Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

iAbdel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:03:
Iemand een adres waar ze nog de iPhone 6 64 sg verkopen :) liefst in België.
Veel succes, zelfs op bestelling/reservatie zijn er levertermijnen van enkele weken. Uitwijken naar Duitsland of NL in de officiële Apple Stores zal vermoedelijk het snelst zijn buiten bestellen via de online store.
Je kan de huidige beschikbaar in de Apple Stores controleren via de site van Apple zelf:
NL: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
DE: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

[ Voor 22% gewijzigd door Darkstar op 14-10-2014 15:22 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-05 14:05
Darkstar schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Veel succes, zelfs op bestelling/reservatie zijn er levertermijnen van enkele weken. Uitwijken naar Duitsland of NL in de officiële Apple Stores zal vermoedelijk het snelst zijn buiten bestellen via de online store.
Je kan de huidige beschikbaar in de Apple Stores controleren via de site van Apple zelf:
NL: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
DE: https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
Of Frankrijk, hebben ze ook aardig wat voorraad steeds.
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Edit: Na een snelle check via mijn tooltje blijkt dat de 6, 64GB, SG alleen nog is in:

iPhone 6 64GB, Space Gray gevonden in La Toison d'Or, Dijon
Bestellink: https://reserve-fr.apple.com/FR/fr_FR/reserve/iPhone

iPhone 6 64GB, Space Gray gevonden in Odysseum, Montpellier
Bestellink: https://reserve-fr.apple.com/FR/fr_FR/reserve/iPhone

Dus dat is niet echt om de hoek zullen we maar zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door blottle op 14-10-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
Dubbel post... Deze kan worden verwijderd.

[ Voor 147% gewijzigd door blottle op 14-10-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-01 08:05
Anoniem: 15059 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

omdat ik vroegtijdig terug ga van simonly naar abbo met telefoon is verlengen alleen mogelijk via vodafone zelf....
Even voor de goede orde: Als ik nu een Red sim-only heb, die ik vanaf zaterdag as mag verlengen, dan kan ik dat alleen maar regelen via Vodafone zelf als ik er een telefoon bij wil? :F

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:22
BertP schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:22:
Ik heb een reactie vanuit Coolblue, het ziet er niet naar uit alsof ze deze week nog gaan leveren.

[...]
Ik zit ook nog steeds op mijn 6 64GB SG te wachten. Heb net even met coolblue gebeld. Ze verwachten deze week wel een levering van apple. Alleen de man aan de telefoon vertelde me, dat hij het pas geloofde als hij het met eigen ogen zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-06-2024
Vanmorgen iphone 6 64GB Space Gray gereserveerd om 10:08 uur in Haarlem vanmiddag opgehaald, wat ben ik super blij vandaag, gelijk heb ik mijn online bestelling van de Apple store die ik gisteren geplaats had geannuleerd het betrof ook zo’n zelfde type iphone met een lever datum tussen 27-okt/3-nov
Nou het heeft mij maar drie dagen geduurd tot dat ik hem kon bemachtigen dankzij de jongens van de https://twitter.com/reserverenNL wat een fantastische tool hebben jullie ontwikkeld…alle respect voor deze jongens.. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik hoop dat volgend jaar dit zelfde tool nog gebruik kan worden in de komende iphone “6s of 7”
Voor de rest wens ik iedereen die nog wacht op zijn toestel sterkte er mee, en mijn tip is hou de tool in de gaten het werkt ECHT….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baumann
  • Laatst online: 16-04 14:22
Studentmobiel heeft mij vandaag laten weten dat ze vrijdag inderdaad een nieuwe levering verwachten, geen nieuws dus helaas. (6 64GB SG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-05 19:39
Het lijkt er op dat de meeste winkels vrijdag dus weer een nieuwe batch gaan krijgen?
ik heb mijn iPhone 6 bij de Xando gereserveerd. benieuwd of ik dat ding ooit ga krijgen......

Ze geven er iig bijzonder weinig informatie over, volgende keer maar gewoon bij Apple zelf bestellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 15:48
Colors schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Hier ook niks wel me order laten omzetten naar een 64GB

Wat ik wel zeer slecht vind van GSMwijzer,
Als je iPhone defect is binnen 14 dagen dan sturen ze hem op ter reparatie omdat hij dan geactiveerd is zeer slecht.
Dus als ik eerste dag al merk dat mijn scherm geel is of de knoppen niet goed werken krijg ik geen nieuwe
Zegt de mevrouw aan de lijn nee die sturen wij dan op ter reparatie omdat hij dan al geactiveerd is ook al is het als hem 1 uur hebt |:(

Volgens haar moet je hem eerst controleren dan pas activeren 8)7

Dit staat ook op hun site

◦De DOA procedure is niet van toepassing op reeds via iTunes geactiveerde iPhones. Indien uw iPhone al via iTunes geactiveerd is, is het apparaat gekoppeld aan uw persoonlijke Apple-ID. Daardoor is omruiling helaas niet meer mogelijk, vanzelfsprekend doen wij er alles aan om het toestel zo snel mogelijk te laten herstellen. Als het apparaat nog niet via iTunes geactiveerd is, dan is omruiling - mits voldaan aan bovengenoemde voorwaarden - mogelijk.
Hier ook de 16gb SG versie in bestelling staan, kan je mij vertellen hoeveel de wijziging naar de 64gb versie kost? Heb de 16gb ook icm de 'foute' prijzen vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-03 02:03
Heb via Vodafone al snel een iPhone 6 64Gb zilver ontvangen(1-10 ontvangen en 27-9 bestelling geplaatst), maar vond deze niet mooi... Verlenging geannuleerd en toestel retour gestuurd en pas vandaag weer opnieuw mogen verlengen. Heb nu weer een verlenging met een 128Gb Sg via studentmobiel, deze is daar op voorraad (van Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-05 08:07
baumann schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:13:
Studentmobiel heeft mij vandaag laten weten dat ze vrijdag inderdaad een nieuwe levering verwachten, geen nieuws dus helaas. (6 64GB SG)
Mij het zelfde verteld ; dit melden ze elke week. Andere kleuren zijn wel beter leverbaar.
ik heb de 20e om 9u besteld. Beste man kon niet zeggen hoeveel toestellen ze binnen krijgen. Maar als er ongeveer 5 à 10 van de 64sg 6 binnen zouden komen dan zit de mijne erbij. ( eerst maar es zien dan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 370046

Vind het maar apart, hoe kan je nou maar 5 à 10 toestellen binnen krijgen. Heb de 21ste besteld bij GSMwijzer maar heb niet het idee dat ik op korte termijn mijn toestel kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
Streup schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:57:
[...]
Even voor de goede orde: Als ik nu een Red sim-only heb, die ik vanaf zaterdag as mag verlengen, dan kan ik dat alleen maar regelen via Vodafone zelf als ik er een telefoon bij wil? :F
Wanneer je contract in aanmerking komt voor verlenging maakt dat niet uit. Als je voor die datum wil verlengen kan het volgens mij alleen via Vodafone.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evl2
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-02-2023
Maandag 6 oktober s'avonds besteld, vandaag melding gekregen dat mijn Iphone 6 64 GB verzonden is, geschatte leverdatum 16 oktober voor het einde van de dag aldus UPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-05 18:21

Erw

evl2 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:03:
Maandag 6 oktober s'avonds besteld, vandaag melding gekregen dat mijn Iphone 6 64 GB verzonden is, geschatte leverdatum 16 oktober voor het einde van de dag aldus UPS...
Same here, alleen 7-10 besteld

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05 00:26
ik had mijn Iphone 6 64Gb SG op de launchdag besteld bij algebeld, stond vandaag nog steeds op levertijd onbekend. Na even geinformeerd te hebben bleek dat de 128 GB direct leverbaar was..
Dus toch maar 100 euro extra er tegenaan en mijn Iphone komt morgen binnen... Nu nog een mooi hoesje (Apple leather black) en ik kan weer een paar jaar vooruit.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 14:59

ötzi

eclecticus

Voor mensen die nog er nog eentje willen zou ik toch de Apple store proberen; net een 6 128GB SG voor een collega gescoord, morgenochtend ophalen op de hoek.
Iets na 00.00 met een paar keer refreshen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 19:52

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Mag ik mijn eigen gebruik bepalen? Op die 4 Android telefoons ben ik ook niet begonnen met appjes en filmpjes, en heb ik nooit meer dan 8GB gebruikt, incl OS.
Mijn nederige excuses voor mijn ongewenste goede bedoeling om je te behoeden voor een vergissing :P
Een 16GB iPhone is net als een Fiat 500 pickup/station, bijna useless... voor mij en de meesten dan, niet voor jou dus.

Ik heb net bij GSMEASY een 128GB SG besteld met verlenging en die hadden ze nog ruim liggen zeiden ze... Hoop dat het waar is. Was de energoedkoopste, GSMWeb was net 6 euro goedkoper maar procedure daar is omslachtiger en site is uit de jaren 00 en dat spreekt geen vertrouwen in mij aan (oh, en verzenden kost daar geld en voorraad is niet aangegeven).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 13:33
Mijn 6 64gb silver is ook onderweg.
07-10 besteld en vandaag verstuurd.
Verwachte levering 21-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 20:42
Als het goed is gaat Coolblue vandaag verzonden, "belofte" is immers 16-10 leveren. Nu maar hopen dat ze er genoeg binnen krijgen, iemand toevallig een laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Hmm, Apple zegt levering op 21-10 en UPS zegt 17-10.
Doe mij maar UPS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 15:10

Cliffie

Trompetslet

BertP schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:13:
Als het goed is gaat Coolblue vandaag verzonden, "belofte" is immers 16-10 leveren. Nu maar hopen dat ze er genoeg binnen krijgen, iemand toevallig een laatste update?
Nou, via Twitter konden ze mij nog niets vertellen. Schiet lekker op dus.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396166

Ik heb zojuist GSMweb gevraagd of ik nog van toestel kon wijzigen, heb 16GB Silver in bestelling staan en zou nu graag een 64GB Space Grey willen hebben. Ben benieuwd naar de reactie.

Bestelling staat als sinds 26 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 21:49
http://www.onemorething.n...g-iphone-6-aan-retailers/
Apple stopt levering iPhone 6 aan retailers

Heb jij een iPhone 6 (Plus) weten te bemach­tigen? Dan heb je geluk. Leveringen aan retailers zijn tot november compleet gestopt. Nederlandse webshops en winkel­ketens zitten met de handen in het haar. Alleen via telecom­providers zijn nog nieuwe iPhones te krijgen.

Dit bevestigen insiders bij twee grote Nederlandse winkelketens aan de redactie. Apple zou gisteren hebben laten weten alle leveringen tot november op te schorten. De reden is onduidelijk. Waarschijnlijk zijn de nieuwe toestellen in Apple’s eigen winkels nodig.

Het gaat om iPhones voor de losse verkoop. Telecomproviders zouden nog wel mondjesmaat iPhones om bij abonnementen te verkopen geleverd krijgen. Retailers proberen nu toestellen voor losse verkoop van die voorraad af te romen, maar het ziet er niet al te rooskleurig uit.
iphone6-applestore
In de Nederlandse Online Apple Store is de levertijd voor de iPhone 6 momenteel 7 tot 10 werkdagen, de iPhone 6 Plus heeft een levertijd van 3 tot 4 weken. Ondanks deze beperkte voorraad start de verkoop van de nieuwe iPhones deze maand nog in 36 nieuwe landen en regio’s. In China wachten naar schatting zo’n 20 miljoen consumenten op hun pre-order.

De snelste manier om een iPhone 6 of 6 Plus te krijgen is momenteel de fysieke Apple Store, daar verschilt de voorraad per dag. Via het Twitter-account @ReserverenNL wordt de voorraad bij Apple Stores iedere minuut gecheckt. Na online reserveren kan je je iPhone dezelfde dag nog ophalen bij de Apple Store in Den Haag, Haarlem of Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Coolblue bevestigd het net op Twitter naar mij toe:

@Coolblue_NL Kunnen jullie dit bevestigen?http://www.onemorething.nl/2014/10/apple-stopt-levering-iphone-6-aan-retailers/

Coolblue ‏@Coolblue_NL 11 minutes ago
@bertptse We verwachten tot november geen levering, Bert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Als dit inderdaad zo is, ben ik blij dat ik de telefoon bij de online Apple store heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-03 23:09
Betekent dit dus ook dat je tot november mag wachten als je een iPhone 6 in combinatie met een abonnement hebt besteld bij een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kylegendary1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:26
Zojuist met aMac gebeld en dit is inderdaad de huidige stand van zaken. Ze hebben tot op heden 0 SpaceGrey 64/128GB ontvangen. Informatie vanuit Apple is drie weken zeer karig geweest. 20 september besteld, maar verwacht mijn iPhone nu pas in november. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 23:08
chainzz schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:45:
Betekent dit dus ook dat je tot november mag wachten als je een iPhone 6 in combinatie met een abonnement hebt besteld bij een webshop?
Telecomproviders zouden nog wel mondjesmaat iPhones om bij abonnementen te verkopen geleverd krijgen.
Het kan dus zijn dat je hem wel in oktober geleverd krijgt maar gezien de grote vraag geef ik het weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-05 17:10
Dit is mooi klote. 19 september gereserveerd bij de amac maar dat gaat dus nog lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
Als ik op de website van Hi een iPhone 6 64GB Silver selecteer beweren ze deze direct te kunnen leveren, of is dat ook onzin? Zit er namelijk aan te denken om m'n order gewoon te annuleren en direct bij Hi te bestellen, ik vind dat het nu wel echt heel lang gaat duren allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-11-2020
Keek net om 10 uur toevallig op de reserveringspagina; kon meteen een 64 GB SG in Amsterdam kiezen! Vanavond ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Crap, mijn 6 64GB is verzonden, verwachte leverdatum 22/10. Alleen heb ik nog geen tracking van UPS omdat ik ook een lightning kabel extra heb besteld en beide items samengevoegd worden vooraleer ik een tracking krijg. Zou dus zomaar minimaal een dag (of meer...) extra kunnen zijn gewoon door die &!%#$ lightning kabel...

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:05
chainzz schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:19:
Als ik op de website van Hi een iPhone 6 64GB Silver selecteer beweren ze deze direct te kunnen leveren, of is dat ook onzin? Zit er namelijk aan te denken om m'n order gewoon te annuleren en direct bij Hi te bestellen, ik vind dat het nu wel echt heel lang gaat duren allemaal.
Hi heeft als grote telecomprovider gewoon goed voorraad gekregen als ik de berichten mag geloven. Je ziet op het forum ook meerdere mensen die gewoon snel hun Hi order hebben uitgeleverd gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Nu.nl heeft het inmiddels ook opgepikt:

http://www.nu.nl/gadgets/...derlandse-webwinkels.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-05 13:39
Hadden jullie toch maar bij Apple moeten bestellen ik ben blij dat ik hem bij icentre heb geannuleerd.
Heb hem 4 okt. Besteld en krijg hem morgen al :) (6 64gb SG)

Chek Lap Kok, Hong Kong 15/10/2014 17:56 Vertrekscan
Shenzhen, China 14/10/2014 20:12 Vertrekscan
14/10/2014 17:00 Exportscan
14/10/2014 17:00 Herkomstscan
China 14/10/2014 4:37 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Edit: Ondertussen ook het vliegtuig gevonden...man oh man ik moet me wel goed vervelen vandaag... http://www.flightradar24.com/UAE383/49345c2

[ Voor 11% gewijzigd door sterreprop op 15-10-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Mooi is dat... Ik denk dat ik van het weekend, wanneer ik mag verlengen, voor €4 per maand extra maar een 6 SG 128GB ga bestellen want die lijken wel op voorraad te zijn bij verschillende shops.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Hebben mensen hier ook ervaring met het tussentijds aan laten passen van het leveringsadres bij UPS?
Wordt naar mijn huis gestuurd, maar de kans is groot dat er dan niemand thuis is.
En aanpassen naar mijn werk(1,3km afstand) zou de kans op treffen zeker vegroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:03
Hallo,

Ik heb net bericht gehad van afgebeld.nl dat mijn iPhone plus 64gb ook helaas niet geleverd gaat worden op de 28e. Deze had ik met een Tele2 abbonement genomen. De 16gb was geen probleem. Kan ik nu nog mijn gekozen abbonement annuleer? En verder zoeken waar ze hem wel hebben. Of de 16gb nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
arvid1968 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:43:
Hallo,

Ik heb net bericht gehad van afgebeld.nl dat mijn iPhone plus 64gb ook helaas niet geleverd gaat worden op de 28e. Deze had ik met een Tele2 abbonement genomen. De 16gb was geen probleem. Kan ik nu nog mijn gekozen abbonement annuleer? En verder zoeken waar ze hem wel hebben. Of de 16gb nemen?
Ik heb vandaag geannuleerd bij Algebeld.nl (iPhone 6 64GB Silver met Hi abbo) omdat ze nog steeds geen indicatie konden geven van de levertijd en maar direct bij Hi besteld, wel wat duurder maar heb inmiddels al een leverafspraak voor vrijdag gemaakt. Was die onzekerheid bij Algebeld.nl nu een beetje zat. Overigens konden ze er zelf niet heel veel aan doen omdat ze vanuit KPN/Hi nauwelijks leveringen kregen, en als ik die berichten van vandaag lees ging dat voorlopig ook nog niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
MadMax12 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:49:
Hebben mensen hier ook ervaring met het tussentijds aan laten passen van het leveringsadres bij UPS?
Wordt naar mijn huis gestuurd, maar de kans is groot dat er dan niemand thuis is.
En aanpassen naar mijn werk(1,3km afstand) zou de kans op treffen zeker vegroten.
Bij mij kwamen ze de eerste keer aan de deur toen niemand thuis was. Je krijgt dan een briefje om een nieuwe afspraak te plannen, je kan dan ook het adres aanpassen. Maar bij mij kwamen ze ook nog een keer savonds aan de deur, dus twee keer op een dag.

Je kan ook nu bellen en kijken of het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Grut, ik heb de iPhone 6 64GB White gereserveerd in Amsterdam, vanavond. Ik weet helemaal niet of het een slimme aankoop is, ten opzichte van met een bijbehorend abonnement. Iemand die dat heeft uitgezocht? Ik wil onbeperkt SMS, minuten en 6GB aan data en geen T-Mobile netwerk. Op dit moment heb ik Robin Mobile onbeperkt alles.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
arjants schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:41:
De 10e een iphone 6 64Gb SG besteld op apple.nl, leverdatum staat nu op 28-31 oktober
Zojuist een verzendbevestiging gekregen van Apple voor 28-31 Oktober.
Tracking van UPS geeft daarentegen de 17e aan, dat zou ongeveer een week na bestelling zijn _/-\o_

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Datafeest schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:03:
Ik wil onbeperkt SMS, minuten en 6GB aan data en geen T-Mobile netwerk.
Klinkt als Vodafone Red Super voor €39/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieralfie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Iphone 6 64g zaterdag avond besteld,via applestore.
Vrijdag bezorging. super snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik laat m'n reservering toch gaan, denk ik. Ik dacht dat SIM Only tegenwoordig net zo duur is als Telefoon + abbo, maar dat blijkt helemaal niet te zijn.
Via GSMWeb.nl zijn de kosten na 2 jaar 1536 euro via het KPN netwerk, dat is goedkoper dan direct via KPN of Vodafone, of een los SIM only abonnement.

Dat scheelt nog best veel. Jammer, maar ik moet het maar laten gaan :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnB007
  • Laatst online: 27-05 13:35
Heb mijn iPhone 6 64 GB SG toch maar geannuleerd bij GSMwijzer, na dat nieuwsbericht verwacht ik daar nog wel enkele weken op te moeten wachten (2 weken geleden besteld). Nu de silver besteld en die wordt morgen, binnen 24 uur, geleverd. :D (En ondertussen zijn de sim only abonnementen bij GSMwijzer van T-Mobile ook nog eens 2 euro per maand goedkoper geworden.)

[ Voor 20% gewijzigd door JnB007 op 15-10-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jonan schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:02:
Heb mijn iPhone 6 64 GB SG toch maar geannuleerd bij GSMwijzer, na dat nieuwsbericht verwacht ik daar nog wel enkele weken op te moeten wachten (2 weken geleden besteld). Nu de silver besteld en die wordt morgen, binnen 24 uur, geleverd. :D (En ondertussen zijn de sim only abonnementen bij GSMwijzer van T-Mobile ook nog eens 2 euro per maand goedkoper geworden.)
Je hebt dus gewoon een nieuwe bestelling bij GSMWijzer geplaatst maar voor een andere kleur? Zit in zelfde dilemma, heb altijd al een zwarte telefoon gehad en ditmaal dus de SG besteld maar wellicht een keer iets anders is niet verkeerd, maar heb me twijfels over een witte telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnB007
  • Laatst online: 27-05 13:35
Anoniem: 370046 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:18:
[...]

Je hebt dus gewoon een nieuwe bestelling bij GSMWijzer geplaatst maar voor een andere kleur? Zit in zelfde dilemma, heb altijd al een zwarte telefoon gehad en ditmaal dus de SG besteld maar wellicht een keer iets anders is niet verkeerd, maar heb me twijfels over een witte telefoon..
Ja zo dacht ik er ook over, maar ik heb de zilveren eens bekeken in de Media Markt en die beviel me toch wel. Als je echt twijfelt over die kleur zou ik toch maar voor de SG gaan, of ze eens naast elkaar bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterreprop
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-05 13:39
Amsterdam, Netherlands 16/10/2014 6:15 Destination Scan
16/10/2014 6:10 Arrival Scan
Koeln, Germany 16/10/2014 2:44 Departure Scan
16/10/2014 1:16 Import Scan
Chek Lap Kok, Hong Kong 15/10/2014 17:56 Departure Scan
Shenzhen, China 14/10/2014 20:12 Departure Scan
14/10/2014 17:00 Export Scan
14/10/2014 17:00 Origin Scan
China 14/10/2014 4:37 Order Processed: Ready for UPS

[ Voor 42% gewijzigd door sterreprop op 16-10-2014 12:25 . Reden: Format ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Bijzonder dat de iPhone's via meerdere wegen naar Europa komen.

Incheon, Korea, Republic of 16/10/2014 11:59 Vertrekscan
16/10/2014 7:33 Aankomstscan
Shanghai, China 16/10/2014 4:45 Vertrekscan
Shanghai, China 15/10/2014 14:16 Aankomstscan
15/10/2014 14:01 Vertrekscan
15/10/2014 13:18 Herkomstscan
China 15/10/2014 1:23 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Als het goed is morgen in huis.

[ Voor 4% gewijzigd door MadMax12 op 16-10-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 14:59

ötzi

eclecticus

bij de Apple Store Amsterdam nu (09.44) te reserveren;

6 S 16GB
6 G 16GB, 64GB, 128GB
6+ S 16GB
6+ SG 16GB

[ Voor 4% gewijzigd door ötzi op 16-10-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Via Vodafone direct sales de 64 gig versie >4 weken levertijd. Laat dat nou net de versie zijn die ik wil :/ 16 en 128 gig 1-2 weken.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
VonFoX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:51:
Via Vodafone direct sales de 64 gig versie >4 weken levertijd. Laat dat nou net de versie zijn die ik wil :/ 16 en 128 gig 1-2 weken.
Los kopen en dan Sim Only nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Jieve schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

Los kopen en dan Sim Only nemen?
Dit gaat via mijn werkgever, die dan 4G abo betaalt en telefoon met belastingvoordeel en wat ADV uren. Dus ik wacht wel even.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
VonFoX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:26:
[...]

Dit gaat via mijn werkgever, die dan 4G abo betaalt en telefoon met belastingvoordeel en wat ADV uren. Dus ik wacht wel even.
Logisch! haha! Zou ook wachten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45
VonFoX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:51:
Dan neem je toch de 128GB versie als werkgever gedeeltelijk betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vpshuffler
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-10-2022
Zo net met behulp van ReserverenNL op Twitter een 6 64gb SG kunnen reserveren in den haag.
Echt een geweldige tool! :)

anderen zijn mogelijk ook nog aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAbdel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-04 08:07
iPhone 6 - 16GB te weinig 64 SG niet beschikbaar maar dr is nog een laatste 128GB spaceGray ..

wat doe je dan ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

iAbdel schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:15:
iPhone 6 - 16GB te weinig 64 SG niet beschikbaar maar dr is nog een laatste 128GB spaceGray ..

wat doe je dan ? 8)7
Proficiat met je 128GB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAbdel
haha Thanks, gisteren besteld en 15uur later ontvangen.

voor de Belgen onder ons check:

http://www.mobistar.be/nl...vid_36:29266&#shop-search

is enkel online te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gsmwijzer heeft net nummer behoud bij Vodafone aangevraagd. Zouden ze alleen doen als het toestel er was. Zou het dan toch? Betreft 6 64 sg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baumann
  • Laatst online: 16-04 14:22
Dat klopt, ik kreeg net een SMS van t-mobile dat het behoud was aangevraagd. Nu, kwartier later verzendbevestiging van m'n iPhone 6 64gb SG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Voor de Belgen onder ons : Gisteren een 6 128gb SG besteld op de site van Mobistar, vandaag al in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-05 17:10
Gisteren belde Mediamarkt mij dat er al een week een 6 64gb SG ligt te wachten. had deze geannuleerd maar was niet doorgekomen. Meteen opgehaald en mijn order bij Amac geannuleerd. Succes iedereen met het verkrijgen van de iPhone in deze moeilijke tijd.

Mediamarkt vertelde ook dat alle toestellen terug naar china zijn voor de lancering daar.

[ Voor 15% gewijzigd door Jeshua9 op 16-10-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAbdel
Dieter schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:46:
Voor de Belgen onder ons : Gisteren een 6 128gb SG besteld op de site van Mobistar, vandaag al in gebruik.
dat waren de laatste 2 volgens mij... want heb de mijne ook gisteren besteld via mobistar site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-05 20:25
Zojuist besteld en word morgen geleverd. 16GB goud plus variant.
Ben geen fan van de bekende webwinkel waar hij vandaan komt maar ze hebben wel voorraad en onder apple prijs :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Ondertussen nog altijd geen verandering in de status van mijn order, en nu de Apple Store down is kan ik het ook niet meer nakijken }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Qualixo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:15:
Zojuist besteld en word morgen geleverd. 16GB goud plus variant.
Ben geen fan van de bekende webwinkel waar hij vandaan komt maar ze hebben wel voorraad en onder apple prijs :)
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

GSMEasy is beduidend minder easy en betrouwbaar dan gedacht.
Had een 128GB SG (geen plus) besteld en betaalt met verlenging terwijl er volgens de site wel 13 op voorraad waren. Daags er na waren er nog steeds 11 op voorraad.

Nu krijg ik nadat in het nieuws kwam dat er schaarste gaat ontstaan (was die er niet al dan? DUH) enkel een sim toegestuurd, zonder telefoon en met opeens nul units op voorraad. Geen bericht, geen excuses, geen uitleg, niks.
Pas na mailen een standaard antwoord waarin vooral de kortzichtigheid bevestigd wordt en dat men dat blijkbaar normaal vindt. Slechte service.

Men geeft dus enkel de voorraad van de leverancier weer en slapen vervolgens als dergelijk nieuws komt.
Annuleren dus, ga met kortzichtige dozenschuivers geen zaken doen.

Verder alles goed met me hoor :P

Iemand nog ergens een 128GB SG zien liggen?

[ Voor 19% gewijzigd door Tijgert op 16-10-2014 17:17 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kylegendary1
  • Laatst online: 00:26
Tijgert schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:21:
Krijg zwaar het vermoeden dat ze enkel de voorraad van de leverancier weergeven en vervolgens slapen als dergelijk nieuws komt. En dat is dan nog de positieve optie van wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Annuleren dus, ga met incompetente dozenschuivers geen zaken doen.
Dit gebeurt helaas bij genoeg winkels, de automatisering is dus eigenlijk niet betrouwbaar. Daar komen ze meestal wel mee weg, maar bij zo'n gewild product is deze is dat vragen om problemen. Vooral nu er zelfs verhalen rondgaan dat Apple complete leveringen bij leveranciers weghalen en weer richting China sturen (weet niet of dit waar is trouwens).

Bij Amac hetzelfde meegemaakt gisteren, zag dat er nog genoeg op voorraad was op de website. Toen ik belde, vertelde de man aan de telefoon me echter dat deze eigenlijk helemaal niet meer op voorraad waren (stonden al in bestelling, systeem anticipeert dan op leverancier en zegt dat er toch nieuwe voorraad is). De huidige onzekerheid rondom de leveringen vanuit Apple is natuurlijk ook niet leuk voor die winkels, maar ik heb mijn order toch echt geannuleerd. Besteld op Apple.nl, die kunnen me tenminste een eerlijke prognose geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Dit gebeurt helaas bij genoeg winkels, de automatisering is dus eigenlijk niet betrouwbaar. Daar komen ze meestal wel mee weg, maar bij zo'n gewild product is deze is dat vragen om problemen.
Het opzienbarende is dat men in de correspondentie aan gaf te weten dat de telefoon zo enorm gewild is, maar men daarop blijkbaar geen enkele bel hoort af gaan en anticipeert. Recente berichten in de media zette ook totaal niet aan tot enig autonoom denken of initiatief. Ik had de telefoon notabene al betaald en verlengd binnen 2 maanden van einde = auto akkoord.

Achterover zitten en alles wel ok vinden zo zonder een poot uit te steken, ZO'N hekel aan, prutsers.
(hou mijn geslachtsopmerking maar voor me, maar is tekenend).

Op de site staat trouwens nog steeds '1 a 3 werkdagen' terwijl ze mij vertellen het totaal niet te weten. Misleidend.

Ga ook lekker bij Apple bestellen zodra de site weer up is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Laatst online: 25-05 19:51
Ik heb vanmorgen een 6 Plus black 128gb besteld icm abo van Vodafon (verlenging) en heb zo juist een mail gekregen dat het toestel onderweg is . . . . Ik ben benieuwd of hij idd morgen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Bij wie heb je dat gedaan? Voda zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dukcer123
  • Laatst online: 25-05 19:51
Nee, daar was hij niet leverbaar. Ik had nog wel gebeld naar een Vodafone winkel maar deze geven geen voorraden door van de winkels. Vanmorgen besteld, omstreeks 15.45 uur kreeg ik de bevestiging dat mijn verlenging was goed gekeurd, daarna een mail dat mijn bestelling verzonden was. Ik heb hem besteld bij studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Hij komt langzaam dichterbij:

Warsaw, Poland 16/10/2014 21:23 Vertrekscan
16/10/2014 19:09 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 16/10/2014 17:22 Vertrekscan
16/10/2014 15:17 Aankomstscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
Gisteren is bij mij wel een iPhone 6 128GB SG afgeleverd door GSMEasy.nl... Dus het kan wel. :)
Blij mee ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Hij is in het land!!
Nu hopen dat de UPS pas na 16:00 komt, anders staat deze voor een dichte deur.

Drachten, Netherlands 17/10/2014 8:08 Aankomstscan
Koeln, Germany 17/10/2014 3:57 Vertrekscan
17/10/2014 0:57 Importscan
Koeln, Germany 16/10/2014 23:05 Aankomstscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 15:10

Cliffie

Trompetslet

Valt mij ook heel erg tegen dat ik van Coolblue tot op heden niets heb gehoord. Ik moet via nu.nl lezen dat er voorlopig niets komt aan iPhone's richting de retailers. Daar kan Coolblue niets aan doen, maar zou graag wel wat meer informatie via de mail hebben. Zeker omdat ik allang betaald heb.

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

MadMax12 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:15:
Hij komt langzaam dichterbij:

De jouwe legt toch een wat omslachtiger ander traject af dan de mijne:
Utrecht, Netherlands	10/17/2014	7:14 A.M.	Destination Scan
			10/17/2014	7:05 A.M.	Arrival Scan
Koeln, Germany		10/17/2014	4:09 A.M.	Departure Scan
			10/17/2014	2:01 A.M.	Import Scan
Chek Lap Kok, Hong Kong	10/16/2014	5:54 P.M.	Departure Scan
Shenzhen, China		10/15/2014	8:20 P.M.	Departure Scan
			10/15/2014	7:00 P.M.	Export Scan
			10/15/2014	7:00 P.M.	Origin Scan
China			10/15/2014	7:11 A.M.	Order Processed: Ready for UPS

6/64GB/SG btw. Ik denk dat ik vanmiddag maar thuis ga werken O-)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Haha, ik vind het ook omslachtig, maar ben blij dat ie(6/64gb/Silver) er al is.
Had langere levertijd verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Die leveringen vanuit China, dat is dan direct vanaf www.apple.nl gedaan?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Die van mij in elk geval wel, maar denk dat dit voor alle vanuit China afkomstige toestellen het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-05 20:25
Zo 6 plus goud 16gb is binnen :)
gisteren besteld.
Heb geen nut voor meer dan 16GB. tegenwoordig trek ik alles uit mijn private (synology) cloud vandaan. bundel is groot genoeg :)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 23:07
de A Mac krijgt voorlopig geen 64GB Space Gray binnen. Na een lange discussie op twitter waar ik herhaaldelijk om duidelijkheid vroeg kwam het konijn uit de hoed dat ik de 64GB Space Gray niet hoef te verwachten binnenkort. Ze krijgen vooral de 16GBs binnen en verder mondjesmaat de overige maten, met uitzondering dus van de Spacegray. Ik vind de informatie voorziening van A Mac echt laakbaar hierin. Zij weten blijkbaar dat de 64GB SG niet binnenkomt, maar hebben wel al 10% voorschot gevraagd en laten dus niet weten dat de telefoon niet komt. Zeker op het moment dat je een voorschot vraagt mag je service en informatie voorziening een stuk beter, netter en eerlijker zijn dan dit. Ik ga mijn reservering in ieder geval annuleren en elders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

MadMax12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:39:
Die van mij in elk geval wel, maar denk dat dit voor alle vanuit China afkomstige toestellen het geval is.
Yep, mijne ook. Vorige week dinsdag (7-10) besteld.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ik ook op 7-10, hij ligt nou alleen al wel vanaf 08:07 in Drachten volgens de tracking.
Komt mij goed uit aangezien ik pas om 16:00 thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
En meneer UPS stond om 12:45 voor de deur terwijl de status nog op aankomstscan stond in Drachten.
Nu helaas wachten tot maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

MadMax12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:25:
En meneer UPS stond om 12:45 voor de deur terwijl de status nog op aankomstscan stond in Drachten.
Nu helaas wachten tot maandag.
Met een beetje geluk komt hij straks nog een keer langs op de terugweg, blijkt wel vaker te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ik hoop dat ie dat na 16:00 probeert.
Zou mij een blij mens maken.

Heb al wel wijzing laten doen voor het adres maandag.
Naar mijn werk.
Dus hoop dat die chauffeur dat nog niet gemeldt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iphone 6 64GB SG van GSMwijzer wordt zo geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Qualixo schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:44:
Zo 6 plus goud 16gb is binnen :)
gisteren besteld.
Heb geen nut voor meer dan 16GB. tegenwoordig trek ik alles uit mijn private (synology) cloud vandaan. bundel is groot genoeg :)
Mag ik vragen waar je hem besteld hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
MadMax12 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:40:
Ik hoop dat ie dat na 16:00 probeert.
Zou mij een blij mens maken.

Heb al wel wijzing laten doen voor het adres maandag.
Naar mijn werk.
Dus hoop dat die chauffeur dat nog niet gemeldt krijgt.
Kan je er nog niet achteraan bellen? Dat ze het sowieso nog een keer gaan proberen zometeen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
cmegens schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:42:
de A Mac krijgt voorlopig geen 64GB Space Gray binnen. Na een lange discussie op twitter waar ik herhaaldelijk om duidelijkheid vroeg kwam het konijn uit de hoed dat ik de 64GB Space Gray niet hoef te verwachten binnenkort. Ze krijgen vooral de 16GBs binnen en verder mondjesmaat de overige maten, met uitzondering dus van de Spacegray. Ik vind de informatie voorziening van A Mac echt laakbaar hierin. Zij weten blijkbaar dat de 64GB SG niet binnenkomt, maar hebben wel al 10% voorschot gevraagd en laten dus niet weten dat de telefoon niet komt. Zeker op het moment dat je een voorschot vraagt mag je service en informatie voorziening een stuk beter, netter en eerlijker zijn dan dit. Ik ga mijn reservering in ieder geval annuleren en elders bestellen.
Bij Xando mocht je zelfs het hele apparaat in een keer betalen, en dan maar hopen dat je 'm krijgt.
de service daar is overigens ook belabberd.

krijgt daar amper informatie, en als je belt met vragen krijg je de meest algemene antwoorden ( ' Wij hebben geen exacte leverdatum ' etc etc )

Maandag maar eens kijken of ik 'm niet bij Apple zelf kan scoren.
Weet iemand of ze apple store ook verzend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Pino112 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Kan je er nog niet achteraan bellen? Dat ze het sowieso nog een keer gaan proberen zometeen..
Dat was niet mogelijk, volgens iemand die ik aan de lijn had.
Misschien dat er nummer van de chauffeur op het briefje staat(doen TNT en DHL wel eens), maar dat zie ik over 2 uur pas.

[ Voor 5% gewijzigd door MadMax12 op 17-10-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Xantios schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:03:
[...]

Bij Xando mocht je zelfs het hele apparaat in een keer betalen, en dan maar hopen dat je 'm krijgt.
de service daar is overigens ook belabberd.

krijgt daar amper informatie, en als je belt met vragen krijg je de meest algemene antwoorden ( ' Wij hebben geen exacte leverdatum ' etc etc )

Maandag maar eens kijken of ik 'm niet bij Apple zelf kan scoren.
Weet iemand of ze apple store ook verzend ?
Ik ben sowieso niet heel erg onder de indruk van Xando (Zwolle). Het is ongetwijfeld een prima winkel als je nog onbekend bent met Apple producten. Maar als je al weet wat je wilt hebben bieden ze geen meerwaarde: Maar wel slechtere voorwaarden dan een officiële Apple Store.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 23:08
Begin deze week ook maar eens twee exemplaren van de iphone 6,64GB, SG besteld bij de dixons en krijg nu een mailtje dat ik voor dit type iPhone op plek 1350 in de wachtrij sta }:O

(Bij dixons besteld vanwege zakelijke bestelling en drie jaar garantie)

[ Voor 41% gewijzigd door Nano2009 op 17-10-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
Datafeest schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:26:
[...]

Ik ben sowieso niet heel erg onder de indruk van Xando (Zwolle). Het is ongetwijfeld een prima winkel als je nog onbekend bent met Apple producten. Maar als je al weet wat je wilt hebben bieden ze geen meerwaarde: Maar wel slechtere voorwaarden dan een officiële Apple Store.
Ik ben hier ook redelijk van terug gekomen ja. ( Nijmegen overigens )
al ben ik nog niet zo lang over vanuit Windows ( klein half jaar denk ik )
toch valt mij het ook op dat deze winkel niet zo denderend is.

Ik zal na die tijd geen 'specialist' zijn in het apple wereldje, maar het niveau bij Xando is wel erg laag.

Wat zouden de guru's aanraden?
( Ik ben in bezit van een auto, dus stukje naar Duitsland kachelen ?)
Pagina: 1 ... 104 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.