• Thomas789
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:57
Vannochtend 2maal een 4s 16gb wit besteld icm vodafone zakelijk.
Ordernummer: 307645xxx

Werd me medegedeeld dat ik nog bij de 1e batch zat en heb binnen 8-10 werkdagen kon verwachten.

Ben benieuwd, maar wat ik zo zie kan je het beter even telefonisch regelen dan via internet!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-03 08:22
Ik ben echt benieuwd of er mensen zijn die vrijdag al een pakketje krijgen van 1 van de online winkels of providers.

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-12-2021
Ibidem schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:09:
Yes..... maar ja, mijn Lifeproof case ligt toch nog bij de douane. Heb dus absoluut geen haast :+
offtopic:
Waar heb je die besteld? Ik wil em denk ik ook, ben alleen nog niet 100% overtuigd

PSN ID: robhoeben

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-03 17:10
UltraSub schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:56:
Besteld: ~17.15 uur
Hoe: Telefonisch
Wat: 4S 64GB zwart
Ordernr: 8977XX
Ibidem schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:20:
Besteld: 19 okt ~19.00 uur
Wat: 4S 32GB Wit
Ordernr: 8987xx
Ik heb nog hoop. Je zit een duizendtal hoger ;)
En ik heb nog geen sms gehad met een levertijd. Ik meen me nu ook ineens te herinneren dat vorig jaar ook sms'jes werden verstuurd naar mensen die vertraagde levering kregen. Als dat trouwens klopt, weet je nu al dat voor de mensen die op donderdag/vrijdag hebben besteld, het waarschijnlijk minimaal twee weken gaat worden. Klinkt weer als een lekkere voorraad...

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-03 22:37
Nog geen sms gekregen over een levertijd van 2 weken.

[Voor 88% gewijzigd door NederB op 25-10-2011 14:12]

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:20
APPLEHARRY schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:18:
[...]

Moet ik nog zien............vrijdag 28 oktober begint de verkoop ,dussss !!!
Ik was afgelopen vrijdag de no.1 in T-shop Roosendaal , dusss !!!!
En ik nummer 2!! ;) Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat iedere T-Mobile Shop niet minimaal een paar modellen op voorraad heeft op de 28ste. Dat was met de 3GS in ieder geval wel zo.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-03 15:43
robhoeben schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:16:
[...]
offtopic:
Waar heb je die besteld? Ik wil em denk ik ook, ben alleen nog niet 100% overtuigd
offtopic:
Op de site van Lifeproof.com, kostte me 38 USD aan shipping plus (denk ik) nog 20 EUR inklaringskosten. Maar een verzekering van een iPhone kost ook een boel geld plus nu kan ik nog eens flink boarden, hardlopen in de stromende regen e.d. zonder enig probleem!

..::System Specs::..

• PGB83
UltraSub schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:26:
[...]

[...]

Ik heb nog hoop. Je zit een duizendtal hoger ;)
En ik heb nog geen sms gehad met een levertijd. Ik meen me nu ook ineens te herinneren dat vorig jaar ook sms'jes werden verstuurd naar mensen die vertraagde levering kregen. Als dat trouwens klopt, weet je nu al dat voor de mensen die op donderdag/vrijdag hebben besteld, het waarschijnlijk minimaal twee weken gaat worden. Klinkt weer als een lekkere voorraad...
Jij hebt ook een 64GB besteld, ik neem aan dat die flink wat minder wordt besteld dan de 16GB. Ik denk dat je hem dus wel snel zult hebben.

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-03 14:20
Wat is dit nou. Ik krijg een minuut geleden een SMSje van TMobile dat de wachttijd voor mijn iPhone 3 tot 4 weken is en ik dan gemaild wordt door de koerier. Ik heb mij iPhone 4S wit 32 GB op de 21ste oktober om 8:40 besteld en om 12 uur al betaald via iDeal.

Is dit normaal? Hebben andere klanten van TMobile dit al ontvangen en is bij jullie de levertijd korter?
Het kan toch niet zo zijn dat als ik zo vroeg besteld de levertijd al drie tot vier weken is?

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-03 12:14
Even met Hi gebeld. M'n order is nu in behandeling en zit (aldus de medewerker) bij de eerste batch. :)

Desk, Network, Film / Picture, Watches, Bike & EDC Kit | XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:53
Heb ook net een sms van T-Mobile ontvangen....levertijd 3-4 weken voor iPhone wit 32gb. T-Mobile maakt mensen ongelukkig ipv gelukkig :-) Ook netjes op vrijdag besteld en betaald....

Het lukt ze ook nooit he...

[Voor 21% gewijzigd door Crawl NL op 25-10-2011 14:23]

• GWTommy
Crawl NL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:21:
Heb ook net een sms van T-Mobile ontvangen....levertijd 3-4 weken voor iPhone wit 32gb. T-Mobile maakt mensen ongelukkig ipv gelukkig :-)
Hm. Ook een 32GB wit.
Ik zou denken dat die niet zo heel populair zijn in tegenstelling tot 16GB zwart. Of gewoon verkeerd ingekocht van TMobile.

Vorige iPhone 3GS heb ik ongeveer 2 maanden na de launch besteld en moest zelfs nog zes weken wachten op 32GB wit.

• UltraSub
Peabz21 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:09:
[...]

Jij hebt ook een 64GB besteld, ik neem aan dat die flink wat minder wordt besteld dan de 16GB. Ik denk dat je hem dus wel snel zult hebben.
Zullen er zeer waarschijnlijk ook minder van binnen komen omdat de verwachte vraag daar naar lager zal zijn.
GWTommy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:13:
Wat is dit nou. Ik krijg een minuut geleden een SMSje van TMobile dat de wachttijd voor mijn iPhone 3 tot 4 weken is en ik dan gemaild wordt door de koerier. Ik heb mij iPhone 4S wit 32 GB op de 21ste oktober om 8:40 besteld en om 12 uur al betaald via iDeal.

Is dit normaal? Hebben andere klanten van TMobile dit al ontvangen en is bij jullie de levertijd korter?
Het kan toch niet zo zijn dat als ik zo vroeg besteld de levertijd al drie tot vier weken is?
De 21e was niet vroeg, als er duizenden mensen al vanaf de 19e hebben besteld. ;)
Dit gaat een hoop mensen kwaad maken denk ik.

/edit
Mijn gok; TM heeft geteld en gerekend. Iedereen die een sms krijgt met de verwachte levertijd, zit in de 2e batch.

[Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 25-10-2011 14:35]

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

GWTommy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:13:

Hmm ben benieuwd, heb mijn 4S 16GB zwart rond 7:40 besteld op vrijdag en direct betaald.. hoop niet dat ik nog een maand hoef te wachten :/

iStockphoto | 14x Longi Solar 455Wp (6.370Wp), 20° N/NO, hellingshoek 20° | 8x Solar Frontier SF170 (1.360Wp), Oost/West, hellingshoek 10°

• Crawl NL
Gelukkig maak ik me hierover niet 'meer' zo druk...er zijn belangrijkere dingen in het leven. :)

Ik ga zeker geen maand 'wachten', ik ga gewoon door met leven ;)

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:49
Kreeg net ook een sms'je, 2 tot 3 weken levertijd voor de 32GB zwart. Heb trouwens nog niet betaald en daar ook nog niks over gehoord. Is dat pas bij aflevering?

• UltraSub
MysticMan schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:39:
Kreeg net ook een sms'je, 2 tot 3 weken levertijd voor de 32GB zwart. Heb trouwens nog niet betaald en daar ook nog niks over gehoord. Is dat pas bij aflevering?
Betalen kan cash/pin bij aflevering. Wanneer had jij besteld dan?

@Crawl NL, hier ook niet hoor. Vind het gewoon altijd een leuk spelletje om te volgen. :)

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-01 22:31
Volgens mij zie ik op het forum van T-mobile een excel-sheet staan met hierin een overzicht per type iPhone 4S i.c.m. de bijbehorende levertijd.

Er staat ook vermeld dat woensdag avond sms'jes worden verzonden naar mensen die in de 1e batch zitten. Mensen die nu een sms krijgen met een verlengde levertijd, zitten daar dus niet bij helaas :(

• GWTommy
Crawl NL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:38:
Gelukkig maak ik me hierover niet 'meer' zo druk...er zijn belangrijkere dingen in het leven. :)

Ik ga zeker geen maand 'wachten', ik ga gewoon door met leven ;)
Tsja, ik helaas wel. Tot die tijd heb ik namelijk niets anders om over te denken.

Just kidding.

Ik leef nog steeds door, ook zonder 4S, m'n 3GS werkt nog prima. Ik vind het gewoon leuk om een beetje te peilen hoe het bij anderen gaat. Ook verbaas ik me gewoon over het feit dat de 21ste inschrijving voor het grote publiek wordt open gesteld en dan al een levertijd van 3 tot 4 weken. In mijn ogen is dit slechte service van TMobile, zeker als je weet dat ik twee jaar trouwe klant bent en ik nog eens twee jaar vastleg met een flink duurder contract.

Waarom is die inschrijving overigens eerder open gesteld voor sommigen op de 19e?

Btw, wil natuurlijk wel zsm m'n nieuwe speelgoed hebben, maar als het wat langer duurt ga ik niet dood hoor.

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-02 12:25

Dutch

Alfisti

Ik heb net een heel andere SMS gekregen: Voor uw T-Mobile bestelling ontvangt u woensdagavond een SMS en e-mail waarmee u een afspraak kunt maken. De eerste bezorgdatum is vrijdag 28 okt.

Yihaa!!! Perfect nieuws, gelijk vrijdag verlof ingepland hier ;-)

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

mauwz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:42:
Volgens mij zie ik op het forum van T-mobile een excel-sheet staan met hierin een overzicht per type iPhone 4S i.c.m. de bijbehorende levertijd.

Er staat ook vermeld dat woensdag avond sms'jes worden verzonden naar mensen die in de 1e batch zitten. Mensen die nu een sms krijgen met een verlengde levertijd, zitten daar dus niet bij helaas :(
Waar zie je die Excel sheet staan? Ben aan het zoeken op het forum daaro maar kan zo snel niks vinden

iStockphoto | 14x Longi Solar 455Wp (6.370Wp), 20° N/NO, hellingshoek 20° | 8x Solar Frontier SF170 (1.360Wp), Oost/West, hellingshoek 10°

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:53

Barbas

Gallego!

Klik

Je moet wel inloggen om dit te kunnen bekijken.

Mejor así

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-03 15:11

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:31
3-4 weken echt bedroevend, blij dat ik gewoon bij Apple zelf heb besteld ben je ook nog goedkoper uit ipv die tarieven bij de huidige providers.

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:18
Kreeg via twitter (T-Mobile) door dat wanneer je op vrijdag (21-10) of zaterdag (22-10) een iphone 4s hebt besteld, dat je a.s. woensdag of donderdag een bericht krijgt waarin je kan aangeven wanneer je een iphone geleverd wilt hebben.

[Voor 13% gewijzigd door M0otje op 25-10-2011 14:52]

Anoniem: 237701

Ik heb vrijdag morgen om 9 uur een witte 64 gb 4s besteld. Net even met Vodafone servicelijn gebeld. Ze kunnen mij geen ordernummer geven omdat mijn order handmatig wordt verwerkt. Volgens de medewerker horen alle handmatig te verwerken orders bij de eerste batch.

Ze verwachten de telefoons echter pas vrijdag, dus zal wel begin volgende week uitgeleverd worden. Ben benieuwd.

Iemand ongeveer hetzelfde verhaaltje te horen gekregen bij Vodafone?

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik kan het helaas niet zien, ondanks dat ik een My Tmobile account heb. Is voor de eerste keer dat ik bij T-Mobile ga, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

Kan iemand een screenshot posten of kijken wat de levertijd van de 4S 16GB Zwart is? Bvd!

• GWTommy
M0otje schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:52:
Kreeg via twitter (T-Mobile) door dat wanneer je op vrijdag (21-10) of zaterdag (22-10) een iphone 4s hebt besteld, dat je a.s. woensdag of donderdag een bericht krijgt waarin je kan aangeven wanneer je een iphone geleverd wilt hebben.
Daarmee bedoelen ze dit smsje:
Beste klant,

De verwachte levertijd van uw iPhone 4S 32 GB wit bedraagt op dit moment3 tot 4 weken.
Vervolgens ontvangt u een sms & mail van onze koerier AMP-Logistics waarmee u eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.

Mvg,
T-Mobile

• Crawl NL
GWTommy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:45:
[...]

Tsja, ik helaas wel. Tot die tijd heb ik namelijk niets anders om over te denken.

Just kidding.
Gelukkig.
Ik leef nog steeds door, ook zonder 4S, m'n 3GS werkt nog prima. Ik vind het gewoon leuk om een beetje te peilen hoe het bij anderen gaat. Ook verbaas ik me gewoon over het feit dat de 21ste inschrijving voor het grote publiek wordt open gesteld en dan al een levertijd van 3 tot 4 weken. In mijn ogen is dit slechte service van TMobile, zeker als je weet dat ik twee jaar trouwe klant bent en ik nog eens twee jaar vastleg met een flink duurder contract.

Waarom is die inschrijving overigens eerder open gesteld voor sommigen op de 19e?

Btw, wil natuurlijk wel zsm m'n nieuwe speelgoed hebben, maar als het wat langer duurt ga ik niet dood hoor.
Ben ik natuurlijk wel met je eens, zoals ik al zei....ze leren het ook nooit.

Wat ik wel heel vervelend vind is dat ze promoten met direkt betalen zodat de iPhone sneller geleverd kan worden, dat noem ik dan wel misleiding, helaas werken bedrijven zo en wij trappen er wederom in.

• Marcus_V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-03 19:20
BlizzarD schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:53:
Ik kan het helaas niet zien, ondanks dat ik een My Tmobile account heb. Is voor de eerste keer dat ik bij T-Mobile ga, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

Kan iemand een screenshot posten of kijken wat de levertijd van de 4S 16GB Zwart is? Bvd!
Besteld op 19/20 oktober: Geen
Besteld op 21/22/23 oktober: 2 weken
Besteld > 23 okotber: 3 weken

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-03 22:37
T-Mobile levertijden gepost op het T-Mobile forum

Dit is dus gewoon een screenshot van het excel bestandje

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Mijn dank is groot, moet dus zeer waarschijnlijk 2 weekjes wachten

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03 11:42
SMS net ontvangen en een email van T-Mobile:
Voor uw T-Mobile bestelling ontvangt u woensdagavond een sms en e-mail waarmee u een afspraak kunt maken. De eerste bezorgdatum is 28 okt.

d:)b :*)

• Ibidem
Had ik dus een zwarte besteld had ik 'm al gehad. Of een 16Gb model b.v. Maar goed, zo'n telefoon doe je een jaar mee (ik althans) dan komt 't echt niet aan op 2 of 3 weken. Zeker niet als ik dan WEL het gewenste model heb.

• loeberce
  • Laatst online: 24-03 15:11
Apple iPhone 4S 16GB BKApple iPhone 4S 16GB WTApple iPhone 4S 32GB BK Apple iPhone 4S 32GB WTApple iPhone 4S 64GB BKApple iPhone 4S 64GB WT
Besteld 16 GB32 GB64 GB
vanaf 24/103 wk3 - 4 wk4 - 5 wk4 wk4 wk3 wk
21/10- 23/102 wk2 - 3 wk2 - 3 wk3 - 4 wk3 wk2 - 3 wk
19/10- 20/10geengeengeen2wk2-3 wk2wk

Jeetje wat is iedereen toch snel!

[Voor 2% gewijzigd door loeberce op 25-10-2011 15:01. Reden: Langzaam.....]

Anoniem: 133744

NotSoSteady schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:48:
3-4 weken echt bedroevend, blij dat ik gewoon bij Apple zelf heb besteld ben je ook nog goedkoper uit ipv die tarieven bij de huidige providers.
Helemaal mee eens! Ik heb de iPhone (16 gig zwart) op 21 oktober rond 17:00 uur besteld, dus nog wel vrij laat.
In de bestelstatus staat: Levert tussen 31 oktober en 7 november, dus ben benieuwd! :+

• GWTommy
Crawl NL schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Gelukkig.

[...]

Ben ik natuurlijk wel met je eens, zoals ik al zei....ze leren het ook nooit.

Wat ik wel heel vervelend vind is dat ze promoten met direkt betalen zodat de iPhone sneller geleverd kan worden, dat noem ik dan wel misleiding, helaas werken bedrijven zo en wij trappen er wederom in.
Mee eens.
Overigens vind ik het direct betalen niet erg, maar juist dat ze de inschrijving promoten voor 21 oktober en dan vervolgens het halve klantenbestand al sneaky van te voren laten bestellen waar ik natuurlijk niet bij hoor om wat voor reden dan ook.

Waarom zou de 32GB wit langer moeten wachten dan zwart? Zwart is toch gewilder?

• MatishMatish
  • Laatst online: 14-03 21:05
Besteld: 21 okt ~ 10.05 uur
Hoe: Internet / T-mobile
Wat: 4S 32GB zwart / T-Mobile
Ordernr: 906xxx

Net een SMS van T-Mobile gekregen met de verwachte levertijd: 2 tot 3 weken..

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:18
MatishMatish schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:02:
Besteld: 21 okt ~ 10.05 uur
Wat: 4S 32GB zwart / T-Mobile
Ordernr: 906xxx

Net een SMS van T-Mobile gekregen met de verwachte levertijd: 2 tot 3 weken..
Mag ik vragen wat jouw bestellingstatus is op dit moment? Je kan je status hier kijken link .

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd hoe het bij Apple online gaat en of ze hier de 28e al telefoons leveren.
Die telefoons komen toch uit China?
Mijn status staat nog steeds op
"Artikelen worden verwerkt"

Dat betekent, stam + t .

• Crawl NL
GWTommy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:02:
[...]

Mee eens.
Overigens vind ik het direct betalen niet erg, maar juist dat ze de inschrijving promoten voor 21 oktober en dan vervolgens het halve klantenbestand al sneaky van te voren laten bestellen waar ik natuurlijk niet bij hoor om wat voor reden dan ook.

Waarom zou de 32GB wit langer moeten wachten dan zwart? Zwart is toch gewilder?
Misschien rolt de witte versie toch nog wel wat lastiger van de band.....ik weet het niet. Feit is dat het een mooi Sinterklaascadeau wordt.......5 december zal nooit meer hetzelfde zijn :P

• Ibidem
GWTommy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:02:
[...]
Ik hoorde daar ook niet bij maar een brutaal mens heeft zeker bij T-Mobile de halve wereld!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-03 14:25
Iemand ervaringen met The Phonehouse? Ik weet dat mensen voor 25 euro bij een specifiek filiaal op de wachtlijst konden gaan staan, maar dat wordt neem ik aan per filiaal geregeld? Hoe zit het met mensen die online/telefonisch hebben besteld? Ik heb zodra het kon via de site besteld (21 oktober), en ik vraag me af met wat voor wachttijd ik rekening moet gaan houden.

• UltraSub
loeberce schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:00:
Apple iPhone 4S 16GB BKApple iPhone 4S 16GB WTApple iPhone 4S 32GB BK Apple iPhone 4S 32GB WTApple iPhone 4S 64GB BKApple iPhone 4S 64GB WT
Besteld 16 GB32 GB64 GB
vanaf 24/103 wk3 - 4 wk4 - 5 wk4 wk4 wk3 wk
21/10- 23/102 wk2 - 3 wk2 - 3 wk3 - 4 wk3 wk2 - 3 wk
19/10- 20/10geengeengeen2wk2-3 wk2wk

Jeetje wat is iedereen toch snel!
FOK! :(

:P

• Marcus_V
  • Laatst online: 12-03 19:20
Als ik dit zo lees zou het in principe betekenen dat er op de 28e geen enkele Iphone 4S in de t-mobile shops geleverd zou moeten worden omdat deze al vergeven zijn aan de pre-pre orders (19/20 oktober) via de telefoon.

Dit lijkt me vreemd...

• GWTommy
Marcus_V schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:07:
Als ik dit zo lees zou het in principe betekenen dat er op de 28e geen enkele Iphone 4S in de t-mobile shops geleverd zou moeten worden omdat deze al vergeven zijn aan de pre-pre orders (19/20 oktober) via de telefoon.

Dit lijkt me vreemd...
Ik vraag me af wat Apple hier van vindt?

• PGB83
bartos88 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:06:
Iemand ervaringen met The Phonehouse? Ik weet dat mensen voor 25 euro bij een specifiek filiaal op de wachtlijst konden gaan staan, maar dat wordt neem ik aan per filiaal geregeld? Hoe zit het met mensen die online/telefonisch hebben besteld? Ik heb zodra het kon via de site besteld (21 oktober), en ik vraag me af met wat voor wachttijd ik rekening moet gaan houden.
Antwoord van Phone House op een soortgelijke vraag:
De mensen die zich hebben ingeschreven (die dus €25 hebben betaald) hebben voorrang, daarna de pre-orders in volgorde van binnenkomst.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:31
Apache4u schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:04:
Ik ben wel benieuwd hoe het bij Apple online gaat en of ze hier de 28e al telefoons leveren.
Die telefoons komen toch uit China?
Mijn status staat nog steeds op
"Artikelen worden verwerkt"
Me 2, maar volgens mij staat iedereen vanaf 31 october op de verwachte leveringsdatum, ik was er bijna direct bij en ik heb nog nergens de 28ste voorbij zien komen (16GB Wit).

• parpes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10-2022

parpes

I know things

Zijn er al mensen die een iphone 4S voor €565 bij vodafone hebben besteld en iets gehoord hebben over een leverdatum?

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Hebben er ook mensen al een smsje gehad die nog geen lid zijn van T-Mobile? Heb de 21ste om 7:40 besteld maar heb nog niks gehad, terwijl er al een hoop mensen die na mij hebben besteld al wel wat te horen hebben gekregen.

Ik kan gewoon inloggen op de site van T-Mobile en daar staat ie op stap 2, dus is wel goed gegaan :+

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 20:04
BlizzarD schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:18:
Hebben er ook mensen al een smsje gehad die nog geen lid zijn van T-Mobile? Heb de 21ste om 7:40 besteld maar heb nog niks gehad, terwijl er al een hoop mensen die na mij hebben besteld al wel wat te horen hebben gekregen.

Ik kan gewoon inloggen op de site van T-Mobile en daar staat ie op stap 2, dus is wel goed gegaan :+
Ja *steekt hand op*

Besteld: 21 okt ~ 08.00 uur
Wat: 4S 16GB Wit
Ordernr: 9040xx

Stap 2 Bestelling in behandeling

SMS'je 3 minuten geleden:
"Levertijd bedraagt op dit moment 2 tot 3 weken" FUUUUUUU :(

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-03 00:24
Orderstatus:

Voorraad is gereserveerd voor de order.

Laatst gewijzigd: 21-10-2011 01:20:28

Meer info:
Niet beschikbaar

Besteld: 21 okt ~ 1 uur 's nachts +-
Hoe: Internet / Vodafone
Wat: 4S 32GB zwart lost met de dmv de truc
Ordernr: 30673xxxx

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BlackR schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:22:
Orderstatus:

Laatst gewijzigd: 21-10-2011 01:20:28

Meer info:
Niet beschikbaar

Besteld: 21 okt ~ 1 uur 's nachts +-
Wat: 4S 32GB zwart lost met de dmv de truc
Ordernr: 30673xxxx
Heb je een My Vodafone account nodig om op de Vodafone site je orderstatus te kunnen zien? Of hebben ze ergens een pagina waar je een ordernummer in kan voeren?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hebben ze gewoon een pagina voor idd.

[Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 25-10-2011 15:27]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• WolfsRain
Chester schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:26:
[...]

Heb je een My Vodafone account nodig om op de Vodafone site je orderstatus te kunnen zien? Of hebben ze ergens een pagina waar je een ordernummer in kan voeren?
https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp there you go.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nice, tnx :)

In dat geval:

Orderstatus:

Besteld: 21 okt, 02:09 's nachts
Wat: 4S 16GB wit, los dmv de truc
Ordernr: 30674xxxx

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• jrot
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09-2016
21ste besteld via de t-mobile website. Net een mail gehad dat ik woensdagavond een bestel afspraak kan maken voor de eerste leverdatum 28 oktober. Ordernummer 907xxx >:)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

jrot schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:30:
21ste besteld via de t-mobile website. Net een mail gehad dank woensdagavond een bestel afspraak kan maken voor de eerste lever datum 28 oktober. Ordernummer 907xxx >:)
Hmm nice, welke versie?

• jrot
16gb zwart

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-01 20:04
jrot schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:30:
21ste besteld via de t-mobile website. Net een mail gehad dank woensdagavond een bestel afspraak kan maken voor de eerste lever datum 28 oktober. Ordernummer 907xxx >:)
Wit of zwart? en hoeveel GB? Als het een zwarte 16gb is ... dan kan ik al de conclusie trekken dat de witte weinig op voorraad ligt (ik zit gewoon in 9040xx :()

edit ... zie het al |:( 8)7 :X

[Voor 4% gewijzigd door YaniSuN op 25-10-2011 15:33]

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Besteld: 21 okt, +/- 09:15
Hoe: Telefonisch T-Mobile Zakelijk
Wat: 4S 16GB zwart i.c.m. iSmart 200
Ordernr: 9057xx

Ik krijg net een mailtje:
Betreft: uw T-Mobile bestelling.

U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.
Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt..

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics
Zou wel leuk zijn om hem op de 28e te ontvangen, maar ik verwacht er maar niet teveel van. Hmm, terwijl ik dit typ zie ik dat er meer mensen deze mail ontvangen :)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Dan hou ik nog hoop dat hij wellicht de 28ste ook nog afgeleverd word bij mij, gezien ik ook de 16GB zwart heb.. met een lager ordernummer :P Helaas nog geen mail of sms..

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:10

carpebios

-1 social credit

Dat is wel raar, ik heb bestelnummer 9063xx en ik heb nog geen smsje gehad.

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik ook nog niet met bestelnummer 9035xx.. blijf hopen!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-03 15:09
Ook hier nog geen mailtje/smsje... Al hoop ik stiekem dat ik erbij de eerste batch zit door op tijd besteld te hebben.

Besteld: 21 okt ~ 07.50 uur
Wat: 4S 16GB Zwart
Ordernr: 9034xx

Besteld: 21 okt ~ 07.53 uur
Ordernr: 9035xx

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03 11:42
BlizzarD schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:41:
Ik ook nog niet met bestelnummer 9035xx.. blijf hopen!
Ik heb ook al een SMS en mail gehad dat ik de 16GB zwarte variant op 28 okt kan verwachten en woensdag de afsprak kan maken.

ordernr: 9052xx

[Voor 68% gewijzigd door DeEindbaas op 25-10-2011 15:44]

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-03 14:25
Peabz21 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:10:
[...]
Antwoord van Phone House op een soortgelijke vraag:
De mensen die zich hebben ingeschreven (die dus €25 hebben betaald) hebben voorrang, daarna de pre-orders in volgorde van binnenkomst.
Krijgen die mensen het ook opgestuurd? Ik dacht dat zij het gewoon in de winkel ophaalden uit de winkelvoorraad?

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Besteld: 25 oktober
Hoe: Telefoon / KPN (Personal sim-bel-sms webxl)
Ordernr: 47646xx

Levertijd maximaal 2 weken :)

Goedkoper als Vodafone, t-mobile en nog sneller geleverd.. ik ben blij! Wel onderhandeling.

Mijn V&A

• NetXtreme
  • Laatst online: 24-03 10:38
Besteld: 23 okt ~ 18.30
Hoe: Internet / Apple Store
Verzendklaar: 1 - 2 Weken
Levert: 01 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011

• PGB83
bartos88 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

Krijgen die mensen het ook opgestuurd? Ik dacht dat zij het gewoon in de winkel ophaalden uit de winkelvoorraad?
Ik neem aan dat voorraad naar de winkels wordt gestuurd waar mensen hebben ingeschreven. Wat over is gaat op volgorde van ore-orders. The Phone House weet tot nu toe nog niks over hoeveel voorraad ze krijgen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:30

Nitai

Feels good man

Besteld: 24-10-2011 23:27 uur
Hoe: T-Mobile Online Shop - online contractverlenging
Wat: iPhone 4s 32GB Wit
Ordernr: 918XXX

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 14:34

Puck

W32.Deadcode.A

Net ook een email/sms gehad dat ik morgen een afspraak voor levering kan maken!

Besteld: 19 Oktober
Hoe: Internet / T-Mobile
Wat: 4S 32GB Zwart
Ordernr: 8973xx

Blackhand.w32 Long Live Great SERBIA

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:48
Dreamwire schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:42:
[...]

Ik heb ook al een SMS en mail gehad dat ik de 16GB zwarte variant op 28 okt kan verwachten en woensdag de afsprak kan maken.

ordernr: 9052xx
Hier ook een sms; ook 16GB zwart..
Ordernr: 9075xx

PVOutput | MHI SCM60/SCM40/SRC25

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-06-2022
Besteld: 19-10-2011 17:50 uur
Hoe: T-Mobile Telefonisch
Wat: iPhone 4s 16GB Zwart
Ordernr: 898xxx

Nog geen mail gekregen voor het maken van een afspraak :O
Let's hope so, aangezien ze zeiden dat het aan de hand van plaatsen bestelling worden geleverd.
En ik een lager bestelnummer heb :D

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Dan verwacht ik hem ook binnenkort. Ik heb een lager ordernummer en zelfs al betaald met creditcard.

• pibz0r
  • Laatst online: 02-03-2018
Besteld: 21-10-2011 18:50 uur
Hoe: Hi website
Wat: iPhone 4s 16GB Wit
Ordernr: 33747xxx

Nog niets gehoord over een afspraak helaas... :(

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-03 14:19

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Besteld: 20 okt ~ 12:00
Hoe: Internet (T-mobile)
Wat: 4S 16GB zwart
Ordernr: 9016xx

Ook zojuist een email gehad dat ik morgenavond de info doorkrijg om een afleverafspraak te maken, met de eerste mogelijkheid op vrijdag de 28e.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Venuz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-03 09:26
marsha1979 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:23:
Besteld: 21 oktober om 19:45* (*zo laat, omdat ik die dag teruggebeld zou worden, wat ik afwachtte, maar wat niet gebeurd is, omdat zij niet meer konden/mochten uitbellen vanwege de drukte)
Wat: 4S 16GB wit
Ordernr: 9118xx
Levertijd: er is wb mijn order meegedeeld dat zij 1 tot 2 weken mochten communiceren op dat moment. Uiteraard konden daar geen beloftes op worden gedaan, omdat zij van veel zaken afhankelijk zijn (w.o. Apple).

Ben benieuwd ;)
Zojuist een sms ontvangen dat de verwachte levertijd op dit moment 2 tot 3 weken bedraagt.
Vervolgens zal ik een sms & mail ontvangen van koerier AMP Logicstics om een online bezorgafspraak te maken.

Wat later, wel jammer, maar ik heb nog goede moed :)

• Kreutel
  • Laatst online: 23-03 16:27
Zojuist een sms en mail van T-mobile binnen:

'U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.'

Ik heb een iphone 4s 16GB zwart besteld op 21 oktober telefonisch. Ik moet nog betalen aan de koerier cash of pinnen.
Zou ik hem dit weekend al hebben? 8) _/-\o_ :9~

[Voor 6% gewijzigd door Kreutel op 25-10-2011 16:06]

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

• GermanPivo
Kreutel schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:04:
Zojuist een sms en mail van T-mobile binnen:

'U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.'

Ik heb een iphone 4s 16GB zwart besteld op 21 oktober telefonisch. Ik moet nog betalen aan de koerier cash of pinnen.
Wel grappig dat mijn gekregen sms anders is.. :P
"Voor uw T-Mobile bestelling ontvangt u woensdagavond een sms en e-mail waarmee u een afspraak kunt maken. De eerste bezorgdatum is vrijdag 28 okt."

Je zou toch zeggen dat ze een en hetzelfde smsje hebben..

• Kreutel
GermanPivo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

Wel grappig dat mijn gekregen sms anders is.. :P
"Voor uw T-Mobile bestelling ontvangt u woensdagavond een sms en e-mail waarmee u een afspraak kunt maken. De eerste bezorgdatum is vrijdag 28 okt."

Je zou toch zeggen dat ze een en hetzelfde smsje hebben..
Is ook hetzelfde, ik quote net uit mijn mail. Mijn smsje is hetzelfde als die van jou ;-)

• GermanPivo
Kreutel schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Is ook hetzelfde, ik quote net uit mijn mail. Mijn smsje is hetzelfde als die van jou ;-)
Hehe! Ik heb dan weer geen mail gehad. :/

• Kreutel
Duurde bij mij een paar minuutjes dat ik de mail kreeg. Ik kreeg eerst ook een sms.

[Voor 25% gewijzigd door Kreutel op 25-10-2011 16:12]

• Omoe
  • Laatst online: 13-03 18:40
Denk dat er meer zwarte 4s worden geleverd. Ik heb de witte besteld en levertijd is 2-3 weken.
Maat van me heeft de zwarte rond zelfde tijd besteld (21okt) en kan hem wel 28 okt krijgen

• Kreutel
Misschien zijn er problemen met de witte verf, duurt paar maanden maar dan is ie wit :P

• WolfsRain
Kreutel schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:14:
Misschien zijn er problemen met de witte verf, duurt paar maanden maar dan is ie wit :P
Ik denk dat het komt omdat ze in principe alleen maar zwarte iphones produceren, de witte iphones zijn gewoon zwarte iphones die ze express lang in de zon hebben laten liggen. True story.

• Omoe
En en de zon laat zich steeds korter zien nu :D

• Kreutel
Niets geleerd van vorig jaar? Toen waren er toch ook veeel problemen met de witte iphone? die er na een half jaar eens kwam ;-) Bestel geen witte iphone, de levertijden gaan maanden omhoog :+

• GWTommy
Kreutel schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:18:
Niets geleerd van vorig jaar? Toen waren er toch ook veeel problemen met de witte iphone? die er na een half jaar eens kwam ;-) Bestel geen witte iphone, de levertijden gaan maanden omhoog :+
Dat had te maken met het kleuren van het glas. Naar wit ging dat moeilijker dan naar zwart. Ondertussen is dat gelukt, zie iPhone 4 wit launch. De techniek hiervoor blijft het zelfde voor witte 4Sen.. Neem ik zo aan..

• Omoe
je zou denken dat ze dat nu wel onder de knie hebben toch? witte ipad en iphone 4 :)
Heb alleen een mooie witte besteld voor een witte gelaskin :P

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:19
Besteld: iPhone 4S 16 GB Zwart
Manier: Telefonisch
Provider: T-Mobile
Datum: 22-10-2011 om 10:00

Krijg nu net een sms binnen:
"Beste klant, De verwachte levertijd van de iPhone 4S 16 GB zwart bedraagt op dit moment 2 weken".
Maar weet dus niet of het vanaf nu nog 2 weken is of vanaf de besteldatum...

• jrot
Ik heb trouwens nog helemaal geen sms gehad. Alleen mailtjes?!

Nouja nu maar hopen dat ze plek hebben op vrijdag voor bezorging.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-03 11:46

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Mijn collega kreeg sms dat de levertijd 3-4 weken is... en dat terwijl het abonnement al is ingegaan! Ze heeft gebeld en een extra maand gratis abo geregeld.

Ik heb ook 19e besteld en nu een mail gekregen dat ik woensdag afspraak kan maken voor op z'n vroegst de 28e!

• Kreutel
Patavorene schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:22:
Besteld: iPhone 4S 16 GB Zwart
Manier: Telefonisch
Provider: T-Mobile
Datum: 22-10-2011 om 10:00

Krijg nu net een sms binnen:
"Beste klant, De verwachte levertijd van de iPhone 4S 16 GB zwart bedraagt op dit moment 2 weken".
Maar weet dus niet of het vanaf nu nog 2 weken is of vanaf de besteldatum...
Er staat op dit moment. ZE gaan leveren vanaf 28 oktober, dus 2 weken na 28 oktober

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik mag 'm vrijdag ophalen :-)

• Kreutel
kaassouffle schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:23:
Mijn collega kreeg sms dat de levertijd 3-4 weken is... en dat terwijl het abonnement al is ingegaan! Ze heeft gebeld en een extra maand gratis abo geregeld.

Ik heb ook 19e besteld en nu een mail gekregen dat ik woensdag afspraak kan maken voor op z'n vroegst de 28e!
Netjes dat ze een 4e maand gratis geven!

• sjakkie123
  • Laatst online: 24-03 15:08
Heeft er iemand ervaring met de levering van de apple store in mijn account staat levertijd 31 oktober - 7 november terwijl ik deze afgelopen vrijdag met de eerste besteld heb. Kan het niet zo zijn dat ik hem a.s. vrijdag of zaterdag al ontvang of echt pas vanaf begin volgende week?

• Kreutel
sjakkie123 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:26:
Heeft er iemand ervaring met de levering van de apple store in mijn account staat levertijd 31 oktober - 7 november terwijl ik deze afgelopen vrijdag met de eerste besteld heb. Kan het niet zo zijn dat ik hem a.s. vrijdag of zaterdag al ontvang of echt pas vanaf begin volgende week?
Wat denk je zelf als er staat 31 oktober - 7 november?

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Ik krijg hem vrijdag ook :)

Anoniem: 218579

Net een SMS ;

Verwachtte levertijd 2-3 weken

Tmobile
Besteld op 21 okt 08:00
16gb wit
Order # 903***
Pagina: 1 2 3 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee