Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:25:
[...]

Ik had hem oorspronkelijk bij Bol besteld in Juli maar die stuurden 6 dagen later een mailtje met "Helaas, we hebben teveel verkocht dus heb je pech en bestel hem maar ergens anders". Daarom heb ik hem bij Amazon besteld. Dus Bol daar ben ik wel klaar mee.
Mijn excuses maar dan zal ik je uitlachen als amazon dezelfde melding geeft en ik met me bol.com bestelling aant gamen ben :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:17
Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:13:
[...]

hij heeft hem niet eens bij Amazon vandaan.

@Daelda hehe seems swedish retailers are worried it would get stuck in the mail otherwise.
Postal Office is quite busy this time of year :D
18 minuten geleden
Ik had hem wel van amazon.com, nu bij bol.com
Your order has been successfully canceled. For your reference, here's a summary of your order:

You just canceled order #002-0483696-1474645 placed on July 25, 2011.

Status:  CANCELED

1 of Star Wars: The Old Republic Collector's Bundle

Sold by: Amazon Export Sales, Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Amazon zal heus wel leveren; het probleem is meer dat je de gamecode nodig hebt om verder te kunnen spelen na de 20e. Maar Stephen Reid gaf aan dat ze met meerdere retailers (waaronder expliciet Amazon US) in gesprek zijn en proberen om tot een oplossing te komen. Zelf had ik Amazon van de week gemaild met de vraag of ze niet eerder konden verzenden, aangezien Amazon Germany en Amazon Italy ook al vanaf 15 december pakketten de deur uitdoen. Kreeg een reactie in de trend van "Releasedate shipping only available to US customers, I can confirm that your order will be delivered between 23 - 28 December." Bestelling staat er nu nog wel, maar ben hem van plan te annuleren nu ik ook bij bol.com de CE heb besteld. Ik wacht eigenlijk het liefst af tot volgende week donderdag/vrijdag en ik hopelijk mijn pakket van bol in handen heb. Volgens mij int Amazon toch geen betalingen tot het moment van verzenden (21 december).

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:28:
[...]

Mijn excuses maar dan zal ik je uitlachen als amazon dezelfde melding geeft en ik met me bol.com bestelling aant gamen ben :P
Lach maar een eind weg, mijn pre-order code is nog uit de eerste batch dus volgens SR kan ik de 13e aan de gang. Dan wacht ik toch een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:32:
[...]

Lach maar een eind weg, mijn pre-order code is nog uit de eerste batch dus volgens SR kan ik de 13e aan de gang. Dan wacht ik toch een paar dagen.
Welke datum? ik deed hem op 27-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:36:
[...]
Welke datum? ik deed hem op 27-7.
Ik ook de 27e, de dag dat Bol liet weten dat mijn order bij hun geannuleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Voor de mensen die aan conspiracy-theory doen...

Er zijn gewoon Pre-orders beschikbaar (gesteld) bij EA, vandaar dat bijv. BOL.com ze weer kan leveren. Check ook de dev-tracker als de site weer draait.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:39:
[...]

Ik ook de 27e, de dag dat Bol liet weten dat mijn order bij hun geannuleerd was.
Ok en SR zegt dat dat goed genoeg is voor de 13e :) mooi.
Ik heb mijn Pre order trouwens ook van Bol.
Misschien heb ik hem net voor jouw weg gekaapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:32:
[...]

nou nou niet zo serieus opvatten hoor we maken allemaal grapjes hier :9~

die van mij is btw ook eerste batch van bart smit.

heb hem voor de zekerheid maar op 3 plaatsen gereserveerd

wehkamp die nu opeens >5 weken staat. Bart Smit en Bol.com

[ Voor 13% gewijzigd door Ienni1983 op 08-12-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik had deze niet gezien van SR:
@Thesreyn Once again - we're working with Amazon.

@Rockjaw Care to explain why Amazon.com has the game in stock RIGHT NOW but isn't allowed to send it out?

@Thesreyn BTW, where do you see 'in stock'? I don't on either CE or SE pages on Amazon.com.

@Rockjaw From the Amazon.com customer reps. Look in the thread on the swtor forums, I have a link to the email.
Amazon.com heeft ze dus ook al op voorraad...

En Amazon reageert zojuist...
I've checked your order and found that this order is expected to deliver between Dec 23, 2011 - Dec 28, 2011. I understand you want the item by Dec 20, 2011.

We don't have any more stock of "Star Wars: The Old Republic Collector's Bundle" right now, and we're not sure when we'll be able to get more.
Even een tweet richting SR sturen hierover, ze zijn blijkbaar dus al door hun voorraad heen?!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 17:15 . Reden: reactie Amazon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo praten ze langs elkaar heen. Thesreyn bedoelt volgens mij dat de spellen klaar liggen om verstuurd te worden terwijl Reid denkt dat hij bedoelt dat ze een nieuwe voorraad van de CE voor verkoop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:40:
[...]

Ok en SR zegt dat dat goed genoeg is voor de 13e :) mooi.
Ik heb mijn Pre order trouwens ook van Bol.
Misschien heb ik hem net voor jouw weg gekaapt :P
Heb je daar een bronnetje voor? Zou wel mooi zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:37:
Imo praten ze langs elkaar heen. Thesreyn bedoelt volgens mij dat de spellen klaar liggen om verstuurd te worden terwijl Reid denkt dat hij bedoelt dat ze een nieuwe voorraad van de CE voor verkoop hebben.
Zou kunnen, in elk geval is de laatste reactie van Amazon aan mij persoonlijk gericht als reactie op mijn mail over leverdatum van mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Stephen Reid zojuist: While Forums are down, an Amazon.com update: no physical copies of #SWTOR have been shipped to them. Sorry, but their CS was mistaken.

http://twitter.com/#!/Rockjaw/status/144819182201085954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:45:
Stephen Reid zojuist: While Forums are down, an Amazon.com update: no physical copies of #SWTOR have been shipped to them. Sorry, but their CS was mistaken.

http://twitter.com/#!/Rockjaw/status/144819182201085954
omfglolcatspwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:32
Raden jullie mij aan om mijn order te cancelen bij Amazon.com en de CE te bestellen bij Bol.com? Is het 100% zeker dat mijn preorder key blijft staan? deze is in het begin ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naxul schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:49:
Raden jullie mij aan om mijn order te cancelen bij Amazon.com en de CE te bestellen bij Bol.com? Is het 100% zeker dat mijn preorder key blijft staan? deze is in het begin ingevuld.
pre-order key blijft staan ja.
Enige risico dat je loopt is dat bol.com weer niet kan leveren... ze hebben afgelopen zomer namelijk ook een aantal pre-orders van de CE achteraf ongedaan gemaakt omdat ze er meer hadden verkocht dan er toegezegd waren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Oke ;-).

Stephen twittert dit net:

That doesn't mean, btw, that Amazon is getting copies 'late' or similar. We're on track, I'm told, for launch day deliveries.

Dus het zal wel meevallen. Hopen we dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naxul schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:52:
Oke ;-).

Stephen twittert dit net:

That doesn't mean, btw, that Amazon is getting copies 'late' or similar. We're on track, I'm told, for launch day deliveries.

Dus het zal wel meevallen. Hopen we dan maar.
En ik heb hier alweer op gereageerd naar SR, voor launchday delivery moet Amazon ze uiterlijk de 13e versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:53:
[...]

En ik heb hier alweer op gereageerd naar SR, voor launchday delivery moet Amazon ze uiterlijk de 13e versturen.
Launchdate delivery bij Amazon.com geldt alleen voor US customers. Amazon Germany en Amazon Italy zouden wel op launchdate leveren, die verzenden dan ook al vanaf 15 december.

[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 08-12-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
je kan hem altijd bestellen...

krijg je hem dubbel terug dan stuur je hem zonder kosten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
[b]CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:55:[/b]Amazon in Europa zou wel op launchdate leveren, die verzenden dan ook al vanaf 15 december.
Heb je het dan over Amazon.com? geen bron neem ik aan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij niet dat je van amazon us kan verwachten dat ze launchdate delivery in europa verzorgen. Ze hebben niet voor niks uk/gb/fr en binnenkort nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Naxul schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:57:
[...]

Heb je het dan over Amazon.com? geen bron neem ik aan? :/
Geen directe link, maar ik kan je wel laten lezen wat ik van de customer service te horen kreeg toen ik deze vraag stelde aan Amazon.com:
Hello,

I'm sorry for the misunderstanding, please allow me to explain in this regard.

Please understand that at this time, release date delivery is not applicable for International customers. We're able to deliver the packages on the released date to U.S customers only.

I can confirm that we still expect to ship your order in time to be delivered to you between December 23, 2011 - December 28, 2011.
Dus Amazon.com levert niet op releasedatum in Europa. Amazon Germany en Amazon Italy wel. Maar daar zijn CE's al een tijdje niet meer verkrijgbaar. Ik zou nu gewoon bij bol.com bestellen als je nog graag een CE wil!

[ Voor 12% gewijzigd door WickedWizard op 08-12-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:38:
[...]

Pre-orders kwamen 21 juli beschikbaar, dus neem aan dat je hem 28 juli bij de MM hebt pre-ordered? Om je uit de droom te helpen; als je op 3 september je code hebt ingevoerd, kun je early access op de 13e hoogstwaarschijnlijk vergeten. :)
Ja, klopt, dacht dat het 1 juli was, maar is inderdaad 21 juli geweest dat ze beschikbaar kwamen, en vanaf 28e kon het pas bij de plaatselijke MM, 3 september kreeg ik een belletje dat ik m'n pre-order code kon halen. Is idd onwaarschijnlijk dat ik de 13e al kan beginnen (zou zeer mooi zijn), maar ja, hoop doet leven, toch? :+

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
DJvGalen, volgens mij ging SR zojuist een beetje langs je vraag heen in zijn reply. Ik weet niet wat het antwoord van de Amazon CS die ik kreeg waard is, maar zoals je hierboven kunt lezen zullen ze pas ná 20 december de game versturen naar international customers. Ik zou je aanraden hetzelfde te doen als ik; bestellen bij bol.com en Amazon nog niet annuleren als je bol niet helemaal vertrouwt. Amazon int het verschuldigde bedrag pas wanneer ze verzenden (21 december) en als het goed is krijg je volgende week 15 of 16 december het pakketje van bol. Dan is er dus nog tijd om die van Amazon te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockjaw Stephen Reid

@DJvGalen There's no 'if' - they are getting stock.

Mag ik hem neerschieten?

@CaptainCharisma die lui van Amazon verzinnen ook maar wat volgens mij, ik kreeg als antwoord dat hun voorraad op is en SR beweert dat Amazon nog geen boxen ontvangen heeft?!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 18:12 . Reden: reactie naar CaptainCharisma ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 15:58
Totaal artikelen (99)
€ 14849,01
Indicatie verzendkosten
€ 1,95
Subtotaal
€ 14850,96
Totaal
€ 14850,96

Doen of niet? :P

Ja het blijft bol, ze hebben niet eens een limiet op het aantal te bestellen CE's per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:10:
Rockjaw Stephen Reid

@DJvGalen There's no 'if' - they are getting stock.

Mag ik hem neerschieten?
Hij ging een beetje langs je vraag heen, maar de juiste vorm van 'als' in dit geval was 'when' geweest. Met 'if' suggereer je dat er de kans is dat het niet gaat gebeuren en daar is hij nu op ingehaakt.
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:10:
@CaptainCharisma die lui van Amazon verzinnen ook maar wat volgens mij, ik kreeg als antwoord dat hun voorraad op is en SR beweert dat Amazon nog geen boxen ontvangen heeft?!
Het is toch al een tijdje zo dat er geen CE's meer beschikbaar zijn bij Amazon? Wellicht dat die nog wel worden aangevuld vanwege annuleringen, maar dat hoeft toch niet zo te zijn dat ze de boxen al binnen hebben?

[ Voor 37% gewijzigd door WickedWizard op 08-12-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:13:
[...]

Hij ging een beetje langs je vraag heen, maar de juiste vorm van 'als' in dit geval was 'when' geweest. Met 'if' suggereer je dat er de kans is dat het niet gaat gebeuren en daar is hij nu op ingehaakt.
ja en ik heb erop ingehaakt met dat walmart ook stock krijgt.. en cancelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Echnon schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:12:
Totaal artikelen (99)
€ 14849,01
Indicatie verzendkosten
€ 1,95
Subtotaal
€ 14850,96
Totaal
€ 14850,96

Ja het blijft bol, ze hebben niet eens een limiet op het aantal te bestellen CE's per persoon.
haha en dan raar opkijken als je ook 99 stuks krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:15:
[...]

ja en ik heb erop ingehaakt met dat walmart ook stock krijgt.. en cancelt
Walmart cancelt niet, dat was een systeemfout die inmiddels is opgelost. Al die mensen die een melding kregen dat hun bestelling geannuleerd was, kunnen dus weer opgelucht ademhalen. Is een reeks topics van op het forum geweest, maar is dus geen probleem (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:17:
[...]

Walmart cancelt niet, dat was een systeemfout die inmiddels is opgelost. Al die mensen die een melding kregen dat hun bestelling geannuleerd was, kunnen dus weer opgelucht ademhalen. Is een reeks topics van op het forum geweest, maar is dus geen probleem (meer).
ja maar datzelfde kan dus ook bij amazon gebeuren.
gaat er niet om dat ze die melding krijgen maar als ik die melding krijg ga ik zo snel mogelijk een zaak zoeken die hem dan nog levert.

dan zit je opeens met twee opgescheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:13:
[...]

Ik weet het, daarom vroeg ik ook of ik hem mocht neerschieten. Ik ga er maar vanuit dat het antwoord nee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:19:
[...]

Ik weet het, daarom vroeg ik ook of ik hem mocht neerschieten. Ik ga er maar vanuit dat het antwoord nee is.
Ja ik vond zijn antwoord ook beetje dom met zijn opmerking.

"niet ALS ze geleverd worden" Ze worden geleverd.... het is dat hij brits is maar hij zou net zo goed amerikaans zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:00:
[...]

Dus Amazon.com levert niet op releasedatum in Europa. Amazon Germany en Amazon Italy wel. Maar daar zijn CE's al een tijdje niet meer verkrijgbaar. Ik zou nu gewoon bij bol.com bestellen als je nog graag een CE wil!
Toch maar bij (ook) bij Bol.com de bestelling geplaatst. Als ik de 15e de CE binnen heb cancel ik die bij Amazon. Lijkt mij het beste :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:00:
Ik heb de gewone editie bij Amazon.co.uk besteld (Sold by: Amazon EU S.a.r.L.) en daar staat nog steeds:
Dispatch Estimate: 18 Dec 2011 - 19 Dec 2011
Delivery 1 of 1: The following item will arrive after 25 Dec 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:41:
[...]

Heb je daar een bronnetje voor? Zou wel mooi zijn. :)
Ik niet DjvGalen zei dat.
Ik krijg geen antwoord op vragen als

@Rockjaw is a pre order from 27-7 scheduled to get in on the 13th? tell me if i can take a day off from work :)?

Ik heb weinig werk die dag, maar ik moet iets verzinnen om hem een uitspraak te ontlokken.
Maar hij dodged ze tot nu toe vakkundig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon laten staan.
Volgens mij is die aan niets gelinkt.
Dat is gewoon een random code volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:25:
[...]

Ik niet DjvGalen zei dat.
Ik krijg geen antwoord op vragen als

@Rockjaw is a pre order from 27-7 scheduled to get in on the 13th? tell me if i can take a day off from work :)?

Ik heb weinig werk die dag, maar ik moet iets verzinnen om hem een uitspraak te ontlokken.
Maar hij dodged ze tot nu toe vakkundig.
ja en dan de reactie "I can't do it"

blah blah blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:26:
[...]

Gewoon laten staan.
Volgens mij is die aan niets gelinkt.
Dat is gewoon een random code volgens mij.
de preorder key is gelinkt aan je origin account en de e-mail adres die daarmee aangemaakt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:26:
[...]

ja en dan de reactie "I can't do it"

blah blah blah
Ja inderdaad

@streamingpirate I can't do it. I'm sorry. If I start telling one person I'll get asked by everyone.

Blah blah, ik ga er wel vanuit dat ik de 13e speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Haha ik keek net op je Twitter. Jij twittert graag met Stephen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Voor de mensen die zich afvragen of het veilig is om hun eerdere pre-order te annuleren (bijv. Amazon.com waar ze de pre-order code vandaan hebben) en hem ergens anders te bestellen (bijv. bol); hier had ik van de week een topic over gemaakt op het forum en ik heb begrepen dat dit geen probleem mag zijn.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=718579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naxul schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:32:
Haha ik keek net op je Twitter. Jij twittert graag met Stephen :-P
Je moet een beetje paaien met die eikel.
Ik heb een mail box vol met "Stephen Reid reply'd to you on twitter"

:)

Sterker nog ik gebruik twitter alleen maar voor @rockjaw

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:37:
[...]

Nou nou, volgens mij heeft de beste man het ontzettend druk. Beetje onnodig om hem te beledigen, hij maakt de beslissingen niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem ook maar weer bij Bol ingeschoten, als het deze keer maar goed gaat want het begon allemaal met de fout van bol.com die er teveel had verkocht en daar vervolgens 5 dagen niets mee deed.

Oh en dat van die early access heb ik gisteren gelezen en was of een tweet van SR of stond in de nieuwe FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:38:
[...]

Nou nou, volgens mij heeft de beste man het ontzettend druk. Beetje onnodig om hem te beledigen, hij maakt de beslissingen niet. ;)
Nee maar hij heeft wel antwoord op alle vragen.

Soon™,if™,maybe™,likely™,perhaps™,might™,can't say™

Van mij krijgt hij de naam duikelaar.
Hij kan in het guines boek of records voor meeste valse beloftes.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:37:
[...]

Sterker nog ik gebruik twitter alleen maar voor @rockjaw
Haha ja ik zie het :-P.
CaptainCharisma bedankt voor het linkje naar je topic. Ik hoop dat het bij mij ook goed komt. Bol.com is nu mijn order aan het verwerken. De pre-order code is voor mij erg belangrijk want die heb ik al op 21 juli ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Naxul schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:41:
[...]

CaptainCharisma bedankt voor het linkje naar je topic. Ik hoop dat het bij mij ook goed komt. Bol.com is nu mijn order aan het verwerken. De pre-order code is voor mij erg belangrijk want die heb ik al op 21 juli ingevuld.
Geen probleem, we zitten in hetzelfde schuitje. Had op Amazon besteld op 21 juli, meteen pre-order code ingevoerd. Maar deze week dus de CE bij bol besteld en vandaag de pre-orderkit ontvangen. Ik denk dat ik mijn bestelling bij Amazon pas ga annuleren als ik die van bol binnen heb volgende week. Om zeker te weten dat ik niks 'misloop'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:46:
[...]

Geen probleem, we zitten in hetzelfde schuitje. Had op Amazon besteld op 21 juli, meteen pre-order code ingevoerd. Maar deze week dus de CE bij bol besteld en vandaag de pre-orderkit ontvangen. Ik denk dat ik mijn bestelling bij Amazon pas ga annuleren als ik die van bol binnen heb volgende week. Om zeker te weten dat ik niks 'misloop'.
Ik wilde ook wachten met cancelen maar volgens mij heeft een vriend van mij het al cancelt (hij heeft een Credit Card namelijk en ik niet) :-P. Dus ik hoop dat het goed gaat :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al mensen die hem via Origin hebben gekocht die hem al kunnen downloaden? (via Origin dan? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:53:
zijn er al mensen die hem via Origin hebben gekocht die hem al kunnen downloaden? (via Origin dan? )
Nee want hij geeft aan nog niet uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
en je kan hem al downloaden via de eerder gegeven link.

aangezien Origin actief moet zijn daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
wat ik wel wil doen is kijken of ik mijn collector's edition kan activeren op mijn normale account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Is er ook een reden opgegeven waarom men nu op de 13de al launched ipv de 15de? Niet dat ik klaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wel leuk en aardig allemaal dat mensen buiten het topic om bij een mod gaan klagen dat het hier teveel over een leuk initiatief als GotSwtor gaat, maar een overvloed aan posts over levertijden en pre-access wat al een hele tijd aan de gang is, is blijkbaar wel gewenst? :?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit toch wel een verschil tussen die twee onderwerpen.
Levertijden en early access heeft iedereen mee te maken, dus kan iedereen er over mee praten. Niet iedereen wil echter in de Tweakers guilds. Of ze hebben al een guild, of ze willen een internationale guild, of willen gewoon in-game een guild zoeken.
Wanneer er hier telkens over the Tweakers guild gesproken word, hebben de mensen die er niks mee te maken hebben niks meer om over mee te praten. Dan word het eigenlijk een beetje een guild-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doler schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:26:
Is er ook een reden opgegeven waarom men nu op de 13de al launched ipv de 15de? Niet dat ik klaag!
"Early Game Access was extended to seven days to allow us to gradually ramp up the number of people in the game over a longer period. This allows us to ensure maximum stability and a good population across servers. It also allows us to have more flexibility on exactly how many people we admit per day."

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=724314

(Whoops, dacht dat ik op edit geklikt had, blijkt dat ik op reply klikte. Excuses voor de dubbelpost!)

[ Voor 8% gewijzigd door Metalkai op 08-12-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
temp00 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:42:
Wel leuk en aardig allemaal dat mensen buiten het topic om bij een mod gaan klagen dat het hier teveel over een leuk initiatief als GotSwtor gaat, maar een overvloed aan posts over levertijden en pre-access wat al een hele tijd aan de gang is, is blijkbaar wel gewenst? :?
Je hebt toch een guild forum voor dat "leuke" :') initiatief. Leef je daar dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Metalkai schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:49:
[...]

"Early Game Access was extended to seven days to allow us to gradually ramp up the number of people in the game over a longer period. This allows us to ensure maximum stability and a good population across servers. It also allows us to have more flexibility on exactly how many people we admit per day."

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=724314

(Whoops, dacht dat ik op edit geklikt had, blijkt dat ik op reply klikte. Excuses voor de dubbelpost!)
Hartelijk dank!

Nu even afwachten totdat de servers voor het downloaden van de clients weer up zijn om ook op mijn laptop een install te hebben. Rond kerst veel aan het reizen, dan is het wel leuk om igg in te kunnen loggen en te chatten met de gezellige mensen van tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel stomme vraag zijn:

ik heb via de mail een downloadlinkje gehad. hij gaat dan iets van 39 mb downloaden en je krijgt dan de installer. die geeft de optie "play game" en "account maken" hoe krijg ik het hiervandaan voor elkaar om de game alvast te installeren??

edit: hij geeft aan de "login service currently unavailable" moet ik wachten totdat deze weer online is of ziiets??

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doler schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:18:
[...]

Hartelijk dank!

Nu even afwachten totdat de servers voor het downloaden van de clients weer up zijn om ook op mijn laptop een install te hebben. Rond kerst veel aan het reizen, dan is het wel leuk om igg in te kunnen loggen en te chatten met de gezellige mensen van tweakers.
je kan je swtor map gewoon naar je laptop copy-pasten hoor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
RocketKoen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:20:
[...]

je kan je swtor map gewoon naar je laptop copy-pasten hoor.
Echt? Omdat je de client wel moet installeren. Maar zal 't proberen morgen. Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doler schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:51:
[...]

Echt? Omdat je de client wel moet installeren. Maar zal 't proberen morgen. Tnx.
het enige wat de "installatie" doet is een shortcut maken op je desktop.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:20:

edit: hij geeft aan de "login service currently unavailable" moet ik wachten totdat deze weer online is of ziiets??
Probeer het nog eens het was bij mij verholpen meerdere mensen in de EU hadden hier last van (stond op twitter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
"Match colors to chest" waarschijnlijk weer toegevoegd in de client! Aldus James Ohlen via Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:53:
"Match colors to chest" waarschijnlijk weer toegevoegd in de client! Aldus James Ohlen via Twitter.
Dat is mooi want mijn Trooper zag er niet uit in de Beta. Toen ik genoeg tokens had verzameld op de start planeet kocht ik een Sergeant chest en het duurde tot aan de derde planeet, toen ik mijn ruimteschip kreeg, voor ik de set compleet had en er degelijk uit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Iemand ervaringen met de Dynabyte pre-orders? Of iemand hier die hem via Dynabyte recentelijk besteld heeft? Hij staat er nu voor 114,99, en ik denk eraan om te upgraden van de standard edition (32 pond engelse web shop) naar deze CE versie via Dynabyte, mits hij leverbaar is natuurlijk. Ik heb de Early Access code sinds 29 augustus.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Royeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:11:
Iemand ervaringen met de Dynabyte pre-orders? Of iemand hier die hem via Dynabyte recentelijk besteld heeft? Hij staat er nu voor 114,99, en ik denk eraan om te upgraden van de standard edition (32 pond engelse web shop) naar deze CE versie via Dynabyte, mits hij leverbaar is natuurlijk. Ik heb de Early Access code sinds 29 augustus.
zooo ook maar daar pre ordered :P

als het nou fout gaat heb ik 4 locaties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:22:
[...]

zooo ook maar daar pre ordered :P

als het nou fout gaat heb ik 4 locaties :P
Als je dat sarcastisch bedoelt, de pre-order staat al sinds augustus, maar het kriebelt momenteel om de CE versie alsnog te bemachtigen. Daarbij vind ik 114,99 nog net een leuk bedrag, voor 150,- hoeft het van mij niet echt dan neem ik liever een paar maandjes subscription erbij ;). Ik laat de pre-order standard edition nog lekker staan, zodat ik in ieder geval de Early Access kan gebruiken (Al blijft die volgens mij wel staan ook al cancel je de pre-order, discussies hierover in het swtor forum).

Maar ik ben gewoon benieuwd naar eerdere ervaringen, of iemand die net zoals ik, recentelijk nog bij Dynabyte / Dixons / Mycom zijn pre-order CE nog heeft gereserveerd. Deze zijn met 114,99 aanzienlijk goedkoper dan de bol.com prijzen waar hier iedereen zo te zien zo dol op is. Als men bij Dynabyte toch niet kan leveren, dan annuleer ik hem lekker, ook geen nood aan de man, maar het is te proberen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Royeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:35:
[...]

Als je dat sarcastisch bedoelt, de pre-order staat al sinds augustus, maar het kriebelt momenteel om de CE versie alsnog te bemachtigen. Daarbij vind ik 114,99 nog net een leuk bedrag, voor 150,- hoeft het van mij niet echt dan neem ik liever een paar maandjes subscription erbij ;). Ik laat de pre-order standard edition nog lekker staan, zodat ik in ieder geval de Early Access kan gebruiken (Al blijft die volgens mij wel staan ook al cancel je de pre-order, discussies hierover in het swtor forum).

Maar ik ben gewoon benieuwd naar eerdere ervaringen, of iemand die net zoals ik, recentelijk nog bij Dynabyte / Dixons / Mycom zijn pre-order CE nog heeft gereserveerd. Deze zijn met 114,99 aanzienlijk goedkoper dan de bol.com prijzen waar hier iedereen zo te zien zo dol op is. Als men bij Dynabyte toch niet kan leveren, dan annuleer ik hem lekker, ook geen nood aan de man, maar het is te proberen lijkt me.
neenee was niet sarcastisch van mijn kant.

Ik wil echt 100% die CE hebben dus heb ik hem bij 4 zaken gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:38:
[...]

neenee was niet sarcastisch van mijn kant.

Ik wil echt 100% die CE hebben dus heb ik hem bij 4 zaken gepre-ordered.
Ik dacht dat je bedoelde dat jij dan wel 4 locaties voor mij had, maar in dat geval ik twijfel niet aan je enthousiasme om die CE binnen te jengelen op release hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
Echnon schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:12:
Totaal artikelen (99)
€ 14849,01
Indicatie verzendkosten
€ 1,95
Subtotaal
€ 14850,96
Totaal
€ 14850,96

Goh geen gratis verzending bij zoveel stuks :') ? Wat een schavuiten ook daar bij bol.

Ik lach me overigens dood met al het paniek voetbal hier over wanneer mensen wel of niet kunnen beginnen met early acces. Het spel is officieel voor de 20ste aangekondigd dus iedere dag eerder is bonus toch? (mits de aanbetaling verekend is in de totale prijs natuurlijk)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Mjah voor sommigen is het wel vervelend, stel je wil samen spelen met vrienden. Dan kunnen die 3 dagen een heel verschil maken. Vooral als na de early acces er 2.000.000 spelers bijkomen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 02:45:
Mjah voor sommigen is het wel vervelend, stel je wil samen spelen met vrienden. Dan kunnen die 3 dagen een heel verschil maken. Vooral als na de early acces er 2.000.000 spelers bijkomen.
Hadden ze maar tegelijk moeten bestellen hoor...
offtopic: Net bevestiging binnen van bol (CE). Amazon.com order gecanceled.
Amazon's verwachte aankomst datum was 28 dec.... ja daag.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Je kan de client idd al downlaoden. Ik update gewoon de betaclient van 25 nov. Tijdens launch krijg je een cd-key die je in moet voeren, via de mail. Althans zo zal het moeten gaan imo :).
Tr!gger schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 02:40:
[...]

Goh geen gratis verzending bij zoveel stuks :') ? Wat een schavuiten ook daar bij bol.

Ik lach me overigens dood met al het paniek voetbal hier over wanneer mensen wel of niet kunnen beginnen met early acces. Het spel is officieel voor de 20ste aangekondigd dus iedere dag eerder is bonus toch? (mits de aanbetaling verekend is in de totale prijs natuurlijk)
Mja, er zijn gevallen dat mensen vrij genomen hebben van het werk enzo. Voor mijzelf zou ik vanaf de 17e ideaal vinden, want dan begint weekend en de week daarna geen werk. Heb preoderder gedaan 1 dag geleden dus we zullen het maar zien :P.

[ Voor 48% gewijzigd door Tripp op 09-12-2011 05:30 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Net bericht van bol.com gehad dat mijn CE verstuurd is, nog ff snel amazon cancellen :-)

go go bol.com _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Kan er niet een apart topic worden gemaakt over al dat gezeur over 'early access', amazon, bestellen, annuleren, CE-edition, etc?

Ik zie 5 pagina's met nieuwe posts staan, gaat het allemaal over of je wel of niet iets besteld hebt... Het gaat hier om de game, niet om het bestel/leverproces van een webwinkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Waarom hebben jullie allemaal bij Amazon besteld als je het op de dag van de release binnen wilt hebben? Het is toch logisch dat het bij buitenlandse winkels langer duurt om het helemaal hierheen te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Game is nu aant downloaden thuis :)
En om in de mood te komen heb ik een groene phasesaber in terrarria gemaakt :) (upgraded vorm van de phaseblade).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
ik heb een probleem met de client, iedere keer als ik hem afsluit en vervolgens opstart, download hij niet meer. Dan blijft hij namelijk constant op resuming staan.

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Ben ik dan de enige die de game bij origins gekocht heb? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beve schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:02:
Ben ik dan de enige die de game bij origins gekocht heb? :D
nope ik ook! lekker makkelijk geen gedoe met dvd en gewoon downloaden en key krijgen in de mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:03:
[...]

nope ik ook! lekker makkelijk geen gedoe met dvd en gewoon downloaden en key krijgen in de mail!
Ik neem aan dat jij ook enkel nog maar pre order code gekregen hebt?
Weet jij wanneer we de full game code krijgen?
Of is deze dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in het laaste en voorlaatste beta weekend zat met je gewoon die launcher openen en laten updaten als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
beve schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:04:
[...]

Ik neem aan dat jij ook enkel nog maar pre order code gekregen hebt?
Weet jij wanneer we de full game code krijgen?
Of is deze dezelfde?
Op de dag dat we mogen inloggen en spelen krijg je de key zoals ik het lees in de rondgestuurde e-mail van gisteren. Ik heb trouwens ook via Origin, de CE is wel mooi, maar te duur en 8 vd 10 items zou ik niet willen gebruiken, alleen die starmap en dat boekje + muziek leek me wel wat om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Thormodo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:25:
[...]

Ik heb de gewone editie bij Amazon.co.uk besteld (Sold by: Amazon EU S.a.r.L.) en daar staat nog steeds:
Dispatch Estimate: 18 Dec 2011 - 19 Dec 2011
Delivery 1 of 1: The following item will arrive after 25 Dec 2011.
Zelfde hier, lokale gamesshop, claimt nu iok vanaf de 20e te kunnen leveren, straks maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doler schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:07:
[...]

Op de dag dat we mogen inloggen en spelen krijg je de key zoals ik het lees in de rondgestuurde e-mail van gisteren. Ik heb trouwens ook via Origin, de CE is wel mooi, maar te duur en 8 vd 10 items zou ik niet willen gebruiken, alleen die starmap en dat boekje + muziek leek me wel wat om te hebben.
En Darth Malgus!
@JamesOhlen:
@vayne_verso Don't worry. Not all of your characters have to be relatives. We'll reveal more later on.
Goed om te weten dat niet al je chars dus dezelfde achternaam hoeven te krijgen. Ik hoop op mogelijke meerdere legacies zodat je net als in de Sims hele families kunt maken. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind alleen ingame items uitmaken. ik had de CE van Aion omdat het me leuk leek, het beeldje, map en muziek maar heb er nooit wat mee gedaan, niet eens meer naar omgekeken en bij mij verhuizen weggegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:14:
ik vind alleen ingame items uitmaken. ik had de CE van Aion omdat het me leuk leek, het beeldje, map en muziek maar heb er nooit wat mee gedaan, niet eens meer naar omgekeken en bij mij verhuizen weggegooid
Ja, klopt, is vaak zo. Leuk voor even, maar dan .. welke ingame items maken het jou dan de moeite waard? Die STEP lijkt me geinig en wellicht die Exclusive Collector's Edition Store (weet iemand trouwens wat daar apart aan is, is het een NPC? of een optie voor je char, wat voor iets?)

Edit: nvm, al gevonden!
Unieke in-game verkoper met een dynamisch assortiment items dat alleen beschikbaar is voor eigenaars van de Collector's Edition.

Opzich wel nice :)

[ Voor 12% gewijzigd door Doler op 09-12-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Doler schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:18:
[...]

Ja, klopt, is vaak zo. Leuk voor even, maar dan .. welke ingame items maken het jou dan de moeite waard? Die STEP lijkt me geinig en wellicht die Exclusive Collector's Edition Store (weet iemand trouwens wat daar apart aan is, is het een NPC? of een optie voor je char, wat voor iets?)

Edit: nvm, al gevonden!
Unieke in-game verkoper met een dynamisch assortiment items dat alleen beschikbaar is voor eigenaars van de Collector's Edition.

Opzich wel nice :)
En je hebt free access bij de VIP catina in de Imperial of Republic fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is een VIP lounge in een cantina toch? Met een vendor waar je wat items kunt kopen voor looks. Maar ik heb al ergens gelezen dat je dit met genoeg credits ook kunt unlocken zonder CE. (niet bevestigd door Bioware)

Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt hoeveel je van Star Wars houdt. Ik heb wat star wars fans in mijn guild (hou er zelf ook wel veel van) die de lightsabers aan de muur hebben hangen in de huiskamer, die doen het dus juist om die items in de CE doos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:28
Zijn er beta testers die de game op een SSD hebben geïnstalleerd dan zou ik graag jullie bevindingen hier willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:23:
[...]

En je hebt free access bij de VIP catina in de Imperial of Republic fleet.
jeee! kan je in de VIP gedeelte! zonder je vrienden die geen CE hebben :P

ps is maar als geintje bedoelt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:24:
het is een VIP lounge in een cantina toch? Met een vendor waar je wat items kunt kopen voor looks. Maar ik heb al ergens gelezen dat je dit met genoeg credits ook kunt unlocken zonder CE. (niet bevestigd door Bioware)

Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt hoeveel je van Star Wars houdt. Ik heb wat star wars fans in mijn guild (hou er zelf ook wel veel van) die de lightsabers aan de muur hebben hangen in de huiskamer, die doen het dus juist om die items in de CE doos. :)
Klopt ik zag dat je de vip toegang kon kopen bij een vendor, wel voor onwijs veel credits. Maar in principe krijgt iedereen dus de kans om toegang te krijgen tot deze items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
@Raffuhl, ja heb ik ook gelezen.
Toegang tot de VIP lounge zou (niet bevestigd) je kunnen kopen voor 1,000,000 credits\.
De vendor voor de CE in de lounge zou dan nog wel voor de CE eigenaren zijn...

Dus 1M credit om te mogen rond kijken :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat worden in eerste instantie dus de dedicated crafters denk ik! P.s. weet iemand nog hoeveel mensen je in je group kunt hebben voor Huttball? (premade)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Als de toegang gekocht kan worden, ja :P
Stukje proza voor degene die er iets meer over willen weten: link

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

je bent een haakje vergeten

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Pagina: 1 ... 38 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)