Haha tsjah, het is een ander systeem, dat moet je zelf beslissen.
De LG die je noemt is een soundbar, maar jij wilt een playbase, wat een soundplate is. Dus dat is een groot verschil. Daarnaast heeft de LG een subwoofer, en de Sonos niet (althans wel een 'ingebouwde', maar geen losse module). Sonos heeft natuurlijk de Sonos app waarmee je muziek kunt streamen van vele aanbieders (TuneIn voor radio, Spotify, Deezer, Apple Music, Google Music, etc. en lokale muziek op je phone, tablet, pc en bijv NAS). En natuurlijk een van de belangrijkste aspecten: multi-room. De Sonos kun je uitbreiden wanneer je wilt met een extra Play 1, Play 3 of Play 5, in elke kamer om dezelfde (of verschillende) muziek te streamen per kamer.
Ook kun je de playbase en playbar uitbreiden met 2x een play1/2/3 voor surround (rear speakers)
BIj elke TV werken de instellingen net even anders, bij Samsung kan ik bijv kiezen tussen PCM, Dolby Digital 5.1 en DTS NEO. Als ik kies voor DD5.1, gaat er alleen DD5.1 (indien beschikbaar, anders stereo) doorheen, waardoor ik niet ineens zonder geluid zat zitten.
Sowieso zijn uitzendingen op (digitale) tv DD5.1 en hetzelfde geldt voor Netflix.
[
Voor 14% gewijzigd door
The Inquisitor op 27-09-2017 14:13
]