Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 08:05
Dank! Zeker nuttige link. :)
Ik denk dat ik na het zien van die tabel morgen de iPhone 6 SG 128GB ga bestellen en hopen dat hij volgende week geleverd gaat worden. Ik heb een beetje gerekend met prijzen bij de verschillende shops, en Vodafone blijkt qua prijs/levertijd verhouding vrij goed te zitten zelfs terwijl je een telefoonbundel erbij moet nemen, en dat maakt de aanschafwaarde van de telefoon ook nog eens lager (ik ga er wel vanuit dat de aanbieding van verlenging van Red €32/maand gaat zijn, maar dat kan ik nu nog niet zien).

[ Voor 4% gewijzigd door Streup op 17-10-2014 15:49 ]

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-05 19:51
dukcer123 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:13:
Nee, daar was hij niet leverbaar. Ik had nog wel gebeld naar een Vodafone winkel maar deze geven geen voorraden door van de winkels. Vanmorgen besteld, omstreeks 15.45 uur kreeg ik de bevestiging dat mijn verlenging was goed gekeurd, daarna een mail dat mijn bestelling verzonden was. Ik heb hem besteld bij studentmobiel.nl
Vandaag is mijn 6 plus 128gb sg geleverd! Kan niet anders zeggen dat het een zeer snelle levering is van student mobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-JL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
In eerste instantie besteld bij Coolblue omdat ik het een hele fijne zaak vindt, gister toch maar besloten de order te annuleren van mijn iPhone6 64gb SG. vanwege het bericht dat retailers niks ontvangen van Apple.
Dus rechtstreeks bij Apple besteld voor wat meer zekerheid geschatte levertijd 7-10 werkdagen, verwachte aflever datum 3-6 november.

Krijg ik zojuist(een dag later) een berichtje dat hij al is verstuurd en 24 oktober binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 27-05 20:42
R-JL schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:03:
In eerste instantie besteld bij Coolblue omdat ik het een hele fijne zaak vindt, gister toch maar besloten de order te annuleren van mijn iPhone6 64gb SG. vanwege het bericht dat retailers niks ontvangen van Apple.
Dus rechtstreeks bij Apple besteld voor wat meer zekerheid geschatte levertijd 7-10 werkdagen, verwachte aflever datum 3-6 november.

Krijg ik zojuist(een dag later) een berichtje dat hij al is verstuurd en 24 oktober binnen komt.
24 oktober via Coolblue of via Apple? Ik vind het wel jammer dat ze weinig informatie geven maar ik krijg een gratis upgrade van een 32 gb 5 naar een 64 gb 6. Ik hou me voorlopig wel even stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-JL
  • Laatst online: 06-11-2023
24 oktober via Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-05 23:04
Helaas geen 2e poging van meneer ups. Dus wachten tot maandag. Wordt lang weekend wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
MadMax12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:37:
Helaas geen 2e poging van meneer ups. Dus wachten tot maandag. Wordt lang weekend wachten.
I know that feeling ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-05 21:30

Erw

MadMax12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:37:
Yep hier ook ,

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Hier in Berlijn zijn ze wel leverbaar...😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 16:40
Ik heb een boos mailtje gestuurd naar GSMWijzer.
Wachten vind ik geen enkel probleem, maar zorg wel even voor wat communicatie over de levering, ook al weet GSMWijzer het waarschijnlijk zelf ook niet precies.

Ik heb m'n 64gb space grey op 28 september besteld en betaald en hierover nog 0 mailtjes gehad over de levertijd. Dat vind ik ronduit schandalig.

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-05 12:04
delyver schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:16:
Wachten vind ik geen enkel probleem, maar zorg wel even voor wat communicatie over de levering, ook al weet GSMWijzer het waarschijnlijk zelf ook niet precies.

Ik heb m'n 64gb space grey op 28 september besteld en betaald en hierover nog 0 mailtjes gehad over de levertijd. Dat vind ik ronduit schandalig.
Jup, hetzelfde bij A Mac. Het idee is blijkbaar: we hebben je geld toch al, dus waarom nog service verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Laatst online: 25-05 19:51
Voor degene die een 6 plus met 128gb sg incl een abonnement willen bestellen, bij student mobiel is deze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Dinsdag 14/10 mijn 64 SG besteld online bij Apple zelf (be), maandag wordt hij al geleverd. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
Nano2009 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:39:
Begin deze week ook maar eens twee exemplaren van de iphone 6,64GB, SG besteld bij de dixons en krijg nu een mailtje dat ik voor dit type iPhone op plek 1350 in de wachtrij sta }:O

(Bij dixons besteld vanwege zakelijke bestelling en drie jaar garantie)
Ik heb hem ook bij dixons besteld, maar nog steeds 32 dagen wachten, dan maar geen 3 jaar garantie en rechtstreeks bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-01-2024
Heb mijn 6+/64gb/SG ook online bij Apple besteld.
Ik kijk niet vaak op de bestelwebsite maar ik denk dat de status gister of vandaag veranderd is van 'artikelen worden verwerkt' naar 'bestelling wordt voorbereid'. 29/9 besteld.
Iemand ervaring hoe lang het duurt van deze status wijziging tot verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 08:52
Ik heb 15-10 een iPhone 6 64GB SG met abbo bij KPN besteld. Krijg net een sms dat hij is verzonden en dat ik hem zo snel mogelijk op het opgegeven adres kan verwachten! Vlotter dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:49
Mocht er iemand interesse hebben in een iPhone 6 stuur een dm en dan komen we misschien tot een deal :)

V&A aangeboden: Apple iPhone 6 16GB Grijs + Lederen Apple Case Olijfbruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628475

Catscratch schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:55:
Dinsdag 14/10 mijn 64 SG besteld online bij Apple zelf (be), maandag wordt hij al geleverd. :)
Bij mij hetzelfde (6, 64g, SG belgie en wordt maandag 20/10 geleverd), maar hij staat nu al sinds gisterenavond hierop vast:

Shenzhen, China 10/17/2014 8:55 P.M. Departure Scan
10/17/2014 6:00 P.M. Origin Scan
China 10/17/2014 5:08 A.M. Order Processed: Ready for UPS

Nog mensen die dit voorhebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
Ondertussen mijn iphone 6+, 64GB, SG ook verzonden.
Echter kan de bestelling op de website van TNT nog niet vinden :?

Status Bestelling verzonden 19 okt
Gesch. levering 24 oktober 2014
Vervoerder TNT EXPRESS INTERNATIONAL
Traceernummer 19206****
Leveringnummer 833750****
Vervoerder Levering per expresse

Hopelijk binnenkort wel te volgen. Is toch kwestie van traceernummer invullen op:
http://www.tnt.com/webtra...espLang=en&respCountry=au
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Anoniem: 628475 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 23:43:
[...]

Bij mij hetzelfde (6, 64g, SG belgie en wordt maandag 20/10 geleverd), maar hij staat nu al sinds gisterenavond hierop vast:

Shenzhen, China 10/17/2014 8:55 P.M. Departure Scan
10/17/2014 6:00 P.M. Origin Scan
China 10/17/2014 5:08 A.M. Order Processed: Ready for UPS

Nog mensen die dit voorhebben?
Da's eerder de lakse tool van UPS, zolang de tool vertelt dat de levering on time is zou ik me geen zorgen maken. :)
Waarschijnlijk zit mijn smartphone op dezelfde vlucht(en) als de jouwe. Ondertussen vertrokken in Hong Kong.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kylegendary1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-05 00:26
Catscratch schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Da's eerder de lakse tool van UPS, zolang de tool vertelt dat de levering on time is zou ik me geen zorgen maken. :)
Waarschijnlijk zit mijn smartphone op dezelfde vlucht(en) als de jouwe. Ondertussen vertrokken in Hong Kong.
Dat maakt de tool nog niet laks. Misschien ligt de cargo gewoon een tijdje op het vliegveld, voordat er weer een destination/import scan plaatsvindt. Ik heb trouwens dezelfde informatie voor me, en als het goed is zijn onze iPhones nu al een paar uurtjes geleden aangekomen in Keulen. Ze zullen morgen dus wel bezorgd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
kylegendary1 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:50:
[...]

Dat maakt de tool nog niet laks. Misschien ligt de cargo gewoon een tijdje op het vliegveld, voordat er weer een destination/import scan plaatsvindt. Ik heb trouwens dezelfde informatie voor me, en als het goed is zijn onze iPhones nu al een paar uurtjes geleden aangekomen in Keulen. Ze zullen morgen dus wel bezorgd worden ;)
Misschien kijken we op andere vluchten, m'n gsm is vertrokken vanuit Dubai en nog steeds onderweg naar god-weet-waar. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Catscratch schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:00:
[...]

Misschien kijken we op andere vluchten, m'n gsm is vertrokken vanuit Dubai en nog steeds onderweg naar god-weet-waar. :)
Hij is in Brussel, en hopelijk vanavond in mijn bezit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:44
Hoe groot is de kans dat een 6 nog bij de Apple store aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dannyvdb1997 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:48:
Hoe groot is de kans dat een 6 nog bij de Apple store aanwezig is?
Succes: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Als daadwerkelijk een model op voorraad is om te reserveren, binnen welke periode kan je aangeven dat je hem wilt ophalen? Is dit een paar dagen of kan dat bijv ook over twee weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04-2022
Voor reserveren bij de Apple store kan ik van harte aanbevelen om @ReserverenNL op twitter te volgen. Ik las dat hier (quote van een onemorething bericht) en heb dezelfde avond nog een 128gb plus zilver weten te reserveren in Den Haag. Rond middernacht komt er een lading binnen en daarna rond acht uur, en dan weer in de loop van de dag. Je moet wel snel zijn, het gaat vermoedelijk om een of twee exemplaren per uitvoering.

Pino112: je moet het toestel dezelfde of de volgende dag ophalen. Ik kon woensdagnacht alleen tijden op donderdag selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

12 oktober i6 64g SG besteld apple store BE
20 oktober => Geleverd.

Thx apple, snelle service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:11
Pino112 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:28:
Als daadwerkelijk een model op voorraad is om te reserveren, binnen welke periode kan je aangeven dat je hem wilt ophalen? Is dit een paar dagen of kan dat bijv ook over twee weken?
Als het via die site is die iets boven je gegeven is, kan je alleen tijdvakken van een uur voor dezelfde dag aangeven. Dus dat reserveren is alleen handig als je die dag hem ook kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Oké bedankt beiden, dat wordt dus nog even afwachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Anoniem: 628475 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:41:
12 oktober i6 64g SG besteld apple store BE
20 oktober => Geleverd.

Thx apple, snelle service
Ik heb de mijne (zelfde versie) op 4/10 besteld en ben nog altijd aan het wachten. Lightning cable had ik extra besteld, en de bestelling moet eerst samengevoegd worden. Afgelopen vrijdag gebeld met Apple, pakket zou vandaag pas met UPS vertrekken, alleen weet ik niet of het pakket nog in China zit of al in een distributiecentrum in Europa.
Tip dus voor iedereen die nog een iPhone via de online store koopt: laat de accessoires afzonderlijk leveren!!

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Pino112 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:49:
Oké bedankt beiden, dat wordt dus nog even afwachten :).
De twitter van @ReservenNL werkt echt goed, alleen je moet echt meteen na een tweet aan de slag met reserveren want als er een batch beschikbaar is, is die meestal binnen een paar minuten weer weg. Te veel mensen die die tweets in de gaten houden lijkt het :P

Ik ben aan het wachten op een 6SG 64 of 128GB in Amsterdam of Haarlem. Net helaas een gemist... Ik heb gisteren in de winkel geinformeerd, en je kan een verlenging van de grote providers ook in de Apple Store regelen (en korting krijgen op je toestel).

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:32
Mijn Iphone 4s heeft voor de 2e keer de WIFI en Bluetooth stuk. Eerste keer kon nog op garantiebasis, maar nu is het meer als 2 jaar geleden, dus ik krijg geen reparatie meer.

Nu ben ik zelf vrij handig, maar de radiochip van het moederboard vervangen gaat me wel erg ver, zeker gezien de kosten (ca 100 euro). Een nieuwe aanschaffen lijkt me dan ook de logische keuze, maar ik wil geen 5 of 6. Er zijn diverse sites waar de 4s wordt aangeboden, maar zijn dit dan ook wel nieuwe ongebruikte phones? Waar kan ik dat aan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 27-05 20:42
Ik heb al twee keer bericht gehad van Coolblue dat de levering vertraging heeft opgelopen maar was eigenlijk benieuwd of er al mensen zijn die wel een iPhone 64 gb geleverd hebben gekregen? Zo ja wat is/was jullie ordernummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
6 64gb silver is binnen en werkend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:55
PolderPloer! schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:32:
Er zijn diverse sites waar de 4s wordt aangeboden, maar zijn dit dan ook wel nieuwe ongebruikte phones? Waar kan ik dat aan zien?
De iPhone 4S toestellen zijn vrijwel alleen nog maar nieuw te koop met 8GB (wit - vanaf 299 euro en zwart - vanaf 280 euro). In de Tweakers pricewatch staan er diverse betrouwbare webwinkels (Belsimpel, Afuture, Coolblue) tussen als ik zo even kijken. Kijk altijd even naar de reviews van de webwinkel en eventuele webwinkel keurmerken voordat je een iPhone aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Streup schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

De twitter van @ReservenNL werkt echt goed, alleen je moet echt meteen na een tweet aan de slag met reserveren want als er een batch beschikbaar is, is die meestal binnen een paar minuten weer weg. Te veel mensen die die tweets in de gaten houden lijkt het :P

Ik ben aan het wachten op een 6SG 64 of 128GB in Amsterdam of Haarlem. Net helaas een gemist... Ik heb gisteren in de winkel geinformeerd, en je kan een verlenging van de grote providers ook in de Apple Store regelen (en korting krijgen op je toestel).
Jep, en ik heb de checktool ook al gebookmarkt. Ik check sneller m'n mail dan Twitter. Zal dus dan vast wel moeten lukken rond 30 oktober :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Pino112 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

Jep, en ik heb de checktool ook al gebookmarkt. Ik check sneller m'n mail dan Twitter. Zal dus dan vast wel moeten lukken rond 30 oktober :D
Ik heb speciaal hiervoor een twitter account aangemaakt :*) Krijg een popup op mijn telefoon als er een tweet geplaatst wordt. Maar niet doorvertellen, anders komen we nooit aan de beurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 13:09

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wacht nu al een maand op mn i6 16GB SG via GSMwijzer, iedere keer zou het "deze vrijdag" worden, maar helemaal niet! Om moedeloos van te worden.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NassayA
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-01-2023
iPhone 6 plus 64GB wit/zilver besteld bij Xando (Apple premium reseller) moest vooruitbetalen in de winkel in Enschede. Wacht al sinds release van de telefoon. Nu snap ik ook dat er mischien eerste 2 weken wat moeizaam kan gaan. Hun hadden afgelopen week maar liefst 1 6 plus 16GB goud op voorraad. Na het laatste nieuws dat de verkoop tot November is opgeschort voor iPhone toestellen zie ik het nog somber in voor de komende weken.

Cheers,
Nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 14:42
Afgelopen woensdag 3x iPhone 6 64GB SG besteld op 2 verschillende AppleIDs via Apple.com. Levertijd was toen 7 - 10 werkdagen klaar voor verzending.
Vrijdag kwam er een bericht dat ze verzonden zijn en de levertijd 24-10 zou zijn. Vandaag blijkt bij een UPS check dat ze vandaag worden geleverd. Super snel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kylegendary1
  • Laatst online: 28-05 00:26
Ik heb mijn iPhone 6 64GB Spacegrey ook vorige week woensdag op Apple.nl besteld en had toen inderdaad ook 7- 10 werkdagen levertijd. Vrijdag inderdaad vanuit China verstuurd, en heb hem nu al een paar uur op zak. Dat is wel erg snel.

Had hem dus eerst bij Amac besteld, maar die bestelling heb ik afgelopen woensdag geannuleerd. Die verwachten pas in november de eerste leveringen 64GB Spacegrey. Eigenlijk is dit dus best wel sneu voor de Premium Resellers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmp1968
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09-2021
IPhone 6 plus 64gb wordt eindelijk na een maand geleverd door gsmweb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 16:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hmm... ik dacht dat het Space Grey was.. maar op de doos staat toch echt Space Gray..

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

delyver schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:16:

Ach ik heb op 19 september besteld rond een uurtje of 11:00 en ook helemaal geen enkel bericht.
Het is dat ik ze zelf heb gecontacteerd, maar dat was >2 weken terug en toen kreeg ik te horen: we verwachten volgende week.
Inmiddels zit ik dus al 4 weken te wachten (eigenlijk 3 als je vanaf release rekent) en totaal geen sjoege van gsmwijzer.

Ik heb de 6+ SG 64GB icm Vodafone red besteld.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesDuke
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 14:00
Ik heb mazzel gehad hier denk ik zo, liep langs een tmobile winkel in Rotterdam en kon daar m'n 6+ 64gb SG meteen meenemen. Was het niet meteen van plan maar mocht toch al geruime tijd verlengen, dus waarom niet :)
Hoera voor mensen die m reserveren en vervolgens niet komen ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Tijgert schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:14:
Hmm... ik dacht dat het Space Grey was.. maar op de doos staat toch echt Space Gray..
Kan allebei ja, Apple hanteert de a. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
djmp1968 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:47:
IPhone 6 plus 64gb wordt eindelijk na een maand geleverd door gsmweb!!
Ik wacht ook al een maand en dus nog steeds... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:50
De gewone 6 64 SG op 17 oktober via de NL appstore besteld en vandaag geleverd. Hoezo snel... :)

Nu nog de air 2; helaas nog geen verzendbevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:02
Anteros schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:02:
De gewone 6 64 SG op 17 oktober via de NL appstore besteld en vandaag geleverd. Hoezo snel... :)

Nu nog de air 2; helaas nog geen verzendbevestiging ontvangen.
Dat is inderdaad snel! Weet je toevallig nog wat er bij "verwerkingstijd" stond tijdens het bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03 18:30
Ben gelukkig niet de enige zo te lezen die aan het wachten is.
Besteld bij GSMWeb icm Hi abbo waar de grijze op (uit voorraad leverbaar) stond, maar helaas, toen ik besteld had
was hij opeens niet meer leverbaar, maar volgens de mevrouw zou hij morgen binnenkomen (afgelopen vrijdag). Dus ik bellen omdat ik niets gehoord had, nee hoor meneer volgende week! (is deze week dus), inmiddels staat op de site 2-3 weken, zucht.. word je toch moedeloos van. En loop je rond met een Galaxy Ace als noodoplossing.... 8)7

👉iPhone 7 Plus Te Koop👈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:15
de knoop ook doorgehakt. Zojuist besteld bij Apple iphone 6 64GB SG levering tussen 6 en 11 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
[...]

Haha! 6GS 64GB kunnen reserveren in Haarlem. Vanmiddag moet ik hem ophalen! oOo

Deze versie was heel snel weg, maar er zijn nog wat andere modellen beschikbaar nu in Haarlem en Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

M'n iPhone is eindelijk bij UPS en wordt vandaag bij mij afgeleverd!
Brussels, Belgium 21/10/2014 9:11 Wordt afgeleverd
21/10/2014 8:45 Aankomstscan
Koeln, Germany 21/10/2014 6:12 Vertrekscan
Netherlands 20/10/2014 14:38 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Pakket iPhone + Lightning kabel is dus samengevoegd in NL, en via Keulen terug naar Brussel gegaan.
Flow: 4/10 besteld --> 12/10 Klaar voor verzending --> 15/10 verzending wordt samengevoegd --> 17/10 Pakket wordt overhandigd aan transporteur --> 20/10 Verzonden --> 21/10 Voorziene levering

Geschatte leverdatum bij bestelling was 22/10-27/10 (iPhone 6 64GB SG, BE Online store)

[ Voor 3% gewijzigd door Darkstar op 21-10-2014 12:33 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huug1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-04 08:31
Ik stond vanmorgen toevallig in de Apple Store in Den Haag toen ik 3 zwarte dozen binnen zag komen. Even geïnformeerd en waren inderdaad iPhones. Direct maar ff de 6+ SG 64Gb meegenomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 12:00
Hij was even beschikbaar via: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Ik heb een php script geschreven die je als cronjob kan laten draaien en automatisch op ingestelde interval de voorraad checkt voor het reserveren van Apple!
Wanneer je dan een model selecteert, en een winkel(s) dan wordt je automatisch gemaild wanneer hij op voorraad is 😄 Elk iphone 6 of 6+ model kan je instellen.
Ik ga de mijne vanavond halen, degene die interessen heeft stuur even een PM, kan ik het script delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Onno_Devine schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:35:
Hij was even beschikbaar via: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Ik heb een php script geschreven die je als cronjob kan laten draaien en automatisch op ingestelde interval de voorraad checkt voor het reserveren van Apple!
Wanneer je dan een model selecteert, en een winkel(s) dan wordt je automatisch gemaild wanneer hij op voorraad is 😄 Elk iphone 6 of 6+ model kan je instellen.
Ik ga de mijne vanavond halen, degene die interessen heeft stuur even een PM, kan ik het script delen!
http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl

of @ReserverenNL

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Werkt deze nog wel? Ik heb 'm gisteren nog ingevuld maar geen bericht gekregen terwijl volgens dat twitter account het door mijn vrouw gewenste model toch reserveerbaar is geweest vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
joepert schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Werkt deze nog wel? Ik heb 'm gisteren nog ingevuld maar geen bericht gekregen terwijl volgens dat twitter account het door mijn vrouw gewenste model toch reserveerbaar is geweest vanmorgen.
Even alle modellen aangevinkt met alle winkels en vrij snel een mailtje:
De door jou gewilde iPhone is beschikbaar in een winkel!! Hieronder vindt je de informatie voor de door jou gezochte, maar door ons gevonden iPhones. Voor het gemak is de reserveer-link ook maar gelijk toegevoegd.

iPhone 6 Plus 16GB, Space Gray gevonden in Amsterdam, Amsterdam
Bestellink: https://reserve-nl.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone

iPhone 6 Plus 16GB, Silver gevonden in Amsterdam, Amsterdam

iPhone 6 Plus 16GB, Gold gevonden in Amsterdam, Amsterdam

iPhone 6 Plus 64GB, Gold gevonden in Amsterdam, Amsterdam

iPhone 6 16GB, Silver gevonden in Den Haag, Den Haag

iPhone 6 16GB, Gold gevonden in Den Haag, Den Haag

iPhone 6 Plus 16GB, Space Gray gevonden in Den Haag, Den Haag

iPhone 6 Plus 16GB, Silver gevonden in Den Haag, Den Haag

iPhone 6 Plus 16GB, Gold gevonden in Den Haag, Den Haag

iPhone 6 Plus 16GB, Space Gray gevonden in Haarlem, Haarlem

iPhone 6 Plus 16GB, Silver gevonden in Haarlem, Haarlem

iPhone 6 Plus 16GB, Gold gevonden in Haarlem, Haarlem

Uw email-adres is nu uit de database verwijderd.
Lijkt er dus wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Hmmm, nou nog maar s proberen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex_esco
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-11-2021
2 keer Iphone plus gold 64 gb gereserveerd voor straks in A'dam! Thanks for the links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:46
19 september via belsimpel.nl een iphone 6 16 GB bestelt, gebruik hem nu inmiddels al twee dikke weken. Ik zou de zending pas 10 oktober krijgen maar ze hebben achteraf een nieuwe lading gekregen. Anders had ik waarschijnlijk later gehad.

Maar gaat het met de levering nog steeds moeizaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Jordyz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:01:
19 september via belsimpel.nl een iphone 6 16 GB bestelt, gebruik hem nu inmiddels al twee dikke weken. Ik zou de zending pas 10 oktober krijgen maar ze hebben achteraf een nieuwe lading gekregen. Anders had ik waarschijnlijk later gehad.

Maar gaat het met de levering nog steeds moeizaam?
Nee, ze zijn in overvloed beschikbaar... De Apple geniuses kwamen hier laatst zelfs als een soort jehova getuigen aan de deur met een 4 halen 1 betalen actie :z

Neem aan dat je aan de hand van de reacties in dit topic wel kunt zien dat de levering inderdaad nog steeds moeizaam verloopt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Nano2009 op 21-10-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
De verzending loopt denk ik toch niet zo moeizaam, vorige week donderdag via apple store besteld, en dan kreeg ik hem maandag al aan, via ups verzonden, dus eigenlijk al heel snel verzonden. Ook veel sneller dan de 6+ 128g gold die ik nu heb die had ik bij de opening van de apple store besteld, en die kwam twee weken later aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

F*ing UPS, nu blijkt dat volgens hun mijn adres niet bestaat }:|
Geen iPhone 6 dus vandaag, morgenvroeg eerst al maar eens telefonisch contact opnemen en zien wat er mogelijk is. Vermoedelijk zal dat dan al te laat zijn om morgen nog te leveren, dus zal het ten vroegste donderdag worden. Wat een zooi deze levering... Mooiste van al: UPS heeft al eerder op dit adres geleverd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 15:10

Cliffie

Trompetslet

thibautb schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:58:
De verzending loopt denk ik toch niet zo moeizaam, vorige week donderdag via apple store besteld, en dan kreeg ik hem maandag al aan, via ups verzonden, dus eigenlijk al heel snel verzonden. Ook veel sneller dan de 6+ 128g gold die ik nu heb die had ik bij de opening van de apple store besteld, en die kwam twee weken later aan.
Nou, de grijze iPhone 6 64GB lijkt zo ongeveer niet te bestaan. Wacht hier ook nog steeds.....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479079

Wat voor "aanbiedingen" hebben klanten van KPN gehad voor verlening icm iPhone 6 (+)?
Ik mag nl verlengen, maar krijg dezelfde prijzen aangeboden als nieuwe klanten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
thibautb schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:58:
Dat komt omdat de supply constraint op de iPhone 6 minder is vanwege de lagere vraag. De iPhone 6 heeft ook maar een levertijd van een week, de 6+ van 3-4 weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Iemand al iets gehoord of gekregen van GSMwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 629140

Ik heb net heel enthousiast een iPhone kunnen reserveren in Den Haag via de eerder genoemde en geroemde services. Echter zie ik nu dat je 2 identiteitsbewijzen mee moet nemen. Ik heb Den Haag gekozen ivm mijn werklocatie van vandaag en woon aan de andere kant van het land. Jullie raden het al: ik heb slechts 1 ID-bewijs bij me. Iemand enig idee hoe strict ze hier in zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Anoniem: 629140 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:33:
Ik heb net heel enthousiast een iPhone kunnen reserveren in Den Haag via de eerder genoemde en geroemde services. Echter zie ik nu dat je 2 identiteitsbewijzen mee moet nemen. Ik heb Den Haag gekozen ivm mijn werklocatie van vandaag en woon aan de andere kant van het land. Jullie raden het al: ik heb slechts 1 ID-bewijs bij me. Iemand enig idee hoe strict ze hier in zijn?
Ik weet neit hoe het daar zit, maar meestal is het dat je met 2 verschillende dingen moet kunnen aantonen dat je bent wie je zegt dat je bent.
Ik heb wel eens in een ver verleden hiervoor mijn studentenpas kunnen gebruiken.
Ik neem aan dat een persoonlijke OV-chip, Studentenpas, iets anders waar je naam en evt een foto op staat ook goed is, naast een echt ID (rijbewijs, id, paspoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Ik zou er persoonlijk vanuit gaan dat als je een id bewijs bij je hebt en ook nog een bankpasje kunt overhandigen met je naam er op, dit geen probleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 629140

Net maar even voor de zekerheid gebeld: ID-bewijs icm bankpas is voldoende. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 07:31
Bij Vodafone heb ik dat ooit aan kunnen tonen door 1ct te pinnen met mijn betaalpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trosje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-10-2023
Zijn er hier mensen die een iPhone 16GB SG hebben besteld icm met een abonnement bij de Phone House? Zoja, zou die zijn ervaring willen delen wat betreft communicatie en levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Volgens mij is die eis van twee bewijzen alleen als je een abo afsluit/verlengt. Bij een losse iPhone is het niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

[...]

Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn deze kortingen een beetje groot, of betaal je vrij veel vergeleken met websites?

Daanraast ben ik benieuwd hoeveel Apple betaalt voor je oude iPhone. In de winkel zag ik dat dat een optie is.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 22:50
nhimf schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:13:
Iemand al iets gehoord of gekregen van GSMwijzer?
Afgelopen weekend daar een abonnement afgesloten, maar vrees dat dat nog even gaat duren. Ze laten ook weinig weten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Laatst online: 20-05 21:16
Iemand ervaringen met GSMweb? Totaal vage site maar voor mij is de 6 64gb 50 euro goedkoper met verlening dan bij bv studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 15:10

Cliffie

Trompetslet

Igor92 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

Afgelopen weekend daar een abonnement afgesloten, maar vrees dat dat nog even gaat duren. Ze laten ook weinig weten helaas.
4 weken en 3 dagen wacht ik nu al (Coolblue). Tja.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verona27 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:30:
Iemand ervaringen met GSMweb? Totaal vage site maar voor mij is de 6 64gb 50 euro goedkoper met verlening dan bij bv studentmobiel.
Al eerder wat besteld op GSMweb en werd netjes afgeleverd. Ze zijn inderdaad goedkoper dan gsmwijzer/studentmobiel. Helaas hebben ze niet alles op voorraad.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark0172
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 13:46
http://www.applestoreinventory.com/in-stock/nl

Weet niet of deze hier al eens is gepost, maar vind het een handig linkje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-05 09:12
Op het moment iphones via de Dixons site vandaag besteld morgen in huis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Laatst online: 20-05 21:16
Donde schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

Al eerder wat besteld op GSMweb en werd netjes afgeleverd. Ze zijn inderdaad goedkoper dan gsmwijzer/studentmobiel. Helaas hebben ze niet alles op voorraad.
Relaxed, ze zullen wel bezuinigen op de site enzo want die is echt onoverzichtelijk en lelijk. Maar daar binnenkort maar even verlengen dan. Kan dus wel zijn dat ik een tijdje moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
miles schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:45:
Gaat maar om enkele telefoons vrees ik.
Ook alleen de 16gb in alle 3 de kleuren.
En goud en zilver voor de 64gb.
De rest staat op november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Vandaag heb ik mijn 6+ SG 64GB om laten zetten naar een 6+ Silver 64GB, omdat die bij gsmwijzer op voorraad is/was (met abbo).
Zojuist een verzendbevestiging gehad!

Eerder vandaag al bericht gehad dat ze wel een levering verwachten deze week maar geen idee hebben van hoeveel. Aangezien de kleur mij niet zo heel veel uit maakt, heb ik voor omzetting gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-05 11:23
Ik heb zojuist de nieuwste versie van mijn iPhone notificatietool online gezet. De lijsten zijn overzichtelijker geworden en met het oog op de toekomst zijn bijna alle landen toegevoegd waar Apple Stores te vinden zijn. Voor deze landen moeten alleen de teksten nog vertaald worden. Dit wil ik gereed hebben voor de volgende iPhone release.

Een andere toevoeging is dat je nu een twitternaam kan opgeven. Je krijgt een persoonlijke tweet wanneer jouw iPhone is gevonden. Daarnaast krijg je natuurlijk nog gewoon een email.

Heb geprobeerd om alles overzichtelijk te houden door bij Nederland alleen de Nederlandse Apple stores te tonen. Als jullie suggesties hebben voor apple stores die bijvoorbeeld bij nederland geselecteerd kunnen worden hoor ik het graag.

Heb ook zitten kijken voor een SMS service, maar ik kon alleen betaalde gateways vinden. De service wil ik graag gratis en reclame vrij houden. Dus als iemand een gratis gateway kent hoor ik het graag, dan via DM tegen vervuil van dit topic.

Aanmelden kan nog steeds via http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/

Ik sta open voor suggesties en andere opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-05 09:12
MadMax12 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Gaat maar om enkele telefoons vrees ik.
Ook alleen de 16gb in alle 3 de kleuren.
Dat was juist waar ik naar opzoek was ;-)) (16gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Verona27 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Relaxed, ze zullen wel bezuinigen op de site enzo want die is echt onoverzichtelijk en lelijk. Maar daar binnenkort maar even verlengen dan. Kan dus wel zijn dat ik een tijdje moet wachten?
Site is al jaren zo. Er staat 2-3 weken levertijd.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
blottle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:45:
Ik heb zojuist de nieuwste versie van mijn iPhone notificatietool online gezet. De lijsten zijn overzichtelijker geworden en met het oog op de toekomst zijn bijna alle landen toegevoegd waar Apple Stores te vinden zijn. Voor deze landen moeten alleen de teksten nog vertaald worden. Dit wil ik gereed hebben voor de volgende iPhone release.

Een andere toevoeging is dat je nu een twitternaam kan opgeven. Je krijgt een persoonlijke tweet wanneer jouw iPhone is gevonden. Daarnaast krijg je natuurlijk nog gewoon een email.

Heb geprobeerd om alles overzichtelijk te houden door bij Nederland alleen de Nederlandse Apple stores te tonen. Als jullie suggesties hebben voor apple stores die bijvoorbeeld bij nederland geselecteerd kunnen worden hoor ik het graag.

Heb ook zitten kijken voor een SMS service, maar ik kon alleen betaalde gateways vinden. De service wil ik graag gratis en reclame vrij houden. Dus als iemand een gratis gateway kent hoor ik het graag, dan via DM tegen vervuil van dit topic.

Aanmelden kan nog steeds via http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/

Ik sta open voor suggesties en andere opmerkingen.
Temporarily Unavailable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Medic
Hier de route van 6+, 64GB, SG besteld op 29/09/2014.
Lijkt dat ik hem vandaag krijg terwijl website TNT nog 27/10 zegt en website Apple 28/10.
Best vlot gegaan nog, ruim binnen de verwachtte 3-4 weken zoals aangegeven bij bestelling destijds.
Gelukkig weekje compensatie na nachtdiensten!

23 Oct 2014 09:01:01 Zwolle Out For Delivery.
23 Oct 2014 06:00:53 Zwolle Shipment Received At Tnt Location
22 Oct 2014 22:18:52 Arnhem Hub Shipment In Transit.
22 Oct 2014 20:00:22 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
22 Oct 2014 11:10:38 Ide Centre Shipment In Transit.
22 Oct 2014 08:44:25 Arnhem Hub Shipment In Transit.
20 Oct 2014 22:33:01 Pudong International Airport Shipment In Transit.
19 Oct 2014 17:23:47 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location
19 Oct 2014 17:17:00 Zhengzhou Shipment In Transit.
19 Oct 2014 17:10:10 Zhengzhou Shipment In Transit.
19 Oct 2014 15:49:29 Zhengzhou Shipment Collected From Customer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-05 11:23
Ik denk dat er een tijdelijk probleem bij de server was aangezien het nu weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
blottle schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:53:
[...]

Ik denk dat er een tijdelijk probleem bij de server was aangezien het nu weer werkt.
Thanks, doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
miles schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:45:
Iemand besteld bij Dixons gisteren?

Had een 6+ 16SG besteld, was in voorraad, echter een dag later nog steeds geen verzendbevestiging hier.
Foon is niet voor mezelf dus begin alweer spijt te krijgen dat ik er wéér ben ingetrapt :/

Wat is in voorraad en verzending binnen 24hr nog waard op webwinkels tegenwoordig *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84241

Gisteren ook op Dixons besteld, mail gehad dat ik hem vandaag kan afhalen maar nog geen bericht ontvangen.

Op de site staat trouwens weer dat de levertijd 32 dagen is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Anoniem: 84241 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:20:
Gisteren ook op Dixons besteld, mail gehad dat ik hem vandaag kan afhalen maar nog geen bericht ontvangen.

Op de site staat trouwens weer dat de levertijd 32 dagen is ...
Op twitter wordt nu gemeld dat het om een storing op website ging.
Hierdoor zouden enkele modellen een uurtje op voorraad hebben gestaan...

Nou dat wordt weer annuleren, wachten op geld terug en toch maar weer bij Apple bestellen dan :/

Bezorgdatum staat hier nog steeds op vandaag btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 15:28
Onlangs een iPhone 6 128GB besteld via Vodafone Family and Friends, jammer genoeg kan ik via de vodafone website niet de orderstatus opvragen, meerdere die dit ervaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:11
LightStar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:14:
Onlangs een iPhone 6 128GB besteld via Vodafone Family and Friends, jammer genoeg kan ik via de vodafone website niet de orderstatus opvragen, meerdere die dit ervaren ?
Staat wel vaker op internet dat je ID onbekend of iets vergelijkbaars krijgt, had dit ook met een simonly. De tip die ik las is even bellen naar 08000200043 en daar kan je dan telefonisch de status van je online bestelling opvragen. Ze hebben er nu zelfs een submenu speciaal voor iPhone 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
hmr schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn deze kortingen een beetje groot, of betaal je vrij veel vergeleken met websites?

Daanraast ben ik benieuwd hoeveel Apple betaalt voor je oude iPhone. In de winkel zag ik dat dat een optie is.
Ik heb deze week in de Apple Store in Haarlem mijn Vodafone contract verlengd. Je krijgt dezelfde deal als de aanbieder zelf aanbiedt (in mijn geval €32/maand voor Vodafone Red, en iPhone 6 64GB voor €585, dus ruim €200 korting). Ze gaan letterlijk naar de website van de provider en laten daar de deals zien. Overigens rekenen ze bij Vodafone €6 verwijderingsbijdrage en bij Apple niet 8)

Ze nemen inderdaad ook oude telefoons in. Dat gaat volgens vast protocol (afhankelijk van of hij werkt en beschadigd is of niet), en is niet een erg goede deal voor iPhones, omdat die op V&A nog best veel opleveren. Bv mijn 4S 32GB zou in goede staat ca €145 opleveren terwijl die op V&A ook wel voor €200 ofzo weg kan. Maar het is natuurlijk wel zo makkelijk bij de Apple Store.

Pagina: 1 ... 105 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.