Hierbij wat foto's die mijn probleem moeten illustreren;
Zoals je ziet gaat het maar net. Nu komt dit deels door de voetjes die ik besteld heb waar de versterker op moet rusten, die heb ik al een beetje bijgesneden zodat ze in 't doosje passen, maar ik zou nog een paar mm kunnen winnen door de achterste twee nog wat meer in te korten.
Dan nog blijft het een krappe bedoening.
Ik heb er aan zitten denken om gewoon een grote lasdoos te kopen, maar das weer zonde van dit doosje

Het moet passen vindt ik
Dan nog de warmteontwikkeling van die versterker.. hij gaat niet dienstdoen als boemboemBONKblaasragversterker, maar het wordt wel 't speakersetje bij mijn PC's, dus zal best een flinke tijd aanstaan achter elkaar.
Voor de kist heb ik het volgende bedacht; drie compartimenten waarvan er eentje behuisd gaat worden door alle electronica (voeding, versterker, USB-afspeel ding en meer van dat, en de andere twee door elk één speaker.
De bedoeling is om een leuk setje te bouwen voor bij de computerhoek, dus hoeft geen gekke dingen te kunnen maar een beetje bass voor een keer een liedje, of gewoon goed geluid voor een spelletje is het uitgangspunt.
De 3-kanaals inputboard en selector switchen tussen PC, mac en USB/SD card speler, voorzien van remote control. Die laatste moet dus wel een beetje in het zicht worden ingebouwd, want moet USB stick en SD kaart erin kunnen steken.
De kist wordt groot genoeg om in de toekomst een accu te huisvesten, zodat als er budget is, ik eventueel een (ook) draagbaar ding kan maken voor hier in het park. Gewoon voor de leuk

Een Li-ion accu zou dan genoeg moeten zijn (vandaar de TA2024 en niet de 2050 (2*100W) uit mijn kratradio.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust