[PC] Diablo 3 - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 46.715 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Net een Battle.net account aangemaakt, mijn diablo codes geregistreerd en me aangemeld voor de beta. Je weet maar nooit of ze willen weten of het op een c-50 netbook ook draait ;). Wel verleidelijk om diablo 2 nu te downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 02:02

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Diablow schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:37:
Net een Battle.net account aangemaakt, mijn diablo codes geregistreerd en me aangemeld voor de beta. Je weet maar nooit of ze willen weten of het op een c-50 netbook ook draait ;). Wel verleidelijk om diablo 2 nu te downloaden...
Gewoon doen :) Kan je de lore van Diablo weer mooi opfrissen, en alle gossip van Deckard Cain luisteren :) Brengt je mooi in de sfeer van D3 dadelijk!

[ Voor 0% gewijzigd door DeathTrail op 26-08-2011 15:53 . Reden: kleine typo ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Ja dat wel, ware het niet dat ik eigenlijk aan mijn scriptie moet werken, en ik het erg fijn zou vinden om mijn scriptie af te hebben voordat Diablo 3 uit komt. Dan kan ik daarna lekker veel spelen, en af en toe eens solliciteren, als ik mijn scriptie niet af heb voordat Diablo 3 uit komt ben ik bang dat ik hem nooit af zal krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Diablow schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:37:
Ik had tot voor kort nog XP draaien, maar laatst overgegaan op W7, wellicht had ik meer kans om geselecteerd te worden met mijn xp specs maargoed :D Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Bulls schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Ik had tot voor kort nog XP draaien, maar laatst overgegaan op W7, wellicht had ik meer kans om geselecteerd te worden met mijn xp specs maargoed :D Je weet maar nooit.
Daar is een makkelijke oplossing voor:

Ga naar je oom/tante/oma/weet ik veel op bezoek, start de battlenet opt-in beta app en laat daar je specs updaten :)

Zat er ook aan te denken, maar heb gewoon eerlijk m'n eigen pc-tje ingeschreven :)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

DeathTrail schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:26:
[...]

Daar is een makkelijke oplossing voor:

Ga naar je oom/tante/oma/weet ik veel op bezoek, start de battlenet opt-in beta app en laat daar je specs updaten :)

Zat er ook aan te denken, maar heb gewoon eerlijk m'n eigen pc-tje ingeschreven :)
Ik dacht zo ook meer kans te maken door de specs van mijn laptop door te geven maar aangezien ik mijn WoW, SCII en Diablo 2 al bij mijn Battle.net aan had gegeven had ik niets meer om op dat andere account toe te voegen. En dus geen tweede kans want geen game om toe te voegen want zonder game geen beta inschrijving.

Ik hoop aan de ene kant de beta te mogen spelen maar aan de andere kant weet ik niet of het zo leuk is om twee weken te mogen spelen en vervolgens weer een maandje of wat niet te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:22:
[...]

Ik dacht zo ook meer kans te maken door de specs van mijn laptop door te geven maar aangezien ik mijn WoW, SCII en Diablo 2 al bij mijn Battle.net aan had gegeven had ik niets meer om op dat andere account toe te voegen. En dus geen tweede kans want geen game om toe te voegen want zonder game geen beta inschrijving.

Ik hoop aan de ene kant de beta te mogen spelen maar aan de andere kant weet ik niet of het zo leuk is om twee weken te mogen spelen en vervolgens weer een maandje of wat niet te kunnen spelen.
Gewoon 2 week 24/7 spelen helemaal grijs tot op het bot kapot draaien _/-\o_ En als de game dan eindelijk uit komt, is het begin stuk geen reet meer aan omdat je het tot in de treuren hebt uitgekauwd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een geluk dat je maar een klein deel van Diablo mag spelen in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Blue Post!!

We'd just like to make it clear that the we have NOT announced the start of the beat test yet, and any emails we have sent out about the beta to fansites and the media are merely to ensure they are aware of its approach.

We know you're all excited about the beta (we are too!) but please be super careful right now in regards to phishing and scam emails.

Remember, Blizzard will never ask for your password in emails.

If you're lucky enough to be selected for participation in the beta test, the email you'll receive will not require you to click any links.

The safest way to check in you have beta access is to sign in to your account at www.battle.net and look for a Diablo III Beta license as one of your game licenses. You will also be able to download the beta from there.

Make sure you're eligible to participate in the Diablo III beta by setting up a Beta Profile on your Battle.net account. Need instructions? Here you go :)
http://eu.blizzard.com/su...icleId=37552&pageNumber=1

Keep you eye on the front page of the Diablo Community site for future announcements about the beta.

en nog ff een vid om het nog is te horen :)

YouTube: Kanaal van ForceSC2strategy - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:52:

[...]
Make sure you're eligible to participate in the Diablo III beta by setting up a Beta Profile on your Battle.net account. Need instructions? Here you go :)
http://eu.blizzard.com/su...icleId=37552&pageNumber=1
[...]
Er staat daar nergens of je een game moet toegevoegd hebben om van de beta gebruik te mogen maken.
Ik heb wel een 2e account die ik nog had van eerder een extra D2 aan toe gevoegd, maar heb helaas niet getest of je zonder game ook beta kan opt innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kon zonder game toe te voegen geen beta opties kiezen. Maar wellicht dat voor de pers andere regels gelden om zoveel mogelijk publiciteit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Je moet een game hebben, maar Diablo 2 voldoet ook. Dat heb ik ook gedaan, je zou het ook voor een tientje kunnen kopen om kans te maken op de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 22:03

The Chosen One

Zie signature!

Nou... geen idee wie het eigenlijk allemaal leest maar er is weer een nieuw hoofstukje in het chapter Diablo 3 zeikers...

http://www.amazon.com/Dia...2#CustomerDiscussionsNRPB

(als je nog wilt reageren een amazon.co.uk account werkt ook op .com, wat meer 'positieve feedback' zou leuk zijn :P)

Blabla.... Blizzard hates the navy and doesn't respect their work they do for the country because they can't play offline bla bla bla...

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 27-08-2011 11:36 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alsof Blizzard hun hele beleid om zouden moeten gooien voor de Amerikaanse marine. Lopen ze ook te zeiken dat ze geen MMO's als WoW en BF kunnen spelen?
Het altijd online zijn brengt helaas nadelen mee maar het is niet voor niets dat Blizzard dat doet en ik vrees dat over enkele jaren vrijwel elke game online only is door de piraterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Games die je echt wil hebben koop je toch wel, en tegenwoordig is iedereen wel standaard online.
Die mensen lopen gewoon te zeiken om het zeiken. En gelukkig word er niet veel geluisterd. Als alle developers naar de "fans" zullen luisteren dan krijg je echt een draak van een spel.

Mag trouwens hopen dat ze nooit een Diablo Universe MMO gaan maken, want dat haalt de hele charme weg omdat je dan weer semi turn-based bezig gaat met al die slome attacks en skills in een mmo. En als ze wel een Diablo MMO gaan maken moet het zoals Path of Exile gaan. Gewoon hack & slash fast paced maar wel de mmo grote van de wereld en andere mensen+ interactie.

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 27-08-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik ben één van mijn 3 (!) aangeschafte Diablo II + LOD-setjes maar weer eens aan het installeren, in afwachting van DIII.

Ik kan echt niet meer wachten... :')

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als iemand nog zin heeft om een stukje te typen (in Engels) dan wil ik het daar ook wel posten. Die gasten kunnen me echt geen zak boeien en Blizzard zal er echt 0,0 van merken van die paar gasten die de game niet kopen (volgens hun) maar soms is het wel leuk om je tijd een beetje te verdoen. :P

[ Voor 19% gewijzigd door The Chosen One op 27-08-2011 14:54 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ja idd, als je niet eens bent met het product dan koop je het toch niet? Ga dan ook niet lopen jammeren.
Alsof je ook forums vol gaat klagen als een bepaald model auto geen airco heeft of geen cabrio versie van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Vind het ook zo arrogant om te zeggen dat Blizzard rekening moet houden met de navy en militairy overseas (Irak/Afghanistan) omdat ze daar geen internet hebben en ze hun leven geven voor het land. Soms ook wel trouwens voor contact met thuis al dan niet supergoed of betrouwbaar maar ja.
En van alle militairen die er zijn koopt <5% de game misschien? En dan ben ik nog super positief denk ik.
Ze doen echt net alsof elke militair daar met een computer/laptop rondloopt en de game gaat kopen. :P

edit; Ik zoek wat echte informatie/quote/websites die echt uitleggen hoe dupen mogelijk werd in Diablo 2, dus dat singleplayer multiplayer ging beinvloden door hackers en zo die exploits vonden daardoor en zo.

"The D3 Team has said they will be able to control and eliminate duping in Diablo III, thanks to the improved client/server technology they've perfected during their years running World of WarCraft."

En dan dus een stuk over hoe Diablo 2 dat dus niet (helemaal) had en dus zorgde voor wat er was.

Keer die noob op amazon forum de mond dichtsnoeren...

[ Voor 37% gewijzigd door The Chosen One op 27-08-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:51
The Chosen One schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 16:18:
edit; Ik zoek wat echte informatie/quote/websites die echt uitleggen hoe dupen mogelijk werd in Diablo 2, dus dat singleplayer multiplayer ging beinvloden door hackers en zo die exploits vonden daardoor en zo.

"The D3 Team has said they will be able to control and eliminate duping in Diablo III, thanks to the improved client/server technology they've perfected during their years running World of WarCraft."

En dan dus een stuk over hoe Diablo 2 dat dus niet (helemaal) had en dus zorgde voor wat er was.

Keer die noob op amazon forum de mond dichtsnoeren...
Dupen was mogelijk in Diablo 2 allereerst via een alouds concept wat velen van ons haten binnen onze games. Lag.

Hoe gaat het in zijn werk?

De server lagged als een gek, en priorities liggen verdeeld binnen de server software. Je dropped een item, client side ben je deze nu kwijt, echter de server heeft dit nog niet verwerkt. Vervolgens disconnect je jezelf. Je character wordt nu gesaved, inclusief de inventory welk je volgens de server hebt (met de dropped item nog steeds in je inventory). Enige tijd later registreerd de server de drop, maar heeft niet langer een character om deze drop vandaan te halen. Je logged in, je duped items liggen nog voor het oprapen, en voilá, 1 + 1 = 2.

Het verkrijgen van voldoende server lag hiervoor was het grootste probleem, maar op een gegeven moment zijn daar tools voor ontwikkeld waarbij ik de exacte werking niet ken, maar ik denk dat het een soort DDOS principe is. Dit soort tools zijn in de laatste patches geloof ik veelal de wereld uitgeholpen.

Het verschil in D3 zal waarschijnlijk vrij simplistisch zijn van aard, maar qua uitvoerbaarheid iets wat 10 jaar geleden voor de hardware destijds een stuk belastender was. Ieder item een owner toekennen, en die data meezenden bij een drop. Doordat je characters op battle.net gestored zijn kunnen ze dan alsnog gemakkelijk als je offline bent, de item gewoon uit je inventory doen verdwijnen.

Een tweede optie, welk niet zozeer duping is maar item generation, heeft in diablo 2 ook enige tijd gewerkt. Maar zeker gezien blizzard steeds vaker scanned voor software welk je draait en de syntax voor unique code identifiers van Blizzard niet bekend is is item generation altijd al vrij onverstandig geweest en zal het binnen diablo 3 eigenlijk al helemaal geen optie worden :p. Maar in theorie komt item generation er op neer dat je specifieke client-server interacties faked, en zo bijv. doorgeeft dat ipv het doen droppen van 'cheap ordinary silver ring' je 'epic ring of the fire breathing drake' dropped.

Dit zijn allebei zaken waarmee ze binnen WoW voldoende ervaring hebben opgedaan om tegen te gaan, en met uitzondering van de regel zo nu en dan als er ergens toch even een commando wordt opgegeten zal duping in d3 zo goed als verleden tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Elk item kan ook een eigen serienummer krijgen, en dat in een database opslaan aan wie het op dat moment toe behoort. Zelfs als er dan meerdere dezelfde items zijn hebben ze alsnog een eigen nummer. Op die manier is het ook vrij simpel om te bepalen waar een item zich op elk moment bevindt. En mocht het toch voorkomen dat er door lag ergens 2 dezelfde itemnummers zijn dan wordt één gewoon vernietigd. Aangezien alle characters toch op B.net blijven valt dat ook makkelijk te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Bulls schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:35:
Elk item kan ook een eigen serienummer krijgen, en dat in een database opslaan aan wie het op dat moment toe behoort. Zelfs als er dan meerdere dezelfde items zijn hebben ze alsnog een eigen nummer. Op die manier is het ook vrij simpel om te bepalen waar een item zich op elk moment bevindt. En mocht het toch voorkomen dat er door lag ergens 2 dezelfde itemnummers zijn dan wordt één gewoon vernietigd. Aangezien alle characters toch op B.net blijven valt dat ook makkelijk te checken.
Yep, die eerste zin is precies wat ik bedoelde. Tien jaar geleden was dit database technisch en netwerk technisch gewoon een stuk lastiger dan wat het nu is.

Ik denk verder niet dat als er op een gegeven moment door lag een extra item gegeneerd wordt welk er niet behoort te zijn dat Blizzard deze vernietigd. Je kunt hiermee namelijk spelers duperen. Stel bijv. een scenario waarin item x in de AH op staat, en met 0.1 sec resterend gekocht wordt. Op dat moment heeft de server een hickup. Geld wordt gecashed, verkoper krijgt geld, koper krijgt zijn item en tegelijkertijd gaat een check niet geheel succesvol en krijgt de verkoper tevens de item geretourneerd.

Dit is mij in jaren van WoW één keer overkomen, waarbij ik het item terug kreeg, plus het verkoop bedrag bijgeleverd. En ik ga er vanuit dat de koper zijn item ook wel gehad zal hebben (alhoewel ik dat niet zeker weet).

Wordt in dat geval het duped item gewist, bestaat de kans dat de verkeerde gewist wordt. En als het niet direct gebeurt, bestaat de kans dat het onterecht bestaande item reeds verder doorverkocht is, die speler zijn gold kwijt is (of RL cash) en vervolgens Blizzard zijn item delete.

Pas bij detectie van systematische dupes zullen ze waarschijnlijk optreden, maar ook dan betwijfel ik hoeveel van dat alles volledig geautomatiseerd zal gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bij Entropia worden alle betrokken accounts dan gelocked en word er terug gerekend waar het fout is gegaan, op die manier kan toch het nep-item gewist worden.

Mij staat ook iets bij dat runes geduped werden in D2 en die moest je snel in rune-words verwerken anders werden ze met een rollback weg gehaald ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Ja, als je een runeword maakt kreeg het item en nieuw nummer, en was je item dus legit, dus veilig geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Singleplayer in this case (Diablo 2) means that all of the game systems were also offline (duh) so that the entire game could be played. Online used a slightly different system but it wasn't like a MMO system just yet. With Diablo 3 they are moving to that direction to have more things controlled/generated by the online servers and thus making duping and such harder/impossible (I'm not as smart as the dev's of Blizzard. ;P)

Because Diablo 2 was

1. partly singleplayer (as in real offlline) and mainly because 2. the technology and knowledge wasn't at the level it is now and 3. Diablo 1 just didn't have a multiplayer with such a economy online that ended up mudified made Diablo 2 have the seperate systems. But because of that it wasn't all online yet people could use that factor to still influence and exploit certain factors.

Ofcourse people don't go into singleplayer, use a item/character editor and copy items and then transfer them online. Its because of the offline system that they can influence the "partly" (as in technical/game generated parts) online system. And because Diablo 3 is online only that can't/shouldn't (game aint out yet but Blizzard has had tons of experience with Diablo 2/SC2/WoW) happen anymore.
Over hoe dupen mogelijk was in Diablo 2. Klopt dat (een beetje) zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-05 16:42
Niet alleen word dupen / cheaten moeilijker, er is nog een ander voordeel.

Als er bugs zitten in de werking van het spel, bijvoorbeeld er spawen te wijnig monsters, hoef je alleen de servers te patchen. Omdat deze code niet in de client zit, hoef je de client niet te patchen waardoor je dus minder patches hoeft te downloaden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 17:36

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik denk dat het DL'en van patches veel mensen een rotzorg zal zijn. Blizzard heeft nooit heel veel patches moeten uitbrengen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mwah toch wel redelijk wat hoor, geeft niet. Alle verbeteringen zijn welkom.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Juist, ik juich en update altijd toe, omdat er dan weer nieuwe content komt en fixes. Behalve als ze iets totaal kapot nerven zoals met Battlefield 2 ooit, hadden ze de Black Hawk totaal vernaggelt, en de homingmissles 100% raak kans gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
TrailBlazer schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:19:
Ik denk dat het DL'en van patches veel mensen een rotzorg zal zijn. Blizzard heeft nooit heel veel patches moeten uitbrengen volgens mij.
Zeker met de huidige launchers welk ze al gebruiken voor WoW en SC2 zal frequent patchen een non-issue zijn. Vaker patchen in kleine hoeveelheden zal mogelijk alleen nog maar wenselijker worden, dan merk je het vrijwel niet dat je nog aan het patchen bent. Security issues kunnen daarmee dus heel snel verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
psychodude schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:22:
[...]

Zeker met de huidige launchers welk ze al gebruiken voor WoW en SC2 zal frequent patchen een non-issue zijn. Vaker patchen in kleine hoeveelheden zal mogelijk alleen nog maar wenselijker worden, dan merk je het vrijwel niet dat je nog aan het patchen bent. Security issues kunnen daarmee dus heel snel verholpen worden.
security issues patchen is een goed idee

alleen waar ik bang voor ben, is dat ze in de begin maanden van d3, keer op keer classes/skills/droprates gaan veranderen

Dit gebeurde bij WoW ook regelmatig en dat vond ik zo verschrikkelijk irritant

Zelfs nu nog lopen ze met SC2 constant "balans problemen" te verhelpen

gaan ze nu weer de blue flame nerfen, pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heeft iemand al nieuwe youtube vids van de beta gespot ergens? heb even zitten zoeken, maar so far nog niets :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Dakreal schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:32:
Heeft iemand al nieuwe youtube vids van de beta gespot ergens? heb even zitten zoeken, maar so far nog niets :(
Beta is dan ook nog niet begonnen:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/2592320049?page=9#179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Dakreal schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:32:
Waarom zou die er al zijn? Er is alleen een bericht naar media gestuurd dat ze hun voorkeursaccount moeten opgeven? Dan is het er nog niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Aangezien er nog geen nieuws over Diablo is en niemand me (hoop ik) nog zat is weer een nieuw hoofdstukje. 8)7

De - stukjes komen van een quote van Blizzard zelf.

Gepost door J. Best;

- This is not too unlike World of Warcraft where the world itself,

Basically, they were trying to make diablo 3 into a crippled watered down mmo. making it just a MO game. No one wants diablo 3 to resemble WOW. i sure don't because i totally despise WOW.

- but things like monster randomization, dungeon randomization, item drops, the outcomes of combat, among others, are all handled and verified by the client talking to the server, and vice versa.

that can be coded to do that offline also, not very hard, just if your lazy you dont want to put features into a game.

- We've learned a lot from this type of architecture from World of Warcraft, and the added security and oversight it provides. It allows a great deal of control over the game at all times for all players

security has nothing to do with diablo 3, closed battlenet was 100% secure from non closed net characters, i have stated that many times over.

- so if we know there's an issue or bug we can usually address it right then and there through a live hotfix.

its called connect to battlenet to get any fixes, or goto their site and download them, problem solved yet again.

- While there's never a fool proof solution to stopping hack and cheats, we've found that a strict client/server architecture is a huge barrier for their development and use.

no one cares if there is a ability to cheat on lan or offline, and you cannot cheat on a server/client based closed battlenet feature short of illegal hacking activity onto their own servers.

- Ultimately we made the decision to make the game client/server based because of the security and quality it can provide to those playing, and as a bonus it reinforces a lot of our ideals for a thriving online community."

thats a crock of crap and they and everyone knows it.

- it has nothing to do at all with increased security and preventing from the same thing happening again that happened with Diablo 2. Nothing at all!

you must believe everything anyone tells ya.

-----

Die kerel gelooft echt dat Diablo 2 closed nooit problemen heeft gekend van wat voor soort (dupes, bots, mapphack) dan ook en dat Diablo 3 precies hetzelfde maken de heilige graal is. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dat mensen nog zo door blijven ranten over de online only. Ik had eerder problemen met de RMAH en de afwezigheid van skillpoints en keuzes, maar dat je online moet zijn heb ik nooit een probleem gevonden. Inmiddels ben ik al over de RMAH en skills heen, dus heb ik geen enkel probleem met D3 hoe hij nu zal worden.

Ik denk dat die mensen die aan het zeuren zijn over het altijd online moeten zijn, het spel willen downloaden zonder te kopen, en daarom boos zijn dat ze hem dan niet gecracked kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:15
Het enige wat ik hoop is dat er genoeg variatie is in chars. Niet elke palladin heeft hammers en niet elke sorc heeft blizz in diablo 2. Gekke builds maken is ook altijd leuk geweest in Diablo 2. Hoop dat de variatie nog groter wordt in diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Skillrunes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta er niet eens van te kijken dat er een hoop lopen te zeiken om te zeiken omdat ze eigenlijk nooit last zullen hebben van dat altijd online moeten zijn. Straks als Diablo 3 uit is hoor je er niemand meer over.
In een beetje hotel heb je tegenwoordig internet en op campings ook steeds meer (tenzij je in de bush gaat kamperen). En hoeveel mensen zitten er nu daadwerkelijk met een laptop op schoot in de trein te gamen (als je dan al fatsoenlijk je moves kunt maken op je touchpad en met de toetsen)?

Ik hoorde daarstraks die meneer van Torchlight 2 in een gamescon filmpje vertellen dat ze geen "altijd online" modus hebben en dat je bij hun met een karakter zowel alleen als online kunt spelen. Leverde meteen commentaar op van een aantal dat je dus offline de boel kunt hacken en dan daarna online met een karakter voorzien van ubergear kunt gaan spelen. Het is dus maar net hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedHat schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:59:
Het enige wat ik hoop is dat er genoeg variatie is in chars. Niet elke palladin heeft hammers en niet elke sorc heeft blizz in diablo 2. Gekke builds maken is ook altijd leuk geweest in Diablo 2. Hoop dat de variatie nog groter wordt in diablo 3.
Je kunt sowieso al met behulp van de skills en passives een agressieve of een defensieve build maken. Of je probeert een gulden middenweg te kiezen.
Daarnaast kun je met de runes ook aanpassingen verrichten. Bij de Wizard kun je met de juiste rune bijvoorbeeld een spell zo aanpassen dat ie extra damage doet op één mob en met een andere rune doe je minder damage maar tref je met die spell meerdere mobs.

Ik denk dat het niet zo moeilijk is om verschillende builds te maken, vooral omdat ik teveel interessante skills heb gezien, meer dan de 6 die je kunt plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

http://www.amazon.com/Dia...H#CustomerDiscussionsNRPB

Zie laatste 3/4 posts.

Zal ik nu ophouden of vinden nog meer mensen naast mij deze soap vermakelijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
The Chosen One schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:39:
http://www.amazon.com/Dia...H#CustomerDiscussionsNRPB

Zie laatste 3/4 posts.

Zal ik nu ophouden of vinden nog meer mensen naast mij deze soap vermakelijk? :+
Ik snap niet dat Blizzard serieus ingaat op die whiners :O Als ze maar lang genoeg blijven mekkeren veranderd er misschien wel iets, en als ze eenmaal toegeven aan zulk gedrag is het net als met kleine kinderen.
Ik hoop dat Blizzard verstandig blijft, en niets toegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, wat ik iets hierboven al aangaf heeft het nadelen met een offline versie ten aanzien van hacks tenzij je ervoor zorgt dat er onderscheid is tussen de karakters voor online en offline. Als je ervoor zorgt dat items van de offline versie niet in de online versie terecht kunnen komen is er weinig aan de hand. Ik geloof echter niet dat Blizzard nog van gedachte veranderd, ook vanwege de piraterij.

Maar ik vraag me af hoeveel verkopen dit gaat schelen voor Blizzard, ik geloof niet dat Torchlight hierdoor extra veel verkopen gaat krijgen want er zit toch wel wat verschil tussen beide games in beleving door de cartoony steil van Torchlight. Torchlight is best leuk maar door de stijl is voor mij persoonlijk de beleving toch net even wat minder intens. Als het er op aan komt kopen die mensen toch gewoon Diablo als ze dat al een tijd van plan waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417061

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar dit nieuwe deel van de Diablo serie is voor mij stijve plasser materiaal. Mijn maten nemen allemaal 2 weken vrij en sluiten zichzelf op om Blizzard in al zijn genialiteit te aanbidden. Altaren worden met foto's en screenshots versierd. Dikke kerk kaarsen geven het gevoel dat er iets spiritueels gaat gebeuren. De kaarsen worden nog niet aangestoken. Dat is godslastering naar de Diablo goden. Als je er voorbij loopt moet er even eerbied aan de makers worden gemaakt anders krijg je klappen.
De wereld is goed voor een gamer nu. Mot nog ietsje beter worden door de Beta. Diablo is geen spel. het is een godsdienst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Aanbidden of vereren is mij iets teveel, maar inderdaad ik kijk naar niets anders zoveel uit als naar de D3 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Diablo is op zich een hele saaie game. Je doet constant hetzelfde en als je de game uitgespeeld hebt begin je weer opnieuw. :P
Ben je dat zat pak je een nieuwe char en doe je alles weer opnieuw. :P

Maar toch blijf je het doen en blijf je het doen. :P

Diablo 3 zorgt voor zoveel meer opties en mogelijkheden dat ik denk dat Diablo 3 nog wel eens 10-20 jaar mee zou kunnen gaan. Vooral als er nog 2 expansions komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk naar zowel BF3 als Diablo 3 uit. Voor BF3 neem ik echter maar twee dagen vrij, voor Diablo 3 minstens een week. Ik moet namelijk nog 3 weken vrij nemen dit jaar en Diablo lijkt me een mooie reden maar dan moet de game niet net voor kerst uitkomen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
The Chosen One schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:07:
Diablo is op zich een hele saaie game. Je doet constant hetzelfde en als je de game uitgespeeld hebt begin je weer opnieuw. :P

Maar toch blijf je het doen en blijf je het doen. :P

Diablo 3 zorgt voor zoveel meer opties en mogelijkheden dat ik denk dat Diablo 3 nog wel eens 10-20 jaar mee zou kunnen gaan. Vooral als er nog 2 expansions komen.
Noem eens een game die niet hetzelfde doet? Alle games zijn op deze manier gemaakt, denk aan WoW/Starcraft, of een andere uitgever: Call of Duty of Battlefield, het is allemaal constant hetzelfde, en als je een nieuw lvl heb bereikt, doe je weer hetzelfde (prestige ofzo)

Tegenwoordig is dat gewoon de game markt, dat heeft niets met Diablo te maken, maar meer met de games van tegenwoordig :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Psychologie heet dat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

:) dan is Diablo de Freud van de games want hoeveel mensen nemen er verlof speciaal voor Diablo 3?
de opvolger van een game die ondertussen al een goeie 10 jaar oud is
het is een game waar volgens mij wereldwijd het hardst wordt naar uitgekeken als je alle fora leest
en over psychologie gesproken
kunnen we geen wedstrijdje organiseren? om het eerst een perfect gem :)
ik wil niet weten hoeveel lvl1 gems je nodig hebt om het laatste stadium te bereiken
maar net zoals levelen is het denk ik wel verslavend voor je brein

.. even my grandmother awaits feverishly the release of Diablo 3 .. ;)
Christmas 2011 = Hell freezes over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Anoniem: 399205 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:10:
:) dan is Diablo de Freud van de games want hoeveel mensen nemen er verlof speciaal voor Diablo 3?
het is een game waar volgens mij wereldwijd het hardst wordt naar uitgekeken als je alle fora leest
en over psychologie gesproken
kunnen we geen wedstrijdje organiseren? om het eerst een perfect gem :)
ik wil niet weten hoeveel lvl1 gems je nodig hebt om het laatste stadium te bereiken
maar net zoals levelen is het denk ik wel verslavend voor je brein

.. even my grandmother awaits feverishly the release of Diablo 3 .. ;)
Christmas 2011 = Hell freezes over
Gems vind je tot lvl 5. Gaan door tot lvl 14. Je zal, als ik het goed bereken, dus 19.683 (3^9) level 5 gems moeten vinden om één lvl 14 te kunnen maken. Happy hunting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 11:03

flessuh

Set sail for fail!

The Chosen One schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:07:
is het niet zo dat daarom de levels random zijn? dus elke keer dat je er in gaat is het weer anders, het spel blijft hetzelfde, maar het terrein varieert, dus geeft toch iets meer replay-value

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Anoniem: 67853 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:41:
[...]

Gems vind je tot lvl 5. Gaan door tot lvl 14. Je zal, als ik het goed bereken, dus 19.683 (3^9) level 5 gems moeten vinden om één lvl 14 te kunnen maken. Happy hunting
Lol ik denk dat ik een andere artisan kies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nadser schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:46:
[...]

Lol ik denk dat ik een andere artisan kies ;)
Volgens mij heb je voor gems geen artisans, alleen om items te craften. Gems kun je samenvoegen in je "insert new cube name"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Dat ie maar rap uitkomt zodat ik terug kan gamen... Na DII geen enkele game langer dan een week gespeeld.
Er is toch niets zo verslavend als de diablo game play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Ja dat begrijp ik, maar ik neem geen juweler ;) daar zal je wel gems voor nodig hebben denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Het zal heus niet zijn dat de ene artisan 10x makkelijker te levelen is als de ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
voor diablo 3 release neem ik zowiezo 1 week en mogelijk 2 weken vakantie. Ligt eraan hoe druk het op werk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:41:
[...]
ik weet dat je ze tot lvl 5 vindt maar om 1 perfect enkel uit lvl 1 gems te maken klinkt het nog impressionanter

4.782.969 :) lol big time
maar zoals je hieronder kan lezen
19.683 lijkt me beter, ik denk dat de eerste 4 lvl gems just crap is die veel zal droppen

quote bashiok on gems from opening post
"The gem-to-gem upgrade intent is not to have these huge gaps where you feel like you’re lame unless you have level 14 gems in every slot, but as a long term goal for the hardcore min/maxers and PvPers who are going to be playing for a long time and be able to work toward those goals. It’s something you can put a little time into just by upgrading the gems you pick up during normal play, so you’re constantly able to keep working toward the goal of crating a level 14 gem.

Also the trading game and millions of people playing for months is going to make them a lot more attainable than they may seem when throwing out numbers like 19,000. smile

Gems do stack. Right now it’s 10 but that could go up as we see fit. They have a good chance of being used in other ways aside from simply being socketed, something that would siphon them out of the economy. Maybe crafting. We like them remaining as something you have to visit the Jeweler artisan to combine. We don’t want it to be annoying or take a lot of time though. We also don’t anticipate someone visiting one with 19,000 gems looking to upgrade all the way to level 14. wink"

not insert cube, but you do need the jeweler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmmz dus om gems te "cuben" moet je per se de Jeweler hebben? Alle Artisans hebben wel iets om te willen hebben, dus dat word weer "alten" Met alle Artisans die je beheert via de shared-stash. Eigenlijk vind ik dat systeem slecht, want net als bij Falen Earth heeft iedereen zijn eigen prakje crafters onder "alts" En er is niets op de AH te vinden want iedereen maakt alles zelf food/ammo/weapons allemaal onder andere characters.

En uiteindelijk voorzie ik dat iedereen 3 characters heeft met alle 3 de Artisans maxed of bijna, en zo blijf je maar wisselen. Oh even een socket adden, naar de Barb met Black-Smith, en dan de item weer in de stash, en naar de Wizzard met de Jeweler om de gem te socketen.

Het zou beter zijn dat elke character elke Artisan kan hebben, maar dan iets zoals een primaire artisan en 2 secundaire artisans, En dat je de exclusieve dingen alleen met je primaire kan doen zoals de special recipies, maar de basic dingen wel allemaal kan doen.

Nou ja we zien wel hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 20:53

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bulls schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:11:

Het zou beter zijn dat elke character elke Artisan kan hebben, maar dan iets zoals een primaire artisan en 2 secundaire artisans, En dat je de exclusieve dingen alleen met je primaire kan doen zoals de special recipies, maar de basic dingen wel allemaal kan doen.
Dan nog los je het werkelijke probleem niet op. Want dan gaan mensen toch weer 3 chars maken om die specials te kunnen gebruiken.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-05 01:50
Je hebt toegang tot alle 3 de artisans op elk character. Je hoeft dus niet voor artisans te kiezen.

Het enigste wat je moet kiezen is welke artisans je wilt upgraden op welke character.
Je kan bijvoorbeeld alle 3 artisans op 1 character upgraden.
of je kan bv met een barb de blacksmith maxen, met de sorc de jewelcrafter etc.

En het heeft (tot zover bekend) geen nut om eenzelfde artisan meerdere keren te upgraden. Dus zodra je 1 van elke artisan gemaxed heb, kan je de rest via shared stash regelen.

Zolang pattern / results niet binden op een character zou het upgraden van een 2e blacksmith/jewelcrafter/enchanter geen zin.

Craften voor je "alt" word dan: stuur materialen naar je crafter char waar je alle 3 heb gemaxed. Craft item, stop item in shared stash, pak item uit shared stash met alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Volgens mij is er maar 1 artisan plek per town, en hangt af van welke je hebt gekozen welke er voor jou staat, want elke andere speler in dezelfde game heeft zijn of haar eigen artisan op die plek staan.

Weet je zeker dat je elke artisan kan upgraden? Ik heb dat namelijk nog nergens gelezen, ik denk dat je toch echt maar 1 artisan mag/kunt kiezen per character.

Als het waar is wat je zegt dan is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestos
Je komt je artisans tegen in quests, zodra je die quests heb gecomplete reizen die artisans mee in je caravan.

Tegen het einde van normal difficulty heb je ze dus alle 3 in je caravan, en kan je ze alle 3 upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hephaestos schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:14:
Je komt je artisans tegen in quests, zodra je die quests heb gecomplete reizen die artisans mee in je caravan.

Tegen het einde van normal difficulty heb je ze dus alle 3 in je caravan, en kan je ze alle 3 upgraden.
Dat klinkt wel interessant, dus allen uppen is wel zo handig. Alleen wel erg prijzig, maar als je het geleidelijk doet heb je er uiteindelijk profijt van dat je 1 crafter character hebt.

edit:

Tot nu toe was ik er altijd van uit gegaan dat je maar 1 artisan mocht kiezen, en dat je het daarmee moest doen. Maar nu ik nog even de Artisan FAQ heb doorgenomen staat er ook duidelijk dat het over Artisans gaat in het meervoud. Dis is een hele verademing, want elke artisan heeft wel een basis functie die je met elke character wilt kunnen gebruiken.

Uiteraard zul je wel 1 portie artisans maxen en niet elke build weer.

Nu rest nog en vraag of de Artisan level gebonden is aan character level, of dat je ook met een lvl1 character de artisans kan maxen.

[ Voor 35% gewijzigd door Bulls op 29-08-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestos
Er is uiteraard nog een groot tekort aan concrete informatie, blizzard is hier redelijk zuinig mee, maar dit was toch een van de dingen die wel vast stond.

Of er incentives zijn om meerdere artisans te level weet ik niet, maar zoals het er nu voor staat (geen patterns/crafted products die binden, alle artisan specializations kunnen op dezelfde artisan gedaan worden) is er geen reden om een 2 blacksmith/etc te levelen aangezien je dan gewoon alle items voor alts op je main kan maken en alle patterns die je op alts vind naar je main kan sturen, het is een redelijk gehannes.

Dus ik verwacht dat een van de volgende dingen gaat gebeuren:
1 Alle crafted items van hoge kwaliteit worden bind on pickup
2 Alle high-end patterns worden bind on pickup
3 Artisans specialisaties worden limited zodat je bv op 1 blacksmith axes en swords als specialisatie kan oppakken en op een andere max lvl blacksmith maces en armor (voorbeeld uit thin air..)
4 Artisans krijgen perks, een max lvl blacksmith zou bv 25% armor ofzo als bnous kunnen geven om maar een voorbeeld te geven.
5. Artisans worden account-bound, wat betekent dat als je een main heb met 3x maxed artisans, dat je diezelfde artisans kan benaderen op een alt (zodra deze unclocked zijn door bijbehorende quests)

1 & 2 lijken me niet logish, Jay Wilson had aangegeven een hekel te hebben aan bind on pickup (behalve voor lore/quest items)
3 zou goed kunnen, het maxen van 3 artisans voor elke character die je maakt word wel een enorm pokke werk (er van uitgaand dat artisans maxen enorm veel resources kost en het economish gewoon niet viable is om ze constant voor elke char te maxen, het zou goedkoper zijn om bijvoorbeeld gewoon het itemw at je wilt van auction house te plukken.
4 zou misschien kunnen dat ze dat idee uit WoW halen, waar elke primary proffession wel een kleine bonus heeft.
5 lijkt mij het meest logish als er geen incentives worden gegeven om meerdere artisans te levelen. In principe hoeft het niet volgens deze account-wide mechanic te gaan, je kan immers alles al via de shared stash regelen, het account-wide maken zou dan echter veel re-loggen tussen characters schelen.

Ikzelf zou graag optie 5 of heel misschien 4 willen zien (al zou de upgrade cost van artisans wel redelijk laag moeten zijn voor optie 4, waar de upgrade cost voor optie 5 hoog kan zijn, tot een maand of langer voor 1 maxed artisan ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

optie 5 zou logisch en leuk zijn
of de kost om te upgraden ligt heel laag, zodanig dat het verwaarloosbaar is om het af te wegen tegen gehannes met verschillende accounts waardoor je ze zowiezo wil upgraden op elke char

wat me ook nog niet duidelijk was is als je dus met meerdere mensen in dezelfde wereld zit, als je dan enkel de jouwe te zien krijgt of ook die van je vrienden die misschien al verder upgrade hebben gedaan of op een andere artisan al verder zitten
daar waren ze laatst dat ik hoorde nog niet over uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestos
Ook dat was al bekend, ieder ziet gewoon zijn eigen artisans. Dus ik zie mijn eigen blacksmith op positie X staan in town Y, en jij ziet op dezelfde positie/town jou eigen artisan staan.

Als je dan spul wilt hebben van de artisan van de ander moet je materials traden, hij craften en result terug traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-02 08:15
Anoniem: 399205 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:10:
Hehe, inderdaad, ik ben ook in staat om hiervoor verlof te nemen. Daarom is het voor mij beter dat dit niet in de kerstperiode is, want dan zijn m'n kinderen & vrouw ook thuis. Dan wordt het lastig om uren en dagen aan een stuk te zitten spelen :*)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blackminister schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:26:
[...]

Hehe, inderdaad, ik ben ook in staat om hiervoor verlof te nemen. Daarom is het voor mij beter dat dit niet in de kerstperiode is, want dan zijn m'n kinderen & vrouw ook thuis. Dan wordt het lastig om uren en dagen aan een stuk te zitten spelen :*)
Dan heb je een goed excuus om met de kerst niet de hele familie of woonboulevard af te hoeven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 230001 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:17:
[...]

Dan heb je een goed excuus om met de kerst niet de hele familie of woonboulevard af te hoeven gaan.
- Kom je ook op het kerst diner met de hele familie?
=Diablo 3
- Ok

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 29-08-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417061

Stieren jij hebt het door, jij weet wat belangrijk is... Doh dacht even dat je het dinertje afzei. :P
Nee serieus hoe leuk ook het blijft een spelletje. Ik ben 1 jaar van mijn leven kwijt geweest aan een hardcore ladder char op diablo 2. top 11 gehaald.
Hé ik heb dus door wat belangrijk is .... Not :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 417061 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:04:
Stieren jij hebt het door, jij weet wat belangrijk is... Doh dacht even dat je het dinertje afzei. :P
Nee serieus hoe leuk ook het blijft een spelletje. Ik ben 1 jaar van mijn leven kwijt geweest aan een hardcore ladder char op diablo 2. top 11 gehaald.
Hé ik heb dus door wat belangrijk is .... Not :)
Ach je noemt het wel "tijd van je leven kwijt zijn" maar je hebt je in die periode toch goed vermaakt? Waarom moet alles altijd constructief zijn. Alsof elke seconde telt, en als je iets doet wat achteraf niet zo leuk was dan is dat toch geen weggegooid tijd. Net als de reacties soms bij youtube, "I want the 30 seconds of my life back", alsof ze uberhaupt zo'n krappe agenda hebben als ze van die nutteloze filmpjes op youtube gaan kijken en helemaal nog reacties gaan plaatsen ook. :z

Nee Tellsell kijken overdag op de bank dat is pas weggegooide tijd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat een geniale OP heeft dit topic _O_ much respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 16:43
Bulls schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:50:
[...]
Nee Tellsell kijken overdag op de bank dat is pas weggegooide tijd :*)
Hmmm is dat niet hetzelfde? Als jij je nu vermaakt met Tellsell kijken dan is het toch geen verloren tijd?

Ahh bra anyone? *O*

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Als de verwachting uitkomt, vind ik toch dat de beta laat komt. De verwachten is nu toch binnen twee weken dacht ik. Dan zitten we op half september. Dat is bijna Q4. Booo

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Stranglem schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:05:
Als de verwachting uitkomt, vind ik toch dat de beta laat komt. De verwachten is nu toch binnen twee weken dacht ik. Dan zitten we op half september. Dat is bijna Q4. Booo
En dan heb je nog het probleem dat de bèta gefaseerd uitkomt.
De VS zal uiteraard als eerste aan de beurt zijn, het is maar de vraag wanneer EU aan de beurt komt.

Maar goed, ik ben een optimist, ik hoop i.i.g. binnen nu en een maand ACT1 te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hrethgir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04 20:40
Overview van alle resource systemen met geanimeerde health/mana/etc. globes

http://us.battle.net/d3/en/blog/3390853#blog

The people pray for strength and guidance; They should pray for the mercy of a swift death, for I have seen what the darkness hides. - Leah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
JohnnyV76 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:02:
[...]

Hmmm is dat niet hetzelfde? Als jij je nu vermaakt met Tellsell kijken dan is het toch geen verloren tijd?

Ahh bra anyone? *O*
Je hebt gelijk, het is alleen nutteloos in de ogen van een ander die het nutteloos vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
RedHat schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:59:
Er is meer variatie dan in Diablo II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Hrethgir schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:49:
Overview van alle resource systemen met geanimeerde health/mana/etc. globes

http://us.battle.net/d3/en/blog/3390853#blog
Dat ziet er erg vet uit zeg. Mooi geanimeerd. Wanneer je dit vergelijkt met de globes uit D1 en D2 zie je echt evolutie :) Toppie! Vooral die arcane globe ziet er 'magisch' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FloydRaalte schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:46:
[...]

Dat ziet er erg vet uit zeg. Mooi geanimeerd. Wanneer je dit vergelijkt met de globes uit D1 en D2 zie je echt evolutie :) Toppie! Vooral die arcane globe ziet er 'magisch' uit.
Jep, ik vond ze stiekum ook erg mooi. Ik vind dat ze exact de juiste kleuren hebben gekozen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 16:43
hahaha hoe Diablo fan zijn we dan als we al uit ons dak gaan over de globes. Die van de wizard viel me ook al op... die is echt cool... alsof er een vlam binnen in wakkert. Als fan van BF2 heb ik BF3 al gepre-ordered en heb daar ook wel zin in maar ik betrap me er op dat ik Diablo 3 veel meer volg en eigenlijk ook stiekum veel meer zin in heb :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik vind de globe van de monk ook erg mooi, ook de directie van de flow die er bij hoort is goed gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
JohnnyV76 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:01:
hahaha hoe Diablo fan zijn we dan als we al uit ons dak gaan over de globes. Die van de wizard viel me ook al op... die is echt cool... alsof er een vlam binnen in wakkert. Als fan van BF2 heb ik BF3 al gepre-ordered en heb daar ook wel zin in maar ik betrap me er op dat ik Diablo 3 veel meer volg en eigenlijk ook stiekum veel meer zin in heb :)
Ontzettend fan, want ik vind de globes ook erg gaaf :o

Die van de Wizard is ook mooi zo, niet zo standaard mana achtig :D

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Van de DemonHunter, zijn de 2 resources aan elkaar gebonden? Dus als je 1 gebruikt dat de andere mee op gaat? Heeft het dan wel nut om ze gescheiden te hebben? Ik kan wel snappen dat ze elk een andere waarde in aantal hebben en als je dus bijvoorbeeld 100 haterd hebt en 50 dicipline met een volle globe, en je dan 40 dicipline gebruikt dat je ook nog maar 20 hatred hebt. Op die manier moet je dus een middenweg kiezen in het gebruik.

Maar het kan ook zijn dat ze gewoon totaal gescheiden zijn. Beetje onduidelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Ik dacht gelezen te hebben dat defensive/escape abilities Discipline opmaken en offensive abilities Hatred.

edit: Staat gewoon bij de uitleg op de blog: http://eu.battle.net/d3/en/blog/2871091#blog

[ Voor 30% gewijzigd door kloos2 op 30-08-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kloos2 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:34:
Ik dacht gelezen te hebben dat defensive/escape abilities Discipline opmaken en offensive abilities Hatred.

edit: Staat gewoon bij de uitleg op de blog: http://eu.battle.net/d3/en/blog/2871091#blog
Ja dat snap ik, maar ik weet niet of ze op elkaar inspelen, het logische is dat je de hatred attacks gewoon vaak kan doen en omdat de dicipline langzaam genereert je die tacticals iets minder vaak kan casten.

Ik zoek waarschijnlijk weer te moeilijk. Want als ze echt gelinked zijn dan kun je net zo goed 1 hele bol hebben en geen 2 halve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Nee, er staat toch dat aanvallen Hatred kost en tactische abilities Discipline. Hatred regenerate sneller dan Discipline, dus met tactische abilities moet je 'zuiniger' zijn. Aanvallen kun je meer spammen waarschijnlijk.

Ze maken geen 2 resources omdat ze niet konden kiezen welke kleur de bol kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dakreal schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:48:
[...]
Gems kun je samenvoegen in je "insert new cube name"
Ik dacht eerst dat de nieuwe cube de Nephalem Cube ging heten maar blijkbaar is die alleen bedoeld om te salvagen.... Het 'cuben' is in feite vervangen door het craften geloof ik. (bij de artisans) De Cauldron of Jordan is in ieder geval in de plaats gekomen voor een sroll of wealth waarmee je dus items direct kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de laatste, Stone of Recall om (channeled) te portallen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
FloydRaalte schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:05:
[...]

Ik dacht eerst dat de nieuwe cube de Nephalem Cube ging heten maar blijkbaar is die alleen bedoeld om te salvagen.... Het 'cuben' is in feite vervangen door het craften geloof ik. (bij de artisans) De Cauldron of Jordan is in ieder geval in de plaats gekomen voor een sroll of wealth waarmee je dus items direct kunt verkopen.
Er is geen Horadric Cube meer. Tenminste, tot zo ver we weten natuurlijk. Ik verwacht nog wel wat cameo's.
Wirts Leg zou weer geniaal zijn :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:16:
[...]

Er is geen Horadric Cube meer. Tenminste, tot zo ver we weten natuurlijk. Ik verwacht nog wel wat cameo's.
Wirts Leg zou weer geniaal zijn :7
Helaas, misschien dat je hem krijgt als je een koe sloopt ofzo :p Voor de rest kan ik me niet meer voorstellen dat je hem ergens in de game gaat tegenkomen, juist omdat hij in het vorige deel "weggetoverd " werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dakreal schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Helaas, misschien dat je hem krijgt als je een koe sloopt ofzo :p Voor de rest kan ik me niet meer voorstellen dat je hem ergens in de game gaat tegenkomen, juist omdat hij in het vorige deel "weggetoverd " werd :)
Heb ik iets gemist dan? Weggetoverd? Als je het mij vraagt zou de barbarian (enige character uit D2) de cube juist nog ergens onder zijn bed hebben moeten liggen! Maar zonder gekheid, in D3 zal de horadric cube denk ik ook niet meer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wirt komt uit D1 en die is dood in D2, dus lijkt me onlogisch dat de leg weer terug komt.

Met wegtoveren bedoelt Dakreal dat je hem transmuted hebt tot een portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bulls schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:27:
Wirt komt uit D1 en die is dood in D2, dus lijkt me onlogisch dat de leg weer terug komt.

Met wegtoveren bedoelt Dakreal dat je hem transmuted hebt tot een portal.
8)7 Ik dacht dat hij het had over de cube i.p.v. wirst leg. Foutje bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Pheno79:

Heb jij dat artikel al klaar of heb ik iets gemist? :) Ik houd FOK ook in de gaten maar heb nog niets voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:59
http://eu.battle.net/d3/en/blog/2871091#blog _/-\o_

Mooie update over alle Resources Systems!

Edit: was al gepost zie ik nu....solly ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Pedr0 op 30-08-2011 21:29 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Nadser schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:32:
Pheno79:

Heb jij dat artikel al klaar of heb ik iets gemist? :) Ik houd FOK ook in de gaten maar heb nog niets voorbij zien komen?
Toevallig vandaag om 8:00 online gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Pheno79 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:30:
[...]

Toevallig vandaag om 8:00 online gegaan.
Linkje? Ben Fok aan het afstruinen maar kan het niet vinden.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.