Flghter1982 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:29:
[...]
dat is inderdaad altijd leuk
als ze geen hardcore duels toestaan of hardcore arena en dan echt HARDCORE dus dood is bye bye your the weakest link cry more qq etc. dan zie ik het nut van hardcore niet en kan je net zo goed softcore spelen en er mischien nog je game terugverdienen met de RMAH. de VIBE die ik bij hardcore krijg is voornamelijk de duels. iets spannenders kan ik me niet bedenken. als het alleen maar blijft bij in game content maar dan dood is dood. zie ik de vele meerwaarden van hc niet. kort samengevat.. hardcore zonder duels is geen hardcore zoals we dat gewend zijn.
Oh en al die kill glitches in D2 waren ook zo leuk, bijvoorbeeld als ze je helpen cowwen en als je te lang bij de red portal blijft staan, gaan ze even wat frozen orbs casten en snel naar town om hostile te worden en dan komen de orbs nog aan. Ja dat is ook zo leuk.
Ik denk dat Blizzard zo min mogelijk kans geven om te kunnen grieven.
Hoe wil je anders Duellen in HC? Paar keer attacken en dan snel quit game doen voordat je echt dood gaat? En wie het niet doet was dom en wordt volledig getrolled in de chat. En dat quitten als het even te moeilijk is in PVE word ook teveel gedaan.
Als je van zulke bijna dood thrills houdt, ga je toch op 1 been op een viaduct staan te balanceren?
Oeh ik van bijna, oh nee net niet pfew, oeh bijna weer, haha net niet.
Nee hardcore spelen is leuk voor the spanning, maar hoe mensen dat weer gebruiken om anderen te pesten pff..
[
Voor 20% gewijzigd door
Bulls op 26-08-2011 11:46
]