Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Max 4 spelers, en is nu 4 groepen: normall - nightmare - hell - infernoElmarNieser schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:31:
Weet iemand trouwens of je weer 8 max players krijgt voor een public campaign game? En zijn die public games weer in 3 groepen ingedeeld? normal-nightmare-.... (wat was die laatste nou?)
Verwijderd
Verwijderd
Spijt me zeer, maar een game van 20 - 30 uur gameplay is geen 60 euro waard. Dat grapje hebben ze bij Dragons Age 2 geflikt, en ik wou inderdaad mijn geld terug. Een game hoort je te pakken en moet (als het een goede game is, en dus zijn geld waard is) je even alles te laten vergeten.Bulls schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:20:
[...]
Ik wacht nu al op de berichten van nieuwkomers: This game is fucking short! I want my moneyz back!
Maar ik ga daar niet van uit bij Blizzard.
Weet iemand een release date al?
Begon ik al helemaal te denken toen ik de screen van Pedro zag, gelukkig lees ik altijd even verder.
Beta release is soon.
"Wat is soon?" Soon = max 28 dagen
Sixen (iemand van Blizzard zelf of is hij Fansite Administrator ? Nu weet ik het ook niet meer..)
Edited by Sixen on 9/2/11 3:36 AM (PDT) @Wingbane: There will not be a friends and family alpha. They are going straight from internal-only alpha to public beta.
The leak is legit though.
De plaatjes / ingame footage is dus real iig
[ Voor 15% gewijzigd door sbmuc op 02-09-2011 16:23 ]
Nee, iemand heeft dit geleaked die waarschijnlijk al een tijdje in de alpha zitVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:24:
Alpha...
Dat zal dus nog zeker een half jaar wachten minimaal...
De beta kan nog steeds morgen uit komen, of nu... of eind deze maand
Selectief lezen hmmVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:24:
Alpha...
Dat zal dus nog zeker een half jaar wachten minimaal...

Ofwel ze skippen F&F Alpha/Beta en gaan gelijk naar public (niet te verwarren met open) beta.They are going straight from internal-only alpha to public beta
Het is een ex-werknemer. Ik weet niet of hij onder NDA valt. Hij werkt er niet meer, maar hij heeft wel iets ondertekend lijkt mij.sbmuc schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:31:
[...]
Nee, iemand heeft dit geleaked die waarschijnlijk al een tijdje in de alpha zit
De beta kan nog steeds morgen uit komen, of nu... of eind deze maand
De beta komt 100% deze maand uit. Kan over een minuut zijn of over 27 dagen. En als er geen grote problemen tevoorschijn komen in de beta, komt de game 2011 uit
Leven en laten leven!
Nee, Soon™ = http://www.wowwiki.com/Soon
en Sixen is een MVP (most valuable poster), niet iemand van blizzard zelf.
Hij onderhoud een diablo fan site (diablofans.com of diablo.incgamers.com, kan zo niet even checken.. (@ work)

edit: Of het is gewoon een F&F screenshot
[ Voor 22% gewijzigd door ElmarNieser op 02-09-2011 17:15 ]
Hij is al voorbij gekomen, maar schijnt fake (of oud oid) te zijn.ElmarNieser schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:13:
Volgensmij is de public beta live!
afbeelding
edit: Of het is gewoon een F&F screenshot
en er is geen F&F deze keer
We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.
Send us your Battle.net account login name and we will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process. Please note that we do not currently have a date to announce for the start of the beta test.
There will be no NDA associated with the beta test, so you’re free to write and take screen shots or video as you please.
To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes, we’ll need to have your Battle.net account login name by Tuesday, August 30.
Thanks and see you all in the Burning Hells!
edit:
Oh over de datum heen gelezen vorige keer.
[ Voor 34% gewijzigd door Bulls op 02-09-2011 19:32 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar is wel degelijk cinematic film materiaal van D3 bij de announcement.
Bij the way Leah is een kruising tussen Jessica Biel en Gwyneth Paltrow
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Grappig kereltje.
Blablabla uitleg blabla geen maphack/dupes meer ...
- boeit niet ik wil offline kunnen spelen dus is Diablo 3 geen volledige game!
blablabla tja... pech voor je
- nee Blizzard is greedy en luistert niet naar de grote groep spelers
tis goed voor de overgrote spelers die veilig en plezierig online kunnen gamen
- maar ik wil mods en offline en dat kan prima! open en closed battlenet is perfect en ze moeten gewoon weer dat systeem gebruiken.
*grinnikt en gaat weer Deus Ex 3 spelen*
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ja die had ik alstime schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:44:
pers eerst: Greetings from Blizzard Entertainment!
We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.
Send us your Battle.net account login name and we will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process. Please note that we do not currently have a date to announce for the start of the beta test.
There will be no NDA associated with the beta test, so you’re free to write and take screen shots or video as you please.
To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes, we’ll need to have your Battle.net account login name by Tuesday, August 30.
Thanks and see you all in the Burning Hells!
Ik denk dat je in de loop van de tijd wel door hebt wat je goed kan verkopen en wat je goed kan salvagen, en dan laat je alle "grijze" en "witte" dingen gewoon liggen totdat je wellicht wat extra basic materials nodig hebt.
Ik dacht niet dat je zomaar ingame items (en dus ook ingame gold) kon inwisselen voor echt geld. Dat lijkt me ook een beetje vreemd want dan heeft iedereen zijn aankoopkosten zo terugverdient, and more. Way more. En dan zeg ik mijn baan op en ga ik 24/7 Diablo 3 en wordt dat mijn broodwinning.Bulls schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 00:28:
Ik had dit al eerder onder de aandacht gebracht, maar is het niet zo nu Gold een echte value gaat krijgen dat je sneller geneigd bent om alles op te pakken voor salvage of verkoop? Ik ben nu met D2 weer bezig lekker sneu zonder enig items wat ik nog had, maar er drop echt zoveel als je dat allemaal gaat verkopen en/of salvagen dan ben je echt 10x langer bezig dan normaal. (mee gerekend dat je het gewoon vanuit je inventory kan doen)
Ik denk dat je in de loop van de tijd wel door hebt wat je goed kan verkopen en wat je goed kan salvagen, en dan laat je alle "grijze" en "witte" dingen gewoon liggen totdat je wellicht wat extra basic materials nodig hebt.
Nee maar serieus denk ik dat veel items niet veel op gaan leveren in de auctionhouse. Met name de basis grondstoffen die overblijven na salvagen. Uiteraard komen er betere grondstoffen vrij wanneer je een legendary item salvaged, maar die pak je sowieso op. Kun je trouwens wel alles verkopen via de AH? Dat weet ik eigenlijk niet eens zeker.
Ik denk ook dat je op een gegeven moment weet welke zaken je wel en niet op moet pakken. (gelukkig zie jij alleen deze items, geweldige nieuwe feaure!) Het is hier wel eens besproken maar ik weet niet meer wat nu wel en wat nu niet in Diablo zat (zoveel info hier!) maar het ging om de feature dat je zelf kon kiezen wat je wel zag liggen en wat niet. Bijvoorbeeld: ik fink alleen legendary en unique aan en vervolgens zie ik deze items liggen en de rest wordt genegeerd.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Als ik Bulls goed begrijp bedoelt hij de in-game currency. In Diablo II was die vrij waardeloos, daar zal nu verandering in gaan komen waarschijnlijk.FloydRaalte schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:49:
[...]
Ik dacht niet dat je zomaar ingame items (en dus ook ingame gold) kon inwisselen voor echt geld. Dat lijkt me ook een beetje vreemd want dan heeft iedereen zijn aankoopkosten zo terugverdient, and more. Way more. En dan zeg ik mijn baan op en ga ik 24/7 Diablo 3 en wordt dat mijn broodwinning.
Nee maar serieus denk ik dat veel items niet veel op gaan leveren in de auctionhouse. Met name de basis grondstoffen die overblijven na salvagen. Uiteraard komen er betere grondstoffen vrij wanneer je een legendary item salvaged, maar die pak je sowieso op. Kun je trouwens wel alles verkopen via de AH? Dat weet ik eigenlijk niet eens zeker.
Ik denk ook dat je op een gegeven moment weet welke zaken je wel en niet op moet pakken. (gelukkig zie jij alleen deze items, geweldige nieuwe feaure!) Het is hier wel eens besproken maar ik weet niet meer wat nu wel en wat nu niet in Diablo zat (zoveel info hier!) maar het ging om de feature dat je zelf kon kiezen wat je wel zag liggen en wat niet. Bijvoorbeeld: ik fink alleen legendary en unique aan en vervolgens zie ik deze items liggen en de rest wordt genegeerd.
Verwijderd
Ik ga er wel vanuit dat de artisians wel fatsoenlijke spullen kunnen maken die redelijk gelijkwaardig zijn aan loots want anders heeft het levelen weinig zin. In WoW kun je met je professions mooie epics maken maar die zijn al redelijk snel achterhaald.
Het mooiste zou zijn als je in plaats van legendary stuff ook regelmatig recipes vindt zodat het je eerst zelf moet maken. Dan blijf je een herspeelwaarde houden en het levelen van artisians heeft zin.
Dit is niet echt iets nieuws vergeleken met Diablo 2 toen ik daar net mee begon. Sowieso pak je alles op.. want je bent benieuwd wat het doet. Dus aan het begin heb ik veel eelt op m'n handjes!Bulls schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:04:
Ja ik bedoel gewoon vendor sellen, omdat gold waarde heeft voor de AH, dan ben je eerder geneigd om alle troep ook op te pakken. Dus na elk groepje monsters sta je alles op te pakken te salvagen en te sellen, dus dat is dan een enorme rem, alleen je krijgt wel lekker veel gold en materials door zo te werken.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Mwuah, ik denk dat uiteindelijk het niet heel veel trager zal zijn, gezien je veel trash gelijk kunt salvagen dan wel verkopen in de cauldron of jordon. Mogelijk misschien nogwel tijdens je loopt / fight als je een beetje handig bent met de muis.Bulls schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:04:
Ja ik bedoel gewoon vendor sellen, omdat gold waarde heeft voor de AH, dan ben je eerder geneigd om alle troep ook op te pakken. Dus na elk groepje monsters sta je alles op te pakken te salvagen en te sellen, dus dat is dan een enorme rem, alleen je krijgt wel lekker veel gold en materials door zo te werken.
Dual screen setup zal dan wel handig zijn,psychodude schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:05:
[...]
Mwuah, ik denk dat uiteindelijk het niet heel veel trager zal zijn, gezien je veel trash gelijk kunt salvagen dan wel verkopen in de cauldron of jordon. Mogelijk misschien nogwel tijdens je loopt / fight als je een beetje handig bent met de muis.
Hardcore zeker? xDmaniak schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:29:
Weet je wat handig is.. is als je kind van 5 Diablo kan spelen en weet hoe te lootenDie van mij doet het goed met WoT met arties
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Lol item puckup gnompje, en ook alles salvagen zeker, dan ook gelijk de uniquesmaniak schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:29:
Weet je wat handig is.. is als je kind van 5 Diablo kan spelen en weet hoe te lootenDie van mij doet het goed met WoT met arties
Of jij pakt de dingen op die je interessant lijkt, en de rest laat je voor je gnome liggen
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
Dualboxen met je kloontje?Bulls schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 20:38:
Die shared stash is alleen voor je eigen account de gnome moet een eigen account hebben, en heeft dus een eigen stash.
Verwijderd
Beta testers are chosen according to their system specifications and other factors, including an element of luck. Our goal is to have a good variety of system types to best test compatibility.
Will there be any other ways to get into the beta besides the opt-in?
We'll very likely be providing beta entry giveaways through various promotions on our sites, as well as through our official fansites. We'll have information available on these promotions as they approach.
How many players do you plan to invite to the beta test?
The number of players we invite will be based on our testing needs. If during the course of testing we determine we need more players to participate, we'll invite more.
What game content will be available in the beta?
You'll be able to try out all five character classes and experience the early stages of Diablo III from the start of the game through the Skeleton King encounter. You'll be able to interact with new and returning characters in New Tristram and fight the reawakened evils emanating from the cursed Tristram Cathedral.
Will the PvP arenas be available in the beta?
We don't plan to include the PvP arenas in the beta test.
How long will the beta test last?
We have not determined an exact date for the end of the beta test. We will notify participants when the beta test is nearing completion.
Will the Diablo III Auction House be available in the beta?
We currently plan to test the functionality of the Diablo III gold-based auction house sometime after the initial beta launch.
Will Mac users be able to participate in the beta?
Yes, Mac users will be able to participate in the beta at the same time as Windows users.
Bovenstaand is uit een Blue Post die ik op MMO zag staan.
Ik hoop ook dat kort na de Beta, de gone gold status announced wordt.
Gelijk D2 maar weer eraf gegooid hoe leuk het ook was....
Need D3 now!!!!!!!

Beetje knokken. Beetje gamblen bij Gheed. Beetje Charsi upchatten.
Ik ben het nog niet verleerd. Maar mijn Barb build is een beetje tam. Ik kan maar niet kiezen wat voor build het moet worden.
Dat krijg je van oldschool spelen. Met een rush kun je je punten goed - beter - verdelen, en echt een plan volgen.
Ik hoop echt da de eerste tijd (jaren) D3 op dezelfde manier kan gaan, en dat er niet de drang ontstaat om gerushed - ik vind dat nog altijd een vorm van cheaten - het spel te bedwingen. Het spel is zo mooi gemaakt dat ik er wel van wil genieten... verrassingen, sfeer, actie.
[ Voor 25% gewijzigd door Ramzzz op 04-09-2011 08:46 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Er is niet echt veel incentive dusver om te rushen in DIII. Geen ladders, co-op through match-making, etc. Het zal echt aan ieder de eigen keus worden willen ze danwel danniet rushen in DIII.Ramzzz schreef op zondag 04 september 2011 @ 01:20:
Ik hoop echt da de eerste tijd (jaren) D3 op dezelfde manier kan gaan, en dat er niet de drang ontstaat om gerushed - ik vind dat nog altijd een vorm van cheaten - het spel te bedwingen. Het spel is zo mooi gemaakt dat ik er wel van wil genieten... verrassingen, sfeer, actie.
http://diablo.incgamers.c...eedback-forum-got-deleted

Verwijderd
Dan zullen de bugs er al wel ver uit zijn en is Blizz nu vooral aan het polijsten en hebben wij de taak om de final touch te geven. En die taak neem ik graag op me om alvast de verschillende klasses te spelen om zo 100% zeker te kunnen zijn waar ik mee start als D3 eind dit jaar (hopelijk) verkrijgbaar is.
Verwijderd
Wel mooi om te lezen dat Diablo 3 volgens Bashiok "glorious looks" met een resolutie van 2560 x 1440 op zijn 30" monitor. Met de graphics zit het wel goed.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 13:48 ]
Mooi! Ik kan ook niet wachten om eindelijk eens Diablo te spelen op een fatsoenlijke resolutieVerwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:33:
Wel mooi om te lezen dat Diablo 3 volgens Bashiok "glorious looks" met een resolutie van 2560 x 1440 op zijn 30" monitor. Met de graphics zit het wel goed.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar voor menig D2 veteranen is het toch een instant buy, ongeacht bugs of wat dan ook. Alleen nieuwe kopers zijn dan sceptisch, maar de meeste van die "nieuwe kopers" zullen niet eens op de forums rond hangen, maar hem gewoon kopen als hij in de winkel ligt.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:33:
Wellicht heeft Blizzard liever niet dat er eventuele problemen naar buiten komen, dat is slechte publiciteit. Als er straks een beta voor de buitenwacht komt is de game al ver klaar en levert dat via de pers positieve publiciteit op. Negatieve zaken blijven meestal langer hangen dan positieve zaken.
Ik hoop dat ik hem fatsoenlijk op mijn PC op 1680x1050 kan draaien, want die is al aardig verouderd.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:33:
[ Voor 63% gewijzigd door Bulls op 04-09-2011 13:56 ]
Ondertussen staat de volgende bug report er al weer op:Pedr0 schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:57:
De F&F beta is nu 100% zeker aan de gang. Er had iemand gepost op het beta forum en snel daarna werd z'n thread deleted
http://diablo.incgamers.c...eedback-forum-got-deleted
[afbeelding]
[afbeelding]
http://us.battle.net/d3/en/forum/3355035/
http://imageshack.us/f/508/bugreportbeta.jpg/
Verwijderd
Maar waarom Houdt Blizzard dat forum niet nog gewoon even een paar weken gesloten voor de mensen die niet aan de beta mee doen?
Verwijderd
Als je imageshack post, gebruik dan de direct link to image al die reclame zit nietmand op te wachten.psychodude schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:03:
[...]
Ondertussen staat de volgende bug report er al weer op:
http://us.battle.net/d3/en/forum/3355035/
http://imageshack.us/f/508/bugreportbeta.jpg/
http://img508.imageshack.us/img508/781/bugreportbeta.jpg
edit:
Trouwens moeten ze niet teveel bugs ontdekken want dan duurt het alleen maar langer voordat hij gereleased wordt
[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 04-09-2011 14:28 ]
Verwijderd
Ik verwacht van wel, dit werd bij Diablo 2 ook al gedaan. Voor nieuwe characterclasses / acts zullen dan wel expansions worden uitgebracht.tboheeren schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:49:
Weet iemand eigenlijk of ze in Diablo3 nieuwe content zullen releasen dmv patches (niet enkel exp. pack)? (en sorry voor de WoW vergelijking maar ik vroeg het me gewoon af)
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 05-09-2011 15:11 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
En wie verdiend er aan het RMAH?The Chosen One schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:26:
Lijkt me ook wel enigzins logisch. Diablo 3 wordt huge en het enige waar ze echt veel geld aan verdienen is de game en expansions. Nog groter dan Diablo 2 dus nog meer verkopen van expansions ook.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:21:
Blizzard heeft gezegd niet rijk te worden van RMAH. De verwachte fee zal waarschijnlijk hooguit de serverkosten dekken, Blizz zal er niet op binnenlopen.
Vergeet niet dat door het dekken van serverkosten en belastingen ze daarmee echter wel al een grote kosten pot wegschrijven. En daarmee dus relatief gezien geld overhouden welk ze kunnen gebruiken om DIII verfrissend te houden zodat meer mensen het spel nieuw zullen blijven aanschaffen.Bulls schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:31:
Ja en de kosten die ingehouden worden bij het withdrawen of depositen van cash zal naar de betalings beheerder en belasting gaan.
Een kosten pot! Die gaan we erin houdenpsychodude schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:44:
[...]
[...]
Vergeet niet dat door het dekken van serverkosten en belastingen ze daarmee echter wel al een grote kosten pot wegschrijven. En daarmee dus relatief gezien geld overhouden welk ze kunnen gebruiken om DIII verfrissend te houden zodat meer mensen het spel nieuw zullen blijven aanschaffen.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
En als je daar gebanned wordt dus ook nieuwe game kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 05-09-2011 22:46 ]
Hmm, dus iedereen die op dat forum post heeft Diablo 3?The Chosen One schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:45:
Je moet voortaan ook de game hebben van het forum waar je wilt posten. Ieg de nieuwe battle.net 2.0 games. Per forum apart dus.
En als je daar gebanned wordt dus ook nieuwe game kopen.
Edit: hmm, als ik vanaf B.net website naar de community website ga dan ziet ie een SC2 char, en dan kan ik wel posten, erg onduidelijk iig.
[ Voor 16% gewijzigd door ElmarNieser op 05-09-2011 23:04 ]
Ik ben benieuwd of je ook in de toekomst (nabije hopelijk) dus een D3 character kan gebruiken inclusief plaatje van je build, en niet gewoon een simpele profile zoals met SC2.
Ik ben gestopt met allemaal gewoon omdat deze me amper nog boeide.
Zou toch echt wel erg zijn in mijn ogen. En het is niet dat ik een casual gamer ben:p
Nee niet voor de Beta, maar om op de forum te mogen posten (niet de beta forum maar de gewone)ModaSo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:48:
Serieus? Dus moet je eerst active staan in SC2 of WoW vooraleer in aanmerking te komen voor de BETA?
Ik ben gestopt met allemaal gewoon omdat deze me amper nog boeide.
Zou toch echt wel erg zijn in mijn ogen. En het is niet dat ik een casual gamer ben:p
En trouwens staat je SC2 account altijd op active zolang je niet gebanned bent ofzo, ik heb ook al een halfjaar geen SC2 gedaan, maar is nogsteeds active. Met wow moet je een subscription hebben lopen.
[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 06-09-2011 11:57 ]
Enig idee wat hier de reden voor is? Het lijkt me namelijk helemaal niet slim van Blizzard om dit zo te doen. Je moet het spel (of in het WOW geval de subsciption) hebben om op het forum te komen. Het enige wat ik me kan indenken is dat je zo illegaal verkregen games kunt weren. (deze kunnen immers hun spel niet online activeren zonder serial code) Anderzijds, wat moeten mensen zonder de game überhaupt op het forum?Bulls schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:56:
[...]
Nee niet voor de Beta, maar om op de forum te mogen posten (niet de beta forum maar de gewone)
En trouwens staat je SC2 account altijd op active zolang je niet gebanned bent ofzo, ik heb ook al een halfjaar geen SC2 gedaan, maar is nogsteeds active. Met wow moet je een subscription hebben lopen.
Je voorkomt zo ook een hoop gespam. Getrolld wordt er toch wel bij iedere wijziging die ze aanbrengen, maar je gaat niet met een account waar dure games aan hangen, spammen. Immers, ze behouden altijd het recht om bij excessief misbruik van een forumaccount, je bijbehorende battle.net account te bannen.FloydRaalte schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:38:
[...]
Enig idee wat hier de reden voor is? Het lijkt me namelijk helemaal niet slim van Blizzard om dit zo te doen. Je moet het spel (of in het WOW geval de subsciption) hebben om op het forum te komen. Het enige wat ik me kan indenken is dat je zo illegaal verkregen games kunt weren. (deze kunnen immers hun spel niet online activeren zonder serial code) Anderzijds, wat moeten mensen zonder de game überhaupt op het forum?
Mensen zonder de game kunnen geinteresseerd worden in de game en daardoor het forum gaan bezoeken. Dat mag ook gewoon, want het is openlijk te lezen, alleen posten kan niet. Bovenstaand is slechts een van de redenen. Misschien zijn er meer, maar die kan ik zo niet bedenken.
De belangrijkste reden lijkt me dat ze de forums leuk en schoon willen houden. Oftewel ze willen trollers, spammers en andere ongure types op een effectieve manier kunnen weren. Een manier om dat te doen is om enkel actieve battle.net accounts toe te laten op het forum. Op dit moment heeft dat als consequentie dat enkel SC2- en WOW-spelers kunnen posten, maar van zodra de D3 Beta van start gaat (en vanaf wanneer het eigenlijk pas *echt* nuttig is om te posten), kan iedereen die uitgenodigd wordt voor de beta ook posten op het D3 forum want dan hebben zij ook een actieve battle.net account (namelijk eentje met D3 Beta).FloydRaalte schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:38:
[...]
Enig idee wat hier de reden voor is? Het lijkt me namelijk helemaal niet slim van Blizzard om dit zo te doen. Je moet het spel (of in het WOW geval de subsciption) hebben om op het forum te komen. Het enige wat ik me kan indenken is dat je zo illegaal verkregen games kunt weren. (deze kunnen immers hun spel niet online activeren zonder serial code) Anderzijds, wat moeten mensen zonder de game überhaupt op het forum?
Je hoeft niet op dat forum te kunnen posten om uitgenodigd te worden voor de beta. Om kans te maken op een D3 beta invite moet je enkel inschrijven in het beta-programma: https://eu.battle.net/account/management/beta-profile.html
Enige kanttekening hierbij is dat deze roadmap ondertussen al zeker anderhalf jaar oud is, en er recentelijk op de Blizzard Analyst Day (met financieel gelul voor de investors) onder andere gezegd is dat ze de eerste Diablo 3 expansion verwachten binnen 3 jaar, en dus niet binnen 1.5 jaar na de release van D3 zoals in die roadmap lijkt te staan.OkkE schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:10:
Het is natuurlijk nooit 100% zeker, maar als we deze release map mogen geloven, komen er minimaal twee expansions aan: http://techcrunch.com/201...r-pretty-much-everything/
Source: http://diablo.incgamers.c...ansion-within-three-years
[ Voor 5% gewijzigd door Thyranys op 06-09-2011 12:50 ]
Dan zitten we uiteraard allemaal nogsteeds als verslaafden D3 te spelen, maar toch.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Dat klinkt inderdaad ook heel logisch. Ik heb net weer even gekeken (elke dag wel) op mijn Bnet account maar helaas nog geen veranderingen.
Ik bedenk me nu net iets... ik heb mijn oude CD's van diablo 2 en LoD teruggevonden op zolder. (puntgaaf in doos nog wel!) Echter heb ik de game al lang voor de 2keer aangeschaft en deze staat al in mijn classic game lijst op Battlenet. Zou ik die oude game ook kunnen activeren? (gewoon voor de lol dus 2 x Diablo en 2 x LoD op mijn account)
Erg lang?hexta schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:51:
3 jaar is wel erg lang!
Dan zitten we uiteraard allemaal nogsteeds als verslaafden D3 te spelen, maar toch.
Diablo 2, 1998
Diablo 2 Lord of Destruction, 2001.
Is op zich niets nieuws
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat zou kunnen, want dat heb ik met Starcraft (I) gedaan. Daar heb ik echter spijt van, want als je 2x dezelfde game koppelt aan één Battle.net account, maak je ook maar één keer kans op een beta invite.FloydRaalte schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:52:
[...]
Dat klinkt inderdaad ook heel logisch. Ik heb net weer even gekeken (elke dag wel) op mijn Bnet account maar helaas nog geen veranderingen.
Ik bedenk me nu net iets... ik heb mijn oude CD's van diablo 2 en LoD teruggevonden op zolder. (puntgaaf in doos nog wel!) Echter heb ik de game al lang voor de 2keer aangeschaft en deze staat al in mijn classic game lijst op Battlenet. Zou ik die oude game ook kunnen activeren? (gewoon voor de lol dus 2 x Diablo en 2 x LoD op mijn account)
Als je die tweede game koppelt aan een nieuw account, maak je een tweede keer kans.
MMmmm slim idee, krijg je dan geen gedoe met 2x dezelfde IP of MAC-ID? Zo meteen wordt ik nog gebanned voordat Diablo 3 uit komt!PromWarMachine schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:01:
[...]
Dat zou kunnen, want dat heb ik met Starcraft (I) gedaan. Daar heb ik echter spijt van, want als je 2x dezelfde game koppelt aan één Battle.net account, maak je ook maar één keer kans op een beta invite.
Als je die tweede game koppelt aan een nieuw account, maak je een tweede keer kans.
Nee, lijkt me niet.FloydRaalte schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:26:
[...]
MMmmm slim idee, krijg je dan geen gedoe met 2x dezelfde IP of MAC-ID? Zo meteen wordt ik nog gebanned voordat Diablo 3 uit komt!
Stel je woont bij je ouders, met je broertje. Hij heeft dan z'n eigen account nodig voor WoW of wat dan ook op Battle.net.
In die (legale) situatie zou vanaf dezelfde pc 2 accounts gebruikt worden, met dus 2x dezelfde IP of MAC-adres.
Nee, dat gaat mij wel iets te ver
wie weet hoeveel mensen dat wel niet doen, en als sommigen zelfs dubbel invited worden gaan ze vast die accounts duur aanbieden.ElmarNieser schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:46:
Gehe, dus ff snel naar de winkel voor wat oude titels! En even wat hotmail adressen aanmaken!
Nee, dat gaat mij wel iets te verMaar het zal je kansen zeker verhogen!
Tsja, ik verwacht toch wel een beetje dat er ook naar de activiteit van een account wordt gekeken om dit tegen te gaan. Speeluren in SC2 o.i.d.Bulls schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:21:
[...]
wie weet hoeveel mensen dat wel niet doen, en als sommigen zelfs dubbel invited worden gaan ze vast die accounts duur aanbieden.
Maar kan net zo goed geautomatiseerd gaan aan de hand van een database waar alles in staat per account, en kandidaten op bepaalde criteria selecteren.
[ Voor 33% gewijzigd door Bulls op 06-09-2011 14:51 ]
Zoals bulls ook al aan geeft, no way dat ze dat gaan doen. Gaat gewoon lekker random hoor. Hooguit dat PC specs iets gaat mee wegen. Iedereen < 1GB memory = exclude of iets dergelijks.ElmarNieser schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:47:
[...]
Tsja, ik verwacht toch wel een beetje dat er ook naar de activiteit van een account wordt gekeken om dit tegen te gaan. Speeluren in SC2 o.i.d.
Anyway... 2 woorden 9 letters...
[ Voor 3% gewijzigd door sbmuc op 06-09-2011 14:56 ]
De invite is sowieso gekoppeld aan je account, dat was zo bij Starcraft 2 en bij Cataclysm. Dus dat zal zeker niet anders zijn dan bij Diablo 3Bulls schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:21:
[...]
wie weet hoeveel mensen dat wel niet doen, en als sommigen zelfs dubbel invited worden gaan ze vast die accounts duur aanbieden.
Die mensen maken natuurlijk per game gewoon een nieuwe account aan. En ja die Diablo 3 beta accounts kunnen best wel voor 50-100 euro per pop weg gaan op ebay. Afhankgelijk van hoeveel beta invites er verstuurd zijn.Dakreal schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:58:
[...]
De invite is sowieso gekoppeld aan je account, dat was zo bij Starcraft 2 en bij Cataclysm. Dus dat zal zeker niet anders zijn dan bij Diablo 3
Edit.... De beta accounts zullen voor meer gaan. Even wat history zitten op zoeken Starcraft 2 beta accounts gingen tot 200-300 euro... WoW Cataclysm accounts tot 400.
Zal me niks verbazen als Diablo 3 accounts voor 200-400 euro verkopen. Dus ja er zullen een hoop mensen dummy Battle.net accounts aanmaken om er voor te zorgen dat ze eventueel meerdere keys kunnen bemachtigen. Ik denk ook wel dat blizzard er goed aan zou doen om iedereen die geen battle.net account had voor Augustus of september 2011 te excluden ondanks dat je dan een hoop echte gamers benadeeld zorg je er op deze manier wel voor dat de "scammers" geen meerdere keys ontvangen.
[ Voor 40% gewijzigd door sbmuc op 06-09-2011 15:09 ]
Hertog jan ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
http://diablo.incgamers.com/forums/forumdisplay.php?f=165
Forum met leaked beta info en datamined info van de beta. Geen idee of het echt is, sowieso leuk om te lezen (kunnen ook spoilers tussen zitten). En mochten de runestone effects van de witch doc zijn zoals ze daar staan....
echt ? ik had er 10 van sc2sbmuc schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:03:
[...]
Die mensen maken natuurlijk per game gewoon een nieuwe account aan. En ja die Diablo 3 beta accounts kunnen best wel voor 50-100 euro per pop weg gaan op ebay. Afhankgelijk van hoeveel beta invites er verstuurd zijn.
Edit.... De beta accounts zullen voor meer gaan. Even wat history zitten op zoeken Starcraft 2 beta accounts gingen tot 200-300 euro... WoW Cataclysm accounts tot 400.
Zal me niks verbazen als Diablo 3 accounts voor 200-400 euro verkopen. Dus ja er zullen een hoop mensen dummy Battle.net accounts aanmaken om er voor te zorgen dat ze eventueel meerdere keys kunnen bemachtigen. Ik denk ook wel dat blizzard er goed aan zou doen om iedereen die geen battle.net account had voor Augustus of september 2011 te excluden ondanks dat je dan een hoop echte gamers benadeeld zorg je er op deze manier wel voor dat de "scammers" geen meerdere keys ontvangen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.