Heren,
Ik zit met een dilemma die jullie waarschijnlijk al hebben meegemaakt. Ik heb eerder dit jaar 3x Play:1 gekocht en deze als volgt geplaatst in mijn woning
- 2x Play:1 in woonkamer (stereo paar)
- 1x Play:1 in keuken
Nu wil ik echter gaan uitbreiden en zit ik erover te denken of ik op dezelfde voet (Play:1) doorga of voor de upgrade weg ga namelijk naar de Play:3.
De goedkoopste optie is uiteraard uitbreiden met de Play:1 maar ik wil toch de Play:3 optie de revue laten passeren.
Na wat leeswerk echter las ik in meerder reviews dat het combineren van Play:1 en Play:3's geen goede keuze is omdat je verschil in geluid hoort. En laat dit nu precies mijn probleem zijn als ik voor de uitbreiding ga.....
Ik heb dus jullie hulp nodig met de opties die ik heb bedacht. Laten we beginnen met de makkelijkste optie.
Optie 1:
Uitbreiden Play:1 serie wat de veilige keus en 1 bijplaatsen onder trap naar de volgende setup:
Echter als ik naar een Play:3 optie ga kijken om ik op de volgende opties uit:
Optie 2:
- Woonkamer laten staan (Stereo Paar)
- Keuken vervangen van Play:1 naar Play:3
- Play:1 plaatsen op nieuwe plek onder trap
Optie 3:
- Woonkamer PLay:1's vervangen voor Play:3's
- Keuken PLay:1 intact laten
- 1 Play:1 onder trap plaatsen.
- 1 Play:1 vrij om ergens anders in huis te plaatsen
Optie 4:
- Woonkamer PLay:1's laten staan (Stereo paar)
- Keuken Play:1 vervangen voor Play:3
- Trap nieuwe Play:3 plaatsen
- 1 Play:1 over om ergens anders te plaatsen in huis
Vragen over:
- Is het slim om Play:1 / PLay:3 te combineren in dezelfde open ruimte? Woonkamer/open keuken
- Alle opties hebben zo hun voor en nadelen (vooral prijstechnisch

) maar ik ben benieuwd of een play:3 echt een upgrade is ten op zichtte van de play:1.
Iemand hier ervaring mee of advies voor mij?