Sonos ervaringen- en discussietopic

Pagina: 1 ... 192 ... 199 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:03
@benjans68 Je enige uitbreidingsmogelijkheid in deze kamer in de app is nog een Sub 4. Maar of dat nou echt iets toe zou voegen…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:38
Tijd dat ze een light versie van die app maken zonder al die online rompslomp. Gewoon terug naar de basis en directe aansturing ipv in de cloud.
Ben alleen bang dat ze niet meer terug kunnen en zitten ze opgescheept met oude en nieuwe generaties die toch in dezelfde app werken.
Zou mij niet uitmaken als ze een scheiding maken zodat je een keuze hebt.

Maja op de vraag of ik een ander sonos zou adviseren. Tja qua geluid zeker, maar zou het advies geven een jaartje te wachten.

[ Voor 28% gewijzigd door merlin1201 op 29-01-2025 14:54 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 06:49
merlin1201 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:52:
Tijd dat ze een light versie van die app maken zonder al die online rompslomp. Gewoon terug naar de basis en directe aansturing ipv in de cloud.
Ben alleen bang dat ze niet meer terug kunnen en zitten ze opgescheept met oude en nieuwe generaties die toch in dezelfde app werken.
Zou mij niet uitmaken als ze een scheiding maken zodat je een keuze hebt.

Maja op de vraag of ik een ander sonos zou adviseren. Tja qua geluid zeker, maar zou het advies geven een jaartje te wachten.
Ik gebruik de app ook liever niet.

Geluidsinstellingen. Meer heb je technisch niet nodig. Ze maken m veels te ingewikkeld zo.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 16:25

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Stimulate14 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:13:
Mijn god zeg ik word nog zo agressief van die app.
Waarom?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Vanmorgen de laatste update geïnstalleerd van de app.
Logo is inderdaad aanwezig in de onderste gedeelte. Goede verbetering.

Verder heb ik het idee dat alles wat soepeler reageert. Schakelen tussen andere content gaat beduidend sneller.

Vooralsnog ben ik tevreden met de update.

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:16
Iemand met Apple Music hier die wel door nummers kan scrollen?
Als ik dat probeer begint ie bij A en na een nummer of 50-60 stopt ie.
Met een andere app (SonosPad oid) scrollt hij wel gewoon vrolijk verder, dus lijkt aan de Sonos app te liggen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:33
MarchelHoek schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 15:50:
Vanmorgen de laatste update geïnstalleerd van de app.
Logo is inderdaad aanwezig in de onderste gedeelte. Goede verbetering.

Verder heb ik het idee dat alles wat soepeler reageert. Schakelen tussen andere content gaat beduidend sneller.

Vooralsnog ben ik tevreden met de update.
Bij mij het tegenovergestelde. Blij met dat de app voor mij nu volledig is alleen heb ik het 'geen systeem gevonden' terug. Dan moet ik Wi-Fi uitschakelen en weer inschakelen. En daar was ik toch al een hele tijd van af.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
GerCor schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:11:
[...]

Bij mij het tegenovergestelde. Blij met dat de app voor mij nu volledig is alleen heb ik het 'geen systeem gevonden' terug. Dan moet ik Wi-Fi uitschakelen en weer inschakelen. En daar was ik toch al een hele tijd van af.
Bijzonder toch dat er zoveel verschillende ervaringen zijn met de app..
Positief en negatief..

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
MarchelHoek schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:15:
[...]

Positief en negatief..
Bijzonder dat een bedrijf als Sonos het niet weet op te lossen. Dat er apps bestaan, gemaakt door een eenling, die geen enkele moeite hebben met eigen muziek en afspeellijsten. Ook geen probleem hebben met verbindingen. En dat Sonos, voor het ontslag van de CEO, al 4 miljoen dollar had geïnvesteerd in de nieuwe app.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-09 14:19
Het gaat niet om uitbreiding in een kamer,het gaat erom dat mensen toch niet tevreden zijn om de app.
Daarom vroeg ik me af wat zou je anders moet kiezen als je een sonos arc ultra en sub gen 4 heb en 2 era 300.
Ik lees weinig over dat het geluid niet goed is.
Ik had hiervoor de sony bravia theatre quad maar ben toch weer terug naar de sonos over gegaan.
En de samsung hw-q990d gaat het ook niet worden die moet je elke week je subwoofer resetten vanwege dropouts.
En bij samsung moet je elk jaar een nieuwe bar kopen vanwege de nieuwe snufjes
En bij sonos kan je er jaren mee doen,want de software van sonos is zeer rekbaar.
En ik denk dat ze de arc ultra ook beetje bij beetje gaan verbeteren en wie weet komt dts x als toevoeging.
Ze hebben tenslotte een samenwerking met disney+
Ik blijf toch liever bij sonos,nieuwe bezems vegen schoon ook bij sonos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
En Gercor
Wat is nou 4miljoen voor een bedrijf als sonos.
Misschien moet er nog wel 4 miljoen bij,soms moet je geld uitgeven om iets goed te maken.
En voor de app probleem is er vast veel geld binnen gekomen heb geen medelijden met sonos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjans68
Dus sonos kom maar kom met je nieuwe producten.
Ik stel voor een nieuw surround systeem 4 era 500 en een center ter grote van een beam gen2 de sub gen4 en dat de beam ook als controle kast fungeert
En dan 2 keer hdmi 2.2 full en dts x toevoegen,dan denk ik dat je een top product gaat verkopen
Maar dan wel een era 500 waar al je speakers in meedoen.
Dan heb je die 4 miljoen makkelijk terug verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-09 16:04

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik moet om de haverklap opnieuw inloggen.
Als ik in de keuken de muziek wilt aanzetten dan neemt hij ook de woonkamer mee, je moet 21x klikken om die speakers uit te schakelen.
En ik vind de layout gewoon niet fijn, oke ik moet daar misschien nog een beetje aan wennen maar vooralsnog vind ik het niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 16:41

Canis Lupus

Vosbot

Met beetje geluk komt Music Library Folders aan Queue toevoegen ergens de komende weken/maanden terug in Android / iOS apss :)
Het lijkt op de roadmap te staan:
https://en.community.sono...tid=16842380#post16842380 (de aanhouder wint...)

[ Voor 3% gewijzigd door Canis Lupus op 30-01-2025 11:28 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Ook apart. Ik ging gisteren de Windows Sonos app updaten. Zie ik dat 1 van de 2 One SL, die ik als surrounds heb ingesteld, updaten. Tenminste, ik zag het ledlampje knipperen van wit naar oranje. Vreemd want die One SL was al bijgewerkt.

Overigens, het 'systeem niet gevonden' was van tijdelijke aard. Waarschijnlijk was Ziggo bezig met iets. Wi-Fi viel die middag een paar keer weg.

En omdat ik geen eigen muziek en afspeellijsten gebruik ben ik helemaal tevreden over de app. Werkt probleemloos. Ik vind de app vooral mooi in dark mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MarchelHoek schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:15:
[...]

Positief en negatief..
Het lijkt er vooral op dat degenen die niet negatief zijn over de app deze ook amper gebruiken.

Dus rechtstreeks afspelen vanuit Spotify of andere app.

En dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
@benjans68 Ik ben wel nieuwsgierig naar die samenwerking met Disney+. Behalve iets over een kortingsbon voor Disney+ bij aankoop van Sonos een jaar of vijf geleden vind ik daar niets over. Meer DTS zou voor een beperkt publiek inderdaad een bonus kunnen zijn. Al is dat publiek wel beperkt (zie https://www.reddit.com/r/...t_sounds_great_but/?tl=nl), omdat maar een paar TV’s daar iets mee kunnen. Veel verkochte merken als Samsung en LG hebben al een paar jaar helemaal geen DTS-ondersteuning meer.

Ik ben vaker verrast door Sonos, maar volgens mij is Sonos nu juist niet van meer speakers voor homecinema.
Zo’n set up met een center en aparte FL/FR veracht ik dan ook niet, net als meerdere HDMI-aansluitingen op de soundbar. Sonos heeft er al jaren geleden bewust voor gekozen de TV de “hub” voor je homecinema te laten zijn. Alle kabels naar de TV en van daar één naar de soundbar. Als er al een product zou komen met meerdere aansluitingen, dan zou dat de verwachte mediaplayer kunnen zijn. Maar als die (deels) zou moeten werken als homecinemareceiver/hub wordt dat wel erg duur.

@MikeyMan Ik heb weinig problemen met de app, die ik dagelijks gebruik. Plex blijft wel een puntje: “er is iets misgegaan”. Ik zal de komende tijd eens proberen om mijn Boost buiten gebruik te stellen; de Arc Ultra zit al gewoon op de wifi (werkt niet met Sonosnet).

[ Voor 10% gewijzigd door Rallye op 30-01-2025 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Rallye schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:35:

@MikeyMan Ik heb weinig problemen met de app, die ik dagelijks gebruik. Plex blijft wel een puntje: “er is iets misgegaan”. Ik zal de komende tijd eens proberen om mijn Boost buiten gebruik te stellen; de Arc Ultra zit al gewoon op de wifi (werkt niet met Sonosnet).
Ik zie geen enkele reden afscheid te nemen van de Boost. Werkt prima en krijgt ook gewoon de firmware updates. (ik gebruik hem ook als switch voor de Ziggo Pod op zolder. Handige dubbelfunctie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:29
Rallye schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:35:
@benjans68
Zo’n set up met een center en aparte FL/FR veracht ik dan ook niet, net als meerdere HDMI-aansluitingen op de soundbar.
Soundbar als center met front left/right is mogelijk via een 3rd party app, de lokale Sonos API heeft hier ondersteuning voor en is geimplementeerd in SonoSequencer:
https://www.reddit.com/r/...er_front_speakers_thread/

API: https://sonos.svrooij.io/...properties#addhtsatellite

Het is echter niet gegarandeerd dat dit foutloos werkt, en of Sonos het ooit ook officieel gaat ondersteunen. De ervaringen in de reddit post varieren

[ Voor 10% gewijzigd door bertware op 30-01-2025 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
MikeyMan schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:33:
[...]

Het lijkt er vooral op dat degenen die niet negatief zijn over de app deze ook amper gebruiken.

Dus rechtstreeks afspelen vanuit Spotify of andere app.

En dat werkt prima.
Ik doe alles via de app. Voornamelijk spotify en of radio stations. Vind juist dat dat beter werkt dat los casten. Maar heb nooit problemen om eerlijk te zijn. Weet ook niet waar dat aan ligt.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenktenk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 10:44
Iemand anders problemen met youtube music? Net een half uur aan de lijn gehangen met allerlei stekkers erin en eruit. Zegt ze later ohw krijg van de ingenieur door dat er problemen zijn met youtube music. Lekker want service staat op groen op de site. Zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaeastwood
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 07:55
Tenktenk schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:35:
Iemand anders problemen met youtube music? Net een half uur aan de lijn gehangen met allerlei stekkers erin en eruit. Zegt ze later ohw krijg van de ingenieur door dat er problemen zijn met youtube music. Lekker want service staat op groen op de site. Zucht
Ja ik heb het hier ook . Mijn Sonos Play 3 paar wil niks met Youtube Music. Opnieuw authenticeren helpt ook niet. De lijst blijft leeg en de zoekfunctie werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 07:17
Ik heb een vraag. Zojuist heb ik mijn ouders een Sonos Beam G2 cadeau gegeven. Deze wordt aangesloten op een LG CX tv (op de e-arc aansluiting) met een Ziggo mediabox Next 4k (die zit op de hdmi 1 poort van de LG CX). Mijn ouders gebruiken geen apps van de LG tv maar louter van de Ziggo mediabox Next (YouTube en Netflix bijvoorbeeld). Op zich werkt dit direct. Echter Atmos content (van bijvoorbeeld Netflix) wordt weergegeven als stereo pcm (dit zie je in de Sonos app). Hoe pas je dit aan zodat de Atmos content ook daadwerkelijk als Atmos content wordt weergegeven via de Sonos? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Sportsshooter schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:51:
Ik heb een vraag. Zojuist heb ik mijn ouders een Sonos Beam G2 cadeau gegeven. Deze wordt aangesloten op een LG CX tv (op de e-arc aansluiting) met een Ziggo mediabox Next 4k (die zit op de hdmi 1 poort van de LG CX). Mijn ouders gebruiken geen apps van de LG tv maar louter van de Ziggo mediabox Next (YouTube en Netflix bijvoorbeeld). Op zich werkt dit direct. Echter Atmos content (van bijvoorbeeld Netflix) wordt weergegeven als stereo pcm (dit zie je in de Sonos app). Hoe pas je dit aan zodat de Atmos content ook daadwerkelijk als Atmos content wordt weergegeven via de Sonos? Alvast bedankt!
Juiste abbo van Netflix genomen? alleen het duurste pakket heeft atmos.
Anders instellingen tv. iets van passtrue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportsshooter
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 07:17
merlin1201 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:23:
[...]

Juiste abbo van Netflix genomen? alleen het duurste pakket heeft atmos.
Anders instellingen tv. iets van passtrue
Thanks. Het was inderdaad de "passeren" (pass through) functie op de LG CX.
Nu alleen nog de volume controle op de Ziggo Next werkend krijgen. De volume controle op de LG remote werkt wel, maar vanaf de Ziggo remote niet (en die gebruiken ze natuurlijk alleen ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
Sportsshooter schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:38:
[...]

Thanks. Het was inderdaad de "passeren" (pass through) functie op de LG CX.
Nu alleen nog de volume controle op de Ziggo Next werkend krijgen. De volume controle op de LG remote werkt wel, maar vanaf de Ziggo remote niet (en die gebruiken ze natuurlijk alleen ;) )
is optie op de ziggo box, iets met hdmi cec. ( als dat erop zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viaxes
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-09 16:11
Ik heb een probleem... En ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, want ik heb écht geen idee en Google helpt mij ook niet echt verder.

Sinds vanmiddag speelt mijn Sonos Beam geen geluid meer afkomstig van de tv. In de app wordt ook aangegeven "Geen content" als ik kijk wat er wordt afgespeeld. Spotify vanaf mijn mobiel afspelen op de Sonos? Geen enkel probleem. Maar geluid van de tv wordt niet afgespeeld. Terwijl de tv wel ziet dat er een luidspreker is aangesloten.
Er is niks in de setup verandert, internet kende geen downtime, oid.

Wie heeft enig idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Viaxes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:50:
Ik heb een probleem... En ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, want ik heb écht geen idee en Google helpt mij ook niet echt verder.

Sinds vanmiddag speelt mijn Sonos Beam geen geluid meer afkomstig van de tv. In de app wordt ook aangegeven "Geen content" als ik kijk wat er wordt afgespeeld. Spotify vanaf mijn mobiel afspelen op de Sonos? Geen enkel probleem. Maar geluid van de tv wordt niet afgespeeld. Terwijl de tv wel ziet dat er een luidspreker is aangesloten.

Even de TV en/of de Beam van de spanning halen. 30 seconden wachten en spanning er weer op. Al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viaxes
GerCor schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:00:
[...]

Even de TV van de spanning halen. 30 seconden wachten en spanning er weer op. Al geprobeerd?
Yes. Inmiddels meerdere keren.

Excuus, dat had ik inderdaad even moeten melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:55
Viaxes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:03:
[...]

In de sonos app “tv” selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:40
Viaxes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 22:03:
[...]

Per ongeluk audio direct op de TV gemute?

Enventueel andere HDMI kabel proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Zie je wel het “testbeeld” van de Beam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Zou het dan toch gebeuren wat ik hier eerder had voorgesteld dat je een surround opstelling kan maken met meerdere sonos era 300.
Als ik het goed heb gelezen over de aankomende sonos pinewood tv streamer ben ik zeer geïnteresseerd hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viaxes
J.Thermaltaker schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 00:34:
[...]

In de sonos app “tv” selecteren?
Die mogelijkheid heb ik helaas niet Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQAP96ApxM9tc3mkh_wVtPf1V4M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0RdhDh785XmQuHtVhM7YL7dW.png?f=fotoalbum_large
Wally2002 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 02:57:
[...]

Per ongeluk audio direct op de TV gemute?

Enventueel andere HDMI kabel proberen?
Beide gevallen helaas ook niet het geval
Rallye schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:23:
Zie je wel het “testbeeld” van de Beam?
Goeie, die had ik nog niet gecheckt... Die is inderdaad gewoon te zien.

Edit (23:47):
Na weer een avondje puzzelen toch maar besloten tot een reset naar fabrieksinstellingen. Dit heeft ertoe geleidt dat alles nu weer werkt.
Geen idee wat de reden tot de mankementen waren. Het werkt in ieder geval weer

[ Voor 10% gewijzigd door Viaxes op 05-02-2025 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Ik had ook geen geluid van de tv vanavond even mijn want de app zag de sonos niet even de tablet opnieuw opgestart en had weer geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:40
benjans68 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:35:
Zou het dan toch gebeuren wat ik hier eerder had voorgesteld dat je een surround opstelling kan maken met meerdere sonos era 300.
Als ik het goed heb gelezen over de aankomende sonos pinewood tv streamer ben ik zeer geïnteresseerd hierin.
Voor de mensen die net als ik benieuwd zijn waar dit over gaat, er is vandaag een nieuwsbericht over op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeeese
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 14:54
Beste Tweakers, Sonos experts en audiophile,

Ik ben al tijdje opzoek naar een oplossing om twee audiosets samen te voegen en of het überhaupt mogelijk is (en of er eventueel iets extra’s voor nodig is). Maar krijg hier maar geen duidelijk eenduidig antwoord over.

Ik heb een Sonos Beam 1ste generatie. Wat op moment mijn main speaker is (ook vooral voor de google integratie). Ik heb hierbij de oude speakerset van mijn ouders gekregen met versterker. De versterker Harman Kardon AVR 158 en de bij behorende 5.1 speakers Harman Kardon HKTS 7 BQ.

De vraag is nu kan ik mijn Sonos Beam als center speaker gebruiken in combinatie met de rest?
Of wat is er eventueel nodig om dit werkend te krijgen of is het überhaupt mogelijk?

Verneem het graag, kan jullie hulp zeer gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Cheeeese schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:03:
De vraag is nu kan ik mijn Sonos Beam als center speaker gebruiken in combinatie met de rest?
Nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19
https://musictech.com/new...s-lays-off-200-employees/

200 man eruit bij Sonos.
Ik snap het wel, ik ga het ook niemand meer aanraden.
Het werkt niet meer zo betrouwbaar als enkele jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeeese
Bedankt voor je reactie en toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ronvgs schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:24:
https://musictech.com/new...s-lays-off-200-employees/

200 man eruit bij Sonos.
Ik snap het wel, ik ga het ook niemand meer aanraden.
Het werkt niet meer zo betrouwbaar als enkele jaren geleden.
Tja het is natuurlijk diep triest dat een bedrijf kapot gaat mede door verkeerde keuzes en denk ik dat vooral de software een dikke vinger in die pap heeft gehad.
Laten we hopen dat sonos niet onderuitgaat want niemand zit te wachten op een fabrikant die failliet gaat waar je apparatuur van bezit.
Want wat als die ondersteuning compleet wegvalt, moet er niet aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Ik gebruik m’n Sonos installatie elke dag en eigenlijk vond ik de oude app beter werken.
Ik heb dit jaar best wel veel storingen gehad met de app die dan weer eens geen luidsprekers kon vinden en nu nog als ik van radiozender wissel dat hij gewoon de oude zender weer afspeelt.
Vorige week wilde een era 100 luidspreker weer eens niet updaten, tja dat moet je een gewone gebruiker niet aan willen doen.
De koptelefoon heb ik inderdaad erg naar uitgekeken maar veel te duur.
200 euro had beter gepast.
Nu gaan ze ook nog met een in mijn ogen overbodige media box komen.
Ik was een enorme Sonos fan maar dat is er wel vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
@Cheeeese De Beam is geen center speaker, dus hem zo out of context gebruiken is jammer. Daarnaast, en belangrijker: hoe wil je hem dan op de receiver aansluiten?

De Beam verwacht een HDMI-ARC signaal, waarbij het geluid richting Beam stroomt. Je receiver kan zo’n signaal niet leveren - een receiver geeft meestal geen geluid uit via ARC, maar verwacht dat er geluid via ARC binnenkomt. En als dat wel zou kunnen, werkt de Beam niet als center, maar als volledige soundbar. Via HDMI wordt immers (als er al een signaal zou zijn) geen center-stream, maar een volledige stream verstuurd.
Sonos is gewoon niet bedoeld voor dit soort mix’n’match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Heb net weer een firmware update binnen gekregen geen idee wat er anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
benjans68 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 21:47:
Heb net weer een firmware update binnen gekregen geen idee wat er anders is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRtcNNS0hAJr_LknqqjIa70QDUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MuxHcLqC3n4MZezrICN86gEl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeeese
Rallye schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:04:
@Cheeeese De Beam is geen center speaker, dus hem zo out of context gebruiken is jammer. Daarnaast, en belangrijker: hoe wil je hem dan op de receiver aansluiten?

De Beam verwacht een HDMI-ARC signaal, waarbij het geluid richting Beam stroomt. Je receiver kan zo’n signaal niet leveren - een receiver geeft meestal geen geluid uit via ARC, maar verwacht dat er geluid via ARC binnenkomt. En als dat wel zou kunnen, werkt de Beam niet als center, maar als volledige soundbar. Via HDMI wordt immers (als er al een signaal zou zijn) geen center-stream, maar een volledige stream verstuurd.
Sonos is gewoon niet bedoeld voor dit soort mix’n’match.
Rallye, bedankt voor je toelichting was hier al bang voor maar precies wat ik zocht voor uitleg ! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-09 18:41
Viaxes schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:50:

Ik heb dit probleem dus ook sinds vandaag op mn Arc 1 met een LG tv. Als ik de arc opnieuw probeer in te stellen geeft ie in de app aan dat hij geen earc ziet op de tv… het heeft gewoon ruim een jaar gerwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viaxes
Speculaes schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:12:
[...]

Ik heb dit probleem dus ook sinds vandaag op mn Arc 1 met een LG tv. Als ik de arc opnieuw probeer in te stellen geeft ie in de app aan dat hij geen earc ziet op de tv… het heeft gewoon ruim een jaar gerwerkt.
Helpt het als je in de app de tv-installatie opnieuw doet? (Te vinden op de instellingen-pagina > je systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Viaxes schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:22:
[...]

Helpt het als je in de app de tv-installatie opnieuw doet? (Te vinden op de instellingen-pagina > je systeem)
u

Ja die probeer ik maar dan krijg ik de melding dat er geen eARC gedetecteerd is. ‘HDMI arc niet gedetecteerd’

Stroom eraf al geprobeerd, factory reset op de arc ook…

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Sonos, zelfs afgelopen rampjaar niet en nu plots toch dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viaxes
Speculaes schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:26:
[...]
u

Ja die probeer ik maar dan krijg ik de melding dat er geen eARC gedetecteerd is. ‘HDMI arc niet gedetecteerd’

Stroom eraf al geprobeerd, factory reset op de arc ook…

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Sonos, zelfs afgelopen rampjaar niet en nu plots toch dit
Dit is exact hetzelfde als waar ik van de week mee te maken kreeg. Heb er uren aan stukgeslagen, door de meest uiteenlopende dingen te proberen. Maar een herinstallatie bood wel de oplossing. Is dat in jouw geval ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Viaxes schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:37:
[...]

Dit is exact hetzelfde als waar ik van de week mee te maken kreeg. Heb er uren aan stukgeslagen, door de meest uiteenlopende dingen te proberen. Maar een herinstallatie bood wel de oplossing. Is dat in jouw geval ook een optie?
Sinds vanochtend vroeg bezig geweest. Alles terug naar firmware, een voor een weer aansluiten etc en plots werkt het weer.

Geen idee waar het probleem zat. De arc was wel te benaderen via de Sonos app en speelde ook muziek af. Alleen herkende de tv niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Ik heb de sonos arc ultra nu opgehangen, ik heb het gevoel dat het geluid minder vol klinkt als hij staat.
Heeft iemand hier ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Speculaes schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 09:41:
[...]

Sinds vanochtend vroeg bezig geweest. Alles terug naar firmware, een voor een weer aansluiten etc en plots werkt het weer.

Geen idee waar het probleem zat. De arc was wel te benaderen via de Sonos app en speelde ook muziek af. Alleen herkende de tv niet
Ik had precies het omgekeerde eerder deze week
Via de TV werkte alles gewoon, maar mijn Sonos app (en Spotify, en AirPlay) herkende mijn systeem niet meer. Opnieuw aanmelden leidde direct tot een foutmelding.

Alles Router + Sonis (Arc, Sub, One) gereset en opnieuw geïnstalleerd.

Mijn Arc had direct een firmware update.(Geen idee wanneer die gereleased is)
Mijn internet provider had ook een firmware update voor mijn router gepushed eerder deze week.

Lijkt alsof de timing van de firmware updates elkaar niet zo lief vonden.

Dit is de eerste keer sinds ik mijn Arc heb (2,5 jaar) dat ik een factory reset heb moeten doorlopen, of überhaupt problemen heb.

Mijn Sonos Move (4 jaar oud) had ik 2 jaar terug een periode dat mijn router en de Move niet lekker met elkaar werkten.

Dat zijn mijn Sonos problemen, ik vind het vrij stabiel.

[ Voor 14% gewijzigd door Stpan op 09-02-2025 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonnypiek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:41
benjans68 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:18:
Ik heb de sonos arc ultra nu opgehangen, ik heb het gevoel dat het geluid minder vol klinkt als hij staat.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Heb je de originele beugel gebruikt of een alternatief?
In de originele zitten magneten die registreren dat de soundbar hangt, en daarmee wellicht de output aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Ik heb niet de originele heb de beugel zvan de sonos arc geberuikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
sonnypiek schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:20:
[...]

Heb je de originele beugel gebruikt of een alternatief?
In de originele zitten magneten die registreren dat de soundbar hangt, en daarmee wellicht de output aanpassen
Zit dat ook in de beugel van de Arc Ultra? En reageert de Arc Ultra op de magneten van de beugel van de Arc?

Niks over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonnypiek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:41
GerCor schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:26:
[...]

Zit dat ook in de beugel van de Arc Ultra? En reageert de Arc Ultra op de magneten van de beugel van de Arc?

Niks over gelezen.
geen idee, ik heb ooit vernomen dat dit voor de Arc zo was en dacht wellicht is dit bij de Arc Ultra op dezelfde manier geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:02
Het is weer raak: alweer een ochtend met Sonos-gekloot. :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGsj47yXYMa30iSaFsIW_mU_vQ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/J4cCcMBx0lHTy41zOLxyLR4h.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fo59OvX-iKQlJyL2beJ2C-zo4So=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WnFJWkpbOKc4jvki3PrhV3ki.png?f=fotoalbum_large

Wat ben je toch ongelofelijk k*t Sonos. Dat het bedrijf snel mag worden overgenomen door een capabele techgigant om vervolgens de tech volledig te ontmantelen en toe te passen in producten die wél werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Yonix musk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
A.u.b. niet zeg. Vind het meer iets voor Apple.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-09 10:32
Wilde een set sonos gaan aanschaffen, maar na wat dagen hier gelezen te hebben skip ik door naar wat anders… misschien Bluesound of Yamaha, zolang de software maar goed werkt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04

Sandyman538

SandstorM [148839]

brtkpr schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:33:
Wilde een set sonos gaan aanschaffen, maar na wat dagen hier gelezen te hebben skip ik door naar wat anders… misschien Bluesound of Yamaha, zolang de software maar goed werkt
Wat zo bijzonder is, is dat het bij een andere groep mensen gewoon allemaal prima werkt. De zaken waar men hier last van heeft ben ik nog nooit tegen gekomen. Blijft natuurlijk super vervelend voor de mensen die er wel last van hebben, maar voor mij is het onduidelijk of dit nu komt door een thuisnetwerk wat niet lekker werkt, type telefoon android/iphone, welke combinatie van speakers etc. etc. Wat zorgt er nou voor dat er een groep mensen erg veel last hebben van een niet goed werkend product en dat anderen dat niet hebben.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Sandyman538 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:13:
[...]

Wat zo bijzonder is, is dat het bij een andere groep mensen gewoon allemaal prima werkt. De zaken waar men hier last van heeft ben ik nog nooit tegen gekomen. Blijft natuurlijk super vervelend voor de mensen die er wel last van hebben, maar voor mij is het onduidelijk of dit nu komt door een thuisnetwerk wat niet lekker werkt, type telefoon android/iphone, welke combinatie van speakers etc. etc. Wat zorgt er nou voor dat er een groep mensen erg veel last hebben van een niet goed werkend product en dat anderen dat niet hebben.
Eens. Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat het wel meevalt met t aantal problemen. De mensen die hier issues hebben vs het aantal in gebruik hebbende devices van sonos is maar een erg klein deel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:12

DON PAPA

Tweaker-fan

Wilde een set sonos gaan aanschaffen, maar na wat dagen hier gelezen te hebben skip ik door naar wat anders…
Ik heb nu een aantal maanden een ARC Ultra, 2x ERA 100 en een Sub mini van Sonos, en ben nog geen enkel probleem tegen gekomen. En mijn vrouw geeft totaal niks om audio geluid, maar laatst zei ze wel, dit is voor het eerst dat ik echt het gevoel had dat de helikopter in de film van achteraf over ons heen het beeld in vloog door het geluid. Dat geeft voor mij wel aan dat deze set echt goed werkt. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door DON PAPA op 16-02-2025 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
Al jaren Sonos Arc/sub rear's en speakers in de keuken en natuurlijk zijn er problemen met de app maar ook ik ervaar eigelijk alleen dat het soms wat traag reageert.
Maar verder werkt het gewoon zoals het zou moeten, moet er wel bij zeggen dat wij de Sonos alleen gebruiken voor radio in de huiskamer/keuken en als we tv/netflix kijken en we weinig gebruik maken van andere diensten zoals Spotify dus als het eenmaal is ingesteld gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
DON PAPA schreef op zondag 16 februari 2025 @ 08:55:
[...]

Ik heb nu een aantal maanden een ARC Ultra, 2x ERA 100 en een Sub mini van Sonos, en ben nog geen enkel probleem tegen gekomen. En mijn vrouw geeft totaal niks om audio geluid, maar laatst zei ze wel, dit is voor het eerst dat ik echt het gevoel had dat de helikopter in de film van achteraf over ons heen het beeld in vloog door het geluid. Dat geeft voor mij wel aan dat deze set echt goed werkt. ;)
Zo'n vrouw heb ik ook. Zij kan een auto mooi vinden, en precies dezelfde auto lelijk. Verschil tussen de 2 auto's? De kleur.

Gelukkig zegt ze, terwijl ze uren met haar nagels bezig kan zijn: 'Sonos is jouw hobby, mij interesseert het niet'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedgeek
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:10
Ook hier nog geen enkel probleem gehad dat te wijten viel aan Sonos zelf. Al jaren een Beam gen 1 staan en de afgelopen jaar 3 Era 100's en een Sub Mini aan toegevoegd. Wordt gebruikt voor de televisie, streamen van Spotify en Sonos Radio maar nooit geen problemen gehad met de Android app. De Era 100 die in mijn kantoor staat en vaak wordt gebruikt met Bluetooth ook nog geen enkel probleem mee gehad.

Afgelopen maand van Samsung naar Apple gegaan en was benieuwd of ik dan eindelijk ook eens problemen zou meemaken die ik veelal hier en op Reddit heb gelezen. Maar nog altijd geen enkel probleem gekend. Apple Airplay werkt ook uitstekend.

Dus hier nog altijd een zeer tevreden Sonos gebruiker :p

Neemt niet weg dat het frappant blijft om te zien hoe de ervaringen zo uiteen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
@Yonix Alleen aangeven dat er wat mis gaat en niet hoe je het hebt opgelost en hoe je set up eruit ziet helpt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Het enige waar ik last van blijf houden, incidenteel, is dat wanneer ik van zender verander, de zender niet verandert. Ga ik van Radio NPO 2 naar Radio NPO 1 dan geeft de app aan dat 1 wordt afgespeeld maar ik hoor nog steeds 2. Dan moet ik eerst een andere streamingsdienst selecteren, dan werkt het wel. Maar goed, als je dat weet op te lossen is dat niet meer dan jammer maar helaas. Wordt ook vast een keer opgelost.

Voor de rest werkt mijn systeem uitstekend. Nooit problemen met verbinding o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Het is wel leuk om te zien dat de klachten nu ook worden geventileerd via LinkedIn. Als je dan leest hoe Sonos daar op reageert dan is het toch wel een grote trieste bende aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
GerCor schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:50:
Het enige waar ik last van blijf houden, incidenteel, is dat wanneer ik van zender verander, de zender niet verandert. Ga ik van Radio NPO 2 naar Radio NPO 1 dan geeft de app aan dat 1 wordt afgespeeld maar ik hoor nog steeds 2. Dan moet ik eerst een andere streamingsdienst selecteren, dan werkt het wel. Maar goed, als je dat weet op te lossen is dat niet meer dan jammer maar helaas. Wordt ook vast een keer opgelost.

Voor de rest werkt mijn systeem uitstekend. Nooit problemen met verbinding o.i.d.
Dat heb ik hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
Zijn er Sonos gebruikers die TuneIn gebruiken? Ik moest mijn account opnieuw autoriseren maar ik krijg geen radiostation meer werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@D-e-n heb je tunein (new)? Doet het hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

D-e-n schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:00:
Zijn er Sonos gebruikers die TuneIn gebruiken? Ik moest mijn account opnieuw autoriseren maar ik krijg geen radiostation meer werkend.
Ja de TuneIn radio zenders werken hier gewoon in de Sonos app

[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 17-02-2025 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:00:
Geen direct antwoord op je vraag, maar wel een tip die ik hier eerder heb gelezen; verwijder TuneIn en gebruik voortaan myTuner Radio.

Ik werd helemaal gek van de reclame die TuneIn aan de streams toevoegde en myTuner heeft dit niet. Ook de bitrate schijn hoger te zijn, hoewel ik daar zelf niet echt iets van heb gemerkt.

Portugese Wijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
@MikeyMan
@DON PAPA
TuneIn verwijderen en opnieuw toevoegen deed het uiteindelijk. Duurde wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:54

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Vroeger ging een speaker/versterker set 30-40 jaar mee. Tot de foamranden rot waren of tot je een eindtrap opblies.

Ja ik wordt een ouwe lul.

Maar denk er goed over na hoeveel software functionaliteit je wil mixen met hardware die in principe tientallen jaren mee kan gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door AtomicShockwave op 17-02-2025 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
AtomicShockwave schreef op maandag 17 februari 2025 @ 21:00:
[...]

Vroeger ging een speaker/versterker set 30-40 jaar mee. Tot de foamranden rot waren of tot je een eindtrap opblies.

Ja ik wordt een ouwe lul.

Maar denk er goed over na hoeveel software functionaliteit je wil mixen met hardware die in principe tientallen jaren mee kan gaan.
Dat gaan ze al jaren niet meer. Evenals zoveel apparatuur. Ook haalt de techniek de producten in. 4k, atmos, dolby, energy labels, wifi 6 etc etc etc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rallye
Stimulate14 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:08:
Het is wel leuk om te zien dat de klachten nu ook worden geventileerd via LinkedIn. Als je dan leest hoe Sonos daar op reageert dan is het toch wel een grote trieste bende aan het worden.
Even gezocht. Kon zo niet veel vinden. Linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Rallye schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:41:
[...]

Even gezocht. Kon zo niet veel vinden. Linkje?
Als je op LinkedIn zoekt op de #sonos of #sonosapp dan krijg je genoeg lees materiaal.
Als ik wat tegen kom vandaag of morgen dan zal ik de link delen. Kan dat pareltje van gisteren niet vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Stimulate14 op 18-02-2025 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benjans68
Er is weer een nieuwe software update zie nog nergens wat er nieuw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Huidige systeemversie
83.1-62052
Releasedatum: 19-2-2025
In deze update:
Verbetert de responsiviteit van volumewijzigingen voor sommige configuraties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
Waar betekent het kwa geluid dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
En welke configuraties gaat het dan om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor
Er zijn/waren klachten dat het soms seconden lang duurt voordat het volume reageert wanneer het werd aangepast met de schuifregelaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

GerCor schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:25:
Er zijn/waren klachten dat het soms seconden lang duurt voordat het volume reageert wanneer het werd aangepast met de schuifregelaar.
En dat is nog steeds zo. Het gekke is dat het totaal geen consequent probleem is, althans bij mij niet.

Soms reageert de app echt super snel, andere keren duurt het 5 seconden voordat de volume-slider contact heeft met het systeem. Redelijk irritant en niet aanwezig voor hun beroemde app fuckup-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
Gezocht maar niet kunnen vinden; mijn EQ instellingen en dan voornamelijk Loudness worden niet onthouden. Als ik deze optie uitzet gaat het op dat moment goed. Maar als ik een dag later Spotify afdraai staat Loudness gewoon weer aan. Bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
CarbonCopy schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:59:
Gezocht maar niet kunnen vinden; mijn EQ instellingen en dan voornamelijk Loudness worden niet onthouden. Als ik deze optie uitzet gaat het op dat moment goed. Maar als ik een dag later Spotify afdraai staat Loudness gewoon weer aan. Bekende bug?
Niet echt bekend. Je zou eens kunnen proberen of uitloggen van de Sonos app en weer inloggen iets oplost. Dat was voor iemand op de Sonos community de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Staat de loudness echt weer aan, of is enkel de aanduiding niet (meer) goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

CarbonCopy schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 16:59:
Ik wist niet eens dat die standaard aan stond, maar gister na het lezen van je posting uitgezet, en hij staat nu nog steeds uit bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
Rallye schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 09:01:
Staat de loudness echt weer aan, of is enkel de aanduiding niet (meer) goed?
Nee staat dan ook echt weer aan. Zal vandaag de boel eens resetten en de app opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Sonos heeft nu 25% korting op bijna alles als je ingelogd bent

https://nl.pepper.com/aan...llen-als-je-inlogt-346612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
belangrijk: alleen geselecteerde accounts. Dus niet iedereen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-09 15:33
_Bailey_ schreef op zondag 23 februari 2025 @ 09:44:
[...]

belangrijk: alleen geselecteerde accounts. Dus niet iedereen :+
Ja bijzonder... Ik krijg wel die mail binnen, maar heb vervolgens geen korting terwijl ik ben ingelogd :+

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
Slaapje schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:03:
[...]

Ja bijzonder... Ik krijg wel die mail binnen, maar heb vervolgens geen korting terwijl ik ben ingelogd :+
Dat had ik ook. Maar na een inlogactie op de US website en vervolgens een switch naar de NL website kreeg ik de korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb wel wat kortingen staan. Maar zeker niet overal 25%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarbonCopy
Ik zie het op alle pagina’s geloof ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5wYpCGjy6Q5jZL1QBgAVwKygbhU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wAJGLism2kuX9ZZ4Tlz66f7l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27
In de voorwaarden stond ook dat het rond 12:00 online kwam, dat hebben ze in ieder geval ruimschoots gered. Je ziet nu gewoon de korting op de homepage, en na inloggen krijg je het ook in je winkelmandje. Het is niet voor geselecteerde accounts maar voor iedereen.

Edit: Arc Ultra doet helaas niet mee, en de Era100 is goedkoper geweest bij de Expert. Jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door The Inquisitor op 23-02-2025 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
Met de BTW actie laatst bij de MM heb ik €222 betaald voor de Era 100. Is dit nog altijd goedkoper.
Pagina: 1 ... 192 ... 199 Laatste

Let op:
Dit is het Sonos ervaringen- en discussietopic. Niet het 'Sonos Levertijden-topic'. Statusupdates van bestellingen zijn offtopic. Wanneer er behoefte is om over voorraad en/of levering te praten, dan kan dat in Shopping Forum. Voor prijzen/acties is er Aanbiedingen en Kortingscodes.