Ik heb een Late 2008 MBP, dus net toen de nieuwe look uitkwam.
Voor diegene met een goed geheugen, ik heb er veel problemen mee gehad, nog steeds niet optimaal (hoewel ik AppleCare heb) maar beestje werkt nog steeds.
Is een Intel Core 2 Duo 2.4 GHz met 4 gig geheugen en standaard 250 gig harde schijf.
Nu een paar dingen, allereerst, hij wordt op schoot echt knetterheet, gewoon dat ik na 10 minuten er niet op kan werken zo heet die op mijn schoot wordt, gaat ook ontzettend loeien... is dit normaal?
Daarnaastt, als de accu vol is is, en ik gebruik m zonder netstroom, doen ik er echt maar een uur mee als ik m vol gebruik (programma's gebruiken en muziek aan of youtube) is dit normaal? Geen idee of hier AppleCare op geld en zoja, welke "voorwaarden" moet deze aan voldoen om nieuwe accu of dergelijke te krijgen.
(Heb m in deze bijna 3 jaar zo ongeveer een jaar niet gebruikt omdat mijn MBP een keer of 5 gerepareerd is zonder eigen schuld)
Hiernaast nog de volgende vragen, ik wil dat mijn computer wat snelller werkt, en vraag mij af of ik mijn 4 gig vervang voor 2x4 gig 8 gig totaal en mijn harde schijf vervang voor een goede SSD hoeveel je hier van merkt. Vraag mij af of het net wat sneller is of echt een wereld van verschil. En dan bedoel ik niet het opstarten van de MBP en de programma opstart snelheid. Ik werk als grafisch ontwerper/fotograaf dus veel zware bestanden en veel dingen te gelijk, en daar gaat de laptop wat moeite mee krijgen. Maar heb ook geen zin om 2500 te besteden aan een nieuwe als mijn computer nog verder prima werkt.
Iemand die misschien zijn mening kan geven?