als die een beetje hoog gaan zijn kan het wel interessant zijn om bij Blizzard of misschien activision games / merchandise te kopen. Dit is natuurlijk ook een groot deel waar de hele RMAH op gebaseerd is, zodat je game time van WoW met Diablo 3 geld gaat betalen.

[ Voor 10% gewijzigd door sbmuc op 08-09-2011 10:24 ]

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Krijg je invite op u email adress of op u battle net account?
Kan me niet meer herinner hoe het te pas ging, heb wel in de tijd beta invite gekregen van Cata..

Dus is het dan officieel begonnen in EU of gaat dit allemaal over someting else?

Jackson Claxon schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:22:
[...]

Goede vraag... Ben ik ook zeer benieuwd naar. Eerder maakte iemand de vergelijking met Modern Warfare 2, voor je het weet staat je scherm helemaal vol als je snel een aantal zaken complete / geld op pakt / items pakt. Lijkt me niet geweldig spelen.
Hier zijn screenshots van het options menu:

http://diablo.incgamers.c...title/item-labels/cat/630

http://diablo.incgamers.c...gt-3b-game26gt-3b/cat/630

zoals je ziet kan je aardig wat tweaken...

Anoniem: 368144

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Tormbo schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:51:
Ik vind dat er wel extreem veel magic items droppen. Hoe zit het precies met die identify scrolls?
Elk item wat niet wit standaard is is al een magicitem. Dus een +1 to maximum damage of 20 to attack-rating is al een magic item, zo erg is dat toch niet? Als er nu allemaal gelen dropten dat is natuurlijk een ander verhaal. Die Identify scrolls zijn gewoon een gold-sink, alhoewel je grotendeels meer krijgt van de verkoop van de item dan dat de scroll koste.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

drop rates in de beta zullen misschien ook wel sterk opgeschroefd zijn. Je wil immers ook bugs in bepaalde effecten zien die items kunnen genereren. Volgens mij waren er vroeger itemspecific bugs namelijk.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:22:
Weet iemand wat de online store is van Blizzard?
Is dat http://eu.blizzard.com/store/ ?
Ik vraag me af of je alleen producten van blizzard kan kopen of misschien zo ook van Activision?

http://store.activision.c...AAAAW&rests=1315470005055

Staat niet veel boeiend in, maar toch... Als je ingame geld ergens aan kan uitgeven is dat mooi.
Ik vraag me af wat de "cash-out" kosten gaan zijn... Als die een beetje hoog gaan zijn kan het wel interessant zijn om bij Blizzard of misschien activision games / merchandise te kopen. Dit is natuurlijk ook een groot deel waar de hele RMAH op gebaseerd is, zodat je game time van WoW met Diablo 3 geld gaat betalen.
De Online store van Blizzard is inderdaad een plek om Merchandise/mini dingetjes te kopen voor je Blizzard games. Tevens kun je met de RMAH ook tegoeden kopen voor bijvoorbeeld je WoW Subscription. met een 3rd party program zoals bijvoorbeeld Paypal, kun je het verdiende geld ook nog overzetten naar je werkelijke bankrekening. Voor zover bekend zitten er geen "transactiekosten" op de aanschaf van spullen uit de shop. Alleen op het listen en verkopen van RMAH items.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Er zijn waarschijnlijk ook transactie kosten om het van je Blizzard account over te zetten naar je eigen bankrekening. Volgens mij was dit een percentage, en dit gaat dan bijvoorbeeld naar PayPal of MasterCard.

edit: De nieuwe skill UI uit de patchnotes:
http://imgur.com/a/sJ8mE#btBa9

[ Voor 17% gewijzigd door kloos2 op 08-09-2011 10:59 ]

• Bulls
Alles wat ik lees over die RMAH funds, is dat je of met cash moet betalen voor items, of dat je van je verdiensten in hun store wat kan kopen of withdrawwen. Maar er staat nergens dat je dat geld dan weer kan gebruiken om andere dingen op de RMAH te kopen...

Het lijkt me logisch dat je een soort van bankroll hebt, en dat je daarmee kan kopen op de AH en je verdiensten er ook heen gaan, en dat je zelf mag beslissen wat je met dat geld doet, maar zolang het op de bankroll staat is het voor al die 3 doeleinden beschikbaar of niet?

Lijkt me ander vreemd als je voor elke aankoop op de RMAH moet storten.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 08-09-2011 11:00 ]

• kloos2
Je kunt kiezen of je een 'bankaccount' bij Blizzard neemt, of het overzet naar je eigen rekening geloof ik. Op je Blizzard account kun je dan meteen spullen uit de Blizzard Store ervan kopen, of ingame items.

@psycho hieronder:
Ik wil ook graag alles clearen, vaak stoor ik me daardoor ook aan een livestream. Dan denk ik 'Nee ga terug, daar mis je nog een plekje!' }:O hehe

[ Voor 29% gewijzigd door kloos2 op 08-09-2011 11:02 ]

Pedr0 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:29:
1st char: Wizard
2nd char: Witch Doctor

HQ Witch doctor: YouTube: Diablo 3 Beta Witch Doctor - YouTube
HQ Demon Hunter: YouTube: Diablo 3 Beta HQ demon hunter - YouTube
en deze gozer zal zo van elke char een HQ video uploaden!
Ziet er goed uit, wel kriebelt het heel erg om alles te clearen :P
Ben wel eentje die er redelijk snel doorheen knalt maar wel alles netjes cleared ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Dakreal
psychoclown schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:01:
[...]

Ziet er goed uit, wel kriebelt het heel erg om alles te clearen :P
Ben wel eentje die er redelijk snel doorheen knalt maar wel alles netjes cleared ;)
Likewise, zeker omdat de beta relatief kort is. Ik weet toch wel zeker dat ik een barbarian ga starten!
Maar volgens mij heb je tijd om alles te testen, weet iemand toevallig of je nog verder kunt met je character als je de beta completed heb?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Bulls
kloos2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:00:
Je kunt kiezen of je een 'bankaccount' bij Blizzard neemt, of het overzet naar je eigen rekening geloof ik. Op je Blizzard account kun je dan meteen spullen uit de Blizzard Store ervan kopen, of ingame items.
Ja zoiets had ik ook gelezen, maar ik had er toen uit opgemaakt dat als je het op een Blizzard Bank Account zet, dat je het dan niet meer kan withdrawwen. Dus ik vind het allemaal een beetje vaag, je zou toch gewoon de funds van je verkopen weer moeten kunnen gebruiken voor ander aankopen?

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 08-09-2011 11:09 ]

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dat is wel goed, hoe meer te tweaken hoe beter.

Leven en laten leven!

• Bulls
Dakreal schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:05:
[...]

Likewise, zeker omdat de beta relatief kort is. Ik weet toch wel zeker dat ik een barbarian ga starten!
Maar volgens mij heb je tijd om alles te testen, weet iemand toevallig of je nog verder kunt met je character als je de beta completed heb?
Ik zag toevallig in een stream dat ze net de king versloegen en dan komt er een melding in het beeld iets va "Congratulations you completed the beta", maar dan kunnen ze nog gewoon doorspelen en potjes open maken etc.

Ik ben benieuwd of alles weer aangespawned is als je de game opnieuw maakt. Dan kun je lekker gewoon XP grinden kijken hoe ver je kan komen met die mob levels.

• kloos2
Dakreal schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:05:
[...]

Ja, je kunt gewoon weer verder met je character.
Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:06:
[...]

Ja zoiets had ik ook gelezen, maar ik had er toen uit opgemaakt dat als je het op een Blizzard Bank Account zet, dat je het dan niet meer kan withdrawwen. Dus ik vind het allemaal een beetje vaag, je zou toch gewoon de funds van je verkopen weer moeten kunnen gebruiken voor ander aankopen?
Ik had gelezen dat je inderdaad kiest voor 1 van de 2. Of Blizz bank acc, of naar je eigen rekening. Dat geld dan voor al je transacties. Bij Blizz bank acc kun je dan inderdaad het geld direct gebruiken om weer een ander item te kopen. In ieder geval, dat begreep ik eruit.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Die nieuwe UI van de skills is wel tof, stukken overzichtelijker.

• Bulls
kloos2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:12:
[...]

Ik had gelezen dat je inderdaad kiest voor 1 van de 2. Of Blizz bank acc, of naar je eigen rekening. Dat geld dan voor al je transacties. Bij Blizz bank acc kun je dan inderdaad het geld direct gebruiken om weer een ander item te kopen. In ieder geval, dat begreep ik eruit.
Wel vreemd, stel je voor je hebt dus de Bank Account, en je verdient toch wel aardig wat, waarom zou je het dan niet meer kunnen withdrawwen. Echt raar.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
kloos2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:12:
[...]Ja, je kunt gewoon weer verder met je character.
Is dat nou echt waar? Blijven Beta characters bestaan na de launch?

Dat is wel klote...

Ik kan er in ieder geval niks officieels over vinden, ik hoop niet dat het waar is.

[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 08-09-2011 11:27 ]

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 09:05
EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:25:
[...]

Dat is wel klote...
Hopelijk wordt het een gevalletje van stat reset.

Anoniem: 283702

Dat staat er niet. Er staat dat als je de beta doorgespeeld hebt je deze nog een keer kunt doorlopen met zelfde character.

[...]

Dat is wel klote...
Jullie bedoelen alle 2 wat anders.

De characters kun je volgens mij niet gebruiken in de full game en Kloos bedoeld dat wanneer je in de beta de skeleton king verslaat je niet gelijkt klaar bent maar gewoon nog kan rondlopen en terug naar de town gaan enz..

Ik vind trouwens die Lore stukjes die verteld worden door Decard Cain en Abd al-Hazir echt heel erg tof gedaan!

Ook leuk dat je ze kan na lezen in de journal..

• Bulls
http://www.mmo-champion.c...-and-Earn-Real-Life-Money

How will the currency-based auction house work?
Players will be able to make purchases in the currency-based auction house using a registered form of payment attached to their Battle.net account. As with other popular online-purchase services, players will also have the option to charge up their Battle.net account with a balance of funds that can be drawn from for purchases of any digital product available through Battle.net -- this includes not only auction house items but also things like World of Warcraft subscription time and paid services, to name a few examples. On the flipside, when players sell an item in the currency-based auction house, the proceeds of the sale are deposited into their Battle.net account and can then be used as described above. Note that this process might be different for certain regions; we’ll provide further region-specific details as we get closer to launch.

Can players choose to get cash from currency-based auction house sales, instead of having the proceeds deposited into their Battle.net account?
Yes, as an advanced feature, players will have the option of attaching an account with an approved third-party payment service to their Battle.net account. Once this has been completed, proceeds from the sale of items in the currency-based auction house can be deposited into their third-party payment service account. “Cashing out” would then be handled through the third-party payment service. Note that this process will be subject to applicable fees charged by Blizzard and the third-party payment service. Also, any proceeds from the sale of items in the currency-based auction house that have been deposited into the Battle.net account will not be transferrable to the third-party payment service account. Not all regions will support this advanced feature at launch. Region-specific details, as well as details regarding which third-party payment services will be supported and the fee that Blizzard will charge for the cash-out process, will all be provided at a later date.

Hmm zo te zien moet je echt kiezen wellicht per verkoop, dat is echt raar. Ze maken het weer zo dat je sneller geneigd bent om je funds uit te geven.

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 16:34

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

[...]

Dat is wel klote...

Ik kan er in ieder geval niks officieels over vinden, ik hoop niet dat het waar is.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat als je de melding krijgt "You have completed the Beta", dat je daarna verder kan spelen...

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

• EnigmaNL
Oh gelukkig! Ik werd al bang...

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-06 11:43

VP.

Is de beta alleen op invite? Of heeft er iemand nog eentje over? ;)

Ik sta al vanaf dag 1 bij de opt-in op battle.net, maar daarmee zal je wel weinig gelul hebben...

VP. schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:29:

Ik sta al vanaf dag 1 bij de opt-in op battle.net, maar daarmee zal je wel weinig gelul hebben...
Op het moment is het alleen een Friends and Family beta, dus geen uitnodigingen via battle.net

• EnigmaNL
VP. schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:29:

Ja ik ben ook nog niet uitgenodigt en stond ook sinds dag 1 ingeschreven.

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Dag van inschrijving maakt volgens mij helemaal niet uit :)

• EnigmaNL
Ik vraag me toch wel af wat dan de eisen zijn... Mijn PC is in ieder geval ruim toereikend .

EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:39:
Ik vraag me toch wel af wat dan de eisen zijn... Mijn PC is in ieder geval ruim toereikend .
Zijn denk ik geen eisen of voorwaarden, zal vooral zijn om verschillende systemen met verschillende hardware te testen....

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:29
EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:39:
Ik denk persoonlijk friend of family.
Ik denk dat je geen van 2en bent :D

Het lijkt mij sowieso sterk dat er erg veel nederlanders zijn die een uitnodiging hebben gekregen.
Misschien een paar review sites of inkopers...

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• EnigmaNL
Sinned123 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:42:
[...]

Ik denk persoonlijk friend of family.
Ik denk dat je geen van 2en bent :D

Het lijkt mij sowieso sterk dat er erg veel nederlanders zijn die een uitnodiging hebben gekregen.
Misschien een paar review sites of inkopers...
Oh ik had het eigenlijk over de normale beta :)

Anoniem: 209930

Witch Doctor is lelijk!

Heb hier al sinds de release mee gezeten en ik ben blij dat ik nu niet de enige ben. Al vrees ik dat het nu te laat is om hier verandering in te brengen. Het is niet eens dat de model van de Witch Doctor lelijk is, maar het zijn vooral zijn summons die me niet aantrekken. Ze zien er niet echt duister uit, eerder goofy. Zoals die spinnen.. Dat is gewoon kinderachtig, dit is toch geen Harry Potter game? |:( En die zombies of kikkers, die zijn FEL groen!

Misschien ben ik teveel aan de Skellymancer van Diablo II gehecht, maar ik weet niet of ik de esthetiek van de Witch Doctor kan negeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 08-09-2011 12:24 ]

Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:27:

Hmm zo te zien moet je echt kiezen wellicht per verkoop, dat is echt raar. Ze maken het weer zo dat je sneller geneigd bent om je funds uit te geven.
Staat ook al tijden in de TS en komt regelrecht uit de officiële AH FAQ :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Bulls
Ik vond de Female Witch Doctor echt schreeuwen met casten, terwijl haar normale speech wel cool was (net Tia Dalma van Pirates of the Caribbean)

• Bulls
psychoclown schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:23:
[...]

Staat ook al tijden in de TS en komt regelrecht uit de officiële AH FAQ :)
Ik stelde een pagina terug een vraag daarover, en had dit dus gevonden. Excuses.

Ik vind het nog steeds vreemd dat je niet gewoon een universele fund bank hebt waar je items mee kan kopen en waar het verkochte geld op komt en je gewoon can withdrawwen om op je rekening te storten.

Zolang dit op één of andere manier zo gescheiden blijft denk ik dat ik er liever helemaal geen gebruik van ga maken.

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:24:
Ik vond de Female Witch Doctor echt schreeuwen met casten, terwijl haar normale speech wel cool was (net Tia Dalma van Pirates of the Caribbean)
Ik vind het wel gaaf hoe ze schreeuwt. Past bij dr looks. Echt zon stamhoofd-shaman-achtige caster.

Leven en laten leven!

• Dakreal
Anoniem: 209930 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:22:
Witch Doctor is lelijk!

Heb hier al sinds de release mee gezeten en ik ben blij dat ik nu niet de enige ben. Al vrees ik dat het nu te laat is om hier verandering in te brengen. Het is niet eens dat de model van de Witch Doctor lelijk is, maar het zijn vooral zijn summons die me niet aantrekken. Ze zien er niet echt duister uit, eerder goofy. Zoals die spinnen.. Dat is gewoon kinderachtig, dit is toch geen Harry Potter game? |:( En die zombies of kikkers, die zijn FEL groen!

Misschien ben ik teveel aan de Skellymancer van Diablo II gehecht, maar ik weet niet of ik de esthetiek van de Witch Doctor kan negeren.
Gelukkig is Witch Doctor ook niet de enige class en kun je dus ook voor een class kiezen die jou wel aanspreekt :)

Ja, uiteraard. Maar het is gewoon een bittere pil. Vooral omdat de summon speelstijl me aanspreekt. Dus dan zal ik compromissen moeten sluiten. Denk dat ik maar begin met de Demon Hunter. Sinds 1.09 wacht ik al op de reincarnatie van de Bowazon en de Demon Hunter komt daar dichtbij genoeg.

• Bulls
Heeft de DH ook Melee skills? Lijkt me wel leuk om een Assassin te maken. Anders misschien maar de Monk daarvoor gebruiken :D

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
jup, hoe meer ik de vids bekijk, hoe slechter ik de graphics vind, het is echt kiddy geworden. Het is veel te kleurrijk en sommige gebouwen lijken wel weggeplukt uit een sprookje.
Bvb de entrance van The Cathedral lvl 1, te veel naar wow gekeken naar mijn idee
Ook de interface is in hetzelfde bedje ziek.

[ Voor 27% gewijzigd door Ward Vr op 08-09-2011 13:03 ]

• sbmuc

Het probleem van Diablo 3 is dat WoW subscriptions massaal zullen dalen, en met massaal mag je denken 15-40%. Dat is een hoop geld, om dit enigsinds tegen te gaan zullen ze er op pushen dat geld wat je verdient met RMAH ook zo veel mogelijk uit gegeven wordt in de blizzard store. Ze hebben ook echt gezegd dat ze liever hebben dat je het geld in de store gaat uitgeven ipv cash-out optie. Logisch natuurlijk, op deze manier blijft het geld bij hun en anders is het weg.

Dus ja als je cash-out wil hebben moet je dat per item aangeven en raak je volgens mij ook weer een extra deeltje kwijt.
Op AH zetten x cent
Wordt gekocht = ah fees x cent
En cash-out = Ik lees nu dat het een % gaat kosten xx cent (Dit zal ongetwijfeld iets meer kosten aangezien je "nep" geld naar echt geld omzet.

Maar we zullen het zien 6 december >:) ?

Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:56:
Heeft de DH ook Melee skills? Lijkt me wel leuk om een Assassin te maken. Anders misschien maar de Monk daarvoor gebruiken :D
De Demon Hunter heeft geen Cobra of Tiger Strike zoals de oude sin. Niets wat er op lijkt zelfs. Ze hebben wel wat traps gemeen, maar meer niet. De Monk is inderdaad veel beter geschikt voor leuke melee skills.

• fuqua
  • Laatst online: 15-06 22:45
goed nieuws, sinds de laatste patch worden optimus en sandybridge ondersteund, net ff getest en ik kom de game nu binnen.

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-06 14:55
Ik moet een PC gaan aanschaffen voor DIII .
Gebruik de laatste jaren mijn HP DM 3 voor studie en andere doeleinden. DII draait prima, net zoals SC I maar daarna houdt het al snel op. Heb er eigenlijk alleen het geld niet voor.. Nog een paar maanden om een creatieve oplossing te zoeken lijkt het. Heb namelijk wel vreselijk veel zin om het spel uit te spelen en weer een HC char aan te maken :9~ .

• Bulls
sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:00:
[...]

Het probleem van Diablo 3 is dat WoW subscriptions massaal zullen dalen, en met massaal mag je denken 15-40%. Dat is een hoop geld, om dit enigsinds tegen te gaan zullen ze er op pushen dat geld wat je verdient met RMAH ook zo veel mogelijk uit gegeven wordt in de blizzard store. Ze hebben ook echt gezegd dat ze liever hebben dat je het geld in de store gaat uitgeven ipv cash-out optie. Logisch natuurlijk, op deze manier blijft het geld bij hun en anders is het weg.

Dus ja als je cash-out wil hebben moet je dat per item aangeven en raak je volgens mij ook weer een extra deeltje kwijt.
Op AH zetten x cent
Wordt gekocht = ah fees x cent
En cash-out = Ik lees nu dat het een % gaat kosten xx cent (Dit zal ongetwijfeld iets meer kosten aangezien je "nep" geld naar echt geld omzet.

Maar we zullen het zien 6 december >:) ?
Dat nep geld wat je krijgt komt uiteindelijk bij anderen vandaan dus zo erg is het ook niet. Maar wat voor nut heeft het om per item het te laten storten? Verkoop je wellicht iets voor $5 houd je er misschien $3.20 van over op je rekening, zoiets is de transactie niet eens waard. En krijg je misschien ook nog dat het minimaal $10 moet zijn om te kunnen withdrawwen.

Ik hoop echt dat er 3 fasen zijn, 1, je Blizzard Bank Account. 2, je AH wallet. en 3, het kunnen withdrawwen. En dat je dus vanuit je AH wallet kan bepalen naar welke 2 het gaat of je laat het staan voor andere aankopen. (en natuurlijk per hoeveelheid kunnen bepalen) En het storten moet ook rechtstreeks naar je AH wallet.

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

How will the currency-based auction house work?
Players will be able to make purchases in the currency-based auction house using a registered form of payment attached to their Battle.net account. As with other popular online-purchase services, players will also have the option to charge up their Battle.net account with a balance of funds that can be drawn from for purchases of any digital product available through Battle.net -- this includes not only auction house items but also things like World of Warcraft subscription time and paid services, to name a few examples. On the flipside, when players sell an item in the currency-based auction house, the proceeds of the sale are deposited into their Battle.net account and can then be used as described above. Note that this process might be different for certain regions; we’ll provide further region-specific details as we get closer to launch.

Can players choose to get cash from currency-based auction house sales, instead of having the proceeds deposited into their Battle.net account?
Yes, as an advanced feature, players will have the option of attaching an account with an approved third-party payment service to their Battle.net account. Once this has been completed, proceeds from the sale of items in the currency-based auction house can be deposited into their third-party payment service account. “Cashing out” would then be handled through the third-party payment service. Note that this process will be subject to applicable fees charged by Blizzard and the third-party payment service. Also, any proceeds from the sale of items in the currency-based auction house that have been deposited into the Battle.net account will not be transferrable to the third-party payment service account. Not all regions will support this advanced feature at launch. Region-specific details, as well as details regarding which third-party payment services will be supported and the fee that Blizzard will charge for the cash-out process, will all be provided at a later date.

Ik begreep het zo:
1) Wanneer je een item verkoopt, dat je geld altijd in je BNet account krijgt
2) Buiten de game om (BNet account management website waarschijnlijk) sommen geld kan overzetten (naar bank/paypal etc) waarbij je een fee betaald afhankelijk van de methode. Beschikbare methodes zijn afhankelijk van de regio.

Lijkt me ook sterk dat je een ingebouwde iDeal interface in de game hebt, dus dat webbased lijkt me vrij vanzelfsprekend. Is ook fijner om niet elke item (paar centen/euro's) los te gaan transferren, dan gaan de fees enorm worden in verhouding, maar gewoon elke maand 1x ofzo :)

-niks-

• Bulls
Laten we hopen dat het zo gaat want inderdaad om per itempje te laten storten is echt belachelijk.

• sbmuc
Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:13:
[...]
Dat nep geld wat je krijgt komt uiteindelijk bij anderen vandaan dus zo erg is het ook niet. Maar wat voor nut heeft het om per item het te laten storten? Verkoop je wellicht iets voor $5 houd je er misschien $3.20 van over op je rekening, zoiets is de transactie niet eens waard. En krijg je misschien ook nog dat het minimaal $10 moet zijn om te kunnen withdrawwen.

Ik hoop echt dat er 3 fasen zijn, 1, je Blizzard Bank Account. 2, je AH wallet. en 3, het kunnen withdrawwen. En dat je dus vanuit je AH wallet kan bepalen naar welke 2 het gaat of je laat het staan voor andere aankopen. (en natuurlijk per hoeveelheid kunnen bepalen) En het storten moet ook rechtstreeks naar je AH wallet.
Ik denk / hoop dat wanneer je cash-out per item doet dat het dan wel op een hoopje komt op je battle.net account en die kun je dan over laten zetten naar je eigen rekening wanneer je wil. Of het gaat naar je pay-pal account, of wat ze ook gaan gebruiken.
Lijkt me idd niet erg nuttig als je elke kwartje winst moet laten overmaken. Nou ja, ik heb wel redelijk vertrouwen in blizzard dat ze het goed gaan aanpakken.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hoe is het qua belasting geregeld dan? Ik neem aan dat je dit "officieel" moet aangeven toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Remy!!!! op 08-09-2011 13:24 ]

• Bulls
Remy!!!! schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:23:
Hoe is het qua belasting geregeld dan? Ik neem aan dat je dit "officieel" moet aangeven toch?
Oh word het dan weer gezien als een kans spel? :X

Anoniem: 379651

Bulls schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:24:
[...]

Oh word het dan weer gezien als een kans spel? :X
Hoogstwaarschijnlijk zul je er inderdaad kansspelbelasting over moeten betalen, ja.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49

flessuh

Set sail for fail!

Anoniem: 379651 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:25:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk zul je er inderdaad kansspelbelasting over moeten betalen, ja.
Het is niet zo dat u bij het winnen van een kansspel altijd kansspelbelasting moet betalen. Als de prijs niet meer is dan € 454 of als u met uw eigen geld de prijs niet terug verdient, betaalt u niets. Daarbij moeten in geval van meerdere prijzen in een spel de prijzen wel bij elkaar worden opgeteld. Daarboven gaat de meter wel lopen. De eventuele kosten die u maakt om mee te doen, tellen niet mee als inleg.

om maar ff aan te vullen, dus daar krijg je pas op termijn mee te maken

oeps, iets verder gelezen, daar staat het volgende...

Let op: de vrijstelling van prijzen met een waarde tot en met € 454 geldt bij kansspelen die via internet worden gespeeld niet. U betaalt dan belasting over het verschil tussen de inzet en de gewonnen prijs

[ Voor 16% gewijzigd door flessuh op 08-09-2011 13:30 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• sbmuc
[...]

Extra reden om het gelijk uit te geven via de blizzard store :X

Edit hierboven> €454,- daar zullen heel weinig mensen boven komen :)

[ Voor 11% gewijzigd door sbmuc op 08-09-2011 13:29 ]

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
[...]

Je zou er ongetwijfeld belasting over moeten betalen. Ze zullen het waarschijnlijk gewoon over maken naar je eigen rekening (of wat dan ook). Je zou volgens de nederlandse wetgeving er wel belasting over moeten betalen, of je het dan opgeeft aan de belasting is je eigen keus.

Of het onder kansspel valt lijkt me niet, want je hebt gewoon iets zonder gokken verkocht. Je handeld dan met iets wat geld waard is, lijkt mij eerder neveninkomsten.
Belasting betalen over neveninkomsten
Mensen die beschikken over inkomsten uit andere werkzaamheden dan hun reguliere baan, moeten ook over de neveninkomsten belasting betalen. Verhoudingsgewijs moet over extra inkomsten meer belasting betaald worden. Op het niet opgeven van neveninkomsten staat een boete en ze kunnen over meerdere jaren belastingheffing gaan incasseren.

[ Voor 38% gewijzigd door Shuvit op 08-09-2011 13:38 ]

void

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Reflow schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:33:
[...]

Ik ben nog op die van mij aan het wachten. Dit was mij in ieder geval beloofd.. maar ik weet niet hoe het met de EU of die gelijk samen met de US worden uitgedeeld maar het is nog even afwachten voor mij.. ik laat jullie weten zodra ik hem binnen heb.
Quote van blizzard mederwerker op het forum:
F&F started in EU as well :)As Gary said, F&F has been launched globally and everyone will play on the NA server.
Zo te zien niemand hier dus die bij de F&F zit? Heb toch aardig wat mensen dit horen roepen :z

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Vind het altijd heerlijk om leken te horen praten over hoe het rechtssysteem in elkaar steekt. Dan krijg je echt een goeie indruk van de algemene consensus.

Kijk. Voordat kansspel belasting geheft kan worden, moet het ook een kansspel betreffen. Een kansspel moet gebaseerd zijn op geluk. Zodra er ook andere factoren een rol gaan meespelen valt het daarbuiten. Dan zou het in principe kunnen vallen onder de inkomstenbelasting.

Laten we er even vanuit gaan dat Diablo III wel een kansspel is. In dat geval moet het gewonnen bedrag minimaal € 454 bedragen (zoals flessuh al duidelijk maakte) voordat er ook maar begonnen kan worden met het heffen van belasting.

Kortom hoef je je nergens zorgen om te maken. :)

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49

flessuh

Set sail for fail!

Anoniem: 209930 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:42:
Vind het altijd heerlijk om leken te horen praten over hoe het rechtssysteem in elkaar steekt. Dan krijg je echt een goeie indruk van de algemene consensus.

Kijk. Voordat kansspel belasting geheft kan worden, moet het ook een kansspel betreffen. Een kansspel moet gebaseerd zijn op geluk. Zodra er ook andere factoren een rol gaan meespelen valt het daarbuiten. Dan zou het in principe kunnen vallen onder de inkomstenbelasting.

Laten we er even vanuit gaan dat Diablo III wel een kansspel is. In dat geval moet het gewonnen bedrag minimaal € 454 bedragen (zoals flessuh al duidelijk maakte) voordat er ook maar begonnen kan worden met het heffen van belasting.

de edit er onder zegt al dat het niet om online-spellen gaat. maar daar buiten, er zit wel een kansfactor aan diablo, in verband met de randomness van items. Maar laten we eerst maar eens wachten tot het spel uit is of er meer duidelijk is van hoe het geld gebruikt/overgeboekt kan worden. (en dan eventueel belastingdienst bellen)

@hieronder: dat zal ook wel aan de gebruikte skill-combinatie liggen, een ranged met een slow werkt lekker, gebruik je geen slow word het een stuk moeilijker natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 08-09-2011 13:47 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• Axewi
  • Laatst online: 16-06 15:18
Net even wat beta gameplay bekeken!
Ziet er weer ouderwets uit geluiden vooral gewoon recht uit d2 :)

Wat me wel opviel is dat de demon hunter behoorlijk underpowered overkomt!
meer mensen die dit opvalt?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Axewi schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:46:
Net even wat beta gameplay bekeken!
Ziet er weer ouderwets uit geluiden vooral gewoon recht uit d2 :)

Wat me wel opviel is dat de demon hunter behoorlijk underpowered overkomt!
meer mensen die dit opvalt?
Vind het net enorm leuk, die ouderwetse geluiden. Brings back sweet memories!! ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Anoniem: 243667

Ward Vr schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:57:
jup, hoe meer ik de vids bekijk, hoe slechter ik de graphics vind, het is echt kiddy geworden. Het is veel te kleurrijk en sommige gebouwen lijken wel weggeplukt uit een sprookje.
Bvb de entrance van The Cathedral lvl 1, te veel naar wow gekeken naar mijn idee
Ook de interface is in hetzelfde bedje ziek.
Ik snap dit soort opmerkingen echt niet. Kiddy? Bungelende lijken, uit elkaar spattende zombies, verbrande kadavers. Ook de quests die je meot doen zijn macaber. De stijl graphics heeft niets met WoW te maken, dat schilderachtige waar ze voor gekozen hebben lijkt er in de verste verte niet op en is in mijn ogen erg sfeervol.

De eerste momenten van het spel zijn donkerder, enger en beklemmender dan de eerste momenten van Diablo II.
Het lijkt er op dat sommige mensen zich al voorgenomen hebben om het bij voorbaat al niets te vinden. Ik zeg niet dat dat bij jou ook zo is, maar ik zie het op alle fora gebeuren (hoewel over het algemeen de mening is dat het spel er fantastisch uit ziet).

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 18:50
Anoniem: 209930 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:42:

En jij bent een 1e jaars student hbo rechten?

Voordat je anderen op de vingers denkt te mogen/kunnen tikken over hun beperkte juridische kennis, moet je natuurlijk zelf ook wel iets van het onderwerp afweten.

"Zodra er andere factoren een rol gaan meespelen valt het daarbuiten" -> onzin

Ik denk zelf dat je hier helemaal geen belasting over hoeft te betalen, betaal jij belasting over iets wat je verkoopt op marktplaats?

Dat ben je, voor zover ik weet, alleen verplicht als er sprake is van een min of meer stabiele inkomst gedurende een bepaalde periode. Dat wordt dan als inkomsten gezien.

just my 1 cent

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 08-09-2011 13:53 ]

• Axewi
Blackminister schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:47:
[...]

Vind het net enorm leuk, die ouderwetse geluiden. Brings back sweet memories!! ;)
Inderdaad!
Ik was in het begin bang dat het "diablo" gevoel weg zou zijn omdat het eerst minder duister leek.
Maar deze angst is weg bij mij het is weer 100% diablo.

valt me op dat van de nieuwe beta gameplay weinig witchdocter te zien is.
ben benieuwd of dat een character wordt die je bijna niet gaat zien.

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

gotfurrr schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:49:
[...]

"Zodra er andere factoren een rol gaan meespelen valt het daarbuiten" -> onzin
Oh, dan is Poker geen kansspel! ;) Idd onzin opmerking...

• Bulls
Blackminister schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:47:
[...]

Ja vooral de Shrine of Healing, exact hetzelfde geluid (misschien iets optimised voor meer bit)

• sbmuc
Anoniem: 243667 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:48:
[...]

Ik snap dit soort opmerkingen echt niet. Kiddy? Bungelende lijken, uit elkaar spattende zombies, verbrande kadavers. Ook de quests die je meot doen zijn macaber. De stijl graphics heeft niets met WoW te maken, dat schilderachtige waar ze voor gekozen hebben lijkt er in de verste verte niet op en is in mijn ogen erg sfeervol.

De eerste momenten van het spel zijn donkerder, enger en beklemmender dan de eerste momenten van Diablo II.
Het lijkt er op dat sommige mensen zich al voorgenomen hebben om het bij voorbaat al niets te vinden. Ik zeg niet dat dat bij jou ook zo is, maar ik zie het op alle fora gebeuren (hoewel over het algemeen de mening is dat het spel er fantastisch uit ziet).
Dont feed the troll, negeer hem gewoon. Wij weten beter :)

Zo irritant... Die bashiok... met zijn beta starts soon. Soon kan werkelijk alles betekenen bij blizzard.

[ Voor 5% gewijzigd door sbmuc op 08-09-2011 13:58 ]

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er geen grote vlaktes meer zijn, denk aan Act 2 diablo II. Waar je lang moest zoeken voor zo'n slangen gat ofzo.. Ik moet zeggen dat ik dat wel een beetje jammer ga vinden. Ik vond het zoeken met zo'n party ook wel wat hebben altijd :) Ik hoop iig niet dat het echt alleen maar gangetjes zijn, dat er ook nog wel een bepaald 'exploring' element inzit...

Maargoed, we zullen zien! Damn, kan nie wachten op die Beta.

• Axewi
ElmarNieser schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:02:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er geen grote vlaktes meer zijn, denk aan Act 2 diablo II. Waar je lang moest zoeken voor zo'n slangen gat ofzo.. Ik moet zeggen dat ik dat wel een beetje jammer ga vinden. Ik vond het zoeken met zo'n party ook wel wat hebben altijd :) Ik hoop iig niet dat het echt alleen maar gangetjes zijn, dat er ook nog wel een bepaald 'exploring' element inzit...

Maargoed, we zullen zien! Damn, kan nie wachten op die Beta.
Dat zoeken viel al hard mee in act 2! gewoon langs de rand lopen dan zie je hem 9 v/d 10 keer.
Nee neem dan act 3 dat was een klote act, maargoed counsell killen + mephi en je kan um skippen haha.

• Hephaestos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 03:23
alle buiten areas zijn static, maar in elke buiten area zitten "gaten" van varierende grote waarin random dingen gespawned kunnen worden. Van een kleine stack van wat dozen of een kleine camp tot een caravan of een dungeon entrance.

Dus het blijft bekend terrein, maar binnen dat terrein wordt bij elke nieuwe game random dingen gegenereerd in die "gaten"

Anoniem: 66797

ok Diablo 3 is voor mij al verpest de real money AH heeft daarvoor gezorgd :(

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:38
Omfg, daar gaan we weer. Zullen we aub ophouden met dat 'Ik ga D3 niet kopen want.....ik vind het er niet uitzien want....blablabla :(

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• EnigmaNL
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:06:
Wat een onzin... Waarom is het spel daarom verpest?

• kloos2
Hahah, trekt wel weer bij...

• sbmuc
...Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen. Ik ga het ook gewoon niet meer uitleggen. Gewoon te dom voor woorden.

Ontopic> buiten area's zijn toch niet helemaal static? Er zijn gewoon een xx aantal van het zelfde buiten gebieden. Dus ja wel static maar niet static static.. :) Ze zijn iig niet elke keer hetzelfde maar na 50 keer dezelfde map gespeeld te hebben zul je ze wel allemaal kennen.

• Axewi
Hoezo?
het is een Extra optie die je niet hoeft te gebruiken als je het niet wil.
Ikzelf ben blij dat die er is!, ik heb bijv wel eens een torch gekocht op zo'n item site voor diablo2.
dan was het altijd maar gokken of je um kreeg.
nu weet je zeker dat het veilig gebeurt!

en dan erbij ik vond het traden in diablo 2 maar kut.
op deze manier krijg je een veel activere trading community, en is het dus imo ook leuker om runs te doen om items te krijgen.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:09:
[...]

...Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen. Ik ga het ook gewoon niet meer uitleggen. Gewoon te dom voor woorden.

Ontopic> buiten area's zijn toch niet helemaal static? Er zijn gewoon een xx aantal van het zelfde buiten gebieden. Dus ja wel static maar niet static static.. :) Ze zijn iig niet elke keer hetzelfde maar na 50 keer dezelfde map gespeeld te hebben zul je ze wel allemaal kennen.
Hier is ook door Blizzard iets over gezegd (ik weet alleen niet meer waar ik dat kan vinden) (hier). Het ging erom dat de area's wel static zijn, maar er verschillende land-tegels zijn die random worden geplaatst in die area. Daar werd ook een voorbeeld genoemd dat je 5 keer hetzelfde gebied doet, je 5 keer hetzelfde pad kunt volgen, maar de 6e keer kom je opeens een omgevallen wagen tegen met een NPC erbij die je een quest geeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Azaruc op 08-09-2011 14:14 . Reden: link toegevoegd ]

D3 Profile

Ik zal hier niet diep op in gaan. Laat staan je redenering over de werking van marktplaats. Maar rechtsystemen zijn grotendeels gebaseerd op rechtsbeginselen en spreuken. Die zijn vrij abstract en niet altijd precies geformuleerd. Dat kan de rechter helpen het recht aan te vullen, maar hij kan hier ook van afwijken als er andere factoren van belang zijn die zwaarder wegen. Hetgeen wat jij als 'onzin' bestempeld is een belangrijk oriëntatiepunt bij het kunnen herkennen van een kansspel. Dit betekend echter niet dat hier altijd aan wordt gehouden.

Het recht is niet iets dat kant en klaar vast ligt. Het is altijd in beweging. Waarom anders denk je dat rechtszaken zo lang duren? Het is niet altijd even simpel om te achterhalen wat de meest rechtvaardige oplossing is. Vaak zelfs zal een vonnis of arrest niet eens rechtvaardig zijn in de ogen van velen.

Bovendien tikte ik niemand op de vingers. Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe ervaringsdeskundigen denken over het rechtssysteem. Het lijkt wel alsof jullie denken dat de wetgeving is ontworpen om jullie dwars te zitten.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Eigenlijk zou het forum ook zo'n score mogelijkheid moeten hebben als de reacties op de frontpage. Dan blijven tenminste de nuttige/interessante posts over. Don't feed the trolls, people.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Hephaestos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 03:23
sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:09:
[...]
static in layout, edges liging/positie tov andere aanliggende maps etc. De inhoud van de de maps heeft op meerdere posities die gaten die dan gevuld kunnen worden @ random.

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Yep trollfest \o/

Anyway, "alle buiten locaties zijn static" wat betekend dat dan? Toch open vlaktes? _/-\o_

• Dakreal
ElmarNieser schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:53:
[...]

Oh, dan is Poker geen kansspel! ;) Idd onzin opmerking...
Met poker verdien je direct geld bij het winnen van een hand. Met diablo heb je helemaal niets als je een item wint, behalve het item. Niet gegarandeerd dat het uberhaupt verkoopt.

Ik denk dat er eerder inkomsten belasting betaald moet worden dan belastingen die te maken hebben met kansspelen.

Anoniem: 33272

Axewi schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:10:
[...]

Hoezo?
het is een Extra optie die je niet hoeft te gebruiken als je het niet wil.
Ikzelf ben blij dat die er is!, ik heb bijv wel eens een torch gekocht op zo'n item site voor diablo2.
dan was het altijd maar gokken of je um kreeg.
nu weet je zeker dat het veilig gebeurt!

en dan erbij ik vond het traden in diablo 2 maar kut.
op deze manier krijg je een veel activere trading community, en is het dus imo ook leuker om runs te doen om items te krijgen.
Ik had liever geen RMAH gezien maar het is niet zo heel erg. Maar wat jij zegt klopt niet. Vertel mij maar eens hoe ik in een normal game de gehele economie kan ontwijken als ik een item wil traden? Aangezien de RMAH de ingame economie beïnvloed en ik er dus altijd mee in aanraking kom als ik items wil ruilen.

In diablo 2 was inderdaad ook niet perfect, maar ze hadden ook gewoon een ingame AH kunnen maken zonder RM.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 08-09-2011 14:17 ]

• EnigmaNL
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:16:
[...] was inderdaad ook niet perfect, maar ze hadden ook gewoon een ingame AH kunnen maken zonder RM.
Eigenlijk had dat niet gekund... Dan hadden ze namelijk weer goldsellers en hackers enz. zoals nu met Diablo 2. Het hebben van een real money auction house zorgt ervoor dat je geen illegale gold en item sellers meer krijgt. Die illegale praktijken hebben imo een veel slechter effect op de game.

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:16:
[...]

Ik had liever geen RMAH gezien maar het is niet zo heel erg. Maar wat jij zegt klopt niet. Vertel mij maar eens hoe ik in een normal game de gehele economie kan ontwijken als ik een item wil traden? Aangezien de RMAH de ingame economie beïnvloed en ik er dus altijd mee in aanraking kom als ik items wil ruilen.

In diablo 2 was inderdaad ook niet perfect, maar ze hadden ook gewoon een ingame AH kunnen maken zonder RM.
precies dat zou geweldig zijn nu weet je gewoon dat je voor alle goeie items OF de mazzel moet hebben ze te vinden (zeer kleine kans) OF je je CC kan trekken.

Daar pas ik gewoon voor

Anoniem: 117217

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:20:
[...]precies dat zou geweldig zijn nu weet je gewoon dat je voor alle goeie items OF de mazzel moet hebben ze te vinden (zeer kleine kans) OF je je CC kan trekken.

Daar pas ik gewoon voor
Speel dan hardcore... geen RMAH!

• kloos2
Er is ook gewoon een ingame gold AH..... lees ff de TS.

ja en 1x dood en je kan opnieuw beginnen

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:22:
[...]

ja en 1x dood en je kan opnieuw beginnen
je kan ook gewoon ruilen op een credits auction house.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Anoniem: 117217

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:22:
[...] ja en 1x dood en je kan opnieuw beginnen
Hey.... als je zo'n coole naam als Legolas hebt kan je daar wel tegen!

kloos2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:21:
Er is ook gewoon een ingame gold AH..... lees ff de TS.
ja dat klopt... en waar denk je dat alle vette items terrecht komen?

spoiler:
in RMAH

Anoniem: 33272

EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:19:
[...]

Eigenlijk had dat niet gekund... Dan hadden ze namelijk weer goldsellers en hackers enz. zoals nu met Diablo 2. Het hebben van een real money auction house zorgt ervoor dat je geen illegale gold en item sellers meer krijgt. Die illegale praktijken hebben imo een veel slechter effect op de game.
Nee daarvoor in de plaats krijg je nu shitloads aan gebot materiaal dadelijk. Misschien ook maar een bot verkopen in de store want "het komt er toch wel".

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Onzin, geld=goud en goud=geld dus als jij geen geld wil betalen voor een item kan je zelf een item verkopen waardoor je het alsnog kan kopen, of je verkoopt goud zodat je het alsnog kan kopen.
Het beïnvloed de economie niet meer als een normale AH.

• EnigmaNL
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:23:
[...]

Nee daarvoor in de plaats krijg je nu shitloads aan gebot materiaal dadelijk. Misschien ook maar een bot verkopen in de store want "het komt er toch wel".
Als het botten uberhaupt goed gaat lukken. Ik ga er vanuit dat ze fatsoenlijke bescherming daar tegen gaan maken, zoals in WoW.

• sbmuc
EnigmaNL schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:23:
[...]
Als het botten uberhaupt goed gaat lukken. Ik ga er vanuit dat ze fatsoenlijke bescherming daar tegen gaan maken, zoals in WoW.
Botten tegen gaan lukt ze wel aardig, maar chinese farmers doe je niks aan. En die gaan er sowieso zijn

• EnigmaNL
sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:25:
[...]

Botten tegen gaan lukt ze wel aardig, maar chinese farmers doe je niks aan. En die gaan er sowieso zijn
Waarom dan? Er is geen reden meer om gold of items te kopen via illegale kanalen, het kan nu gewoon legaal en betrouwbaar via de officiele weg.

• Bulls
Ik ben benieuwd of er ook echt zeldzame items komen, niet zoals een "unique" die iedereen heeft, maar dat er in totaal van de echte super rare's maar 10 zijn per realm of 50. Dat worden dan echt de cash knallers op de RMAH

Maar ik denk dat er op HC waar de RMAH niet bestaat dat je daar alsnog illegale handel krijgt.

Verder vraag ik me af of de shared stash op HC ook werkt met non-HC (zal wel niet) maar de gold misschien wel?

[ Voor 32% gewijzigd door Bulls op 08-09-2011 14:28 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.