Medewerkers bij kpn / hi hebben geen tijd om duidelijkheid te geven. Die zijn onze iphones aan het inpakkenZypherNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:55:
Hi blijft achter, ik wil ook graag wat duidelijkheid..
Het is gewoon een feit dat niemand (buiten Apple zelf) weet hoeveel iPhones ze krijgen (aangezien ze allemaal zoveel mogelijk willen hebben van Apple en ze dus krijgen wat Apple ze geeft).
Nou, ik denk dat alle providers in NL hun iphone nu al paar dagen binnen hebben en weten hoeveel ze hebben.. denk je niet?acst schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:01:
Het is gewoon een feit dat niemand (buiten Apple zelf) weet hoeveel iPhones ze krijgen (aangezien ze allemaal zoveel mogelijk willen hebben van Apple en ze dus krijgen wat Apple ze geeft).
Ik zit hoogstwaarschijnlijk bij de eerste leverling van aMac, die doen geen enkele belofte (wat ik enorm kan waarderen), enkel dat ze vanaf 1 oktober gaan uitleveren, omdat ze verwachten volgende week een aardige levering iPhones te krijgen. Geen stress voor mij dus, kan wel een paar dagen wachten.
Ik hoop inderdaad ook dat laatste wat xamirz zegt...
Daarom ga ik morgen ook ff langs @ lokale T-Mobile toko waar ik mijn iPhone 6 gereserveerd heb.
Kijken of ik nog zo hoog (#2) op den lijst sta en vrijdag gelukkig wordt...
Daarom ga ik morgen ook ff langs @ lokale T-Mobile toko waar ik mijn iPhone 6 gereserveerd heb.
Kijken of ik nog zo hoog (#2) op den lijst sta en vrijdag gelukkig wordt...
Verwijderd
Wow ben wel blij dat ik een 6 heb gereserveerd en geen plus! Heb gisteren wat fotos gezien maar zie nu filmpjes voorbij komen van mensen die dat ding gewoon met hun handen buigen! Zou niet moeten kunnen voor die prijs!
Dat kan bij de 6 ook gewoon hoor.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:13:
Wow ben wel blij dat ik een 6 heb gereserveerd en geen plus! Heb gisteren wat fotos gezien maar zie nu filmpjes voorbij komen van mensen die dat ding gewoon met hun handen buigen! Zou niet moeten kunnen voor die prijs!
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ook als je hem te lang in je broekzak laat zitten?? Als dat zo is komt die tas van men vriendin misschien nog een keer van pas
Hij moet zo hard drukken dat ie er van gaat trillen. Ik kan me niet voorstellen dat er een toestel bestaat die daar tegen kan.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:13:
Zal wel loslopen.
Nu back on topic: levertijden
Nu back on topic: levertijden
Doet Hi eigenlijk mee aan de nachtlevering? Ik kan er nergens iets over vinden.
May Lyssa aid you
Zie dit artikel: shocking-history-bent-smartphonesVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:13:
Er is bewust gekozen om de telefoon zo licht en dun mogelijk te maken. Dan is het toch logisch dat deze minder sterk is, heeft niks met prijs te maken? Bewust proberen te buigen is niet echt “normaal gebruik”. Dat de telefoon bij normaal gebruik (in je broekzak) ook buigt, wat schijnbaar gebeurt, is wel vervelend. Maar vind ik eerlijk gezegd ook niet geheel onverwachts; aluminium staat nu niet echt bekend als ontzettend hard materiaal...Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:13:
Video: Buig test iPhone 6 Plus
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hmmmm. Dat bericht van Vodafone over de nachtlevering vind ik een beetje apart. Alleen de mensen die telefonisch hebben besteld of in de winkel komen ervoor in aanmerking lijkt het zo... En wat dan met de mensen die in de nacht via de webshop hebben besteld?
Verwijderd
Ik denk dat ze gewoon in een gebied waar ze kunnen bezorgen hebben gezocht welke klanten ze daar hebben. En daar 100 van geselecteerd.
Verwijderd
Voor mensen die niet willen wachten. Ze veilen iPhones bij TicketVeiling.nl! Kreeg net de nieuwsbrief
Die hebben al een nacht mogen opblijven.XavieraHuisman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:39:
Hmmmm. Dat bericht van Vodafone over de nachtlevering vind ik een beetje apart. Alleen de mensen die telefonisch hebben besteld of in de winkel komen ervoor in aanmerking lijkt het zo... En wat dan met de mensen die in de nacht via de webshop hebben besteld?
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet gek dat ze het randje opzoeken met het dimensioneren van de Iphone, wel zonde dat ze nu aan de "Verkeerde kant" van het randje zitten!OkkE schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:26:
[...]
Er is bewust gekozen om de telefoon zo licht en dun mogelijk te maken. Dan is het toch logisch dat deze minder sterk is, heeft niks met prijs te maken? Bewust proberen te buigen is niet echt “normaal gebruik”. Dat de telefoon bij normaal gebruik (in je broekzak) ook buigt, wat schijnbaar gebeurt, is wel vervelend. Maar vind ik eerlijk gezegd ook niet geheel onverwachts; aluminium staat nu niet echt bekend als ontzettend hard materiaal...
Video: Buig test iPhone 6 Plus
Aluminium niet bekend als "hard" materiaal? Dit heeft niets met hardheid te maken maar met stijfheid/stugheid ofwel de weerstand tegen buiging. Je hebt niets aan een ontzettend "Hard" materiaal want dan zou je iPhone zo breken. Stug materiaal heeft als voordeel dat het relatief veel moeite kost om het materiaal plastisch te vervormen.
Ik denk gewoon dat ze net iets minder zuinig hadden moeten dimensioneren. Aangezien je een groter moment kan maken met een grotere telefoon!
Nachtlevering. Not done dus. Ik zit er niet op te wachten dat ze snachts even aanbellen terwijl men kleintje slaapt (4 maanden) heb echt geen zin om die kleine weer in slaap te laten vallen. Dus VF bezorg em lekker overdag!
tikfouten? tjah..m..
Yep. Ik ben gisteren gebeld of ik interesse had in levering tussen 0:01 en 3:00.ZypherNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:18:
Doet Hi eigenlijk mee aan de nachtlevering? Ik kan er nergens iets over vinden.
Waarschijnlijk alleen de eerste x aantal natuurlijk. Betekend wel dat Hi blijkbaar wist hoeveel toestellen ze zouden krijgen.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Dat is idd erg vreemd...XavieraHuisman schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:39:
Want sommige hebben om 0.02 al hun abonnement verlengd...
Ze komen ook niet ongevraagd langs hoor, ze bellen je eerst.forzabesiktas schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:28:
Nachtlevering. Not done dus. Ik zit er niet op te wachten dat ze snachts even aanbellen terwijl men kleintje slaapt (4 maanden) heb echt geen zin om die kleine weer in slaap te laten vallen. Dus VF bezorg em lekker overdag!
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Volgens een medewerker van Typhone hebben zij in ieder geval de iPhone 6 plus 16gb variant (elke kleur) helemaal niet binnen gekregen en dat het minimaal 2 weken zal duren voordat ze het krijgen. Komt ie met een lulkoek verhaal dat Apple de 16gb variant weinig heeft geproduceerd
.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wat, wanneer & hoe heb je besteld? Wat is je ordernummer?amphora schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:36:
[...]
Yep. Ik ben gisteren gebeld of ik interesse had in levering tussen 0:01 en 3:00.
Waarschijnlijk alleen de eerste x aantal natuurlijk. Betekend wel dat Hi blijkbaar wist hoeveel toestellen ze zouden krijgen.
May Lyssa aid you
Vanmiddag nog contact gehad met Coolblue / Pdashop wisten niks over de leverdatums van iPhones
Ze wisten niet te vertellen waneer ze wat binnen kregen
Beetje vaag allemaal
Beetje vaag allemaal
Dan hoop dat het bij Hi beter is want laat ik nu net de 6+ 16gb besteld hebben hahaAslanboy1905 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:40:
Volgens een medewerker van Typhone hebben zij in ieder geval de iPhone 6 plus 16gb variant (elke kleur) helemaal niet binnen gekregen en dat het minimaal 2 weken zal duren voordat ze het krijgen. Komt ie met een lulkoek verhaal dat Apple de 16gb variant weinig heeft geproduceerd.
Ja vreemd is dat. Dat je 2 dagen voor een release nog totaal geen idee hebt van wat je binnen gaat krijgen..Henk. schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:03:
Vanmiddag nog contact gehad met Coolblue / Pdashop wisten niks over de leverdatums van iPhones
Beetje vaag allemaal
Hmz,....stemt me niet gelukkig inderdaad!Ralluff schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:05:
[...]
Ja vreemd is dat. Dat je 2 dagen voor een release nog totaal geen idee hebt van wat je binnen gaat krijgen..
Maar ja, wat kunnen we er aan doen he....alleen maar hopen dat we ze vrijdag kunnen leveren, een keiharde toezegging hebben ze nooit gedaan natuurlijk.
Hoe laat hebben jullie besteld bij Coolblue?
Zijn er al F&F bestellingen gebeld voor de levering?
Ik zie dat ze nu een extra optie hebben voor de toestelprijs. Op de totale prijs zou dat een paar tientjes goedkoper zijn dan het in het maandbedrag te betalen.
Ik zie dat ze nu een extra optie hebben voor de toestelprijs. Op de totale prijs zou dat een paar tientjes goedkoper zijn dan het in het maandbedrag te betalen.
Ik heb vrijdag middag besteld en om 17:50 de bevestiging in m'n mail gehad. Normale 6, spacegrijs, 64GBZypherNL schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:41:
[...]
Wat, wanneer & hoe heb je besteld? Wat is je ordernummer?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik had dus misschien beter kunnen wachten tot vrijdagmiddag. Heb het gevoel dat het ordersysteem overbelast is geraakt en veel bestellingen van 's nachts pas de volgende dag zijn verwerkt en dus in principe onderaan de lijst zijn gekomenamphora schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:11:
[...]
Ik heb vrijdag middag besteld en om 17:50 de bevestiging in m'n mail gehad. Normale 6, spacegrijs, 64GB
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Vind ik een wat snelle conclusie. Ik denk dat ze voor de middernacht ophaal/leveractie gewoon kijken naar woonplaats. Voor de reguliere levering is nog niemand benaderd volgens mij.. ?
Maandag telefonisch bij t-mobile besteld voor een verlenging. Helaas nog steeds geen email van AMP Logistics over mijn order.
Zal wel pas komen als de eerste telefoons zijn geleverd bij jullie deze week ;-)
Zal wel pas komen als de eerste telefoons zijn geleverd bij jullie deze week ;-)
Dat denk ik ook. Er is mij specifiek gevraagd of ik in Amsterdam woon. Wat ze natuurlijk al op voorhand weten want ze hebben al mijn gegevens. Maar ik denk ook dat het daar mee te maken heeft.
Heb zelf bij Typhone besteld, via email bevestiging gekregen om 00:04 op vrijdag. Maar dat is hetzelfde verhaal als bij Coolblue. Geen idee wat ze binnen zullen krijgen.smoken schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:07:
[...]
Hmz,....stemt me niet gelukkig inderdaad!
Maar ja, wat kunnen we er aan doen he....alleen maar hopen dat we ze vrijdag kunnen leveren, een keiharde toezegging hebben ze nooit gedaan natuurlijk.
Ze hebben ook inderdaad niks beloofd, maar het is wel vreemd dat zoveel mensen zo kort op de release nog niet weten waar ze aan toe zijn.
Voor wat het waard is: enkele jaren geleden wisten fysieke T-Mobile winkels pas op de dag zelf (vroeg inb de ochtend, ruim voor openingstijd) pas hoeveel voorraad ze hadden op de lanceerdatum.
Misschien is dat nu bij heel veel (andere) winkels ook nog zo... ideaal is anders.
Misschien is dat nu bij heel veel (andere) winkels ook nog zo... ideaal is anders.
[ Voor 18% gewijzigd door Uniciteit op 24-09-2014 13:22 ]
Ik heb hem vorige week dinsdag al bij T-Mobile besteld en ook nog steeds niet. Ik zou dus niet al te veel hoop hebbenAight! schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:20:
Maandag telefonisch bij t-mobile besteld voor een verlening. Helaas nog steeds geen email van AMP Logistics over mijn order.
Verwijderd
Maandag contract ingevuld en opgestuurd, dinsdag de bevestiging gehad dat ze alles goed ontvangen hebben. Het is nu afwachten...normaliter staar er 1 a 3 werkdagen alvorens je reactie krijgt.Sefaex schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:48:
Iemand al wat gehoord van GSMWEB ?
Heb zaterdagochtend alleen bevestigingsmail ontvangen dat mijn contract en de benodigde bestanden goed zijn aangekomen ?
Ga ervan uit dat hier gewoon langer duurt omdat je met grote (piek)drukte te maken hebt.
Ik heb op 18 september de papieren opgestuurd, dezelfde dag de bevesting van ontvangst gekregen.Sefaex schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:48:
Iemand al wat gehoord van GSMWEB ?
Heb zaterdagochtend alleen bevestigingsmail ontvangen dat mijn contract en de benodigde bestanden goed zijn aangekomen ?
Gisteren een mail gestuurd met het verzoek om de status te geven. Dit is (een deel) wat zei melden:
De iPhone6 is leverbaar vanaf 26 september. Vanaf die datum dient u rekening te houden met een levertijd van 3 tot 4 weken. Het is onduidelijk hoe de levering/productie verloopt voor de iPhone6. Er is een mogelijkheid dat wij een grote lading ontvangen echter is dit geen garantie.
iPhone 6+ 64GB SG gereserveerd bij de MM (PhoneHouse). Als hij donderdag bij de levering zit kan ik hem vrijdag ophalen. 
Vorig jaar stond ik rond 11 uur in de rij bij de Apple Store in Amsterdam en had ik mijn iPhone 5S na 2,5 uur wachten.
Vorig jaar stond ik rond 11 uur in de rij bij de Apple Store in Amsterdam en had ik mijn iPhone 5S na 2,5 uur wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door PuceTundra op 24-09-2014 13:50 ]
Ik heb donderdag de iPhone 6 besteld via hun site. Vrijdagochtend contract ontvangen. Na een half uur alles terug gestuurd (incl. bankafschrift, paspoort etc).Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:42:
[...]
Maandag contract ingevuld en opgestuurd, dinsdag de bevestiging gehad dat ze alles goed ontvangen hebben. Het is nu afwachten...normaliter staar er 1 a 3 werkdagen alvorens je reactie krijgt.
Ga ervan uit dat hier gewoon langer duurt omdat je met grote (piek)drukte te maken hebt.
Uur later bevestiging ontvangen dat ze alles goed ontvangen hebben. Sindsdien niks meer van gehoord.
Vind het wel vreemd dat ik vandaag een leeg contract in de brievenbus heb ontvangen van GSMweb. Terwijl ik hem al via mail heb teruggestuurd.
Zou in principe vandaag een berichtje moeten ontvangen. Maar ik wacht het rustig af.
Denk wel dat ik bij de 1e batch zit. Maar goed, met sites als GSMweb weet je het nooit natuurlijk. Voor hetzelfde geldt moeten we nog 2 weken op ons iPhone wachten.
@Zuiderwijk ja blijft irritant dat je je orderstatus niet kan bijhouden bij GSMweb. Enige wat we kunnen doen is rustig afwachten.
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 24-09-2014 13:51 ]
Verwijderd
Ik heb voor vrijdag een iPhone gereserveerd in Amsterdam i.c.m. een abonnement. Kan ik er vanuit gaan dat dit abonnement + de aanschafprijs hetzelfde zijn als van de websites van de providers zelf?
Prijzen zijn meestal hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:02:
Ik heb voor vrijdag een iPhone gereserveerd in Amsterdam i.c.m. een abonnement. Kan ik er vanuit gaan dat dit abonnement + de aanschafprijs hetzelfde zijn als van de websites van de providers zelf?
Vrijdag de 19e besteld net voor 9 uur in de ochtend zowel gewone 6 als de plussmoken schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:07:
[...]
Hmz,....stemt me niet gelukkig inderdaad!
Kreeg ook direct de bevestegingsmail met daarin deze tekst:
VERWACHTE LEVERDATUM
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 26 september 2014.
Dat riepen ze met de ps4 ook haha.Henk. schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:08:
[...]
Vrijdag de 19e besteld net voor 9 uur in de ochtend zowel gewone 6 als de plus
Kreeg ook direct de bevestegingsmail met daarin deze tekst:
VERWACHTE LEVERDATUM
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 26 september 2014.
Ik had vorige week vrijdag alles aangevraagd en teruggestuurd. De brief kreeg ik ook maandag, maar dat is geen probleem.Sefaex schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:50:
[...]
Ik heb donderdag de iPhone 6 besteld via hun site. Vrijdagochtend contract ontvangen. Na een half uur alles terug gestuurd (incl. bankafschrift, paspoort etc).
Uur later bevestiging ontvangen dat ze alles goed ontvangen hebben. Sindsdien niks meer van gehoord.
Vind het wel vreemd dat ik vandaag een leeg contract in de brievenbus heb ontvangen van GSMweb. Terwijl ik hem al via mail heb teruggestuurd.
Zou in principe vandaag een berichtje moeten ontvangen. Maar ik wacht het rustig af.
Denk wel dat ik bij de 1e batch zit. Maar goed, met sites als GSMweb weet je het nooit natuurlijk. Voor hetzelfde geldt moeten we nog 2 weken op ons iPhone wachten.
@Zuiderwijk ja blijft irritant dat je je orderstatus niet kan bijhouden bij GSMweb. Enige wat we kunnen doen is rustig afwachten.
Mijn abonnement is ook al verlengd door hun, dus ik moet alleen nog wachten op de telefoon. Ze zeiden inderdaad dat je vanaf de verwachte leverdatum nog 2a 3 weken moet bijtellen. Dus ze leveren niet op de 26ste zelf. Geduld is een schone zaak, hoop alleen niet dat het maanden duurt. Daar heb ik weinig trek in.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Nou ja afwachten maar, heb gelukkig ook nog bij de apple store gereserveerd dus mocht het toch niet doorgaan kan ik ze daar afhalen en mocht dit niet nodig zijn kunnen er weer andere mensen mee blij gemaakt worden vrijdag op zaterdag nacht
Bij mij nu stap 3 bij Hi.nl! Ik wordt binnenkort gebeld voor een afleverafspraak! Hopen dat ik bij de eerste lichting zit...
Master_A
Wanneer en hoe laat heb je besteld?Amiet01 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:20:
Bij mij nu stap 3 bij Hi.nl! Ik wordt binnenkort gebeld voor een afleverafspraak! Hopen dat ik bij de eerste lichting zit...
Edit: ik heb ook stap 3
[ Voor 5% gewijzigd door Vibravis op 24-09-2014 14:21 ]
Nacht van donderdag op vrijdag, bevestiging om 00:25 voor de 6 Plus 64GB Gold
Master_A
Verwijderd
Je krijgt papieren versie sowieso per post nagestuurd, aan jou de keus of je de pdf versie gebruikt of de papieren versieSefaex schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:50:
[...]
Ik heb donderdag de iPhone 6 besteld via hun site. Vrijdagochtend contract ontvangen. Na een half uur alles terug gestuurd (incl. bankafschrift, paspoort etc).
Ga ervan uit de je je iphone pas ergens halverwege/eind oktober krijgt, doe ik iig wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2014 14:26 ]
net een mail en sms gehad dat er contact word opgenomen voor levering
, bij KPN besteld. om19-09 00:07
ordernummer KM542548xx
zou het dan toch...:)
ordernummer KM542548xx
zou het dan toch...:)
Ik heb vrijdag ochtend besteld om 8:45uur. Iphone 6+ 16gb zilver
Nu dus ook de status dat ik gebeld ga worden voor een afspraak
Nu dus ook de status dat ik gebeld ga worden voor een afspraak
Hoe je bestelling ook loopt, denk vooral: het had ook zo kunnen gaan:
Ik had eerst de 64e order bij Hi van de eerste nacht. Uiteindelijk is die door een systeemcrash geannuleerd. Gisteren opnieuw besteld, maar die is inmiddels ook spoorloos verdwenen. Ik heb net maar een 3e keer besteld. Inmiddels 1200 orders van nieuwe klanten later. Ik wil niet eens weten hoeveel verlengingen er ook nog gedaan zijn in de tussentijd (die hebben andere ordernummers). Ik hoop maar dat ik de iPhone dit jaar nog krijg.
Ik had eerst de 64e order bij Hi van de eerste nacht. Uiteindelijk is die door een systeemcrash geannuleerd. Gisteren opnieuw besteld, maar die is inmiddels ook spoorloos verdwenen. Ik heb net maar een 3e keer besteld. Inmiddels 1200 orders van nieuwe klanten later. Ik wil niet eens weten hoeveel verlengingen er ook nog gedaan zijn in de tussentijd (die hebben andere ordernummers). Ik hoop maar dat ik de iPhone dit jaar nog krijg.
Als ik dit allemaal zo lees vind ik T-Mobile toch maar verrekte laat met info.. Ik bedoel, als ze morgen pas meer info gaan bekend maken + dan nog iedereen een AMP afspraak moeten gaan laten maken..
Heb om 00:18 orderbevestiging gehad van Hi voor de Apple iPhone 6 16GB (space gray). Op Statushi.nl zit ik nog bij stap 2. Nog geen telefoontje of sms gekregen.
Vanwege de grote belangstelling voor mijn service om een email te ontvangen op het moment dat de iPhone 6 en 6 Plus in Nederland te verkrijgen zijn, heb ik een nieuwe versie gemaakt.
In deze nieuwe versie kun je aangegeven welke Apple Stores jij jouw iPhone zou kunnen ophalen en om welke iPhone het gaat. Zodra deze in 1 van jouw winkels te reserveren is, krijg je een e-mail. Deze e-mail bevat ook de directe reserveringslink.
Op dit moment kan nog enkel worden gekozen uit Nederlandse en Duitse Apple Stores. In de komende dagen wil ik ook de Britse en Franse Stores opnemen. Wanneer belangstelling is voor meedere landen, laat dit dan even weten
.
Aanmelden kan op http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/
Zoals bij de vorige tool wordt ook hier je e-mailadres maar 1 keer gebruikt, vervolgens wordt je e-mailadres verwijderd.
De website is nog een beetje kaal, ik ben een devver en geen designer
Mocht iemand zich er aan irriteren; als je een mooi templateje hebt kun je contact opnemen via de DM.
In deze nieuwe versie kun je aangegeven welke Apple Stores jij jouw iPhone zou kunnen ophalen en om welke iPhone het gaat. Zodra deze in 1 van jouw winkels te reserveren is, krijg je een e-mail. Deze e-mail bevat ook de directe reserveringslink.
Op dit moment kan nog enkel worden gekozen uit Nederlandse en Duitse Apple Stores. In de komende dagen wil ik ook de Britse en Franse Stores opnemen. Wanneer belangstelling is voor meedere landen, laat dit dan even weten
Zoals bij de vorige tool wordt ook hier je e-mailadres maar 1 keer gebruikt, vervolgens wordt je e-mailadres verwijderd.
De website is nog een beetje kaal, ik ben een devver en geen designer
Verwijderd
En bedankt. Nu moet ik elke 5 min statushi refreshenAmiet01 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:20:
Kreeg net het volgende antwoord van VF:
"Daar hebben wij verder geen info over. 100 klanten krijgen een nachtlevering. Als je voor morgen niets hebt gehoord val je hier helaas niet onder. Maar niet getreurd, de rest van de bestellingen volgen z.s.m"
Duimen voor morgen dan maar...
"Daar hebben wij verder geen info over. 100 klanten krijgen een nachtlevering. Als je voor morgen niets hebt gehoord val je hier helaas niet onder. Maar niet getreurd, de rest van de bestellingen volgen z.s.m"
Je abonnement gaat toch pas in als je de iPhone binnen heb ?Kuhr89 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:16:
[...]
Ik had vorige week vrijdag alles aangevraagd en teruggestuurd. De brief kreeg ik ook maandag, maar dat is geen probleem.
Mijn abonnement is ook al verlengd door hun, dus ik moet alleen nog wachten op de telefoon. Ze zeiden inderdaad dat je vanaf de verwachte leverdatum nog 2a 3 weken moet bijtellen. Dus ze leveren niet op de 26ste zelf. Geduld is een schone zaak, hoop alleen niet dat het maanden duurt. Daar heb ik weinig trek in.
Heb momenteel een sim-only abbo van 20euries per maand.
En ik wil pas €54 (€44 met familievoordeel) gaan betalen als ik mijn iPhone binnen is.
Straks wacht je 2 maanden op je iPhone, betaal je wel gewoon lekker €54 p/m voor je abbo (die je eigenlijk alleen heb afgesloten voor de iPhone 6).
2-3 weken wachten is voor mij geen probleem. Wel jammer, maar het is niet anders.
Zijn ergere dingen in de wereld
[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 24-09-2014 14:38 ]
blottle schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:28:
Vanwege de grote belangstelling voor mijn service om een email te ontvangen op het moment dat de iPhone 6 en 6 Plus in Nederland te verkrijgen zijn, heb ik een nieuwe versie gemaakt.
Op dit moment kan nog enkel worden gekozen uit Nederlandse en Duitse Apple Stores. In de komende dagen wil ik ook de Britse en Franse Stores opnemen. Wanneer belangstelling is voor meedere landen, laat dit dan even weten.
De website is nog een beetje kaal, ik ben een devver en geen designerMocht iemand zich er aan irriteren; als je een mooi templateje hebt kun je contact opnemen via de DM.
Gray is trouwens met een a, niet een e.
Top!!!blottle schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:28:
Thanks.
Lekker kortaf...deboer.bas schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:29:
Kreeg net het volgende antwoord van VF:
Moet zeggen dat VF steeds klant onvriendelijker lijkt te worden.
"Je hebt al besteld, dus je zoekt het maar uit"
Hoe laat besteld? En welk model? Ik 00:20 de iPhone 6 16GB Space Gray. Ik heb nog geen stap 3iFlames schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:28:
Ik heb opeens nog maar 3 stappen?!
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik heb nu ook een 2e sms ontvangen van hi met daarin het telefoonnummer wat mij zo dadelijk belt om een afspraak te maken.
Klopt, maar mijn abo liep af op 21 september en is door tmobile meteen verlengd. Voor verlengen zijn er andere voorwaarden schijnbaar. Ik wacht idd rustig af. Heb het iig goedkoper dan via tmobile zelf.Sefaex schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:37:
[...]
Je abonnement gaat toch pas in als je de iPhone binnen heb ?
Heb momenteel een sim-only abbo van 20euries per maand.
En ik wil pas €54 (€44 met familievoordeel) gaan betalen als ik mijn iPhone binnen is.
Straks wacht je 2 maanden op je iPhone, betaal je wel gewoon lekker €54 p/m voor je abbo (die je eigenlijk alleen heb afgesloten voor de iPhone 6).
2-3 weken wachten is voor mij geen probleem. Wel jammer, maar het is niet anders.
Zijn ergere dingen in de wereld
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik kwam een uur later en heb denk ik zo'n twee uur gewacht. De meeste modellen begonnen toen wel op te raken. Dit jaar durf ik het niet aan om zo laat nog te komen, maar ik vraag me af hoe vroeg het nodig zal zijn om in Den Haag aan te sluiten.PuceTundra schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:48:
iPhone 6+ 64GB SG gereserveerd bij de MM (PhoneHouse). Als hij donderdag bij de levering zit kan ik hem vrijdag ophalen.
Hoe laat had je besteld en welk modelVibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:41:
Ik heb nu ook een 2e sms ontvangen van hi met daarin het telefoonnummer wat mij zo dadelijk belt om een afspraak te maken.
Ik kan het zo snel niet vinden, maar vanaf hoe laat kan op Apple.nl de iPhone bestelt worden? Is dat donderdag nacht 0:00 of vrijdag ochtend 8:00 (of eerder/later)? Hoe was dit met eerdere iPhones?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Bedankt, heb de types opgezocht op google (Apple werkt met de typecodes) en deze gekopieerd. Heb het even aangepast.Pino112 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:38:
[...]
![]()
Gray is trouwens met een a, niet een e.
Volgens Wikipedia mag het met een e en een a, alleen is het maar net of je amerikaans of brits bent
Je bent echt een baas!blottle schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:28:
Op dit moment kan nog enkel worden gekozen uit Nederlandse en Duitse Apple Stores. In de komende dagen wil ik ook de Britse en Franse Stores opnemen. Wanneer belangstelling is voor meedere landen, laat dit dan even weten.
De website is nog een beetje kaal, ik ben een devver en geen designerMocht iemand zich er aan irriteren; als je een mooi templateje hebt kun je contact opnemen via de DM.
Zijn er ook die bij BCC besteld hebben? Ik heb een los toestel besteld, in mijn order staat verwachte leverdatum 26 september. Inmiddels staat op de site "binnenkort leverbaar" en bij sommige modellen "verwachte leverdatum 2 oktober". Zal mij benieuwen..
Tmobile stelt teleur, het begon al voor het reserveren met de onduidelijkheid daarover.. na aandringen zeggen ze vervolgens dat het om 0800 begint maar is het om 0645 alTim14ww schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:26:
Als ik dit allemaal zo lees vind ik T-Mobile toch maar verrekte laat met info.. Ik bedoel, als ze morgen pas meer info gaan bekend maken + dan nog iedereen een AMP afspraak moeten gaan laten maken..
Ik snap dat het druk is, en dat zij zelf waarschijnlijk ook weinig info hebben.. Maar toch heb ik liever slecht nieuws dan helemaal geen nieuws.
I served in a company of heroes.
Afspraak is gemaakt. Vrijdag tussen 13:00uur en 15:00uur.Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:43:
[...]
Hoe laat had je besteld en welk model?
Besteld: 19 spetember, tijdstip 8:45uur
Hi Webshop, nieuwe abo, iphone 6+ 16gb zilver
Netjes....Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:47:
[...]
Afspraak is gemaakt. Vrijdag tussen 13:00uur en 15:00uur.
Ben benieuwd of VF ook zo gaat doen met hun klanten die via de Website hebben verlengd.
Een chaos dus bij de webshop, aangezien ik al om 00:20 besteld had (bevestigd en al)Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:47:
[...]
Ging perfect. Kreeg een mail binnen met een link naar een afsprakensite. Klik aan welke dag en welk tijdsblok en klaar is kees. 2 uur voor levering nog een sms met het juiste tijdstip.Jieve schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:48:
[...]
Netjes....
Ben benieuwd of VF ook zo gaat doen met hun klanten die via de Website hebben verlengd.
Verwijderd
Lucky few onder ons krijgen hem redelijk snel geleverd, de rest moet 2 á 3 weken weken wachten op de levering, m.a.w. halverwege/eind oktober.
Verwijderd
Zo gaat het eigenlijk altijd inderdaad. Ik denk niet dat je er korting voor gaat krijgen.Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:49:
[...]
Een chaos dus bij de webshop, aangezien ik al om 00:20 besteld had (bevestigd en al)Naja wellicht krijg i k dadelijk nog telefoon, anders zal ik vast wel wat korting kunnen regelen
Oeh, lucky you! Zie je maar weer dat het elk jaar een rommeltje is (uiteraard wens ik je veel plezier met je nieuwe iPhoneVibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:47:
[...]
Ik heb ook voor verlenging gekozen.Kuhr89 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:41:
[...]
Klopt, maar mijn abo liep af op 21 september en is door tmobile meteen verlengd. Voor verlengen zijn er andere voorwaarden schijnbaar. Ik wacht idd rustig af. Heb het iig goedkoper dan via tmobile zelf.
Maar mijn simonly-abbo bij Hi verloopt pas op 15 maart 2015.
Bij Hi/KPN mag je 6 maanden van te voren al verlengen. Dus ik ben benieuwd of mijn nieuwe abbo nu al ingaat zonder dat ik de iPhone 6 in huis heb.
Even afwachten.
mmm ik bedenk me net dat mijn nummerbehoud problemen kan geven. Het is immers een extra stap voor Hi.nl en zeker nu het zo druk is kan dit problematisch zijn.
Het nieuwe abbo gaat pas in als je toestel geleverd is volgens de telefoniste van Hi.Ik heb ook voor verlenging gekozen.
Maar mijn simonly-abbo bij Hi verloopt pas op 15 maart 2015.
Bij Hi/KPN mag je 6 maanden van te voren al verlengen. Dus ik ben benieuwd of mijn nieuwe abbo nu al ingaat zonder dat ik de iPhone 6 in huis heb.
Even afwachten.
Nee dat klopt niet. Ik heb ook nummerbehoud namelijk. Zodra ik het ordernummer had heb ik meteen nummerbehoud aangevraagd.Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:55:
mmm ik bedenk me net dat mijn nummerbehoud problemen kan geven. Het is immers een extra stap voor Hi.nl en zeker nu het zo druk is kan dit problematisch zijn.
Ik kon alleen tijdens het bestellen zelf 'nummerbehoud' aanvinken en mijn oude nummer daar bij invullen. De rest zou automatisch gaan stond er. Waar kun je zien of dit goed is gegaan etc?Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:56:
[...]
Nee dat klopt niet. Ik heb ook nummerbehoud namelijk. Zodra ik het ordernummer had heb ik meteen nummerbehoud aangevraagd.
Klopt, daarna heb ik dit formulier ingevuld:Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:58:
[...]
Ik kon alleen tijdens het bestellen zelf 'nummerbehoud' aanvinken en mijn oude nummer daar bij invullen. De rest zou automatisch gaan stond er. Waar kun je zien of dit goed is gegaan etc?
http://www.hi.nl/klantens...mmerbehoud-abonnement.htm
Doe ik ook maar evenVibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:59:
[...]
Klopt, daarna heb ik dit formulier ingevuld:
Net gebeld door typhone! Ik ben 1 van de 100 die in aanmerking is gekomen door de nachtlevering. Verrast aangezien het een los toestel betreft!
Of het verplicht is weet ik niet. Ik heb het gewoon ingevuld. Dan kunnen ze nooit zeggen dat ik iets niet heb gedaan haha.Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:01:
[...]
Doe ik ook maar evenVolgens mij is het niet verplicht, maar blijkbaar doet het toch wat waardoor je wellicht eerder behandeld wordt
Welke porteerdatum heb jij ingevuld?Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:59:
[...]
Klopt, daarna heb ik dit formulier ingevuld:
Einddatum van het abonnement wat ik nu heb.maxschouten schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:03:
[...]
Welke porteerdatum heb jij ingevuld?
Ik heb een aantal jaar in de Hi winkel gewerkt. Nieuwe orders werden gebeld voor een afspraak ivm cent pinnen enz. verlengingen werden gewoon verstuurd.Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:49:
[...]
Een chaos dus bij de webshop, aangezien ik al om 00:20 besteld had (bevestigd en al)Naja wellicht krijg i k dadelijk nog telefoon, anders zal ik vast wel wat korting kunnen regelen
Misschien daarom ook dat er bij mij al een track&trace code staat omdat ze geen afspraak hoeven in te plannen. Had je zelf ook verlengd?
Nieuwe abonnee ben ik. Status vooralsnog niet veranderd en ook geen SMS. Naja, nog maar afwachten, het is immers nog geen 26 september0xrubennft schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:04:
[...]
Ik heb een aantal jaar in de Hi winkel gewerkt. Nieuwe orders werden gebeld voor een afspraak ivm cent pinnen enz. verlengingen werden gewoon verstuurd.
Misschien daarom ook dat er bij mij al een track&trace code staat omdat ze geen afspraak hoeven in te plannen. Had je zelf ook verlengd?
Oh, ik ben opeens teruggegaan naar Stap 1 bij Hi
, data zijn wel wat aangepast
Top! Helaas was ik er de vorige keer te laat bijblottle schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:28:
Dit topic is gesloten.
![]()