Helaas... alles van Sonos is uitgesloten.EnnaN schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:04:
Ik had niet veel geluk met het vinden van goedkope adresjes voor Sonos. Maar zo'n mediamarkt BTW-actie is daar dus wel weer handig voor. DEUVM enzo.

Helaas... alles van Sonos is uitgesloten.EnnaN schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:04:
Ik had niet veel geluk met het vinden van goedkope adresjes voor Sonos. Maar zo'n mediamarkt BTW-actie is daar dus wel weer handig voor. DEUVM enzo.
Anoniem: 451726
Nee hoor, niet overal. Kom net terug van Mediamarkt Rotterdam Alexandrium, die heeft Sonos in de BTW-vrij actie zitten. Heb gelijk een Play 5 meegenomen. En er staat nog heel wat in de schappen.
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 29-09-2012 11:59]
Wat gek, in de voorwaarden staan ze als uitgesloten.Anoniem: 451726 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:55:
[...]
Nee hoor, niet overal. Kom net terug van Mediamarkt Rotterdam Alexandrium, die heeft Sonos in de BTW-vrij actie zitten. Heb gelijk een Play 5 meegenomen. En er staat nog heel wat in de schappen.
De Play 5 bevalt erg goed, toevoegen op onze Sonos Connect was nog simpeler dan gedacht.
Helemaal belastingvrij bevalt de Sonos nog beter.
Klopt, ik had het ook niet verwacht en liep toevallig langs het Sonos-schap.zeef schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:08:
[...]
Wat gek, in de voorwaarden staan ze als uitgesloten.
Likewise.Anoniem: 451726 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:54:
[...]
Klopt, ik had het ook niet verwacht en liep toevallig langs het Sonos-schap.
Was dus gelijk een no-brainer en in de pocket.
Anoniem: 481716
Beetje late reply, maar zit er veel verschil tussen Play:5 en Play:3? (Is het het verschil in prijs waard?)beany schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:45:
Gister een Play:3 en Play:5 aangeschaft(met een bridge erbij uiteraard) en man man man, wat ben ik onder de indruk zeg! Het gemak waarmee alles gaat is echt geweldig.
Althans, op 1 puntje na dan(ter referentie, mocht iemand anders tegen dit probleem aanlopen):
Als eerste had ik de Bridge aangesloten. Vervolgens de software op mijn PC geinstalleerd om de boel te installeren. De software vroeg mij op dat ene knopje te drukken op de Bridge. Ik doe dat, en de software ziet hem. Even wachten, en vervolgens de melding 'Geen componenten gevonden'Mja, er viel verder niet veel te proberen. Weinig knopjes om op te drukken... Na het tig keer geprobeerd te hebben wat google'n, maar ook dat bracht geen oplossing. Uiteindelijk wilde ik de support gaan mailen, maar mijn oog viel op een 0800 (gratis!!) support telefoonnummer van Sonos. Waar kom je dat nog tegen??
De support medewerker nam mijn PC over, klikte wat rond en kwam er al na enkele seconden achter dat ik een virtuele netwerk interface heb(VirtualBox). Deze werd disabled... EN HET WERKTE!!
Sonos mag dit wel in zijn FAQ gaan zetten, of in de installatie software rekening houden met meerdere netwerk interfaces(VPN kan ook problemen geven vertelde de support medewerker mij).
Maar toen dit was opgelost: heel snel/simpel de Play:3 en Play:5 aan de praat gekregen en binnen no time hadden we muziek! Verder dus niks dan lof over dit systeem!
Niet om flauw te zijn, maar ga ergens luisteren en vergelijk ze zelf. Voor de ene persoon is het verschil groot, voor de andere klein.Rhapsody schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:09:
[...]
Beetje late reply, maar zit er veel verschil tussen Play:5 en Play:3? (Is het het verschil in prijs waard?)
Dat is mooi, want met Spotify had ik toch wel wat probleempjesSPOTIFY OP SONOS NU NOG BETER
Met trots laten we je weten dat Spotify nu nog beter werkt op Sonos.
Dankzij een aantal software-verbeteringen aan Spotify, heb je nu nog sneller toegang tot miljoenen nummers, gaat het uploaden van afspeellijsten vlugger en het zoeken en bladeren beter. Deze update volgt de recente verbeteringen door Spotify waardoor ook het streamen betrouwbaarder is geworden.
Updaten van je systeem is niet nodig – dit gebeurt automatisch achter de schermen. Je kunt dus gewoon doorgaan met het genieten van alle muziek ter wereld.
Ik vind mijn Play5 ook snel te hard staan ja. Heb nog geen manier gevonden om dat te finetunen...Rhapsody schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:53:
Zijn er meer mensen bij wie het volume zo ongeveer op het minimum staat om niet te hard te klinken? Is er iets van een oplossing om die volume-control iets fijner te krijgen?
Bitcoin maxi
Controleer nogmaals je inloggegevens, want volgens deze pop up kloppen ze niet.[b][message=39375895,noline] de muziek via Spotiy Premium speelt hij niet af binnen Sonos terwijl ik de deze gewoon heb ingesteld en het account wordt ook herkend...
Het gaat om de volgende melding:
[afbeelding]
Iemand bekend met dit probleem? Kon het zo nergens vinden...
[Voor 5% gewijzigd door SED op 03-12-2012 14:54]
Copyright and left by SED...
Gewoon doen! Een subwoofer maakt echt een wereld van verschil. De Sonos Sub krijgt opvallend goede reviews. Het is nu op het einde van het jaar en dus de tijd van de lijstjes en ik zie deze Sub steeds vaker verschijnen op de tech sites als een van de beste producten van 2012.CrimpyRex schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:06:
Ik heb nu sinds een jaar 2 PLAY:5's als stereo geconfigureerd en ben er zeer content mee.
Zit te denken om een SUB aan te schaffen, maar de prijs (699) houd me vooralsnog tegen.
Je hebt dan voor 1500 aan aaparatuur staan, en volgens mij kan ik voor dat geld een betere setup hebben.
Een beauty is het zeker. Ik stap binnenkort even een hifi winkel binnen om het met eigen oren te beluisteren. Ben namelijk vooral benieuwd of het verschil ook duidelijk merkbaar is als je de volume niet zo heel hoog hebt staan.Anoniem: 451726 schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:02:
[...]
Gewoon doen! Een subwoofer maakt echt een wereld van verschil. De Sonos Sub krijgt opvallend goede reviews. Het is nu op het einde van het jaar en dus de tijd van de lijstjes en ik zie deze Sub steeds vaker verschijnen op de tech sites als een van de beste producten van 2012.
Het is dat ik al een subwoofer heb in combinatie met een Sonos Connect, anders kwam de Sonos Sub er direct. Beauty!
[afbeelding]
sig
He, dat is handig! Ik kreeg ook geen connectie, maar na dit gelezen te hebben wel!beany schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:45:
De support medewerker nam mijn PC over, klikte wat rond en kwam er al na enkele seconden achter dat ik een virtuele netwerk interface heb(VirtualBox). Deze werd disabled... EN HET WERKTE!!
Sonos mag dit wel in zijn FAQ gaan zetten, of in de installatie software rekening houden met meerdere netwerk interfaces(VPN kan ook problemen geven vertelde de support medewerker mij).
Maar toen dit was opgelost: heel snel/simpel de Play:3 en Play:5 aan de praat gekregen en binnen no time hadden we muziek! Verder dus niks dan lof over dit systeem!
Systeem: MSI Z170A Gaming / Intel i7-6700K @ 4.4 GHz / MSI GeForce GTX 1660 Super / G.Skill 32GB 2400 MHz / 2 x LG Ergo 32UN880 / Samsung 970 Evo Plus 500GB / Samsung 850 EVO 1TB
Nee, je hebt nog versterking nodig. Of neem de Sonos Connect Amp.Kozzmozz schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:59:
Kan een SONOS Connect werken met twee passieve luidsprekers?
Idee is om hem mooi aan een stopcontactje te hangen en weg te stoppen achter de keukenkastjes.
Er is één ding dat ik niet snap van de Sonos Connect.. Als je hem nog moet aansluiten op een versterker, waarom zitten er dan volume controls op?Anoniem: 451726 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:52:
[...]
Nee, je hebt nog versterking nodig. Of neem de Sonos Connect Amp.
You save everyone, but who saves you?
Anoniem: 263060
sig
Duidelijk, dank.Tom schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:21:
Omdat je op beide het volume kan regelen. Ik zet m'n versterker meestal op een vast (harder) volume en zit lekker op de bank met de iPad, dan hoef ik niet het afstandsbediening ervoor te hebben.
Je kunt de volumeregeling in Sonos ook uitschakelen mocht je dat niet willen, dan is de output gewoon 100% en regel je het volume alleen op de versterker.
You save everyone, but who saves you?
Anoniem: 151740
Anoniem: 413389
Ethernet kabel is om hem eventueel met draad aan je netwerk te hangen.CrimpyRex schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:41:
Oh, ik weet dat de play:5 die heeft, het kan dus zijn dat de play:3 het niet heeft..
Een vraagje: ik heb zojuist de sonos:connect gekocht, moet ik die 'analog audio' en 'digital audio' lijn gebruiken? Of is het alleen en kwestie van een ethernetkabeltje verbinden met je versterker?
Tja, tis pas duur als een ander bedrijf precies hetzelfde kan bieden voor de helft minder en dat is er (nog) niet. Heb je ervaring met Sonos? Het werkt zo snel en makkelijk. Ook het installeren!Werkhoven schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:49:
En dan is daar ineens de Playbar van Sonos... zoals de rest van het assortiment nogal aan de prijs.
Ik vraag me af hoe het met de digitale line in zit. Nu kan je ook met een line in werken (alleen analoog), maar moet je hiervoor altijd in de Sonos app duiken om de line in te selecteren. Pas dan speelt Sonos het af. Wellicht werkt het met Playbar automatisch. Dan zou dat ook meteen een mooie oplossing zijn voor Airplay.Werkhoven schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:49:
En dan is daar ineens de Playbar van Sonos... zoals de rest van het assortiment nogal aan de prijs.
http://www.xbmcfreak.nl/
En wat is het unieke dan wat er in dit geval geboden wordt? Ben het ermee eens dat Sonos goed werkt voor het streamen van muziek vanuit je eigen collectie / Last.FM, Spotify, etc. Ben het ook eens dat Sonos dankzij zijn eigen netwerkprotocol goed werkt over wireless, zonder connectieproblemen. Maar hier is er sprake van een optische verbinding tussen tv en soundbar, dus dat is niet erg onderscheidend tov andere soundbars.Anoniem: 413389 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:42:
[...]
Tja, tis pas duur als een ander bedrijf precies hetzelfde kan bieden voor de helft minder en dat is er (nog) niet. Heb je ervaring met Sonos? Het werkt zo snel en makkelijk. Ook het installeren!
[Voor 38% gewijzigd door Cap op 12-02-2013 22:40]
Goed lezen: het is een soundbar èn tegelijk een volwaardig Sonos streaming apparaat in 1 apparaat.Cap schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:23:
Yep maar ik vind niet dat er duidelijk uitgelegd staat wat de onderscheidende functie van dit apparaat is t.o.v. andere soundbars. Last.FM luisteren via je soundbar zal het toch niet zijn? Daar heb je geen soundbar voor nodig. En ook het geluid van je tv overnemen zonder dat je receiver/speakers nodig hebt zal het niet zijn? Daar heb je al 1000-en-1 soundbars voor, vaak voor minder en dan passend bij de tv van hetzelfde merk.
De onderscheidende feature zou volgens mij moeten zijn dat je met 2 (of 4, of meer?) Play's surround geluid hebt zonder receiver of speakerkabels te leggen. Of is dat niet zo? Als dat wel zo is, waarom staat dat dan niet duidelijk in de promotiepraat? En hoe zit het met bijvoorbeeld lipsync? Essentieel is dat je handmatig kan ingrijpen als beeld en geluid niet synchroon lopen, normaal doe je dat op je receiver.
Of... is er een andere onderscheidende feature die ik gemist heb in de marketingblurb uit de mail?
[...]
En wat is het dan wat er in dit geval geboden word? Ben het ermee eens dat Sonos goed werkt voor het streamen van muziek vanuit je eigen collectie / Last.FM, Spotify, etc. Ben het ook eens dat Sonos dankzij zijn eigen netwerkprotocol goed werkt over wireless, zonder connectieproblemen. Maar hier is er sprake van een optische verbinding tussen tv en soundbar, dus dat is niet erg onderscheidend tov andere soundbars.
De onderscheidende feature zou volgens mij moeten zijn dat je met 2 (of 4, of meer?) Play's surround geluid hebt zonder receiver of speakerkabels te leggen. Of is dat niet zo? Als dat wel zo is, waarom staat dat dan niet duidelijk in de promotiepraat? En hoe zit het met bijvoorbeeld lipsync? Essentieel is dat je handmatig kan ingrijpen als beeld en geluid niet synchroon lopen, normaal doe je dat op je receiver.
Oja, ik zie het.. oei dan wordt ie wel erg duur..leonbong schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 18:36:
Hij is al surround moet je er twee play's aan koppelen. Sub kan ook nog.
http://hawvie.deviantart.com/
Collega van mij is gisteren bij Sonos geweest. Die vertelde me me dat dat wel mogelijk was, ik ga er volgende week vrijdag heen. Ik laat het weten als het mogelijk is!coase schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:18:
Wel wat vreemd dat je bv geen 2 play 5 in surround kan plaatsen in combinatie met soundbar
Ik moet natuurlijk eerlijk bekennen dat ik geen 'audiofiel' ben. Ik denk inderdaad dat de andere merken nog beter geluid produceren, maar bij mij was het belangrijk dat mijn living niet volstaat met speakers & dradenCap schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:58:
coase, met welke speakers heb je het geluid vergeleken (thuis en/of in de winkel)?
Anoniem: 219516
[Voor 6% gewijzigd door jthweeda128 op 18-02-2013 00:09]
Jan-Theo
Dat kan. Daar heb je de Sonos Connect Amp voor. Daar kan je direct je speakers op aansluiten.jthweeda128 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 00:07:
Beste allen,
Ik heb sinds kort Teufel geluidsboxen en ben daar zeer tevreden over. Mijn vraag is concreet:
Kun je het Sonos systeem gebruiken zonder de Sonos boxen?
Excuses indien dit topic al eerder aan de orde is gewest, maar ik kon het zo gauw niet vinden.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
M.v.g. Jan-Theo
Anoniem: 480627
Je linkt de sonos aan een map op je windows machine begrijp ik. De share aan de windows zijde lijkt het probleem te zijn. Vandaar ook de registry fix die het windows probleem moet oplossen, dus niet aan sonos zijde.Anoniem: 219516 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 10:27:
[..] Hij verliest de verbinding met de muziekdirectories en geeft, wanneer je muziek wilt opzetten, aan dat er geen verbinding is met de share waarop de muziek staat. De muziekbibliotheek is wel doorzoekbaar (de index), maar zonder thumbnails.
Wanneer ik vervolgens probeer de muziekbibliotheek opnieuw te indexeren, dan krijg ik dezelfde foutmelding. Nog rigoreuzer, muziekbibliotheek (index) weggooien en opnieuw indexeren geeft de foutmelding: "Sonos kan de muziekmap niet toevoegen. Reden: kan de gedeelde map <MAPNAAM> niet toevoegen aan muziekbibliotheek (900)". Met zo'n reden kan ik weinig.
O[..]e maken heeft met de sharing functionaliteit. Maar ik krijg er niet de vinger achter wat het nu precies is.
Alvast bedankt voor reacties!
[Voor 9% gewijzigd door SED op 19-02-2013 23:10]
Copyright and left by SED...
Sonos koop je juist voor de draadloze (multi-room) muziek ervaring. Vanaf je PC, laptop, Mac, smartphone of tablet stuur je je apparatuur aan. Als je alleen een Soundbar wil, zoals de Play Bar van Sonos, heb je natuurlijk keus uit allerlei verschillende Soundbars. Onder andere Philips, Bose, Samsung en Panasonic maken ze ook. Bedenk hierbij dan wel dat hier niet de technologie van het Sonos systeem in zit, dus dat je geen muziek naar de speaker kan streamen.Anoniem: 480627 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:29:
Gaaf spul, alleen is draadloos hier niet echt nodig. Is er een ander/vergelijkbaar systeem voor een lagere prijs te vinden? Met name die dunne speaker onder de TV spreekt mij aan.
Anoniem: 310689
Om misverstanden te voorkomen:Erhnam schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:22:
[...]
Ik vraag me af hoe het met de digitale line in zit. Nu kan je ook met een line in werken (alleen analoog), maar moet je hiervoor altijd in de Sonos app duiken om de line in te selecteren. Pas dan speelt Sonos het af. Wellicht werkt het met Playbar automatisch. Dan zou dat ook meteen een mooie oplossing zijn voor Airplay.
[Voor 7% gewijzigd door leonbong op 05-03-2013 13:14]
[Voor 17% gewijzigd door devlam op 05-03-2013 19:42]
Sonos ondersteunt (hopelijk voorlopig) geen NFS, maar SMB-shares doet die zonder problemen. Het indexeren van honderden GB aan muziek gaat ook probleemloos, daar kan ik zelf van meespreken.devlam schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:41:
Heb momenteel een ubuntu server met mediatomb. Kan sonos ook daarvandaan streamen? Lees nl wat issues op het connecten naar linux
[Voor 66% gewijzigd door flupke1 op 10-03-2013 04:04. Reden: bijkomende info playbar]
Spoart au kjeis makker, de prosesse es nog lank.
Van het weekend de playbar aangeschaft.flupke1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 03:43:
[...]
Sonos ondersteunt (hopelijk voorlopig) geen NFS, maar SMB-shares doet die zonder problemen. Het indexeren van honderden GB aan muziek gaat ook probleemloos, daar kan ik zelf van meespreken.
Ik meen dat er wel een limiet zit (of zat) aan de hoeveelheid nummers in de library.flupke1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 03:43:
[...]
Het indexeren van honderden GB aan muziek gaat ook probleemloos, daar kan ik zelf van meespreken.
Ik ben tevreden met het geluid, kan echter niet vergelijken met play5, omdat ik die nooit gehoord heb.coase schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:42:
tevreden van het geluid dat uit de playbar komt? Misschien een domme vraag, maar te vergelijken met een play5?
Daar zou ik ook van balen, gelukkig zit ik nog maar op de helft van dat aantal. Snap niet dat Sonos zo'n bug zo lang laat bestaan. Kreeg bij het aansluiten van de playbar wel meteen een update voorgeschoteld, heb jij ook de laatste update?Rhapsody schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:19:
Volgens het Sonos forum is er nog altijd een limiet van 65.000 tracks (bron: http://forums.sonos.com/showthread.php?t=22502&page=29)
[Voor 43% gewijzigd door devlam op 14-03-2013 07:24]
Anoniem: 41078
Crap. Net een Play:3 gekocht ter uitbreining van mijn Sonos infra..dfine schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:58:
De Sonos Play 5 (zwarte uitvoering) is in de aanbieding bij 1DayFly Extreme... voor 319e.
mooie aanbieding al zeg ik het zelf.
http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme
Ja, ik had ook direct een update :-) Die kun je ook niet weigeren volgens mij?devlam schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:56:
[...]
Ik ben tevreden met het geluid, kan echter niet vergelijken met play5, omdat ik die nooit gehoord heb.
[...]
Daar zou ik ook van balen, gelukkig zit ik nog maar op de helft van dat aantal. Snap niet dat Sonos zo'n bug zo lang laat bestaan. Kreeg bij het aansluiten van de playbar wel meteen een update voorgeschoteld, heb jij ook de laatste update?
Het is geen bug, het is een limiet... net als dat wanneer je meerdere genre-tags hebt bij een track, dan wordt alleen de eerste gebruikt.devlam schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:56:
[...]
Ik ben tevreden met het geluid, kan echter niet vergelijken met play5, omdat ik die nooit gehoord heb.
[...]
Daar zou ik ook van balen, gelukkig zit ik nog maar op de helft van dat aantal. Snap niet dat Sonos zo'n bug zo lang laat bestaan.
Een Playbar is super om bij een platte tv te plaatsen, het geluid wordt vele malen beter en ze hebben hem zo ontworpen dat er een behoorlijk ruimtelijk effect ontstaat. En het laag is ook aardig voor zulke kleine luidsprekers. Je moet wel onthouden dat het ten eerste een luidsprekers is om je tv-geluid te verbeteren, maar ten tweede ook de verder Sonos mogelijkheden heeft.ray84 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:25:
ik overweeg om de Sonos Playbar te kopen. Heeft iemand al ervaring met dit product?
Via Google heb ik overigens een kortingscode van 10% (code: SNS10) gevonden voor Sonos producten bij foka.nl. Het lijkt erop dat deze onbeperkt gebruikt kan worden.
Nummer van Pink Floyd -Money, klinkt er ook heeeeerlijk op! (goed ruimtelijk effect) voor muziekcoase schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:07:
Juist een sonos playbar gekocht... Kan ik ergens dolby surround video samples downloaden om de kracht eens te testen?
:-) Ik heb geen dvd/br speler. Al mijn series en films staan op mijn nas en kan bekeken worden via mijn popcorn a110. Doordat ik de interne boxen niet kan afsluiten van mijn tv, (PANASONIC TH85PZ) , wat heel vreemd is. Het lijkt een optie te missen in mijn keuzelijst. Moet ik wel mijn playbar rechtstreeks verbinden met de popcorn hour. En het blijkt nu dat al mijn films DTS hebben:-) Daarmee mijn vraag :-)Anoniem: 413389 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:37:
Doe een film in je dvd speler en sluit die met hdmi op je tv en lus de tv met optisch door. Klaar is kees!
Voor geluidsbron van de TV bevalt hij mij heel goed.ray84 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:25:
ik overweeg om de Sonos Playbar te kopen. Heeft iemand al ervaring met dit product?
Via Google heb ik overigens een kortingscode van 10% (code: SNS10) gevonden voor Sonos producten bij foka.nl. Het lijkt erop dat deze onbeperkt gebruikt kan worden.
Excel heeft ook een maximum aantal rijen en kolommen dat het kan bewerken...devlam schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:44:
Volgens mij is die limiet niet aangegeven in de specificaties. Oftewel de Sonos functioneert niet volgens de specificaties, dus is het een bug. Ook al staat het op een forum vermeld.
Het lijkt mij ook sterk dat het Sonos ontwikkelteam te maken heeft gehad met een wens van hun opdrachtgever dat er een limiet van 65000 moest gelden. Kortom alles wijst op een bug.
Jaja dus als je een tv koopt en die kan maar honderd zenders aan dan is dat een bug als het niet op de doos stond.devlam schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:44:
Volgens mij is die limiet niet aangegeven in de specificaties. Oftewel de Sonos functioneert niet volgens de specificaties, dus is het een bug. Ook al staat het op een forum vermeld.
Het lijkt mij ook sterk dat het Sonos ontwikkelteam te maken heeft gehad met een wens van hun opdrachtgever dat er een limiet van 65000 moest gelden. Kortom alles wijst op een bug.
[Voor 4% gewijzigd door leonbong op 22-03-2013 11:34]
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 30-03-2013 16:13]
Bedankt voor de tip! Ik zie wel dat de Sonos alleen een analoge ingang heeft, heb hier een Sonos Connect die verbonden is aan een externe DAC. Dat wordt dan wel kwaliteitsverlies. Heb nog wel ergens een ongebruikte AE liggen, ga eens experimenteren.stokmeister schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:08:
Als je de gewone app wilt gebruiken kan je een Apple airport aan je Sonos hangen. Je maakt dan gebruik van airplay. Je hoeft dan niet de Sonos app te gebruiken. Ik heb hier een linkje van hoe het werkt
Wat is dan precies het probleem met de ondersteuning die de Sonos App geeft mbt Spotify?Anoniem: 451726 schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:53:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik zie wel dat de Sonos alleen een analoge ingang heeft, heb hier een Sonos Connect die verbonden is aan een externe DAC. Dat wordt dan wel kwaliteitsverlies. Heb nog wel ergens een ongebruikte AE liggen, ga eens experimenteren.
Toch erg jammer dat de Spotiify of Deezer app niet ingebouwde Sonos ondersteuning levert.
Dat zou echt ideaal zijn.
Ik gebruik de radio in spotify erg veel, juist als ik een keer geen zin heb ik mijn eigen playlists.Ravnoss schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:49:
Wat is dan precies het probleem met de ondersteuning die de Sonos App geeft mbt Spotify?
[Voor 29% gewijzigd door Cobaltjeh op 01-04-2013 20:12]
Het is veel te beperkt. Geen playlists kunnen aanmaken, muziek ontdekken van soortgelijke artiesten en vooral alles in een klein smal kolommetje geperst terwijl je een groot scherm hebt.Ravnoss schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:49:
[...]
Wat is dan precies het probleem met de ondersteuning die de Sonos App geeft mbt Spotify?
Ik kan via de App al mijn playlists benaderen, alsmede gewoon muziek zoeken in de Spotify library. Meer dan dat heb je toch niet nodig?
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details