Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 200 201 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28

Mr. Freeze

¡GO!

Zijn er hier meer die ook geen gebruik kunnen maken van MyTuner op Sonos?

XBL gamertag StayingPow3r

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Zouden jullie in een woonkamer van 12m lang en 5,3m breed twee sonos era 300 aan 1 kant van de muur zetten (dus als je met je rug naar een 5,3m muur staat, beide sonos era 300 links, 1 op 0m en de ander op 12m) of kan er 1 links of rechts en maakt dat qua geluid niet uit?

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
zunrob schreef op zondag 16 november 2025 @ 01:28:
[...]

Dat is echt een gigantisch verschil met hier. Waar staan de subs? Onder de bank? Hier staat het volume soms echt hoger, maar geen getril.
Bij mij staan ze links en rechts in de hoeken van de woonkamer, met het tv-meubel ertussen.
Misschien heb je nog iets aan deze methode, dit is sowieso beter dan true-play alleen. sub-woofer crawl
Want iedere woonkamer is weer anders, maar je kan hier wel degelijk de beste plek voor je Sub mee vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door ZesBarkiePK op 16-11-2025 10:22 ]

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 20:13

Nicap

Tsssk....

Ferra schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:16:
Zouden jullie in een woonkamer van 12m lang en 5,3m breed twee sonos era 300 aan 1 kant van de muur zetten (dus als je met je rug naar een 5,3m muur staat, beide sonos era 300 links, 1 op 0m en de ander op 12m) of kan er 1 links of rechts en maakt dat qua geluid niet uit?
Lijkt me ook erg liggen aan de indeling van je meubels e.d., dus je usecase.
Sowieso niet echt optimaal als je ze in gaat stellen als stereopaar. Als twee losse maakt het verder niet.

• niekdewert
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 22:36
Heeft er iemand ervaring met het koppelen van zijn/haar Playbar aan een nieuwere Philips TV?
Ik heb gisteren mijn 65OLED810 ontvangen, maar krijg het niet voor elkaar om deze te koppelen aan mijn Playbar.
De aansluitingen zitten goed (optische audio kabel) en de instellingen lijken ook goed te staan:
[Audio uitvoer luidsprekers staat op: optisch en tv luidsprekers uitgeschakeld
Indeling digitale uitvoer staat op: stereo (ook geprobeerd met meerkanaals en meerkanaals bypass, helaas zonder resultaat)

Via het instellingen menu van de TV zou ik niet weten wat ik nog meer kan doen.
Via de Sonos (S2) app heb ik ook geprobeerd de TV te koppelen. Bij het controleren van de verbinding krijg ik dan de volgende melding: ‘Geen signaal gedetecteerd. Controleer of de optische kabel goed is aangesloten op de tv en je Playbar.’

Hopelijk heeft iemand hier de oplossing!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

niekdewert schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:41:
Heeft er iemand ervaring met het koppelen van zijn/haar Playbar aan een nieuwere Philips TV?
Ik heb gisteren mijn 65OLED810 ontvangen, maar krijg het niet voor elkaar om deze te koppelen aan mijn Playbar.
De aansluitingen zitten goed (optische audio kabel) en de instellingen lijken ook goed te staan:
Indeling digitale uitvoer staat op: stereo (ook geprobeerd met meerkanaals en meerkanaals bypass, helaas zonder resultaat)

Via de Sonos (S2) app heb ik ook geprobeerd de TV te koppelen. Bij het controleren van de verbinding krijg ik dan de volgende melding: ‘Geen signaal gedetecteerd. Controleer of de optische kabel goed is aangesloten op de tv en je Playbar.’

Al met HDMI geprobeerd?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
niekdewert schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:41:

Wellicht met een HDMI converter?
https://www.flexson.nl/hd...r-sonos-playbar-playbase/

• niekdewert
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 22:36
Nee, de Playbar heeft geen HDMI aansluiting en ik heb geen converter thuis liggen. Wellicht dat het met een converter ertussen wel werkt inderdaad.

• JeppieW
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Zijn er toevallig meer mensen waarbij vanuit de Sonos app geen MyTuner radio stream gestart kan worden? Bij mij zegt ‘ie al de hele dag dat er iets fout is gegaan. Ik heb de MyTuner service al ontkoppeld en weer opnieuw gekoppeld, zonder resultaat.

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:42
JeppieW schreef op zondag 16 november 2025 @ 14:14:
Zijn er toevallig meer mensen waarbij vanuit de Sonos app geen MyTuner radio stream gestart kan worden? Bij mij zegt ‘ie al de hele dag dat er iets fout is gegaan. Ik heb de MyTuner service al ontkoppeld en weer opnieuw gekoppeld, zonder resultaat.
Ja, hier hetzelfde probleem.

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:25
Ik zie nu wel een goede aanbieding voor een set met Arc Ultra, Sub 4 en 2x Era 300 voor €2000,-.

Had ook wel naar de Era 300 gekeken in eerste instantie maar vond ze behoorlijk groot voor aan de muur als surround speakers. Daarnaast spelen we niet superveel Atmos content, vooral ook gewoon tv kijken en ook non-Atmos series enzo. Zal in de toekomst wel wat meer Atmos worden waarschijnlijk.

Las dat dan de Era 300 wat overbodig is? En dat de front forward speakers worden uitgeschakeld of gedempt. En voor muziek als surround opstelling ook niet per se beter dan de 100’s?
Wat denken jullie? Wie kan mij overtuigen van de 300’s? Of juist niet natuurlijk? ;)
Snap dat alles ook wat persoonlijk is hoor. Als iemand een foto heeft met die kolossen aan de muur: plaatsen wordt gewaardeerd!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Yep, hier ook.

Mr. Freeze in "Sonos ervaringen- en discussietopic"

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:45
remzor schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:25:
Ik zie nu wel een goede aanbieding voor een set met Arc Ultra, Sub 4 en 2x Era 300 voor €2000,-.

Had ook wel naar de Era 300 gekeken in eerste instantie maar vond ze behoorlijk groot voor aan de muur als surround speakers. Daarnaast spelen we niet superveel Atmos content, vooral ook gewoon tv kijken en ook non-Atmos series enzo. Zal in de toekomst wel wat meer Atmos worden waarschijnlijk.

Las dat dan de Era 300 wat overbodig is? En dat de front forward speakers worden uitgeschakeld of gedempt. En voor muziek als surround opstelling ook niet per se beter dan de 100’s?
Wat denken jullie? Wie kan mij overtuigen van de 300’s? Of juist niet natuurlijk? ;)
Snap dat alles ook wat persoonlijk is hoor. Als iemand een foto heeft met die kolossen aan de muur: plaatsen wordt gewaardeerd!
Smaken verschillen inderdaad!
Ik heb zelf 2 Era 100’s en 2 Era 300’s. De 100’s stonden eerst in de eetkamer en de 300’s gebruikte ik als surround in mijn woonkamer, samen met de Arc Ultra en een Sub Mini en dat klonk echt geweldig.

Uit nieuwsgierigheid heb ik vervolgens de opstelling omgedraaid: de Era 100’s als surroundspeakers in de woonkamer en de Era 300’s in de eetkamer. In de woonkamer vond ik het verschil als surroundspeakers eigenlijk minimaal. In de eetkamer was het daarentegen meteen duidelijk hoorbaar: de 300’s klinken daar echt veel beter dan de 100’s.

Dus laat ik het nu zo: de 100’s blijven in de woonkamer als surround, en de 300’s staan in de eetkamer.

• remzor
Ilankroon schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:34:
[...]

Smaken verschillen inderdaad!
Ik heb zelf 2 Era 100’s en 2 Era 300’s. De 100’s stonden eerst in de eetkamer en de 300’s gebruikte ik als surround in mijn woonkamer, samen met de Arc Ultra en een Sub Mini en dat klonk echt geweldig.

Uit nieuwsgierigheid heb ik vervolgens de opstelling omgedraaid: de Era 100’s als surroundspeakers in de woonkamer en de Era 300’s in de eetkamer. In de woonkamer vond ik het verschil als surroundspeakers eigenlijk minimaal. In de eetkamer was het daarentegen meteen duidelijk hoorbaar: de 300’s klinken daar echt veel beter dan de 100’s.

Dus laat ik het nu zo: de 100’s blijven in de woonkamer als surround, en de 300’s staan in de eetkamer.
Ah, interessant. Wat voor content speelde je met name? Muziek? TV? Of toch veel Atmos? En merkte je het verschil daarin ook nauwelijks?

En nu we toch bezig zijn: je hebt dus gekozen voor de sub mini in plaats van de sub 4. Bewust neem ik aan. Hoe klinkt de opstelling als je de sub mini uitschakelt op normaal volume niveau? Merk je dat verschil wel goed?
Thanks!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net getest: bij mij geen problemen met Mytuner.

• JeppieW
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
@Mr. Freeze @ipje @zacht Bij mij is het probleem met MyTuner nu ook verdwenen. 🙌

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:39
@remzor Dat een deel van de speakers bij de Era 300 in surround opstelling niet worden gebruikt is een bewuste kwaliteitskeuze van Sonos, ze zouden anders te overheersend worden. Die moet je dus gewoon niet aan willen hebben.

• remzor
Rallye schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:44:
@remzor Dat een deel van de speakers bij de Era 300 in surround opstelling niet worden gebruikt is een bewuste kwaliteitskeurmerk van Sonos, ze zouden anders te overheersend worden. Die moet je dus gewoon niet aan willen hebben.
Ja, denk voor mijn usecase en ruimte sowieso overkill. Het Atmos effect lijkt me geweldig maar die keren zijn jaarlijks op één hand te tellen ben ik bang dat we daar gebruik van maken.
Ga denk ik dus gewoon lekker voor de 100’s, qua muziek ook meer dan prima. Die 300’s wil je liever ook niet in surround setup hebben vwb muziek denk ik.

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:45
remzor schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:56:
[...]

Ah, interessant. Wat voor content speelde je met name? Muziek? TV? Of toch veel Atmos? En merkte je het verschil daarin ook nauwelijks?

En nu we toch bezig zijn: je hebt dus gekozen voor de sub mini in plaats van de sub 4. Bewust neem ik aan. Hoe klinkt de opstelling als je de sub mini uitschakelt op normaal volume niveau? Merk je dat verschil wel goed?
Thanks!
in de woonkamer voornamelijk TV, eetkamer meer muziek. en muziek klinkt met de era300 beter naar mijn beleving in de eetkamer dan de film met de era300 in de woonkamer. Ik koos uit budgetoverweging voor de submini ipv de 3 of 4. maar ik merk een zeer positief verschil met de sub aan. klinkt vele malen beter!

• mprkooij
  • Laatst online: 15:39
Ik zie momenteel de Sonos Arc Ultra + Sub 4 voor 1299,- bij ANTO Beeld en Geluid. De sondbar + sub is eigenlijk het enigste wat wij nog niet hebben. Momenteel hebben wij een Sony HT-ST5000. Hele specifieke vraag, maar is er toevallig iemand die een soort gelijke set had en heeft ingeruild voor de Arc (Ultra) + sub?

https://www.antobeeldenge...-arc-ultra-sub-gen4-black

• benjans68
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13:40
ik vind het erg stil rondom Sonos
ook voor wat we in 2026 mogen verwachten.
vaak hoorde je nog iets van geruchten maar is nu wel heel stil.

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

benjans68 schreef op maandag 17 november 2025 @ 15:17:
ik vind het erg stil rondom Sonos
ook voor wat we in 2026 mogen verwachten.
vaak hoorde je nog iets van geruchten maar is nu wel heel stil.
De huidige line up is best recent naar mijn mening. En vernieuwing alleen omdat het zou moeten is ook zinloos toch?

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:54
Toch nog even over de Sub 4 en het geluid dat deze zou moeten maken.
Ik heb zojuist het volume van de Arc Ultra en Sub 4 op 60 gezet. Als ik mijn hand op de Sub leg voel ik amper iets. Ook als ik een blaadje tegen de opening houd trilt deze niet mee zoals ik wel herken van normale speakers.
Als ik een lege doos ernaast zet voel ik de bassen hier wel heel lichtjes in.

Ik snap dat geluid lastig te vergelijken is, maar hoe 'voelt het' bij anderen? Voel je de sub fysiek als je je hand erop legt of een papiertje voor de opening houdt?

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

zunrob schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:44:
Ik heb zojuist het volume van de Arc Ultra en Sub 4 op 60 gezet. Als ik mijn hand op de Sub leg voel ik amper iets. Ook als ik een blaadje tegen de opening houd trilt deze niet mee zoals ik wel herken van normale speakers.

Ik snap dat geluid lastig te vergelijken is, maar hoe 'voelt het' bij anderen? Voel je de sub fysiek als je je hand erop legt of een papiertje voor de opening houdt?
Mijn Sub gen 2 voel ik het wel degelijk, maar heb het niveau van de Sub ook behoorlijk opgekrikt in de instellingen, omdat ik wel van behoorlijke bass-heavy muziek houd. Bass moet je niet horen, die moet je voelen! :X

Als je amper wat ziet bewegen, moet je wellicht de instellingen eens nalopen, of anders zou ik bijna denken dat je Sub defect is.

Mijn reviews al gezien?

• Rallye
@benjans68 Sonos doet even rustig aan, zie https://www.reddit.com/r/sonos/s/HeAUA9qLTC: “Restoring the quality of Sonos’ software has taken priority over its hardware road map.”

• zunrob
PeacekeeperNL schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:55:
[...]

Mijn Sub gen 2 voel ik het wel degelijk, maar heb het niveau van de Sub ook behoorlijk opgekrikt in de instellingen, omdat ik wel van behoorlijke bass-heavy muziek houd. Bass moet je niet horen, die moet je voelen! :X

Als je amper wat ziet bewegen, moet je wellicht de instellingen eens nalopen, of anders zou ik bijna denken dat je Sub defect is.
Waar moet ik precies kijken om iets te zien bewegen? Bedoel je de speakers zelf in beide zijden van de opening?

• ZesBarkiePK
  • Nu online

Dat is echt bizar, want 60 is heel erg hoog, in ieder geval in mijn situatie. Tenzij je in een soort vliegtuig­hangar woont, zou dat nergens voor nodig moeten zijn. Ik kijk Dolby Atmos-films vanaf een Blu-Ray speler met mijn Arc Ultra en Sub 4 op volume 15. Om een of andere reden is het geluid via mijn Blu-Ray speler altijd bijna twee keer zo hard. Stream ik iets van bijvoorbeeld HBO Max, dan staat het meestal op 25 à 30. Muziek speel ik ook rond de 30, en soms op 40 maar dan trilt alles mee. Hoe ziet jouw ruimte eruit, en wat gebruik je als bron voor muziek of films? Ik ben wel benieuwd wat daar allemaal achter schuilgaat.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• zunrob
ZesBarkiePK schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:48:
[...]

Dat is echt bizar, want 60 is heel erg hoog, in ieder geval in mijn situatie. Tenzij je in een soort vliegtuig­hangar woont, zou dat nergens voor nodig moeten zijn. Ik kijk Dolby Atmos-films vanaf een Blu-Ray speler met mijn Arc Ultra en Sub 4 op volume 15. Om een of andere reden is het geluid via mijn Blu-Ray speler altijd bijna twee keer zo hard. Stream ik iets van bijvoorbeeld HBO Max, dan staat het meestal op 25 à 30. Muziek speel ik ook rond de 30, en soms op 40 maar dan trilt alles mee. Hoe ziet jouw ruimte eruit, en wat gebruik je als bron voor muziek of films? Ik ben wel benieuwd wat daar allemaal achter schuilgaat.
Heb even mijn tekenskills van stal gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WYtp4SmH0btk_Vh5OHXjIJorXyg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2tAwjod7xux2wiw2LFN2m3Mc.png?f=fotoalbum_large
Groen = bank
Oranje = 2x Era 100
Blauw = TV-meubel
Rood = Arc Ultra
Zwart = TV
Grijs = Sub 4

Achter de TV-kast is nog een ruimte van 2 meter. Reden dat de sub daar staat is dat de kindjes daar niet mogen/kunnen komen. Geluid heeft imo in ieder geval meer dan genoeg ruimte, temeer omdat het laag is, om naar de rest van de woonkamer te komen.
Bovendien, zelfs als ik dus de Sub aanraak voel ik eigenlijk niks (maar ik kan me nog voorstellen dat dit de bedoeling is, aangezien er twee drivers inzitten). Als ik een doos ernaast zet voel ik die wel trillen.

Ik gok dat de afstand van bank tot sub zo een 6 meter is.

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:49
Knip

Voel je de sub fysiek als je je hand erop legt of een papiertje voor de opening houdt?
Nee. Daar maakt Sonos juist reclame mee. Dat komt doordat de drivers (speakers) tegenover elkaar zijn geplaatst.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• ZesBarkiePK
  • Nu online
zunrob schreef op maandag 17 november 2025 @ 20:52:
[...]

Heb even mijn tekenskills van stal gehaald.

[Afbeelding]
Groen = bank
Oranje = 2x Era 100
Blauw = TV-meubel
Rood = Arc Ultra
Zwart = TV
Grijs = Sub 4

Achter de TV-kast is nog een ruimte van 2 meter. Reden dat de sub daar staat is dat de kindjes daar niet mogen/kunnen komen. Geluid heeft imo in ieder geval meer dan genoeg ruimte, temeer omdat het laag is, om naar de rest van de woonkamer te komen.
Bovendien, zelfs als ik dus de Sub aanraak voel ik eigenlijk niks (maar ik kan me nog voorstellen dat dit de bedoeling is, aangezien er twee drivers inzitten). Als ik een doos ernaast zet voel ik die wel trillen.

Ik gok dat de afstand van bank tot sub zo een 6 meter is.
De afstand tussen de bank en de subwoofer is met 6 meter misschien toch iets te groot. Ter vergelijking: in mijn eigen opstelling is die afstand 3 meter, en dat verschil verklaart waarschijnlijk waarom ik veel meer laag ervaar. Maar het feit dat je de sub maar nauwelijks voelt, wijst er ook op dat de huidige plaatsing niet optimaal is.

Mijn advies; plaats de subwoofer links naast het tv-meubel in plaats van erachter. Dit verkort de afstand tot de luisterpositie en voorkomt dat meubels het geluid blokkeren.

Een andere optie is om de sub in een andere hoek te zetten, bijvoorbeeld bij een Era 100. Of zet hem aan de zijkant van de bank voor directe impact. Hoeken versterken lage frequenties door reflectie.

Daarnaast zou ik ook meteen het subniveau in de Sonos-app te verhogen, bijvoorbeeld naar +5, en Trueplay opnieuw uitvoeren na het verplaatsen van de Sub. Test bij voorkeur met een basrijke Dolby Atmos film zoals Dune om het verschil goed te beoordelen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-11 16:56
Rallye schreef op maandag 17 november 2025 @ 18:31:
@benjans68 Sonos doet even rustig aan, zie https://www.reddit.com/r/sonos/s/HeAUA9qLTC: “Restoring the quality of Sonos’ software has taken priority over its hardware road map.”
Jammer, gaat nog wel even duren dus voordat de problemen met Apple Music zijn opgelost.

• irrledd
  • Registratie: Juli 2017
zunrob schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 12:13:
Wij hebben een Sub 4. In eerste instantie samen met Era 100, en daarna met een Arc Ultra erbij.

Om eerlijk te zijn vind ik het erg lastig om echt veel verschil te horen, de Sub 4 lijkt niet super veel toe te voegen. Ook niet toe te 'voelen' eigenlijk.

Nu is de kamer waar hij in staat wel zo een 5*10 meter, allicht heeft dat er iets mee te maken.

Men zegt wel dat de mini beter is om muziek te luisteren.

@remzor, goed om te weten dat de maximale korting bij Sonos meestal rond de 30% zit.
Net een paar uur mijn Arc Ultra en Sub 4 binnen, en hier eigenlijk hetzelfde verhaal.

- Sub viel tegen. Moest eerst me hand bij de sub houden om te horen of de sub 4 wel aan stond nadat ik was verbonden had met de Arc Ultra. Ook een "grote" woonkamer, ~13x5.4 meter. Even snel de sub naar +15 oid en geluisterd naar andere plekken in de woonkamer. Dat gaf me wel een ander gevoel. Heb jij inmiddels een oplossing?
- Ook vond ik de Arc Ultra met muziek behoorlijk schel, al kan dat ook komen omdat we de woonkamer nog moeten vullen met wat inboedel na de verhuizing. De TV speakers vond ik ook een stuk slechter klinken in deze woning vergeleken de vorige.
- Ik had Trueplay getest op de bank, maar net onder de bankleuning gehouden. Ik kreeg het idee dat hij daardoor niet goed het geluid van de linker kant van de woonkamer te horen kreeg, waardoor het geluid uit de soundbar extreem van 1 kant kwam. Opnieuw Trueplay instellen en iets hoger houden leek dat wel tot bepaalde hoogte te verhelpen. De andere "muur" van de kamer is wel echt 8-10 meter verder, dus ben wel benieuwd hoe goed geluid daar uberhaupt van terugkaatst...

Ik ga vanavond spelen met positie van de sub en een film aanzetten met Atmos. Ik ben ook geen audiophile en heb eigenlijk ook geen idee wat ik wel verwacht had. Een vies gezicht bij een technosetje bleef in ieder geval weg. Wel iets meer verwacht voor de prijs tot nu toe.

• ben1303
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:17
Ook ik heb een grote woonkamer 12x5.60
Ik heb de sonos arc ultra en 2 keer de era 300 en 2 keer de sub gen3,bij mij staat de volume 0p 15 en dat is soms nog te hard b8j dolby atmos.
En ik hoor mijn subs zeker knalen bij actie films
De set is zeker zijn geld wel waard,en als sonos even zorgt voor het pinewood project dan zal het helemaal een top geluid worden.
En gisteren vroeg ik waarom het stil rond sonos is vanwege nieuwe producten ik was niet de enige Peter pee op YouTube heeft hier ook een filmpje van gemaakt.
En dat was 2dagen geleden.
Ik heb het idee dat ze ergens mee bezig zijn wat we iets verwachten.

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:16
ben1303 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 20:57:

En gisteren vroeg ik waarom het stil rond sonos is vanwege nieuwe producten ik was niet de enige Peter pee op YouTube heeft hier ook een filmpje van gemaakt.
En dat was 2dagen geleden.
Ik heb het idee dat ze ergens mee bezig zijn wat we iets verwachten.
Ik heb zelf het idee dat ze, na alle commotie over de software, even pas op de plaats maken en dat eerst opgelost hebben. En voor nieuwe hardware releases ook zorgvuldiger werken om gelijk een goed product neer te zetten. In het filmpje van Peter Pee zegt hij ook dat er met de nieuwe CEO een andere koers wordt gevaren.
En er achter de schermen vermoedelijk aan nieuwe software voor krachtiger hardware wordt gewerkt voor o.a. Voice en AI functies.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

Stimulate14

⭐⭐⭐

Rallye schreef op maandag 17 november 2025 @ 18:31:
En terecht.

• Rallye
@Jeuvie Geen idee wat “de problemen met Apple Music” zijn, maar als ze aan de software van Sonos liggen en niet aan de hardware lijkt me dit juist positief? Overigens stelt Sonos enkel de poort open en laat de rest aan de muziekservice, dus dikke kans dat Apple iets moet doen.

@irrledd Waarom hield je je telefoon bij de bankleuning (rug- of armleuning overigens)? Ik zou hem daar houden waar je hoofd zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Rallye op 19-11-2025 12:33 ]

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:49
@zunrob Wel een hele vreemde plaats voor een subwoofer. Probeer het eens naast de bank.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Pagina: 1 ... 200 201 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.