Mailtje gedicht naar Dixons over de garantie update volgt.
nee iedereen heeft 3 - 4 weken wachttijd bij Apple.nliApp schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:45:
^ Yep, die heb ik ook gehad.![]()
Heeft iemand al een iPhone 5 mogen ontvangen die besteld is via de Online Apple Store?
Bij mij staat hij nog steeds op: "Artikelen worden verwerkt"
Was ook bij de MM geweest. Had verwacht dat ze wel wat op voorraad zouden hebben net als vorig jaar met de 4S. Verder nog nergens voorraad gezien...SidewalkSuper schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:36:
Waar zou ik het best een losse kunnen bestellen?
Geen zin om naar een Apple Store ervoor te gaan, dus ik wil hem online halen of een winkel als Mediamarkt.
MM vertelde me gister echter dat ze alleen met abonnement verkochten, dus dat gaat hem niet worden.
Zit over Dixons / Apple.nl te denken
Heb je de prijzen daar gezien!?
👉🏻 Blog 👈🏻
Verwijderd
Gisteren iPhone 5 16GB zwart bij Vodafone.nl besteld met abonnement... vanmiddag gebeld en morgen afgeleverd door koerier. Helemaal happy dacht dat ik wel even moest wachten nog. Ze zijn dus nog niet uitverkocht.
Dat klinkt goed. Ik heb een losse besteld zonet met rembours betaling. Nu heb ik vijf ijzers in het vuur
Snap er geen bal van.. Ik heb vorige week woensdag besteld via friends&family en heb nog steeds niks binnenVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:38:
Gisteren iPhone 5 16GB zwart bij Vodafone.nl besteld met abonnement... vanmiddag gebeld en morgen afgeleverd door koerier. Helemaal happy dacht dat ik wel even moest wachten nog. Ze zijn dus nog niet uitverkocht.

Same here...clockw1ze schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:52:
[...]
Snap er geen bal van.. Ik heb vorige week woensdag besteld via friends&family en heb nog steeds niks binnenAlleen de order/bestel/wijzigings-bevestiging.. Abbo is al wel ingegaan..
En normaal gesproken heb ik echt wel even geduld, maar het gebrek aan duidelijkheid en zoveel berichten van mensen die veel later besteld hebben en de foon al binnen hebben maken mij beetje pissig...
Haha mij dus ook. Ik bestel mijn iPhone 5 64GB zwart op 21 september als een van de eersten in Nederland icm een T-Mobile abbo, ik mag wachten tot half/eind oktober..Impstoker schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:11:
[...]
Same here...
En normaal gesproken heb ik echt wel even geduld, maar het gebrek aan duidelijkheid en zoveel berichten van mensen die veel later besteld hebben en de foon al binnen hebben maken mij beetje pissig...
..Mensen hebben gisteravond hun iPhone 5 16GB besteld (los of met abbo) en kregen 'm vanochtend al binnen *zucht*, blijkbaar loont het tegenwoordig niet meer om er als een van de eersten bij te zijn.
Heb jij een levertijd van 4 tot 5 weken door gekregen? Heb zelf een 64GB wit ook op dag 1 heel vroeg besteld met een aangekondigde levertijd van 2 weken... (maar ook nog niks van gehoord)ProfoundValue schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:38:
[...]
Haha mij dus ook. Ik bestel mijn iPhone 5 64GB zwart op 21 september als een van de eersten in Nederland icm een T-Mobile abbo, ik mag wachten tot half/eind oktober..
..Mensen hebben gisteravond hun iPhone 5 16GB besteld (los of met abbo) en kregen 'm vanochtend al binnen *zucht*, blijkbaar loont het tegenwoordig niet meer om er als een van de eersten bij te zijn.
Besteld: iPhone 5 (32 GB, zwart) (incl. nummerbehoud)
Waar: Vodafone F&F
Wanneer: 3 oktober 2012, namiddag
Leverdatum: onbekend
Extra: ik had een reservering bij de lokale T-Mobile Shop hier (21 of 22 september gereserveerd). Die is nog steeds niet binnen en er is verder ook nog geen contract verlengt. Vodafone kwam vervolgens met de 10 GB bundel en werd ook nog eens goedkoper dan T-Mobile.
De keuze was dus snel gemaakt: van de week zal ik de reservering bij T-Mobile annuleren.
Extra: ik had een reservering bij de lokale T-Mobile Shop hier (21 of 22 september gereserveerd). Die is nog steeds niet binnen en er is verder ook nog geen contract verlengt. Vodafone kwam vervolgens met de 10 GB bundel en werd ook nog eens goedkoper dan T-Mobile.
De keuze was dus snel gemaakt: van de week zal ik de reservering bij T-Mobile annuleren.
Nu bij een andere winkel besteld en levertijd 2-3 werkdagen
.
Ze hebben er zelfs nog meer op voorraad
Jep, tenminste dit kon ik terugvinden op de tabel die in het Leveringstijden van de iPhone 5-topic op het T-Mobile forum.. hoewel de afbeelding nu even niet te bekijken is.ZeroNL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:41:
[...]
Heb jij een levertijd van 4 tot 5 weken door gekregen? Heb zelf een 64GB wit ook op dag 1 heel vroeg besteld met een aangekondigde levertijd van 2 weken... (maar ook nog niks van gehoord)
heel benieuwd welke winkel..humanjas schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:22:
Nu bij een andere winkel besteld en levertijd 2-3 werkdagen.
Niet trollen aub ???humanjas schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:22:
Nu bij een andere winkel besteld en levertijd 2-3 werkdagen.
Vandaag ook besteld via F&F, was alleen benieuwd hoelang het duurt voordat je een bevestiging via de mail krijgt?Uniciteit schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:06:
Besteld: iPhone 5 (32 GB, zwart) (incl. nummerbehoud)
Euh die kreeg ik meteen?petrr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:45:
[...]
Vandaag ook besteld via F&F, was alleen benieuwd hoelang het duurt voordat je een bevestiging via de mail krijgt?
Ik kreeg meteen een bevestiging van de bestelling, maar volgens mij krijg je daarna ook nog een mail als de bestelling daadwerkelijk is 'goedgekeurd'. Kijk anders eens in je spam-folder!petrr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:45:
[...]
Vandaag ook besteld via F&F, was alleen benieuwd hoelang het duurt voordat je een bevestiging via de mail krijgt?
Ah, ik zat in Mail van OSX, daar kreeg ik mijn spam niet binnen op de een of andere manier. Stond al netjes een spambericht in Gmail zelf op me te wachten. Nu nog even wachten op de goedkeuring.
Ik weet niet hoe het op OS X werkt, maar bij iOS staat standaard in Instellingen - bij de mails account - alleen push ingesteld voor "Inkomend" (dus standaard inbox).
Bij studentmobiel.nl is de witte 32GB nog op voorraad. Krijg mijn zwarte 32GB als het goed is vandaag binnen:)
Waarom heet die website studentmobiel?bliksemsss schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 06:50:
Bij studentmobiel.nl is de witte 32GB nog op voorraad. Krijg mijn zwarte 32GB als het goed is vandaag binnen:)
Ik heb namelijk nooit iets van deze afschuwelijke website begrepen:
Hoe kan een iPhone 5, 16GB voor 770 euro scherp zijn? De Apple.nl (nog wel OFFICIEEL) is 100 euro goedkoper.Studentmobiel.nl is sinds 2000 actief met de verkoop van GSM abonnementen en telefoons via internet. Wij zijn officieel verkooppunt van alle Nederlandse mobiele netwerken (T-Mobile, Hi, KPN, Telfort, Vodafone, Tele2, hollandsnieuwe en Ben) en staan voor scherpe prijzen, uitstekende service en een heldere, eenvoudige website.
Zelfs de i75 tmobile abbonementen zijn duurder dan bij 90% van de andere aanbieders.
Volgens mij weten ze zelf geen eens waar ze voor staan. Belachelijke website.
[ Voor 55% gewijzigd door Draakje5 op 04-10-2012 07:51 ]
Verwijderd
Besteld: iPhone 5 (16 GB, zwart) (incl. nummerbehoud)
Waar: Vodafone.nl
Wanneer: 1 oktober 2011
Leverdatum: Kan morgen al geleverd worden (5 oktober) maar doordat ik voor een weekje wegga (had rekening gehouden met een maand wachttermijn) komt ie volgende week zaterdag :-)
Supersnel
Leverdatum: Kan morgen al geleverd worden (5 oktober) maar doordat ik voor een weekje wegga (had rekening gehouden met een maand wachttermijn) komt ie volgende week zaterdag :-)
Supersnel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 09:06 ]
Ik heb hem uiteindelijk gewoon via Apple gescoord
In de rij gestaan in Amsterdam of heb je bij Apple.nl een bestelling geplaatst en deze al binnen gekregen?SidewalkSuper schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:39:
Ik heb hem uiteindelijk gewoon via Apple gescoord
Sorry, via Apple.nl en heb hem nog niet binnen
Jammer. Ik schrok al, je zou de eerste zijn die hem binnen had denk ikSidewalkSuper schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:42:
Sorry, via Apple.nl en heb hem nog niet binnen
@William89, @Security en @alwinus
Ik geef jullie de site, nadat mijn nummerbehoud is goedgekeurd.
Wacht dus maar nog een paar daagjes.
Troll ;-)humanjas schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:43:
@William89, @Security en @alwinus
Het is helemaal geen troll, ik wil gewoon zeker weten dat de winkel die van mij eerst verstuurd, voordat andere mensen hem wegkapen voor mijn neus.
Goh, dan zou ik je posts gewoon achterwege laten en pas posten nadat je geleverd hebt gekregen. Nu maak je mensen alleen maar blij/lekker met een dode mus. Just my two cents...humanjas schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:45:
[...]
Het is helemaal geen troll, ik wil gewoon zeker weten dat de winkel die van mij eerst verstuurd, voordat andere mensen hem wegkapen voor mijn neus.
Verwijderd
Nee, gewoon via de normale vodafone websiteVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:15:
Is dat via de F&F actie?
Amen to that!virofi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:46:
[...]
Goh, dan zou ik je posts gewoon achterwege laten en pas posten nadat je geleverd hebt gekregen. Nu maak je mensen alleen maar blij/lekker met een dode mus. Just my two cents...
Verwijderd
Ik neem aan dat zo'n snelle levering alleen mogelijk is voor toestellen met abo? Dit vraag ik aangezien je ook nog steeds het abo weg kunt klikken bij je bestelling...Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:55:
[...]
Nee, gewoon via de normale vodafone website
Verwijderd
Ja, het was inderdaad inclusief abonnementVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:02:
[...]
Ik neem aan dat zo'n snelle levering alleen mogelijk is voor toestellen met abo? Dit vraag ik aangezien je ook nog steeds het abo weg kunt klikken bij je bestelling...
Weet iemand of Tmobile al nieuwe smsjes/mailtjes heeft verstuurd voor nieuwe zendingen?
Wachten duurt zo lang
ordernr.1376xxx
21 sept 12:44 via Tmobile.nl
16gb black
Wachten duurt zo lang

ordernr.1376xxx
21 sept 12:44 via Tmobile.nl
16gb black
Ja ik snap hier echt niets van als ik op de 26e bestel en nog steeds niets te horen heb gekregen anders dan dat mijn abbo is ingegaan en aangezien deze onvoordeliger is dan mijn vorige heb ik daar vrij weinig aan. Dan wil ik ook gewoon dat apparaat hebben. Zal ze wel gaan bellen vanmiddag. Dan hoop ik dat dat ze een beetje laat opschieten. Ik begin namelijk zo langzamerhand ongeduldig te worden.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:06:
Supersnel
Kan je bij deze vertellen dat je met bellen niet zoveel opschiet... Wacht al sinds vorige week en door fouten bij vodafone kan hij pas vandaag - als het goed is - worden bezorgd. De mensen bij de helpdesk kunnen niets: geen formulieren correct invullen, geen bevestigingmails versturen, geen aflever adressen noteren, echt HELEMAAL niets. Lijkt me toch dat call center werk geen hogere wiskunde is, echter niets blijkt minder waar....Laurensje13 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:42:
[...]
Ja ik snap hier echt niets van als ik op de 26e bestel en nog steeds niets te horen heb gekregen anders dan dat mijn abbo is ingegaan en aangezien deze onvoordeliger is dan mijn vorige heb ik daar vrij weinig aan. Dan wil ik ook gewoon dat apparaat hebben. Zal ze wel gaan bellen vanmiddag. Dan hoop ik dat dat ze een beetje laat opschieten. Ik begin namelijk zo langzamerhand ongeduldig te worden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Besteld: iPhone 5 (16 GB, wit) (excl. nummerbehoud)
Wanneer: 1 oktober 2012
Status: Bestelling wordt verwerkt.
Laatst gewijzigd: 01-10-2012
Leverdatum: Ondanks de status sinds de besteldatum niet gewijzigd is en ik nog niks gehoord heb van Vodafone. Zijn er volgens de medewerker van de helpdesk en online helpdesk geen vertragingen opgelopen. Ik kan mijn toestel binnen enkele werkdagen verwachten.
Dat is dan toch ruim een week straks, nog steeds snel. Maar stuk langer dan de 24 uur levering die Vodafone mij had beloofd.
Wanneer: 1 oktober 2012
Status: Bestelling wordt verwerkt.
Laatst gewijzigd: 01-10-2012
Leverdatum: Ondanks de status sinds de besteldatum niet gewijzigd is en ik nog niks gehoord heb van Vodafone. Zijn er volgens de medewerker van de helpdesk en online helpdesk geen vertragingen opgelopen. Ik kan mijn toestel binnen enkele werkdagen verwachten.
Dat is dan toch ruim een week straks, nog steeds snel. Maar stuk langer dan de 24 uur levering die Vodafone mij had beloofd.
Net plaatselijke Belcompany gebeld...
11:15 was er 1 binnengekomen die is nu van mij
11:15 was er 1 binnengekomen die is nu van mij
Klopt het dat je met een Friends & Family aanvraag niet je orderstatus kunt checken op de reguliere Vodafone website?
De wijzen komen uit het Oosten!
Dat klopt.NoepZor schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:15:
Klopt het dat je met een Friends & Family aanvraag niet je orderstatus kunt checken op de reguliere Vodafone website?
Klopt het dan ook dat je dan gewoon maar moet wachten op een telefoontje van Vodafone???
Of is er een bepaald moment (als ze je order echt verwerken) dat je het dan wel via de site kunt volgen??
Of is er een bepaald moment (als ze je order echt verwerken) dat je het dan wel via de site kunt volgen??
0800020056 Dat zou moeten lukken. Maar ik kom er maar niet doorheen. Gisteren meer dan een uur in de wacht en toen werd de verbinding verbroken. Vanmorgen meteen na opening van de lijn gebeld...toen heb ik het zelf maar opegegeven na 45 minuten. Vind het vervelend
Anders had ik vanochtend al een iPhone5 via BC kunnen hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door alwinus op 04-10-2012 13:44 ]
Volgens de mods op het VF forum kunnen ze niet inzien wat de orderstatus voor F&F bestellingen is. Maar in dit topic wordt bijgehouden wie wanneer heeft besteld en of er al iets binnen is gekomen:
http://forum.vodafone.nl/...amily-iPhone-5/td-p/31856
Wellicht interessant.
http://forum.vodafone.nl/...amily-iPhone-5/td-p/31856
Wellicht interessant.
Ja er lijkt een probleem te zijn met bestellingen op 26e.. ik ben daar ook 1 van.
Ben benieuwd wat daar is fout gegaan. Zijn mensen die dagen later bestelden en de telefoon al in huis hebben.
Ben benieuwd wat daar is fout gegaan. Zijn mensen die dagen later bestelden en de telefoon al in huis hebben.
Zelfde geldt voor de 27e. Als ik VF moet geloven worden de F&F bestellingen en de reguliere bestellingen uit dezelfde batch geleverd, maar dan vind ik het vreemd dat mensen die de 28e of later besteld hebben al een telefoon ontvangen hebben.
Degene die hier meer informatie over willen hebben raad ik aan om het VF forum in de gaten te houden. Er zijn daar meerdere mensen van VF actief om alle vragen te beantwoorden en vreemde zaken als deze uit te zoeken.
Degene die hier meer informatie over willen hebben raad ik aan om het VF forum in de gaten te houden. Er zijn daar meerdere mensen van VF actief om alle vragen te beantwoorden en vreemde zaken als deze uit te zoeken.
Besteld: iPhone 5, zwart 32gb met nummerbehoud
Wanneer: 28-09-2012,
Toestel is 03-10-2012 geleverd.
Dus hier is alles goed gegaan.
Heb je besteld met de aparte iPhone 5 code bij f&f?Micha_NL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:23:
Besteld: iPhone 5, zwart 32gb met nummerbehoud
Voor wanneer heb je nummer behoud aangevraagd?
Als ik hem ook zo snel geleverd kan krijgen bestel ik hem daar. Wil eigenlijk de iPhone los kopen en daarmee de maandlasten laag houden.
Iedereen die hem voor 1 okt heeft besteld, heeft hem volgens mij redelijk snel ontvangen. Na 1 okt schijnen levertijden stuk langer te worden. Hoop ook beetje snel te weten te komen wanneer ik mijn 5 kan ontvangen, wanneer abo ingaat etc.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Nou ben ik het niet mee eens...VincentG schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:32:
Iedereen die hem voor 1 okt heeft besteld, heeft hem volgens mij redelijk snel ontvangen. Na 1 okt schijnen levertijden stuk langer te worden. Hoop ook beetje snel te weten te komen wanneer ik mijn 5 kan ontvangen, wanneer abo ingaat etc.
Want heb hem 28 Sep besteld, en levertijd is 3-4 weken.
Is snel echt snel haha
Ik heb de 27e besteld en heb ook nog niets ontvangen
Same here.. 26e besteld met friends&family (ambassadorshop) VERLENGING.
En nog steeds niets binnen
En nog steeds niets binnen
Dit is iets wat ik van het Vodafone forum hebt geplukt. Slecht nieuws dus voor sommige onder ons (waaronder mijzelf):
Ik kan niet voor iedereen individueel aangeven wanneer zijn toestel komt, maar ik denk dat we wel een trend hebben kunnen ontdekken in de bestellers van 26/09 die nog geen toestel hebben en ook geen berichten meer hebben gekregen. Ondanks dat jullie nog geen toestel hebben ontvangen, staat jullie order wel al als gesloten in ons systeem. We hebben een aantal nummers gecheckt (niet allemaal, dit waren er wat erg veel) en bij al deze nummers kwam naar voren dat jullie orders zijn verwerkt en klaar voor uitlevering. We zijn een beetje afhankelijk van wanneer Apple weer nieuwe voorraad levert, maar als het goed is, kunnen jullie begin volgende week jullie toestel verwachten.
Ik snap dat jullie hem nog graag voor het weekend hadden willen hebben, maar we hebben vandaag geen voorraad mogen ontvangen, dus ben bang dat dit niet meer gaat lukken.
Wat er nou precies fout is gegaan met jullie orders, geen idee, daar ben ik nog steeds niet achter. Enige wat ik nu dus weet is dat jullie hoogstwaarschijnlijk begin volgende week je toestel krijgen, dat de orders verwerkt zijn en klaar zijn voor uitlevering zodra we nieuwe voorraad hebben.
KPN heeft een levertijd van 3 weken bij verlengen huidige abo.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik heb afgelopen zaterdag 29-9 de overstap gemaakt van Hi naar Sizz en tot mijn blijde verrassing kreeg ik gisteren al een sms dat ik de telefoon op kon halen! Terwijl verwachtte levertijd minimaal een week tot 3,5 week zou zijn... De Vodafoneshop in Groningen heeft er gisteren 20 binnengekregen en dat was veel volgens de verkoper. Mijn bevindingen tot nu toe zijn positief. Ging van oude Galaxy S (met Jelly Bean) naar Iphone 5 en het gaat toch wel paar stapjes sneller :-)
Collega's die de telefoon 3 maanden geleden bij T-mobile hebben gepre-orderd hebben hem daarentegen nog steeds niet ontvangen en gingen aardig over de zeik toen ik de telefoon liet zien. Hoe kan zoiets uberhaupt gebeuren?
Collega's die de telefoon 3 maanden geleden bij T-mobile hebben gepre-orderd hebben hem daarentegen nog steeds niet ontvangen en gingen aardig over de zeik toen ik de telefoon liet zien. Hoe kan zoiets uberhaupt gebeuren?
Nummerbehoud goedgekeurd en alles klaar, dus hierbij geef ik de website.
Mij werd verteld dat ze er nog een kleine voorraad hadden, maar ik weet niet hoeveel.
http://www.ritel.nl
Mij werd verteld dat ze er nog een kleine voorraad hadden, maar ik weet niet hoeveel.
Heb de code gebruikt die ik in de speciale mail kreeg omdat ik me ingeschreven had voor de iPhone. Via de aparte site toen besteld. En nummerbehoud aangevraagd voor 02-11-2012 en goedgekeurd. Heb een maand opzegtermijn.Gangster93 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:29:
[...]
Heb je besteld met de aparte iPhone 5 code bij f&f?
Voor wanneer heb je nummer behoud aangevraagd?
Als ik hem ook zo snel geleverd kan krijgen bestel ik hem daar. Wil eigenlijk de iPhone los kopen en daarmee de maandlasten laag houden.
Ik weet niet hoe snel je hem kan krijgen op dit moment, heb voor een paar vrienden ook F&F aangevraagd, gebeld naar Vodafone voor levertijden, echter kon ik daar geen zinnig antwoord krijgen.
http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-ritel/humanjas schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:08:
Nummerbehoud goedgekeurd en alles klaar, dus hierbij geef ik de website.
En geen info over voorraad van de iPhone op hun site. Daarnaast alleen in combi met een abbo.
Ik wacht wel op Apple.
yikes...die laatste reacties zijn niet al te best. BrrrrRemz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:21:
[...]
http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-ritel/
En geen info over voorraad van de iPhone op hun site. Daarnaast alleen in combi met een abbo.
Ik wacht wel op Apple.
iPhone 5, 16GB, Black
Wanneer: 28 sept 02:13 uur
Waar: Apple Online store
Levertijd: 3-4 weken
Levering: 23 - 29 Okt.
Sinds vanmiddag geeft de bestelstatus pagina bij mij geen informatie meer. Ik krijg de melding dat er iets mis is gegaan met mijn aanvraag en ik het later nog eens moet proberen.
Liggen de servers er nu gewoon uit of zijn ze ergens mee bezig....?
Sinds vanmiddag geeft de bestelstatus pagina bij mij geen informatie meer. Ik krijg de melding dat er iets mis is gegaan met mijn aanvraag en ik het later nog eens moet proberen.
Verwijderd
Hier ook inderdaad. Straks zijn ze ook alle orders kwijtUMD schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:50:
iPhone 5, 16GB, Black
Wanneer: 1 oktober
Levering: 26 okt 2012 - 01 nov 2012
Ook hier is de bestelstatus pagina niet bereikbaar.
Levering: 26 okt 2012 - 01 nov 2012
Ook hier is de bestelstatus pagina niet bereikbaar.
Ik hoop alle bestellingen updaten naar verzonden!UMD schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:50:
iPhone 5, 16GB, Black
Ik krijg ook de volgende melding. Ze zullen ergens mee bezig zijn neem ik aan.
Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.
Maar het gaat over de aanvraag van je account denk ik niet de status van de bestelling.
Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.
Maar het gaat over de aanvraag van je account denk ik niet de status van de bestelling.
Als je via de app van de Apple store op ipad probeert krijg je de melding dat de store bijgewerkt wordt. Ze plaatsen een update ergens van is mijn vermoeden,
Misschien een nieuwe batch? Misschien zijn de sharp panelen (die eindelijk voldoende geproduceerd kunnen worden sinds kort) gearriveerd op de fabriek?
You never know. Hoop doet leven, nietwaar?
You never know. Hoop doet leven, nietwaar?
Ik heb 2 oktober besteld, wel via de /iphone5 pagina.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:06:
Supersnel
Ook nummerbehoud, t-mobile -> vodafone , zwart, 16gb.
Nog niets gehoord op de bevestigings mail na.
Weet iemand of je kunt checken hoe het gaat met je nummerbehoud? En of dit ook werkt i.c.m f&f? Want ik heb deze link voorbij zien komen; http://www.vodafone.nl/statusnb/ maar deze werkt (nog) niet bij mij.
Maar dat is vreemd. Want de store zelf doet het wel gewoon. Enkel de orderstatus pagina is down.
Zelfde hier. Alleen de orderbevestiging, verder nog helemaal nietsIgor92 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:18:
[...]
Ik heb 2 oktober besteld, wel via de /iphone5 pagina.
Ook nummerbehoud, t-mobile -> vodafone , zwart, 16gb.
Nog niets gehoord op de bevestigings mail na.
Weet iemand of je kunt checken hoe het gaat met je nummerbehoud? En of dit ook werkt i.c.m f&f? Want ik heb deze link voorbij zien komen; http://www.vodafone.nl/statusnb/ maar deze werkt (nog) niet bij mij.
Orderstatus hier checken werkt ook nog niet.
Jammer. Status pagina back online. Geen wijzigingen 
EDIT: Hier inderdaad ook weer offline. Raar, net kreeg k m wel weer ff te zien....
EDIT: Hier inderdaad ook weer offline. Raar, net kreeg k m wel weer ff te zien....
[ Voor 44% gewijzigd door UMD op 04-10-2012 19:38 ]
Hier nog steeds offline anders.
Edit: online en niks gewijzigd inderdaad.
Edit: online en niks gewijzigd inderdaad.
[ Voor 42% gewijzigd door VeeGee op 04-10-2012 19:47 ]
Verwijderd
Ik heb vandaag gebeld met Vodafone. Ik heb een witte iPhone 5 16GB besteld. Volgens de dame aldaar ging het nog minimaal 3 weken duren. Pfff, beetje jammer. Ik heb al zo weinig geduld als ik iets besteld heb.
Hier ook maar was te verwachten, voor een simpele statusupdate gooien ze niets offline neem ik aan.. Maar helaas, zal nog wel 4 weken duren,,.
Wanneer: 27 september
Waar: Vodafone F&F + iPhone 5 + nummerbehoud
Levertijd: Onbekend
Levering: 4-10-2012 19:10
Waar: Vodafone F&F + iPhone 5 + nummerbehoud
[ Voor 6% gewijzigd door keanu_ op 04-10-2012 19:51 ]
Gefeliciteerd hoor, wrijf het er maar in....keanu_ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:46:
Wanneer: 27 september
Waar: Vodafone F&F + iPhone 5
Morgen Vodafone nog maar keer bellen. Morgen een week geleden een iPhone 4s besteld via F&F, maar nog niks ontvangen. Abo is al wel aangepast. Al mail gestuurd, geen reactie.
Wanneer: Za 29 Oktober
Wat: iPhone 5 16gb Zwart
ICM: Vodafone Zakelijk 35 (verlenging)
Via: Website
Maandag werd ik nagebeld (ze hadden me al een aantal keer gebeld de week er voor omdat ik aangegeven had interesse te hebben) of ik een toestel wilde. Ik had gezegd dat ik het al via de site had gedaan.
Hierop werd gezegd dat ik wel eens een beetje pech (en geluk) kon hebben. Via de telefoon wordt het direct verwerkt. Verlenging via de site moet handmatig verwerkt worden.
Pech: want duurt langer
Geluk: want de kortingsactie eigenschappen/voorwaarden zijn per 1 oktober gewijzigd en ik ben dus nog net even goedkoper uit
Ondertussen wel 2x via mail en 2x via SMS de melding gehad dat ze blij met mijn verlenging zijn en dat de voorraad klein is en dat ze het nog niet weten. Vermoeden was 2 a 3 weken, maar dat zou zou 4 tot 6 kunnen zijn...
Maandag werd ik nagebeld (ze hadden me al een aantal keer gebeld de week er voor omdat ik aangegeven had interesse te hebben) of ik een toestel wilde. Ik had gezegd dat ik het al via de site had gedaan.
Hierop werd gezegd dat ik wel eens een beetje pech (en geluk) kon hebben. Via de telefoon wordt het direct verwerkt. Verlenging via de site moet handmatig verwerkt worden.
Pech: want duurt langer
Geluk: want de kortingsactie eigenschappen/voorwaarden zijn per 1 oktober gewijzigd en ik ben dus nog net even goedkoper uit
Ondertussen wel 2x via mail en 2x via SMS de melding gehad dat ze blij met mijn verlenging zijn en dat de voorraad klein is en dat ze het nog niet weten. Vermoeden was 2 a 3 weken, maar dat zou zou 4 tot 6 kunnen zijn...
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Nog geen andere Vodafone F&F mensen (of andere providers that is
) die 'm hebben ontvangen met een kras of deuk? Die van mij is direct retour gegaan
[ Voor 12% gewijzigd door virofi op 04-10-2012 20:24 ]
Nee, denk dat ik wat dat betreft blij ben dat het nog even duurt voor ik het krijg..hopelijk komen er nu betere toestellen zonder deukjes etc.
Maar je hebt hem dus retour gedaan? Sturen ze een nieuwe op?
Goeie vraag, ook daar is Vodafone irritant onduidelijk over. Ene helpdesk medewerker zegt dat er automatisch een nieuwe wordt verstuurd, andere meldt dat m'n gehele bestelling geannuleerd wordt. Vervelend. Ik wacht het dus maar even af...Daejji schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:24:
Nee, denk dat ik wat dat betreft blij ben dat het nog even duurt voor ik het krijg..hopelijk komen er nu betere toestellen zonder deukjes etc.

Verwijderd
Vandaag binnen gehad... geweldige service van Vodafone.. maar ik heb denk ik veel geluk gehad als dat zo lees.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:38:
Mag ook wel eens een keer. Meestal vis ik achter het net en moet ik maanden wachten.
Ik heb hem ook op 2 oktober besteld. Betaald met CC. Ik had direct een bevestigingsmail. En ik heb vanmiddag ook al een sms gehad sms gehad dat mn nummerportering aan de gang is.Xrenity schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:20:
[...]
Zelfde hier. Alleen de orderbevestiging, verder nog helemaal niets
Orderstatus hier checken werkt ook nog niet.
Ik krijg wel een orderstatus te zien bij die pagina.
En ook zie ik als ik op de nummerbehoud pagina kijk dat T-Mobile goedkeuring moet geven.
Maar ik heb dus min of meer wel bericht dat ze ermee bezig zijn.
dubbel post
[ Voor 97% gewijzigd door beebie121 op 04-10-2012 21:01 ]
Nee, geen evidente krassen of andere noemenswaardige gebreken!virofi schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:21:
Nog geen andere Vodafone F&F mensen (of andere providers that is) die 'm hebben ontvangen met een kras of deuk? Die van mij is direct retour gegaan
Gelukkig maar, dan zal die van mij een uitzondering ipv regel zijn, daar ben ik blij om!keanu_ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:01:
[...]
Nee, geen evidente krassen of andere noemenswaardige gebreken!
Ah, dan kan ik ook wel iets verwachten inmiddels...beebie121 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:59:
[...]
Ik heb hem ook op 2 oktober besteld. Betaald met CC. Ik had direct een bevestigingsmail. En ik heb vanmiddag ook al een sms gehad sms gehad dat mn nummerportering aan de gang is.
Ik krijg wel een orderstatus te zien bij die pagina.
En ook zie ik als ik op de nummerbehoud pagina kijk dat T-Mobile goedkeuring moet geven.
Maar ik heb dus min of meer wel bericht dat ze ermee bezig zijn.
Ook ik ben van T-mobile naar Vodafone. Ik ga het even navragen via Twitter.
Hier ook, T-mobile > Vodafone, 2 okt besteld met nummerbehoud, maar nog geen sms oid over portering.
Ben benieuwd naar 3G bereik van Vodafone, aangezien ik die met T-mobile vaak niet zo best vond. Daarnaast ben ik benieuwd of ik snelheidswinst over 3G zal merken (heb met T-mobile nog zonder limiet, maar dat is volgens mij ook met veel lagere snelheid dan dat erna met limiet kwam).
Ben benieuwd naar 3G bereik van Vodafone, aangezien ik die met T-mobile vaak niet zo best vond. Daarnaast ben ik benieuwd of ik snelheidswinst over 3G zal merken (heb met T-mobile nog zonder limiet, maar dat is volgens mij ook met veel lagere snelheid dan dat erna met limiet kwam).
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ah, zelfde schuitje dus. Ik kom van T-mobile onbeperkt internet i-150 af. Nooit echt problemen gehad met T-mobile, enkel af en toe in de trein. Wat ik wel fijn vind is dat tetheren nu mogelijk word, want dat kan ik nog niet.VincentG schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:53:
Hier ook, T-mobile > Vodafone, 2 okt besteld met nummerbehoud, maar nog geen sms oid over portering.
Hopen dat het niet al te lang gaat duren. Is toch wel apart om 289 euro te betalen voor iets waarvan je niet weet wanneer je het gaat krijgen, al wist ik dat vantevoren.
Tetheren werkt bij mij. Stond eerst verstopt in een submenu, hoorde ik laatst, maar staat sinds iOS6 ook in hoofdmenu bij instellingen. Gebruik het niet veel, maar kan wel eens handig zijn op school als wifi weer eens plat ligt.
[ Voor 25% gewijzigd door VincentG op 04-10-2012 23:23 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Als ik in de trein mijn iPhone oplaad met mijn laptop en met laptop op het tether wifi netwerk zit van mijn iPhone voel ik me echt stoerVincentG schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:22:
Tetheren werkt bij mij. Stond eerst verstopt in een submenu, hoorde ik laatst, maar staat sinds iOS6 ook in hoofdmenu bij instellingen. Gebruik het niet veel, maar kan wel eens handig zijn op school als wifi weer eens plat ligt.
OT: Plaats eens foto's bij je iPhone advertentie, anders krijg je nooit reactie...Mag schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:25:
[...]
Als ik in de trein mijn iPhone oplaad met mijn laptop en met laptop op het tether wifi netwerk zit van mijn iPhone voel ik me echt stoer

An a day keeps the doctor away.
Zo, die had ik nog niet gevonden. Is dus gewoon mogelijk. Jammer dat ik hier nu pas achter kom... Maar ach, ik weet in ieder geval dat ik het straks met de iPhone 5 ook kan gebruiken.VincentG schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:22:
Dat is knap, op 29 oktober bestellen;)MaxxMark schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:08:
Wanneer: Za 29 Oktober
...........
Maar ik wil exact dezelfde bestelling plaatsen, alleen duurt het overzetten van m'n contract Persoonlijk -> Zakelijk al ruim een week. Iemand ervaring met dit "overzetten"?
Keep me posted, ben benieuwd wanneer de groep 'zakelijk' de telefoon ontvangt.
Offtopic: Heb ik al gehad, foto's zijn overbodig, toestel ziet eruit als nieuw.iApp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:30:
[...]
OT: Plaats eens foto's bij je iPhone advertentie, anders krijg je nooit reactie...![]()
Wat: iPhone 5 Zwart 16GB
Besteld: vrijdag 21 september om ongeveer 11:30
Waar: T-mobile telefonisch
Bevestigd: zaterdag 22 september via sms (ordernummer ontvangen)
Voorspelling: 2-3 weken levertijd vanaf maandag 24september (via sms)
Ordernummer 1375xxx
Tot nu toe nog steeds status 2
Besteld: vrijdag 21 september om ongeveer 11:30
Waar: T-mobile telefonisch
Bevestigd: zaterdag 22 september via sms (ordernummer ontvangen)
Voorspelling: 2-3 weken levertijd vanaf maandag 24september (via sms)
Ordernummer 1375xxx
Tot nu toe nog steeds status 2
[ Voor 6% gewijzigd door steffex op 05-10-2012 09:05 ]
Dit topic is gesloten.