• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Dakreal schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:14:
[...]

Zit teleport á la D2 uberhaupt nog wel in het spel dan? volgens mij is dat aardig generfed hoor ;-)
generfed??? in tegendeel. je kan nu die speciale gems in je teleport skill stoppen waardoor je b.v. op de plek waar je teleport een aoe stun spel afschiet of een damage aoe effect afgeeft.

lijkt me dus meer een buff dan een nerf :)

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
ik weet iig dat ik geen wizard ga spelen als eerst. Die heb ik wel genoeg gezien in D2 ;) . Misschien dat ik wel , als ik zo de reacties zie, de monk ga spelen. Is minder in trek dan de andere classes

@fighter , denk dat hij/zij eerder de CD bedoeld.

Diablo 3 Profiel

• tboheeren
  • Laatst online: 04-03 07:18
Flghter1982 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:20:
[...]

generfed??? in tegendeel. je kan nu die speciale gems in je teleport skill stoppen waardoor je b.v. op de plek waar je teleport een aoe stun spel afschiet of een damage aoe effect afgeeft.

Het zou me niet verbazen dat ze een kleine cooldown hebben geïmplementeerd op teleport. Als je denkt wat deze skill allemaal heeft mogelijk gemaakt in D2....

Inventaris

• randomice
tboheeren schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:23:
[...]

Het zou me niet verbazen dat ze een kleine cooldown hebben geïmplementeerd op teleport. Als je denkt wat deze skill allemaal heeft mogelijk gemaakt in D2....
dacht ergens een 8 sec CD te hebben gezien >:)

Diablo 3 Profiel

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Flghter1982 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:20:
[...]

Mogen we geloven wat je zegt of is het weer een slechte mop?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb maar meteen de Battle.net mobile authenticator app op mijn iPhone geïnstalleerd. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik twijfel ook. D2 begonnen met een aantal ama's. Lekker campen vanaf een afstandje :o . Maar wel goede karakters altijd. Daarna een enkele sorc maar vooral barb.

Dus DH of Barb it is. Of gewoon allebei en lekker afwisselen.

Die die male bola-hunter is wel erg vet. >:)

• Flghter1982
Ward Vr schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

nee dit is echt waar. van de gem is natuurlijk een geintje. (vraag me wel af hoeveel mensen zich hebben lopen gek klikken op dat ding :P) maar dit heb ik gehoord in een video released door blizzard. als ik hem vind zal ik hem linken. hij is er namelijk al een tijdje.

weet zeker dat er een aantal mensen zijn die dit kunnen bevestigen.

• Flghter1982
Ward Vr schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

dat zal wel adjustable zijn met faster cast rate etc. maar hier heb ik nog niets over gehoord.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
randomice schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:21:
ik weet iig dat ik geen wizard ga spelen als eerst. Die heb ik wel genoeg gezien in D2 ;) . Misschien dat ik wel , als ik zo de reacties zie, de monk ga spelen. Is minder in trek dan de andere classes

@fighter , denk dat hij/zij eerder de CD bedoeld.
Ik bedoelde inderdaad een cd, alles boven de 4 maakt teleport tot een minder handige skill om te gebruiken aangezien je het lul bent als je net in een dikke groep mobs teleport, ( en dus nu niet meer weg kan daarna ) ;P Nee hoor, ik pak mijn barbarian en ga al aoend roflend door die dungeons heen. Ik wil nu ook de content zien en aangezien je niet meer echt hoeft te bosshunten voor dikke items is teleport mij ook minder waard. Wizard zal ik uiteindelijk rollen, maar ik ga me eerst vermaken met een dikke oude vertrouwde barbarian!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• randomice
Dakreal schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:35:
[...]

Ik bedoelde inderdaad een cd, alles boven de 4 maakt teleport tot een minder handige skill om te gebruiken aangezien je het lul bent als je net in een dikke groep mobs teleport, ( en dus nu niet meer weg kan daarna ) ;P Nee hoor, ik pak mijn barbarian en ga al aoend roflend door die dungeons heen. Ik wil nu ook de content zien en aangezien je niet meer echt hoeft te bosshunten voor dikke items is teleport mij ook minder waard. Wizard zal ik uiteindelijk rollen, maar ik ga me eerst vermaken met een dikke oude vertrouwde barbarian!
Je moet het meer zien als een escape spell ipv een movement spell. Alle classes krijgen een aantal defensive spells en dit is er één van waarschijnlijk

Diablo 3 Profiel

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 13:59

anu

DH heeft ook zo'n skill inderdaad, die had ik op gamescon, weet zo ff niet hoe die heet :)
Best een handige skill, alleen iets minder handig als je perongeluk die skill cast in plaats van een multishot.
Denk je een paar mobs te ownen met je multishot, sta je er opeens middenin :D

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11

Reflow

Bleb

anu schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:50:
DH heeft ook zo'n skill inderdaad, die had ik op gamescon, weet zo ff niet hoe die heet :)
Best een handige skill, alleen iets minder handig als je perongeluk die skill cast in plaats van een multishot.
Denk je een paar mobs te ownen met je multishot, sta je er opeens middenin :D
Daar leer je vanzelf wel mee omgaan hoor ;) denk dat dit makkelijker is dan hoe ik dat af en toe bij D2 moest doen met me snelbindings G15 :P

Anoniem: 182205

Demonhunter it'll be!

Waarom?
Skills zien er retevet uit, en aangezien ik gelijk van start ga met hardcore, vind ik 'afstand houden' wel een belangrijk punt. Lekker schieten van een afstand en zo mijn gear farmen. In het begin zal het lastig zijn, maar naarmate je sterker wordt zal het makkelijker gaan.

:9 Laat maar komen die Beta!

• Flghter1982
iedereen zegt ik ga meteen beginnen met HC. nu ben ik zelf ook een hardcore player maar als ik het me goed herinner moest je in diablo 2 eerst 1x de campain uitspelen voordat HC unlocked was. er was toen wel iets van een hardcore hack waardoor je dit kon overslaan.

hoop dat het bij diablo 3 beter geregeld is.

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Waarom? Deze wijze maakt van HC iets meer van een beloning, en zorgt ervoor dat je eerst op je gemak de game kan verkennen zonder dat je al je HC chars gelijk de dood in jaagt.

Je zal er echt niet alle difficulties eerst voor moeten uitspelen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• Flghter1982
Tormbo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:10:
Waarom? Deze wijze maakt van HC iets meer van een beloning, en zorgt ervoor dat je eerst op je gemak de game kan verkennen zonder dat je al je HC chars gelijk de dood in jaagt.

Je zal er echt niet alle difficulties eerst voor moeten uitspelen.
im just saying. ik heb er niets over gehoord en zie veel mensen claimen dat ze gelijk beginnen met hc.

mischien kan het idd dus niet omdat je eerst de game moet clearen op sc.

Anoniem: 399205

tboheeren schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:23:
[...]

hehe icesorc met tele en maphack :)
fots fots fots fots fots fots fots fots TP say hello to your party kill BAAL :)
had ook wel iets ..
maar uiteindelijk wel vrij repetitief en iedereen maar wachten tot wanneer je TP er staat, de goeie ouwe tijd

eerste char ben ik toch goed aan het twijfelen, ik denk dat mn strategie zal zijn eerst in alle classes tot lvl5 spelen en wat me het meeste aanstaat verderdoen

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:02
Bij Diablo 2 moest je hem eerst uitspelen ja, tegenwoordig niet meer.
Diablo 3 kun je gelijk met hardcore beginnen als je wil... Of het verstandig is... weet ik niet :)
+ Je mist de RMAH, maar dat is juist de reden waarom een hoop mensen gelijk aan HC gaan beginnen.

• tboheeren
  • Laatst online: 04-03 07:18
sbmuc schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:43:
+ Je mist de RMAH, maar dat is juist de reden waarom een hoop mensen gelijk aan HC gaan beginnen.
Wow dat wist ik niet, waar vind ik hierover meer info? ik dacht dat RMAH altijd beschikbaar was

Inventaris

• ModaSo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
2 weken congé en knallen, heb D2 nooit hardcore gespeeld omdat ik ergens nog een patoterke was dus technisch kende ik er weinig van. D3 daarentegen ga ik toch proberen om zo zwaar mogelijk te gaan.
Kan al niet wachten

• ModaSo
sbmuc schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:43:
Bij Diablo 2 moest je hem eerst uitspelen ja, tegenwoordig niet meer.
Diablo 3 kun je gelijk met hardcore beginnen als je wil... Of het verstandig is... weet ik niet :)
Ik begrijp niet waarom je eerst Hardcore wil gaan ipv eerst casual te spelen. een kleine verkenning kan toch nooit kwaad. En is het niet dat je een campaign uitgespeeld heb je dan direct naar HC mode kan gaan, heb je toch al meer gear en ga nog sneller vooruit.

Zelfde van die mannen op wow die direct willen raiden zonder dat ze een hc dungeon hebben gedaan. dunno ze just mijn kopje thee

• sbmuc
ModaSo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:47:
[...]
Ik begrijp niet waarom je eerst Hardcore wil gaan ipv eerst casual te spelen. een kleine verkenning kan toch nooit kwaad. En is het niet dat je een campaign uitgespeeld heb je dan direct naar HC mode kan gaan, heb je toch al meer gear en ga nog sneller vooruit.

Zelfde van die mannen op wow die direct willen raiden zonder dat ze een hc dungeon hebben gedaan. dunno ze just mijn kopje thee
Nou, het is natuurlijk een HEEL stuk spannender als je gelijk met HC begint. Met diablo 2 in het begin(lees de eerste 10 jaar :P) kon je niet gelijk een HC character aanmaken en moest je eerst de game uitspelen voordat je een HC char kon aanmaken dus je kende alles al. Dat maakt het spelen met een HC character veel makkelijker.

En again er zijn mensen die echt FEL tegen de RMAH zijn en om deze reden HC willen spelen.

Anoniem: 399205

ModaSo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:47:
[...]

En is het niet dat je een campaign uitgespeeld heb je dan direct naar HC mode kan gaan, heb je toch al meer gear en ga nog sneller vooruit.
Nope,

je begint HC met lvl1 champ
je kan geen char converteren naar HC
tboheeren schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:45:
[...]

Wow dat wist ik niet, waar vind ik hierover meer info? ik dacht dat RMAH altijd beschikbaar was
Zie ook de TS onder features.
RMAH zal inderdaad niet beschikbaar zijn voor hardcore.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• sbmuc
Ik zie al iemand met een hoog lvl HC char al ragen omdat hij net 10-25 euro aan een super duper imba item heeft uitgegeven.... Gaat hij dood door lagg... Gelijk gezeur op forum/tickets aanmaken etc..

Nee, blizzard doet er goed aan om HC geen RMAH te geven.

Anoniem: 116278

sbmuc schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:04:
Ik zie al iemand met een hoog lvl HC char al ragen omdat hij net 10-25 euro aan een super duper imba item heeft uitgegeven.... Gaat hij dood door lagg... Gelijk gezeur op forum/tickets aanmaken etc..

Nee, blizzard doet er goed aan om HC geen RMAH te geven.
Mee eens. Voorkomt denk ik ook een hoop gezeur en misverstanden.

• sbmuc
Ik vind het sowieso jammer dat zo veel mensen zitten te zeuren over de RMAH en het feit dat er geen offline mogelijkheden meer zijn.

Blizzard heeft goede redenen hiervoor en als mensen gewoon even rustig nadenken en realiseren dat dit ook grote voordelen voor henzelf heeft dan hebben ze misschien zo iets van "Hmm, dat heeft blizzard toch eigenlijk wel goed gedaan" ipv nu "OMG I HATE YOU, DAMN YOU ACTIVISION YOU RUINED BLIZZARD"

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Heh ik zie nou pas dat de character classes forums zijn geactiveerd :P

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
sbmuc schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:13:
Ik vind het sowieso jammer dat zo veel mensen zitten te zeuren over de RMAH en het feit dat er geen offline mogelijkheden meer zijn.

Blizzard heeft goede redenen hiervoor en als mensen gewoon even rustig nadenken en realiseren dat dit ook grote voordelen voor henzelf heeft dan hebben ze misschien zo iets van "Hmm, dat heeft blizzard toch eigenlijk wel goed gedaan" ipv nu "OMG I HATE YOU, DAMN YOU ACTIVISION YOU RUINED BLIZZARD"
Wat zijn de voordelen dan?
Ik ben er overigens niet op tegen of iets :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Jackson Claxon schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:34:
[...]

Wat zijn de voordelen dan?
Ik ben er overigens niet op tegen of iets :)
Als ik het goed begrijp gaat het er vooral om dat Blizzard de controle kan houden.

RMAH zorgt er voor dat mensen die geld willen uitgeven aan in-game items dit in ieder geval op een legale, door Blizzard gecontroleerde manier kunnen doen in plaats van bij wazige itemshops.

Alleen online spelen is (dacht ik) gekozen om hacks tegen te gaan, wat nog wel een groot probleem was in Diablo 2.

D3 Profile

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 20:53

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Even kort vraagje over de nieuwe eu.battlenet site. Er zit een forum bij waar je een ingame character voor nodig hebt als je wilt posten. Ik speel geen WOW of SC2 dus in principe moet ik wachten tot D3 uit is. (of misschien tot de Beta, who knows) Ik speel echter wel D2, maar die huist nog op het oude battle.net en zoals ik het begrijp kun je D2 characters niet voor deze nieuwe site gebruiken, of wel?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Reflow

Reflow

Bleb

FloydRaalte schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:44:
Even kort vraagje over de nieuwe eu.battlenet site. Er zit een forum bij waar je een ingame character voor nodig hebt als je wilt posten. Ik speel geen WOW of SC2 dus in principe moet ik wachten tot D3 uit is. (of misschien tot de Beta, who knows) Ik speel echter wel D2, maar die huist nog op het oude battle.net en zoals ik het begrijp kun je D2 characters niet voor deze nieuwe site gebruiken, of wel?
Nee dat kan niet nee, er komt nog een gedeelte voor de closed beta op het forum en daar kan je wel in posten wanneer je gekozen wordt voor de beta. Als dat niet het geval is moet je wachten tot je het spel hebt gekocht.

Edit: open naar closed beta.. :P

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Open beta ? Welke open beta ;)

• ModaSo
sbmuc schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:52:
[...]

Nou, het is natuurlijk een HEEL stuk spannender als je gelijk met HC begint. Met diablo 2 in het begin(lees de eerste 10 jaar :P) kon je niet gelijk een HC character aanmaken en moest je eerst de game uitspelen voordat je een HC char kon aanmaken dus je kende alles al. Dat maakt het spelen met een HC character veel makkelijker.

En again er zijn mensen die echt FEL tegen de RMAH zijn en om deze reden HC willen spelen.
Steek je enorm veel moeite in je char, super veel tijd word ie dan opeens gemold door eenderd welke reden. Ik denk dat ik een frenzy hou in men kamer en die pc vliegt er als eerste uit:p Je maakt jezelf zo gedegouteerd, dunno zou dat toch heeeeel moeilijk aankunnen:p

• Reflow

Reflow

Bleb

Hehe foutje en aangepast ;)

• Dakreal
ModaSo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:51:
[...]

Steek je enorm veel moeite in je char, super veel tijd word ie dan opeens gemold door eenderd welke reden. Ik denk dat ik een frenzy hou in men kamer en die pc vliegt er als eerste uit:p Je maakt jezelf zo gedegouteerd, dunno zou dat toch heeeeel moeilijk aankunnen:p
Je kunt nog zoveel tijd in Diablo 3 speler, een willekeurige speler kan meer geluk hebben en daardoor in minder tijd betere gear scoren. :P

Ik ben voor de RM AH, vanwege het feit dat ik er gegarandeerd een zakcentje aan overhou. Hoe de rest aan z'n spullen komt zal mij een rotzorg zijn. Als ik item #1 voor 5 euro verkoop, dan heb ik 5 euro verdiend met mijn hobby, en dat zou nou eens voor het eerst zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
En je kan de verleiding weerstaan om voor die 5 euro dan weer iets leuks voor jezelf te kopen? Ik vind het op zich wel goed dat ze het zo doen. Twijfel nog over hardcore, wel meestal gespeeld, maar zo jammer als je dood gaat, zeker de eerste keer, als je nog niet weet waar je op moet letten. En een spelletje moet ook ontspannen zijn. Denk dat ik er twee ge maken, een softcore en een hardcore. Hardcore een monk (waarschijnlijk goede defence) of witch doctor, met lekker veel minions. Softcore dan een glass canon wizard, of demon hunter voor zover mogelijk.

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 11:59

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Na lang lezen en lurken ga ik ook maar eens ff een videolinkje posten:

http://www.gametrailers.c...fficulties-banners/719743

De meeste info hiervan is reeds bekend, maar op zich een leuk (ge-edit) interview met Jay Wilson :)

Offtopic: Mooie OP, Psychoclown, super gedaan!

[ Voor 42% gewijzigd door DeathTrail op 25-08-2011 19:40 . Reden: extra info ]

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

• Dakreal
Diablow schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:51:
En je kan de verleiding weerstaan om voor die 5 euro dan weer iets leuks voor jezelf te kopen? Ik vind het op zich wel goed dat ze het zo doen. Twijfel nog over hardcore, wel meestal gespeeld, maar zo jammer als je dood gaat, zeker de eerste keer, als je nog niet weet waar je op moet letten. En een spelletje moet ook ontspannen zijn. Denk dat ik er twee ge maken, een softcore en een hardcore. Hardcore een monk (waarschijnlijk goede defence) of witch doctor, met lekker veel minions. Softcore dan een glass canon wizard, of demon hunter voor zover mogelijk.
Geld uitgeven voor pixels is niet aan mij besteed, geld ontvangen voor pixels = Yeah!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:43
Dakreal schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:49:
[...]

Geld uitgeven voor pixels is niet aan mij besteed, geld ontvangen voor pixels = Yeah!
theoretisch zijn het bits ;p

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:11

The Chosen One

Zie signature!

Skills zijn vet maar die barb switch was verdomd lelijk. Hopelijk veranderd dat nog.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Waarschijnlijk een uberrage buff ofzo, dat je voor 10 of 20 seconden unlimited fury hebt.
Of in het geval van Super Sayajin 4 unlimited furry :+

[ Voor 31% gewijzigd door Bulls op 25-08-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Psychoclown, dank voor de update van de Auctionhouse in de TS!

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ModaSo schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:51:
[...]

en daarom is hardcore ook niet voor iedereen weggelegd. je moet er namelijk rekening mee houden dat dit zal en kan gebeuren in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:24:
[...]

en daarom is hardcore ook niet voor iedereen weggelegd. je moet er namelijk rekening mee houden dat dit zal en kan gaat gebeuren in het begin.
M.b.t Barb transform, ben ik nou de enige die dit WEL waardeerd? ik las ff op blizzard forum dat iedereen het weer beter wist dan blizzard en dat ze het spel niet gingen kopen als dat niet veranderde.

Ik vertrouw blizzard op z'n keuzes en ben benieuwd hoe het toepasbaar is vs dikke mobs. Ik wil niet dat de barbarian op een viking lijkt, omdat het barbaren zijn, dat is niet per definitie een viking :(

Tevens vind ik het gewoon cool dat je door al je fury in een soort van monster veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Misschien past het zelfs in het verhaal, dat hij een klein beetje corrupt is geraakt na het gevecht met Baal? Ik wilde toch al niet echt een barb maken, maar zou het eerder een voordeel dan een nadeel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Na D2 vanaf het start van het spel tot nu te hebben gespeeld op HC denk ik wel ervaring genoeg te hebben ;) . Ik zal dus waarschijnlijk ook beginnen met HC. Doodgaan hoort er nu eenmaal bij en ik vind dat geen probleem . Al doende leert men :P

P.S als vrienden niet hc gaan , dan zal ik ofc ook een sc char maken. Spelen met vrienden is natuurlijk prio

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
randomice schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:56:
Na D2 vanaf het start van het spel tot nu te hebben gespeeld op HC denk ik wel ervaring genoeg te hebben ;) . Ik zal dus waarschijnlijk ook beginnen met HC. Doodgaan hoort er nu eenmaal bij en ik vind dat geen probleem . Al doende leert men :P

P.S als vrienden niet hc gaan , dan zal ik ofc ook een sc char maken. Spelen met vrienden is natuurlijk prio
Ik heb veel HC gespeelt en veel SC gespeelt, veel 99's op hc en veel 99's op sc. In principe maakt het niet uit wat je speelt het blijft hetzelfde spel. Als je HC hebt gespeelt speel je heel anders op SC.

Ik ben wel van mening dat je het een keer geprobeerd moet hebben aangezien het een hele andere manier van spelen is dan SC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Dakreal schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

M.b.t Barb transform, ben ik nou de enige die dit WEL waardeerd? ik las ff op blizzard forum dat iedereen het weer beter wist dan blizzard en dat ze het spel niet gingen kopen als dat niet veranderde.

Ik vertrouw blizzard op z'n keuzes en ben benieuwd hoe het toepasbaar is vs dikke mobs. Ik wil niet dat de barbarian op een viking lijkt, omdat het barbaren zijn, dat is niet per definitie een viking :(

Tevens vind ik het gewoon cool dat je door al je fury in een soort van monster veranderd.
ik zal ook eerst een barbarian maken en ik vind het idee dat je tijdelijk transformed en dan superskills krijgt voor een X seconden wel vet. ik zal ook HC spelen maar waarschijnlijk eerst 1x normal op sc doorlopen zodat je weet waar de valkuilen / moeilijkste punten zitten voordat ik hc start. maar als ik met hc begin is het ook hc to the bitter end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
k ben ook een beetje huiverig voor moeilijke punten. Zoals tussenbazen en uniques, met bepaalde stats en abilities. Denk dus dat ik eerst softcore verken en het daarna hardcore overdoe :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 22:32

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Meteen op HC beginnen lijkt me idd wel moeilijk. Er zijn vast rare zwaktes/sterktjes waar je je in vergist de eerste keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:59:
[...]

ik zal ook eerst een barbarian maken en ik vind het idee dat je tijdelijk transformed en dan superskills krijgt voor een X seconden wel vet. ik zal ook HC spelen maar waarschijnlijk eerst 1x normal op sc doorlopen zodat je weet waar de valkuilen / moeilijkste punten zitten voordat ik hc start. maar als ik met hc begin is het ook hc to the bitter end.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor :) Maar ik vind het zelf ook erg leuk om te pvpen, en dat is op HC geloof ik nog niet duidelijk. Waarschijnlijk ga ik met 2 vrienden wel ff een hc poppie maken, gewoon om ze dood te zien gaan ( Eerste keer dat hun diablo spelen) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Dakreal schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:10:
[...]

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor :) Maar ik vind het zelf ook erg leuk om te pvpen, en dat is op HC geloof ik nog niet duidelijk. Waarschijnlijk ga ik met 2 vrienden wel ff een hc poppie maken, gewoon om ze dood te zien gaan ( Eerste keer dat hun diablo spelen) >:)
dat is inderdaad altijd leuk :)

als ze geen hardcore duels toestaan of hardcore arena en dan echt HARDCORE dus dood is bye bye your the weakest link cry more qq etc. dan zie ik het nut van hardcore niet en kan je net zo goed softcore spelen en er mischien nog je game terugverdienen met de RMAH. de VIBE die ik bij hardcore krijg is voornamelijk de duels. iets spannenders kan ik me niet bedenken. als het alleen maar blijft bij in game content maar dan dood is dood. zie ik de vele meerwaarden van hc niet. kort samengevat.. hardcore zonder duels is geen hardcore zoals we dat gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModaSo
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:24:
[...]

en daarom is hardcore ook niet voor iedereen weggelegd. je moet er namelijk rekening mee houden dat dit zal en kan gebeuren in het begin.
Ja ik zeg niet dat ik dit niet zal doen, maar eerst ff campaigne lekker rammen en daarna als ik de speltactics van champs door heb mijn tijd in Hc mode door te brengen voornamelijk ook omdat je dan al de bazen al eens hebt gedaan etc..Ergens lijkt het me wel leuk in het begin maar ik wil eerst ff campaignen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:29:
[...]

dat is inderdaad altijd leuk :)

als ze geen hardcore duels toestaan of hardcore arena en dan echt HARDCORE dus dood is bye bye your the weakest link cry more qq etc. dan zie ik het nut van hardcore niet en kan je net zo goed softcore spelen en er mischien nog je game terugverdienen met de RMAH. de VIBE die ik bij hardcore krijg is voornamelijk de duels. iets spannenders kan ik me niet bedenken. als het alleen maar blijft bij in game content maar dan dood is dood. zie ik de vele meerwaarden van hc niet. kort samengevat.. hardcore zonder duels is geen hardcore zoals we dat gewend zijn.
Oh en al die kill glitches in D2 waren ook zo leuk, bijvoorbeeld als ze je helpen cowwen en als je te lang bij de red portal blijft staan, gaan ze even wat frozen orbs casten en snel naar town om hostile te worden en dan komen de orbs nog aan. Ja dat is ook zo leuk. _/-\o_ :X

Ik denk dat Blizzard zo min mogelijk kans geven om te kunnen grieven.

Hoe wil je anders Duellen in HC? Paar keer attacken en dan snel quit game doen voordat je echt dood gaat? En wie het niet doet was dom en wordt volledig getrolled in de chat. En dat quitten als het even te moeilijk is in PVE word ook teveel gedaan.

Als je van zulke bijna dood thrills houdt, ga je toch op 1 been op een viaduct staan te balanceren?
Oeh ik van bijna, oh nee net niet pfew, oeh bijna weer, haha net niet.

Nee hardcore spelen is leuk voor the spanning, maar hoe mensen dat weer gebruiken om anderen te pesten pff..

[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 26-08-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Laatst online: 21-04 11:59

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Eigenlijk vind ik het wel erg jammer dat er geen RMAH in HC zit.
Ik begrijp dat er veel mensen gaan huilen als ze hun €50,- items op hun char verliezen, maar toch...

Blizzard kan dit imho oplossen door bijv. een dikke disclaimer aan te geven dat er GEEN reimbursement komt op verloren items, en er geen tickets voor geopend kunnen worden. Heb je last van lag? Leg een betere verbinding aan, zoals JW al aangaf :P

Kortom: je eigen keuze en risico als je RM-items koopt en gebruikt op HC.

Ik zie het zelf namelijk wel zitten om je legendary items op HC te verkopen, hier zal vast wel een aardig centje aan te verdienen zijn, en al helemaal als je je HC lvl60 character kan verkopen :) (niet dat je dat wilt, maar goed:P)

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 22-04 08:57
DeathTrail schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:44:
Eigenlijk vind ik het wel erg jammer dat er geen RMAH in HC zit.
Ik begrijp dat er veel mensen gaan huilen als ze hun €50,- items op hun char verliezen, maar toch...

Blizzard kan dit imho oplossen door bijv. een dikke disclaimer aan te geven dat er GEEN reimbursement komt op verloren items, en er geen tickets voor geopend kunnen worden. Heb je last van lag? Leg een betere verbinding aan, zoals JW al aangaf :P

Kortom: je eigen keuze en risico als je RM-items koopt en gebruikt op HC.

Ik zie het zelf namelijk wel zitten om je legendary items op HC te verkopen, hier zal vast wel een aardig centje aan te verdienen zijn, en al helemaal als je je HC lvl60 character kan verkopen :) (niet dat je dat wilt, maar goed:P)
Dan nog krijgt Blizzard er gezeik mee en dat willen ze niet en doen ze het niet. Hebben ze zelf al aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
psychoclown schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:02:
[...]

Zie ook de TS onder features.
RMAH zal inderdaad niet beschikbaar zijn voor hardcore.
Misschien ben ik blind, maar ik zie het niet staan? Ook niet in de FAQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Pheno79 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:46:
[...]

Misschien ben ik blind, maar ik zie het niet staan? Ook niet in de FAQ?
Het staat er wel .... ergens >:)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
randomice schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

Bedankt, maar dat vroeg ik niet. Het staat nergens in de FAQ van Blizzard, dus waar komt het gerucht vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
randomice schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Edit:
http://us.blizzard.com/en....html#auction:auction-faq

Can Hardcore-mode characters use the currency-based auction house?
No. Hardcore characters will only have the option to buy and sell items together with other Hardcore characters via a separate "Hardcore-only" gold-based auction house; they will not be able to use the currency-based auction house. Hardcore mode is designed as an optional experience for players who enjoy the sense of constant peril that comes with the possibility of permanent death for a character. All of a Hardcore character’s items are forever lost upon that character’s death, so to avoid the risk of a player spending real money on items that could then be permanently lost when the character dies, we decided restrict the use of the currency-based auction house in Hardcore mode.
Also, Hardcore mode is intended to provide an additional level of challenge in which players try to keep their characters alive through a combination of skill and luck. Allowing players to access the currency-based auction house with their Hardcore characters would undermine the value of Hardcore-related achievements for everyone because the playing field would not be even. As with other aspects of Diablo III gameplay, we will continually monitor how this system plays out and make adjustments as necessary.

If my character dies in Hardcore mode, will I lose the items that I purchased in the "Hardcore-only" gold-based auction house for that character?

Yes. Again, Hardcore-mode characters will only have access to a "Hardcore-only" gold-based auction house, not the currency-based auction house, and will not be able to trade with non-Hardcore characters. Hardcore is an optional mode designed for players who enjoy playing with the risk of permanently losing their character if the character dies, and that includes the items they acquired with that character.

[ Voor 71% gewijzigd door sbmuc op 26-08-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
sbmuc schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:48:
[...]

http://www.diablowiki.net...#Hardcore_versus_Softcore

Hardcore versus Softcore

Trade in the Auction House is separated between game modes. Hardcore characters cannot use the softcore auction house, and vice versa. In addition to this, hardcore characters may only use the gold-based auction house. Any and all items, including characters for sale, may only be purchased with gold.

staat ook nog ergens in de officiele FAQ
Nou ja, ik zoek op hardcore in de FAQ en daar zie ik het dus niet. In die wiki staan ook nog charms en die bestaan ook niet meer, dus hoe betrouwbaar is dat :P

En ja, mijn bron is vrij aardig te vertrouwen: op de vraag of charms in het spel zaten zei Jay Wilson vorige week tegen me dat het niet zo was. Ze zijn nog aan het bedenken f het terugkomt, maar als ze een manier vinden om het goed te doen, dan iig niet bij uitkomst van het spel.

[ Voor 18% gewijzigd door Pheno79 op 26-08-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Pheno79 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:50:
[...]

Nou ja, ik zoek op hardcore in de FAQ en daar zie ik het dus niet. In die wiki staan ook nog charms en die bestaan ook niet meer, dus hoe betrouwbaar is dat :P

En ja, mijn bron is vrij aardig te vertrouwen: op de vraag of charms in het spel zaten zei Jay Wilson vorige week tegen me dat het niet zo was. Ze zijn nog aan het bedenken f het terugkomt, maar als ze een manier vinden om het goed te doen, dan iig niet bij uitkomst van het spel.
http://eu.battle.net/d3/e...auction-house/gameplay#q2 Dit is misschien een beter antwoord ;)

edit : slowpoke, zie sbmuc hierboven

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Alweer een nieuw deel? 9 delen en nog geen spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:00:
Alweer een nieuw deel? 9 delen en nog geen spel :P
Ik denk dat we vol ongeduld nog wel bij deel 11 aankomen voordat hij gereleased is, en helemaal met beta verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Bulls schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:42:
[...]

Oh en al die kill glitches in D2 waren ook zo leuk, bijvoorbeeld als ze je helpen cowwen en als je te lang bij de red portal blijft staan, gaan ze even wat frozen orbs casten en snel naar town om hostile te worden en dan komen de orbs nog aan. Ja dat is ook zo leuk. _/-\o_ :X

Ik denk dat Blizzard zo min mogelijk kans geven om te kunnen grieven.

Hoe wil je anders Duellen in HC? Paar keer attacken en dan snel quit game doen voordat je echt dood gaat? En wie het niet doet was dom en wordt volledig getrolled in de chat. En dat quitten als het even te moeilijk is in PVE word ook teveel gedaan.

Als je van zulke bijna dood thrills houdt, ga je toch op 1 been op een viaduct staan te balanceren?
Oeh ik van bijna, oh nee net niet pfew, oeh bijna weer, haha net niet.

Nee hardcore spelen is leuk voor the spanning, maar hoe mensen dat weer gebruiken om anderen te pesten pff..
ik weet niet waar je je bevindingen vandaan haalt in mijn post maar de vergelijking die je maakt is ronduit achterlijk. diablo 3 spel? viaduct je leven? anyway als je wat beter zou lezen zie je dat ik het heb over duels. en zover ik weet is een duel een gevecht wat aan 2 kanten geaccepteerd is en dus geen sprake van enkelzijdig hostile aka PK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:17:
[...]

ik weet niet waar je je bevindingen vandaan haalt in mijn post maar de vergelijking die je maakt is ronduit achterlijk. diablo 3 spel? viaduct je leven? anyway als je wat beter zou lezen zie je dat ik het heb over duels. en zover ik weet is een duel een gevecht wat aan 2 kanten geaccepteerd is en dus geen sprake van enkelzijdig hostile aka PK.
Omdat jij zegt dat HC niets aan is zonder Duel. Maar je speelt toch HC omdat jij het leuk vind om met extra spanning de game te doorlopen. Maar als er geen duel is dan is het hele HC ook niets meer aan volgens jou.

Die Arena battles zal je gewoon kunnen spelen voor de ranking, waarom moet je dan ook gelijk de avatar verliezen? En als dat gebeurd via een matchmaking fuckup zoals in starcraft 2 je tegen platinum laten spelen terwijl je in brons zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Bulls schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:24:
[...]

Omdat jij zegt dat HC niets aan is zonder Duel. Maar je speelt toch HC omdat jij het leuk vind om met extra spanning de game te doorlopen. Maar als er geen duel is dan is het hele HC ook niets meer aan volgens jou.

Die Arena battles zal je gewoon kunnen spelen voor de ranking, waarom moet je dan ook gelijk de avatar verliezen? En als dat gebeurd via een matchmaking fuckup zoals in starcraft 2 je tegen platinum laten spelen terwijl je in brons zit.
ik vind het idd een gemis als de optie er niet in zou zitten. dat zou voor mij het verschil tussen hardcore en softcore zijn. ik denk dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt.

hardcore duels blijft immers een keuze en is dus niet verplicht. ik zie daarom ook het probleem niet waarom ze dit niet kunnen implementeren. ik heb het dus niet over hostile mode zodat pk mogelijk is maar b.v. een duel arena waar je in kan lopen en dan automatisch hostile flagged bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:24:
[...]

Wat is er HC aan HC als je niet doodgaat tijdens arena duels? Imo teken je daar zelf voor. En zullen de hoge rankings (of diegene die blijven leven) gewoon een hoog aanzien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dakreal schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:31:
[...]

Wat is er HC aan HC als je niet doodgaat tijdens arena duels? Imo teken je daar zelf voor. En zullen de hoge rankings (of diegene die blijven leven) gewoon een hoog aanzien hebben.
Ja nu je het zo stelt, beetje "Gamer" idee, dat je dan ook kan zien bij je banner hoeveel kills je al hebt terwijl je zelf niet dood bent.

Ik snap dat mensen HC duel leuk zouder vinden, maar ik zie het niet in dat hele HC mode dan afgekeurd wordt omdat je geen HC duel hebt. Het hele idee van HC PVE is er nog wel en dat kan al genoeg spanning teweeg brengen, helemaal met het moeilijkere battle systeem zonder oneindig veel potions en meer tactische gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Weet niet of het zo is maar het gerucht gaat dat ze 30 minuten geleden begonnen zijn met het uitsturen van de beta keys!!!!

dit kan natuurlijk ook bullshit zijn.

hier de source.

http://twitter.com/#!/diiinet

*gaat mail checken doet*

[ Voor 6% gewijzigd door Flghter1982 op 26-08-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ok er zijn dus steeds meer en meer twitter diablo 3 gerelateerde die mijn bovenstaande bericht bevestigen..

zou het echt waar zijn???????

ik hoop het zoooooooooooooo

http://twitter.com/#!/search?q=%23cnet

[ Voor 10% gewijzigd door Flghter1982 op 26-08-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:06:
ok er zijn dus steeds meer en meer twitter diablo 3 gerelateerde die mijn bovenstaande bericht bevestigen..

zou het echt waar zijn???????

ik hoop het zoooooooooooooo

http://twitter.com/#!/search?q=%23cnet
Lijkt er eerder op dat het key's zijn voor gamesite's: http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?t=808709

En sowieso, dat de keys nu uitgegeven worden kan net zo goed betekenen dat de beta pas 30 september(of later of eerder) gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Het zal denk ik wel waar zijn, maar denk dat we hier in Europa niet meteen op een key moeten rekenen. Eerst de VS en dan pas Europa :(

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
je kan je mail wel checken maar is er gezegd dat Noord-Amerika als eerste testphase komt en daarna de rest?

Qua HC pvp heb ik geen mening , pvp doe ik niet aan. Als TPPK maar eruit wordt gehaald ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:59:
Weet niet of het zo is maar het gerucht gaat dat ze 30 minuten geleden begonnen zijn met het uitsturen van de beta keys!!!!

dit kan natuurlijk ook bullshit zijn.

hier de source.

http://twitter.com/#!/diiinet

*gaat mail checken doet*
Mocht dit het geval zijn dan hebben ze echt een ongelukkig weekend gekozen :P Ik heb dit weekend amper tijd, aaaah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hoelang zou het duren nadat de beta uitkomt dat er een gecrackte offline beta te downloaden is ergens?
als het wel eens mogelijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
hmm.. game sites only.... dan maar hopen dat tweakers.net er ook een zooitje krijgt. en dan mischien een diablo3 contest met beta key givaways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Bulls schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:12:
Hoelang zou het duren nadat de beta uitkomt dat er een gecrackte offline beta te downloaden is ergens?
als het wel eens mogelijk zou zijn.
Niet.... 0,01% kans.
Weet je hoe lang het heeft geduurd voordat er een offline server van WoW was? En sowieso kon je in het begin alleen met je lvl 1 char rond lopen en er was verder niks. Geen instances/ NPC's / mobs.

Het feit dat de beta keys nu verzonden worden geeft wel een indicatie dat een release dit jaar wat meer likely is geworden. Maar hoe dan ook het is blizzard, zo only time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Beta komt voor ons toch echt eind september.

Edit: @sbmuc

Ze hebben aangekondigd dat de full release kort daarop zal zijn. Waarschijnlijk eind 2011 en als het tegen zit begin Q1.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 26-08-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
AH, niet gezien dat er tabs in die pagina waren. Dus blind. Rotnecro en zijn curse.
sbmuc schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:15:
[...]

Het feit dat de beta keys nu verzonden worden geeft wel een indicatie dat een release dit jaar wat meer likely is geworden. Maar hoe dan ook het is blizzard, zo only time will tell :)
Het is toch altijd al gezegd dat de beta in Q3 zou komen? Dus hoe dit zou ingrijpen op een release dit jaar geen idee. Ze proberen het, dat zeggen ze zelf, maar als ze veel dingen vinden door de beta kan het dus nog langer duren?

Gezien ik media ben kan ik straks wel even loeren of ik al een key heb. Maar Amerika zou eerst zijn.

[ Voor 80% gewijzigd door Pheno79 op 26-08-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Pheno79 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:16:
[...]
AH, niet gezien dat er tabs in die pagina waren. Dus blind. Rotnecro en zijn curse.
Forgiven! ;) (Ze hadden de index wel wat beter mogen doen idd)

Voor de duidelijkheid:

Dit is het bericht wat samen met de beta invite is gegaan met de beta key invites:

Greetings from Blizzard Entertainment!

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.

Send us your Battle.net account login name and we will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process. Please note that we do not currently have a date to announce for the start of the beta test.

There will be no NDA associated with the beta test, so you’re free to write and take screen shots or video as you please.

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes, we’ll need to have your Battle.net account login name by Tuesday, August 30.

Thanks and see you all in the Burning Hells!

Dit bevestigd dus min of meer dat het alleen voor gamesites is. Dit is gewoon om gamesite's alvast een hands-on te geven voordat het publiek de kans krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]
Dat komt ervan als je de Deathspade als deurpost gebruikt :*)

[ Voor 39% gewijzigd door Bulls op 26-08-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
[...]
Het is toch altijd al gezegd dat de beta in Q3 zou komen? Dus hoe dit zou ingrijpen op een release dit jaar geen idee. Ze proberen het, dat zeggen ze zelf, maar als ze veel dingen vinden door de beta kan het dus nog langer duren?
Ze hebben gezegd dat ze zouden proberen op of voor Q3 de beta te releasen. Ze hebben nergens met 100% zekerheid gemeld dat de beta Q3 zou komen.

Pheno, als jij een beta key hebt.... Mag ik dan je vriendje zijn _/-\o_ ? Mijn vriendin zet ik dan wel even aan de kant, ze weet wat voor gevoelens ik voor blizzard heb, ze weet dat ze er niet tegen op kan >:) .

Als ze dit leest.... Vergeef me lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
sbmuc schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Dit is het bericht wat samen met de beta invite is gegaan met de beta key invites:

Greetings from Blizzard Entertainment!

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.

Send us your Battle.net account login name and we will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process. Please note that we do not currently have a date to announce for the start of the beta test.

There will be no NDA associated with the beta test, so you’re free to write and take screen shots or video as you please.

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes, we’ll need to have your Battle.net account login name by Tuesday, August 30.

Thanks and see you all in the Burning Hells!

Dit bevestigd dus min of meer dat het alleen voor gamesites is. Dit is gewoon om gamesite's alvast een hands-on te geven voordat het publiek de kans krijgt.
Ah, ik had eerder deze al:
Diablo III development is coming along extremely well and we’re very excited about the current state of the game.

We’re aiming to start the external beta test in Q3, but ultimately, we’ll take as much time as needed to ensure the game is ready for external testing.

When the time is right and if you wish to participate in the Diablo III Beta test, please send us your Battle.net account email address by return! If you need to create a Battle.net account, you can do so here: http://www.battle.net

See you in Sanctuary!
Ik hoef niet uit te leggen dat mijn account binnen no-time bekend was bij Bliz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
* Bulls gaat snel een nep gamereview site inelkaar flansen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Bulls schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:26:
* Bulls gaat snel een nep gamereview site inelkaar flansen....
Dit heeft natuurlijk geen zin, zeker niet als je het mailtje goed leest.
Er staat namelijk nergens dat de pers eerder wordt toegelaten oid.
Het enige dat er staat is dat de pers een account moet doorgeven om toegelaten te worden en dus niet het normale opt-in proces (met System requirements e.d.) hoeft te doorlopen..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sorry hoor, maar als je je ingeschreven hebt dan weten ze je battle.net account toch, waarom zou je dat alsnog moeten sturen? riekt een beetje naar "phishing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Post gewoon het email adres waar die mail vandaan komt, dan kunnen we gewoon onze account mailen naar dat adres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Dakreal schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:29:
Sorry hoor, maar als je je ingeschreven hebt dan weten ze je battle.net account toch, waarom zou je dat alsnog moeten sturen? riekt een beetje naar "phishing"
Ik heb me nooit ingeschreven voor de opt-in.
Ik ken dit e-mailadres maar al te goed, dus ik weet wel zeker van niet. Die persoon vertrouw ik 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Als ze een email sturen naar een "pers" website dan kan die site zelf bepalen met welke account ze gaan spelen. Dat is wel de makkelijkste manier lijkt mij

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
randomice schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:41:
Als ze een email sturen naar een "pers" website dan kan die site zelf bepalen met welke account ze gaan spelen. Dat is wel de makkelijkste manier lijkt mij
Lijkt me ook. Maar pers zal niet eerder online kunnen, het is een gesloten beta waarin iedereen ingeloot wordt. Pers heeft alleen wat voorrang gok ik zo. Dus het scheelt je een opt-in.

Ik ga wel hardcore spelen overigens. Maar dat zullen de users die me kennen van DII wel al geraden hebben :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 26-08-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
nope stond er 2 weken geleden al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:22
Vooral goed dat er geen NDA gaat zijn, ookal kom je niet in de beta je gaat dan toch alles gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-05 08:40

flessuh

Set sail for fail!

Paterpor schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:07:
Vooral goed dat er geen NDA gaat zijn, ookal kom je niet in de beta je gaat dan toch alles gezien hebben.
ik heb zo'n vermoeden dat youtube al snel vol staat met gameplay van diablo 3 ja.
Goede beslissing van ze, want er lekt anders toch wel van alles uit.....

persoonlijk vind ik het ontbreken van de NDA een teken dat blizzard erg tevreden is met de huidige staat van het spel, dus ik hoop nog altijd op deze kerst >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Misschien dat ze een optie inbouwen voor HC PvP dat je kan kiezen of je echt dood gaat of niet? Dan moeten ze het echte werk natuurlijk belonen, dat kunnen ze te doen door de gear van het doode poppetje te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Gewoon geen pvp wat mij betreft.
Kun je trouwens je softcore items verkopen voor gold en dan iets kopen met je hardcore character, of hebben die een gescheiden stash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
Diablow schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:15:
Gewoon geen pvp wat mij betreft.
Kun je trouwens je softcore items verkopen voor gold en dan iets kopen met je hardcore character, of hebben die een gescheiden stash?
Ik neem aan een geheel aparte economie. Dus alleen sharen met andere HC chars.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.