Hallo allemaal,
Ik wil graag een nieuwe 5.1 setje voor op mijn studentenkamer.
Heb veel goede dingen gehoord over de Logitech z-5500...
Maar nu las ik in ook wat over ploffende speakers /plopjes probleem...
En zijn er 2 versies?
Bij de Media Markt staat er een Logitech z-5500 voor €248, maar volgens de Pricewatch is de goedkoopste Logitech z-5500 DIGITAL rond €300... de laatste heeft DTS en Dolby Surround ondersteuning las ik... Heeft de 'normale' versie dat niet?
Ik wil het voornamelijk gebruiken om films af te spelen op mijn 27" iMac, en lekker te kunnen gamen op mijn Xbox 360 (2de monitor, Samsung Syncmaster P2770HD).
Dus welke moet ik halen? Die van €248 of €300?
btw die van €300 kost evenveel als zijn nieuwere broertje, de z-906... Kun je het voor hetzelfde geld niet beter voor een nieuwe model gaan?
Ik wil graag een nieuwe 5.1 setje voor op mijn studentenkamer.
Heb veel goede dingen gehoord over de Logitech z-5500...
Maar nu las ik in ook wat over ploffende speakers /plopjes probleem...
En zijn er 2 versies?
Bij de Media Markt staat er een Logitech z-5500 voor €248, maar volgens de Pricewatch is de goedkoopste Logitech z-5500 DIGITAL rond €300... de laatste heeft DTS en Dolby Surround ondersteuning las ik... Heeft de 'normale' versie dat niet?
Ik wil het voornamelijk gebruiken om films af te spelen op mijn 27" iMac, en lekker te kunnen gamen op mijn Xbox 360 (2de monitor, Samsung Syncmaster P2770HD).
Dus welke moet ik halen? Die van €248 of €300?
btw die van €300 kost evenveel als zijn nieuwere broertje, de z-906... Kun je het voor hetzelfde geld niet beter voor een nieuwe model gaan?