Sigh.. : http://games.fok.nl/preview/460157/1/1/100/diablo-iii.html
Leuke preview Pheno
Leuke preview Pheno
[ Voor 16% gewijzigd door sbmuc op 31-08-2011 10:46 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 16% gewijzigd door sbmuc op 31-08-2011 10:46 ]
Ja sorry hoor, ik ben Fok niet gewend dit is zelfs waarschijnlijk de 1e keer dat ik er kijk.sbmuc schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:45:
Sigh.. : http://games.fok.nl/preview/460157/1/1/100/diablo-iii.html
Leuke preview Pheno
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Super review inderdaad! Goed werk Pheno! Met de NL tekst heb ik heb ik geen problemen, wel met de geitenantwoorden van de gemiddelde FOK gebruiker. 'wanneer is de release' 'wat een lap tekst!'TrailBlazer schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:03:
leuke review alleen dit soort verslagen in het Nederlands lezen blijft wat vaag
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Inderdaad, games moet je in het Engels lezenTrailBlazer schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:03:
Ja vooral de vernederlandste termen zoals spreuken en drankjespsychoclown schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:24:
Niets negatiefs over de preview van Pheno want die ziet er prima uit maar kan me helemaal in TrailBlazers reactie vinden. Datzelfde ervaar ik ook altijd wanneer dat hier op tweakers gepost wordt
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Verwijderd
Ik hoop niet dat je engels een "moeilijke gare taal" vind.Jackson Claxon schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:39:
Hulde voor die preview van Pheno. Eindelijk in jip en janneke taal wat ik wil weten. Hoef verder ook geen moeilijke gare taal waar alleen de die-hard gamer wat mee kan. Leest heerlijk weg en snap nu een aantal dingen ook beter.
Erg tof
Ik doel uiteraard niet op "de taal" in die zin, heb door de jaren heen genoeg engels voor de kiezen gehad in studie en werk, geen zorgenrandomice schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:43:
[...]
Ik hoop niet dat je engels een "moeilijke gare taal" vind.. Maar Het is goed geschreven voor een nederlandse preview!
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Goed geschreven, wel jammer dat je als nieuwtjes jager het meeste al wist ;-) Nog eventjes wachten en dan kunnen we allemaal genieten van het nieuwe meesterwerk.Pheno79 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:30:
[...]
Toevallig vandaag om 8:00 online gegaan.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ah dan snap ik hetJackson Claxon schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Ik doel uiteraard niet op "de taal" in die zin, heb door de jaren heen genoeg engels voor de kiezen gehad in studie en werk, geen zorgen. Ik doel meer op termen etc die men bijvoorbeeld kent vanuit WoW of die-hard Diablo spelers. Vind een verhaal waarin ik nogal moet nadenken wat het is of zou kunnen zijn niet prettig, die kennis is bij mij niet aanwezig.
Dit verhaal behoeft geen voorkennis en daardoor goed leesbaar
Anno 1503 in het nederlands, met zo'n Bas Westerweel stem: U kunt nu een Taveerne bouwen! Of als je een scheepje aan klikt: In de wanten!Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:40:
lol dat is hilarisch en ergerlijk
ik herinner me ooit een strategy game in het nederlands te hebben gespeeld en de helft van de tijd viel ik van mn stoel van het lachen wanneer de stem iets zei in de aard van : Punt veroverd
maar na een tijdje weigerde ik het ooit nog te spelen omdat het op mn zenuwen werkte
Black & White in het nederlands: burger sterft aan natuurlijke dood:Bulls schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:46:
[...]
Anno 1503 in het nederlands, met zo'n Bas Westerweel stem: U kunt nu een Taveerne bouwen! Of als je een scheepje aan klikt: In de wanten!![]()
Er is ook een tijdje geweest dat ik items ingame in het duits zag als ze van een duitse speler kwamen. Vond dat wel cool klinken ;-)RoricNormannum schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:15:
hahaha, ja dit in een andere taal is erg vervelend, ik woon in duitsland en had via blizzard website diablo 2 een jaar of 2 geleden besteld en jawel hoor.
Diablo 2 in het duits en dat is nou niet bepaald om aan te horen...
je krijgt dan heerlijk one-liners als
Das Bestien musst getotet werden!!! zucht....
[ Voor 22% gewijzigd door sbmuc op 31-08-2011 13:19 ]
Der Knochenbrecher (Bonesnap Maul) zag ik een keer in de trade list voorbijkomentboheeren schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:17:
[...]
Er is ook een tijdje geweest dat ik items ingame in het duits zag als ze van een duitse speler kwamen. Vond dat wel cool klinken ;-)
Die mana tränken
Shared gold! was ook 1 van mijn vragen voor Pheno's interview. Scheelt wel weer.sbmuc schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:19:
Ok graag nu weer ontopic!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3082082706#10
"Your gold is not a pile of items saved in your stash. It is a value that you can access from all of your characters."
I like! Bij WoW altijd zo fijn, begin je weer een andere char kon je weer gold die kant opsturen.... Nu gewoon shared stash en shared gold!
Dat was al tijden bekend en staat ook al geruime tijd in de TS.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:53:
THANK GOD! is het mulen dan eindelijk afgelopen?
Ik weet het, maar het is een keuze die we ooit hebben gemaakt, spreek je moerstaal en zo. Al ga ik Artisans niet vertalenTrailBlazer schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:03:
Klopt, maar die preview is ook meer een verzameling van oud nieuws en antwoorden op vragen van het interview. En dan is veertig minuten met vier man nog te kortpsychoclown schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:10:
[...]
Dat was al tijden bekend en staat ook al geruime tijd in de TS.
[ Voor 19% gewijzigd door Pheno79 op 31-08-2011 14:57 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 31-08-2011 17:40 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Ik las vorige week een preview op (ik meen) gamer.nl waarin de schrijver nog vrolijk over skillpoints aan het praten was die hij aan het indelen was. Vraag me af of hij dan uberhaupt weet over welke game hij schrijft.The Chosen One schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:45:
Nee zo werkt dat niet. Je krijgt gewoon letterlijk elk level of misschien 2 levels een bepaalde upgrade in damage/tijd/etc voor elk level dat je omhoog gaat.
Niet teveel in Diablo 2 mechanics denken.
insight runewordBulls schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:23:
Ohja Pheno had het in de preview over een item wat je in D2 kon gebruiken om unlimited mana te regeneraten? Die ken ik niet, welke is dat?
Ah ik zie het, wel jammer dat het een polearm moet zijn, want dan ben je weer gelimiteerd in wapens, of kun je hem onder swap weapon hebben, neem aan van niet omdat het een aura is. Wel lage runeword eigenlijk.Dalyxia schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:18:
[...]
insight runeword
geeft meditation aura, wat erop neer komt dat je vrijwel ongelimiteerd mana kan gebruiken
Ik zie het al weer, ik ben nog Diablo 2 noobVerwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:29:
Je moet je Insight-polearm ook equipen op je NM act 2 mercenary.
Ze gingen niet mee, dus je moest zelf kiezen. Wat ik zo snel zag zijn er geen synergies, maar dat was dan ook een oplossing om mensen punten in hun lowlevel-skills te laten doen. Want daarvoor spaarde echt elke malloot ze op voor de endgame-skills.Bulls schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:38:
Moest je in die Gamescon build ook nog steeds skills zelf kiezen met punten? Of was het al ingebouwd dat de skills mee levelen.
Over die skills gesproken, ze moeten natuurlijk wel op 1 of andere manier geballanced zijn als ze mee levellen, want als je D2 ernaast legt en elke skill per level mee omhoog zou gaan ben je binnen de korste keren overpowered.
De level 1 skills maxed bij level 20
De level 6 skills maxed bij level 26
De level 12 skills maxed op level 32
De level 18 skills maxed op level 38
De level 24 skills maxed op level 44
De level 30 skills maxed op level 50
Ervan uit gaand dat je per level 1 point op alle skills krijgt zodra je hem unlocked hebt.
Dan heb je echt een groot scala aan skills ter beschikking en zijn ze erg sterk (misschien moet je dan de synergies niet mee rekenen)
Dat betekend dat de Beta niet in Taiwan voor 16 september zal beginnen. En aangezien ze eerst in de VS starten...sbmuc schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:40:
Met de "Diableard" actie zou je in taiwan een beta key kunnen winnen en moet je de foto moeten versturen voor 16 september, dit kan dus een indicatie zijn dat de beta niet begint voor 16 september. Dit iig volgens de Diablo podcast #36 op minuut: 31:35 http://www.youtube.com/watch?v=s5ldSAY1g0Q
Ik heb er verder geen andere bron van kunnen vinden
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik heb dezelfde verwachting.Dakreal schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:25:
Je kunt gewoon "Products" toevoegen. Ik verwacht dan ook dat Diablo 3 beta een product is en ook op die manier kan worden toegevoegd.
1 september zou een mooie datum zijnVigilant site visitor Eric spotted that Blizzard has this evening wiped posts off the official Bug report forum and left a maintenance message which simply reads:
Blizzard Quote:
Hey guys, We need to do some maintenance on this forum. Please don’t be upset if your posts are deleted.
Could we be getting incredibly close to the Beta going live as the Blizzard admin team get things prepared for your bugs and puts further systems in place to track bugs? It’s certainly starting to look that way. If you try to post in that forum now it asks you for a Beta License. Intriguing.
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
ElmarNieser schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:49:
[...]
1 september zou een mooie datum zijn
Het einde aan ons lange lange lange wachten!anu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:37:
Het einde? Juist het begin komt steeds meer in zicht
Of had je het over ons sociaal leven?
Vrij logisch, ze mikken nog steeds op Q3, dus deze maand is zo voorbij. Ik kan die tijd nog wel wachten. Ja, er zijn voorbereidingen, maar die doen ze meestal niet een dag van tevoren. De tekenen zijn er dat ze aan het opmaken zijn voor de beta, dus hopelijk deze maand en anders. Ach, na september zijn er ook nog maandenpsychoclown schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:09:
Ach het blijft allemaal gokwerk. Feit is dat de beta erg dichtbij is en het einde komt steeds meer in zicht. Nu is het afwachten wanneer dat.
[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2011 12:48 ]
Verwijderd
1. Verkeerde topicVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:16:
Ik hoop dat ze het wel wat beter hebben gedaan dan Duke nukem forever want dat spel zag er niet uit (doordat ze er zolang mee bezig zijn geweest en nog een oud systeem hadden)
Verwijderd
Hoezo verkeerde topic heb het toch over diablo 3Dakreal schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:19:
[...]
1. Verkeerde topic
2. Je formuleerd een mening als feit.
3. Duke Nukem Forever vond ik beter dan de huidige shooters op de markt.
4. Diablo 3 wordt een briljante game, en ook al word ik niet uitgenodigd voor de beta, kan ik die 3 maanden ook nog wel wachten. Heb al 3 jaar geduld dus dit laatste stukje is een eitje
Wie formuleerd hier nou een mening als een feit?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Gameplay > Grafisch.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:26:
[...]
Hoezo verkeerde topic heb het toch over diablo 3
Ik bedoel ze zijn er al zo lang mee bezig, en natuurlijk word het wel een goede game en ik ga hem ook spelen.
En sorry hoor maar vond duke nukem best tegen vallen grafisch.
Diablo 3 word gewoon geweldig ;-) Dat is een feit, daar schaam ik me niet voor haha.ElmarNieser schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:27:
[...]
CS is inderdaad erg goed, maar na zoveel jaar heb ik het wel gezien. Ik speelde CS zelfs nog via een modem toen het nog een mod was voor Halflife, zeg maar voordat Valve de rechten overnamMektheb schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:28:
[...]
Gameplay > Grafisch.
Daarom nog steeds CS > all shooters.
[ Voor 35% gewijzigd door EnigmaNL op 01-09-2011 16:57 ]
Inderdaad.... Ik dacht precies hetzelfde. Pot verwijt, geen haar beter... etc. De domheid straalt er vanaf.ElmarNieser schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:27:
[...]
Voor mij tellen de graphics wel mee, maar als je alleen graphics hebt, heb je een waardeloos spel.EnigmaNL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:49:
Ik heb in het verleden ook veel CS gespeeld maar nooit echt gesnapt waarom mense het nog steeds de heilige graal van de shooters vinden.
Wat maakt CS nou zo perfect in jullie ogen?
Voor mij is gameplay net zo belangrijk als graphics en geluid.
Het zal in Diablo 3 allemaal wel goed komen, het ziet er redelijk goed uit en gameplay en geluid heb ik alle vertrouwen in.
Verwijderd
Pheno heeft denk ik bericht gehad vanwege zijn journalistieke werkzaamheden en zover ik weet kunnen wij sowieso nog geen bericht hebben gehad over de beta.Jackson Claxon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
[...]
Inderdaad.... Ik dacht precies hetzelfde. Pot verwijt, geen haar beter... etc. De domheid straalt er vanaf.
Over Diablo gesproken, die beta, hebben mensen naast Pheno al bericht gehad of valt verder iedereen buiten de boot in dit topic?
3 jaar geduld? Ik wacht al 8 jaar op Diablo 3, al voordat het ooit werd aangekondigd. Als je mij in 2004 verteld had dat Diablo 3 in 2012 uit zou komen, dan had ik me wel Ala Cartman willen invriezenDakreal schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:19:
[...]
4. Diablo 3 wordt een briljante game, en ook al word ik niet uitgenodigd voor de beta, kan ik die 3 maanden ook nog wel wachten. Heb al 3 jaar geduld dus dit laatste stukje is een eitje
Je wist pas in 2008 dat het uberhaupt ging komen, dus 3 jaar geduldBulls schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:19:
[...]
3 jaar geduld? Ik wacht al 8 jaar op Diablo 3, al voordat het ooit werd aangekondigd. Als je mij in 2004 verteld had dat Diablo 3 in 2012 uit zou komen, dan had ik me wel Ala Cartman willen invriezen
[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 02-09-2011 00:00 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Pedr0 op 02-09-2011 08:01 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Wel leuk gedaan. Iedereen de stuipen op het lijf jagen:PPedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:00:
Nee, ik denk dat het fake is!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3118271920
Leven en laten leven!
Duke is door Gearbox afgemaakt. Maar Take 2, de uitgever, wilde eigenlijk alleen de rechten over Duke hebben. Dus dit was eerder een moetje. Er komt een nieuwe Duke, ik mag aannemen dat ze daar from scratch mee beginnen met een fatsoenlijk team dat ook wat wil. Het is al een wonder dat ze van de bagger die was achtergelaten door 3D Realms iets konden makenVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:16:
Ik hoop dat ze het wel wat beter hebben gedaan dan Duke nukem forever want dat spel zag er niet uit (doordat ze er zolang mee bezig zijn geweest en nog een oud systeem hadden)
Pers heeft eerder bericht, het plebs (Jackson Claxon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
Over Diablo gesproken, die beta, hebben mensen naast Pheno al bericht gehad of valt verder iedereen buiten de boot in dit topic?
CS heeft bij mij ook een speciaal plekje, maar het is voor mij niet de heilige graal van shooters die het voor velen is. Ik heb me destijds namelijk ook erg vermaakt met bijvoorbeeld Day of Defeat, ik vind dat zelfs een leukere/betere game dan CS! Voornamelijk omdat ik het class-based model gewoon erg tof vind.Dakreal schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
[...]
Voor mij tellen de graphics wel mee, maar als je alleen graphics hebt, heb je een waardeloos spel.
Ik zou bijvoorbeeld nu nog steeds met plezier diablo1 kunnen installeren en spelen, omdat de gameplay daar zo ontzettend solide was in mijn ogen.
Je doet me echter geen plezier met Crysis 1 of 2 (tried, no fun). Het is even leuk om van de plaatjes te genieten, en daarna val je terug op gameplay.. en die vind ik nogal brak.
CounterStrike was 1 van de eerste echte online shooters die veel gespeeld werd, en daarom heeft het een speciaal plekje in ons hart
Ik heb een CD met de Diablo1 en 2 soundtrack in mijn autoEnigmaNL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:22: Verhaal en geluid zal wel helemaal goed komen, ik hoop dat er weer een hoop herkenbare deuntjes in zitten.
[ Voor 19% gewijzigd door EnigmaNL op 02-09-2011 09:55 ]
Offtopic:Pheno79 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:14:
[...]
[...]
Pers heeft eerder bericht, het plebs ()nog niet. Maar er gaat niet alleen pers aan boord van de beta-hypetrain.
Gelukkig komt elkaar naampjes noemen op het internet wel erg intelligent over heJackson Claxon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
[...]
Inderdaad.... Ik dacht precies hetzelfde. Pot verwijt, geen haar beter... etc. De domheid straalt er vanaf.
Heerlijk, thanks voor de screenshot. Hier kan ik wel wat mensen mee voor de gek houden, haha.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Als je het mij vraagt maakt dat geen ene moet uit. Wellicht geven ze keys uit op basis van systeemvereisten, dat weet je niet. Hoe dan ook, het blijft een lotto trekking. Ik zet in ieder geval mijn PC met de hoogste specs in mijn Beta Profile.basketnoobj3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:55:
Ik kan echt niet meer wachten op D3.. speel sinds kort weer veel DII en ik hoop echt dat ik een beta key krijgwat is het slimste denken jullie om op de beta profile te zetten? mijn game pc of een hele oude pc, omdat Blizzard toch wel bekend staat om hun games op de oudste computers te kunnen draaien?
Ik had al eerder gepost... Maar dank jeDakreal schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:06:
[...]
Gelukkig komt elkaar naampjes noemen op het internet wel erg intelligent over he![]()
Welkom in het topic trouwens ....
Pers is niet de eerste in deze. Alleen een bericht dat ze hun voorkeursaccount moeten doorgeven. De beta begint voor iedereen op dezelfde dagBulls schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:57:
[...]
Offtopic:
De consument is uiteindelijk de gene die er voor alles betaald en ze zijn altijd als laatste aan de beurt, met faillissement crediteuren, met testen en met releases. Vooral dat als bedrijven failliet gaan, en dat de klant die al betaald had voor goederen maar niet geleverd krijgt, pas achteraan in de rij staat met schuld eisers vind ik echt het alle ergste wat er is. Ook alle prijzen worden door berekend aan de klant, als een bedrijf extra geheven wordt voor vervuiling dan word dat netjes door berekend aan de klant zodat wij weer meer betalen en het bedrijf nog steeds even veel winst maakt, of meer.
Zo dat moest ik even kwijt.
Blizzard heeft natuurlijk allang een idee wat de specs ongeveer zouden moeten zijn. De laagste van jou kan daaronder liggen, dan ben je meteen al gefilterd in de nope-hoek.basketnoobj3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:55:
Ik kan echt niet meer wachten op D3.. speel sinds kort weer veel DII en ik hoop echt dat ik een beta key krijgwat is het slimste denken jullie om op de beta profile te zetten? mijn game pc of een hele oude pc, omdat Blizzard toch wel bekend staat om hun games op de oudste computers te kunnen draaien?
[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 02-09-2011 11:03 ]
Het blijft een gok. Het lijkt me dat je iets meer kans maakt met exotische hardware dan met top-of-the-line hardware die iedereen heeft. Maar oude of te exotische hardware zal vast ook weer niet snel gekozen worden.basketnoobj3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:55:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
wel slim om je mac er op te zetten, er zullen misschien maar 1/10 van de mensen die D3 kopen een mac gebruikenOkkE schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:04:
[...]
Het blijft een gok. Het lijkt me dat je iets meer kans maakt met exotische hardware dan met top-of-the-line hardware die iedereen heeft. Maar oude of the exotische hardware zal vast ook weer niet snel gekozen worden.
Ik heb er zelf ieder geval voor gekozen om mijn MacBook Pro met Lion te gebruiken i.p.v. mijn Windows PC met Vista.
[ Voor 28% gewijzigd door Pedr0 op 02-09-2011 11:14 ]
netjes! vind alleen het main menu niet zo mooi, met die blauwe letters, het is nog in alpha/beta ofc maar ik hoop dat ze daar nog iets mooiers van makenPedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:11:
Volgens mij zijn dit geen PS screens, http://imgur.com/a/gZJPB#0qcRb
[video]
I can prove this guy infact worked for blizzard and would be in the family/friends alpha pm me on youtube
reacties van mensen, hij heeft wss bij Blizzard gewerktTheMinecraftfan23 (23 minuten geleden) Dude why break NDA ;( please dont get caught
add me on alpha;
Daar heb je wel een goed punt.Pheno79 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:02:
[...]
Pers is niet de eerste in deze. Alleen een bericht dat ze hun voorkeursaccount moeten doorgeven. De beta begint voor iedereen op dezelfde dagAlleen is de pers wat zekerder van een plaatsje. Die moet uiteindelijk de consument warm krijgen. Ook de mensen die nog onbekend zijn met Diablo
Dat de diehards hier een key willen gelooft Blizzard vast, maar we zijn ook allemaal "day one buyers". Dus ietsie mindere prio
Ik hoop voor um dat ie een dikke bankrekening heeft als het onder NDA valtPedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:11:
[video]
Cool! Vooral die screens, nu komt het wel heel dichtbij!Pedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:11:
[video]
Die vraag (ik heb ook meerdere configs waar beta op zou kunnen draaien tot mijn beschikking) had ik eigenlijk op het beta forum willen vragen. Echter lukt me niet daar te posten met enkel mijn LOD key. we zien wel.Pheno79 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:02:
[...]
Blizzard heeft natuurlijk allang een idee wat de specs ongeveer zouden moeten zijn. De laagste van jou kan daaronder liggen, dan ben je meteen al gefilterd in de nope-hoek.
Voor de rest is het geheel onbekend hoe ze selecteren.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
wat toch al bekend dat de F&F begonnen was? echter is dat een alpha die volgens mij al een aantal maanden aan de gang isPedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:27:
Hij heeft bij Blizzard gewerkt en zit waarschijnlijk in de F&F Beta....die dus begonnen is?
http://www.linkedin.com/pub/joshua-shields/30/330/7b0
Dat was helemaal niet bekend......de F&F was helemaal niet begonnen namelijk?basketnoobj3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:28:
[...]
wat toch al bekend dat de F&F begonnen was? echter is dat een alpha die volgens mij al een aantal maanden aan de gang is
oh sorry mijn fout dan, ik dacht dat ik het op MMO-champion had gelezenPedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:32:
[...]
Dat was helemaal niet bekend......de F&F was helemaal niet begonnen namelijk?
[ Voor 39% gewijzigd door randomice op 02-09-2011 11:46 ]
Bashiok: Chat channels are in, and working. They’re more like the Diablo II IRC style than the individual chat windows like StarCraft II has.
Having ways for friends and acquaintances to create social groups has been in the long term plans of the new Battle.net for some time. Whether they’re called clans or not is a smaller detail. It’s just getting the time to work on adding in those types of want-to-have features. Almost assuredly not for the launch of the game, but hopefully at some point in the future.
Verwijderd
Is de beta niet vooral bedoeld om de servers te testen en Battle.net?OkkE schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:04:
[...]
Het blijft een gok. Het lijkt me dat je iets meer kans maakt met exotische hardware dan met top-of-the-line hardware die iedereen heeft. Maar oude of te exotische hardware zal vast ook weer niet snel gekozen worden.
Ik heb er zelf ieder geval voor gekozen om mijn MacBook Pro met Lion te gebruiken i.p.v. mijn Windows PC met Vista.
Dat ook natuurlijk. Maar toch wil je zoveel mogelijk combinaties van hardware/OS'en/drivers/etc. hebben in je beta om rare conflicterende dingen zo vroeg mogelijk eruit te zuiveren.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:55:
[...]
Is de beta niet vooral bedoeld om de servers te testen en Battle.net?
Ik neem aan dat Blizz zelf ook al wel heeft getest met allerlei verschillende hardware.
The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah
Stond hierboven ook al gepostkloos2 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:43:
Character creation screen filmpje: http://youtu.be/_q6lLf8Y8Mo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq