Naar nieuws voor de mensen die bij Vodafone een 4S los hebben besteld op 21 okt middels "de truc"
De orders worden gecancelled
Aangezien in ik een microsim nodig had, en mijn orderbevestiging vermelde dat ik een microsim zou krijgen heb ik de klantenservice (verkoop) gebeld om te vragen of die microsim niet direct op mijn nummer geactiveerd zou kunnen worden. Want ze gaan toch geen dummy microsimkaart leveren?
Telefoniste van VF begreep in eerste instantie niet hoe het kwam dat er een microsim bijgeleverd zou worden. Ik vertelde dat ik dacht dat het zou kunnen komen door het 'wegklikken van het abonnement' bij het bestellen. Toen kon ze me vertellen dat alle orders (via de truc) worden geannuleerd vanwege een fout bij het bestelproces. Dat vertelde haar leidinggevende.
Ik werd aangeraden de bestelling opnieuw te doen. Natuurlijk niet blij mee want:
- Stuk duurdere iPhone dan besteld
- Mijn vroege bestelling (kans op eerder ontvangen) teniet.
Er kon niets aan gedaan worden, omdat de commissie nog moet besluiten wat er gaat gebeuren met deze orders. Dit vond ik vreemd, want dat cancellen staat al wel vast!
Ik kreeg de tip om een klacht te schrijven naar Vodafone SSV. Er bestaat een kans dat je financiele compensatie krijgt bij je nieuwe bestelling. Kans....
Ondertussen is de orderstatus pagina van mijn bestelling niet geüpdate. (maar dat kon kloppen omdat die pagina's niet actueel zijn, volgens VF)
Natuurlijk bestel ik niet bij VF want VF is 50 euro duurder dan Apple zelf. Maar dan maak ik waarschijnlijk ook geen kans op die eventuele compensatie. Al met al een nare ervaring met Vodafone!
[
Voor 0% gewijzigd door
Cubix op 26-10-2011 14:58
. Reden: typo ]