Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Baynes schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:59:
Even een vraagje over ervaringen met bezorging door AMP. Ze komen vandaag mijn iPhone 5 bezorgen tussen 15.00 en 17.00. Ik kan me herinneren dat ze de vorige keer (levering iPhone 4) een seintje gaven als ze in de buurt waren (kwartiertje van tevoren). Doen ze dit nog steeds of moet ik echt zorgen dat ik thuis ben in het opgegeven tijdswindow?
Ik kreeg 3 weken geleden wel de ochtend van de bezorging een SMSje met daarin een kleinere tijdsspanne, geloof een uur. Verder geen seintje meer over hoe laat precies, of dat ze in de buurt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 20:39
epamel schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:26:
Haha heb even gezocht op vrachtvluchten vanuit China (plaats van foxconn) wanneer deze geplant staan richting Amsterdam, er komt er eentje vanmiddag en morgen komt er ook eentje. Wie weet misschien zitten er in deze vrachtvlucht bestellingen van Apple. Dat zou betekenen dat morgen of overmorgen (vrijdag) de statussen veranderen. En dat je bestelling dan waarschijnlijk of een zaterdag of maandag / dinsdag wordt geleverd.

we wachten nog eens rustig af ;) hahhaha dit allemaal om een telefoon.. lijk wel gek haha :P
Kan het dan op een zaterdag geleverd worden ? aangezien het meestal gebeurd tijdens normale werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

acreed166 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Kan het dan op een zaterdag geleverd worden ? aangezien het meestal gebeurd tijdens normale werkdagen.
Hou nou toch eens op en wacht gewoon rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 16:09
Geen idee, maar wist niet zo snel of UPS levert op zaterdag. TNT levert namelijk nog wel gewoon op zaterdag en daarna pas de dinsdag weer.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Afgaande op voorgaande leveringen (ook 4S) kan het zijn dat de dingen al ergens in Nederland gesorteerd worden terwijl de status niets veranderd. Pas rond het daadwerkelijk uitleveren veranderd de status opeens en heb je in no-time het product in huis.

Aangezien Apple 23 tot 29 oktober als tijdspad blijft aangeven heb ik geen enkele reden om te twijfelen dat het wellicht pas na maandag in huis zou kunnen zijn. Sterker nog, voor hetzelfde geld ligt íe morgen al op het werk te wachten en weet ik niet beter.

Gewoon rustig aankijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij status is veranderd naar word voorbereid om te verzenden 16gb wit 28sept 3:38 uur besteld @ apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantis0983
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 22:55
Hier ook gewijzigd naar voorbereid om te verzenden 16 GB zwart 28 sept 3:52 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hier ook, 16GB zwart 28 sept ik dacht 05:55 uur!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:53
Hier ook gewijzigd naar voorbereid om te verzenden 16 GB zwart 28 sept 02:36 uur!

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier ook, besteld rond 7:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ook mijn bestelling is van status veranderd naar ''verzending wordt voorbereid''! :D

iApp doet vreugdedans *O*

[ Voor 5% gewijzigd door iApp op 24-10-2012 14:08 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
hier nog niet, ook besteld op 28 sep 6:30 uur zwart 16 gb..
nog even afwachten.. misschien gebeurd het zo nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 13:18
volgens mij zijn ze eindelijk wakker bij Apple :P veel mensen die besteld hebben bij de NL store hebben een statuswijziging gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kj.web
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:20
Ook hier een verheugde tweaker :) iPhone 5 16Gb Zwart besteld op 28 sep 3:30 naar "verzending wordt voorbereid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Besteldatum: 28 september, 5:50
Toestel: 16GB Wit
Winkel: Online Apple Store
Leverdatum: 23-29 oktober
Betaald met: Creditcard
Huidige status: Verzending wordt voorbereid.

[ Voor 0% gewijzigd door alweerikske op 24-10-2012 14:12 . Reden: Typo ]

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Same here! 32GB, zwart, besteld om ongeveer 07.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:31
Zijn er hier ook nog mensen met een f&f verlenging die hem nog steeds niet binnen hebben?...
Ik heb mijnes op 26-9 verlengt via f&f ambassadorshop (vervroegd), en nog steeds niks..
Gaat om de zwarte 16GB.. Aantal keer al gebeld naar KlantenService, maar helaas vertellen die me elke keer wat anders waar je knetter gestoord van wordt -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is ook net veranderd zwart 32gb 28 september 14.00 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 32GB zwart die ik 28/9 aan het eind van de middag besteld had wordt inmiddels ook voorbereid voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
Raar die van mij is nog niet aangepast terwijl ik wel dezelfde datum heb. Iedereen die status update heeft gehad die heeft zeker betaald met Creditkaart? ook nog iemand die statusupdate gehad heeft en die betaald heeft met bankoverschrijving? Denk dat daar het verschil in zit.

In ieder geval leuk voor iedereen die een status verder is ;) haha geduld is lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de status inmiddels aangepast:
Preparing for Shipment Available to ship: 3 - 4 Weeks Delivers 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012
iPhone 5 32GB besteld rond 2:30 op de 28e. Betaald met creditcard.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 15:57
Ik mag nog helaas niet meedoen aan de vreugden dans, maar ik hou het in de gaten.
Besteld: 28-09-2012 8:15
Betaald: bankoverschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 11:44
iPhone 5 64GB zwart in de ochtend 28/9 besteld Credit card. Levering wordt voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Ik heb hier ook een statusverandering naar:

Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 23 Oct, 2012 - 29 Oct, 2012

Betreft een 16GB zwart die ik besteld heb op 28/9 om 22.48. Betaald met creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Er staat bij mij nu ook preparing for shipment. Sneller als ik dacht, en de medewerker van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 12:53
Vraagje: Wordt het geld zodra hij verzonden is afgeschreven van mn CC? Of nu meteen al, nu de status veranderd is?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:19:
Vraagje: Wordt het geld zodra hij verzonden is afgeschreven van mn CC? Of nu meteen al, nu de status veranderd is?
Hier is het nog niet afgeschreven... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Heeft iemand ervaring met de levertijd van het product zodra hij op de status 'Verzending wordt voorbereid' komt te staan? Wil even weten wanneer er dan iemand thuis moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

boekhoud doe ik per kwartaal, werkt in mijn geval ideaal
Noxa schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:02:
[...]

Vraag me af waarom je dat nu al zou willen doen, zo rond de jaarwisseling snap ik dat maar Okt vs. Nov? Je kan overigens wel de datum gebruiken waarop het is afgeschreven (uitgezonden facturen (omzet)) moet je wel op factuur datum zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

Hier is het nog niet afgeschreven... :9
Het kan natuurlijk zijn dat ze het afgeschreven hebben, maar dat het nog niet verwerkt is in je creditcard overzicht. Het lijkt me trouwens wel logisch dat ze nu al het geld gaan innen. Je kan immers vanaf de status Verzending wordt voorbereid niet meer je bestelling annuleren. En ze willen wel even zeker weten dat je gaat betalen nu ze daadwerkelijk iets met je bestelling gaan doen.

Vind het trouwens nog netjes dat ze uberhaupt wachten met innen tot de bestelling wordt voorbereid. Niet alle online stores doen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:15
Yes, de mijne (2x iPhone 5 16GB wit) zijn nu ook in voorbereiding. Ben benieuwd hoe snel ze aan de deur staan... Hoop voor het weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 17:36
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!,

Nu hopem dat hij vandaag nog word verzonden dan hebben we hem vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
  • Laatst online: 13-10 14:24
Damn, volgens Apple heeft de bank de betalling afgewezen. Geen idee waarom. Ik heb nu een andere cc ingevoerd, maar nu duurt het waarschijnlijk weer even voor mijn bestelling wordt voorbereid. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
YES .... mijn status nu ook: Verzending wordt voorbereid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Jammer jammer jammer. Op 28 sep besteld rond 9:00.
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 24 Oct, 2012 - 30 Oct, 2012

Gaat om de iPhone 5 16gb Zwart, lightning naar USB kabel en een lightning naar 30 pins adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
hostler schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:55:
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 24 Oct, 2012 - 30 Oct, 2012

Gaat om de iPhone 5 16gb Zwart, lightning naar USB kabel en een lightning naar 30 pins adapter.
Mijn ervaring is dat het sowieso langer duurt als je meerdere producten bestelt, omdat de bestelling dan nog moet worden samengevoegd in een distributiecentrum in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:31
Yep, ik heb ook status Verzending wordt voorbereid.
Besteld 28sep rond 0800lt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kj.web
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:20
Mijn indruk is wel dat als je er accessoires bij doet,het allemaal langer duurt dan normaal.
Kun je beter gewoon de iPhone online bestellen, en de accessoires bij de Dixons o.i.d. halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

kj.web schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:58:
Mijn indruk is wel dat als je er accessoires bij doet,het allemaal langer duurt dan normaal.
Kun je beter gewoon de iPhone online bestellen, en de accessoires bij de Dixons o.i.d. halen..
Achja, het is inmiddels toch al besteld. Kan ik net zo goed wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
kj.web schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:58:
Mijn status is ook veranderd, en ik had er een extra kabel bij besteld.
28 om 0700 besteld een 32gb zwart met extra kabel. Nu status verzendklaar. :D

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Zijn er al wijzigingen bij mensen die op 29 september besteld hebben met CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:31
Wanneer word je CC belast wordt:

When Apple charges your account

When you place an order, Apple will contact your credit or debit card's issuing bank to confirm it is a valid account. Apple requests an authorization, which holds the funds for the full or partial purchase amount. As Apple prepares your items, authorized funds will be unavailable and may display as "pending" on your credit or debit card's online statement.

If you are shipping an item, your card will only be charged after the item has shipped. For pickup items, you will be billed before your item is ready for pick up. If your order contains multiple items, you may see multiple charges on your credit or debit card statement.

edit; werd redirected naar de apple-us site. Maar ik neem aan dat dit algemeen beleid is

[ Voor 6% gewijzigd door Ener103 op 24-10-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kensuke schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:52:
Damn, volgens Apple heeft de bank de betalling afgewezen. Geen idee waarom. Ik heb nu een andere cc ingevoerd, maar nu duurt het waarschijnlijk weer even voor mijn bestelling wordt voorbereid. ;(
hoe ben je daar achter gekomen kreeg je een mail of heb je zelf gebeld omdat je status niet veranderde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Net gebeld dat morgen mijn T-Mobile iPhone 5 32GB in het wit en mijn zus d'r T-Mobile iPhone 5 64GB in het wit geleverd worden bij Phone House!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzending wordt voorbereid :) (wit 32gb, besteld 28-9 08:30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kensuke
  • Laatst online: 13-10 14:24
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

hoe ben je daar achter gekomen kreeg je een mail of heb je zelf gebeld omdat je status niet veranderde ?
Toen ik hier las dat er bij een aantal mensen de status was gewijzigd ben ik snel bij apple gaan inloggen. Bij mijn bestellingenpagina stond er bovenaan met rode letters dat de bank de cc-afschrijving had geweigerd. Ik mocht opnieuw een verzoek vanuit apple naar de bank sturen of een andere cc invoeren. Ik heb dat laatste gedaan.

Ondertussen even gebeld met Apple. Het meisje aan de andere kant van de lijn zei dat die andere credit card inmiddels wel geaccepteerd was, maar ze kon me verder niet goed vertellen of het nog gevolgen had voor het leverdatum. Mijn status staat nog steeds op 'artikelen worden verwerkt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Op 3 oktober heb ik mijn Vodafone abonnement verlengd. Orderbevestiging gehad. Ordernummer zichtbaar in My Vodafone (Zakelijk). Het betreft wel het 10 gb particulier abonnement. Twee smsjes gehad met de vermelding omtrent de vertraging in de verzending. Ik zie dat mijn abonnement nog niet is omgezet, terwijl dat op zich al wel kan. Daar is de iPhone 5 niet voor vereist. Is dit gangbaar of zijn er anderen waar het abonnement wel is omgezet, voordat de iPhone 5 werd geleverd?

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kensuke schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:21:
[...]

Toen ik hier las dat er bij een aantal mensen de status was gewijzigd ben ik snel bij apple gaan inloggen. Bij mijn bestellingenpagina stond er bovenaan met rode letters dat de bank de cc-afschrijving had geweigerd. Ik mocht opnieuw een verzoek vanuit apple naar de bank sturen of een andere cc invoeren. Ik heb dat laatste gedaan.

Ondertussen even gebeld met Apple. Het meisje aan de andere kant van de lijn zei dat die andere credit card inmiddels wel geaccepteerd was, maar ze kon me verder niet goed vertellen of het nog gevolgen had voor het leverdatum. Mijn status staat nog steeds op 'artikelen worden verwerkt'.
dat is wel zuur hoop voor je dat de levertijd hierdoor niet all te veel veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Verzending wordt voorbereid ......... vraag me dan af waar die voorbereid wordt ... in china of hier in NL. Anders duurt het nog een week voordat ie hier is.

[ Voor 18% gewijzigd door struik978 op 24-10-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kheowkul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 22:46
Besteldatum: 24 september,
Toestel: 32GB Zwart
Winkel: Online T-Mobile (verlenging)
Huidige status: 2 Bestelling is in behandeling

Net smsje gekregen dat levertijd van de iPhone 5 is gewijzigd. Verwachting is nu dat 32GB zwart 8 weken na besteldatum geleverd wordt :'(

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2j5dh6s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verzending wordt voorbereid: 32GB Zwart, 7:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hier is hij nog niet veranderd.

Besteld op 28-09 om 07:39 32GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:07
Betekent dat 'preparing for shipment' nu dat ie vandaag wordt opgestuurd en morgen aan de deur of wat is de doorlooptijd daarvoor? Ik heb 2x 32GB zwart besteld op 28.09 om 6 uur 's ochtends ofzo, en zojuist is mijn status verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:05:
Betekent dat 'preparing for shipment' nu dat ie vandaag wordt opgestuurd en morgen aan de deur of wat is de doorlooptijd daarvoor? Ik heb 2x 32GB zwart besteld op 28.09 om 6 uur 's ochtends ofzo, en zojuist is mijn status verandert.
Dat antwoord wil iedereen wel weten, maar verschilt per bestelling en zal je dus niet van te voren weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Hopelijk gaan ze vanacht het vliegtuig op en zijn ze morgen in NL.
Waarschijnlijk dan op vrijdag de levering aan huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frisian1206
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 09:33
Preparing for shipment.
16 GB Zwart, besteld op 28 sept. 08:30 met creditcard in de Apple Store NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:10
Frisian1206 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:21:
Preparing for shipment.
Same here, al ik heb ik hem wat later besteld (11:00) *O* *O*

Nu hopen dat ze ook 's avonds of in het weekend kunnen leveren... Ben deze week niet in staat om tijdens kantooruren thuis te zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Laatst online: 13-10 14:38

Dey

Bij DX zijn de Lightning kabels verschenen:

http://dx.com/p/8-pin-lig...-iphone-5-white-1m-162210

Ben benieuwd of ze van kwaliteit zijn, maar even de eerste reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chongie_Yuan
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-01-2023
Frisian1206 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:21:
Preparing for shipment.
Idem hier....

Besteld op 28-sept om 5:56

Kom maar kom maar kom maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
hostler schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:55:

Ik denk dat het met die lightning naar 30 pins adapter heeft te maken.

Besteld 28 sept (ergens in de ochtend). iPhone 32GB Wit. Zelfde verhaal. Ben ik trouwens de enige die de iPhone laat komen in cadeaupapier? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Niet online
Martijn schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:05:
Je artikel(en) wordt (worden) voor verzending voorbereid. Zolang je bestelling wordt voorbereid, kunnen wij de gegevens van je bestelling niet wijzigen. Als je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je een e-mail waarin je hiervan op de hoogte wordt gebracht, en waarin de volledige gegevens van de bestelling worden vermeld.

Bron: Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 13-10 02:09
14ml337 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:09:
[...]
Besteld 28 sept (ergens in de ochtend). iPhone 32GB Wit. Zelfde verhaal. Ben ik trouwens de enige die de iPhone laat komen in cadeaupapier? :9~
Dat durfde ik niet, net als een boodschap. Was bang dat het nog langer zou duren ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Dey schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:34:
Bij DX zijn de Lightning kabels verschenen:

http://dx.com/p/8-pin-lig...-iphone-5-white-1m-162210

Ben benieuwd of ze van kwaliteit zijn, maar even de eerste reviews afwachten.
EINDELIJK!

Ben inderdaad wel benieuwd!

7,50euro (ongeveer) is wel ff wat minder dan de officiele Apple-prijs van 20euro.
Moet die inderdaad wel werken en een BEETJE kwaliteit hebben!

(zijn er overigens nog meer @ DX, wel duurder).

[ Voor 4% gewijzigd door Tha BasZ op 24-10-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 16:33
Hopelijk gaat mijne morgen dan de deur uit (29.09 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinnn_
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
kheowkul schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:47:
Besteldatum: 24 september,
Winkel: Online T-Mobile (verlenging)
Huidige status: 2 Bestelling is in behandeling

Net smsje gekregen dat levertijd van de iPhone 5 is gewijzigd. Verwachting is nu dat 32GB zwart 8 weken na besteldatum geleverd wordt :'(

[afbeelding]
Same here.. 8 weken is toch wel erg lang! Maarja we wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:38
Ik heb zojuist een een mail gehad van Vodafone dat mijn nummerbehoud is aangevraagd, als het goed is betekend dat dat er een iPhone voor me beschikbaar is.

Besteldatum: 2 Oktober
Toestel: iPhone 5 16GB Zwart
Winkel: Vodafone F&F /iPhone5

Zijn er nog meer mensen op het forum die een bestelling hebben lopen bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 22:42
Igor92 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:15:
Ik heb zojuist een een mail gehad van Vodafone dat mijn nummerbehoud is aangevraagd, als het goed is betekend dat dat er een iPhone voor me beschikbaar is.

Besteldatum: 2 Oktober
Toestel: iPhone 5 16GB Zwart
Winkel: Vodafone F&F /iPhone5

Zijn er nog meer mensen op het forum die een bestelling hebben lopen bij vodafone?
Heb ook 2 oktober een 16GB zwarte iPhone 5 besteld bij VF (verlenging met F&F), hopelijk gaat VF meer telefoons uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een "Verzending wordt voorbereid". Besteld de 28ste om 7:30 uur. Zwart 32 Gb. Volgens mij gaat het nu wel hard met veranderende statussen voor bestellingen op de 28ste.

Toch verwacht ik hem pas na het weekend, en dan zal het wel dinsdag worden, want ik kan me niet heugen dat een koeriersdienst hier op maandag langsgeweest is...

Net even gecheckt: mijn CC is ook nog niet afgeboekt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel ontzettend lullig dat momenteel alleen de bestellingen die met credit card zijn betaald worden uitgeleverd. Degenen die een bankoverschrijving hebben gedaan mogen wachten.. Niet echt netjes aangezien dat geld al weken op hun rekening staat. Ze willen zeker eerst ook het geld van de credit cards innen aangezien dat pas kan zodra de iphone verzonden wordt.. Smerig zaakje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:22:
Vind het wel ontzettend lullig dat momenteel alleen de bestellingen die met credit card zijn betaald worden uitgeleverd. Degenen die een bankoverschrijving hebben gedaan mogen wachten.. Niet echt netjes aangezien dat geld al weken op hun rekening staat. Ze willen zeker eerst ook het geld van de credit cards innen aangezien dat pas kan zodra de iphone verzonden wordt.. Smerig zaakje..
Opvallend genoeg verschilt de levertermijn van credit card-betalers over het algemeen ook één dag met de bankoverschrijvingen. Dat blijkt ook goed uit het overzicht wat ik namens iCulture forumgebruikers bijhoud. Dus daar zal het misschien ook mee te maken hebben. Strikt genomen zijn zij eerder aan de beurt. Dat even puur rationeel bekeken. Ik heb zelf ook met bankoverschrijving betaald en zit in de groep 24-30 oktober.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IT-Pro schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:27:
[...]

Opvallend genoeg verschilt de levertermijn van credit card-betalers over het algemeen ook één dag met de bankoverschrijvingen. Dat blijkt ook goed uit het overzicht wat ik namens iCulture forumgebruikers bijhoud. Dus daar zal het misschien ook mee te maken hebben. Strikt genomen zijn zij eerder aan de beurt. Dat even puur rationeel bekeken. Ik heb zelf ook met bankoverschrijving betaald en zit in de groep 24-30 oktober.
Dat komt vermoedelijk doordat de CC weldegelijk realtime gecheckt wordt op het moment van de bestelling (als in: bestaat deze CC, is deze geldig en is de persoon kredietwaardig). Bij een bankoverboeking hebben ze die garantie pas een dag later (als het op hun rekening staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:23
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:40:
[...]

Dat komt vermoedelijk doordat de CC weldegelijk realtime gecheckt wordt op het moment van de bestelling (als in: bestaat deze CC, is deze geldig en is de persoon kredietwaardig). Bij een bankoverboeking hebben ze die garantie pas een dag later (als het op hun rekening staat).
Maar dat zou weinig effect moeten hebben op de levertijden als deze toch al minimaal 3-4 weken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

Scrtz schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:52:
[...]

Maar dat zou weinig effect moeten hebben op de levertijden als deze toch al minimaal 3-4 weken is
1 dag is toch ook minimaal? Ik verwacht dat morgen de status van orders met bankoverschrijving wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het annuleren bij Apple makkelijk? Kun je dit net als bij een site als expedia of booking.com met 1 druk op de knop doen, of is het toch lastiger?
Ik neem aan dat het geld van de credit card pas afgeschreven wordt zodra het toestel daadwerkelijk klaar gezet wordt voor verzending of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de besteldatum/tijd gewoon gehanteerd moet worden en niet de manier van betalen.. Met een levertijd van 3-4 weken is die betaling al lang binnen. Degenen die dan nog geen bankoverschrijving hebben gedaan kunnen dan direct geschrapt worden van de lijst. Dat zou eerlijker zijn. Nu gaat iedereen die met credit card heeft betaald voor ook al hebben zij later besteld, dit enkel omdat de bankoverschrijving pas op de eerstvolgende werkdag verwerkt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

annuleren is 1 knop zo lang je in stap 2 zit. Als je in stap 3-4 zit kun je niks meer doen. maar mag je het gratis retour sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:48:
Ik vind dat de besteldatum/tijd gewoon gehanteerd moet worden en niet de manier van betalen.. Met een levertijd van 3-4 weken is die betaling al lang binnen. Degenen die dan nog geen bankoverschrijving hebben gedaan kunnen dan direct geschrapt worden van de lijst. Dat zou eerlijker zijn. Nu gaat iedereen die met credit card heeft betaald voor ook al hebben zij later besteld, dit enkel omdat de bankoverschrijving pas op de eerstvolgende werkdag verwerkt kan worden.
Bankoverschrijving duurt langer dan een werkdag omdat er een Schotse bank tussen zit werd mij door Apple verteld. Dit kan tot 5 werkdagen duren. Volgens mij was mijn betaling er wel sneller. Maar door die extra stap duurt validatie langer en dus krijgen creditcard mensen voorrang. En dan maar hopen dat de credit card 4 weken later niet geblokkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 Werkdagen lijkt me sterk.. Ik heb op zaterdag besteld en betaald en kreeg op dinsdag de bevestiging dat alles in behandeling was. Bij andere dingen gekocht in de store werd het ook al na 1 werkdag in behandeling genomen en verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:57:
5 Werkdagen lijkt me sterk.. Ik heb op zaterdag besteld en betaald en kreeg op dinsdag de bevestiging dat alles in behandeling was. Bij andere dingen gekocht in de store werd het ook al na 1 werkdag in behandeling genomen en verzonden.
het kan wel 5 werkdagen duren heb het al een keer meegemaakt met het bestellen van een ipod
had toen nog geen cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dan hebben we nog mazzel dan dat het al zo snel geregeld is.. Anders was het helemaal achteraan aansluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Blikthomas schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:35:
[...]

Heb ook 2 oktober een 16GB zwarte iPhone 5 besteld bij VF (verlenging met F&F), hopelijk gaat VF meer telefoons uitleveren.
Na 4 weken heb ik nog steeds niets anders dan een sms dat ze te weinig aangeleverd krijgen!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 23:42
Ik had op 28 September me Iphone 5 besteld. Vorige week had ik is nagebeld bij Vodafone hoe het zat met de bestellingen, omdat sommige mensen hier hem al hadden en later hadden besteld.

Volgende dag gelijk 2 mailtjes ontvangen met de order bevestiging. Ik zou nog een mail krijgen voor de levering. Die mail kwam maar niet............

Tot dat er maandag avond ineens een pakketje lag voor me. En ja wel hoor een Iphone 5:D

En het rare is ik heb helemaal geen mailtje of sms'je gehad over een levering van de Iphone 5.
Dus een grote verrassing;)

Stiekum denk ik natuurlijk nu dat ik die als nog krijg. Misschien een 2de Iphone 5xD
Maar ook vond ik het wel een beetje raar dat ik niks over de levering gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furr
Mijne is verzonden en wordt vóór of op 26 oktober geleverd door TNT!

Besteldatum: 28 september, creditcard
Winkel: Apple Online Store
Huidige status: Bestelling verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Ook ik krijg net een verzendbevestiging binnen.
We hebben je bestelling met nummer W********* verzonden.

Hieronder vind je de verzendgegevens.
Het leveringsnummer is *********.
Je bestelling zal naar verwachting op of voor 26/10/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd.
De Apple Store
Het jammere is alleen dat er dan niemand aanwezig is :'(. Tenzij ze ook buiten kantooruren kunnen bezorgen, moet ik waarschijnlijk tot dinsdag wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 20:10

Maximus

There is no substitute

Furr schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 06:54:
Mijne is verzonden en wordt vóór of op 26 oktober geleverd door TNT!

Besteldatum: 28 september, creditcard
Winkel: Apple Online Store
Huidige status: Bestelling verzonden
Kun je zo 1-2-3 ook zien met de Track & Trace vanuit welk magazijn de iPhone verzonden wordt? Gezien de levertijd zou ik zeggen Nederland maar just to be sure.

Hopen dat de mijne ook wordt verzonden, hij is prepared for shipment :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
Hier ook vandaag verzonden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
Maximus schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 06:58:
[...]

Kun je zo 1-2-3 ook zien met de Track & Trace vanuit welk magazijn de iPhone verzonden wordt? Gezien de levertijd zou ik zeggen Nederland maar just to be sure.

Hopen dat de mijne ook wordt verzonden, hij is prepared for shipment :)
Als ik op de link "traceer uw bestelling" klik, krijg ik de volgende informatie:
Uw bestelnummer: W******* Verzendstatus1 van 1
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Oct 26, 2012
Bestelling verzonden
Extra bestelnummers *********
Naam vervoerder UPS
Trackingsnummer vervoerder ********
Verzonden naar *********, NL
Oct 25, 2012
Productbeschrijving IPHONE 5 BLACK 16GB GSM-DNL
Ons leveringsnummer **********
Uw inkoopordernummer W*********
Bezorgservice Levering per expresse
Ondertekend door
Daar kan ik geen magazijn info ontdekken. Wel dat mijn iPhone door UPS gelevert gaat worden, misschien dat ik met hen een na werktijden afspraak kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone is verzonden, maar:
Shipment Status

This service is currently unavailable, please try again later
Was er geen andere manier om te tracken, direct bij UPS dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling verzonden
Extra bestelnummers ***
Naam vervoerder TNT
Trackingsnummer vervoerder ***
Verzonden naar GRONINGEN, NL
Oct 25, 2012
Productbeschrijving IPHONE 5 WHITE 16GB GSM-DNL
Ons leveringsnummer ***
Uw inkoopordernummer W2347
Ondertekend door

Ik kan op de site van TNT niks met de nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-10 20:10

Maximus

There is no substitute

MC Taz Man schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:19:
[...]

Als ik op de link "traceer uw bestelling" klik, krijg ik de volgende informatie:

[...]

Daar kan ik geen magazijn info ontdekken. Wel dat mijn iPhone door UPS gelevert gaat worden, misschien dat ik met hen een na werktijden afspraak kan maken.
Tnx, wordt dus gedaan door UPS. Dan kan het nog zo zijn dat hij niet uit Nederland komt. Daar wilde ik eigenlijk wat meer van weten ;)
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:22:
Bestelling verzonden
Extra bestelnummers ***
Naam vervoerder TNT
Trackingsnummer vervoerder ***
Verzonden naar GRONINGEN, NL
Oct 25, 2012
Productbeschrijving IPHONE 5 WHITE 16GB GSM-DNL
Ons leveringsnummer ***
Uw inkoopordernummer W2347
Ondertekend door

Ik kan op de site van TNT niks met de nummers.
Nice, even hopen dat mijn iPhone die ook richting Groningen moet wordt verzonden.

[ Voor 37% gewijzigd door Maximus op 25-10-2012 07:23 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijne is ook onderweg, bezorging door TNT, kan ook nog geen zending vinden op de site van TNT helaas.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shipped, nog geen track&trace zichtbaar (This service is currently unavailable, please try again later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tnt.com/express/nl_nl/site/home/customer_service/apple_klanten.html
Beste "Apple" klant,

Verwacht u een zending van Apple via TNT Express?

TNT Express levert uw zending op de afgesproken leverdatum van maandag tot vrijdag, tussen 9 uur en 17 uur.

U kunt de status van uw "Apple" zending nakijken door het vrachtbriefnummer (9 cijfers) in te voeren in ons online trackingsysteem. Klik hier

Mocht u niet thuis zijn tijdens de afleverpoging dan kunt u eenvoudig een nieuwe afleverafspraak maken via deze link. Klik hier

Heeft u overige vragen?
Neem dan contact op met onze Customer Service via het nummer 0800 225 58 68.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
http://www.ups.com/conten...ch_pos=1&srch_phr=Express

Aflevering op een specifieke dag voor 10:30 uur of 12:00 uur uit landen van herkomst in heel Europa en wereldwijd

Morgen zal hij dus binnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Je bestelling zal naar verwachting op of voor 26/10/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hier een verzenbevestiging! 16GB zwart

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Mijn order bij Vodafone F&F staat al sinds 10 dagen op "order is verified and fulfillment is in progress" geen flauw idee of er nou een toestel is ja of nee. Zo maar weer is bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Zie hier veel bestellingen via Apple zelf en Vodafone voorbij komen...
Heeft er uberhaupt wel iemand (net als ik) bij T-Mobile besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:03

DvE

ORA-00000

Misschien is het al eerder gevraagd, maar de search functie van tweakers werkt niet zo lekker (of ik moet er nog mee om leren gaan)

Bezorgt UPS de iphones ook bij de buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
DvE schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:54:
Misschien is het al eerder gevraagd, maar de search functie van tweakers werkt niet zo lekker (of ik moet er nog mee om leren gaan)

Bezorgt UPS de iphones ook bij de buren?
http://www.ups.com/conten...urces/start/delivery.html
Google op: UPS bezorging bij buren, 2e hit ;)
Pagina: 1 ... 44 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.