Goedemorgen,
Ik heb de ervaringen met Symfonisk gelezen, maar kom mijn problemen hier niet tegen. Wie weet kan één van jullie mij helpen.
Ik heb in mijn woonkamer 2 Symfonisks boekenplank-versie staan, in stereoopstelling. De ene heb ik bekabeld aangesloten, omdat hij op een kast staat waar al een switch in staat, de ander staat in een boekenkast via wifi.
De bekabelde speaker is heel betrouwbaar, doet het altijd. De wifi speaker valt heel vaak uit, is dan ook niet meer vindbaar via de app. Soms is hij er ineens weer. Heb het volgende geprobeerd:
-koppelen aan een ander SSID
-bedraad (met een wat langere utp kabel, alleen om te testen, geen permanente oplossing)
Ik heb een Ziggo modem (Technicolor EPC3928AD, wifi disabled, ingesteld als router) met een Apple Airport voor de wifi er achter.
Beide oplossingen werken niet, hij blijft onbetrouwbaar. Zou hij gewoon defect zijn? Ik heb hem al een paar maanden, dus heb de doos niet meer (bon waarschijnlijk ook niet, maar wel met Ikea Family gekocht). Retourneren is geen probleem denk ik, of wel?
Verder lukt het me niet om ze aan mijn Apple TV te koppelen. Ik zie ze in de Apple TV staan als Airplay speakers, maar als ik ze selecteer blijft het geluid via de TV lopen, en niet via de speakers.
Heeft iemand nog tips, trucs? Of gewoon omruilen voor een andere? ;-)
Thanks!
[
Voor 5% gewijzigd door
Wtrdk op 17-02-2020 10:00
]