Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmotaX schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:10:
[...]

Ik weet niet of de update al beschikbaar is voor (Vodafone) branded telefoons, maar mijn unbranded Sensation heeft ook 2.3.4 en sinds die versie heb ik geen last meer van icoontjes die verdwijnen.
Ik heb helaas een T-mobile branded versie dus zal ook nog wel moeten wachten dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Hymnir schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:36:
[...]

thx , Bij mij exact dezelfde settings. Ligt waarschijnlijk aan een drain ergens. Even uitzoeken. |:(
Ik denk dat ik de drain gevonden heb. "locationfriendservice" . Dankzij de handige apps die hierboven beschreven staan heb ik ontdekt dat deze service mijn toestel wakker hield.

Na wat zoekwerk te weten gekomen dat dit een latitude service is. Ik heb me afgemeld bij latitude en het updaten stopgezet. Vooralsnog is de service niet teruggekomen.

Een tip lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:03

The_Worst

Unox

Nieuwe firmware Application update beschikbaar (408KB). Te downloaden via instellingen -> over de telefoon -> software updates. Slechts één wijziging:
code:
1
Make more space application (New)

Waarschijnlijk werkt nu de optie om ruimte vrij te maken op de telefoon. Kan het niet bevestigen draai geen originele bootloader.

[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 30-08-2011 18:43 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
The_Worst schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:33:
Nieuwe firmware beschikbaar (408KB). Te downloaden via instellingen -> over de telefoon -> software updates. Slechts één wijziging:
code:
1
Make more space application (New)

Waarschijnlijk werkt nu de optie om ruimte vrij te maken op de telefoon. Kan het niet bevestigen draai geen originele bootloader.
Ik heb hem ook geïnstalleerd, maar waar zou die optie moeten staan dan?

Gevonden, in Instellingen -> SD- en Telefoongeheugen -> Meer ruimte maken (maak meer opslagruimte vrij door app-caches leeg te maken en door apps te verplaatsen of te verwijderen.)

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2011 18:42 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Het is overigens geen firmware update maar een application update dus geroote telefoons kunnen deze ook installeren.

@Bullet NL: Settings -> SD & phone storage -> Make more space

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hebben de agenda en bookmarks widgets bij jullie ook zoveel tijd nodig om te laden als je (na een poosje) naar het scherm met daarop deze widgets gaat?

Het lijkt mij alsof deze widget op de achtergrond afgesloten worden en elke keer helemaal opnieuw geladen moeten worden, hetgeen een dikke 2-3 seconden in beslag neemt. En dat is behoorlijk irritant als je ff snel je agenda bekijken wil.

Is er misschien een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
bartbh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:47:
Hebben de agenda en bookmarks widgets bij jullie ook zoveel tijd nodig om te laden als je (na een poosje) naar het scherm met daarop deze widgets gaat?

Het lijkt mij alsof deze widget op de achtergrond afgesloten worden en elke keer helemaal opnieuw geladen moeten worden, hetgeen een dikke 2-3 seconden in beslag neemt. En dat is behoorlijk irritant als je ff snel je agenda bekijken wil.

Yep, ook hetzelfde op mijn toestel.

Oplossing: gebruik een andere widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

bartbh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:47:

Dit is bij mij ook zo en vond ik ook zeer storend. Mijn oplossing is widget verwijderen en snelkoppeling-icoontje van agenda op je homescreen plaatsen, want het starten van de agenda gaat bij mij sneller dan het laden van de widget. Andere oplossing zou een andere agenda widget zoeken/downloaden.

Edit: nog sneller is trouwens de agenda openen vanaf je lockscreen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door AmotaX op 31-08-2011 11:20 . Reden: Extra tip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
Ik heb simple calendar widget , hier geen problemen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 19:48
Hij ververst hem volgens mij alleen.. heb veel gedeelde agenda's, bij simple calendar widget duurt het dan wat langer voordat hij ze ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Nou ook ik vandaag maar een afspraak gemaakt om mn sensation op te laten halen, zit stof onder t glas...eerst links in het midden, maar had zoiets van daar leef ik wel mee, maar nu zit t ook rechts, balen dat ik m straks 2weken kwijt ben. Wat wel weer een voordeel is...ik heb gezegd dat mn backcover kraakte, wat overigens niet zo is maar krijg toch een nieuwe..en dus een reserve :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Camiel schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Gewoon nogmaals aanmaken en dat meerdere mensen al een cover hebben gekregen. Dat je daar niet je telefoon voor kwijt wil zijn. Is duur ding, moet goed zijn. Heel netjes blijven :)
Heel netjes gebleven, maar ze willen gewoon geen nieuwe cover toesturen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds de laatste firmware update veel meer last van bugs
1. Na afsluiten app wit scherm met htc logo.
2. touchscreen reageert minder
3. muziek afspelen gaat gepaard met korte onderbrekingen
4. Telefoon is langzamer.

Hoop dat dit opgelost kan worden met de volgende firmware update! of zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:44:
Ik heb sinds de laatste firmware update veel meer last van bugs
1. Na afsluiten app wit scherm met htc logo.
2. touchscreen reageert minder
3. muziek afspelen gaat gepaard met korte onderbrekingen
4. Telefoon is langzamer.

Hoop dat dit opgelost kan worden met de volgende firmware update! of zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen?
Ja hoor...rooten en customrom dr op gooien....smoooooooth als babybilletjes _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Hallo,
Ik zit te twijfelen tussen de HTC sensation en de Galaxy S2
Aangezien jullie hier ervaring hebben met de sensation (en misschien ook wel met de S2) zou ik graag jullie menig willen weten over welke telefoon nu het beste blijkt te zijn :D
Ook ben ik geïnteresseerd in de voor en nadelen van de telefoon(s)
Alvast bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:11
Er zijn veel, maar dan ook heel veel vergelijkingen op het internet te vinden, de Sensation en de S2 zijn 2 geduchte tegenstanders. Er zijn volgens mij ook genoeg topics hier op GoT te vinden over deze 2 telefoons.

Heb je hiervoor een HTC gehad, dan weet je of Sense iets voor je is.
Ga je er custom roms op zetten, of laat je hem standaard?

Uiteindelijk zitten er wel wat verschillen in, maar zijn deze vooral persoonlijk. Kijk dus welke jij het mooiste scherm vind hebben ( SAMOLED+ vs. SLCD ) en het uiterlijk en de software die erop zit en de bouwkwaliteit.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Ik weet het, maar de meningen blijken goed verdeeld te zijn.

Heb geen ervaringen met smartphones, en laat hem naar alle waarschijnlijkheid standaard.

Qua scherm is de SAMOLED super om te zien, maar de SLCD heeft meer pixels. al met al een moeilijke keuze. De bouwkwaliteit gaat naar mijn mening naar de HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasVdBerge
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn HTC Sensation terug van dynafix. Het scherm is keurig gerepareerd en heb er een screenprotector bij.

Ik zit overigens wel met een bugje. Bij het toevoegen van een IMAP email client met SSL protocol krijg ik de melding dat er iets mis is met het beveiliginscertificaat. Als ik op doorgaan klik blijft de melding terugkomen... Any ideas?

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
senses2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:15:
Ik weet het, maar de meningen blijken goed verdeeld te zijn.

Heb geen ervaringen met smartphones, en laat hem naar alle waarschijnlijkheid standaard.

Qua scherm is de SAMOLED super om te zien, maar de SLCD heeft meer pixels. al met al een moeilijke keuze. De bouwkwaliteit gaat naar mijn mening naar de HTC.
Er zit wel wat verschil tussen SAMOLED en SLCD maar ik heb het idee dat dit steeds minder wordt, de Sensation heeft in mijn ogen een goed display aanboord. Hij is iig beter dan het display aanboord dan de Desire HD. De resolutie heeft alleen maar voordelen, internet pagina's e.d. worden veel beter weergegven...

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Mijn telefoon gaat ineens maar max 6 uur mee zonder dat ik iets doe (enkel mail ophalen).
Zie foto.

Dit is spontaan gebeurt zonder extra apps te installeren..
Blijft vreemd...

Afbeeldingslocatie: Http://213.206.192.33/media/battery.jpg

• ChiMan
donvalentino schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:59:
Mijn telefoon gaat ineens maar max 6 uur mee zonder dat ik iets doe (enkel mail ophalen).
Zie foto.

Blijft vreemd...

[afbeelding]
Er is een aantal posten hiervoor al gediscussieerd hoe je kan checken welke apps je toestel wakker houden.

ralph075 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 5)"

• donvalentino

donvalentino

ChiMan schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:14:
[...]

Er is een aantal posten hiervoor al gediscussieerd hoe je kan checken welke apps je toestel wakker houden.

Oke, was me ontgaan, bedankt iig!!

• Hymnir
Ook staat in de OP nuttige info.. Om de batterij te kalibreren. :) succes.

• dangerousp
donvalentino schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:59:
Zie foto.

Blijft vreemd...

[afbeelding]
Er is inderdaad een app die hiervoor zorgt en de telefoon de heletijd actief bezig houdt. Waarschijnlijk iets van latitude ofzo.

• dangerousp
Bullet NL schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:57:
[...]

Er zit wel wat verschil tussen SAMOLED en SLCD maar ik heb het idee dat dit steeds minder wordt, de Sensation heeft in mijn ogen een goed display aanboord. Hij is iig beter dan het display aanboord dan de Desire HD. De resolutie heeft alleen maar voordelen, internet pagina's e.d. worden veel beter weergegven...
Iedere keer als ik nu op een aander toestel kijk (van vrienden SGSII en optimus 3d) denk ik, wat zijn die letters groot en blokkerig!

Ik denk dat dat voor mij persoonlijk belangrijker is (de extra pixels) dan dat zwart iets zwarter is. (wit is wel weer witter op Sensation)

Verwijderd

Over het batterij onderwerp... mijn eigen ervaringen tot nu toe, want ook ik zit met een snel leeglopende accu.

- Spare Parts Plus van de market werkt niet omdat het de battery history van stock Gingerbread phones nog niet op kan vragen.
- BatteryHistory doet het bij mij ook niet, geeft bij openen meteen een fout aan. Mijn phone is niet geroot dus misschien zit daar het probleem... (net zoals bij Spare Parts PLUS)
- Ik heb nu BetterBatteryStats gekocht (2 eurie) en geïnstalleerd en deze laat van het Process, Partial Wakelocks en Other zien wat het batterij verbruik is. Ik moet zelf nog even uitvogelen hoe ik het allemaal moet intepreteren, maar dat komt vast goed. Ik zie in ieder geval al wat dingetjes die ik nooit gebruik, maar die toch batterij vreten...!

Misschien heb je wat aan deze informatie. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 12:12 ]

• dave1972
lees trouwens net dat htc met een special edition van de sensation komt..dual 1.5...meer ram etc etc...

Samsung Flip 7

• Hymnir
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:11:
Over het batterij onderwerp... mijn eigen ervaringen tot nu toe, want ook ik zit met een snel leeglopende accu.

- Spare Parts Plus van de market werkt niet omdat het de battery history van stock Gingerbread phones nog niet op kan vragen.
- BatteryHistory doet het bij mij ook niet, geeft bij openen meteen een fout aan. Mijn phone is niet geroot dus misschien zit daar het probleem... (net zoals bij Spare Parts PLUS)
- Ik heb nu BetterBatteryStats gekocht (2 eurie) en geïnstalleerd en deze laat van het Process, Partial Wakelocks en Other zien wat het batterij verbruik is. Ik moet zelf nog even uitvogelen hoe ik het allemaal moet intepreteren, maar dat komt vast goed. Ik zie in ieder geval al wat dingetjes die ik nooit gebruik, maar die toch batterij vreten...!

Misschien heb je wat aan deze informatie. ;)
Inderdaad , op het eerste zicht lijkt Betterbatterystats een beetje onoverzichtelijk.
Maar eigenlijk heel simpel.
Zet een custom reference. (menu)
leg je gsm een uurtje of 2 neer , en kijk daarna naar de partial wakelocks. Dit zijn de processen die je gsm wakker maken. (zet wel even het onderste menu op "custom reference") .

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 20:13

E-Rick

I love it :7

ThomasVdBerge schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:26:
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn HTC Sensation terug van dynafix. [....]
Dan heb je nog mazzel. Die van mij heeft al sinds vorige week vrijdag de zelfde status (wacht op onderdelen). Ik ben bang dat ze iets hebben gesloopt tijdens het vervangen van het scherm en dat daarvoor weer nieuwe onderdelen nodig zijn.

Ik kreeg overigens een mailtje met een KTO over de reparatie en die heb ik niet geheel positief ingevuld (mede omdat ik geen info had gekregen over de mogelijkheid de reparatie op de site van Dynafix te volgen). Daar werd ik begin deze week over teruggebeld en de dame van HTC zei dat ze dacht dat het nu niet meer zo lang zou duren. Right, eerst zien, dan geloven.

Edit: Inderdaad, ze hebben de volumetoets gesloopt tijdens de reparatie. Chatlog:
quote: Dynafix chatsessie
Dynafix:
De repratie die wij uitgevoerd hebben was niet in orde, omdat de volume toetst nu weigerde.

Dynafix:
Vandaar dat deze besteld is moeten worden.
En daar wachten ze nu dus al bijna een week op...

[ Voor 15% gewijzigd door E-Rick op 01-09-2011 14:30 ]

Choose life

Verwijderd

Hymnir schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:01:
[...]

Inderdaad , op het eerste zicht lijkt Betterbatterystats een beetje onoverzichtelijk.
Maar eigenlijk heel simpel.
Zet een custom reference. (menu)
leg je gsm een uurtje of 2 neer , en kijk daarna naar de partial wakelocks. Dit zijn de processen die je gsm wakker maken. (zet wel even het onderste menu op "custom reference") .
Okay, bedankt voor de tip. Met custom reference gaat ie gewoon meten vanaf het moment dat je die actie uitvoerd? Waarbij je het programma niet af kunt sluiten maar aan moet laten staan merk ik. Maargoed ik laat hem inderdaad even een aantal uurtjes liggen, het zal mij benieuwen! :D

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Net mijn nieuwe cover binnen gekregen. het vreemde is ik had eerst een cover met aan de binnen kant de datum 2011/06/03 en de nieuwe komt uit 2011/04/ dus twee maanden ouder. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen maar ik zie geen verbeteringen in de cover dus ik vermoed dat deze ook gewoon weer gaat kraken.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• donvalentino

donvalentino

Shunt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:45:
Net mijn nieuwe cover binnen gekregen. het vreemde is ik had eerst een cover met aan de binnen kant de datum 2011/06/03 en de nieuwe komt uit 2011/04/ dus twee maanden ouder. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen maar ik zie geen verbeteringen in de cover dus ik vermoed dat deze ook gewoon weer gaat kraken.
Toevallig ook aan bod gekomen omdat ik mijn tel laat vervangen.
Erbij vermeld dat ik ook last heb van het gekraak (als is het niet zeer erg), HTC gaf aan dat dit waarschijnlijk is opgelost wanneer ik mijn nieuwe toestel krijg (zonder backcover).

Wellicht gaan ze er een paar rubbertjes op plakken? Ik wacht het af!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

donvalentino schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:48:
[...]

Toevallig ook aan bod gekomen omdat ik mijn tel laat vervangen.
Erbij vermeld dat ik ook last heb van het gekraak (als is het niet zeer erg), HTC gaf aan dat dit waarschijnlijk is opgelost wanneer ik mijn nieuwe toestel krijg (zonder backcover).

Wellicht gaan ze er een paar rubbertjes op plakken? Ik wacht het af!
Het probleem zit hem in de cover dus lijkt me sterk dat ze dat op gaan lossen zonder de back cover te vervangen :P

Game PC

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:21
Volgens mij zit er speling tussen de cover en de body. Dit zou de wel kunnen worden opgelost door er rubber tussen te plakken. Alleen ligt het inderdaad meer voor de hand om dit op de cover te doen dan op de body.

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

jOnAt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 13:51:
Volgens mij zit er speling tussen de cover en de body. Dit zou de wel kunnen worden opgelost door er rubber tussen te plakken. Alleen ligt het inderdaad meer voor de hand om dit op de cover te doen dan op de body.
Het is volgens mij niet alleen de speling want die zou niet erger moeten worden als de back cover in de zelfde vorm zou blijven. Maar gezien het gekraak en bewegelijkheid van de body in de cover erger lijkt te worden over tijd gaat een beetje rubber alleen een tijdelijke oplossing zijn want de kern blijft aanwezig en dat is dat de achterkant vervormd of uitlubberd.

Game PC

• Bullet NL
Ik heb het idee dat het kraken van sommige toestellen te maken heeft met het gegeven dat het scherm iets anders in zijn montage plaat zit. Ik heb namelijk niet het idee dat er verschillende versies zijn van een back cover. Ik heb wel gezien dat bij sommige Sensations het scherm iets anders in zijn behuizing zit.
Misschien moet het kraak probleem dan ook niet in de back cover maar in de montage van het scherm worden gezocht.

• ChiMan
Bullet NL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:05:
Ik heb het idee dat het kraken van sommige toestellen te maken heeft met het gegeven dat het scherm iets anders in zijn montage plaat zit. Ik heb namelijk niet het idee dat er verschillende versies zijn van een back cover. Ik heb wel gezien dat bij sommige Sensations het scherm iets anders in zijn behuizing zit.
Misschien moet het kraak probleem dan ook niet in de back cover maar in de montage van het scherm worden gezocht.
+1

Heb mijn toestel nu zo'n 2 maanden en zo nu en dan een beetje last van kraken (voornamelijk recht onder - vergrootglas).

Vaak is het weer weg als voordat ik me kan irriteren :P

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:21
Bullet NL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:05:
Zou idd ook wel kunnen. Mijn toestel kraakt namelijk ook zonder de backcover erop. Toch ga ik hem daarvoor niet terugsturen. Heb een maand of twee geleden al ruim 3 weken moeten wachten toen er stof onder het scherm zat.

• Bullet NL
Overigens, ik heb helemaal geen last van stof of kraken.... (gelukkig dat dan weer niets, ik heb met dank aan Belnu.nl wel meer ander halve maand op het toestel moeten wachten)

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Ik had wel last van kraken, mailtje gestuurd naar HTC en ik heb gister een nieuw achterklepje ontvangen. :) Het is voor nu opgelost, hopelijk blijft dat zo ..

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Op welke manier kraakt de telefoon bij jullie? Is dat tijdens algemeen gebruik of als je specifiek op bepaalde plekken drukt?

Mijn kraakt namelijk wel als net onder de camera de behuizing in druk, echter heb ik daar bij normaal gebruik geen enkel last van.

Verwijderd

ThomasVdBerge schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:26:
Ik heb vandaag ook eindelijk mijn HTC Sensation terug van dynafix. Het scherm is keurig gerepareerd en heb er een screenprotector bij.

Ik zit overigens wel met een bugje. Bij het toevoegen van een IMAP email client met SSL protocol krijg ik de melding dat er iets mis is met het beveiliginscertificaat. Als ik op doorgaan klik blijft de melding terugkomen... Any ideas?
Hier heb ik ook last van gehad. Een aantal keer opnieuw proberen in te stellen en in 1 keer deed hij het gewoon. Probeer anders even exchange in te stellen ofzo.
Op welke manier kraakt de telefoon bij jullie? Is dat tijdens algemeen gebruik of als je specifiek op bepaalde plekken drukt?

Mijn kraakt namelijk wel als net onder de camera de behuizing in druk, echter heb ik daar bij normaal gebruik geen enkel last van.
Op allerlei manieren bij mij. Als ik in landscape een spel aan het spelen ben kraakt hij al, als ik op de bovenkant en onderkant druk, als ik hem heel zacht naar achter buig en als ik op de plastic platen druk. In principe alleen niet als ik op het aluminium druk, heel zachtjes wel maar niet storend. Zelf een rubberen cover helpt niet!

Heb met HTC Benelux gemaild en moest eerst al mijn gegevens invullen. Nu hebben ze het probleem naar het "escalatie-team" gestuurd en krijg ik als het goed is binnen 1 week antwoord. Was dit bij jullie ook zo?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb geen last van kraken van de behuizing, maar wel gemerkt dat er ietsje speling zit tussen telefoon en de backcover. Om dit tegen te gaan heb ik wat tape in de backcover geplakt, en nu voelt het geheel iets steviger aan. Natuurlijk wel opletten dat je geen contactpunten of gaatjes in de cover afplakt. ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
ChiMan schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:14:
[...]

voor het gemak hier maar even een stukje over toegevoegd in de TS :)

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

J0ey schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:28:
Ik had wel last van kraken, mailtje gestuurd naar HTC en ik heb gister een nieuw achterklepje ontvangen. :) Het is voor nu opgelost, hopelijk blijft dat zo ..
Ik krijg het niet voor elkaar bij HTC. Mail gestuurd, maar ze weigeren een nieuwe cover op te sturen. Paar keer over en weer gemailt, maar ze willen m'n toestel eerst onderzoeken. :X

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:22:
[...]

Nee, maar zal evengoed helpen met het zoeken naar slechte apps. Die heeft ook wakelock stats, dat heb je nodig.

Ik gebruik deze.

Ter info, het nut van dit tooltje om regelmatig de partial wakelocks te checken (uit jouw link trouwens :+ ):
What are wakelocks and why should you care about them?
When it comes to Android the most discussed and commented topic that I know is battery drain / battery life. I'm a quite heavy user because I spend a lot of time on the train every day reading my mails, surfing and listening to music but still my phone is off for a long time during the day and while I accept the battery being drained while I use the phone I care about it draining slowly while "doing nothing".
And here's the point: my SGS2 drains about 2-10 mAh where it was up at 20-100 mAh before I started cleaning stuff up (readings were taken with "Battery Monitor Widget" after leaving the phone alone 1/2 hour).
Misschien domme vraag maar hoe installeer je die app die in de post staat? 8)7 Is mij tot nu toe niet gelukt :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:18:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar bij HTC. Mail gestuurd, maar ze weigeren een nieuwe cover op te sturen. Paar keer over en weer gemailt, maar ze willen m'n toestel eerst onderzoeken. :X
Ik ben bang dat ik dit ook krijg te horen. Waarschijnlijk willen ze precies weten welke batches er slecht zijn en welke niet. Vandaar dat je ook het serienummer e.d. op moet sturen. Wanneer blijkt dat over jou batch nog niet bekend was dat de backcovers slecht waren, willen ze het eerst onderzoeken. Dat is balen!

Verwijderd

Vandaag mijn HTC Sensation via de post gekregen! Na wat uurtjes prutsen begin ik de telefoon al aardig te snappen :) Enigste grote nadeel is de vodafone firmware :r Zit nog te twijfelen om deze te flashen naar stock.

Telefoon gelijk geupdate naar 2.3.4 en die ruimte-vrij-maak update erop gezet, verbaast me trouwens dat VF nog redelijk snel na HTC met de android update kwam. Voor de rest is het een super telefoontje, wel ff wennen aan het 4,3 inch scherm ( had voorheen een 3" ).

Enigste nadeel dat ik ondervonden heb tijdens mijn 1e uurtjes is dat sommige apps niet op groot scherm draaien, zal wel met de resolutie te maken hebben?

Snelheid heb ik geen idee van, me vorige was 2 jaar oud onderhand en is natuurlijk niet te vergelijken met deze :) Ook geen verschil gemerkt met 2.3.3 of 2.3.4 aangezien het 1e wat ik deed was updaten!

• ChiMan
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:20:
[...]

Misschien domme vraag maar hoe installeer je die app die in de post staat? 8)7 Is mij tot nu toe niet gelukt :X
Stuur het naar je Gmail account als attachment.
Je hebt dan als optie om de APK te installeren.

• dangerousp
of downloaden en openen met es explorer of astro. Wel even "Onbekende bronnen" aanvinken.

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Bij mij staat er bij Partial Wakelocks 'Maps' Ik gebruik maps niet, ook latitude niet.
Als ik bij actieve services kijk, dan zie ik er inderdaad 2 staan onder maps. Telkens als ik deze afsluit, staan ze er een seconde later terug tussen.

Wat kan ik hier aan doen?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:24:

Enigste nadeel dat ik ondervonden heb tijdens mijn 1e uurtjes is dat sommige apps niet op groot scherm draaien, zal wel met de resolutie te maken hebben?
Dat klopt.
De Sensation is het eerste toestel dat boven de 800/854 * 480 uitkomt (960 x 540). Die wordt pas ondersteund in API lvl 4 (Android 1.6), en dan nog moet dat speciaal in het manifest aangegeven worden.

Applicaties die niet het hele scherm gebruiken zijn dus óf nog voor 1.5 geschreven, of hebben niet de support voor grotere schermen in het manifest staan. Enige wat daar aan te doen valt is contact opnemen met de ontwikkelaar.

/me heeft daar nog best lang naar moeten zoeken om dat in de SDK/eclipse goed te krijgen

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Hymnir
SonnyBBQ schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:15:
Bij mij staat er bij Partial Wakelocks 'Maps' Ik gebruik maps niet, ook latitude niet.
Als ik bij actieve services kijk, dan zie ik er inderdaad 2 staan onder maps. Telkens als ik deze afsluit, staan ze er een seconde later terug tussen.

Wat kan ik hier aan doen?
En hoeveel keer wordt die aangesproken? elke 30 seconden? maw , is het een hoog percentage?

• SonnyBBQ
  • Nu online
Hoe kan ik dat zien? In de app staat er enkel de total time. Als ik dit vergelijk met alle andere items, kom ik op +- 45% uit voor maps.

• Hymnir
45% is heel veel. http://android.modaco.com/topic/328395-partial-wakelockmaps/
probeer dit eens. lijkt er sterk op dat je hetzelfde hebt.

• SonnyBBQ
  • Nu online
Thanks. Ook al gebruik ik het netwerk wel voor locaties, ga ik het toch eens proberen. Bij het aanschakelen krijg je de vraag om akkoord te gaan dat deze service anoniem locaties verzamelt terwijl andere alle er geen gebruik van maken. Dit zou dus wel eens de dader kunnen zijn.

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Bullet NL schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:57:
[...]

Maar de resolutie zorgt er (samen met de mindere cpu) wel voor dat alles wat minder vloeiend loopt dan bij de S2 toch?

[ Voor 12% gewijzigd door bear87 op 01-09-2011 20:44 ]

• dangerousp
bear87 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:40:
[...]

Maar de resolutie zorgt er (samen met de mindere cpu) wel voor dat alles wat minder vloeiend loopt dan bij de S2 toch?
Hij loopt gewoon vloeiend hoor, zeker na de update naar 2.3.4

• Voodoo

Voodoo

Lurker

dangerousp schreef op donderdag 01 september 2011 @ 21:12:
[...]

Hij loopt gewoon vloeiend hoor, zeker na de update naar 2.3.4
Mag ik vragen waar de update naar 2.3.4 vandaan gehaald wordt? ik heb de sensation vandaag binnen gekregen, en wil natuurlijk starten met de nieuwste versie ;]

• DVDB
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik ben van plan om mijn sensation te verkopen, op het werk krijg ik er een (hoop terug op een sensation :p ). Weet iemand wat ik er voor zou kunnen krijgen? hij is aangekocht in juni, en ik heb 1 heel klein krasje onder mijne home-toets. Voor de rest is hij helemaal in orde (behalve dat er wat papier achter de cover zit tegen het kraken)

• Bullet NL
bear87 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:40:
[...]

Ik heb zelf afgekopen weekend een Sensation met een SGS2 kunnen vergelijken, Qua gebruik merk je geen verschil. De Sensation had met de Andorid 2.3.3 rom soms wat haperingen in Sense, het lijkt echter alsof HTC deze problemen heeft kunnen oplossen met de 2.3.4 update.

Qua gebruik is er zo goed als geen verschil, natuurlijk wanneer je een benchmark test gaat doen zul je zien dat de SGS2 hoger uit komt.... Maar merkbaar in het dagelijks gebruik is dit niet.

Daarbij sla ik de support afdeling van HTC net wat hoger aan dan die van Samsung, dit blijkt ook wel gezien de vele updates die de Sensation mag ontvangen. Het toestel wordt er echt beter door, net als de update om meer geheugen vrij te kunnen maken van afgelopen week.

Daarbij, en niet onbelangrijk ik vind de toestellen van HTC gewoon mooier dan die van Samsung, het voeld mij allemaal gewoon beter aan...

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Meer goed nieuws van mijn nieuwe backcover. Ik heb geen last meer van de Wifi deathgrip. Ik kan nu mijn telefoon helemaal omhelzen zoals ik wil maar de verbinding valt niet verder dan een streepje weg.

[ Voor 82% gewijzigd door Bullet NL op 01-09-2011 23:19 ]

Game PC

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Mag ik vragen waar de update naar 2.3.4 vandaan gehaald wordt? ik heb de sensation vandaag binnen gekregen, en wil natuurlijk starten met de nieuwste versie ;]

Dit is prima te achterhalen door dit of een voorgaand topic door te lezen, dan kom je er zelfs achter dat er voor een Sensation welke door een provider ROM is voorzien een ander update beleid geld dan een die voorzien is van een HTC stock ROM. Een beetje initiatief mag wel!

[ Voor 47% gewijzigd door Bullet NL op 01-09-2011 23:19 ]

Verwijderd

Even uit m'n hoofd zo:

- Menu
- Instellingen
- Scroll helemaal naar de onderste ('info over de telefoon' is dat of zo)
- Controleer op updates

Als er nog geen updates beschikbaar zijn komt dat nog wel binnenkort bij jou. ;) En je kunt het vast wel ergens downloaden op internet, maar dit is de makkelijkste weg.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 14:40
Ik zou graag jullie gezamenlijke kennis willen aanspreken. Gister viel mn Sensation zonder reden uit. Ik deed gewoon even de lock uit, ging naar een ander homescreen en hij viel uit. Batterij eruit gehaald en teruggedaan, opstarten met powerbutton werkte niet. Toen de reset gedaan: vol- inhouden, powerknop even en dan vol- ingedrukt houden tot reset scherm komt.
Toen gewoon fastboot gekozen en hij deed het weer helemaal.
Nu valt hij echter weer uit en gaat ook met reset niet meer aan. Het reset scherm wil zich niet eens tonen. Word dit gewoon terugsturen of zou ik hier zelf nog wat aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Als de telefoon zonder reden uitvalt zal ik zonder twijfel de telefoon terugsturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:21:
[...]

Ik ben bang dat ik dit ook krijg te horen. Waarschijnlijk willen ze precies weten welke batches er slecht zijn en welke niet. Vandaar dat je ook het serienummer e.d. op moet sturen. Wanneer blijkt dat over jou batch nog niet bekend was dat de backcovers slecht waren, willen ze het eerst onderzoeken. Dat is balen!
Ik heb SN enzo doorgegeven bij het aanmelden van het ticket, maar dat lijkt me niet meer dan logisch. :P Misschien tref ik ooit nog eens een welwillende medewerker bij HTC die er wel een wil opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Parapluvanhylco schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:30:
Ik zou graag jullie gezamenlijke kennis willen aanspreken. Gister viel mn Sensation zonder reden uit. Ik deed gewoon even de lock uit, ging naar een ander homescreen en hij viel uit. Batterij eruit gehaald en teruggedaan, opstarten met powerbutton werkte niet. Toen de reset gedaan: vol- inhouden, powerknop even en dan vol- ingedrukt houden tot reset scherm komt.
Nu valt hij echter weer uit en gaat ook met reset niet meer aan. Het reset scherm wil zich niet eens tonen. Word dit gewoon terugsturen of zou ik hier zelf nog wat aan kunnen doen?
Zit de telefoon aan de lader? Zou kunnen duiden op een slechte batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Parapluvanhylco schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:30:
Download een app zoals ZDBox.
Hiermee kan je zien of je batterij gezond is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij mij hielp een papiertje tussen cover en batterij.
Het uitvallen was eenvoudig te testen door even met de telefoon in mijn hand te slaan, dan viel hij gegarandeerd uit. Blijkbaar iets teveel speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:47:
[...]

Zit de telefoon aan de lader? Zou kunnen duiden op een slechte batterij?
Great minds think alike...:P Ik zou zeggen, hang hem eens aan de lader en kijk dan eens of je hem opgestart krijgt. Ik heb verder geen verstand van accu's en of ze dus zomaar kapot kunnen gaan en dan ook werkelijk 0,0 stroom meer geven, maar met de oplader eraan kun je in ieder geval de accu uitsluiten en als het dat niet is zul je hem denk ik toch echt op moeten sturen...

EDIT: wat Mr_Big zegt kan natuurlijk ook, dat de contactpunten van de accu geen contact meer maken met die van de phone omdat er teveel speling zit tussen accu en cover... een stukje papier kun je proberen nadat je het bovenstaande met de lader hebt geprobeerd.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 13:23
dangerousp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:53:
even herhaling van mijn laatste vraag:

als ik op de beginpagina op zoeken druk en vervolgens op iets zoek, had ik eerder last van een vertraging, op 3g vooral.. nu niet meer.. niemand anders met dit 'probleem'?

hiervoor heb ik dit geprobeerd en lijkt te werken:
"I've noticed that the data on the Sensation seems to have a bit of latency. I decided to poke around in the phone as much as I can and I found a setting called "toggle ciphering". When I turned "toggle cyphering" off, my data seemed to greatly improve. I am not getting the same data lag that I was previously getting. Hopefully this isn't just some coincidence. Well without further delay, here's what I did:
-Go into the dialer and dial *#*#4636#*#*
-Select Phone Info
-Go to the "toggle cyphering" button and disable it
-For good measure turn off radio and then turn it back on
-Then reenable the "toggle cyphering" button

This seems to have made a difference for me, hopefully this helps everyone. Please post your results after doing this."

Iemand anders dit geprobeerd en zou het echt kwaad kunnen?
Ik had dit ook geprobeerd, maar gisteren kon ik ineens geen verbinding meer met internet maken. Heeft me ongeveer de halve dag gekost om er achter te komen dat dit het probleem was :'( Nadat ik "cyphering" weer aangezet heb, werkte alles weer. Dus niet doen!

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

vraagje: Ik haal vanochtend mijn nieuwe sensation uit de oplader (hele nacht opgeladen, vanochtend groen lampje) de telefoon heb ik aan laten staan, maar vanochtend reageerde hij nergens op (de aan-uit knop, alle touchknopjes). ik heb de batterij eruit en erin gedaan, opnieuw opgestart en hierna deed hij het weer. is dit normaal? moet ik de telefoon voortaan snachts uitzetten? iemand ervaring/tips hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

Phr34k schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:57:
[...]

Ik had dit ook geprobeerd, maar gisteren kon ik ineens geen verbinding meer met internet maken. Heeft me ongeveer de halve dag gekost om er achter te komen dat dit het probleem was :'( Nadat ik "cyphering" weer aangezet heb, werkte alles weer. Dus niet doen!
|:( Sorry hoor, maar heb je het ook niet goed gelezen, want er staat duidelijk is dat je het eerst uitzet en op het laatst weer aan zet. Het trucje zou het uit en aan zetten zijn. Dus niet uit laten staan (want dan schijnt het ook minder goed beveiligd te zijn).
Ik heb dit ook gedaan en ik merk er niks van dat het nu sneller zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 14:40
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:50:
[...]

Great minds think alike...:P Ik zou zeggen, hang hem eens aan de lader en kijk dan eens of je hem opgestart krijgt. Ik heb verder geen verstand van accu's en of ze dus zomaar kapot kunnen gaan en dan ook werkelijk 0,0 stroom meer geven, maar met de oplader eraan kun je in ieder geval de accu uitsluiten en als het dat niet is zul je hem denk ik toch echt op moeten sturen...

EDIT: wat Mr_Big zegt kan natuurlijk ook, dat de contactpunten van de accu geen contact meer maken met die van de phone omdat er teveel speling zit tussen accu en cover... een stukje papier kun je proberen nadat je het bovenstaande met de lader hebt geprobeerd.
Ik krijg hem met geen mogelijkheid opgestart, lader of niet. Ik denk dat terugsturen naar coolblue de snelste en makkelijkste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
senses2 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:58:
vraagje: Ik haal vanochtend mijn nieuwe sensation uit de oplader (hele nacht opgeladen, vanochtend groen lampje) de telefoon heb ik aan laten staan, maar vanochtend reageerde hij nergens op (de aan-uit knop, alle touchknopjes). ik heb de batterij eruit en erin gedaan, opnieuw opgestart en hierna deed hij het weer. is dit normaal? moet ik de telefoon voortaan snachts uitzetten? iemand ervaring/tips hierover?
Nee je hoeft hem 's nachts niet uit te zetten. Ik laad hem ook altijd 's nachts op en laat hem aan staan, maar nog nooit gehad dat hij uitviel.

Kijk het een paar dagen aan en of hij vaker uitvalt. Zo niet, lijkt het een eenmalig probleem. Zo wel, dan zou je een factory reset kunnen proberen en als dat niet werkt lijkt het een hardware probleem en zul je hem om moeten ruilen bij de winkel (geloof binnen 7 dagen zijn ze verplicht een nieuwe moeten geven? correct me if I'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
sjow net via de post een nieuwe backcover gekregen....mooi als reserve :-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

dave1972 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:05:
sjow net via de post een nieuwe backcover gekregen....mooi als reserve :-)
Kun je aangeven wat je hier precies voor hebt gedaan en of het daadwerkelijk een verbetering is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Parapluvanhylco schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:41:
[...]

Ik krijg hem met geen mogelijkheid opgestart, lader of niet. Ik denk dat terugsturen naar coolblue de snelste en makkelijkste oplossing is.
Ja, je kunt er zelf verder weinig aan doen lijkt me. En als je hem terug brengt weet je tenminste dat het ook goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:12:
Even uit m'n hoofd zo:

- Menu
- Instellingen
- Scroll helemaal naar de onderste ('info over de telefoon' is dat of zo)
- Controleer op updates

Als er nog geen updates beschikbaar zijn komt dat nog wel binnenkort bij jou. ;) En je kunt het vast wel ergens downloaden op internet, maar dit is de makkelijkste weg.
Thanks! het is gelukt ;]
Nu alleen mijn "opladen terwijl de telefoon snachts aan staat en sochtends niet meer reageerd" probleem nog fiksen ;p
klein vraagje: hoe "verwijder" ik widgets van mijn achtergronden? ik kan er geen bijzetten want het staat vol. (mijn user guide is franstalig, dus kan er weining/geen wijs uit)

[ Voor 13% gewijzigd door Voodoo op 02-09-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
op de widget duwen en inhouden en dan slepen naar recht onderaan: verwijderen.

Ik denk dat je steeds een nederlandse handleiding kan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Hymnir schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:45:
op de widget duwen en inhouden en dan slepen naar recht onderaan: verwijderen.

Ik denk dat je steeds een nederlandse handleiding kan downloaden :)
bedankt voor je snelle reactie ;]
Ja ga er vnv even naar zoeken, zal niet zo moeilijk zijn. op mijn andere probleem weet je niets zeker? iig bedankt voor je widget-antwoord ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

donvalentino schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:08:
[...]

Kun je aangeven wat je hier precies voor hebt gedaan en of het daadwerkelijk een verbetering is?
Zelfde vraag hier, aangezien HTC mij geen nieuwe wil opsturen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu onder m'n glas een heel klein wit 'puntje'....denk dat het stof is. Kan dat?
Ga me niet zeggen dat dit een retour kwestie is. Kan ik dit zelf oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 20:13

E-Rick

I love it :7

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:14:
Heb nu onder m'n glas een heel klein wit 'puntje'....denk dat het stof is. Kan dat?
Ga me niet zeggen dat dit een retour kwestie is. Kan ik dit zelf oplossen?
Ja dat kan prima stof zijn. Kijk ook eens of je links en rechts in het midden meer (kleine) stofdeeltjes ziet. En ja, dat wordt terugsturen. Als er eenmaal stof in je scherm terecht komt zal dat alleen maar erger worden. Ik hoop voor je dat ze geen onderdelen slopen tijdens het vervangen van het scherm, dan heb je je telefoon waarschijnlijk redelijk snel weer terug.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

senses2 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:39:
[...]
mijn user guide is franstalig, dus kan er weining/geen wijs uit
HTC Sensation Handleiding Nederlandstalig

(Op pagina 1 van dit topic staan ook nuttige links en info, wellicht dat je daar eens door kunt scrollen. De handleiding stond namelijk ook gewoon onder 'Handige en nuttige links')

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Erg bedankt! dit ga ik vnv eens op mijn gemak doorlezen ;] hopen dat mijn telefoon morgenvroeg wel wakker wil worden. anders moet ik hem terugsturen? of erover bellen? heb hem nu 1 dag, dus garantie moet er nog zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

senses2 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:27:
[...]

Erg bedankt! dit ga ik vnv eens op mijn gemak doorlezen ;] hopen dat mijn telefoon morgenvroeg wel wakker wil worden. anders moet ik hem terugsturen? of erover bellen? heb hem nu 1 dag, dus garantie moet er nog zijn..
Binnen 1 dag kun je sowieso terug naar de winkel voor een nieuw toetsel.
Dit valt volgens mij dan onder de noemer DOA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Rick schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:25:
[...]

Ja dat kan prima stof zijn. Kijk ook eens of je links en rechts in het midden meer (kleine) stofdeeltjes ziet. En ja, dat wordt terugsturen. Als er eenmaal stof in je scherm terecht komt zal dat alleen maar erger worden. Ik hoop voor je dat ze geen onderdelen slopen tijdens het vervangen van het scherm, dan heb je je telefoon waarschijnlijk redelijk snel weer terug.
Naast dat ene 'grote' stipje zitten inderdaad bij goed kijken mini kleine stipjes. Heb ik weer. Ongelooflijk. Toestel is pas paar weken oud. Eindelijk beetje up to date. Ik ga er wel eerst mee naar de KPN winkel. Kijken wat ze zeggen.

Oja,....als het opsturen gaat worden...raak ik dan alles kwijt aan installatie, contacten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Nu online

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:51:
[...]

Naast dat ene 'grote' stipje zitten inderdaad bij goed kijken mini kleine stipjes. Heb ik weer. Ongelooflijk. Toestel is pas paar weken oud. Eindelijk beetje up to date. Ik ga er wel eerst mee naar de KPN winkel. Kijken wat ze zeggen.

Oja,....als het opsturen gaat worden...raak ik dan alles kwijt aan installatie, contacten etc?
Ja dan raak je de oude configuratie kwijt ja. Contacten heb je als het goed is in je Gmail account staan of facebook. Dus die zal je nog gewoon hebben.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:51:
[...]

Je smsjes kun je sinds 2.3.4 backuppen, whatsapp kun je ook backuppen en contacten op google. Daarbij gaat hij automatisch (als je backup via google hebt aanstaan) alle apps weer uit de market downloaden, zodra je je hebt aangemeld met je account. Dingen die op de SD kaart staan blijven sowieso erop staan (die haal je eruit als je hem op stuurt.)

Als je geroot hebt, zou ik titanium backup gebruiken en de root weer ongedaan maken als je hem opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... dat is ook lekker... 'HTC voegt spionage-tool toe aan update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik draai insertcoin 2.3.1 en die heeft hem er al uit gesloopt.
Ik snap niet dat ze dit doen, zou graag willen dat je ergens kunt "aanvinken" of je dit wilt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Laatst online: 25-07-2024
dangerousp schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:08:
[...]

Ik draai insertcoin 2.3.1 en die heeft hem er al uit gesloopt.
Ik snap niet dat ze dit doen, zou graag willen dat je ergens kunt "aanvinken" of je dit wilt of niet.
hierdoor kunnen ze zien welke opties en ingebouwe apps vaak worden gebruikt en welke niet, deze kunnen ze dan verbeteren enz.

Zelf heb ik ook insertcoin 2.3.1 draaien, het enige wat ik hoop is dat die data of heel klein is of aleen via wi-fi wordt verstuurd(data is jammer genoeg niet gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Vriezer schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:52:
[...]

hierdoor kunnen ze zien welke opties en ingebouwe apps vaak worden gebruikt en welke niet, deze kunnen ze dan verbeteren enz.

Zelf heb ik ook insertcoin 2.3.1 draaien, het enige wat ik hoop is dat die data of heel klein is of aleen via wi-fi wordt verstuurd(data is jammer genoeg niet gratis)
Ik neem aan dat HTC nog wel met een reactie gaat komen. (of heb ik die over het hoofd gezien?)

Zoals jij het zegt zal het dan een soort foutopsporingsservice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:50:
[...]

Zelfde vraag hier, aangezien HTC mij geen nieuwe wil opsturen :O
Niet veel bijzinders, heb aangegeven dat mijn backcover kraakte, moest toen fotos sturen van mn tel en backcover...en thats it :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

senses2 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:58:
Precies hetzelfde gebeurde mij vanochtend ook alleen is me nog nooit eerder overkomen. Weet trouwens iemand of hij zichzelf afsluit als hij te heet wordt? Altijd als in mijn Sensation 's ochtends pak is ie loei heet. Grote kans dat dat door Sleep komt die ik gebruik als wekker. Misschien is hij daarom ook wel uitgevallen vanacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

dave1972 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:59:
[...]

Niet veel bijzinders, heb aangegeven dat mijn backcover kraakte, moest toen fotos sturen van mn tel en backcover...en thats it :P :9
Lekker vreemd dan. Bij mij willen ze 'm perse onderzoeken :(
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.