Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
Licko schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

In dat laatste geval betaal ik het verschil met de huidige prijs gewoon, als dat al mogelijk zal zijn. Of zouden ze die orders dan cancellen?

Ik heb nog steeds goede hoop dat ze gewoon leveren. Fingers crossed.
Sorry hoor, maar als ze niet zouden leveren zou dat behoorlijk schandalig zijn, als ze niet voor die prijs hadden kunnen leveren hadden ze het die vrijdag ons het wel kunnen vertellen, dan had ik verder gekeken.....

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

BlackR schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

Sorry hoor, maar als ze niet zouden leveren zou dat behoorlijk schandalig zijn, als ze niet voor die prijs hadden kunnen leveren hadden ze het die vrijdag ons het wel kunnen vertellen, dan had ik verder gekeken.....
Volledig mee eens. Het beoordelen van die orders zou niet zo lang hoeven duren en het is wel zo 'netjes' om die mensen zo snel mogelijk de kans te geven ergens anders te bestellen.

Maar de reactie van mensen die op dezelfde wijze een andere telefoon uit het assortiment van Vodafone besteld hebben en geleverd hebben gekregen, zou er op kunnen wijzen dat de 4s ook gewoon geleverd zal worden.

Behoorlijk irritant dat VF niet communiceert met hun klanten zoals TM dat wel doet...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Licko schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:37:
[...]

Volledig mee eens. Het beoordelen van die orders zou niet zo lang hoeven duren en het is wel zo 'netjes' om die mensen zo snel mogelijk de kans te geven ergens anders te bestellen.

Maar de reactie van mensen die op dezelfde wijze een andere telefoon uit het assortiment van Vodafone besteld hebben en geleverd hebben gekregen, zou er op kunnen wijzen dat de 4s ook gewoon geleverd zal worden.

Behoorlijk irritant dat VF niet communiceert met hun klanten zoals TM dat wel doet...
Inderdaad, ach, dan weten we dat in ieder geval voor de volgende keer.

Trouwens, even over iets anders, waarom zou T-Mobile wel al toestellen vrijdag kunnen leveren en VF niet? Heeft T-Mobile nog steeds een bepaalde deal met apple? lol. Lijkt me toch dat alle providers de toestellen op hetzelfde moment binnen krijgen en kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:49
Licko schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:37:
[...]

Het is een bedrijf, als ze slechte levertijden hebben zullen ze hier zo onduidelijk mogelijk over doen, zodat klanten hun order niet stop zullen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 20:56
Inderdaad,

Maar waarom denken jullie dat Vodafone uberhaupt de 28e gaat leveren? Op hun website staat alleen, coming soon, zover ik kon vinden. Op de T-Mobile staat ook echt dat de iphone vanaf 28 oktober geleverd gaat worden.
http://service.t-mobile.n...id/2277/p/198/kw/iphone4s

Nvm zie al 28 oktober op vodafone site:
http://help.vodafone.nl/c...&cat_lvl1=23&cat_lvl2=416

[ Voor 40% gewijzigd door Kreutel op 26-10-2011 14:55 ]

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Naar nieuws voor de mensen die bij Vodafone een 4S los hebben besteld op 21 okt middels "de truc"

De orders worden gecancelled

Aangezien in ik een microsim nodig had, en mijn orderbevestiging vermelde dat ik een microsim zou krijgen heb ik de klantenservice (verkoop) gebeld om te vragen of die microsim niet direct op mijn nummer geactiveerd zou kunnen worden. Want ze gaan toch geen dummy microsimkaart leveren?

Telefoniste van VF begreep in eerste instantie niet hoe het kwam dat er een microsim bijgeleverd zou worden. Ik vertelde dat ik dacht dat het zou kunnen komen door het 'wegklikken van het abonnement' bij het bestellen. Toen kon ze me vertellen dat alle orders (via de truc) worden geannuleerd vanwege een fout bij het bestelproces. Dat vertelde haar leidinggevende.

Ik werd aangeraden de bestelling opnieuw te doen. Natuurlijk niet blij mee want:
- Stuk duurdere iPhone dan besteld
- Mijn vroege bestelling (kans op eerder ontvangen) teniet.

Er kon niets aan gedaan worden, omdat de commissie nog moet besluiten wat er gaat gebeuren met deze orders. Dit vond ik vreemd, want dat cancellen staat al wel vast!

Ik kreeg de tip om een klacht te schrijven naar Vodafone SSV. Er bestaat een kans dat je financiele compensatie krijgt bij je nieuwe bestelling. Kans....

Ondertussen is de orderstatus pagina van mijn bestelling niet geüpdate. (maar dat kon kloppen omdat die pagina's niet actueel zijn, volgens VF)

Natuurlijk bestel ik niet bij VF want VF is 50 euro duurder dan Apple zelf. Maar dan maak ik waarschijnlijk ook geen kans op die eventuele compensatie. Al met al een nare ervaring met Vodafone!

[ Voor 0% gewijzigd door Cubix op 26-10-2011 14:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:53:
Inderdaad,

Maar waarom denken jullie dat Vodafone uberhaupt de 28e gaat leveren? Op hun website staat alleen, coming soon, zover ik kon vinden. Op de T-Mobile staat ook echt dat de iphone vanaf 28 oktober geleverd gaat worden.
http://service.t-mobile.n...id/2277/p/198/kw/iphone4s

Nvm zie al 28 oktober op vodafone site:
http://help.vodafone.nl/c...&cat_lvl1=23&cat_lvl2=416
Ik doelde meer op het feit wat dan het verschil zou zijn tussen VF en TM. TM heeft dus een voorkeurspositie ten opzichte van andere providers? Vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

NotSoSteady schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:50:
[...]

Het is een bedrijf, als ze slechte levertijden hebben zullen ze hier zo onduidelijk mogelijk over doen, zodat klanten hun order niet stop zullen zetten.
Als of een levertijd van 4 weken bij TM zo gunstig is. Maar goed, ik begrijp je punt.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door WolfsRain op 26-10-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
BlackR schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:57:
[...]

Ik doelde meer op het feit wat dan het verschil zou zijn tussen VF en TM. TM heeft dus een voorkeurspositie ten opzichte van andere providers? Vreemd allemaal.
Ja dat zou kunnen. hebben ze beter onderhandeld met Apple. En misschien meer credit opgebouwd, omdat ze al langer iphones leveren itt andere nederlandse providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Bij een levertijd van 4 weken weet je als het goed is exact waar je aan toe bent. Bij VF weet niemand dat en dat frustreert een hoop mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamSolo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 07:34

HamSolo

Ham

De klantenservice van Vodafone lijkt mij.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:58
Ik zou sowieso nooit bestellen via dat trucje als je hem SNEL wilt hebben. Als je geen haast hebt, kan het geen kwaad om te proberen natuurlijk. Maar je maakt bewust gebruik van een FOUT in het bestelsysteem. Je weet heel goed dat Vodafone dat niet bedoelde dus is de kans groot dat je order wordt geannulleerd.

Daarom als je hem snel wilt, zou ik het niet zo gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Vodafail lijkt het meer te worden, maar ik had al wel verwacht dat ze het toestel niet gingen leveren voor 565. Ik zie nog aankomen dat T-Mobile de enige provider is die het toestel ook echt op de 28ste kan leveren, via de Apple site heb ik de mijne besteld (bijna direct naar beschikbaarheid) en mijn order staat zelfs nog op 31 october - 7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Peabz21 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:03:
Ik zou sowieso nooit bestellen via dat trucje als je hem SNEL wilt hebben. Als je geen haast hebt, kan het geen kwaad om te proberen natuurlijk. Maar je maakt bewust gebruik van een FOUT in het bestelsysteem. Je weet heel goed dat Vodafone dat niet bedoelde dus is de kans groot dat je order wordt geannulleerd.

Bewust? Als je nou geen abbo erbij wil? Maar het is toch ook triest voor een bedrijf dat al een maand weet dat de iPhone 4S eraan komt en nog steeds hun eigen systeem niet checken voor het live gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Peabz21 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:03:

Ja want ze hebben natuurlijk een week de tijd nodig om daarover te beraden........Ze hadden die orders toch allang gecancelled als het echt niet op die manier konden leveren? Bovendien is die truc er na een paar uur gewoon uit gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
BlackR schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Ja want ze hebben natuurlijk een week de tijd nodig om daarover te beraden........Ze hadden die orders toch allang gecancelled als het echt niet op die manier konden leveren? Bovendien is die truc er na een paar uur gewoon uit gehaald...
Tja, als je haast hebt moet je het risico niet nemen. Je weet altijd dat grote bedrijven zulke fouten terug proberen te draaien. Kost alleen maar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
BlackR schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Ondanks die hele post van mij hierboven over de uitleg van de medewerker twijfel ik toch of dit ook echt gaat gebeuren. Ik wacht wel af, en bestel ondertussen bij een andere zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Net gebeld en te horen gekregen dat mijn order met de truuk is gecancelled.

:(

Jammer maar helaas ben ik bang. De orderstatus pagina is nog niet bijgewerkt btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Cubix schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:12:
[...]

Ondanks die hele post van mij hierboven over de uitleg van de medewerker twijfel ik toch of dit ook echt gaat gebeuren. Ik wacht wel af, en bestel ondertussen bij een andere zaak.
Het is inderdaad uit de afgelopen pagina's wel vaker gebleken dat medewerkers van de klantenservice zichzelf tegenspreken. Dus ik houd mijn bestelling ook nog gewoon, en kijk dan wel of ik hem vandaag of morgen nog in oberhausen kan reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Cubix schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:12:
[...]

Ongeduldig noemen ze dit...
Jij wilt een iphone 4s die nog niet uit is voor een extreem lage prijs terwijl je van tevoren kon weten dat dit een 'fout' was. Vervolgens wil je hem ook nog als eerste hebben. Zo werkt het echt niet hoor.
Nu zeg je dat je af gaat wachten, maar ondertussen bestel je hem ook ergens anders. Zometeen zit je aan 2 iphones vast, omdat je een order echt niet zomaar kan cancellen. Maar ja dat is jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:14:
[...]

Jij wilt een iphone 4s die nog niet uit is voor een extreem lage prijs terwijl je van tevoren kon weten dat dit een 'fout' was. Vervolgens wil je hem ook nog als eerste hebben. Zo werkt het echt niet hoor.
Nu zeg je dat je af gaat wachten, maar ondertussen bestel je hem ook ergens anders. Zometeen zit je aan 2 iphones vast, omdat je een order echt niet zomaar kan cancellen. Maar ja dat is jouw probleem.
Wet koop op afstand ;)

http://www.consuwijzer.nl...nthema_s/Kopen_op_afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamSolo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 07:34

HamSolo

Ham

Licko schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:14:
Net gebeld en te horen gekregen dat mijn order met de truuk is gecancelled.

:(

Jammer maar helaas ben ik bang. De orderstatus pagina is nog niet bijgewerkt btw.
Het feit dat iedereen het 'de truc' noemt geeft toch aan dat het niet goed is. Dan vind ik ook niet dat je raar op moet kijken als het uiteindelijk niet werkt. En ook naïef om te denken dat dit echt zou werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:14:
[...]

Ik zag het niet als fout maar als mogelijkheid. Ik wilde een losse iPhone 4S snel bestellen om deze vroeg te hebben. Dat kon via de VF site. (ik ben al klant) Lage prijs is een zeer leuke bijkomstigheid. De prijs was niet extreem laag. Tenslotte moet ik zelf bellen om te horen te krijgen dat mijn bestelling is geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zal heel eerlijk zeggen dat als ik alles zo om me heen volg (fora's en vrienden) dat TM veruit de beste is qua helpdesk/support. Ja, ze doen niet alles goed, maar afgezet tegen VF en KPN zijn ze erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Cubix schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:18:
[...]

Ik zag het niet als fout maar als mogelijkheid. Ik wilde een losse iPhone 4S snel bestellen om deze vroeg te hebben. Dat kon via de VF site. (ik ben al klant) Lage prijs is een zeer leuke bijkomstigheid. De prijs was niet extreem laag. Tenslotte moet ik zelf bellen om te horen te krijgen dat mijn bestelling is geannuleerd.
uhuh, hou jezelf vooral voor de gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Cubix schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:18:
[...]

Het wordt niet voor niks "de truc" genoemd. Ik zou er nooit op vertrouwen dat je zo een order er doorheen krijgt. Als je haast hebt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Ok goed punt. Toch zou ik er wel voorzichtig mee zijn. Een bedrijf zal niet zomaar toegeven dat je het niet hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

uhuh, hou jezelf vooral voor de gek.
Ik ben zelf ook al klant bij Vodafone, met een sim only abbo. Dit was dus een logische keus voor mij om hem daar te bestellen. Anyway, dat het een fout is en dat je order gecancelled wordt is nog tot daar aan toe echter vind ik het op een paar punten toch vreemd:

1. Duurt bijna een week voordat je het te horen krijgt
2. Je moet er zelf achteraan, krijgt niet netjes bericht via mail of sms.
3. Kennelijk geen optie om het resterende bedrag bij te betalen, je moet opnieuw bestellen waardoor je in principe weer achter aan de rij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
BlackR schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:24:
[...]

Ik ben zelf ook al klant bij Vodafone, met een sim only abbo. Dit was dus een logische keus voor mij om hem daar te bestellen. Anyway, dat het een fout is en dat je order gecancelled wordt is nog tot daar aan toe echter vind ik het op een paar punten toch vreemd:

1. Duurt bijna een week voordat je het te horen krijgt
2. Je moet er zelf achteraan, krijgt niet netjes bericht via mail of sms.
3. Kennelijk geen optie om het resterende bedrag bij te betalen, je moet opnieuw bestellen waardoor je in principe weer achter aan de rij staat.
Dat VF niet netjes handelt heb ik ook niet gezegd. Ik moet ook bekennen dat ik het vreemd vind dat ze geen info geven via sms of mail. Maar hou jezelf neit voor de gek als je via 'een truc' een iphone kan bestellen voor 'weinig' geld. En ow ja, ook nog verwachten dat je de eerste bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hoezo truc? Je kan het nog steeds doen alleen staat er dan nu een andere prijs. Dus wat je doet is legitiem. Zou vreemd zijn als ze cancellen. Ik verwacht eerder dat je onderaan de wachtlijsten komt. En dat begrijp ik dan ook wel weer.

En cancellen ze hem, dan even goede vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:27:
[...]

Dat VF niet netjes handelt heb ik ook niet gezegd. Ik moet ook bekennen dat ik het vreemd vind dat ze geen info geven via sms of mail. Maar hou jezelf neit voor de gek als je via 'een truc' een iphone kan bestellen voor 'weinig' geld. En ow ja, ook nog verwachten dat je de eerste bent.
Dat ik eerste ben verwacht ik ook helemaal niet. Heb persoonlijk geen haast, maar hoe sneller hoe beter, uiteraard(mijn huidige telefoon is behoorlijk "oud"). Weinig geld is ook relatief, het scheelt 70-80 euro. Dat blijft dan natuurlijk nog steeds veel geld(565) ;) Het is niet dat hij opeens honderden euro's goedkoper is. Echter, het is niet netjes hoe VF hier handelt, maar enfin dat heb ik al vaak genoeg gezegd. Ik had liever gewoon wat eerder bericht gehad zodat ik ergens anders kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Ja, niemand heeft hier haast met zijn iphone, maar iedereen wilt hem vrijdag hebben, lol.
70-80 euro voordeel lijkt mij aanzienlijk goedkoper, dat is zeker 10% Verder stond weinig ook tussen ' '.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:48

RnB

Zouden ze de mensen die ''die andere truc'' hebben gebruikt ook hun order gecancelled krijgen?
Met die andere truc bedoel ik de iPhone 4S inc bel+sms+web+smart ipv het iPhone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:33:
Ja, niemand heeft hier haast met zijn iphone, maar iedereen wilt hem vrijdag hebben, lol.
70-80 euro voordeel lijkt mij aanzienlijk goedkoper, dat is zeker 10% Verder stond weinig ook tussen ' '.
Ik heb wel haast. ;) Heb m'n 3GS verkocht en zit nu met een ouderwetse openklapbare telefoon. Dan duurt het wachten net iets langer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Krijg zojuist een mailtje!
We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Robbert Bakker
Directeur KPN Mobiel, Nederland
Lijkt dus dat ze de Iphones nu op voorraad hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Hydrosine op 26-10-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Ook maar even de klantenservice gebeld:

Er wordt nog contact opgenomen met de mensen waarvan de orders gecancelled zijn en er wordt een alternatief aangeboden. Wanneer dit ging gebeuren kon hij niet zeggen?!?! Echter Vodafone verkoopt geen losse toestellen dus wat voor alternatief dat mag zijn zal mij benieuwen. Ze wisten maandag al dat de orders gecancelled zouden worden, maar de pagina's worden niet meer geupdate(of iets dergelijks). Lekker vaag allemaal dus. Klanten inlichten doen ze niet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door WolfsRain op 26-10-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gebeld met vodafone om mijn order te cancellen. Meneer in kwestie vertelde dat Vodafone mijn order al geannuleerd had. iPhone met truukje.

Op naar apple.com/nl/store dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:45
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:47:
Ik heb gebeld met vodafone om mijn order te cancellen. Meneer in kwestie vertelde dat Vodafone mijn order al geannuleerd had. iPhone met truukje.

Stel prutsers, te beroerd om mensen dan metteen op de hoogte te brengen. Heb spijt dat ik verlengd heb bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens.. Dat hadden ze vrijdag wel mogen vertellen. Nouja, iig 1 van de 17000 Nederlanders die vooral géén klant word bij Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:47:

Same here. Ik kreeg verder te horen dat Vodafone mensen nog zou bellen met een andere aanbieding oid.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Zo te lezen hier zijn of worden alle orders met het trucje geannulleerd. Wel slecht dat jullie daar geen mailtje over krijgen van Vodafone. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer aan de telefoon vertelde "Vodafone heeft besloten geen losse toestellen te verkopen" Hij zal het woord 'trucje' wel omzeild willen hebben.. En anders hebben de losse orders ook een probleem. Ik zou iig even bellen als ik jullie was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ook mijn ervaring wou ik even delen;
Besteld ;Iphone 4s 16gb zwart
Waar ;T-Mobile telefonisch @ 10:10 21okt
Bestelnr ; 609***
Status ;Gister middag sms gekregen dat ik vanavond afspraak kan maken voor eerstvolgende dag 28 Okt.

[ Voor 6% gewijzigd door Distrax1988 op 26-10-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik ben benieuwd hoe dat gaat met de iPhones die besteld zijn met ene BSW smart abonnement in plaats van met een iPhone abonnement. Ook nog niets over gehoord, maar is natuurlijk ook een truc. Overigens wel een truc die voor mij de doorslag heeft gegevenm, 4 maanden halve prijs was voor mij wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:00
Wat een schrale bedoeling. Had inmiddels wel een belletje/mailtje van vodafone verwacht?
Het ergste is nog wel dat ik hier bang was maar ik er vorige week niet telefonisch doorheen kwam om de order te annuleren en bij apple te bestellen... bah nu maar de levertijd afwachten bij apple

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
Hier mijn update:

Besteld ;Iphone 4s 64gb zwart met een nieuw abbo
Waar : Hi website om 13:37 (21-10-2011)
Bestelnr : 337473**
Status : Net Hi gebeld en ze kunnen niks zeggen over de levertijd of hoe hoog ik op de lijst sta..... lekker dus weer!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

RnB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:41:
Zouden ze de mensen die ''die andere truc'' hebben gebruikt ook hun order gecancelled krijgen?
Met die andere truc bedoel ik de iPhone 4S inc bel+sms+web+smart ipv het iPhone abonnement.
Ik heb net een chatsessie aangemaakt, kreeg ik de melding dat mijn ordernummer niet bekend is.. Ze zouden die van mij toch ook niet geannuleerd hebben.. Dat zou betekenen dat ie met BSW Smart ook niet werkt.

Chatsessie kwam ik niet doorheen, heb dus even gebeld. Duurde me erg lang, maar uiteindelijk toch iemand aan de lijn gekregen. Die heeft me uitgelegd wat die Credit check is en dat die gewoon is goedgekeurd bij me. De status blijft hier echter wel op staan, deze zal pas veranderen wanneer de toestellen eind deze week bij Vodafone binnenkomen.

Aldus de medewerkster die ik aan de telefoon heb gekregen.. Laten we het hopen.

[ Voor 29% gewijzigd door RnB op 26-10-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
RnB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:03:
[...]

Ik heb net een chatsessie aangemaakt, kreeg ik de melding dat mijn ordernummer niet bekend is.. Ze zouden die van mij toch ook niet geannuleerd hebben.. Dat zou betekenen dat ie met BSW Smart ook niet werkt.

Chatsessie kwam ik niet doorheen, heb dus even gebeld. Duurde me erg lang, maar uiteindelijk toch iemand aan de lijn gekregen. Die heeft me uitgelegd wat die Credit check is en dat die gewoon is goedgekeurd bij me. De status blijft hier echter wel op staan, deze zal pas veranderen wanneer de toestellen eind deze week bij Vodafone binnenkomen.

Aldus de medewerkster die ik aan de telefoon heb gekregen.. Laten we het hopen.
Ik zou even bellen ;) Dan weet je het meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ontzettend slecht systeem. Óf je zorgt dat het niet nodig is, ik kan er ook nog wel mee leven als ze die vrijdag een mail hadden gestuurd "sorry, word 'm niet" óf je geeft je fout toe en kiest voor klantgerichtheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:32
cold schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:03:
Hier mijn update:

Besteld ;Iphone 4s 64gb zwart met een nieuw abbo
Waar : Hi website om 13:37 (21-10-2011)
Bestelnr : 337473**
Status : Net Hi gebeld en ze kunnen niks zeggen over de levertijd of hoe hoog ik op de lijst sta..... lekker dus weer!! :(
Ik heb gisteren gebeld. Ik heb 'm later besteld en mij vertelde ze dat ie nu in behandeling is en dat dus volgens haar zou moeten betekenen dat ie in de eerste batch zit.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
Froggle schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:
[...]

Ik heb gisteren gebeld. Ik heb 'm later besteld en mij vertelde ze dat ie nu in behandeling is en dat dus volgens haar zou moeten betekenen dat ie in de eerste batch zit.
Hmm vaag bij mij is de laatste update op de status update op de website https://hi.reviva.nl/default.aspx
nog steeds op 21-10-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hier mijn bestelstatje dan maar weer. Alleen dan herzien.
Kut Vodafone :(

Besteld: iPhone 4s Zwart 16GB
Waar: Apple Store online
Wanneer: 26/10/2011 (16:15)
Status: Ordernummer genoteerd, nog geen mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:32
@cold: Bij mij ook, maar dat is wat naar buiten is gebracht. Bij Hi zelf weten ze wel wat meer hoe het met de order staat.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone
Orderdatum: 25-10-2011
Betaalwijze: iDeal

iPhone 4S 16GB (Black)
Bel+Sms+Web Smart 275 1 jaar

Orderstatus:
Credit check OK

Laatst gewijzigd: 26-10-2011

Meer info:
Niet beschikbaar

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:09:
[...]

Jep, het zou handig zijn als je wat meer info geeft, aangezien je hem 21 oktober hebt besteld. Dat hebben meer mensen en veel mensen hebben gister een sms/mail gekregen met wel of geen levertijd.
Verder is het een beetje raar dat je zo'n 2e reactie neer moet zetten. Laten we gewoon met respect elkaar aanspreken en niet met woorden als 'kind'. Draagt weinig bij aan dit topic denk je niet?
Allereerst, alle benodigde informatie staat vermeldt. Mijn orderstatus of ordernummer erbij vermelden vind ik niet relevant. Jouw toon stond mij niet aan. Wellicht dat je het niet zo bedoelt had, maar op deze wijze lok je alleen maar een reactie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:06
Hydrosine schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:41:
Krijg zojuist een mailtje!

[...]

Lijkt dus dat ze de Iphones nu op voorraad hebben.
Ook ik heb dit mailtje gekregen weliswaar 4minuten later :-P

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:34:
[...]

Allereerst, alle benodigde informatie staat vermeldt. Mijn orderstatus of ordernummer erbij vermelden vind ik niet relevant. Jouw toon stond mij niet aan. Wellicht dat je het niet zo bedoelt had, maar op deze wijze lok je alleen maar een reactie uit.
Je hebt nog steeds niet gezegd of je wel of geen sms/mail hebt gehad. Dit topic gaat over levertijden, dus lijkt mij wel relevant om dat te vermelden.
Verder zie ik dat je de reactie waarin je me 'kind' noemt hebt gewijzigd naar 'dom kind', wat is jouw probleem? In je profiel zie ik ook al meerdere mensen die een reactie achter hebben gelaten, dat niet echt positief gestemd is. Misschien moet je zelf even de toon waarmee je 'praat' veranderen.

Laten we het nu maar weer over levertijden hebben ipv dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:42:
[...]

Je hebt nog steeds niet gezegd of je wel of geen sms/mail hebt gehad. Dit topic gaat over levertijden, dus lijkt mij wel relevant om dat te vermelden.
Verder zie ik dat je de reactie waarin je me 'kind' noemt hebt gewijzigd naar 'dom kind', wat is jouw probleem? In je profiel zie ik ook al meerdere mensen die een reactie achter hebben gelaten, dat niet echt positief gestemd is. Misschien moet je zelf even de toon waarmee je 'praat' veranderen.

Laten we het nu maar weer over levertijden hebben ipv dit...
Leer begrijpend lezen, zolang er geen wijzigen zijn is het niet relevant om iets extra's te vermelden. Daarbij staat nergens de verplichting om deze informatie met jou, of iemand anders te delen, wanneer iemand wel of geen sms/mail heeft gehad. Je komt als een kleinkind over die opzoek is naar een snoepje, maar deze niet krijgt. Over contradictie gesproken. En nu on-topic. Je gezwets voegt niets toe aan dit topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou met VF? Ik heb net gebeld en kreeg te horen dat mijn bestelling via de truc gewoon doorging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:18:
Hoe zit dat nou met VF? Ik heb net gebeld en kreeg te horen dat mijn bestelling via de truc gewoon doorging....
Het is voor mij ook behoorlijk onduidelijk. Medewerker zei tegen mij duidelijk dat hij geannuleerd was omdat vodafone geen losse toestellen verkoopt. Lijkt mij ook logisch dus ik ga er in ieder geval gewoon van uit dat ik hem niet via VF krijg. Het is misschien voor jou handig om nog een keer te bellen, hopen dat je een andere VF medewerker aan de telefoon krijgt en even kijken wat die zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:18:
Serieus?! Ik heb ook gebeld, uurtje geleden.. En zou teruggebeld worden, en er was allemaal onduidelijkheid, maar de order was geannuleerd omdat er iets mis was met de prijs op de website..:-S dus ik werd al een beetje pissig en heb gezegd dat de teamleider daar voor het terugbellen maar vast heel goed mocht gaan nadenken over passende oplossing en compensatie (ben ook al 8 jaar klant, en heb nu sim-only zodat ik de nieuwe iPhone kon bestellen). Maar inmiddels wacht ik nog steeds op een antwoord. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Joostdz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:22:
[...]

Serieus?! Ik heb ook gebeld, uurtje geleden.. En zou teruggebeld worden, en er was allemaal onduidelijkheid, maar de order was geannuleerd omdat er iets mis was met de prijs op de website..:-S dus ik werd al een beetje pissig en heb gezegd dat de teamleider daar voor het terugbellen maar vast heel goed mocht gaan nadenken over passende oplossing en compensatie (ben ook al 8 jaar klant, en heb nu sim-only zodat ik de nieuwe iPhone kon bestellen). Maar inmiddels wacht ik nog steeds op een antwoord. :(
Neem swennl niet te serieus, heeft net een account aangemaakt en wil misschien gewoon wat onduidelijkheid schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:42
UltraSub schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:19:
Zal heel eerlijk zeggen dat als ik alles zo om me heen volg (fora's en vrienden) dat TM veruit de beste is qua helpdesk/support. Ja, ze doen niet alles goed, maar afgezet tegen VF en KPN zijn ze erg goed.
Zo heeft iedereen zijn eigen ervaring. Mijn ervaring is dat ik na 4 jaar T-mobile sta te springen om eindelijk over te stappen op KPN. Het netwerk is zo zwaar belast dat ik 90% van de tijd onderweg en op werk letterlijk _geen_ internetverbinding heb. Daar betaal ik natuurlijk niet voor.

Vooral collega's om me heen (Utrecht Centraal.. is ook druk) met KPN zitten vrolijk snel te internetten en de collega's met T-mobile kunnen bijna niets. Vodafone zit daar tussenin.

Wat ik wil zeggen is dat het ook allemaal afhankelijk is van je persoonlijke situatie. Waar je woont en werkt etc.

Overigens geldt dit voor het 3G netwerk van T-mobile. HDSPA werkt wel, maar zodra die 4S volop geleverd wordt, ben ik bang dat HDSPA(+) hetzelfde lot ondergaat. Schrok al helemaal toen ik het plaatje zag met potentiële overstappers. Erg veel mensen die naar T-mobile gaan bij aanschaf van 4S. Ben blij dat ik dat zinkend schip vroegtijdig kan verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Opnieuw besteld bij Apple zelf ipv VF
Geld overgemaakt, ben benieuwd wat de levertijd zal zijn.

iPhone 4S 32 GB Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
bartos88 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:51:
Is er iemand die bij The Phonehouse een andere status heeft dan "hardware nog niet op voorraad"?
Bij mij staat ie sinds maandag (dag nadat ik hem heb besteld) al op

2011-10-24 11:36 VN Pakket afhalen depot Utrecht

Vraag me niet wat VN betekent (allereerste melding had code VVAA). Mijn ordernummer is 4374xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:24:
[...]

Neem swennl niet te serieus, heeft net een account aangemaakt en wil misschien gewoon wat onduidelijkheid schoppen.
Nee, ik volg dit topic al even en wou een reactie plaatsen aangezien ik even met VF had gebeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

labooh schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

En heb je wel een ordernummer gekregen in je eerste mailtje? Zo ja, wat is je orderstatus nu dan?
Ja ik heb gewoon een orderbevestiging gekregen via de mail met daarin mijn ordernummer. De status is nu nog steeds Credit Check OK. Ik vind het raar dat het hierop blijft staan, want wat ik uit die status kan halen is dat ik genoeg geld heb op mijn bank en dat het geld afgeschreven kan worden, wat ook gebeurd is. Ik heb al de 269 euro betaald voor de 32GB Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Even voor de mensen die via de truuk (of het nu een truuk is, of creatief omgaan met het bestel systeem even terzijde). Ik heb vandaag twee keer een verschillende medewerker aan de lijn gehad die mij helaas allebei hetzelfde slechte nieuws te melden hadden: mijn order was geannuleerd. Dit proces is niet terug te draaien en de enige mogelijkheid was opnieuw een bestelling plaatsen. Met als gevolg dat je achteraan moet sluiten m.b.t. de levertijd.

Dit was nog niet terug te zien op de order status pagina en dit is ook bevestigd door beide medewerkers.

Denk dat het voor de mensen die ook zo besteld hebben slim is om naar andere opties te kijken en hopen dat de levertijd meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Bedoel je de truc voor een losse iPhone of de truc met iPhone + BSW Smart abonnement?
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:56:
[...]

Ja ik heb gewoon een orderbevestiging gekregen via de mail met daarin mijn ordernummer. De status is nu nog steeds Credit Check OK. Ik vind het raar dat het hierop blijft staan, want wat ik uit die status kan halen is dat ik genoeg geld heb op mijn bank en dat het geld afgeschreven kan worden, wat ook gebeurd is. Ik heb al de 269 euro betaald voor de 32GB Black.
Kijk hierboven, volgens een medewerker zetten ze de status pas om wanneer de iPhones leverbaar worden. Dit zou eind van de week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn order is inmiddels ook geannuleerd volgens VF... (Nog 1x gebeld..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Het is inmiddels "woensdag avond", iemand al een SMS/email ontvangen van AMP Logistics om een aflever afspraak te maken? (T-Mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die vandaag of gister nog heeft besteld bij Apple? Ik ben benieuwd of je nog steeds dezelfde status krijgt als een paar dagen terug (eerste batch dus).

Moet nu namelijk iets gaan verzinnen omdat VF stuk is gelopen, en ik nog een abonnement heb tot eind 2012. (dus wel aan een los toestel moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mijn huisgenoot had vorig jaar een iphone 3gs nog besteld via de bsw manier en hij heeft z'n iphone en bsw abbo allemaal gewoon gekregen zonder enig gezeur zover ik weet.

Ik hoop hetzelfde te verwachten :D ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
pposthoorn schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:20:
Het is inmiddels "woensdag avond", iemand al een SMS/email ontvangen van AMP Logistics om een aflever afspraak te maken? (T-Mobile)
Nope, zodra ik die krijg meld ik het hier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:15:
Bedoel je de truc voor een losse iPhone of de truc met iPhone + BSW Smart abonnement?

[...]

Kijk hierboven, volgens een medewerker zetten ze de status pas om wanneer de iPhones leverbaar worden. Dit zou eind van de week zijn.
Ik heb het gelezen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
pposthoorn schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:20:
Nope... Op 21-10 direct bij het opengaan van de t-mobile winkel de witte 64GB versie besteld.
In een artikel van iphoneclub.nl staat echter dat bepaalde modellen (waaronder de witte 64GB) pas 2 tot maarliefst 5 weken later worden geleverd :'(

http://www.iphoneclub.nl/...evertijden-bij-iphone-4s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:55
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:27:
[...]

Nope, zodra ik die krijg meld ik het hier ;-)
Same for me ik wacht er ook op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:24:
Is er iemand die vandaag of gister nog heeft besteld bij Apple? Ik ben benieuwd of je nog steeds dezelfde status krijgt als een paar dagen terug (eerste batch dus).

Moet nu namelijk iets gaan verzinnen omdat VF stuk is gelopen, en ik nog een abonnement heb tot eind 2012. (dus wel aan een los toestel moet)
Ik heb zojuist een email van Apple gehad dat mijn bestelling tussen 3/11 en 10/11 word geleverd :) Geen idee of dat de eerste batch is? Lijkt me niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het hier ook even delen:

Een grote puinhoop bij vodafone. Een andere medewerker zei dat ze idd geannuleerd zouden worden. waarom ik nog niets gehoord had e.d. moest ik maar bij de algemene klantenservice vragen. Dat geprobeerd maar in het keuze menu alleen maar specifieke afdelingen. weer naar inkoop gegaan, m'n beklaagt gedaan en toe kreeg ik een nummer van vodafone royalty. Die bellen en zij gaan het nu voor mijn persoonlijk uitzoeken. Zij zijn normaal voor klantbehoud e.d. dus hoop dat er nu eindelijk eens wat zinnigs gebeurd. Ik word terug gebeld dus nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo aardig wat fouten in mijn stuk hierboven. Heb dus mijn beklaagt gedaan en nu contact gehad met vodafone loyalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:46:
Zal het hier ook even delen:

Een grote puinhoop bij vodafone. Een andere medewerker zei dat ze idd geannuleerd zouden worden. waarom ik nog niets gehoord had e.d. moest ik maar bij de algemene klantenservice vragen. Dat geprobeerd maar in het keuze menu alleen maar specifieke afdelingen. weer naar inkoop gegaan, m'n beklaagt gedaan en toe kreeg ik een nummer van vodafone royalty. Die bellen en zij gaan het nu voor mijn persoonlijk uitzoeken. Zij zijn normaal voor klantbehoud e.d. dus hoop dat er nu eindelijk eens wat zinnigs gebeurd. Ik word terug gebeld dus nog even afwachten.
Gaat het om een losse toestel of met een andere abbo?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat om het losse toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Ook maar even bellen dan

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:45:
[...]

Ik heb zojuist een email van Apple gehad dat mijn bestelling tussen 3/11 en 10/11 word geleverd :) Geen idee of dat de eerste batch is? Lijkt me niet ;)
Mijn bestelling wordt geleverd tussen 31-10 en 7-11 bij de Apple store, dus ik denk dat je in de tweede batch zit. Ik heb besteld op de 21e rond 17:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het alsnog supernetjes van Apple, vandaag besteld, vanaf volgende week (misschien al) binnen. Zo vreemd dat Apple wél uitsluitsel kan geven over een leverdatum en een Vodafone niet. Als of ze niet weten hoeveel telefoons ze binnen krijgen.

Ik ga trouwens echt géén moeite meer steken in Vodafone. Die 0,45 als ik ze weer bel kunnen ze vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Ik vraag me af of er shops zijn waar ik vrijdag zo naar binnen kan lopen en een losse iPhone 32 of 64GB wit kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:58:
Ik vind het alsnog supernetjes van Apple, vandaag besteld, vanaf volgende week (misschien al) binnen. Zo vreemd dat Apple wél uitsluitsel kan geven over een leverdatum en een Vodafone niet. Als of ze niet weten hoeveel telefoons ze binnen krijgen.

Ik ga trouwens echt géén moeite meer steken in Vodafone. Die 0,45 als ik ze weer bel kunnen ze vergeten :P
Eerlijk is eerlijk, waarschijnlijk weet Voda dat ook gewoon niet.

Ze moeten beter communiceren, etc.etc. natuurlijk maar Apple weet simpelweg wel wat ze in het magazijn hebben liggen volgende week, en Voda niet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:00:
Ik vraag me af of er shops zijn waar ik vrijdag zo naar binnen kan lopen en een losse iPhone 32 of 64GB wit kan kopen...
Vraag ik me ook af.. maar dan de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom zou een T-Mobile het dan wel allemaal zo netjes kunnen regelen met verwachtte leverdata. Ik ben nota bene nog een heel schema tegen gekomen vandaag van T-Mobile waar per besteldatum in stond wanneer je levering ongeveer zou zijn.

Vodafone houdt z'n a-klantgerichte klauwen er vanaf en gillen dat ze niks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Laatst online: 12-09 00:15
Bericht van AMP logistics gehad meteen besteld.
Ik kon niet voor de 28e kiezen maar wel voor zaterdag de 29e.
Lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
robert22nh schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:40:
Bericht van AMP logistics gehad meteen besteld.
Ik kon niet voor de 28e kiezen maar wel voor zaterdag de 29e.
Lekker hoor
Ok nice! Kan je mij vertellen of je voor een specifieke tijd of dagdeel kon kiezen? Zou mij namelijk goed uitkomen als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:25

RKD

Zojuist ook sms en mail van AMP gehad, krijg hem de 28e :) tussen 12:30 en 18:00
Kreutel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

Ok nice! Kan je mij vertellen of je voor een specifieke tijd of dagdeel kon kiezen? Zou mij namelijk goed uitkomen als dat kan.
Je kan per dag kiezen, ik kon vrijdag alleen nog de middag kiezen en de zaterdag de hele dag, dus niet per deel. Je wordt wel van te voren op de hoogte gebracht hoe laat ze komen.

[ Voor 73% gewijzigd door RKD op 26-10-2011 19:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

AMP bericht gehad, bezorging gepland. Vrijdag tussen 12.30 - 18u kon ik kiezen.. Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Laatst online: 12-09 00:15
Ik kon alleen het dagdeel 830 tot 1800 kiezen.
Maar je krijgt de dag voor levering een bericht waarin een tijdsdeel van twee uur in staat.
Ook iemand anders kan jou bestelling in ontvangst nemen maar dan moet diegene wel jou ID hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Shaflic schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:36:
[...]

Zo heeft iedereen zijn eigen ervaring. Mijn ervaring is dat ik na 4 jaar T-mobile sta te springen om eindelijk over te stappen op KPN. Het netwerk is zo zwaar belast dat ik 90% van de tijd onderweg en op werk letterlijk _geen_ internetverbinding heb. Daar betaal ik natuurlijk niet voor.

Vooral collega's om me heen (Utrecht Centraal.. is ook druk) met KPN zitten vrolijk snel te internetten en de collega's met T-mobile kunnen bijna niets. Vodafone zit daar tussenin.

Wat ik wil zeggen is dat het ook allemaal afhankelijk is van je persoonlijke situatie. Waar je woont en werkt etc.

Overigens geldt dit voor het 3G netwerk van T-mobile. HDSPA werkt wel, maar zodra die 4S volop geleverd wordt, ben ik bang dat HDSPA(+) hetzelfde lot ondergaat. Schrok al helemaal toen ik het plaatje zag met potentiële overstappers. Erg veel mensen die naar T-mobile gaan bij aanschaf van 4S. Ben blij dat ik dat zinkend schip vroegtijdig kan verlaten.
Ik had het over support en helpdesk ;)
Bereik is voor iedereen iets anders. Ik heb binnen slecht(er) bereik, maar daar heb ik wifi. Kan gewoon bellen, nooit een probleem. Voor de rest overal gewoon goed, en zelden tot nooit problemen met data en de snelheden daar van. Koppel ik dat aan support en helpdesk, dan zijn ze voor mij goed.

Hmm.. zie dat de eerste AMPs al binnen zijn, ben benieuwd wanneer het bericht hier binnen komt. Zal wel weer als laatste zijn, net als vorig jaar, en dan een k*t slot hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
Iemand al wat gehoord over een levering van KPN / HI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
de 21e bij Apple besteld, na de lunch...nog steeds de volgende status:

Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil of verwacht je dan, Apache?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:55
kaassouffle schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:43:
AMP bericht gehad, bezorging gepland. Vrijdag tussen 12.30 - 18u kon ik kiezen.. Prima!
Ben benieuwd waar mijn mail en sms blijft... :O

Kan je eigenlijk dan ook een adres aangeven?

[ Voor 8% gewijzigd door DeEindbaas op 26-10-2011 20:15 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.