Je zegt niks geks hoor, ik heb hetzelfde gehad. Ik heb hier een SVS subwoofer, en die geeft echt mooi en strak lage bas.raze88 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:14:
Hier nu ruim een jaar een sonos arc + sub + surrounds. Op zich een leuke soundbar maar mis toch wel één en ander in de sub. Lastig uit te leggen; het maakt een hoop lawaai maar drukt niet door. Qua plaatsing heb ik een en ander geprobeerd. Ook met trueplay heb ik diverse tuningen uitgevoerd maar kom niet waar ik zijn wil. Ik mis denk ik het speakeroppervlak en daarmee de hoeveelheid lucht die hij verzet. Is het zinvol een 2e sub erbij aan te schaffen of toch maar weer terug naar een losse receiver en een 12"sub?
Ik heb later een keer dezelfde setup gekocht (arc, sub en 2 ones) maar de sub laat echt te wensen over. Het klinkt heel trillirig en het klinkt niet als een mooi verlengstuk van de Arc. Hier lijkt het echt alsof het laag uit mijn speakers zelf komt, zo mooi integreert de SVS sub met de rest.
Laten we hopen dat Sonos dit een keer op weet te lossen en met een betere sub komt.
Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!