Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:49:
[...]

Lekker vreemd dan. Bij mij willen ze 'm perse onderzoeken :(
Snap dat ook niet echt idd, heb gewoon gezegd dat hij kraakt en dat het een bekend probleem is, na het sturen van de fotos etc werd hij opgestuurd, dit alles duurde precies een week :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Zo... Na al die horrorverhalen van Dynafix hier ben ik toch (voorlopig) blij verrast. Bij mij dus het luidsprekerknopjevaltspontaanvandesensation-probleem. Gister aangekomen bij Dynafix, vandaag komt ie weer retour :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:21:
[...]

Snap dat ook niet echt idd, heb gewoon gezegd dat hij kraakt en dat het een bekend probleem is, na het sturen van de fotos etc werd hij opgestuurd, dit alles duurde precies een week :)
Gewoon via HTC zelf of via waar je hem gekocht hebt? En heeft een nieuwe cover het gekraak opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Nefiorim schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:44:
Zo... Na al die horrorverhalen van Dynafix hier ben ik toch (voorlopig) blij verrast. Bij mij dus het luidsprekerknopjevaltspontaanvandesensation-probleem. Gister aangekomen bij Dynafix, vandaag komt ie weer retour :)
Bij mij is een reparatie bij Dynafix ook relatief soepel verlopen (gezien de andere berichten) Kan net iets beter qua doorlooptijd, maar geen horror-verhaal... Naar aanleiding van bericht van Floris-K heb ik trouwens Ervaringen met Dynafix geopend.
Floris-K schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:53:
Is het misschien een idee om een "klachten over Dynafix" topic te maken? Een beetje vjammer dat er weinig ervaringen staan en het voornamelijk over het wel/niet postzegels plakken van Dynafix gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:53:
[...]

Gewoon via HTC zelf of via waar je hem gekocht hebt? En heeft een nieuwe cover het gekraak opgelost?
ehm hij kraakte niet...ik wilde gewoon een extra backcover O-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

dave1972 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:59:
[...]

ehm hij kraakte niet...ik wilde gewoon een extra backcover O-)
Haha goed geregeld, je kunt er ook een kopen in de HTC shop. Kost iets van 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nu mijn htc wel word opgehaald as woensdag doordat dr stof onder t scherm zit, moet ik mn htc s-on maken of kan ik hem gewoon zo laten, aangezien hun toch weer de nieuwste firmware erop zetten?....en is het zo dat dan het hele scherm word vervangen incl het glas ?

Groetjes Dave

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 08:50:
Nu mijn htc wel word opgehaald as woensdag doordat dr stof onder t scherm zit, moet ik mn htc s-on maken of kan ik hem gewoon zo laten, aangezien hun toch weer de nieuwste firmware erop zetten?....en is het zo dat dan het hele scherm word vervangen incl het glas ?

Groetjes Dave
Ik zit bij KPN...bij mij moet ik het zelf opsturen. Heb dus ook wat stop (witte spikkels) onder mn glas. Meer die al eens te maken hebben met stof onder glas? Wil niet tig keer sturen namelijk. Of is het echt een HTC komt vaker voor probleem. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:59:
[...]

Ik zit bij KPN...bij mij moet ik het zelf opsturen. Heb dus ook wat stop (witte spikkels) onder mn glas. Meer die al eens te maken hebben met stof onder glas? Wil niet tig keer sturen namelijk. Of is het echt een HTC komt vaker voor probleem. :(
Het is een htc sensation euvel _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:59:
[...]

Ik heb nou sensation nmr 5 omdat 1/4 allemaal stof onder het scherm kregen binnen een paar dagen... (nou goed 1/3 dan nummer 4 had er al rotzooi onder zitten toen ik hem kreeg)
Ben heel hard aan het duimen dat deze wel gewoon normaal blijft want ook ik ben niet van plan een nieuw toestel wat ik nog minder dan een week heb gehad op te sturen. Maar goed veel hoop heb ik niet.

Heb altijd wel gehoord van stof onder scherm bij htc maar zelf nooit gehad, alleen nu dan bij de sensation achtervolgt het me. Volgens mij komt dynafix het trouwens gewoon bij je ophalen als je contact opneemt met htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Staffie666 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:42:
[...]

Ik heb nou sensation nmr 5 omdat 1/4 allemaal stof onder het scherm kregen binnen een paar dagen... (nou goed 1/3 dan nummer 4 had er al rotzooi onder zitten toen ik hem kreeg)
Ben heel hard aan het duimen dat deze wel gewoon normaal blijft want ook ik ben niet van plan een nieuw toestel wat ik nog minder dan een week heb gehad op te sturen. Maar goed veel hoop heb ik niet.

Heb altijd wel gehoord van stof onder scherm bij htc maar zelf nooit gehad, alleen nu dan bij de sensation achtervolgt het me. Volgens mij komt dynafix het trouwens gewoon bij je ophalen als je contact opneemt met htc.
naaaah als t met de derde keer nog een keer gebeurd dan eis ik gewoon een heel ander gelijkwaardig toestel, heel simpel

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
dave1972 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:56:
[...]

naaaah als t met de derde keer nog een keer gebeurd dan eis ik gewoon een heel ander gelijkwaardig toestel, heel simpel
Probleem is dat ik hem icm een aanbieding heb gekocht... Als ik een ander toestel zou nemen moet ik een flink bedrag bijbetalen, Zelfs bij een Desire HD komt er nog 50,- bij... (150,- voor een sgs2 :X )

Ik blijf gewoon vrolijk doorgaan, zo zijn er in ieder geval een paar rotte Sensation's al gemaakt voordat ze naar de nieuwe eigenaar gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staffie666 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:42:
[...]

Krijg je een heel nieuw toestel dan? Lijkt me eerder dat ze deze schoonmaken. Ophalen....lastig. Moet ik weer voor thuis blijven. Ik stuur wel zelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
nee alleen een nieuw scherm gooien ze dr in, word niks schoongemaakt ;-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Staffie666 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:09:
[...]

Probleem is dat ik hem icm een aanbieding heb gekocht... Als ik een ander toestel zou nemen moet ik een flink bedrag bijbetalen, Zelfs bij een Desire HD komt er nog 50,- bij... (150,- voor een sgs2 :X )

Ik blijf gewoon vrolijk doorgaan, zo zijn er in ieder geval een paar rotte Sensation's al gemaakt voordat ze naar de nieuwe eigenaar gaan ;)
Dan nog, ik heb die van mij ook via voda gekocht maar als dat ding niet functioneerd dan gaat ie toch echt terug...als niet via voda dan maar via htc zelf he, dat ding moet gewoon goed zijn. kijk 1 of twee keer terug oke, maar derde keer dan houd t op _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Mijne is geen enkele keer gerepareerd sorry als dat tot verwarring heeft geleid. Ik heb 5 nieuwe sensations gehad omdat je binnen 10 dagen gewoon omruilgarantie hebt. Het kan best dat het na een reparatie is opgelost maar ik ben van mening dat als een toestel gekocht wordt het gewoon functioneel moet zijn.

Trouwens htc weet verrekte goed dat er veel foute sensations zijn, maar terughalen ho maar. Gewoon verkopen en als ze klagen dan repareren we ze wel. Niet helemaal een manier die mij aanstaat.

Wat me wel leuk lijkt is dat je een acer scherm voor de reparatie kunt hebben en erna een sharp? Gezien de schermen vervangen worden?

Edit: nmr 5 heeft ook alweer stof, blijkt toch moeilijk te zijn een fatsoenlijk toestel te krijgen. Ze ruilen hem niet meer om dus ik kan kiezen of een ander toestel of reparatie, krijgt htc nog zijn zin. De klant heeft de frustratie en problemen en htc heeft nergens last van.

[ Voor 17% gewijzigd door Staffie666 op 03-09-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
En toen was ik vandaag weer zo handig om m'n telefoon op de straatstenen te laten stuiteren... Op dezelfde manier is m'n HD2 ook aan z'n einde gekomen (qua beeldscherm dan).

Echter had ik nu geluk en zitten er alleen wat krassen in het aluminium.

En toen ik thuis kwam van werk, had ik nog meer geluk, een mailtje van HTC waarin ze om m'n adresgegevens vragen zodat ze een nieuwe backcover op kunnen sturen :) Goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Staffie666 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:27:
Mijne is geen enkele keer gerepareerd sorry als dat tot verwarring heeft geleid. Ik heb 5 nieuwe sensations gehad omdat je binnen 10 dagen gewoon omruilgarantie hebt. Het kan best dat het na een reparatie is opgelost maar ik ben van mening dat als een toestel gekocht wordt het gewoon functioneel moet zijn.

Trouwens htc weet verrekte goed dat er veel foute sensations zijn, maar terughalen ho maar. Gewoon verkopen en als ze klagen dan repareren we ze wel. Niet helemaal een manier die mij aanstaat.

Wat me wel leuk lijkt is dat je een acer scherm voor de reparatie kunt hebben en erna een sharp? Gezien de schermen vervangen worden?

Edit: nmr 5 heeft ook alweer stof, blijkt toch moeilijk te zijn een fatsoenlijk toestel te krijgen. Ze ruilen hem niet meer om dus ik kan kiezen of een ander toestel of reparatie, krijgt htc nog zijn zin. De klant heeft de frustratie en problemen en htc heeft nergens last van.
Dan had ik toch echt een ander toestel genomen, is toch niet normaal dan....krijg ook steeds meer de indruk dat t een heel snel in elkaar gezet toestel is ivm de samsung galaxy s2...dus dat ze gewoon bij htc hebben liggen slapen, en dat de htcsensation special edition pas de diegene is die waarschijnlijk wel goed zal zijn.1.5mhz dualcore en meer ram geheugen..maar goed ik kan t ook mis hebben

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
dave1972 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 15:54:
[...]

Dan had ik toch echt een ander toestel genomen, is toch niet normaal dan....krijg ook steeds meer de indruk dat t een heel snel in elkaar gezet toestel is ivm de samsung galaxy s2...dus dat ze gewoon bij htc hebben liggen slapen, en dat de htcsensation special edition pas de diegene is die waarschijnlijk wel goed zal zijn.1.5mhz dualcore en meer ram geheugen..maar goed ik kan t ook mis hebben
Ik weet het niet, mijn broertje heeft er ook 1 en die heeft ie nou al bijna anderhalve maand en die is nog steeds stofvrij een vriend van me idem, dus er zijn ook goede Sensations, en ik verwacht dat er gewoon enkele batches niet goed zijn en dat ik telkens er een heb uit dezelfde defecte batch. Dit kan overal gebeuren. Zeker als je voor bijvoorbeeld schermen afhankelijk bent van anderen. En de sgs2 is niet heilig, volgens de phonehouse hier komt die net zo vaak terug als de sensation. Te warm worden, dode pixels e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebeld met KPN. Ze adviseren dat ik even langs de winkel ga en dat de winkel voor mij gaat opsturen. Ook goed. Ik merk het wel. Hij is 2,5 week oud. Eens kijken of ik een nieuwe krijg of reparatie/stofvrij maken. We moeten als consument gewoon om elke wassewisje terugsturen. Zo garanderen we dat ze beter werken. Ik hou jullie op de hoogte. Maandag ga ik langs de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phr34k schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:57:
[...]

Ik had dit ook geprobeerd, maar gisteren kon ik ineens geen verbinding meer met internet maken. Heeft me ongeveer de halve dag gekost om er achter te komen dat dit het probleem was :'( Nadat ik "cyphering" weer aangezet heb, werkte alles weer. Dus niet doen!
Er staat ook reenable. Ofterwijl weer opnieuw aan zetten. De settings zijn dan dus weer precies hetzelfde. Echter beweert deze man dat het helpt. Ik heb het ook geprobeerd maar merk totaal geen verschil helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister mijn 1e vastloper, toen ik een sms kreeg kon ik plots niks meer. Het lockscreen zag ik maar kon niks meer doen. Ik moet trouwens wel zeggen dat mijn batterij vreemd genoeg een stuk beter is geworden de laatste dagen. Mogelijk te maken met dat een batterij de 1e 3 weken nog niet optimaal is? Las zoiets ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:05

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Afgelopen week HTC gemaild vanwege het kraken. Reactie van HTC: dat ik de telefoon ter reparatie aan moet bieden, De telefoon moet dan verstuurd worden zonder lader, simkaart, achterklep etc.. Hoe kun je de telefoon onderzoeken zonder achterklep. Ik kan toch duidelijk horen dat het de achterklep is die kraakt. Als je goed kijkt rechts onderaan scherm bij de knop (om de achterklep te verwijderen), Daar zit wat speling in wat je aan de linkerkant niet ziet wanneer je er op drukt.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Wat is de manier op het merk van het SLCD in de Sensation te bepalen? (SLCD is officieel een techniek van Sony, maar Sharp en Aou maken ze nu ook geloof ik

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Bullet NL schreef op zondag 04 september 2011 @ 17:52:
Wat is de manier op het merk van het SLCD in de Sensation te bepalen? (SLCD is officieel een techniek van Sony, maar Sharp en Aou maken ze nu ook geloof ik
volgens mij moet je dan kijken naar het nummer op de backcover, daar kan je dan zien waar die gemaakt is :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
dave1972 schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:10:
[...]

volgens mij moet je dan kijken naar het nummer op de backcover, daar kan je dan zien waar die gemaakt is :)
Wat heeft een nummer/productie datum op de backcover te maken met het merk SLCD display?
Ik zie de link niet..... overigens is die van mij van 28/6/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Bullet NL schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:26:
[...]

Wat heeft een nummer/productie datum op de backcover te maken met het merk SLCD display?
Ik zie de link niet..... overigens is die van mij van 28/6/11
Ik dacht dat je dan daar aan kon zien waar dat ding is gemaakt......ik heb t hier op t forum ergens voorbij zien komen een tijd trug

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:48

3DDude

I void warranty's

mijn broer heeft ook een sensation, en heeft deze laten vallen.

Vervolgens naar dynafix gestuurd of die effe 200 euro wou aftikken.

Ikzelf vind die dynafix ook oplichters ze maken het er zich heel makkelijk vanaf,
Bij mij zeiden ze rij snel waterschade terwijl dat echt bullshit was. En dat ze er belachelijk lang over doen

Heeft iemand info over de kosten om zelf het scherm online bestellen / info om de reparatie uit te voeren.?

[ Voor 4% gewijzigd door 3DDude op 04-09-2011 19:53 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 04 september 2011 @ 17:52:
3 woorden (xda screen sensation) in Google levert mij dit op:

To find out which panel you have:
Use terminal emulator (free from the market) and run the command dmesg (root is not needed obviously)

it will output a bunch of stuff.. look for this line: (if you can't find it you can long press on the output in terminal emulator copy all and then paste it into an email and send it to yourself)
just look for the line (the numbers might not be the same) [ 9178.895111] Panel Type = PANEL_ID_PYD_??????

maar ik wist waar ik naar zocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
ralph075 schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:02:
[...]

3 woorden (xda screen sensation) in Google levert mij dit op:

To find out which panel you have:
Use terminal emulator (free from the market) and run the command dmesg (root is not needed obviously)

it will output a bunch of stuff.. look for this line: (if you can't find it you can long press on the output in terminal emulator copy all and then paste it into an email and send it to yourself)
just look for the line (the numbers might not be the same) [ 9178.895111] Panel Type = PANEL_ID_PYD_??????

maar ik wist waar ik naar zocht ;)
Duidelijk, ik ben er inmiddels achter, ik heb een Auo scherm, een die overigens prima werkt ;)

Ik wist dus niet waar ik naar zocht, dan wordt het wat lastiger

[ Voor 0% gewijzigd door Bullet NL op 04-09-2011 21:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Het is hier al eens voorbij gekomen dacht ik, maar ik kan het niet meer vinden.
Ik wil graag voor diverse berichten ( SMS / Whatsapp / ANWB filemelding / Mail / Twitter / Foursquare / etc)
een eigen toon per app instellen...
Nu kan ik alleen de algemene berichtentoon instellen.
Weet niet of dit een beperking van de Sensation is, of een beperking van Android

Er is een app. voor, maar ik weet niet meer welke ...

offtopic:
als deze in het android app - topic moet, omdat het geen HTC specifiek issue is, laat het dan even (subtiel) weten

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Je kunt in de instellingen van de app's toch zelf aangegeven welke meldingstoon ze moeten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

bartbh schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:42:
Je kunt in de instellingen van de app's toch zelf aangegeven welke meldingstoon ze moeten gebruiken?
Whatsapp en foursquare kunnen dat inderdaad...
Tweetdeck en ANWB verkeer niet ...
Standaard Sensation mail ook niet ( die kan wel geluid geven, maar kan niet vinden waar het in te stellen is)

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Tweetdeck heeft bij mij toch echt een ander geluid dan standaard bericht toon. Gewoon bij Coluumn Settings dan naar sound effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
3DDude schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:52:
mijn broer heeft ook een sensation, en heeft deze laten vallen.

Vervolgens naar dynafix gestuurd of die effe 200 euro wou aftikken.

Ikzelf vind die dynafix ook oplichters ze maken het er zich heel makkelijk vanaf,
Bij mij zeiden ze rij snel waterschade terwijl dat echt bullshit was. En dat ze er belachelijk lang over doen

Heeft iemand info over de kosten om zelf het scherm online bestellen / info om de reparatie uit te voeren.?
Het vervangen van een scherm kost inderdaad 200 euro. Dat is het risico als je hem niet verzekerd en valt natuurlijk buiten garantie. Verzeker hem, koop een hoesje of accepteer dat je moet betalen als je hem laat vallen.

Ze zijn misschien niet altijd even snel bij Dynafix (bij mij trouwens altijd wel vlot), maar kosten in rekening brengen doen ze nooit zomaar (bij mijn HTC Hero, 1 maand over 2 jaar garantie termijn hebben ze nog als binnen garantie gezien!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankN1990
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:43
Danny666 schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:47:
Afgelopen week HTC gemaild vanwege het kraken. Reactie van HTC: dat ik de telefoon ter reparatie aan moet bieden, De telefoon moet dan verstuurd worden zonder lader, simkaart, achterklep etc.. Hoe kun je de telefoon onderzoeken zonder achterklep. Ik kan toch duidelijk horen dat het de achterklep is die kraakt. Als je goed kijkt rechts onderaan scherm bij de knop (om de achterklep te verwijderen), Daar zit wat speling in wat je aan de linkerkant niet ziet wanneer je er op drukt.
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook wat speling aan de rechter kant. Ik ga binnenkort HTC even mailen met een foto erbij als bijlage en dan hopen op een nieuwe backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:20
Mijn telefoon kraakt ook, zal ook maar eens de support mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Vreemd dat HTC sommigen vraagt om de telefoon ter reparatie op te sturen en anderen gewoon direct een nieuwe opgestuurd krijgen? (me included)

Bepaalde batch van telefoons die een oude/slecht backcover zouden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
JAMF schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:21:
[...]

Whatsapp en foursquare kunnen dat inderdaad...
Tweetdeck en ANWB verkeer niet ...
Standaard Sensation mail ook niet ( die kan wel geluid geven, maar kan niet vinden waar het in te stellen is)
Tweetdeck kan idd via Column settings. gebruik je de Gmail app dan kan het bij de instellingen van je account. De standaard HTC Mail gebruik ik niet..maar misschien is Gmail te overwegen als je geen hotmail hebt? Vind dat sowieso een betere app dan die van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:05

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

bartbh schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:16:
Vreemd dat HTC sommigen vraagt om de telefoon ter reparatie op te sturen en anderen gewoon direct een nieuwe opgestuurd krijgen? (me included)

Bepaalde batch van telefoons die een oude/slecht backcover zouden hebben?
Ik had gedacht dat ze via serienummers konden zien welke slechte backcovers hebben of niet.

Morgen wordt dat ding opgehaald. We zullen wel zien over hoe en wat, en wanneer de toestel terug is. Eerst mijn oude Nokia 5800 opzoeken (ik zal toch moeten bellen}

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny666 schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:54:
[...]

Ik had gedacht dat ze via serienummers konden zien welke slechte backcovers hebben of niet.

Morgen wordt dat ding opgehaald. We zullen wel zien over hoe en wat, en wanneer de toestel terug is. Eerst mijn oude Nokia 5800 opzoeken (ik zal toch moeten bellen}
Die van mij vandaag ivm stof ingeleverd, 2 wkn zonder android :( . Ook maar weer terug naar mijn oude 5800 Xpress. 2 jaar lang stofvrij !!!! Ondanks de symbian blijft het een sterk model (sorry voor de offtopic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:20:
[...]

Die van mij vandaag ivm stof ingeleverd, 2 wkn zonder android :( . Ook maar weer terug naar mijn oude 5800 Xpress. 2 jaar lang stofvrij !!!! Ondanks de symbian blijft het een sterk model (sorry voor de offtopic).
Ik inmiddels ook 3,5 maand stofvrij met de Sensation en kraakvrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ik heb ook met HTC contact opgenomen over de krakende backcover maar ik moet de telefoon ook helaas naar hun toe sturen :/

Heeft iemand dat al gedaan voor dit probleem en hoe lang duurde het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Upbeat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:05:
Ik heb ook met HTC contact opgenomen over de krakende backcover maar ik moet de telefoon ook helaas naar hun toe sturen :/

Heeft iemand dat al gedaan voor dit probleem en hoe lang duurde het?
blijf het maar een vreemd verhaal vinden waarom bij mij het zonder veel moeite ging en bij jullie niet

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dave1972 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:22:
[...]

blijf het maar een vreemd verhaal vinden waarom bij mij het zonder veel moeite ging en bij jullie niet
Misschien dat ze daarmee misbruik willen voorkomen? Ik vind het ook maar vreemd.

Ik probeer later in de week nog een keer, kijken of ik hetzelfde antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Upbeat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:29:
[...]

Misschien dat ze daarmee misbruik willen voorkomen? Ik vind het ook maar vreemd.

Ik probeer later in de week nog een keer, kijken of ik hetzelfde antwoord krijg.
Mag ik vragen wie jij hebt gesproken daar?.....en misbruik..mwah...tis gewoon een feit dat die dingen gaan kraken...op 1 of andere manier raakt die backcover toch lam...die van mij kraakt trouwens nu ook, dus ben blij dat ik al een nieuwe heb, ook al ga ik die niet gebruiken..altijd makkelijk voor beschadiging en/of met eventuele verkoop :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dave1972 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:32:
[...]

Mag ik vragen wie jij hebt gesproken daar?.....en misbruik..mwah...tis gewoon een feit dat die dingen gaan kraken...op 1 of andere manier raakt die backcover toch lam...die van mij kraakt trouwens nu ook, dus ben blij dat ik al een nieuwe heb, ook al ga ik die niet gebruiken..altijd makkelijk voor beschadiging en/of met eventuele verkoop :-)
Ik heb mail contact gehad met Tess.

Mijne begint steeds erger te kraken en ik laat de telefoon gewoon in zijn behuizing zitten. Zelfs als ik op het scherm druk dan kraakt het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt het kraken sneller voor als men vaak/heel vaak backcover eraf haalt en weer aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:37:
Komt het kraken sneller voor als men vaak/heel vaak backcover eraf haalt en weer aansluit.
Dat wordt wel gezegt, en lijkt me logisch, maar of het waar is..

[ Voor 4% gewijzigd door Voodoo op 06-09-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Upbeat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:36:
[...]

Ik heb mail contact gehad met Tess.

Mijne begint steeds erger te kraken en ik laat de telefoon gewoon in zijn behuizing zitten. Zelfs als ik op het scherm druk dan kraakt het :/
En als je het via de chat probeert van htc?.. dat je erbij vermeld dat je je tel niet kan missen ivm met werk bv?

[ Voor 8% gewijzigd door dave1972 op 06-09-2011 11:42 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dave1972 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:42:
[...]

En als je het via de chat probeert van htc?.. dat je erbij vermeld dat je je tel niet kan missen ivm met werk bv?
Zal ik ook eens proberen. De telefoon kan ik zeker niet missen ;) ik heb al mijn smartphones van de laatste jaren de deur uit gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Upbeat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:45:
[...]

Zal ik ook eens proberen. De telefoon kan ik zeker niet missen ;) ik heb al mijn smartphones van de laatste jaren de deur uit gedaan!
hahaha ik dus ook..heb nu geen ruk meer...mijn tel gaat morgen trug ben benieuwd hoe lang het duurt :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

dave1972 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:48:
[...]

hahaha ik dus ook..heb nu geen ruk meer...mijn tel gaat morgen trug ben benieuwd hoe lang het duurt :)
Ook geen gebrickte sgs2 meer? of nog geen reactie van dyna gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
senses2 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:49:
[...]

Ook geen gebrickte sgs2 meer? of nog geen reactie van dyna gehad?
Nee mn sensation is gebricked. ..dus die word morgen opgehaald

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

dave1972 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:51:
[...]

Nee mn sensation is gebricked. ..dus die word morgen opgehaald
oh zo, fout gelezen :S
Vraagje, ik heb paar dagen een sensation, en ik lees hier vanalles over stock/updates/rooten/etc.
zijn er tips/aanraders voor me om updates/programmas te installeren om mijn sensation te " perfectioneren " ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
senses2 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:52:
[...]

oh zo, fout gelezen :S
Vraagje, ik heb paar dagen een sensation, en ik lees hier vanalles over stock/updates/rooten/etc.
zijn er tips/aanraders voor me om updates/programmas te installeren om mijn sensation te " perfectioneren " ?
Ik zou dr eerst f een paar dagen langer mee spelen....en als je dan echt gebruik wilt maken van je sensation....rooten die zooi en Androidrevolution erop gooien...dan ga jij niet weten wat je mee maakt...maar goed dat is offtopic en hoort thuis bij ander topic :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 04:01
Ook ik heb mijn nieuwe cover mogen ontvangen. Ik vraag me af bij de mensen die hun toestel moeten opsturen wat ze als argument hebben doorgegeven aan htc, en of ze een (on)vriendelijke bericht hebben gestuurd.

Ik probeer een beetje te achterhalen waarom er verschil gemaakt wordt. Het kan ook zijn dat je net iemand treft die niet zo soepel is met het versturen van een nieuwe cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
tweaker013 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:40:
Ook ik heb mijn nieuwe cover mogen ontvangen. Ik vraag me af bij de mensen die hun toestel moeten opsturen wat ze als argument hebben doorgegeven aan htc, en of ze een (on)vriendelijke bericht hebben gestuurd.

Ik probeer een beetje te achterhalen waarom er verschil gemaakt wordt. Het kan ook zijn dat je net iemand treft die niet zo soepel is met het versturen van een nieuwe cover
Haha, nou ik ben heel netjes gebleven en mijn hele probleem vertelt. Ik weet niet wanneer jij melding hebt gemaakt van het probleem maar ik denk dat ze alle backcover klachten nu zo gaan behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
Nou na 1,5 maanden begint de mijne ook te kraken. Heb zojuist een mail gestuurd naar htc. Wordt vervolgd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker013 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:40:

Ik ben ook gewoon netjes gebleven. Maar als ik zo lees hoe de anderen zomaar een nieuwe backcover hebben gekregen gaat het nu wel een stuk lastiger. Ik moest AL mijn gegevens opsturen zonder dat ik te horen kreeg waarom. Nadat ik alle gegevens heb opgestuurd kreeg ik meteen een mailtje dat het nu verder door het escalatieteam behandelt zou worden. Als ik binnen een week geen antwoord had moest ik wederom contact met hem opnemen.

Vaag gedoe allemaal. Hij kraakt al als ik hem gewoon in mijn hand heb en aan het typen ben. Ik denk dat het gewoon aan de batch ligt of ze extra willen controleren of dat ze nu gewoon strenger zijn geworden omdat op internet bekend is dat je heel makkelijk een nieuwe kunt krijgen. Dat is balen voor de mensen waarvan de backcover echt kraakt terwijl degene waarbij hij niet kraakt misschien al een nieuwe hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
Haha, nou ik ben heel netjes gebleven en mijn hele probleem vertelt. Ik weet niet wanneer jij melding hebt gemaakt van het probleem maar ik denk dat ze alle backcover klachten nu zo gaan behandelen.
Ik heb het net even opgezocht. Ik heb contact met hun opgenomen op 22 augustus. Echt balen ik zou hem liever ook niet opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik ben ook gewoon netjes gebleven en gewoon het probleem uitgelegd. Binnenkort gewoon nog eens mailen :) De aanhouder wint vast :P

EDIT: Vandaag is zeker mijn lucky day! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Dj-sannieboy op 06-09-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

denk dat ineens iedereen om een nieuwe case ging vragen en dat ze daarom dachten.. Hmm, klopt dit wel? Laat ze maar opsturen dan kunnen ze het zelf checken...

Eerlijk gezegd vind ik dit een goede zaak, zeker omdat mensen hiervan profiteren (vaker gezien dat mensen om een case gingen vragen en hem ook kregen maar niet eens iets stuk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
Ik ben ook gewoon netjes gebleven. Maar als ik zo lees hoe de anderen zomaar een nieuwe backcover hebben gekregen gaat het nu wel een stuk lastiger. Ik moest AL mijn gegevens opsturen zonder dat ik te horen kreeg waarom. Nadat ik alle gegevens heb opgestuurd kreeg ik meteen een mailtje dat het nu verder door het escalatieteam behandelt zou worden. Als ik binnen een week geen antwoord had moest ik wederom contact met hem opnemen.

Vaag gedoe allemaal. Hij kraakt al als ik hem gewoon in mijn hand heb en aan het typen ben. Ik denk dat het gewoon aan de batch ligt of ze extra willen controleren of dat ze nu gewoon strenger zijn geworden omdat op internet bekend is dat je heel makkelijk een nieuwe kunt krijgen. Dat is balen voor de mensen waarvan de backcover echt kraakt terwijl degene waarbij hij niet kraakt misschien al een nieuwe hebben gekregen.
Ik had bijna dezelfde procedure ik moest ook mijn naw gegevens sturen. Echter moest ik ook een foto bijsluiten van mijn huidige cover. Als ze het hebben doorgegeven aan het escalatieteam dan krijg je bijna 100% een nieuwe cover zo is mij dit verteld door een medewerker van htc.

Ik had ze in de tussentijd nog een bericht gestuurd hoe lang het nog duurde. Het is ze waarschijnlijk ook opgevallen dat iedereen er nu in één keer last van heeft. Uiteraard is dit vervelend voor de mensen die het gekraak probleem ondervinden en hierdoor hun toestel moeten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ik heb ze vorige week vrijdag gemaild, zaterdag een mail gekregen met het verzoek om m'n NAW gegevens en vandaag een mail dat de nieuwe backcover verstuurd was. Zonder verdere vragen, foto's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

Bij mij kraakt de cover ook een beetje, vooral aan de onderkant bij de 4 touch-buttons.
Ik heb vandaag contact gehad met HTC en nadat ik al mijn gegevens (adres, imei, software, enz.) had gegeven vroeg hij om een foto. Dus ik heb 2 foto's gestuurd en nu gaat het naar het escalatie-team. Als zij het goedkeuren krijg ik een nieuwe backcover opgestuurd... Ik heb goede hoop. Dit is een stuk beter dan opsturen en 1 of 2 weken zonder telefoon moeten wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
AmotaX schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:21:
Bij mij kraakt de cover ook een beetje, vooral aan de onderkant bij de 4 touch-buttons.
Ik heb vandaag contact gehad met HTC en nadat ik al mijn gegevens (adres, imei, software, enz.) had gegeven vroeg hij om een foto. Dus ik heb 2 foto's gestuurd en nu gaat het naar het escalatie-team. Als zij het goedkeuren krijg ik een nieuwe backcover opgestuurd... Ik heb goede hoop. Dit is een stuk beter dan opsturen en 1 of 2 weken zonder telefoon moeten wachten. :)
Zoals het ook hoort, tis een bekend euvel van de sensation...daar kunnen ze niet onderuit

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Vreemd dat ze bij AmotaX vragen om een foto en het naar het "escalatieteam" sturen en bij mij zonder wikken of wegen. Maar goed, afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

bartbh schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:30:
Vreemd dat ze bij AmotaX vragen om een foto en het naar het "escalatieteam" sturen en bij mij zonder wikken of wegen. Maar goed, afwachten dus.
Ik denk ook dat ze nu veel meer aanvragen krijgen en dus eerst meer info willen. Want ik zag dat er ook al "tweakers" zijn die een backcover aanvragen terwijl ze helemaal geen problemen hebben, maar het gewoon handig vinden om er nog één te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Zo, na een chatsessie vanmiddag (bedankt voor de tip!), kon ik een email sturen met het probleem, een foto van het toestel en mijn gegevens naar HTC. Nu een reactie terug gehad dat het doorgestuurd wordt naar het bekende escalatieteam :) Hopelijk binnenkort eindelijk van die krakende cover af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Upbeat schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:53:
Zo, na een chatsessie vanmiddag (bedankt voor de tip!), kon ik een email sturen met het probleem, een foto van het toestel en mijn gegevens naar HTC. Nu een reactie terug gehad dat het doorgestuurd wordt naar het bekende escalatieteam :) Hopelijk binnenkort eindelijk van die krakende cover af!
Gefeliciteerd :-).....als hij geescaleerd is dan heb je hem met een dag of drie a vier :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Inmiddels heb ik mijn tweede sensation nu twee weken.
De eerste was terug gegaan vanwege een stuck pixel.
Tot mijn schrik constateerde ik helaas dat er zich stof onder het scherm begint te vormen, zowel links als rechts in het midden. Contact opgenomen met Studentmobiel maar ik kan de telefoon niet meer als DOA aanbieden aangezien ze het toestel binnen 14 dagen terug willen hebben na de ontvangst. Ik kan hem wel aanbieden bij HTC ter reparatie onder de garantie maar ik twijfel een beetje, de stofvorming is niet zeer irritant als ik de telefoon gebruik, en ik wil hem misschien pas aanbieden bij HTC als de stofvorming onder het scherm erger wordt. Aan de andere kant denk ik er wel over om hem aan te bieden voor reparatie, maarja, ik vraag me af hoe lang hem ik mogelijk kwijt ben. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hayo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:03:
Inmiddels heb ik mijn tweede sensation nu twee weken.
De eerste was terug gegaan vanwege een stuck pixel.
Tot mijn schrik constateerde ik helaas dat er zich stof onder het scherm begint te vormen, zowel links als rechts in het midden. Contact opgenomen met Studentmobiel maar ik kan de telefoon niet meer als DOA aanbieden aangezien ze het toestel binnen 14 dagen terug willen hebben na de ontvangst. Ik kan hem wel aanbieden bij HTC ter reparatie onder de garantie maar ik twijfel een beetje, de stofvorming is niet zeer irritant als ik de telefoon gebruik, en ik wil hem misschien pas aanbieden bij HTC als de stofvorming onder het scherm erger wordt. Aan de andere kant denk ik er wel over om hem aan te bieden voor reparatie, maarja, ik vraag me af hoe lang hem ik mogelijk kwijt ben. Iemand enig idee?
meestal tussen de 1 a 2 weken, maar geloof me het word alleen maar erger, dus zou ik hem als ik jou was gewoon direct terug sturen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Zijn er meer mensen welke last hebben van het feit dat Sense regelmatig herstart? Als ik in een applicatie ziet en deze vervolgens afsluit krijg ik regelmatig een witte achtergrond met het HTC logo te zien, waarna Sense opnieuw opstart. Soms gaat het een tijd lang goed, andere keren is het echt 10 keer op een dag... Het is voor de duidelijkheid niet na het afsluiten van een bepaalde app, het kan gebeuren met zowel Berichten, Internet als ene spelletje bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
FabianNL schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:41:
Zijn er meer mensen welke last hebben van het feit dat Sense regelmatig herstart? Als ik in een applicatie ziet en deze vervolgens afsluit krijg ik regelmatig een witte achtergrond met het HTC logo te zien, waarna Sense opnieuw opstart. Soms gaat het een tijd lang goed, andere keren is het echt 10 keer op een dag... Het is voor de duidelijkheid niet na het afsluiten van een bepaalde app, het kan gebeuren met zowel Berichten, Internet als ene spelletje bijvoorbeeld.
Yup, dit herken ik ook.... Ook bij mij is er geen regelmaat en/of vaste app.... Ik heb het idee dat dit door de installatie van een of andere app is gekomen, de Sensation had er vanaf het begin geen last van... Waarscheinlijk is het ook verholpen bij een nieuwe installatie van de rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja,

Ik heb op de dag van de aankoop 2.3.4 er op gezet en heb dus geen ervaring met .3 . Hadden jullie er met .3 ook evenveel last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
zorgt de gmail app met pushmail voor veel dataverkeer of veel energieverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX

AmotaX

Developer

fespen schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:08:
zorgt de gmail app met pushmail voor veel dataverkeer of veel energieverbruik?
Nee, push zorgt er juist voor dat het dataverkeer en energieverbruik laag blijft doordat hij alleen iets doet als het nodig is.
Tenzij je super veel e-mails krijgt, dan is het misschien handiger om één keer in de zoveel tijd alles in één keer binnen te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door AmotaX op 06-09-2011 21:53 . Reden: Kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:06:
[...]

Ja,

Ik heb op de dag van de aankoop 2.3.4 er op gezet en heb dus geen ervaring met .3 . Hadden jullie er met .3 ook evenveel last van?
Persoonlijk had ik het idee dat het met 2.3.3 wel minder erg was. Toen had ik het altijd met een bepaalde skin, maar met een normale HTC skin had ik er toen nooit last van. Nu gebruik ik gewoon de default skin, maar dit mag dus niks baten helaas... Maar ok, ligt in ieder geval niet aan mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
AmotaX schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:49:
[...]

Nee, push zorgt er juist voor dat het dataverkeer en energieverbruik laag blijft doordat hij alleen iets doet als het nodig is.
Tenzij je super veel e-mails krijgt, dan is het misschien handiger om één keer in de zoveel tijd alles in één keer binnen te halen.
Ik heb juist slechte ervaring met push email (icm K-9). Batterij was veel sneller leeg dan met poll instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:06:
[...]

Ja,

bij 2.3.3 had ik er geen last van. na de update naar 2.3.4 heb ik er wel last van (in het begin heel erg, vele malen per dag). sinds ik elke keer dat het gebeurt de telefoon direct herstart gebeurt het nog maar sporadisch (max 1x/week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
ChiMan schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:06:
[...]

Ik heb juist slechte ervaring met push email (icm K-9). Batterij was veel sneller leeg dan met poll instelling.
Valt hier ook enorm mee.. en.. K-9 is toch zo ongeveer het beste E-mail-programma voor de Android..

Super met de "all-in-one"-messenger-widget van Pure..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
Gisterenmiddag gemailt over kraken backcover en in de avond een reactie ontvangen dat er een nieuwe wordt gestuurd nadat zij mijn gegevens + foto hebben ontvangen :)

Edit:

Ik krijg een email dat het verder in behandeling wordt genomen en zou voor kunnen komen dat het wordt afgewezen. Wordt wederom vervolgt....

[ Voor 31% gewijzigd door xxACxx op 07-09-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
_Nick__ schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:41:
[...]

Valt hier ook enorm mee.. en.. K-9 is toch zo ongeveer het beste E-mail-programma voor de Android..

Super met de "all-in-one"-messenger-widget van Pure..
Wat zijn jouw instellingen met K-9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
ChiMan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:58:
[...]

Wat zijn jouw instellingen met K-9?
Dat zijn er nog al wat.

Het zwarte thema is super.

Verder zijn de accountinstellingen goed en makkelijk te regelen door de account te selecteren en vast te houden.

Gmail heb ik op Imap en mijn standaard-mailbox op Pop (de laatste "pollt" per drie uur, omdat Gmail ook deze box ophaalt (kun je in Gmail (per desktop) instellen)..

In de Messenger-widget is Gmail makkelijk "scrollable" te lezen en ik vind super dat je op het mail-adres van de verzender kunt klikken om te zien of de mail wel helemaal klopt (dat valt nog wel eens tegen (dus hetzelfde als "origineel zien" bij Google)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 21:52
Heb een nokia carkit in mijn auto zitten. Voorheen had ik een Touch pro 2 welke probleemloos communiceerde met deze carkit. Verbinding was goed, geluid was duidelijk en helder.

Nu heb ik een Sensation, en tijdens een gesprek over de carkit hapert hij telkens, delen van het gesprek vallen weg. Een gesprek voeren is dus niet mogelijk, met halve woorden/zinnen.

Waar kan het aan liggen dat bij deze nieuwere telefoon de bluetooth slechter lijkt te zijn? Zou ik nog iets kunnen doen? Meer mensen last van? De ingebouwde carkit is nu helaas niet te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Goofyduck384 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:57:
Heb een nokia carkit in mijn auto zitten. Voorheen had ik een Touch pro 2 welke probleemloos communiceerde met deze carkit. Verbinding was goed, geluid was duidelijk en helder.

Nu heb ik een Sensation, en tijdens een gesprek over de carkit hapert hij telkens, delen van het gesprek vallen weg. Een gesprek voeren is dus niet mogelijk, met halve woorden/zinnen.

Waar kan het aan liggen dat bij deze nieuwere telefoon de bluetooth slechter lijkt te zijn? Zou ik nog iets kunnen doen? Meer mensen last van? De ingebouwde carkit is nu helaas niet te gebruiken...
Heb zelf hem eerst gebruikt met de standaard Nokia carkit die in mijn Golf 5 zat, prima geluid en nu gebruik ik hem i.c.m een Parrot MKi9100 en ook zonder problemen. Geen idee wat er met de bluetooth verbdinding dan aan de hand is in je auto?

https://powershellisfun.com

• blizzaa
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06-2023
Zojuist in de trein met mijn 2 maand oude Sensation een sms verstuurd, 30 sec later start ik Wordfeud op en ineens wordt het scherm zwart. Ik kan niets meer doen, telefoon aan en uit, accu er een minuutje uitgehaald. Harde reset geprobeerd, maar er verschijnt helemaal niets meer op mijn scherm. Gewoon een zwart beeld.

Iemand nog een idee? Of is hij echt defect? Ik heb hem nog nooit laten vallen en heb er altijd een beschermhoes omheen.

Hoe werkt de garantie bij HTC? Ik heb een abonnement via Vodafone. Moet ik de garantie via Vodafone regelen of rechtstreeks via HTC?

Edit: tevens brandt de led ook niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door blizzaa op 08-09-2011 08:24 ]

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

blizzaa schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:19:
Zojuist in de trein met mijn 2 maand oude Sensation een sms verstuurd, 30 sec later start ik Wordfeud op en ineens wordt het scherm zwart. Ik kan niets meer doen, telefoon aan en uit, accu er een minuutje uitgehaald. Harde reset geprobeerd, maar er verschijnt helemaal niets meer op mijn scherm. Gewoon een zwart beeld.

Iemand nog een idee? Of is hij echt defect? Ik heb hem nog nooit laten vallen en heb er altijd een beschermhoes omheen.

Hoe werkt de garantie bij HTC? Ik heb een abonnement via Vodafone. Moet ik de garantie via Vodafone regelen of rechtstreeks via HTC?

Dit heb ik dus ook sinds kort (denk sinds laatse update)

Hang hem maar eens terug aan het stroom dan doet hij het weer. Die van mij word vandaag opgehaald. Ook omdat mijn sd kaartje niet blijft zitten.

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
blizzaa schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:19:

Als je hem aan de lader hangt gaat ook geen led branden? Dan wordt het toch gebruik maken van de garantie. Als een harde reset niet werkt, zal je ook via USB waarschijnlijk niks kunnen uitrichten.

Als je hem hebt gekregen van Vodafone met verlenging is het beste om het via hen te regelen. Anders via de winkel waar je hem hebt gekocht/gekregen. Je kan het ook direct via HTC regelen, maar de garantie is in principe via de winkel. En dat is misschien makkelijk als je gezeur hebt bij de reparatie (Dynafix)

• blizzaa
Ik zit nu op mijn werk en heb geen lader bij me. Vannacht is hij wel opgeladen geweest. Een collega met een Sensation komt over een half uurtje, hopelijk heeft hij een lader bij zich. Of werkt elke HTC lader? Dan doe ik even een rondje hier.

Bedankt in ieder geval!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

blizzaa schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:23:
Ik zit nu op mijn werk en heb geen lader bij me. Vannacht is hij wel opgeladen geweest. Een collega met een Sensation komt over een half uurtje, hopelijk heeft hij een lader bij zich. Of werkt elke HTC lader? Dan doe ik even een rondje hier.

Bedankt in ieder geval!
Gewoon een microusb zal voldoende moeten zijn, bij mij werkt het dan weer. Maar heb je er ook last van sinds de upgrade? Het lijkt bij mij voor te komen na een gesprek.

• blizzaa
Thomasje schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:25:
[...]

Gewoon een microusb zal voldoende moeten zijn, bij mij werkt het dan weer. Maar heb je er ook last van sinds de upgrade? Het lijkt bij mij voor te komen na een gesprek.
Die update heb ik meteen uitgevoerd toen die uitkwam. Dit is de eerste keer dat het is voorgekomen. Wel was gisteravond mijn telefoon voor het eerst ECHT helemaal leeg en viel hij uit. Toen aan de lader gedaan en meteen weer opgestart. Wellicht dat er daar iets mee te maken heeft.

• _Nick__
  • Niet online
Na een krakende cover zelf een cover besteld, waar ik vroeger ook covers voor andere toestellen goed en origineel vandaan haalde..

Merk nu dat ik over de hele lijn "een streepje meer batterij" heb..

Kraken is ook helemaal weg.. toestel voelt heel strak..

Jammer alleen, dat ik twee cover heb besteld; de chrome cover heeft een andere sluiting (opening beneden gaat ook de linker hoek "om")..

vraag me af of er veel moet worden omgezet.. de zwart/chrome cover is niet een beetje mooier..

• blizzaa
Telefoon aan de lader gehad, nog steeds niets, ook geen ledje. Accu van andere Sensation geprobeerd, ook niets..

Wordt dus naar de vodafonewinkel.. :(

• Proppel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:24
Vandaag wordt mijn Sensation opgehaald. :( Stof onder het beeldscherm en problemen met het opstarten (geen beeld of heel donker). Hoop dat ik hem snel terugkrijg.

Verwijderd

Ik heb hier sinds de laatste tijd ook meer last van, soms wel paar keer per dag. Heb het idee dat dit na de laatste update vaker gebeurt.
Echter sinds de laatste update heb ik wel een nieuw probleem dat regelmatig voor komt. De statusbalk bovenin het scherm verdwijnt regelmatig en komt dan even later weer terug. Heel vervelend. Hebben meer mensen hier last van? Het naar beneden slepen van de balk verloopt ook niet meer zo soepel als voorheen, maar dat kan een gevoelskwestie zijn.

• blizzaa
Op htc.com via livechat geregeld dat ze mijn toestel morgenmiddag op komen halen. Ik ben benieuwd..

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Gisteren mijn telefoon teruggekregen (zat stof onder het scherm), 3,5 week na het aanmelden. Voelt weer als nieuw en er zit geen stof meer onder het scherm :)
Helaas is tijdens de reparatie van het scherm het volumeknopje kapot gegaan, anders had ik mijn telefoon al anderhalve week eerder teruggehad.

[ Voor 6% gewijzigd door E-Rick op 08-09-2011 11:47 ]

Choose life

Verwijderd

blizzaa schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:06:
Telefoon aan de lader gehad, nog steeds niets, ook geen ledje. Accu van andere Sensation geprobeerd, ook niets..

Wordt dus naar de vodafonewinkel.. :(
Precies hetzelfde probleem afgelopen dinsdag. Sensation helemaal dood. Gisteren naar Vodafone-winkel gebracht. Telefoon is nu onderweg naar Dynafix. Telefoon 3 juni aangeschaft bij Vodafone-winkel. Dit is mijn 1e HTC (van de 5 die ik toe nu toe heb gehad) die een hardware-probleem heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 12:43 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.