Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:17
Vandaag naar de Mediamarkt in Utrecht HC geweest. Zij hebben een aantal 4S 16/32GB op voorraad!!
Zij wisten mij te vertellen dat deze ook simlock vrij verkocht kan worden.
Aangezien ik ook op apple online mijn bestelling heb geplaatst, mocht ik de 4S 32GB voor 699 kopen ipv 739 :) en heb gelijk mijn bestelling geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
306737xxx Vodafone met truc 32GB zwart vandaag binnen gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door WolfsRain op 03-11-2011 20:43 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkllrpim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 15:15
@donny007
hmm apart, dan heb ik eerder besteld maar krijg ik m later.
Nouja ik ben iig blij voor jou, zal ie maandag wel bij je aan de deur zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
Kakaroto schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:35:
Vandaag naar de Mediamarkt in Utrecht HC geweest. Zij hebben een aantal 4S 16/32GB op voorraad!!
Zij wisten mij te vertellen dat deze ook simlock vrij verkocht kan worden.
Aangezien ik ook op apple online mijn bestelling heb geplaatst, mocht ik de 4S 32GB voor 699 kopen ipv 739 :) en heb gelijk mijn bestelling geannuleerd.
Ik dacht dat alle MM de iPhone voor Apple prijzen verkochten (losse verkoop) toch verschil dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Peaky schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:45:
[...]

Ik dacht dat alle MM de iPhone voor Apple prijzen verkochten (losse verkoop) toch verschil dus
Nee, blijkbaar toch niet. Maar valt best goed in te onderhandelen, voor dat geld kan er best wat van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De MM in Eindhoven verkoopt ze ook los. Maar gisteren hadden ze niks op voorraad.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
Chester schreef op donderdag 03 november 2011 @ 21:48:
De MM in Eindhoven verkoopt ze ook los. Maar gisteren hadden ze niks op voorraad.
MM Utrecht HC heeft er in elk geval nog een aantal op voorraad. Ik zag de verkoper zo'n 5 exemplaren uit de kast halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg 1,5 uur geleden van KPN een mail dat mn iPhone geleverd wordt en een sms dat ik gebeld ga worden en id bij de hand moet houden..... bellen ze niet :(. Meerdere dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 11:52
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:10:
Ik krijg 1,5 uur geleden van KPN een mail dat mn iPhone geleverd wordt en een sms dat ik gebeld ga worden en id bij de hand moet houden..... bellen ze niet :(. Meerdere dit probleem?
Ik neem aan dat ze ook gewoon tijdens kantoortijden werken, lijkt me logisch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar wel vreemd dat ik dit smsje dan om 9 uur 's avonds krijg :D. Ik ga er toch niet vanuit dat ze willen dat ik met mijn ID ga slapen zodat ik 's ochtends wakker word met mijn paspoort paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 23:24
MM in Almere verkoopt ze niet los. Vandaag maar eentje opgehaald bij Castle.nl, gewoon gebeld en kon er meteen een ophalen. Vriendelijke meneer knipte ook meteen m'n simkaart even bij :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Cidolfas schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:38:
MM in Almere verkoopt ze niet los. Vandaag maar eentje opgehaald bij Castle.nl, gewoon gebeld en kon er meteen een ophalen. Vriendelijke meneer knipte ook meteen m'n simkaart even bij :)
Werkt dat nou goed? Er zijn veel verhalen dat geknipte sims niet werken dus ben ik wel even benieuwd na. Zou iig schelen als ik geen nieuwe sim hoef te halen voor de laatste 2 maanden van mn abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:55
Timo schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:16:
[...]

Werkt dat nou goed? Er zijn veel verhalen dat geknipte sims niet werken dus ben ik wel even benieuwd na. Zou iig schelen als ik geen nieuwe sim hoef te halen voor de laatste 2 maanden van mn abbo.
Als het niet een hele oude simkaart is (minder oud als circa 3 jaar) en hij goed geknipt wordt werkt het eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

Ik heb voor mijn iPhone 4 ook zelf Simkaart bijgeknipt, werkt prima! Er zijn idd wel verhalen dat de 4S wat 'gevoeliger' is qua sim, dus dan zul je behoorlijk netjes moeten knippen denk ik :9

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
Ik heb gevraagd om m'n nummer vanaf een bepaalde datum over te laten zetten. 1 november volgens mij. Is het dan morgen als ik m'n toestel + sim heb ontvangen een kwestie van bellen om 'm definitief over te zetten of moet ik dan nog een aantal dagen wachten?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:23
Bij MM R'dam Alexandrium had men een apparaatje om microsim formaat te stansen. 100% fit.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Waar besteld: KPN zakelijk
Wanneer: 1 november om 16:00
Wat: iPhone 4S black 16GB bij verlenging abo
Laatste Status: Verzonden (mail 4 november 00.32 uur)

Ontvangen:......... nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Verdorie! Mijn zending is volgens Hi verzonden, maar mijn Track & Trace zegt nog altijd 'barcode niet gevonden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Irrilian schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:00:
Verdorie! Mijn zending is volgens Hi verzonden, maar mijn Track & Trace zegt nog altijd 'barcode niet gevonden'.
Geen stress! is heel vaak dat dat pas ver in de nacht is dat een pakket op de track en trace website verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
XtremeDesign schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:02:
[...]

Geen stress! is heel vaak dat dat pas ver in de nacht is dat een pakket op de track en trace website verschijnt.
Ah ok, dank! Ik dacht dat het altijd na 12 uur erop werd gezet. Ik heb ook nog geen mail gehad van Hi dat het is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Irrilian schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:04:
[...]

Ah ok, dank! Ik dacht dat het altijd na 12 uur erop werd gezet. Ik heb ook nog geen mail gehad van Hi dat het is verzonden.
Je schrijft dat hij volgens Hi is verzonden maar hebt nog geen mail ontvangen van de verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
XtremeDesign schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:06:
[...]

Je schrijft dat hij volgens Hi is verzonden maar hebt nog geen mail ontvangen van de verzending?
De verzendstatus op hun website van mijn bestelling is 'order shipped'. Daar maak ik dat uit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Irrilian schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:10:
[...]

De verzendstatus op hun website van mijn bestelling is 'order shipped'. Daar maak ik dat uit op.
Tja dat is wel vreemd. Zoals je een aantal posts hierboven kunt zien kreeg ik vanavond om 00.32 uur een verzendbevestiging per mail. De track&trace code die daarin vermeld staat werkt ook nog niet op de website van PostNL.

Overigens was het bij mijn vorige levering van KPN ook zo dat ergens in de nacht rond 01.00 uur de verzendbevestiging per mail binnen kwam en het pakket op dat moment niet te tracen was. De postbode stond toen wel al om 09.30 uur bij ons kantoor met het pakket. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
XtremeDesign schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:15:
[...]

Tja dat is wel vreemd. Zoals je een aantal posts hierboven kunt zien kreeg ik vanavond om 00.32 uur een verzendbevestiging per mail. De track&trace code die daarin vermeld staat werkt ook nog niet op de website van PostNL.

Overigens was het bij mijn vorige levering van KPN ook zo dat ergens in de nacht rond 01.00 uur de verzendbevestiging per mail binnen kwam en het pakket op dat moment niet te tracen was. De postbode stond toen wel al om 09.30 uur bij ons kantoor met het pakket. ;)
Laten we hopen dat dat zo gaat! Mijn 3gs lijkt iedere dag trager te worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
[...]

Ik heb zojuist ook mijn sim bijgeknipt en die werkt perfect in mijn toestel!
Een micro-sim aanvragen is in principe niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
Irrilian schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:36:
[...]

Laten we hopen dat dat zo gaat! Mijn 3gs lijkt iedere dag trager te worden. ;)
Ah als je van een 3GS komt ga je zeker blij zijn met de nieuwe. Ik heb gelukkig al een jaar een 4 en dat was echt een verademing na die stugge en trage 3G die ik daarvoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
XtremeDesign schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:46:
[...]

Ah als je van een 3GS komt ga je zeker blij zijn met de nieuwe. Ik heb gelukkig al een jaar een 4 en dat was echt een verademing na die stugge en trage 3G die ik daarvoor had.
Ja ik kan niet wachten!

Duurt allemaal veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:53
XtremeDesign schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:46:
[...]

Ik kom van een 3G van inmiddels bijna drie jaar oud, m'n 4S wordt vdaag bezorgd, kan echt niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:05
Gisteren toch de knoop doorgehakt en een Iphone 4s 16 gb zwart gehaald bij HI Apeldoorn, daar hadden ze alle toestelen zowel zwart als wit op voorraad. Dus na 15 min liep ik weer naar buiten met de 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:30

J.apiooo

FWN

Joostdz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 06:58:
[...]

Ik kom van een 3G van inmiddels bijna drie jaar oud, m'n 4S wordt vdaag bezorgd, kan echt niet wachten! :)
Ik heb hetzelfde gedaan. Ik zit me nu al een halve dag te verbazen over de snelheid van het ding, het scherm, de topcamera, de supersnelle GPS-fix! Dat wordt echt genieten voor je :)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucask
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 12:04
J.apiooo schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:09:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan. Ik zit me nu al een halve dag te verbazen over de snelheid van het ding, het scherm, de topcamera, de supersnelle GPS-fix! Dat wordt echt genieten voor je :)
Wat denk je van mij dan, met m'n buggy en extreem trage HTC Hero! Duurde onlangs nog een keertje een half uur voor een GPS fix :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Bij de Dynalogic Track en Trace kan je zien op een landkaartje waar de chauffeur uithangt, en ook hoe hij heet! Kan dit niet ook bij Domino's pizza? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Eindelijk een statuswijziging voor mijn iPhone 4S 32GB black! Heb hier geen mail van ontvangen overigens. Volgens mij is het nu wel veilig om mijn bestelling bij Apple.nl te annuleren...

Orderstatus: Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 04-11-2011 07:05:09
Meer info: Niet beschikbaar

Ordernummer: 30677xxxx
Orderdatum: 21-10-2011 [besteld om 9:45]
Betaalwijze: Credit Card

[ Voor 12% gewijzigd door Tackleberry op 04-11-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Same here, wel 8 seconde later dan jij:
Orderstatus: Magazijn: Registered
Laatst gewijzigd: 04-11-2011 07:05:17
Meer info: Niet beschikbaar
Nr 306772xxx, 21-10-2011 om ±9:10, onder rembours

Gelukkig komt de KPN vandaag al langs tussen 14:10 en 16:10 d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door DRvDijk op 04-11-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebotman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03-2021
Zijn er meer mensen die problemen hebben bij het anuleren van de bestelling bij Apple.
Als ik daar de IBAN van mijn bankrekening invul krijg ik de melding dat deze niet geldig is.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 14:55

YoVla

Yoghurt met vla

Nou, mijn bestelling staat eindelijk op "wordt voorbereid".. weet iemand of bestellingen ook in het weekend geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 23:24
kraades schreef op donderdag 03 november 2011 @ 23:59:
Bij MM R'dam Alexandrium had men een apparaatje om microsim formaat te stansen. 100% fit.
Ja dat had die gozer bij Castle.nl ook, past en werkt prima.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Een van de twee voordelen van Ben: de SIM wordt geleverd in normaal formaat, maar je kan je microsim eruit drukken. In de houder van de 3GS zul je hem daarna niet weer kunnen gebruiken, maar met andere toestellen zoals mijn huidige (nog 6 uur) HTC werkt dat wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

YoVla schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:25:
Nou, mijn bestelling staat eindelijk op "wordt voorbereid".. weet iemand of bestellingen ook in het weekend geleverd worden?
Helaas leveren zowel TNT Express als UPS niet in het weekend voor zover ik weet..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
jellebotman schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:22:
Zijn er meer mensen die problemen hebben bij het anuleren van de bestelling bij Apple.
Als ik daar de IBAN van mijn bankrekening invul krijg ik de melding dat deze niet geldig is.

Iemand een oplossing?
Had het zelfde, heb het 0800 nummer gebeld en een vriendelijke mevrouw heeft de order voor mij geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:35:
[...]

Helaas leveren zowel TNT Express als UPS niet in het weekend voor zover ik weet..
Afgelopen zaterdag anders nog de bio van Steve Jobs via pakketpost van TNT Express bezorgd gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij exact hetzelfde. Woensdag besteld, gisteren rond 12.00 uur al in huis. Gisteren mooi mee aan de slag geweest. Ben er helemaal blij mee. Al zijn de verschillen qua snelheid amper merkbaar met een iphone 4 (heeft mijn vrouw).
randje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:23:
gisteren om 15:00u mijn iPhone4s 32GB zwart besteld en net om 11:10 afgeleverd door AMP.

Hij liet me de lijst zien met afleveradressen erop, meer dan de helft van t-mobile en hij gaf ook aan dat het de laatste tijd vooral iPhone4s' zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:38:
[...]

Afgelopen zaterdag anders nog de bio van Steve Jobs via pakketpost van TNT Express bezorgd gekregen :)
http://www.tnt.com/expres...ervice/apple_klanten.html

[ Voor 59% gewijzigd door Glashelder op 04-11-2011 09:44 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 11:57
Mijne is zojuist binnengekomen via Dynalinx.

Bij Vodafone besteld met 'de truc' en via rembours betaald. Zwarte 4S 16GB.
Order 30683098x

Besteld op de 21ste rond 12 uur in de middag.

Succes guys!
Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:50
Even een vraagje; ik heb mijn iPhone besteld via de Apple site en het adres van mijn werk opgegeven. Nu neem ik aan dat er getekend moet worden voor ontvangst, maar moet dat in dit geval gedaan worden door de persoon die op het pakje staat of mag dat ook door de receptie gedaan worden?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kakaroto schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:39:
[...]

Bij mij werkte dat niet, misschien niet netjes geknipt of een te oude simkaart. Dus ik heb wel een microsim aan moeten vragen en die komt vanavond binnen.
Weet niet wat erger is, wachten tot Apple de Iphone verstuurd of hem thuis hebben zonder werkende sim :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 15:22
Wat een bruut ding zeg! me likey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkllrpim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 15:15
Soepstengel schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:48:
Even een vraagje; ik heb mijn iPhone besteld via de Apple site en het adres van mijn werk opgegeven. Nu neem ik aan dat er getekend moet worden voor ontvangst, maar moet dat in dit geval gedaan worden door de persoon die op het pakje staat of mag dat ook door de receptie gedaan worden?
Heb hier toevallig contact over gehad met de Apple klantenservice. Het pakketje mag aangenomen worden door elke persoon van 18 jaar of ouder. Ik neem aan dat jullie receptionist(e) 18+ is dus dat mag geen probleem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
mkllrpim schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:50:
[...]

Heb hier toevallig contact over gehad met de Apple klantenservice. Het pakketje mag aangenomen worden door elke persoon van 18 jaar of ouder. Ik neem aan dat jullie receptionist(e) 18+ is dus dat mag geen probleem zijn ;)
Hmm, ok goed om te weten! Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kakaroto schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 01:39:
[...]

works like a charm, vorig jaar ook mn kaart ook bijgeknipt voor de i4. geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Kunnen de "truc" bestellers mij bevestigen dat de status "Registered" betekent dat de bestelling daadwerkelijk geleverd gaat worden? Heb nog een bestelling bij Apple.nl staan die op z'n vroegst vandaag verzonden zou kunnen worden. Dat verwacht ik niet, gezien de voortgang hier, maar één telefoon is wel genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tackleberry schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:17:
Kunnen de "truc" bestellers mij bevestigen dat de status "Registered" betekent dat de bestelling daadwerkelijk geleverd gaat worden? Heb nog een bestelling bij Apple.nl staan die op z'n vroegst vandaag verzonden zou kunnen worden. Dat verwacht ik niet, gezien de voortgang hier, maar één telefoon is wel genoeg...
Mijne heeft ook op Registered gestaan, net binnen.

iPhone via Vodafone toch door laten gaan want mijn moeder had er ook wel graag één. Koerier vertelde dat ze nog meer iPhones had van 565 en dat ze dat al zo raar vond. Best lachen ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Sja, beetje onnodig misschien die Vodafone truuk phone, maar ik heb zoiets van: ik kan er iemand blij mee maken voor de prijs die ik ervoor betaald heb (familie, vrienden, collegae), of er gewoon winst op gaan maken door hem voor net iets onder de winkelprijs te verkopen. Ik heb een sterke voorkeur voor het eerste scenario, wat ook wel moet gaan lukken (paar gegadigden), maar anders kom je er sowieso wel vanaf. Dan heb je daarnaast nog de koop-op-afstand regeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:08

Barbas

Gallego!

Garcia10 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:01:
[...]

Nieuwe status update;

Verzonden (door UPS) :D
En ontvangen *O*

Succes iedereen!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:42
Licko schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:06:
Ik heb vandaag via mail een bevestiging gehad van Dynalogic dat ik morgen tussen 08.00 en 18.00 mijn iPhone kan verwachten. Ik zou de Track & Trace code nog ontvangen, maar tot op heden niks gehad.

Orderstatus van Vodafone:

Gereserveerd voor order
Cancelled
Magazijn: registered

Order niet afgeleverd

iPhone 32 GB Wit d.m.v. de truuk onder rembours.
Ordernr. 30674XXXX besteld op 21/10 rond half 2 's nachts.
Ik heb tot op vandaag nog geen toestel ontvangen. Volgens de orderstatus is de order geannuleerd. Zojuist vodafone gebeld en die hebben gezegd dat het toestel niet meer geleverd gaat worden. Lekker dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De Dynalogic chauffeur is onderweg *O* Hij is pas bij stop 13. Ik ben stop 35 ;(

Besteld: 21 okt, 02:09 's nachts
Hoe: Internet / Vodafone
Wat: 4S 16GB wit, los dmv de truc
Ordernr: 30674xxxx

[ Voor 45% gewijzigd door Chester op 04-11-2011 10:54 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status: "Chauffeur is onderweg" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:25
Ik dacht dat ik me gisteren kon afmelden, maar helaas ;).... gisterochtend mijn 4S 32GB black (via Apple.nl) ontvangen. Fantastisch toestel, maar ik irriteer me dood aan de home button die er zichtbaar scheef op zit. Net met Apple gebeld en vervangend toestel gevraagd. Positieve ervan is dat volgens de telefoniste replacements over het algemeen sneller gaan dan reguliere orders (even bevestiging afwachten met verwachte termijn), het jammere ervan is dat ik maar met die koerier die mijn oude toestel komt ophalen, overeen moet komen dat ie dat pas doet als ik mijn nieuwe heb :P dus dat wordt nog spannend. Mijn micro simkaart past namelijk in geen enkel ander toestel dat ik heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
jelle. schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:07:
Ik dacht dat ik me gisteren kon afmelden, maar helaas ;).... gisterochtend mijn 4S 32GB black (via Apple.nl) ontvangen. Fantastisch toestel, maar ik irriteer me dood aan de home button die er zichtbaar scheef op zit. Net met Apple gebeld en vervangend toestel gevraagd. Positieve ervan is dat volgens de telefoniste replacements over het algemeen sneller gaan dan reguliere orders (even bevestiging afwachten met verwachte termijn), het jammere ervan is dat ik maar met die koerier die mijn oude toestel komt ophalen, overeen moet komen dat ie dat pas doet als ik mijn nieuwe heb :P dus dat wordt nog spannend. Mijn micro simkaart past namelijk in geen enkel ander toestel dat ik heb....
Pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hier ook 'Out For Delivery'.. Als ie rond 13:00 komt heeft ie er precies 2 weken over gedaan :P 21e 13:00 besteld.

Kansloos om dit allemaal te melden maarja.. :+ :o Dat kan alleen maar bij Apple..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN Save iPhone 32GB Black ontvangen. Nu ben ik echt weg uit dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Zo, mijn bestelling bij Apple.nl geannuleerd. Dus degenen die wachten op een iPhone 4S 32GB Black (en deze na 27 okt besteld hebben) zijn een plekje opgeschoven. :)

Nu wachten op de volgende statusverandering bij Vodafone en een mailtje of telefoontje van de bezorgdienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Laatst online: 16:28
Ben Stop 6 dus rond het middaguur kan ik m'n iPhone in ontvangst nemen.
Gistermiddag laat nog een simkaartje besteld bij TM en kwam net via de post binnen. Must be faith :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:16:

Kansloos om dit allemaal te melden maarja.. :+ :o Dat kan alleen maar bij Apple..
Dit gevoel bekruipt me ook de hele tijd. Maar goed.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynalogic heeft de iPhone vandaag netjes volgens afspraak geleverd iets voor 11.00 uur, er waren er al 5 voor mij geweest, dus veel blije gezichten vandaag ;)

iPhone 4s Black 16GB Vodafone zonder abo, 21 okt. 's nachts besteld (565,25).

Zat trouwens ook nog een prepaid kaartje bij met 250MB data tegoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Laatst online: 06-10 08:25
Heb hier geen camera bij de hand (behalve de iPhone zelf maar dat wordt een beetje lastig), zal vanmiddag even fotootje maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Laatst online: 16:28
jelle. schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:28:
[...]

Heb hier geen camera bij de hand (behalve de iPhone zelf maar dat wordt een beetje lastig), zal vanmiddag even fotootje maken!
Front-camera + spiegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Nog 13 stops te gaan van mijn chauffeur en dan mag ik mijn telefoon hier verwachten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Zien jullie serieus hoeveel stops die nog moet? Ik kan 'm ergens tussen 4 en half 9 's-avonds verwachten, en dan zie ik niet hoever die is. Ik ga het dus wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Froggle schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:37:
Zien jullie serieus hoeveel stops die nog moet? Ik kan 'm ergens tussen 4 en half 9 's-avonds verwachten, en dan zie ik niet hoever die is. Ik ga het dus wel zien.
Klik op je huisje en klik op het vrachtwagentje en aanschouw:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Bij UPS staat er dit bij mij: Friday, 11/04/2011, By End of Day
Wat houdt End of Day in? Wat is de maximum levertijd bij UPS? De receptie hier gaat namelijk om 17:00 weg en ik zal het vervelend vinden als ik daardoor mijn iPhone mis ga lopen :P

edit: voor particulieren tot 7 p.m. maar voor commerciële adressen voor het sluiten van de zaak. Ik vraag me af of ze dit adres zien als commercieel adres :S (kantoor achtig iets)

[ Voor 26% gewijzigd door Soepstengel op 04-11-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
sjtienuh schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:41:
[...]

Ik zie geen huisje of vrachtautootje, waarschijnlijk omdat ik 'm bij Hi heb besteld, en ik gok dat je die stops alleen kan zien als je 'm besteld hebt bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjtienuh schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:41:
[...]

Niet via PostNL dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Huppa, en morgen komt de iPhone van Vodafone. Gaat lekker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:27
Hier ook een bevestiging ontvangen van verzending van Vodafone, 21 okt besteld, wordt geleverd via TNT. Hopelijk morgen dus in huis. 32GB Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

De status bij de Apple online store is nog steeds 'Verzendklaar', waarschijnlijk wordt hij in de loop van de dag verstuurd/opgehaald bij Apple, als dat zo is kan ik hem maandag verwachten.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 11:20
donny007 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:10:
De status bij de Apple online store is nog steeds 'Verzendklaar', waarschijnlijk wordt hij in de loop van de dag verstuurd/opgehaald bij Apple, als dat zo is kan ik hem maandag verwachten.
Wanneer heb jij deze besteld als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

ph4nt0m schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:14:
[...]

Wanneer heb jij deze besteld als ik vragen mag? :)
27 Oktober ~17:30, iPhone 4S 16GB Wit unlocked, Betaald via overboeking. Levertijdindicatie: 07 Nov, 2011 - 14 Nov, 2011.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZappa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:07
donny007 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:10:
De status 'verzendklaar' is voor iedereen, zolang er vlak voor "Artikelen worden verwerkt" blijft staan zal je geduld moeten hebben, mijn overschrijving staat bevestigd op 25/10 en ik moet nog wachten (op 21/10 overgescrheven trouwens)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 11:20
donny007 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:17:
[...]

27 Oktober ~17:30, iPhone 4S 16GB Wit unlocked, Betaald via overboeking. Levertijdindicatie: 07 Nov, 2011 - 14 Nov, 2011.
Same here, echter staat er onder het blauwe pijltje: Artikelen worden verwerkt: Je bestelling wordt nu verwerkt. Je kunt de gegevens van je bestelling online wijzigen via de status van de bestelling of door contact op te nemen met de klantenservice van Apple Online Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Levertijden, jongens jullie wonen in het verkeerde deel van nederland denk ik.
Rond de release was ik niet in NL dus geen tijd gehad, maar nu gister eindelijk.
Langs de T-mobile om de abbo's even te bekijken, maar ik zag eerder al dat de PhoneHouse aan inruil van oude toestellen doet.
Dus ik naar de PhoneHouse in Leeuwarden, 16Gb zwart lag op vooraad.
Eigen toestel ingeleverd en €30,- bij betaald, toch best netjes dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Gistermiddag een iPhone 4S 16GB zwart besteld via Telfort.nl (met abo) en morgenmiddag geleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door Cap op 04-11-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hij is hier net binnen en wat is ie snel vergeleken met een 3GS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Zojuist een mail ontvangen van Vodafone met een Track & Trace barcode. Het is nu alleen even afwachten of ze het originele afleveradres gebruiken of degene die achteraf genoteerd is.

Eigenlijk hoop ik dat ze toch nog het originele (thuisadres) gebruiken. Normaal gesproken zou ik dan morgen de telefoon hebben... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tackleberry op 04-11-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:30
21 oktober besteld via apple.nl, levertijd 2 - 9 nov. 25e is het geld aangekomen. Nog steeds geen statuswijziging. Jammer dat Apple het niet voor elkaar krijgt om hun eigen product op tijd te leveren aangezien dit een pre-order betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:30:
Levertijden, jongens jullie wonen in het verkeerde deel van nederland denk ik.
Rond de release was ik niet in NL dus geen tijd gehad, maar nu gister eindelijk.
Langs de T-mobile om de abbo's even te bekijken, maar ik zag eerder al dat de PhoneHouse aan inruil van oude toestellen doet.
Dus ik naar de PhoneHouse in Leeuwarden, 16Gb zwart lag op vooraad.
Eigen toestel ingeleverd en €30,- bij betaald, toch best netjes dacht ik zo.
Hadden ze nog meer op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZappa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:07
C00KW4US schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:41:
21 oktober besteld via apple.nl, levertijd 2 - 9 nov. 25e is het geld aangekomen. Nog steeds geen statuswijziging. Jammer dat Apple het niet voor elkaar krijgt om hun eigen product op tijd te leveren aangezien dit een pre-order betreft.
Exact mijn situatie, vanochtend nog gebeld, verzekering gekregen dat het voor de 9de zou zijn, er is nog hoop.
Wel raar, ons geld hebben ze al, van een CC bestelling hebben ze alleen de verzekering van de cc-company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone wat een K bedrijf.
Pre order besteld 21e smorgensvroeg 8:10. Ordernummer 6938xxx. Gaat om een verlenging.Door een aantal medewerkers van VF toegezegd vandaag 4 novenber wordt het afgeleverd. VF gebeld waar mijn track en trace bleef. Wordt er doodleuk gezegd dat toestel 64GB zwart niet op voorraad is. Nieuwe levering van toestellen wordt pas 10 november verwacht. Ik neem aan dat ze allemaal in het zelfde systeem werken.
Preorder?? Preorder my .... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
  • Laatst online: 31-10-2023
Chauffeur is nog niet begonnen aan zijn route en ik zou hem tussen 12:15 en 15:15 moeten verwachten..
Gelukkig ben ik wel de 2e stop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke vervoerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:46:
[...]
Hadden ze nog meer op voorraad?
Yup, ze hadden nog een flink aantal 16Gb zwart, overige modellen weet ik niet.
Je kunt ze altijd even bellen: 058 - 213 16 84
http://www.phonehouse.nl/winkel/leeuwarden/wirdumerdijk/29/

[ Voor 19% gewijzigd door Armageddon_2k op 04-11-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:04:
[...]

Yup, ze hadden nog een flink aantal 16Gb zwart, overige modellen weet ik niet.
Je kunt ze altijd even bellen: 058 - 213 16 84
http://www.phonehouse.nl/winkel/leeuwarden/wirdumerdijk/29/
Welke abonnement heb je genomen? Hoeveel heb je bijbetaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist afgeleverd bij mij thuis, 32GB Zwart via KPN. Zou tussen 13:00 en 18:00 komen. Netjes 10 over 1 ging de deurbel, regio Amsterdam ;)

bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah, shit. ik moet over 15 min de deur uit, maar hij is dus in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06
C00KW4US schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:41:
Ditto hier, terwijl er wel telecom winkels zijn die ze gewoon op voorraad hebben! Als ik nu niet met vooruitbetaling had betaald, maar met creditcard ofzo, had ik em nu geannuleerd en 10 telecom bedrijven gezocht, dan had ik em vandaag nog gehad, maar nu heb ik nog geen eens een status wijziging terwijl ik de 23e al heb besteld en betaald .. Best schandalig dit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Jeej! Afgeleverd op mijn werk zojuist. 64GB Wit, besteld op 21 oktober rond 14:00!... Wel jammer dat ik nog een middag moet werken en dat ik niets met de telefoon kan omdat ik geen Micro sim bij me heb (ging er van uit dat je hem op de computer moest aansluiten om te activeren maar dat hoeft schijnbaar niet).

edit: trouwens, ik moest echt zelf naar de receptie toe komen om zelf te tekenen (weten jullie dat alvast)

[ Voor 15% gewijzigd door Soepstengel op 04-11-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
  • Laatst online: 31-10-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 18:24
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:49:
Vodafone wat een K bedrijf.
Pre order besteld 21e smorgensvroeg 8:10. Ordernummer 6938xxx. Gaat om een verlenging.Door een aantal medewerkers van VF toegezegd vandaag 4 novenber wordt het afgeleverd. VF gebeld waar mijn track en trace bleef. Wordt er doodleuk gezegd dat toestel 64GB zwart niet op voorraad is. Nieuwe levering van toestellen wordt pas 10 november verwacht. Ik neem aan dat ze allemaal in het zelfde systeem werken.
Preorder?? Preorder my .... :( :(
Hmmm, had gisteren nog even gebeld nadat ik niks had gehoord en toen werd me verteld dat ze vandaag de 64GB zwart naar bezorgdienst sturen en maandag zouden ze een bezorgafspraak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
nog 4 stops te gaan en hij is van mij :D
Pagina: 1 ... 23 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.