En toch heb ik het idee dat mijn Sensation trager wordt naarmate de tijd van aan staan groter is. Soms is het net stront door een trechter zo traag hij is met schermen swipen of apps open. Taakbeheer openen leert dat er veel apps open staan en sluiten van vele apps lijkt effect te hebben voor de korte termijn.Bullet NL schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:51:
[...]
Nee, dat is geen probleem...... Zo werkt Android nu eenmaal..... Google maar eens op hoe Android omgaat met het geheugen gebruik. Ook op Tweakers zijn hier genoeg berichten over te lezen. Task managers is android zijn dan ook helemaal niet nodig. Daarbij heeft de Sensation onder het kopje Taakbeheer de mogelijkheid om vast gelopen programma's alsnog te sluiten. Tastmanagers kosten kracht en gebruiken zelf ook geheugen, er is gewoon een grote kans dat je toestel met taskmanager langzamer is dan zonder.....
En ja, Je Sensation laat diverse apps opstarten die je misschien helemaal niet gebruikt, wil je hier vanaf kan je het beste een custom rom installeren
Erg vervelend was het zaterdag toen ik hem snel wilde herstarten. Het leek wel of snel opnieuw opstarten resulteerde in uitzetten van het toestel en uitschakelen resulteerde in herstarten. Ook was het gewoon erg vaag met niet echt doorstarten (blijven staan op het witte scherm met HTC er op), niet reageren bij uit staan, etcetera. Meer mensen met dit soort problemen?