Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Kijk dat klinkt al stukken beter, echt goede geluidseffecten en zeer gedetailleerd bijvoorbeeld van de kruisboog, en niet zo'n simpel postbode-elastiek geluidje zoals in D2 :D Al die streams hebben ook bagger 8 bit picofoon geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27
Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:41:
[...]
Vind het mooi dat mensen die tot lvl 5 gespeeld hebben al een duidelijk beeld hebben van hoe het spel gaat spelen tot lvl 60. Erg intressant altijd om te lezen.
Mja als je in 5 lvl's(en 1/3e van act 1 van normal) 2000 gold hebt, hoe moet dat dan zijn wanneer lvl 60 bent en de laatste act van inferno?
Het geeft wel een indicatie hoe snel je gold kan verzamelen, je gaat niet je unique items op AH voor 100 gold zetten als je dat met 1 mob in inferno kan verzamelen.

Maar zoals ik zei only time will tell, ze kunnen nog zat aanpassen en wij weten ook nog niet exact wat het lvl'en van een artisan gaat kosten en repair costs etc en andere money sinks(AH neemt ook een cut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ja maar misschien heb je gewoon een verkeerd beeld ervan, is 2000 gold veel? Ik vind van niet, maar met andere spellen is het misschien wel weer veel. Je kunt niet een conclusie trekken aan de hand van een getal. Dat wijst zichzelf vanzelf.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

FYI, we’re getting very close to starting the closed public beta test for Diablo III. You might start seeing some new reports about the beta client as we’ve begun limited external testing with employees and their families, and there is no non-disclosure agreement (NDA) for that. We look forward to sharing more info about the beta test in the near future. Stay tuned.

If you have a beta license, you are free to show, share, or talk about any portion of the beta content to which you have access, as this beta test is not confidential.

Zo'n 4 uur geleden gepost :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Repost, staat hier al ergens (en reken maar dat het na 4u al geen nieuwigheid meer is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ward Vr schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:09:
Repost, staat hier al ergens (en reken maar dat het na 4u al geen nieuwigheid meer is ;) )
In welk opzicht is dit een repost? Link mij eens de post waarin aangekondigd wordt dat de closed beta voor het grote publiek spoedig zal beginnen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Boeboe schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:11:
[...]

In welk opzicht is dit een repost? Link mij eens de post waarin aangekondigd wordt dat de closed beta voor het grote publiek spoedig zal beginnen?
alsjeblieft!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Maar dat is van het US forum (bashiok), mijn post komt van de EU admins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Boeboe schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:16:
[...]

Hahaha rofl

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:00:
Ja maar misschien heb je gewoon een verkeerd beeld ervan, is 2000 gold veel? Ik vind van niet, maar met andere spellen is het misschien wel weer veel. Je kunt niet een conclusie trekken aan de hand van een getal. Dat wijst zichzelf vanzelf.
Ik vind 2000 op een laag level wel veel. Maar wellicht zullen ze al die nullen vervangen met letters. 2000 wordt dan 2K en 2000000 wordt dan 2M. In ieder geval dat hoop ik anders ziet t er niet uit.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Boeboe schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:16:
[...]

Die hebben dan toevallig dezelfde reactie als de PR van de Benelux waar ik naar gemaild heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pheno79 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:21:
[...]
Die hebben dan toevallig dezelfde reactie als de PR van de Benelux waar ik naar gemaild heb :P
Je mist het punt, we hebben bevestiging van een aankomende beta op Europees grondgebied. Had ik er inderdaad beter bij vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Boeboe schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:24:
[...]

Je mist het punt, we hebben bevestiging van een aankomende beta op Europees grondgebied. Had ik er inderdaad beter bij vermeldt.
Niet helemaal. Het enige dat vermeld wordt in de quote in jouw post is dat de Beta bijna begint, niet dat er ook Europeanen worden uitgenodigd. Het geeft ons dus eigenlijk geen extra informatie ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Fijn, dan komt er geen EU beta, zo goed?

(Een beetje positiever mag gerust hoor)

[ Voor 34% gewijzigd door boe2 op 07-09-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Eventjes gekeken welke processen er draaien op het moment dat je het "spel" geinstalleerd hebt:

C:\ProgramData\Battle.net\Agent\Agent.381 draait, en deze wordt meegenomen vanuit de installer.

Hieruit wordt Agent.exe gestart. En volgens mij is dit nogal een vervelend proces, toen ik hem probeerde te killen besloot de pc automatisch te herstarten. Ik ga dus lekker deze "beta" versie lekker de-installeren.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
tja.. op agenten killen staat nou eenmaal straf. dan kom je er met je reboot nog makkelijk vanaf... pfff.. rechtsysteem in nederland is weer helemaal.. #%&$#@$ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:29:
Eventjes gekeken welke processen er draaien op het moment dat je het "spel" geinstalleerd hebt:

C:\ProgramData\Battle.net\Agent\Agent.381 draait, en deze wordt meegenomen vanuit de installer.

Hieruit wordt Agent.exe gestart. En volgens mij is dit nogal een vervelend proces, toen ik hem probeerde te killen besloot de pc automatisch te herstarten. Ik ga dus lekker deze "beta" versie lekker de-installeren.
Man man man wat een onzin weer, even googlen en je hebt de volgende uitleg:
The agent.exe file is also known as the InstallShield Update Service Agent and is used to connect to the Internet to check for software updates for the following software applications: Roxio, DragonNaturally Speaking, Corel Draw, Acronis, Articulate, and other programs that make use of the service FLEXnet Connect.

Agent.exe acts like the wuauclt.exe process (referred to as Windows Update). It checks for updates on the Internet and notifies the user regarding the update. For the agent.exe file to collect the correct update for the software, it has to obtain particular information from the software including product version, product name, and language.

By default, the provider of the software is the one that sets the frequency of the update-checking process carried out by the agent.exe file. The user can also change its settings through the control panel of the Update Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
Anyway, nog een stream die nog live is: http://nl.twitch.tv/diablounderground

[ Voor 41% gewijzigd door Pedr0 op 07-09-2011 14:44 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:39:
[...]

Man man man wat een onzin weer, even googlen en je hebt de volgende uitleg:

The agent.exe file is also known as the InstallShield Update Service Agent and is used to connect to the Internet to check for software updates for the following software applications: Roxio, DragonNaturally Speaking, Corel Draw, Acronis, Articulate, and other programs that make use of the service FLEXnet Connect.
[...]
Man man man, wat een aanamens weer, heb je uberhaupt al nagedacht dat de folderstructuur nogal vreemd is voor iets wat met een blizzard installatie mee wordt geleverd? Tevens zijn geen van die applicaties geinstalleerd op mijn thuis pc. Als je dan een zoek actie doet op google, doe het dan goed.
Ik ben zelf systeembeheerder en ik geef alleen een waarschuwing door, ben niet op zoek naar iemand die het denkt beter te weten. Doe er je voordeel mee of doe er niets mee. Op zulke berichten zit ik niet te wachten.
Stranglem schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:20:
[...]
Ik vind 2000 op een laag level wel veel. Maar wellicht zullen ze al die nullen vervangen met letters. 2000 wordt dan 2K en 2000000 wordt dan 2M. In ieder geval dat hoop ik anders ziet t er niet uit.
Niets anders dan bij WoW hoor :) met Wow heb je aan het begin ook al heel snel 2000 currency, alleen is het verdeeld in subcategorien. Oftewel, je begint met drops van 1 copper, 100 copper is 1 silver, 100 silver is 1 gold, en dus zit je al op 100000 copper.

Als je het op die manier bekijkt, is 2000 copper(insert d3 currency) 20 silver in WoW. wat natuurlijk geen drol is ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door Dakreal op 07-09-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:45:

Man man man, wat een aanamens weer, heb je uberhaupt al nagedacht dat de folderstructuur nogal vreemd is voor iets wat met een blizzard installatie mee wordt geleverd? Volgens mij is dit gewoon sugar on top.

Ik ben zelf systeembeheerder en ik geef alleen een waarschuwing door, ben niet op zoek naar iemand die het denkt beter te weten. Doe er je voordeel mee of doe er niets mee. Op zulke berichten zit ik niet te wachten.
Hah en ik had al zo'n hoge dunk van systeembeheerders. En "niet op zoek naar iemand die het denkt beter te weten?" Nee wij moeten alles wat jij zegt gelijk als waarheid aannemen.

Als jij nou eens niet zo snel conclusies trekt. Schijnt erg lastig te zijn tegenwoordig, gister mensen die liepen te zeiken dat de download link niet officieel was, nu dit weer.
Ik snap dat die structuur er inderdaad niet helemaal normaal uitziet en daar kan ik inderdaad geen officiële of logische reactie op geven maar ik kan wel kijken naar wat (zoals ik hierboven eerder al postte) die agent.exe waarschijnlijk doet;

Het is namelijk een process dat checkt naar updates. En wat gebeurd er zodra je D3 opstart?
Juist; er verschijnt een Diablo 3 launcher die checkt of je inderdaad de laatste versie draait van Diablo 3 en daarna je op de play knop laat drukken.

En volgens mij zaten we hier op een forum dus lijkt me niet meer dan logisch dat mensen reageren op berichten die je plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:45:
Tevens zijn geen van die applicaties geinstalleerd op mijn thuis pc.
[sarcasme]Ja, want, die dienst wordt echt nooit maar dan ook echt nooit uitgebreid naar nieuwe, nog niet verschenen of spoedig te verschijnen applicaties.[/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:52:
[...]

Hah en ik had al zo'n hoge dunk van systeembeheerders. En "niet op zoek naar iemand die het denkt beter te weten?" Nee wij moeten alles wat jij zegt gelijk als waarheid aannemen.

Als jij nou eens niet zo snel conclusies trekt. Schijnt erg lastig te zijn tegenwoordig, gister mensen die liepen te zeiken dat de download link niet officieel was, nu dit weer.
Ik snap dat die structuur er inderdaad niet helemaal normaal uitziet en daar kan ik inderdaad geen officiële of logische reactie op geven maar ik kan wel kijken naar wat (zoals ik hierboven eerder al postte) die agent.exe waarschijnlijk doet;

Het is namelijk een process dat checkt naar updates. En wat gebeurd er zodra je D3 opstart?
Juist; er verschijnt een Diablo 3 launcher die checkt of je inderdaad de laatste versie draait van Diablo 3 en daarna je op de play knop laat drukken.

En volgens mij zaten we hier op een forum dus lijkt me niet meer dan logisch dat mensen reageren op berichten die je plaatst.
Diablo 3 maakt gebruik van dezelfde patching methode als die van WoW of Starcraft 2. Hierbij zit ook geen Agent.exe. Hier wordt gebruik gemaakt van een eigen update protocol van Blizzard.

Ik zeg niet dat dit niet legit is, ik zeg dat er een risico aan zit, en dat ik dat risico niet neem.

Dat dit meteen als vrijbrief wordt opgepakt om te gaan flamen vind ik een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:29:
Ik ga dus lekker deze "beta" versie lekker de-installeren.
This made me lol :D Vooral om bijgenoemde reden. +1 naar Vuurdraad wat dat betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Back to topic pls lads!! :X

Geniet van alle informatie die elk uur naar buiten komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:01:
[...]

This made me lol :D Vooral om bijgenoemde reden. +1 naar Vuurdraad wat dat betreft
Lolol inderdaad :)

Wat een gezeur om niks ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:01:
[...]
Diablo 3 maakt gebruik van dezelfde patching methode als die van WoW of Starcraft 2. Hierbij zit ook geen Agent.exe. Hier wordt gebruik gemaakt van een eigen update protocol van Blizzard.

Ik zeg niet dat dit niet legit is, ik zeg dat er een risico aan zit, en dat ik dat risico niet neem.
Ieder zijn eigen ding, je moet inderdaad zelf bepalen of je een risico wil lopen. Alleen zoals je het de eerste keer poste en zoals ik het interpreteerde was je het de rest van ons aan het afraden zonder onderbouwde basis. En aangezien er gister ook al mensen liepen te zeuren over de download link die niet officieel zou zijn wou ik er eens met me eigen kritische blik een reactie op geven.
Dat dit meteen als vrijbrief wordt opgepakt om te gaan flamen vind ik een beetje jammer.
Dit is helemaal geen vrij brief om te flamen maar als je dit soort reacties gaat plaatsen op een forum, kan je verwachten dat mensen daar op (heftig of niet) gaan reageren:
ben niet op zoek naar iemand die het denkt beter te weten. Doe er je voordeel mee of doe er niets mee. Op zulke berichten zit ik niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:01:
Dat risico niet nemen is je geheel eigen keuze en je goed recht en dat zou niemand je ook af moeten of willen pakken, maar doe dat niet omdat je de systeembeheerder bent die alle wijsheid in pacht heeft.

Want, pochen is al minstens net zo erg als flamen.

Doe het omdat je gewoon heel simpel gesproken, heel droog... het risico niet op vindt wegen tegen de baten. Waar ik mij trouwens ook geheel bij kan aansluiten, maar dat is meer omdat de baten van een onbruikbare Beta client verwaarloosbaar zijn.

Onbruikbaar... tot je daadwerkelijk een Beta invitation hebt ontvangen. Op welk moment je de client uiteraard gewoon van Battle.net zelf kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ach, we willen allemaal graag spelen en dan wordt er een hoop door de vingers gezien.

Zulke dingen kom je veel op de werkvloer tegen.

Tevens is het gewoon een onnodig risico omdat je toch niets ermee kunt. Je kunt hetzelfde bekijken op een filmpje op youtube, en daar zit minder risico aan.

[ Voor 120% gewijzigd door Dakreal op 07-09-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:03:
Back to topic pls lads!! :X

Geniet van alle informatie die elk uur naar buiten komt!
Sorry je hebt gelijk, back on topic:

13 minuten 1080p Witch Doctor footage:
YouTube: Diablo 3 Beta Witch Doctor - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:06:
[...]

En ik zal lollen als ik gelijk blijk te hebben jullie contact op kunnen nemen met Blizzard of erger :)

Maar goed back on topic.
Ik schat de kans ongeveer op 0.000000000001% :)

Ik neem aan dat je de software van de officiële bron gehaald hebt? Waar maak je je dan druk om.

On topic dan maar weer...

Van de gameplay die ik nu gezien heb vind ik de Wizard het leukst eruit zien. Dat word de eerste char die ik maak!

[ Voor 11% gewijzigd door EnigmaNL op 07-09-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:08:
Van de gameplay die ik nu gezien heb vind ik de Wizard het leukst eruit zien. Dat word de eerste char die ik maak!
Zelf neig ik ook naar de Wizard. Het resource systeem spreekt mij wel aan, onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
1st char: Wizard
2nd char: Witch Doctor

HQ Witch doctor: YouTube: Diablo 3 Beta Witch Doctor - YouTube
HQ Demon Hunter: YouTube: Diablo 3 Beta HQ demon hunter - YouTube
en deze gozer zal zo van elke char een HQ video uploaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Is er hier trouwens al iemand die in de F&F beta zit? Ik las hier eerder wat stoere verhalen van mensen die 'wel even' een invite zouden krijgen? Het is nu verdacht stil... :-(

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
ElmarNieser schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:26:
Is er hier trouwens al iemand die in de F&F beta zit? Ik las hier eerder wat stoere verhalen van mensen die 'wel even' een invite zouden krijgen? Het is nu verdacht stil... :-(
Misschien zijn die te druk bezig met gamen :+

Kben trouwens wel benieuwd of er nog leveranciers voor pre-orders ook nog beta-keys in de handen krijgen geschoven. Zou enorm handig zijn :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

ElmarNieser schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:26:
Ik ben nog op die van mij aan het wachten. Dit was mij in ieder geval beloofd.. maar ik weet niet hoe het met de EU of die gelijk samen met de US worden uitgedeeld maar het is nog even afwachten voor mij.. ik laat jullie weten zodra ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Pedr0 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:29:
1st char: Wizard
2nd char: Witch Doctor

HQ Witch doctor: YouTube: Diablo 3 Beta Witch Doctor - YouTube
HQ Demon Hunter: YouTube: Diablo 3 Beta HQ demon hunter - YouTube
en deze gozer zal zo van elke char een HQ video uploaden!
_/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er zeeeeeer gelikt uit allemaal, kan echt niet wachten tot ik het in mijn handen heb!
De menu's, UI, geluid en graphics, het klopt allemaal :)

Wat me wel meteen opviel is dat je redelijk dichtbij het gold moet zijn wanneer het automatisch opgepakt wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 07-09-2011 16:57 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

ik ben benieuwd Reflow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
Het valt me op dat je extra exp kan verdienen door meerdere poppetjes met 1 blow te verslaan of veel poppetjes heb gedood. Heeft de barb hier een nadeel aan in het begin? Later krijgt hij ook AOE volgens mij maar in het begin lijkt de wizard en wd hier wat punten mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Nadser schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:57:
Het valt me op dat je extra exp kan verdienen door meerdere poppetjes met 1 blow te verslaan of veel poppetjes heb gedood. Heeft de barb hier een nadeel aan in het begin? Later krijgt hij ook AOE volgens mij maar in het begin lijkt de wizard en wd hier wat punten mee te pakken.
En de monk ook als je het mij vraagt.
Me like...high five! 8)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadser schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:57:
Het is niet in 1 blow, het is meer zoals bijvoorbeeld Unreal Tournament of andere fps waarbij je zo'n "bonus" krijgt als je meerdere vijanden snel achter elkaar verslaat, dus stel jij kilt 1 zombie dan loopt er een timer af van een X aantal seconden waarin je weer een enemy moet verslaan zodat de timer weer opnieuw begint. Daarom zie je soms eerst in beeld komen "10 enemies killed in a row" en daarna nog een "15 enemies killed in a row"

Gelukkig hoor je geen M-m-m-m-MONSTER Kill kill kill.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:05:
[...]

Het is niet in 1 blow, het is meer zoals bijvoorbeeld Unreal Tournament of andere fps waarbij je zo'n "bonus" krijgt als je meerdere vijanden snel achter elkaar verslaat, dus stel jij kilt 1 zombie dan loopt er een timer af van een X aantal seconden waarin je weer een enemy moet verslaan zodat de timer weer opnieuw begint. Daarom zie je soms eerst in beeld komen "10 enemies killed in a row" en daarna nog een "15 enemies killed in a row"

Gelukkig hoor je geen M-m-m-m-MONSTER Kill kill kill.. :-)
Als je dit weet en kan oefenen in de beta...dan kan je in de volledige release plannen waar je zoveel mogelijk mobs gaat bijeenhalen en dan allemaal afslacht zo snel mogelijk. Niet?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tboheeren schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:07:
[...]

Als je dit weet en kan oefenen in de beta...dan kan je in de volledige release plannen waar je zoveel mogelijk mobs gaat bijeenhalen en dan allemaal afslacht zo snel mogelijk. Niet?
Ja je zou bepaalde stukken die niet random zijn (zoals een boss of bepaalde quests) een grote groep enemies verzamelen en dan alles achter elkaar afslachten, maar als je kijkt naar de bonus die je krijg, volgens mij iets van 42 xp voor 13-15 enemies denk ik dat het niet echt HEEL erg de moeite waard zou wezen als je je daarop gaat concentreren, denk meer dat het een leuke toevoeging is die voldoening/beloning moet zijn voor een bepaalde manier van spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Ja inderdaad, we weten natuurlijk nog niet hoeveel exp je krijgt voor 1 poppetje dus misschien is 42 wel heel veel.
Alsnog kan je denk ik wel zeggen dat de Barb hier een beetje naast het net vist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadser schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:16:
Ja inderdaad, we weten natuurlijk nog niet hoeveel exp je krijgt voor 1 poppetje dus misschien is 42 wel heel veel.
Alsnog kan je denk ik wel zeggen dat de Barb hier een beetje naast het net vist ;)
Ik zag in 1 van de filmpjes/streams die ik zat te kijken die +42 exp voorbij komen voor het killen van 10-15 enemies (weet het exacte aantal + xp bonus niet maar dacht dus 42 :P). En toen ie naar zijn character page ging stond er current exp: 550 ofzo en next level stond op 2500 dus die 42 exp is dus niet echt heel veel.

Misschien dat er een achievement is voor 50+ chain kills ofzo of misschien wordt het in je battle.net profiel zichtbaar als bragging rights: "biggest massacre chain; 82 enemies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Zoiets heb ik ook voorbij zien komen in die Wizzard stream inderdaad, je krijgt bonussen voor meerdere kills op rij en ook voor meerdere kills met 1 klap van een aoe skill, staat er ook bij als het een nieuw record is zo te zien, dus wellicht inderdaad iets wat je in je profiel kunt terugvinden.
Eigenlijk niet goed al die streams kijken, ik wil ooooook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb dat nog niet kunnen zien, maar staat toch niet als MW2 midden in het beeld steeds he? Als dat wel zo is is het wel jammer, want steeds meer games hebben dat, je wordt dood gegooid met text, en vooral met shooters is dat knap vervelend.

edit:
Ok het zit iets onder het midden, dat valt nog mee, want bij COD MW2 en BO staat het echt bijna op je crosshair, waardoor je gewoon amper nog wat kan zien.

[ Voor 24% gewijzigd door Bulls op 07-09-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01

The Chosen One

Zie signature!

In reply to your post on Sep 7, 2011 8:23:48 AM PDT
J. Best says:
they make money selling the game. but if in a year there are 10 million transactions, and total fee's for listing and selling = 25c then thats 4 million and even their servers do not require 4 million per year to run. so what is that lots of profit. and i did a low estimate, i know they wont charge 12.5c each. and that does not count any withdrawals of money which is a percentage
Iemand die nog zin om hier wat op te zeggen? :P

Ik weet dat servers best duur zijn en wat ze precies vragen met costs en alles is nu eigenlijk nog veel te onduidelijk om nog wat duidelijk over te kunnen zeggen maar is er iemand die toevallig hier nog wat meer van af weet al?

Die kerel is zo anti-blizzard puur omdat hij niet offline kan spelen dat die echt alles aangrijpt om ze in een kwaad daglicht neer te zetten. 8)7
Maar hijs wel leuk vermaak. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Aha dus toch ook met 1 blow, die was ik aan het zoeken maar kon ik niet meer vinden ;) Zat net wel een filmpje te kijken van een barb en die had ook gewoon 17 kills dus valt wel mee waarschijnlijk dat was 12 exp..... dat is indd niets... Maar waar dat verschil dan vandaan komt? misschien te hoog level voor dat gebied ofzo.

YouTube: DIABLO 3 BETA - BARBARIAN RUN (P1) - YouTube
spoelen naar 13:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadser schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:29:
Aha dus toch ook met 1 blow, die was ik aan het zoeken maar kon ik niet meer vinden ;) Zat net wel een filmpje te kijken van een barb en die had ook gewoon 17 kills dus valt wel mee waarschijnlijk dat was 12 exp..... dat is indd niets... Maar waar dat verschil dan vandaan komt? misschien te hoog level voor dat gebied ofzo.

YouTube: DIABLO 3 BETA - BARBARIAN RUN (P1) - YouTube
spoelen naar 13:40
Ahh dat zou ook nog kunnen:

2 verschillende soorten chain kills:

1 is gebasseerd op aantal kills in 1 hit (aoe spell)
1 is gebasseerd op aantal kills achter elkaar

zal kijken of ik dalijk nog wat kan vinden in die 50 min wizard video, volgens mij kwam daar wel aardig wat chainkills voorbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Inderdaad, bij die wizzard stream komt ook heel wat "in one blow" voor, vooral als hij een event moet overleven waarin een hoop skeletten op hem afkomen.

Bij dat Barb filmpje zie je op 13:04 ook nog een 3e soort (pulverized), krijg je bonuspunten voor als je mobs met de Dungeon killed, dus door een muur of een kroonluchter of zo erop te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Er zijn live streams genoeg.... :9
Ik kan niet wachten tot de full release!!

[ Voor 74% gewijzigd door Pedr0 op 07-09-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Je kan om achievements te halen toch ook gewoon teruglopen en low level mobs killen. Dan hak je overal doorheen ;p

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet veel tijd om te kijken nu (werk en sporten) maar ben alles aan het downloaden en ik bekijk het morgen op mijn telefoon wel als ik een hele lange pauze neem :)

Mijn eerste indruk is dat het bijzonder sfeervol is en het geluid vind ik geweldig. Zoals de kruisbogen klinken bijvoorbeeld, de heldere stemmen maar ok mooie special effects. En ook al zijn de graphics niet van een 2012 kwaliteit, je mist dat ook niet en deze game heeft dat ook niet nodig.
Het doet wel heel erg auw als je deze beelden ziet en je denkt eraan dat het nog ongeveer minimaal 90 nachtjes slapen is voor het op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke livestream op het moment: Barb gameplay + co-op witch doctor:

http://www.ustream.tv/channel/nomsayin?rmalang=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
and even their servers do not require 4 million per year to run
Lijkt mij een gevaarlijke aanname, onderhoud en elektriciteit worden zwaar onderschat. Ik weet wat een renderfarm van een 60-tal nodes al doet :p Ik zie 4miljoen/jaar nog wel gebeuren eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Denk dat 4 miljoen misschien nog wel krap is. Als ik zie wat stroom en koeling voor ons datacenter al kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Ze geven een 'closed beta' zonder NDA tot de skeleton knight (a 1,5 uur heb ik gehoord) terwijl sommige mensen zeggen dat het nog minstens 3 maanden gaat duren voordat er een release komt. Is hier iets over bekent?

Zal de beta in de toekomst nog verder gaan dan dit denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat het al 100% vast dat max party size 4 is?
Ik meen te herinneren dat Jay Wilson zei dat het nu zo was, maar nog niet finalized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:39
Ik ben niet bekend bij de Diablo-reeksen. Kan iemand mij de volgende vragen beantwoorden:
Is het dat je in een grote 'wereld' zit met allemaal spelers online? Of is het eerder een singleplayer die je alleen in kleine groepjes (party's) doet? Is er bijvoorbeeld een clan-functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
cvs79 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:59:
Denk dat 4 miljoen misschien nog wel krap is. Als ik zie wat stroom en koeling voor ons datacenter al kost.
Voor een vol rack met een aantal kilowatt stroom beschikbaar betalen wij voor zover ik weet ~35k per jaar. Dan reken ik echter verbindingskosten niet mee. Doe je die 35k keer 100 en je zit op 3,5 miljoen. Niemand maakt mij wijs dat blizzard 100 volle racks nodig is om alles voor diablo 3 te hosten. Dus die 4 miljoen lijkt zeker genoeg om de datacenter kosten mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
Drop rates, spawning, wordt allemaal berekend door de server he, neem maar aan dat 100 racks niet voldoende zal zijn. Daar komen nog eens lonen voor een aantal netwerkbeheerders bij, netwerkappatuur,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UlyssesNL schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:19:
[...]

Voor een vol rack met een aantal kilowatt stroom beschikbaar betalen wij voor zover ik weet ~35k per jaar. Dan reken ik echter verbindingskosten niet mee. Doe je die 35k keer 100 en je zit op 3,5 miljoen. Niemand maakt mij wijs dat blizzard 100 volle racks nodig is om alles voor diablo 3 te hosten. Dus die 4 miljoen lijkt zeker genoeg om de datacenter kosten mee te betalen.
En hoe zit het met personeel die daar support opgeven? ~ 2 web support of meer, 5 op telefoon support. een manager, een ruimte om die mensen neer te zetten.

Ik denk dat mensen grof onderschatten hoeveel resources het kost om een serverrack draaiende te houden. Zeker als het van te voren nog niet massaal getest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
frye schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:12:
Ik ben niet bekend bij de Diablo-reeksen. Kan iemand mij de volgende vragen beantwoorden:
Is het dat je in een grote 'wereld' zit met allemaal spelers online? Of is het eerder een singleplayer die je alleen in kleine groepjes (party's) doet? Is er bijvoorbeeld een clan-functie?
wat ik er altijd van begrepen heb is:

zelfde soort systeem als Diablo2

dus je kan een game maken die public is en die password protected is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:08

4bit

Onward, to futility!

Als het is zoals Diablo 2, is het inderdaad op zen hoogst party-based. Tot en met 8 spelers samenwerken. Clan functie was er niet in Diablo 2. Het is dus geen MMO.
PVP zou normaal wat dieper uitgewerkt moeten zijn met dedicated arena's.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wat kan wachten soms lang duren zeg! Uit verveling (lees: obsessie) wat avatars geprobeerd te maken 8)7
Weet iemand hoe je de grootte kleiner krijgt? 100kb is max op tweakers... (of is dat een soepele regel? ik zie meer mensen met 100+ kb avatars)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Barb.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Barb2.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Diablo3v2.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Tyraelv2.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Tyraelv1.gif Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v733/Floydraalte/Diablo3v1.gif

[ Voor 9% gewijzigd door FloydRaalte op 07-09-2011 21:56 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max 4 spelers tegelijk in een soort 'single' player campaign. Hoe meer spelers in de game, hoe sterker de tegenstand. Ieder heeft z'n eigen loot trouwens, ninja's moeten hun heil elders zoeken. Diablo 3 zal overigens wel clans/guilds ondersteunen, maar de volledige specs daar van zijn nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:57:
[...]

En hoe zit het met personeel die daar support opgeven? ~ 2 web support of meer, 5 op telefoon support. een manager, een ruimte om die mensen neer te zetten.

Ik denk dat mensen grof onderschatten hoeveel resources het kost om een serverrack draaiende te houden. Zeker als het van te voren nog niet massaal getest is.
Leuk die servers maar vergeet niet dat daar nog een geheel netwerk onderhangt van switches, routers, firewalls, loadbalancers, etc. Dat kost ook klauwen met geld aan stroom/onderhoud.

Nou weet ik niet of Blizzard dat allemaal zelf geregeld heeft (waarschijnlijk ondergebracht bij een service provider/datacenter) maar dat gaat dus aardig in de centen zitten. En vergeet niet dat deze servers staan op verschillende plaatsen/datacenters in de wereld dus denk dat 100 servers nog veel en veel te weinig is :-)

Die 4 miljoen zijn ze waarschijnlijk dus inderdaad alleen al aan stroom kwijt per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:56:
[...]

Leuk die servers maar vergeet niet dat daar nog een geheel netwerk onderhangt van switches, routers, firewalls, loadbalancers, etc. Dat kost ook klauwen met geld aan stroom/onderhoud.

Nou weet ik niet of Blizzard dat allemaal zelf geregeld heeft (waarschijnlijk ondergebracht bij een service provider/datacenter) maar dat gaat dus aardig in de centen zitten. En vergeet niet dat deze servers staan op verschillende plaatsen/datacenters in de wereld dus denk dat 100 servers nog veel en veel te weinig is :-)

Die 4 miljoen zijn ze waarschijnlijk dus inderdaad alleen al aan stroom kwijt per jaar...
om niet te vergeten
die "servertjes" zijn ook niet je standaard intel icore3 bakjes. 1 blade server van WoW kostte iets van 35k dollar per stuk
laten we er maar van uit gaan dat een soortgelijk iets ook voor D3 gebruikt wordt, want het is dan wel geen 1 enorme wereld, maar het zijn nog veel meer kleine wereldjes, dus als er 3 miljoen games zijn, is het alsof er 3 miljoen dungeon instances van WoW aan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok dit keer dat het secret level in DiabloIII dit keer is: 'the secret my little pwny level'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01

The Chosen One

Zie signature!

Misschien wel een hoax van Blizzard om dat alleen in de beta te doen. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 22:29:
Ik gok dit keer dat het secret level in DiabloIII dit keer is: 'the secret my little pwny level'
Doe mij dan maar een Secret Murloc Level... ;) ;) ;)

Met als final boss... The Murloc Godfather. Of een Murloc genaamd Scarface - "Say hello to my little friend... murrrggguuggggrlll".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Noo geen murlocs, die maken zulke irritante geluiden mwolùwolùwolùùh
(ùùùh zeggen met je tong heen en weer tussen je lippen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
FloydRaalte schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:50:
Wat kan wachten soms lang duren zeg! Uit verveling (lees: obsessie) wat avatars geprobeerd te maken 8)7
Weet iemand hoe je de grootte kleiner krijgt? 100kb is max op tweakers... (of is dat een soepele regel? ik zie meer mensen met 100+ kb avatars)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb ooit dit plaatje aangepast: Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/usericons/120394/talic.gif Maar ik weet niet meer hoe, volgens mij een paar frames er tussen uit gehaald, ik kan nu niet eens meer voor elkaar krijgen om een gif animatie in formaat te verkleinen in Photoshop. 8)7 Zal wel aan een plugin liggen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Day9 Schreef op twitter:

Sorry for the confusion. Apparently there are different types of D3 beta. Last thing I'd wanna do is stream and have all access revoked!
Blijkbaar zijn er dus verschillende versies van de beta, verwacht dus maar dat content na de skeleton king ook getest wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Bulls schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:07:
Noo geen murlocs, die maken zulke irritante geluiden mwolùwolùwolùùh
(ùùùh zeggen met je tong heen en weer tussen je lippen)
gvd... ga ik het nog proberen ook :P

Anyway, de beta ziet er super uit! De bug reports vallen me tot nu toe ook nog reuze mee! Maar tja nog relatief weinig spelers en korte duur. Als er extreem veel (grotere) bugs in zitten duurt het ook langer voor dat de "algemene" beta zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
De grootste bug die ik in filmpjes heb gezien is:
spoiler:
Congratulations you've completed the BETA!

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 07-09-2011 23:47 ]

• Dakreal
Kon het niet laten om toch de streams te bekijken. En ze hebben hun werk goed gedaan, dit ziet eruit als Diablo met een nieuwe jas! Ben erg benieuwd en heb veel zin om ook te spelen!

• Pedr0
Even terugkomend op die beta downloader....waar sommige van ons hun bedenkingen bij hadden! :+
Another busy day for the Blizzard CMs, though little new info was presented. One post I found interesting is in their tech support forum, where a fan asks about the beta client downloaders. Most of you guys have long since grabbed it, but I was surprised that the post wasn’t deleted, and that a tech support guy confirmed they were legit and said no harm would come to people who grabbed them. Clearly Blizzard doesn’t mind them being publicized, and if you don’t have them yet, here they are:

PC beta client.
Mac beta client.

As we’ve been saying while posting info and screens from this client, it’s not that great since it only lets you poke through the options menus, since you must have D3 beta access via your Battle.net account to connect and play. All the same… shiny!

Click through for a lot more Blue post action, and a serious warning about why you should not read the B.net Beta Feedback Forum, at least not without preventative medication.

[ Voor 14% gewijzigd door Pedr0 op 08-09-2011 07:38 ]

• Pedr0
Diablo 3 Beta Pacth 2 – v0.3.73108

User Interface
The UI for character skills has been greatly improved.

Bug Fixes

General

Brewaking News will now properly display when launching the game client.
The victory text for completing the Diablo III beta will now only appear after the Skeleton king’s death animation has fully completed.

Classes

Monk

Fixed an issue with Dashing Strike where casting it would sometimes cause the character to become stuck performing the ability repeatedly, at no resource cost.
Fixed an issue that allowed characters to receive the Divine Protection buff witout having an Alabaster Runestone socketed in Mantra of Evasion.

Wizard

Helm icons will now properly display for both male and female characters.

Acts

Act 1

New Tristram
Fixed an issue where the southern gate out of New Tristram would not be open for all characters on the quest “The Fire From the Sky: Talk to Leah inside the Inn”
Fixed an issue that did not properly remove a character’s way points and checkpoints when restarting the beta after killing the Skeleton King wile on the qust “Reign of the Black King”.

Leoric’s Passage
Players will no longer receive error messages when cancelling out of the cutscene for the quest “The Legacy of Cain: Save Deckard Cain.”

Chancellor’s Tomb
The portal in the Chancellor’s Tomb returning you to the Defiled Crypt is now correctly labelled.

The Hidden Cellar
Leah has received adequate weapons training and will now properly fire arrows from her bow during this scene, rather than from her feet.
Het nieuwe loginscreen

Afbeeldingslocatie: http://diablo.incgamers.com/gallery/data/630/medium/DiabloIII2011-09-0721-25-30-84.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Pedr0 op 08-09-2011 07:42 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
net geupdate en geprobeerd in te loggen maar geen licentie aan mn account gekoppeld... flauw hoor :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
heb ook de beta gedownload en de laatste patches tegen aangegooid, wil ik het spel opstarten krijg ik ineens dat hij mijn videokaart niet word ondersteund een nvidia GT 555M :S

hebben meer mensen dit ? welke videokaarten worden er eigenlijk ondersteund tijdens de beta ?

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Supported video cards: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=809792
Weet niet in hoeverre de info hier klopt, maar ik kwam het tegen.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• fuqua
Khiu schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:10:
Supported video cards: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=809792
Weet niet in hoeverre de info hier klopt, maar ik kwam het tegen.
bedankt voor de link. mijn gpu staat er niet tussen... :S te nieuw ? zo nieuw is de gt555 toch nie ?

Verwijderd

fuqua schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:14:
[...]

bedankt voor de link. mijn gpu staat er niet tussen... :S te nieuw ? zo nieuw is de gt555 toch nie ?
nee maar het is een laptop, die worden officieel niet ondersteund, ook al zal het wel werken.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Die nieuwe loginpage... hij is wel erg mooi.. waarom duurt het nog zo lang :'(

• fuqua
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:17:
[...]

nee maar het is een laptop, die worden officieel niet ondersteund, ook al zal het wel werken.
meh matig :(

maar ik kwam deze link tegen, de beta schijnt nog niet sandy bridge tech te ondersteunen. en kan nog niet
overweg met de optimus tech.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/2624975739?page=1

• Azaruc
Kon je wel gewoon bij het log-in scherm komen? Hij gaf bij mijn laptop's videokaart namelijk ook de melding dat hij waarschijnlijk outdated was, maar ik kon wel gewoon doorgaan.

Misschien in m'n BNet profiel toch maar even mijn desktop pc opnemen in plaats van mijn laptop, zou nog uit kunnen maken voor mijn kans op deelname aan de Beta misschien... Die desktop staat alleen bij m'n ouders en daar ben ik zaterdag pas weer. Dan maar duimen dat de Beta niet voor zaterdag begint (sorry ;) ).

D3 Profile

• Pedr0
DiabloUnderground is weer begonnen met streamen, de nieuwe patch
http://nl.twitch.tv/diablounderground

Edit, de nieuwe skillgui it seems?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/btBa9h.jpg

[ Voor 127% gewijzigd door Pedr0 op 08-09-2011 10:08 ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Leah has received adequate weapons training and will now properly fire arrows from her bow during this scene, rather than from her feet.
geniaal natuurlijk weer.

• sbmuc
Idd, heerlijke humor in de patch notes.

Ik wil mijn starcraft 2 collector's edition openmaken om een US battle.net account aan te maken...Extra kans op de beta en dan kan ik op de US battle.net posten.

Is er een andere manier om daar te kunnen posten?

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik vind dat er wel extreem veel magic items droppen. Hoe zit het precies met die identify scrolls?

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• Dakreal
Beste patch wel, vind het wel knap dat ze zoiets (gezien de beta gisteren? begonnen was) zo snel af hebben! En het is ook iets van 2.5gb aan data!

• sbmuc
Tormbo schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:51:
Ik vind dat er wel extreem veel magic items droppen. Hoe zit het precies met die identify scrolls?
Act 1 normal.... Er horen niet veel magic items te droppen, ooit D2 gespeeld?

nvm is "vroeg" my bad :)

[ Voor 5% gewijzigd door sbmuc op 08-09-2011 09:56 ]

• Pedr0

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:52:
[...]

Magic items droppen ontzettend veel in diablo2 (merendeels troep dus), wat ik overigens nog steeds speel :)

void

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

sbmuc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:52:
[...]

Beetje raar antwoord?

Ik zeg dat er veel droppen en jij zegt dat er niet veel horen te droppen?

Uiteraard D2 gespeeld, vandaar dat ik vind dat het er veel zijn.

PS: Weet iemand of er ergens al een overzichtje is van gevonden items in de beta? Ben wel benieuwd of er al meer stats/info is van crafted items of beter.

[ Voor 17% gewijzigd door Tormbo op 08-09-2011 10:07 ]

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Verwijderd

Wigens stream;
http://www.twitch.tv/wigens

Net begonnen met een monk run!

• fuqua
Azaruc schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:43:
Kon je wel gewoon bij het log-in scherm komen? Hij gaf bij mijn laptop's videokaart namelijk ook de melding dat hij waarschijnlijk outdated was, maar ik kon wel gewoon doorgaan.

Misschien in m'n BNet profiel toch maar even mijn desktop pc opnemen in plaats van mijn laptop, zou nog uit kunnen maken voor mijn kans op deelname aan de Beta misschien... Die desktop staat alleen bij m'n ouders en daar ben ik zaterdag pas weer. Dan maar duimen dat de Beta niet voor zaterdag begint (sorry ;) ).
nope ik kom niet voorbij het "play" knopje. het blijkt dat D3 de optimus tech. van nvidia en sandy bridge nog niet ondersteund.

• fuqua
Dakreal schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:52:
Beste patch wel, vind het wel knap dat ze zoiets (gezien de beta gisteren? begonnen was) zo snel af hebben! En het is ook iets van 2.5gb aan data!
hmm ga het vanmiddag proberen, wellicht hebben ze ondersteuning voor optimus en sandy bridge bij gedaan :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.