Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Yeah, eindelijke een afleverafspraak kunnen maken met AMP/T-Mobile, maandag komt ie!

Ordernummer: 1393***
Besteldatum: 26/09
Model: Zwart 16GB

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-10 20:21

janklp

FortyTwo Capital

Mijne is ook gearriveerd met een rammelende lock button. Gelukkig had ik al een iPhone maar toch wel erg matig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:52:
Zojuist met UPS gesproken, mijn zending (binnen Amsterdam) stond ook inmiddels weer op In Transit: Op Tijd. Maar helaas werd mij verteld dat de zending vandaag niet meer geleverd gaat worden maar morgen. De track & trace klopt dus niet geheel.
quote: icultureforum
Ik heb hem!!! Trotse bezitter van een witte iPhone 5 16gb! Zojuist geleverd (15:40)vanuit jawel Amsterdam. Ik woon in Zaandam. MLusthof, ik ben nr 167
raar.. ik woon ook in Zaandam, maar nog niets binnen...

Bij mij staat ook dit:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v319/Underworlds/th_vertrek.jpg

Misschien onderweg band lek of iets :P

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Janusz schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:12:
Mijne is ook gearriveerd met een rammelende lock button. Gelukkig had ik al een iPhone maar toch wel erg matig dit.
Bij die van mij tikt er ook iets. Is hetzelfde getik die mijn 4S had. Auto-focus ding dacht ik.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
  • Laatst online: 13-10 14:24
MrBlueEyes schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:05:
Ik zit in Diemen (Amsterdam route) en ik heb hem binnen!
Ik woon dicht bij de watergraafsmeer, dus hopelijk ben ik snel aan de beurt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jeroenvde89 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

Bij die van mij tikt er ook iets. Is hetzelfde getik die mijn 4S had. Auto-focus ding dacht ik.
Mijn iPhone 5 geeft anders geen enkel geluid wanneer ik hem haar beweeg... :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zojuist bezorgd in Eindhoven; puntgave 5 32Gb black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Net met UPS gebeld...
iets met een bommelding en twee verdachte pakketten en alles gisteren geëvacueerd in Amsterdam vandaar dat mijn pakket vertraging heeft opgelopen, ze gaan hem nu zaterdag of maandag bezorgen.

Wel raar dan dat andere mensen die ook hier in de buurt wonen wel hun pakketje al hebben gehad. Maar goed we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 17:55
Underworld schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:55:
Net met UPS gebeld...
iets met een bommelding en twee verdachte pakketten en alles gisteren geëvacueerd in Amsterdam vandaar dat mijn pakket vertraging heeft opgelopen, ze gaan hem nu zaterdag of maandag bezorgen.

Wel raar dan dat andere mensen die ook hier in de buurt wonen wel hun pakketje al hebben gehad. Maar goed we zullen zien.
http://www.at5.nl/artikel...n-afgezet-om-giftige-stof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerthebest
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 15:04
Net gebeld door de belcompany in Utrecht of ik nog interesse heb, nadat ik drie weken geleden had gereserveerd. Zijn ijsberen wit? Morgen eindelijk dan mijn nieuwe iPhone ophalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 04:21
jelmerthebest schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:14:
Net gebeld door de belcompany in Utrecht of ik nog interesse heb, nadat ik drie weken geleden had gereserveerd. Zijn ijsberen wit? Morgen eindelijk dan mijn nieuwe iPhone ophalen! :)
Welke van de 3 winkels?

Edit: Belcompany verkoopt toch alleen maar telefoons icm een abonnement?

[ Voor 10% gewijzigd door Florissant op 26-10-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:16
Vandaag is UPS ook hier langsgekomen *O*
Helaas was er niemand thuis -O-

Wachten tot maandag dus :+. Maar goed, het blijft maar een telefoon, ik kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
  • Laatst online: 13-10 14:24
UPS Amsterdam is ook bij mij net langsgeweest. Hele kleine scuff aan de rechterzijde en bij de volumeknoppen. Ik ga er niets aan doen denk ik, het is zo klein dat het niet echt storend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is mijn iPhone ook door UPS bezorgd in Amsterdam. Stond ook nog in transit maar op tijd. Succes aan de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerthebest
  • Laatst online: 13-01 15:04
Florissant schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:19:
[...]

Welke van de 3 winkels?

Edit: Belcompany verkoopt toch alleen maar telefoons icm een abonnement?
Jep, is ook icm een vodafone-abonnement. Bij de lange Elisabethstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het kunnen dat ze IPhones over hebben en latere bestellingen eerder afhandelen? Dit is gewoon een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:17:
Zou het kunnen dat ze IPhones over hebben en latere bestellingen eerder afhandelen? Dit is gewoon een hoop.
Dat zou volkomen idioot zijn van elk bestand bedrijf. Je klanten zijn het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14ml337 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:19:
[...]

Dat zou volkomen idioot zijn van elk bestand bedrijf. Je klanten zijn het belangrijkst.
Huh, wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 15:56
Wat: iPhone 5 Zwart 16GB
Besteld: 3 oktober
Waar: Vodafone F&F
Levering: Morgen, 27 Oktober
Ordernummer: 160045xxxx

Vandaag om 11:06 bericht gehad dat er nieuwe voorraad was vanuit apple, en dat die van mij daarbij zat. Volgende week zou hij aan mij geleverd worden, en ik zou nog gebeld worden voor een afspraak.
Om 12:34 email gehad dat het nummerbehoud was aangevraagd, en dat het hierdoor 4 tot 10 werkdagen langer zou duren.
Om 15:30 telefoon gehad om een afspraak te maken, en die morgen ingepland en hiervan bevestiging via mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldo vivaldi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 00:20
ceetje13 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:39:
Zijn er nog mensen die hem bij coolblue besteld hebben en daar al wat van gehoord hebben?
Vandaag nummerbehoud goedgekeurd en een afleverafspraak gemaakt voor as maandag. Iphone 5 16 gb zwart met Vodafone altijd 47,50 2 jaar (75 euro voor het toestel). Besteld op maandag 24 september (tijdstip omstreeks 14:00 uur dacht ik).

Ik was eerst gisteren al gebeld, maar nog snel nummerbehoud aangevraagd. Dit omdat we natuurlijk alweer een maand verder zijn en het inmiddels wel kon ivm einddatum contract bij t-mobile.

Netjes alle bevestigingen gehad via mail en sms (contract goedgekeurd, nummerbehoud geaccepteerd, inpakbevestiging en verzendbevestiging). Ook het contract waar de lopende acties van Vodafone opstaan (extreem veel data 10gb en 1 jaar 25% korting). Wordt geleverd door AMP.

Me is happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Heeft iemand ook al los een iPhone kunnen kopen bij coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceetje13
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-06-2023
ronaldo vivaldi schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:33:
[...]

Vandaag nummerbehoud goedgekeurd en een afleverafspraak gemaakt voor as maandag. Iphone 5 16 gb zwart met Vodafone altijd 47,50 2 jaar (75 euro voor het toestel). Besteld op maandag 24 september (tijdstip omstreeks 14:00 uur dacht ik).

Ik was eerst gisteren al gebeld, maar nog snel nummerbehoud aangevraagd. Dit omdat we natuurlijk alweer een maand verder zijn en het inmiddels wel kon ivm einddatum contract bij t-mobile.

Netjes alle bevestigingen gehad via mail en sms (contract goedgekeurd, nummerbehoud geaccepteerd, inpakbevestiging en verzendbevestiging). Ook het contract waar de lopende acties van Vodafone opstaan (extreem veel data 10gb en 1 jaar 25% korting). Wordt geleverd door AMP.

Me is happy!
Kijk, dit soort berichten lezen we graag, ik had mijne rond 15:00 besteld, ook op 24 september en ook 75 euro voor het toestel betaald, hopelijk krijg ik spoedig ook een telefoontje om een aflever afspraak te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 10:23
Bericht op twitter van CoolBlue gehad:
We hebben ze vandaag helaas niet binnengehad. De verwachting is nu op volgende week gezet, dit staat spoedig goed op de website.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
MrOizo2005 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:59:
Bericht op twitter van CoolBlue gehad:
Ik kreeg net terug:
"Dat is nog niet te zeggen. Voorlopig worden ze in combinatie met abonnementen aangeboden. Hou de website in de gaten :)"
Klinkt niet echt hoopgevend voor de losse verkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Stomme vraag wellicht maar is hij in Amsterdam Apple Store of in Oberhausen gewoon te koop? Ik lees daar niet snel iets over terug wil hem graag morgen halen?

Bedankt

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanchez92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:08
Vanmiddag eindelijk de iPhone 5 binnen, maar helaas met rammelende lock button en een kleine kras bij het linker schroefje. Gelijk maar gebeld naar Apple en nieuwe levering staat gepland op 20-26 november (Apple medewerker vertelde dat dit eerder zal zijn). Gelukkig kan ik huidige iPhone gebruiken tot nieuwe binnen is...

Tevens heb ik ook last van een dode pixel hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 10% gewijzigd door sanchez92 op 26-10-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-10 14:13
Morgen wordt mijn iphone 16gb zwart geleverd. 3 oktober besteld via vodafone f&f met nummerbehoud van kpn hi.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
NoepZor schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:18:
Morgen wordt mijn iphone 16gb zwart geleverd. 3 oktober besteld via vodafone f&f met nummerbehoud van kpn hi.
serieusssss, congrats buurman!!! :D Shit had zwarte moeten nemen, dan had ik die van jou gehad :P hahhhahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 10:23
BaszCore schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:00:
[...]

Ik kreeg net terug:
"Dat is nog niet te zeggen. Voorlopig worden ze in combinatie met abonnementen aangeboden. Hou de website in de gaten :)"
Klinkt niet echt hoopgevend voor de losse verkoop..
Ik wacht nog steeds op 1 met abbonement ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Laatst online: 10-07-2024
Ter info voor de Apple.com bestellers met leverdatum 25 - 31 oktober. Volgens Apple worden die maandag verstuurd en dinsdag bezorgd.

Bron: iCulture forum

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:56
IT-Pro schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:34:
Ter info voor de Apple.com bestellers met leverdatum 25 - 31 oktober. Volgens Apple worden die maandag verstuurd en dinsdag bezorgd.

Bron: iCulture forum
dat is mooi om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10 19:23
Die van mij werd wel smiddags bezorgd en die had ook last van die afzetting. Maar toen ik belde hadden ze het er inderdaad over dat ze voor zaterdag extra mensen opriepen omdat het vandaag allemaal wat krapper werd.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 21:37
Ik ook! Maar heb hem niet. Staat nog op uitzondering en heb ook geen kaartje in de bus liggen. Morgenochtend maar eens bellen!

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Besteld via Apple.nl 32gb zwart, vandaag geleverd.
Inderdaad een hele kleine oneffenheid aan de rand, matig van Apple. Praktijk is dat ie er naar een week toch wel zo uit ziet, maar netjes is het zeker niet.

Ook vind ik de homebutton hinderlijk luidruchtig klikken, meerderen die zich hier aan 'ergeren'?

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10 19:23
mossel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:25:
Besteld via Apple.nl 32gb zwart, vandaag geleverd.
Inderdaad een hele kleine oneffenheid aan de rand, matig van Apple. Praktijk is dat ie er naar een week toch wel zo uit ziet, maar netjes is het zeker niet.

Ook vind ik de homebutton hinderlijk luidruchtig klikken, meerderen die zich hier aan 'ergeren'?
Ja, echt een klik inderdaad!

Bij mijn iPhone 4 wilde de home button niet meer echt lekker werken. Nu wel duidelijk wanneer je klikt, haha

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

mossel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:25:
Dat viel bij mij ook op.
De homebutton is redelijk makkelijk in te drukken, maar het geluid is eerder een Klik! dan een klikje, wat ik bijvoorbeeld wel bij mijn vorige Apple producten had.

Frustrerend vind ik het niet, maar vreemd is het wel.

Edit: Ik vind de iPhone 5 behoorlijk ruw in de hand liggen, waarschijnlijk door de aluminium rand...
Meer mensen die dit vinden?

[ Voor 12% gewijzigd door iApp op 26-10-2012 23:49 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

D4V3 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:07:
Yeah, eindelijke een afleverafspraak kunnen maken met AMP/T-Mobile, maandag komt ie!

Ordernummer: 1393***
Besteldatum: 26/09
Komt aardig in de buurt bij mijn

Ordernummer: 14010**
Besteldatum: 29/09

(aangezien de meeste bestellingen @ 21/09 waren...)

Kortom ergens volgende week???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Ik heb de mijne gisteren mogen ontvangen, na bestelling op de vrijdag van livegaan rond 8:40 via de Apple Store app op m'n vorige iPhone. De launchday retail-prijs units worden nu dus ook uitgeleverd.

Eventjes simmetje bijgeknipt en een tikje afgevijld en ik kan er weer tegenaan.

Edit: Kwam via TNT Express, overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Jasper Janssen op 27-10-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
Zijn er mensen die vandaag hun iPhone hebben ontvangen, ik had begrepen dat UPS vandaag zou gaan bezorgen om de achtergebleven pakketjes weg te werken van gister ivm de bommelding.

Bij mij staat UPS nog steeds op oranje (exception) en woon niet ver van het UPS depot in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTiMod schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:25:
Zijn er mensen die vandaag hun iPhone hebben ontvangen, ik had begrepen dat UPS vandaag zou gaan bezorgen om de achtergebleven pakketjes weg te werken van gister ivm de bommelding.

Bij mij staat UPS nog steeds op oranje (exception) en woon niet ver van het UPS depot in Amsterdam.
Mijn status is vanmorgen aangepast, levering staat nu voor a.s. maandag. UPS gaf gisteren telefonisch aan dat men vandaag zou langskomen en dat ik de status in de gaten moest houden.... Ik ga er maar vanuit dat het maandag gaat worden.

Edit: tis niet te geloven maar de bel gaat en UPS voor de deur.... _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Mijn status is vanmorgen aangepast, levering staat nu voor a.s. maandag. UPS gaf gisteren telefonisch aan dat men vandaag zou langskomen en dat ik de status in de gaten moest houden.... Ik ga er maar vanuit dat het maandag gaat worden.

Edit: tis niet te geloven maar de bel gaat en UPS voor de deur.... _/-\o_
Netjes! UPS is dus idd vandaag aan het bezorgen.
Ik hoop dat ze mij ook vandaag blij gaan maken :)

Veel plezier met je iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik denk (maar hoop van niet ofc) dat als ze vandaag leveren dat dat dan de iPhone's zijn van gisteren en niet die al vanaf het begin op Maandag geplanned staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
noobynater schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:44:
Ik denk (maar hoop van niet ofc) dat als ze vandaag leveren dat dat dan de iPhone's zijn van gisteren en niet die al vanaf het begin op Maandag geplanned staan.
Dat klopt inderdaad. Volgens mij vinder er geen 'nieuwe' leveringen plaats. Mijn iPhone die maandag bezorgd zou moeten worden, staat nu in Amsterdam al een tijd op 'Departure scan'. Zal wel naar Groningen gaan, om van daaruit te leveren op maandag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is de policy van UPS als er niemand thuis is op het moment van bezorgen? Wordt er dan bij de buren aangebeld of proberen ze het de dag er na nog een keer? Mijn iPhone wordt maandag bezorgd, maar dan ben ik de hele dag niet thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 08:31
monnick schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:25:
Wat is de policy van UPS als er niemand thuis is op het moment van bezorgen? Wordt er dan bij de buren aangebeld of proberen ze het de dag er na nog een keer? Mijn iPhone wordt maandag bezorgd, maar dan ben ik de hele dag niet thuis :(
Ik hem m gisteren ontvangen en op de doos staat "no delivery to neighbours"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
monnick schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:25:
Ze mogen niet bij de buren afleveren. Je kunt op internet een nieuwe afspraak maken. Familieleden die thuis zijn mogen je iPhone wel in ontvangst nemen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hmm jammer. Zou ik maandagochtend nog naar UPS kunnen bellen om het pakketje twee straten verder op mijn werkadres te laten afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
monnick schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:05:
Hmm jammer. Zou ik maandagochtend nog naar UPS kunnen bellen om het pakketje twee straten verder op mijn werkadres te laten afleveren?
Ik denk dat UPS (of welke bezorger dan ook) uitsluitend bezorgt op het adres dat staat vermeld op het pakket. Maar misschien zijn ze vriendelijk als je je kunt legitimeren.

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener103 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:34:
[...]

Ik hem m gisteren ontvangen en op de doos staat "no delivery to neighbours"
Dat stond ook op de doos waar onze iMac in zat.. Die ze bij de buren hebben bezorgd ;-)
Maar als er maandag een brave bezorger is heb ik waarschijnlijk gewoon pech :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
monnick schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:05:
Volgens mij kun je op de site van UPS je afleveradres nog wijzigen voor deze zending! Moet je wel voor inloggen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de volledigheid: gister een zwarte iPhone 5 32Gb ontvangen: puntgaaf en zonder rammelende knop. Vandaag nog eens met goed daglicht bekeken en ik kan werkelijk niets qua scuffs ontdekken. Het kan dus wel. Straks ga ik hem inpakken in bestskinsever, zodat ie ook zo blijft...

De andere klik-ervaring met de home knop heb ik ook: een kortere travel t.o.v de 4S en de 4. Ik vind hem daardoor wel makkelijker te bedienen, maar het voelt wel iets Mickey Mouse achteriger. Maar ja, twee dagen verder en je weet niet meer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:31
Na gisteren ook een uitzondering is de iPhone uiteindelijk vandaag alsnog bezorgd door UPS. Gelukkig geen scuffs of andere beschadigingen.

Het was wel een gedoe om de simkaart te regelen. Volgens Vodafone klantenservice zouden ze bij alle shops op voorraad moeten zijn. Maar natuurlijk was dat niet zo :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Over dat wijzigen van mijn UPS verzending (naar mijn werkadres) staat op de UPS site het volgende na het invoeren van mijn trackingnummer:
Traceer met uw UPS InfoNotice® nummer (dat staat boven de streepjescode) en kies uit maar liefst vier opties om de aflevering te wijzigen:

Retour naar afzender
Afleveren op een nieuw adres
Aflevering opnieuw plannen -
Bijhouden, de klant haalt af
Iemand enig idee waar ik dat InfoNotice nummer vandaan kan halen? Ik heb van Apple / UPS geen 12-cijferige code gekregen...Anders maandagochtend first thing in the morning maar even naar UPS bellen om mijn adres te wijzigen.

Hoe zit het trouwens met nano-simkaarten? Ik ben langsgeweest bij de lokale Vodafone winkel en daar hadden ze de simkaarten op voorraad. Hij was mijn gegevens al aan het invoeren toen ik vroeg of ik mijn huidige (grote) simkaart nog gewoon kon gebruiken in mijn huidige toestel. Dit was niet het geval, deze zou geblokkeerd worden...Toen ben ik de winkel uitgelopen aangezien ik dit toestel nog een aantal dagen wil gebruiken. Bestaat de mogelijkheid om twee werkende simkaarten te hebben? Ik zou toch graag nog mijn oude toestel als backup telefoon gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister bij T-Mobile Utrecht een iPhone 5 besteld. Daar kunnen ze me niets vertellen over de levertijd. Hebben jullie een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
monnick schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:04:
Hoe zit het trouwens met nano-simkaarten? Ik ben langsgeweest bij de lokale Vodafone winkel en daar hadden ze de simkaarten op voorraad. Hij was mijn gegevens al aan het invoeren toen ik vroeg of ik mijn huidige (grote) simkaart nog gewoon kon gebruiken in mijn huidige toestel. Dit was niet het geval, deze zou geblokkeerd worden...Toen ben ik de winkel uitgelopen aangezien ik dit toestel nog een aantal dagen wil gebruiken. Bestaat de mogelijkheid om twee werkende simkaarten te hebben? Ik zou toch graag nog mijn oude toestel als backup telefoon gebruiken...
Dat kan, dat heet duosim. Dat betekent dat je twee identieke simkaarten krijgt, tegen betaling, en dat je er vervolgens 1 tegelijk kan gebruiken. Is wel heel duur voor alleen een paar dagen.

Ik zou zeggen, knip & vijl anders gewoon je bestaande bij, het is niet echt moeilijk/luistert niet heel nauw, worst case is dat het niet werkt en dat je toch nog een nieuwe nanosim moet halen de volgende dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:26:
Even voor de volledigheid: gister een zwarte iPhone 5 32Gb ontvangen: puntgaaf en zonder rammelende knop. Vandaag nog eens met goed daglicht bekeken en ik kan werkelijk niets qua scuffs ontdekken. Het kan dus wel. Straks ga ik hem inpakken in bestskinsever, zodat ie ook zo blijft...

De andere klik-ervaring met de home knop heb ik ook: een kortere travel t.o.v de 4S en de 4. Ik vind hem daardoor wel makkelijker te bedienen, maar het voelt wel iets Mickey Mouse achteriger. Maar ja, twee dagen verder en je weet niet meer beter...
Omtrent het klikken heb ik zojuist iemand van apple gesproken, het gaat om een nieuw systeem wat duurzamer is dan het oude systeem vandaar de klik, bij mij is het wat extremer en knarst hij af en toe waardoor ik gebeld heb of dat normaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen vrijdag ochtend een witte 16gb Iphone 5 bestelt via bankoverschrijving. Ik heb direct het geld overgemaakt. Nu ruim 24 uur later nog steeds geen order bevestiging gehad. Is dit normaal? Of krijg je die gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:57:
Ik heb afgelopen vrijdag ochtend een witte 16gb Iphone 5 bestelt via bankoverschrijving. Ik heb direct het geld overgemaakt. Nu ruim 24 uur later nog steeds geen order bevestiging gehad. Is dit normaal? Of krijg je die gewoon niet?
Ik scheet ook in mijn broek. Geen zorgen de bevestiging komt er wel dat kan even duren. Waarschijnlijk heb jij je bevestiging maandag. Je levertijd kan ook veranderen in nog later. Dat had ik iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status eindelijk veranderd naar zending wordt voorbereid.. 2x wit 16gb besteld op 29/9 via bankoverschrijving.
Ben benieuwd wanneer hij dan gaat komen.. Zal wel dinsdag worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 18:56
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:57:
Dat is normaal. Verwerken van een bankoverschrijving duurde bij mij 3 dagen helaas.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:39:
Status eindelijk veranderd naar zending wordt voorbereid.. 2x wit 16gb besteld op 29/9 via bankoverschrijving.
Ben benieuwd wanneer hij dan gaat komen.. Zal wel dinsdag worden..
Hier ook naar zending wordt voorbereid

29/9 besteld via bankoverschrijving

1x 16gb zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26
1-10 besteld, betaald via bankoverschrijving ook ik heb nu verzending wordt voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froyo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 22:24
1 oktober besteld, betaald via bankoverschrijving staat hier nu ook op 'verzending wordt voorbereid'. Gaat om een iPhone 5 16GB zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colin43
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Je krijgt het infoNotice nummer pas als je niet thuis bent geweest, het beste wat je kan is maandag ff bellen naar UPS, over het algemeen doen ze er niet moeilijk over ;)
monnick schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:04:
Over dat wijzigen van mijn UPS verzending (naar mijn werkadres) staat op de UPS site het volgende na het invoeren van mijn trackingnummer:

[...]

Iemand enig idee waar ik dat InfoNotice nummer vandaan kan halen? Ik heb van Apple / UPS geen 12-cijferige code gekregen...Anders maandagochtend first thing in the morning maar even naar UPS bellen om mijn adres te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

OCTiMod schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:25:

MrBlueEyes schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:19:
[...]

Die van mij werd wel smiddags bezorgd en die had ook last van die afzetting. Maar toen ik belde hadden ze het er inderdaad over dat ze voor zaterdag extra mensen opriepen omdat het vandaag allemaal wat krapper werd.
Vind het een beetje raar allemaal de mijne staat ook nog altijd op code orange. geen status wijziging ook tot dus ver. Vandaag ook niets geleverd.
Denk echt dat ze willekeurig wat pakketten gepakt hebben en die zijn gaan bezorgen omdat het maar moet van de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Waarschijnlijk hebben ze gewoon vaste routes met een bepaalde ingeschatte tijd hoelang ze hiervoor nodig hebben, waar jij dus niet in viel :P iig dat lijkt me niet meer dan logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:38
Toch maar besteld. Zat eigenlijk te wachten op losse verkoop maar dat zit er voorlopig niet in.
iPhone 5 32 GB zwart
Verwachte leveringsdatum: tussen 21 en 27 november.
Ondertussen maar eens goed gaan vergelijken tussen alle sim-only aanbieders.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackRyan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:07
JackRyan schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:03:
Wat: iPhone 5 Zwart 16GB
Besteld: 2 oktober 20:30
Waar: Vodafone F&F (via alwaysleft, bedankt!)
Bevestigd: Alleen de mail, daarna helemaal niks gehoord
Levering: maandag maar eens gaan bellen...
Ordernummer 160045xxxx
Het heeft even geduurd, maar woensdag heb ik eindelijk mijn iPhone. De communicatie over de levertijd vond ik wel erg slecht bij Vodafone. Maar daarna ging het vrij vlot. 26 okt een mailtje dat er iPhone's waren binnen gekomen. Op 27 okt een smsje dat mijn nummerbehoud in werking was gezet en ook op 27 okt een telefoontje van Dynologic om een afspraak te maken voor de levering van de iPhone. Al met al 4 weken op gewacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mazzel denk ik.

Donderdag bij belcompany besteld (vodafone) en dinsdag word het geleverd plus iphone. Hebben nieuwe klanten voorgang? En ze vertelde mij dat ze enke iphones geleverd kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:00
Ik heb gister een iPhone 5 zwart 16GB besteld bij de lokale Phone House,nou ja, gereserveerd...hij wordt over ongeveer 5-6 weken pas verwacht.. iemand een idee waar ik 'm sneller kan krijgen (i.c.m. contractverlenging Vodafone trouwens), contract loopt eind december af, maar wil 'm toch wel heel graag hebben :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 15:27
diotav schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:06:
Wat: iPhone 5 16GB (zwart)
Besteld: 2 oktober 17:09 uur
Waar: Vodafone F&F (verlenging Vodafone)
Bevestigd: Orderbevestiging gehad op 3 oktober om 14:34 uur en SMS mbt beperkte levering
Levering: Onbekend
Ordernummer: 1600454xxx
Mijn iPhone is sinds 26 oktober binnen bij Vodafone. GLS zou dus ergens de komende week voor de deur moeten staan (verlenging). :)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gebeld naar castle.nl, daar gaven ze aan aankomende dinsdag vrije voorraad te hebben.
Snel bestelt en naar verwachting woensdag in huis. Alleen icm tmobile

http://www.castle.nl/aanb...e-5-16gb-voor-maar--212--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Voor de mensen die hem volgens de planning van Apple morgen binnenkrijgen, hebben jullie al nieuwe statusupdates gekregen van UPS? Laatste statusupdate van UPS was bij mij Vertrokken vanaf eindhoven op vrijdag om 23.57.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Laatst online: 10-07-2024
Erulezz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:45:
Voor de mensen die hem volgens de planning van Apple morgen binnenkrijgen, hebben jullie al nieuwe statusupdates gekregen van UPS? Laatste statusupdate van UPS was bij mij Vertrokken vanaf eindhoven op vrijdag om 23.57.
Ik heb begrepen dat het distributieproces 's weekends wel doorgaat bij UPS, maar dat er verder niet zo veel gebeurt. Ik neem dan aan dat onze iPhones (die van mij is zaterdagnacht uit Amsterdam vertrokken en sindsdien geen statusupdate meer) al liggen te wachten in een van de distributiepunten van UPS. Daarvan zouden we dan uiterlijk maandagochtend 8/9 uur een update moeten krijgen. Althans zo ging het bij mij wel al die keren dat iets via UPS werd geleverd.

[ Voor 11% gewijzigd door IT-Pro op 28-10-2012 20:08 ]

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Laatste update bij mis is de Herkomstscan op vrijdag om 18:27, verwachte leverdatum is altijd nog Maandag.
Eindhoven, Netherlands 26/10/2012 18:27 Herkomstscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Ah ok, dan zal het morgenochtend wel allemaal veranderen. Hopelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
IT-Pro schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Ik heb begrepen dat het distributieproces 's weekends wel doorgaat bij UPS, maar dat er verder niet zo veel gebeurt. Ik neem dan aan dat onze iPhones (die van mij is zaterdagnacht uit Amsterdam vertrokken en sindsdien geen statusupdate meer) al liggen te wachten in een van de distributiepunten van UPS.
Ik heb dezelfde status en daar ga ik ook van uit. Ik verwacht vannacht of morgenochtend een verandering naar iets als 'aangekomen in distributiecentrum', waarna hij vervolgens met een chauffeur mee gaat om te bezorgen. Hopen dat ze voor half 5 komen i.v.m. werk. Zal helaas de wekker moeten zetten omdat ze vanaf 8 uur langs kunnen komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Ik hoop dat ie om 08.00 komt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ligt in een busje! Ik moet alleen gewoon werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chongie_Yuan
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-01-2023
Sorry voor mijn late reactie.

Maar ik heb mijn iphone 5 32Gb wit afgelopen vrijdag ontvangen.
Zonder enige krasje, deukje of beschadiging..

Nu zit er inmiddels een cover overheen om het ook zo te houden.

Wat een super telefoon (kwam van een 3GS).

Helemaal blij.

Hopelijk jullie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hmmz, ik kan mijn afleveradres niet meer wijzigen voor vandaag. Nu wordt hij morgen op mijn werkadres afgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Drachten, Netherlands 29/10/2012 7:00 Out For Delivery

Ze beginnen lekker vroeg, dus ik zit al klaar beneden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er niet zoiets als de 'find my friends' app zodat je precies kan volgen waar het ups busje rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:07
Ja fijn wordt voor de einde van de dag bezorgt ,daar heb ik veel aan. Zal je zien laat ik de hond uit komt die natuurlijk langs. Worden dan maar korte stukjes lopen voor dat beest zodat ik me voordeur in de gaten ken houde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-10 00:22
k1978 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:41:
Ja fijn wordt voor de einde van de dag bezorgt ,daar heb ik veel aan. Zal je zien laat ik de hond uit komt die natuurlijk langs. Worden dan maar korte stukjes lopen voor dat beest zodat ik me voordeur in de gaten ken houde.
Nou, hang een bordje op je voordeur.. "BRB, hond uitlaten, niet weg gaan!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
hehe ja maar denk niet dat ze gaan wachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Het is inderdaad niet echt handig dat ze geen time window kunnen aangeven.
Nu ben je bijna verplicht om de hele dag niets in te plannen.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vrijdag van Vodafone (bestelling via F&F) een sms gekregen waarin stond dat ik deze week mijn telefoon kan verwachten.
Wel heerlijk dat ik hiervan nergens een track and trace oid kan bekijken :P

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Richi E. schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:50:
Het is inderdaad niet echt handig dat ze geen time window kunnen aangeven.
Nu ben je bijna verplicht om de hele dag niets in te plannen.
Precies al zeggen ze alleen maar in de ochtend of middag.. Met beetje pech komt die natuurlijk eind van de middag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik denk dat mijn chauffeur zicht heeft verslapen, hij is nog niet vertrokken maar Geplande aflevering is nog steeds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Laatst online: 15:38
Hier staat de status op verzending onderweg

Apeldoorn, Netherlands 29/10/2012 4:28 Wordt afgeleverd
Apeldoorn, Netherlands 27/10/2012 1:57 Aankomstscan
Eindhoven, Netherlands 26/10/2012 23:57 Vertrekscan
26/10/2012 17:57 Herkomstscan
Netherlands 26/10/2012 5:58 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-10 00:22
Dan hebben we dezelfde chauffeur zo te zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Laatst online: 09-10 15:57
Scheduled Delivery:
Monday, 10/29/2012, By End of Day
Last Location:
Rotterdam, Netherlands, Monday, 10/29/2012

2x iPhone 5 16GB zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 14-10 15:31
Kecin schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:50:
Vrijdag van Vodafone (bestelling via F&F) een sms gekregen waarin stond dat ik deze week mijn telefoon kan verwachten.
Wel heerlijk dat ik hiervan nergens een track and trace oid kan bekijken :P
Ik ook, die van mij wordt vandaag geleverd.. (F&F Verlenging 26 sept)
Amsterdam btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

clockw1ze schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Ik ook, die van mij wordt vandaag geleverd.. (F&F Verlenging 26 sept)
Amsterdam btw
Hmm, hoe heb je dit te horen gekregen?
Ik woon in het oosten des lands, vlak bij Almelo.

Ben benieuwd.
Word een mooie dure maand, 300 euro over mijn bundel, en een iphone van 200 erbij op.
Pff!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
whitedrag152 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:04:
Hier staat de status op verzending onderweg

Apeldoorn, Netherlands 29/10/2012 4:28 Wordt afgeleverd
Apeldoorn, Netherlands 27/10/2012 1:57 Aankomstscan
Eindhoven, Netherlands 26/10/2012 23:57 Vertrekscan
26/10/2012 17:57 Herkomstscan
Netherlands 26/10/2012 5:58 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Hier ook zelfde chauffeur.. Waar woon je ? Ik Deventer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Laatst online: 15:38
k1978 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:15:
[...]

Hier ook zelfde chauffeur.. Waar woon je ? Ik Deventer
Luttenberg, ben benieuwd hoelaat de chauffeur er is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht al eerder gevraagd maar leveren ze de pakketjes af bij de buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:20:
Wellicht al eerder gevraagd maar leveren ze de pakketjes af bij de buren?
Nee. ;)
Pagina: 1 ... 48 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.