Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:20
Sigh.. : http://games.fok.nl/preview/460157/1/1/100/diablo-iii.html

Leuke preview Pheno :)

[ Voor 16% gewijzigd door sbmuc op 31-08-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ja sorry hoor, ik ben Fok niet gewend dit is zelfs waarschijnlijk de 1e keer dat ik er kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Je heb toch hier gevraagd of mensen nog goede vragen hadden voor een interview, toch? Had je daar nog wat leuke antwoorden op gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

leuke review alleen dit soort verslagen in het Nederlands lezen blijft wat vaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

TrailBlazer schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:03:
leuke review alleen dit soort verslagen in het Nederlands lezen blijft wat vaag :p
Super review inderdaad! Goed werk Pheno! Met de NL tekst heb ik heb ik geen problemen, wel met de geitenantwoorden van de gemiddelde FOK gebruiker. 'wanneer is de release' 'wat een lap tekst!' :S

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Inderdaad, games moet je in het Engels lezen :D Maar verder zeer nette review.

Ik zit nog met wat vragen, ik lees dat de Artisans zelf ook van alles verkopen afgezien van de crafts en acties zoals socketten etc. Zullen er ook andere vendors zijn? Of ben je aangewezen op je karavaan.

En dan nog over de AH, ik lees da het beperkte tijd erop staat, en op de screens gaat het nooit langer dan 22 minuten, je zou toch wel minstens je items voor een dag of meer erop kunnen zetten? Want dat was in Fallen Earth ook het geval, daar kon je als langst 48 uur items aanbieden. Maar dat was nog te weinig, want er waren vaak bepaalde items niet te vinden. Ik vind een Auction van 7 dagen toch wel minimaal.

Nu zou D3 wel een grotere playerbase hebben dan Fallen Earth had toen ik het speelde, maar toch, als je binnen 30 minuten je item verkocht moet zien krijgen vind ik wel heel kort. En op die manier is de AH ook heel erg een moment opname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets negatiefs over de preview van Pheno want die ziet er prima uit maar kan me helemaal in TrailBlazers reactie vinden. Datzelfde ervaar ik ook altijd wanneer dat hier op tweakers gepost wordt :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
psychoclown schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:24:
Niets negatiefs over de preview van Pheno want die ziet er prima uit maar kan me helemaal in TrailBlazers reactie vinden. Datzelfde ervaar ik ook altijd wanneer dat hier op tweakers gepost wordt :)
Ja vooral de vernederlandste termen zoals spreuken en drankjes :+ zulke termen moeten gewoon authentiek blijven. Ik vraag me af of native EN of US ook zo hun eigen taal lezen, maar ze weten eigenlijk niet anders (net als veel duitsers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Als die duitsers het niet erg vinden dat alle TV wordt nagesynchroniseerd (Mel Gibson met een duitse stem bijvoorbeeld), zullen ze Diablo3 in hun eigen taal ook wel niet erg vinden. :P

Ik vind nederlands ook vreselijk bij games, klinkt gewoon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Hulde voor die preview van Pheno. Eindelijk in jip en janneke taal wat ik wil weten. Hoef verder ook geen moeilijke gare taal waar alleen de die-hard gamer wat mee kan. Leest heerlijk weg en snap nu een aantal dingen ook beter.

Erg tof :D

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat is hilarisch en ergerlijk

ik herinner me ooit een strategy game in het nederlands te hebben gespeeld en de helft van de tijd viel ik van mn stoel van het lachen wanneer de stem iets zei in de aard van : Punt veroverd
maar na een tijdje weigerde ik het ooit nog te spelen omdat het op mn zenuwen werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Jackson Claxon schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:39:
Hulde voor die preview van Pheno. Eindelijk in jip en janneke taal wat ik wil weten. Hoef verder ook geen moeilijke gare taal waar alleen de die-hard gamer wat mee kan. Leest heerlijk weg en snap nu een aantal dingen ook beter.

Erg tof :D
Ik hoop niet dat je engels een "moeilijke gare taal" vind. 8)7 . Maar Het is goed geschreven voor een nederlandse preview! O-)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
randomice schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

Ik hoop niet dat je engels een "moeilijke gare taal" vind. 8)7 . Maar Het is goed geschreven voor een nederlandse preview! O-)
Ik doel uiteraard niet op "de taal" in die zin, heb door de jaren heen genoeg engels voor de kiezen gehad in studie en werk, geen zorgen ;). Ik doel meer op termen etc die men bijvoorbeeld kent vanuit WoW of die-hard Diablo spelers. Vind een verhaal waarin ik nogal moet nadenken wat het is of zou kunnen zijn niet prettig, die kennis is bij mij niet aanwezig.

Dit verhaal behoeft geen voorkennis en daardoor goed leesbaar :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Pheno79 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:30:
[...]

Toevallig vandaag om 8:00 online gegaan.
Goed geschreven, wel jammer dat je als nieuwtjes jager het meeste al wist ;-) Nog eventjes wachten en dan kunnen we allemaal genieten van het nieuwe meesterwerk.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Jackson Claxon schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

Ik doel uiteraard niet op "de taal" in die zin, heb door de jaren heen genoeg engels voor de kiezen gehad in studie en werk, geen zorgen ;). Ik doel meer op termen etc die men bijvoorbeeld kent vanuit WoW of die-hard Diablo spelers. Vind een verhaal waarin ik nogal moet nadenken wat het is of zou kunnen zijn niet prettig, die kennis is bij mij niet aanwezig.

Dit verhaal behoeft geen voorkennis en daardoor goed leesbaar :)
Ah dan snap ik het ;) Er wordt indd niet met afkortingen gesmeten waar de gemiddelde gamer zoiets heeft van .. Um tsja _/-\o_ . Duidelijk verhaal voor iedereen, dat moet je wel kunnen schrijven. Ik ben iig geen geboren schrijver ;w

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:40:
lol dat is hilarisch en ergerlijk

ik herinner me ooit een strategy game in het nederlands te hebben gespeeld en de helft van de tijd viel ik van mn stoel van het lachen wanneer de stem iets zei in de aard van : Punt veroverd
maar na een tijdje weigerde ik het ooit nog te spelen omdat het op mn zenuwen werkte
Anno 1503 in het nederlands, met zo'n Bas Westerweel stem: U kunt nu een Taveerne bouwen! Of als je een scheepje aan klikt: In de wanten! :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Bulls schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:46:
[...]

Anno 1503 in het nederlands, met zo'n Bas Westerweel stem: U kunt nu een Taveerne bouwen! Of als je een scheepje aan klikt: In de wanten! :+ :'(
Black & White in het nederlands: burger sterft aan natuurlijke dood:
Freaky stem: 'dooooooooood!'

Enkele maanden nadien engelse patch beschikbaar: onmiddellijk gedownload :-)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Laatst online: 27-04 15:01
hahaha, ja dit in een andere taal is erg vervelend, ik woon in duitsland en had via blizzard website diablo 2 een jaar of 2 geleden besteld en jawel hoor.

Diablo 2 in het duits en dat is nou niet bepaald om aan te horen...

je krijgt dan heerlijk one-liners als

Das Bestien musst getotet werden!!! zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
RoricNormannum schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:15:
hahaha, ja dit in een andere taal is erg vervelend, ik woon in duitsland en had via blizzard website diablo 2 een jaar of 2 geleden besteld en jawel hoor.

Diablo 2 in het duits en dat is nou niet bepaald om aan te horen...

je krijgt dan heerlijk one-liners als

Das Bestien musst getotet werden!!! zucht....
Er is ook een tijdje geweest dat ik items ingame in het duits zag als ze van een duitse speler kwamen. Vond dat wel cool klinken ;-)
Die mana tränken

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Ok graag nu weer ontopic!

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3082082706#10

"Your gold is not a pile of items saved in your stash. It is a value that you can access from all of your characters."

I like! Bij WoW altijd zo fijn, begin je weer een andere char kon je weer gold die kant opsturen.... Nu gewoon shared stash en shared gold!

[ Voor 22% gewijzigd door sbmuc op 31-08-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
tboheeren schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:17:
[...]

Er is ook een tijdje geweest dat ik items ingame in het duits zag als ze van een duitse speler kwamen. Vond dat wel cool klinken ;-)
Die mana tränken
Der Knochenbrecher (Bonesnap Maul) zag ik een keer in de trade list voorbijkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
sbmuc schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:19:
Ok graag nu weer ontopic!

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3082082706#10

"Your gold is not a pile of items saved in your stash. It is a value that you can access from all of your characters."

I like! Bij WoW altijd zo fijn, begin je weer een andere char kon je weer gold die kant opsturen.... Nu gewoon shared stash en shared gold!
Shared gold! was ook 1 van mijn vragen voor Pheno's interview. Scheelt wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Zoooo, Pheno's D3 preview ook maar ff op G+ gedeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THANK GOD! is het mulen dan eindelijk afgelopen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37

anu

Nice report :D. Je hebt ook de build gespeeld op Gamescon, maar dan met alle classes? Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:53:
THANK GOD! is het mulen dan eindelijk afgelopen? :D
Dat was al tijden bekend en staat ook al geruime tijd in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ik weet het, maar het is een keuze die we ooit hebben gemaakt, spreek je moerstaal en zo. Al ga ik Artisans niet vertalen :P Maar het is in het Nederlands omdat het anders een dikke abracadabra voor mensen die het niet kennen. Mijn eerste concept was ietsie meer voor de diehard fans die alle termen kennen. En dan krijg je de vraag "een TP-kill"?

Ik ha dnog wel pagian's erbij kunnen blaffen, met natuurlijk de speeltijd etc. Ik heb een hele tijd gespeeld op gamescom, elke ochtend voor opening richting de stand en op een dag nog een middagje kunnen gaan. Dus gelukkig de tijd om ze allemaal te proberen. Maar ja, oude build, dus ik ga niet alles daarvan beschrijven, we merken in de beta wel wat er overeind is gebleven. En drie pagina's is voor de gemiddelde FOK!er veel. AL heb ik de reacties nog niet kunnen lezen, door een firewall op het werk op alles wat met gamessites te maken heeft :)

Ik ga de vragen die ik gesteld heb nog voor hier uitwerken, al staan er sommige door de tekst heen. Ik kan nog een follow up richting jay sturen, dus als je vragen verzamelt kan ik ze nog stellen. Of ik voor de beta antwoord krijgt is natuurlijk gokken, die man krijgt wel meer vragen en heeft ook nog wat te doen op het werk naar het schijnt :) Sommige dingen waren ook van "we are tuning that".
psychoclown schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Dat was al tijden bekend en staat ook al geruime tijd in de TS.
Klopt, maar die preview is ook meer een verzameling van oud nieuws en antwoorden op vragen van het interview. En dan is veertig minuten met vier man nog te kort :(

Ik ben nog niet eens ingegaan op inferno, waar wij hardcorespelers natuurlijk gaan ronddolen. Omdat het kan. (hoogmoed door D2 komt voor de val) :+

Wat me opviel: ik ben hardcoreplayer en DIII is echt al een stuk uitdagender. Teleportende driekoppen grotere champions die echt elke seconde weer bij je staan, ik miste mijn rejuvs bijna.

[ Voor 19% gewijzigd door Pheno79 op 31-08-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Moest je in die Gamescon build ook nog steeds skills zelf kiezen met punten? Of was het al ingebouwd dat de skills mee levelen.

Over die skills gesproken, ze moeten natuurlijk wel op 1 of andere manier geballanced zijn als ze mee levellen, want als je D2 ernaast legt en elke skill per level mee omhoog zou gaan ben je binnen de korste keren overpowered.

De level 1 skills maxed bij level 20
De level 6 skills maxed bij level 26
De level 12 skills maxed op level 32
De level 18 skills maxed op level 38
De level 24 skills maxed op level 44
De level 30 skills maxed op level 50

Ervan uit gaand dat je per level 1 point op alle skills krijgt zodra je hem unlocked hebt.
Dan heb je echt een groot scala aan skills ter beschikking en zijn ze erg sterk (misschien moet je dan de synergies niet mee rekenen)

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 31-08-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:01

The Chosen One

Zie signature!

Nee zo werkt dat niet. Je krijgt gewoon letterlijk elk level of misschien 2 levels een bepaalde upgrade in damage/tijd/etc voor elk level dat je omhoog gaat.
Niet teveel in Diablo 2 mechanics denken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ohja Pheno had het in de preview over een item wat je in D2 kon gebruiken om unlimited mana te regeneraten? Die ken ik niet, welke is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:45:
Nee zo werkt dat niet. Je krijgt gewoon letterlijk elk level of misschien 2 levels een bepaalde upgrade in damage/tijd/etc voor elk level dat je omhoog gaat.
Niet teveel in Diablo 2 mechanics denken.
Ik las vorige week een preview op (ik meen) gamer.nl waarin de schrijver nog vrolijk over skillpoints aan het praten was die hij aan het indelen was. Vraag me af of hij dan uberhaupt weet over welke game hij schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
Bulls schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:23:
Ohja Pheno had het in de preview over een item wat je in D2 kon gebruiken om unlimited mana te regeneraten? Die ken ik niet, welke is dat?
insight runeword

geeft meditation aura, wat erop neer komt dat je vrijwel ongelimiteerd mana kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dalyxia schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:18:
[...]

insight runeword

geeft meditation aura, wat erop neer komt dat je vrijwel ongelimiteerd mana kan gebruiken
Ah ik zie het, wel jammer dat het een polearm moet zijn, want dan ben je weer gelimiteerd in wapens, of kun je hem onder swap weapon hebben, neem aan van niet omdat het een aura is. Wel lage runeword eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je Insight-polearm ook equipen op je NM act 2 mercenary. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:29:
Je moet je Insight-polearm ook equipen op je NM act 2 mercenary. ;)
Ik zie het al weer, ik ben nog Diablo 2 noob :X 8)

• Pheno79
Bulls schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:38:
Moest je in die Gamescon build ook nog steeds skills zelf kiezen met punten? Of was het al ingebouwd dat de skills mee levelen.

Over die skills gesproken, ze moeten natuurlijk wel op 1 of andere manier geballanced zijn als ze mee levellen, want als je D2 ernaast legt en elke skill per level mee omhoog zou gaan ben je binnen de korste keren overpowered.

De level 1 skills maxed bij level 20
De level 6 skills maxed bij level 26
De level 12 skills maxed op level 32
De level 18 skills maxed op level 38
De level 24 skills maxed op level 44
De level 30 skills maxed op level 50

Ervan uit gaand dat je per level 1 point op alle skills krijgt zodra je hem unlocked hebt.
Dan heb je echt een groot scala aan skills ter beschikking en zijn ze erg sterk (misschien moet je dan de synergies niet mee rekenen)
Ze gingen niet mee, dus je moest zelf kiezen. Wat ik zo snel zag zijn er geen synergies, maar dat was dan ook een oplossing om mensen punten in hun lowlevel-skills te laten doen. Want daarvoor spaarde echt elke malloot ze op voor de endgame-skills.

Maar de skills zijn nog steeds in een fase dat ze nog kunnen veranderen. We gaan het meemaken!

• sbmuc
Met de "Diableard" actie zou je in taiwan een beta key kunnen winnen en moet je de foto moeten versturen voor 16 september, dit kan dus een indicatie zijn dat de beta niet begint voor 16 september. Dit iig volgens de Diablo podcast #36 op minuut: 31:35 http://www.youtube.com/watch?v=s5ldSAY1g0Q

Ik heb er verder geen andere bron van kunnen vinden

• Bulls
sbmuc schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:40:
Met de "Diableard" actie zou je in taiwan een beta key kunnen winnen en moet je de foto moeten versturen voor 16 september, dit kan dus een indicatie zijn dat de beta niet begint voor 16 september. Dit iig volgens de Diablo podcast #36 op minuut: 31:35 http://www.youtube.com/watch?v=s5ldSAY1g0Q

Ik heb er verder geen andere bron van kunnen vinden
Dat betekend dat de Beta niet in Taiwan voor 16 september zal beginnen. En aangezien ze eerst in de VS starten...

Wat ik me ook afvraag is of je een Beta key zou kunnen invullen mocht je 1 bemachtigen niet via Blizzard zelf als selectie, maar via een gamesite of iets dergelijks. Want als je niet echt een key krijgt maar geactiveerd wordt, valt er ook niets uit te delen.

• Dakreal
Je kunt gewoon "Products" toevoegen. Ik verwacht dan ook dat Diablo 3 beta een product is en ook op die manier kan worden toegevoegd.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Thasquealer
  • Laatst online: 17:41
Dakreal schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:25:
Je kunt gewoon "Products" toevoegen. Ik verwacht dan ook dat Diablo 3 beta een product is en ook op die manier kan worden toegevoegd.
Ik heb dezelfde verwachting.

Met de beta van Starcart 2 heb ik dit namelijk ook gedaan. Bij pre-order kreeg ik nog een beta-key.
Deze kon ik toen netjes invullen op battle.net en gelijk downloaden.

Hopelijk hebben ze deze actie weer met D3 :+

Steam

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Vigilant site visitor Eric spotted that Blizzard has this evening wiped posts off the official Bug report forum and left a maintenance message which simply reads:

Blizzard Quote:
Hey guys, We need to do some maintenance on this forum. Please don’t be upset if your posts are deleted.

Could we be getting incredibly close to the Beta going live as the Blizzard admin team get things prepared for your bugs and puts further systems in place to track bugs? It’s certainly starting to look that way. If you try to post in that forum now it asks you for a Beta License. Intriguing.
1 september zou een mooie datum zijn ;)

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• sbmuc
ElmarNieser schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:49:
[...]
1 september zou een mooie datum zijn ;)
<3

en @Bulls ik zeg ook niet dat het niet voor 16 september kan zijn, gewoon dat het wat minder waarschijnlijk is. En ja het kan ook zijn dat vandaag of morgen de beta begint en dat ze de 16e gewoon wat extra keys weggeven ivm de Diableard(wat een K naam!, maar stiekem wel grappig) actie
Ach het blijft allemaal gokwerk. Feit is dat de beta erg dichtbij is en het einde komt steeds meer in zicht. Nu is het afwachten wanneer dat.

• anu

anu

Het einde? Juist het begin komt steeds meer in zicht :D
Of had je het over ons sociaal leven? :P

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
anu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:37:
Het einde? Juist het begin komt steeds meer in zicht :D
Of had je het over ons sociaal leven? :P
Het einde aan ons lange lange lange wachten! 8)

• Pheno79
psychoclown schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:09:
Ach het blijft allemaal gokwerk. Feit is dat de beta erg dichtbij is en het einde komt steeds meer in zicht. Nu is het afwachten wanneer dat.
Vrij logisch, ze mikken nog steeds op Q3, dus deze maand is zo voorbij. Ik kan die tijd nog wel wachten. Ja, er zijn voorbereidingen, maar die doen ze meestal niet een dag van tevoren. De tekenen zijn er dat ze aan het opmaken zijn voor de beta, dus hopelijk deze maand en anders. Ach, na september zijn er ook nog maanden :7

Iedere site of ongeduldige freakfan ziet nu spoken, elke scheet die Blizzard laat is een "ZOMG NU KOMT IE!".

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Het is wel de bedoeling dat het nog enigszins nuttig is.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 02-09-2011 12:48 ]

Verwijderd

Ik hoop dat ze het wel wat beter hebben gedaan dan Duke nukem forever want dat spel zag er niet uit (doordat ze er zolang mee bezig zijn geweest en nog een oud systeem hadden)

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:16:
Ik hoop dat ze het wel wat beter hebben gedaan dan Duke nukem forever want dat spel zag er niet uit (doordat ze er zolang mee bezig zijn geweest en nog een oud systeem hadden)
1. Verkeerde topic
2. Je formuleerd een mening als feit.
3. Duke Nukem Forever vond ik beter dan de huidige shooters op de markt.

4. Diablo 3 wordt een briljante game, en ook al word ik niet uitgenodigd voor de beta, kan ik die 3 maanden ook nog wel wachten. Heb al 3 jaar geduld dus dit laatste stukje is een eitje :)

Verwijderd

Dakreal schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:19:
[...]

1. Verkeerde topic
2. Je formuleerd een mening als feit.
3. Duke Nukem Forever vond ik beter dan de huidige shooters op de markt.

4. Diablo 3 wordt een briljante game, en ook al word ik niet uitgenodigd voor de beta, kan ik die 3 maanden ook nog wel wachten. Heb al 3 jaar geduld dus dit laatste stukje is een eitje :)
Hoezo verkeerde topic heb het toch over diablo 3

Ik bedoel ze zijn er al zo lang mee bezig, en natuurlijk word het wel een goede game en ik ga hem ook spelen.

En sorry hoor maar vond duke nukem best tegen vallen grafisch.

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

[...]
4. Diablo 3 wordt een briljante game.
Wie formuleerd hier nou een mening als een feit? :P

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:26:
[...]

Hoezo verkeerde topic heb het toch over diablo 3

Ik bedoel ze zijn er al zo lang mee bezig, en natuurlijk word het wel een goede game en ik ga hem ook spelen.

En sorry hoor maar vond duke nukem best tegen vallen grafisch.
Gameplay > Grafisch.
Daarom nog steeds CS > all shooters.

• Dakreal
ElmarNieser schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:27:
[...]

Diablo 3 word gewoon geweldig ;-) Dat is een feit, daar schaam ik me niet voor haha.
Ik denk dat een hoop gamers hier dat ook kunnen beamen :)
Mektheb schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:28:
[...]

Gameplay > Grafisch.
Daarom nog steeds CS > all shooters.
CS is inderdaad erg goed, maar na zoveel jaar heb ik het wel gezien. Ik speelde CS zelfs nog via een modem toen het nog een mod was voor Halflife, zeg maar voordat Valve de rechten overnam :)

Maar zo zijn er wel meer van die "first" games in mijn ogen.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb in het verleden ook veel CS gespeeld maar nooit echt gesnapt waarom mense het nog steeds de heilige graal van de shooters vinden.

Wat maakt CS nou zo perfect in jullie ogen?

Voor mij is gameplay net zo belangrijk als graphics en geluid.

Het zal in Diablo 3 allemaal wel goed komen, het ziet er redelijk goed uit en gameplay en geluid heb ik alle vertrouwen in.

[ Voor 35% gewijzigd door EnigmaNL op 01-09-2011 16:57 ]

• Jackson Claxon
ElmarNieser schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:27:
[...]

Inderdaad.... Ik dacht precies hetzelfde. Pot verwijt, geen haar beter... etc. De domheid straalt er vanaf.

Over Diablo gesproken, die beta, hebben mensen naast Pheno al bericht gehad of valt verder iedereen buiten de boot in dit topic?

• Dakreal
EnigmaNL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:49:
Ik heb in het verleden ook veel CS gespeeld maar nooit echt gesnapt waarom mense het nog steeds de heilige graal van de shooters vinden.

Wat maakt CS nou zo perfect in jullie ogen?

Voor mij is gameplay net zo belangrijk als graphics en geluid.

Het zal in Diablo 3 allemaal wel goed komen, het ziet er redelijk goed uit en gameplay en geluid heb ik alle vertrouwen in.
Voor mij tellen de graphics wel mee, maar als je alleen graphics hebt, heb je een waardeloos spel.
Ik zou bijvoorbeeld nu nog steeds met plezier diablo1 kunnen installeren en spelen, omdat de gameplay daar zo ontzettend solide was in mijn ogen.

Je doet me echter geen plezier met Crysis 1 of 2 (tried, no fun). Het is even leuk om van de plaatjes te genieten, en daarna val je terug op gameplay.. en die vind ik nogal brak.

CounterStrike was 1 van de eerste echte online shooters die veel gespeeld werd, en daarom heeft het een speciaal plekje in ons hart :)

Verwijderd

Jackson Claxon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
[...]

Inderdaad.... Ik dacht precies hetzelfde. Pot verwijt, geen haar beter... etc. De domheid straalt er vanaf.

Over Diablo gesproken, die beta, hebben mensen naast Pheno al bericht gehad of valt verder iedereen buiten de boot in dit topic?
Pheno heeft denk ik bericht gehad vanwege zijn journalistieke werkzaamheden en zover ik weet kunnen wij sowieso nog geen bericht hebben gehad over de beta.

• Bulls
[...]

3 jaar geduld? Ik wacht al 8 jaar op Diablo 3, al voordat het ooit werd aangekondigd. Als je mij in 2004 verteld had dat Diablo 3 in 2012 uit zou komen, dan had ik me wel Ala Cartman willen invriezen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:19:
[...]

3 jaar geduld? Ik wacht al 8 jaar op Diablo 3, al voordat het ooit werd aangekondigd. Als je mij in 2004 verteld had dat Diablo 3 in 2012 uit zou komen, dan had ik me wel Ala Cartman willen invriezen ;w
Je wist pas in 2008 dat het uberhaupt ging komen, dus 3 jaar geduld :) Ik speelde zelf ook al Diablo 2 in 1998 tot 2005 (release van wow :P) En wacht dus ook sinds dat moment op een vervolg van mijn favo game :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 02-09-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Afbeeldingslocatie: http://i558.photobucket.com/albums/ss23/xomen/WHAT.jpg

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nee, ik denk dat het fake is!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/3118271920

[ Voor 83% gewijzigd door Pedr0 op 02-09-2011 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Wel leuk gedaan. Iedereen de stuipen op het lijf jagen:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:16:
Duke is door Gearbox afgemaakt. Maar Take 2, de uitgever, wilde eigenlijk alleen de rechten over Duke hebben. Dus dit was eerder een moetje. Er komt een nieuwe Duke, ik mag aannemen dat ze daar from scratch mee beginnen met een fatsoenlijk team dat ook wat wil. Het is al een wonder dat ze van de bagger die was achtergelaten door 3D Realms iets konden maken ;)

Blizzard heeft zelf al een superstrenge QA (Quality Assurance). Geloof me, als ze het niets vinden komt het niet uit. Zie Starcraft Ghost en Warcraft Adventures. Beide geheel gecanned. Warcarft Adventures was af, maar op het allerlaatst niet uitgebracht. Zonde van het geld, maar ze hebben liever een goede naam dan een slecht imago. Blizzard == kwaliteit.
Pers heeft eerder bericht, het plebs ( :P )nog niet. Maar er gaat niet alleen pers aan boord van de beta-hypetrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Dakreal schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:33:
[...]

Voor mij tellen de graphics wel mee, maar als je alleen graphics hebt, heb je een waardeloos spel.
Ik zou bijvoorbeeld nu nog steeds met plezier diablo1 kunnen installeren en spelen, omdat de gameplay daar zo ontzettend solide was in mijn ogen.

Je doet me echter geen plezier met Crysis 1 of 2 (tried, no fun). Het is even leuk om van de plaatjes te genieten, en daarna val je terug op gameplay.. en die vind ik nogal brak.

CounterStrike was 1 van de eerste echte online shooters die veel gespeeld werd, en daarom heeft het een speciaal plekje in ons hart :)
CS heeft bij mij ook een speciaal plekje, maar het is voor mij niet de heilige graal van shooters die het voor velen is. Ik heb me destijds namelijk ook erg vermaakt met bijvoorbeeld Day of Defeat, ik vind dat zelfs een leukere/betere game dan CS! Voornamelijk omdat ik het class-based model gewoon erg tof vind.

Crysis 1 vond ik ook geen reet aan maar met Crysis 2 heb ik me toch wel vermaakt, de gameplay daarvan is sterk verbeterd ten opzichte van deel 1. Crysis 1 zie ik nog steeds als een veredelde tech demo of zoiets.

Diablo 1 en 2 vind ik ook nog steeds erg goede spellen. Hoewel ik Diablo 2 eerder zou gaan spelen dan Diablo 1 om de simpele reden dat je in deeltje 1 niet kun rennen en omdat je goud in je inventory bewaard! Bij Diablo 1 had ik altijd stapels goud in de stad liggen bij Griswold.

Ik heb een paar weken geleden nog Diablo 2 gespeeld, singleplayer en in een paar dagen normal, nightmare en hell uitgespeeld met een sorcje :)

Ik kan ook niet wachten op Diablo 3! De gameplay daarvan zal, Blizzard kennende, uitstekend zijn, hoewel de graphics wat minder vooruitstrevend zijn. Verhaal en geluid zal wel helemaal goed komen, ik hoop dat er weer een hoop herkenbare deuntjes in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

EnigmaNL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:22: Verhaal en geluid zal wel helemaal goed komen, ik hoop dat er weer een hoop herkenbare deuntjes in zitten.
Ik heb een CD met de Diablo1 en 2 soundtrack in mijn auto :S (huh! wat? ik Diablo fan?) Af en toe heerlijk om bepaalde tracks te beluisteren.

En dan heb ik het niet over de helse achtergrond herrie wanneer je in de laatste levels komt van bijvoorbeeld D1. In feite heeft de D1 soundtrack maar 1 nummer en dat is Tristram. D2 heeft er wat meer die echt als 'muziek' te bestempelen zijn i.p.v. alleen maar achtergrondgeluid.

Ik speel gitaar en de Diablo soundtrack (met name Tristram Theme natuurlijk) gemaakt door Mat Uelmen is voor de gemiddelde gitaar speler wel een behoorlijke uitdaging! Ben er ooit aan begonnen om het te leren maar erg ver kwam ik niet :P Op youtube staan een reeks aan filmpjes van amateurs die Tristram naspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Ze mogen held Brian Eno wel eens inschakelen voor de muziek voor Diablo 3. Dan gaat het echt een feest worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Als ik de Tristram theme hoor krijg ik nog altijd dat speciale gevoel terug van vroeger toen ik Diablo 1 online speelde. Kriebels!

P.s. de Tristram theme is 3 jaar mijn ringtone geweest haha.

[ Voor 19% gewijzigd door EnigmaNL op 02-09-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pheno79 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:14:
[...]

[...]
Pers heeft eerder bericht, het plebs ( :P )nog niet. Maar er gaat niet alleen pers aan boord van de beta-hypetrain.
Offtopic:

:'( De consument is uiteindelijk de gene die er voor alles betaald en ze zijn altijd als laatste aan de beurt, met faillissement crediteuren, met testen en met releases. Vooral dat als bedrijven failliet gaan, en dat de klant die al betaald had voor goederen maar niet geleverd krijgt, pas achteraan in de rij staat met schuld eisers vind ik echt het alle ergste wat er is. Ook alle prijzen worden door berekend aan de klant, als een bedrijf extra geheven wordt voor vervuiling dan word dat netjes door berekend aan de klant zodat wij weer meer betalen en het bedrijf nog steeds even veel winst maakt, of meer.

Zo dat moest ik even kwijt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Gelukkig komt elkaar naampjes noemen op het internet wel erg intelligent over he :)
Welkom in het topic trouwens ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Heerlijk, thanks voor de screenshot. Hier kan ik wel wat mensen mee voor de gek houden, haha. }) _O-

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 14:18
Ik kan echt niet meer wachten op D3.. speel sinds kort weer veel DII en ik hoop echt dat ik een beta key krijg :P wat is het slimste denken jullie om op de beta profile te zetten? mijn game pc of een hele oude pc, omdat Blizzard toch wel bekend staat om hun games op de oudste computers te kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

basketnoobj3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:55:
Ik kan echt niet meer wachten op D3.. speel sinds kort weer veel DII en ik hoop echt dat ik een beta key krijg :P wat is het slimste denken jullie om op de beta profile te zetten? mijn game pc of een hele oude pc, omdat Blizzard toch wel bekend staat om hun games op de oudste computers te kunnen draaien?
Als je het mij vraagt maakt dat geen ene moet uit. Wellicht geven ze keys uit op basis van systeemvereisten, dat weet je niet. Hoe dan ook, het blijft een lotto trekking. Ik zet in ieder geval mijn PC met de hoogste specs in mijn Beta Profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
Dakreal schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:06:
[...]

Gelukkig komt elkaar naampjes noemen op het internet wel erg intelligent over he :)
Welkom in het topic trouwens ....
Ik had al eerder gepost... Maar dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Bulls schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:57:
[...]

Offtopic:

:'( De consument is uiteindelijk de gene die er voor alles betaald en ze zijn altijd als laatste aan de beurt, met faillissement crediteuren, met testen en met releases. Vooral dat als bedrijven failliet gaan, en dat de klant die al betaald had voor goederen maar niet geleverd krijgt, pas achteraan in de rij staat met schuld eisers vind ik echt het alle ergste wat er is. Ook alle prijzen worden door berekend aan de klant, als een bedrijf extra geheven wordt voor vervuiling dan word dat netjes door berekend aan de klant zodat wij weer meer betalen en het bedrijf nog steeds even veel winst maakt, of meer.

Zo dat moest ik even kwijt. O-)
Pers is niet de eerste in deze. Alleen een bericht dat ze hun voorkeursaccount moeten doorgeven. De beta begint voor iedereen op dezelfde dag :P Alleen is de pers wat zekerder van een plaatsje. Die moet uiteindelijk de consument warm krijgen. Ook de mensen die nog onbekend zijn met Diablo ;) Dat de diehards hier een key willen gelooft Blizzard vast, maar we zijn ook allemaal "day one buyers". Dus ietsie mindere prio :)
Blizzard heeft natuurlijk allang een idee wat de specs ongeveer zouden moeten zijn. De laagste van jou kan daaronder liggen, dan ben je meteen al gefilterd in de nope-hoek.

Voor de rest is het geheel onbekend hoe ze selecteren.

[ Voor 21% gewijzigd door Pheno79 op 02-09-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Het blijft een gok. Het lijkt me dat je iets meer kans maakt met exotische hardware dan met top-of-the-line hardware die iedereen heeft. Maar oude of te exotische hardware zal vast ook weer niet snel gekozen worden.

Ik heb er zelf ieder geval voor gekozen om mijn MacBook Pro met Lion te gebruiken i.p.v. mijn Windows PC met Vista.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
OkkE schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:04:
[...]

Het blijft een gok. Het lijkt me dat je iets meer kans maakt met exotische hardware dan met top-of-the-line hardware die iedereen heeft. Maar oude of the exotische hardware zal vast ook weer niet snel gekozen worden.

Ik heb er zelf ieder geval voor gekozen om mijn MacBook Pro met Lion te gebruiken i.p.v. mijn Windows PC met Vista.
wel slim om je mac er op te zetten, er zullen misschien maar 1/10 van de mensen die D3 kopen een mac gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Volgens mij zijn dit geen PS screens, http://imgur.com/a/gZJPB#0qcRb _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_q6lLf8Y8Mo]

[ Voor 28% gewijzigd door Pedr0 op 02-09-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
netjes! vind alleen het main menu niet zo mooi, met die blauwe letters, het is nog in alpha/beta ofc maar ik hoop dat ze daar nog iets mooiers van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Whoa, nice! Maar kunnen die ook niet van Gamescom zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
I can prove this guy infact worked for blizzard and would be in the family/friends alpha pm me on youtube
TheMinecraftfan23 (23 minuten geleden) Dude why break NDA ;( please dont get caught :P

add me on alpha;
reacties van mensen, hij heeft wss bij Blizzard gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik moet het eerst nog zien....we moeten even wachten op een Blue response!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pheno79 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:02:
[...]
Pers is niet de eerste in deze. Alleen een bericht dat ze hun voorkeursaccount moeten doorgeven. De beta begint voor iedereen op dezelfde dag :P Alleen is de pers wat zekerder van een plaatsje. Die moet uiteindelijk de consument warm krijgen. Ook de mensen die nog onbekend zijn met Diablo ;) Dat de diehards hier een key willen gelooft Blizzard vast, maar we zijn ook allemaal "day one buyers". Dus ietsie mindere prio :)
Daar heb je wel een goed punt.

Wat ik me ook afvraag is hoeveel "nieuwe" gamers die D3 gaan kopen het naar 1 playtrough voor gezien houden. Kijk ons diehards die weten dat je Diablo tot in de treuren overnieuw kan spelen en dat het pas echt leuk word op latere moeilijkheidsgraden qua items en uitdaging, maar ik kan me nog wel herinneren uit het Titan Quest topic, "Ja heb je het spel uit gespeeld moet je alles helemaal weer opnieuw doen!" 8)7
Zulke games als dit zijn niet gemaakt om 1x te spelen en dan op de plank weg te zetten zoals een gemiddelde singleplayer shooter.

Ik wacht nu al op de berichten van nieuwkomers: This game is fucking short! I want my moneyz back! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Ik hoop voor um dat ie een dikke bankrekening heeft als het onder NDA valt ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cool! Vooral die screens, nu komt het wel heel dichtbij!

En dan nog beweren mensen dat er geen sfeer zit in D3:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QqYm3.jpg

En deze dan, lekker grimmig:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SBCqg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hij heeft bij Blizzard gewerkt en zit waarschijnlijk in de F&F Beta....die dus begonnen is?
http://www.linkedin.com/pub/joshua-shields/30/330/7b0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Pheno79 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:02:
[...]

Blizzard heeft natuurlijk allang een idee wat de specs ongeveer zouden moeten zijn. De laagste van jou kan daaronder liggen, dan ben je meteen al gefilterd in de nope-hoek.

Voor de rest is het geheel onbekend hoe ze selecteren.
Die vraag (ik heb ook meerdere configs waar beta op zou kunnen draaien tot mijn beschikking) had ik eigenlijk op het beta forum willen vragen. Echter lukt me niet daar te posten met enkel mijn LOD key. we zien wel.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Pedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:27:
Hij heeft bij Blizzard gewerkt en zit waarschijnlijk in de F&F Beta....die dus begonnen is?
http://www.linkedin.com/pub/joshua-shields/30/330/7b0
wat toch al bekend dat de F&F begonnen was? echter is dat een alpha die volgens mij al een aantal maanden aan de gang is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
basketnoobj3 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:28:
[...]

wat toch al bekend dat de F&F begonnen was? echter is dat een alpha die volgens mij al een aantal maanden aan de gang is
Dat was helemaal niet bekend......de F&F was helemaal niet begonnen namelijk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
Pedr0 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:32:
[...]

Dat was helemaal niet bekend......de F&F was helemaal niet begonnen namelijk? ;)
oh sorry mijn fout dan, ik dacht dat ik het op MMO-champion had gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat die F&F alpha al maanden aan de gang was. En dat lijkt me wel als de beta er al aankomt...

Edit: dit kan natuurlijk de F&F beta zijn die meestal iets voor de closed/open beta van start gaat. Al met al begint het nu toch wel duidelijk vorm aan te nemen :9

[ Voor 39% gewijzigd door randomice op 02-09-2011 11:46 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bashiok on Chat Channels and Guild Support

Bashiok: Chat channels are in, and working. They’re more like the Diablo II IRC style than the individual chat windows like StarCraft II has.

Having ways for friends and acquaintances to create social groups has been in the long term plans of the new Battle.net for some time. Whether they’re called clans or not is a smaller detail. It’s just getting the time to work on adding in those types of want-to-have features. Almost assuredly not for the launch of the game, but hopefully at some point in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Character creation screen filmpje: http://youtu.be/_q6lLf8Y8Mo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Kan zijn dat dat al bekend was en dat ik eroverheen gelezen heb, maar deze ss van meneer Shields vind ik ook wel interessant:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N7FAH.jpg

Je kunt dus een volledig invite only game aanmaken (dus ook solo spelen als je niemand uitnodigd), open for friends of volledig public, klinkt als een erg prettig systeem, vooral dat je gewoon een game kunt maken en alleen je vrienden kunnen joinen wanneer ze willen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:04:
[...]

Het blijft een gok. Het lijkt me dat je iets meer kans maakt met exotische hardware dan met top-of-the-line hardware die iedereen heeft. Maar oude of te exotische hardware zal vast ook weer niet snel gekozen worden.

Is de beta niet vooral bedoeld om de servers te testen en Battle.net?
Ik neem aan dat Blizz zelf ook al wel heeft getest met allerlei verschillende hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Laatst online: 12-04 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:55:
[...]

Is de beta niet vooral bedoeld om de servers te testen en Battle.net?
Ik neem aan dat Blizz zelf ook al wel heeft getest met allerlei verschillende hardware.
Dat ook natuurlijk. Maar toch wil je zoveel mogelijk combinaties van hardware/OS'en/drivers/etc. hebben in je beta om rare conflicterende dingen zo vroeg mogelijk eruit te zuiveren.

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja, deze beta kan je totaal niet vergelijken met de SC2 beta. De D3 beta zal voornamelijk gericht zijn op de server/client hardware!

Maar dit wisten we allemaal al........ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Oh >_< gewoon overheen gekeken.

Ziet er allemaal erg gelikt uit, lekker sfeertje ook op die screenshots.
En aanmaken van games (Invite only, Friends only, public) lijkt me ook prima werken!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.