Things to do at level 50
Solo Quest Play
Go back and complete missed quests on previous planets + bonus series quests (credits + codex + legacy xp)
Go out and search the world for datacrons (codex + stat boosts)
Go to Ilum and do quests, there are dailies (credits + legacy + commendations for level 50 epic gear)
Opinion
Solo quest play will last a while into 50 simply to clear up missed quests and codex entries. However ongoing content seems to be limited to Ilum dailies, and repeatable H2s that can be solod. Nothing special here and not surprising IMO, a daily grind with gear rewards and a long grind seemingly looking at the vendor. This could use some improvements.
Group (4man) Play
Go back and complete H4s on the planets that you might have missed and bonus series quests (credits + codex + legacy xp + commendations)
Run level 50 normal flashpoints (gear drops + credits + codex + legacy xp + correlia commendations)
Run level 50 hard mode flashpoints ( gear + credits + legacy xp, +tionese crystals,+hard mode commendations, +bop crafting drops)
Opinion
H4s - Did not seem like a great deal on Ilum, although I might have missed some of them since I was trying to touch base on all aspects of level 50. Would like to see more H4 quests at end game with some dynamic rewards, H4s are challenging and really fun overall.
Level 50 flashpoints - really entertaining and fairly well tuned. Trash is almost always faceroll except for a few cases where CC is required. Some bosses are pushovers and some can be really difficult, another tuning overpass would do these some good. Correlia commendations can be saved up to purchase ~ 48 blue gear or you can spend 36 on a level 50 random artifact(epic) box.
Hard mode FPs - need a tuning overpass also. Most of the bosses have a pretty strict enrage timers that can be difficult to meet with fresh 50s. I ran as healer (there weren’t many at all on Darth Malak apparently) with a group a well geared level 50s in a mix of artifacts and blue level 49-50 gear and we hit the enrage on almost every boss that had one. Without parsing or combat log ability this could be very frustrating to new players. Each boss drops crystals which are a currency for level 50 artifact gear and last boss drops a BoP high end crafting item. Each HM FP awards a commendation that is another currency that can be traded for gear.
TL;DR- The hard mode FPs and gear currency system reminded me of WoW BC heroics and badge system in a way. I have decided I like this aspect of the game and gearing up will definitely take time. The currency’s and the cost on vendors look to be a 7-10 instance cost per item (roughly).
Multi Group (8man, 16man and 24man)
Go out and form raids to take out world bosses (gear + legacy xp + codex + currency?)
Go out and form raids to complete Operations (gear + legacy xp + codex + cuirrency?)
Opinion
World Bosses - I did not have the opportunity to kill a level 50 world boss so I am unsure of the extra rewards for killing one of these, however I did heal in a raid group that killed an upper 30s world boss on one of the planets. The world boss encounters are fun, getting 24 folks together to kill one of these, buffing up and trying to engage in an open world aspect reminded me of my EQ days of no instances. The encounter was pretty fun and hopefully this translates into the level 50 versions. My worry here is that if the rewards are too good then these spawns will be perma camped by raiding guilds and there will be no chance in random folks pulling together to get a kill, we shall see how this goes.
Operations – I was able to get into a raid group for EV as heals. We went and tried this boss on 16 man normal mode and it was insanely overtuned, damage going out was insane and undoable so we split into two 8 man groups to try to get some attempts in. The people I was running with had done it in the previous build and said it was faceroll easy then, however it was not faceroll when I was in the raid. The pull took some coordination between the 2 tanks to pick up adds and CCs to hit the turrets, the first 10 seconds was pretty crucial and tanks/heals and cc had to be on their toes. The boss itself has straightforward mechanics that were very clear and it was obvious what to do at what moment. We did several attempts and progressed to get him down to ~10% when he started doing an overtuned aoe rocket ability that wiped the raid. Other folks cheesed the mechanic by LOS’ing the entire enrage portion and having a tank with CDs and spam heals burn through the final health.
TL;DR – The raiding felt comfortable and enjoyable. The challenge level of this encounter was good for a group of 8 folks coordinated in voice chat. My guess was the previous build was testing the bottom tier difficulty (that can be pugged w no gear) and what we were testing was the next tier up that requires more coordination. I have watched videos of the other fights and mechanics look similar to what we have seen elsewhere and their implementation looks good (outside of bugs of course) I think they have some work to do on operations before the first guilds hit 50, hopefully this will happen.
Crafting
Go out and farm materials or send companion on mission for crafting (+materials, +credits)
Run HM FPs to get BoP crafting ingredients (+gear,+currencies, +credits, +legacy xp)
Opinion
Each crafting profession has numerous items they can make for end game. Some of these require the BoP drops from HM FPs. As an artifice I was able to craft a level 50 artifact relic after gathering a BoP alloy and some artifact quality gems. It is nice to be able to craft yourself viable gear that will last. Some of the material costs seem ridiculously high though, such as a level 48 LS pattern that took 3 of the BoP alloy, these probably need another overpass also. Reverse engineering the final tier of green patterns seemed to take forever for me to discover the blue versions (~15-20 RE’s each time) and I could not gather enough materials to test RE’ing the blue versions. Other crafters claim that getting a critical success on artifact quality BoP gear yields operation quality gear, I have not confirmed this but it seems like a cool idea.
TL;DR – Crafting is pretty grindy, however I personally feel it should be that way, although some of the requirements need to be adjusted on particular recipes and possible a way to deal with the RNG of mission based gathering, possibly a vendor where you can trade in a gear currency for materials?
PvP
Go out to Outlaws Den on Tat for FFA Group PvP (possible 20 merc chest)
Go out to Ilum and participate in open world PvP (+merc coms, +credits for dailies, +PvP box for daily,+buff to WZ valor)
Go into Warzones (+legacy XP, +credits, +valor, +warzone coms,+codex)
Outlaws Den – Fun little area in Tat, high level gathering nodes and chance at chest with 20 merc comms. You can kill anyone not grouped with you, has buffs similar to warzones and PvP vendors. This has the potential to be pretty cool, the 20 merc chest is not enough to lure people out here though and it is usually pretty barren. It is fun to come here and gather since you can kill anyone who is competition for nodes, on either faction.
Ilum – The battle of Ilum needs some work, its huge and looks to be designed for massive amounts of folks to partake in (50-100 on each side). There are gathering nodes in here also which can draw some people in, however for the most part it was pretty barren. Scheduled battle of Ilums might go a long way into making this more fun and the only time I saw a good amount of people was during a scheduled event which had maybe 40 on each side. There is a daily that asks you to basically turn 5 objectives from republic to imperial side, and this can be done regardless of who controls ilum if there are people turning objectives back and forth. The area is absolutely huge though and takes a while to move between objectives. There is tons of potential for really fun PvP, if they tweak it and make it rewarding outside of the dailiy which awards an Artifact PvP chest.
Warzones – Each warzone gives +valor toward your valor rank and wz commendation (50-75). People know about WZs so I won’t talk too much about this, at 50 you pretty much do the same shit you did at lower level except you get Legacy XP instead of normal and I don’t recall if the credit amount scales or not, they might give more credits too.
Gearing – The PVP gearing system needs some work, badly. Currently the way to achieve end game PvP gear is through Artifact quality chests. Champions chests are a reward from the Ilum daily and purchasable on vendors for 200 WZ coms and 200 Merc Coms per 1 box. The Merc coms come from open world PvP on Ilum and from the chest in O Den. The rariry of Merc Coms means that in order to hit the amount required to purchase a box you have to trade in WZ coms at a rate of 3 to 1 per merc com. This basically raises the price of 1 Champions artifact chest to 800 WZ coms (the cap is 1k btw). On the same vendor there are also Battlemasters chest which contain higher quality PvP gear, these are the same cost as the Champions except they require you have Rank 60 Valor in order to open.
Upon opening the chest you will get 1-3 Centurion coms (currency for Centurion PvP gear which is another set of higher quality gear on par with Battlemasters) and a chance at a random pvp gear token that can be turned in for a piece of gear (you can choose the stat breakdowns basically). So you can open a chest and get nothing but Cent coms, or you can open a chest and get a piece of gear you already have. This comes down to RNG and can be rough. I only opened a total of 9 of these chests, 4 were just coms, 4 were gear I could use, and 1 was a duplicate piece I already had (yay companions amirite?).
TL;DR The system needs some work, I don’t mind the grind, the RNG can be infuriating though especially with duplicate pieces. Open world PvP needs some tweaking so Merc coms can be obtained on a more regular basis. At this point you will see PvP people sitting in the same 3 warzones all day to farm this gear, which has a ton of RNG to completing a complete set.
dat zal dan waarshcijnlijk je pre order kit zijn.Jabba schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 07:57:
Net bericht van bol.com gehad dat mijn CE verstuurd is, nog ff snel amazon cancellen :-)
go go bol.com
Kit 1 Preorder kit
Kit 2 CE edition
http://tinyurl.com/5sdar8p
Volgens mij hebben ze die al eerder dit jaar verstuurd.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
ligt allemaal aan de datum en tijd van pre-orderenVerderf schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:55:
Volgens mij hebben ze die al eerder dit jaar verstuurd.
Thnkx, ff aangepast.DenniZ schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:50:
je bent een haakje vergeten
zet maar op mijn rekeningVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:24:
Voor 1.5 miljoen credits is ie van jou. (Als je CE hebt)
[video]
Dat is een speeder die enkel in de Vip van de cantina te koop is
dus of 1 mill neertellen voor entree of de CE edition.
We want to make sure this is very clear: only Collector’s Edition owners will have access to the Collector’s Edition Store, which is listed officially as one of the benefits of the Collector’s Edition. There will be other ways to obtain access to the VIP lounge on the Fleets (one of which is spending a large amount of credits), but those players will NOT be granted access to the Collector’s Edition Store. We have not changed the offerings in the Collector’s Edition – they remain as they have been listed. We apologize for any confusion there may be regarding the topic, but we have not altered the official offerings in the Collector’s Edition in any way.
Toch weer even een noob vraag.
Kun je (binnen je AC) respeccen?
Zo ja, via een trainer of "on the fly"?
Persoonlijk hoop ik dat het via een trainer moet, dan moeten mensen al nadenken over de rol binnen een party voordat ze een dungeon in gaan of een warzone als pre-made.
Persoonlijk hoop ik dat het via een trainer moet, dan moeten mensen al nadenken over de rol binnen een party voordat ze een dungeon in gaan of een warzone als pre-made.
[ Voor 45% gewijzigd door Sneezzer op 09-12-2011 11:44 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Je kan je skillpoints (weet echte naam even niet) voor een prijs opnieuw indelen. Het wisselen van AC is op dit moment nog niet mogelijk.Sneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:42:
Trainer op de capital planet. Voor Republic ergens in Coruscant bij GTN. Die in Dromund Kaas staat bij de commendation vendors.Sneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:42:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 11:54 ]
SW trainer in Dromund Kaas was in de buurt van de GTN/Crew skills in Kaas City
Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti
en natuurlijk ligt de site er weer uit....Begint nu toch wel een beetje vervelend te worden imo.
Gisteren al aangekondigd dat die er tussen 12:00 en 15:00 (Nederlandse tijd) uit zou liggen. Wel jammer dat het steeds voor Europa wat ongunstige tijden zijn, ik vrees een beetje voor een wekelijkse server maintenance op zaterdagmiddag Europese tijd.Raxious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:36:
en natuurlijk ligt de site er weer uit....Begint nu toch wel een beetje vervelend te worden imo.
het begint pas vervelend te worden als je tijdens het gamen eruitgeknald wordt.Raxious schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:36:
Ik mag hopen dat ze voor US en EU servers verschillende maintenance tijden hebben. Anders maken ze toch echt een hele grote fout.CaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:39:
[...]
Gisteren al aangekondigd dat die er tussen 12:00 en 15:00 (Nederlandse tijd) uit zou liggen. Wel jammer dat het steeds voor Europa wat ongunstige tijden zijn, ik vrees een beetje voor een wekelijkse server maintenance op zaterdagmiddag Europese tijd.
Dat hoop ik ook. Aangezien die op een verschillende fysieke locatie liggen, lijkt dit me ook wel logisch.. maar toch zint het me niet dat de site maintenance altijd maar op klaarlichte (mid)dag Europese tijd wordt gehouden. Maar ik neem aan dat het met de EU game servers wel anders zal gaan ja.Metalkai schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:43:
[...]
Ik mag hopen dat ze voor US en EU servers verschillende maintenance tijden hebben. Anders maken ze toch echt een hele grote fout.
De website ligt sowieso veel te vaak plat op dit moment. Elke dag is er wel een paar uur maintenance. Hopelijk gaat dat beter wanneer de game launched en de forums vernieuwd zijn.
ffs, gister hadden ze namelijk ook al weer maintenance, snap best dat je de dingen goed in orde wilt hebben, maar doe dat in het weekend waarneer je ook het forum volledig gaat updaten?CaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:39:
[...]
Gisteren al aangekondigd dat die er tussen 12:00 en 15:00 (Nederlandse tijd) uit zou liggen. Wel jammer dat het steeds voor Europa wat ongunstige tijden zijn, ik vrees een beetje voor een wekelijkse server maintenance op zaterdagmiddag Europese tijd.
Verwijderd
Lijkt mij dat het gewoon ergens doordeweeks op de ochtend gaat worden, maar dat zullen we snel genoeg weten
. Wat zijn jullie van plan qua crew skills? Ik sta zelf nog aan het twijfelen tussen biochem en cybertech. Allebei lijken ze mij handig
.
Ik ga waarschijnlijk voor Armortech met Scavenging en Underworld Trading. Gewoon mijn eigen armor gaan maken, en als het goed is kan ik dan ook de oranje items maken, en die zijn volledig te modden.
Zojuist even geverifieerd bij een filiaal van Dynabyte, de leverdatum staat op de website vermeldt als 15 december, maar men kan inderdaad pas leveren zodra hij in de winkel is. Je word wel van te voren op de hoogte gesteld als de CE geleverd wordt, en dan kun je hem meteen afhalen. De kans zit er dus in dat dit al voor de 20e zal zijn. Daarbij kost de set bij Dynabyte 103,50 inclusief klantenkaart, die je daar ter plekke nog kan aanmaken. Zonder klantenkaart 114,99. Lijkt mij een prima deal vergeleken met de 150,00 die sommige shops rekenen ;-).
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Is er een vorm van Dual Spec eigenlijk? Of is het beperkt tot 1 spec dat je moet nemen. Beperking van 1 spec levert toch vaak problemen op om healers en/of tanks te vinden. Aangezien je solo praktisch niks kan doen als healer.
Qua karakter hier nog steeds aan het twijfelen tussen Inquisitor en Bounty Hunter. Inquisitor ziet er zeer leuk uit, maar als ik de keuzes in het oog houd dan is dat een vaak gekozen class. En dan is het misschien beter om Bounty Hunter te kiezen om loot problemen te vermijden.
Qua karakter hier nog steeds aan het twijfelen tussen Inquisitor en Bounty Hunter. Inquisitor ziet er zeer leuk uit, maar als ik de keuzes in het oog houd dan is dat een vaak gekozen class. En dan is het misschien beter om Bounty Hunter te kiezen om loot problemen te vermijden.
I'll do what I can, but expect very little.
Aardige prijs inderdaad. Krijg je je pre-order code per mail ofzo? Als ik dit zo zie, word ik nou niet echt getriggerd om daar te bestellen eerlijk gezegd..Royeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:55:
Zojuist even geverifieerd bij een filiaal van Dynabyte, de leverdatum staat op de website vermeldt als 15 december, maar men kan inderdaad pas leveren zodra hij in de winkel is. Je word wel van te voren op de hoogte gesteld als de CE geleverd wordt, en dan kun je hem meteen afhalen. De kans zit er dus in dat dit al voor de 20e zal zijn. Daarbij kost de set bij Dynabyte 103,50 inclusief klantenkaart, die je daar ter plekke nog kan aanmaken. Zonder klantenkaart 114,99. Lijkt mij een prima deal vergeleken met de 150,00 die sommige shops rekenen ;-).
Geen optie om beide characters aan te maken? Ik begin zelf gewoon met het maken van zowel een SI als een BH en dan wissel ik het een beetje af. Vind het niet erg om generieke quests dubbel te doen en heb totaal geen haast om zo snel mogelijk 50 te worden. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen het levelen van twee characters even leuk vindt.4bit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:58:
[ Voor 31% gewijzigd door WickedWizard op 09-12-2011 13:03 ]
Op dit moment is maximaal 1 spec mogelijk.4bit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:58:
Is er een vorm van Dual Spec eigenlijk? Of is het beperkt tot 1 spec dat je moet nemen. Beperking van 1 spec levert toch vaak problemen op om healers en/of tanks te vinden. Aangezien je solo praktisch niks kan doen als healer.
Pre-order codes worden enkel door de winkels uitgegeven die op SWTOR vermeld staan:CaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:00:
[...]
Aardige prijs inderdaad. Krijg je je pre-order code per mail ofzo? Als ik dit zo zie, word ik nou niet echt getriggerd om daar te bestellen eerlijk gezegd..Beetje vreemd ook dat de prijs zoveel verschilt van de adviesprijs die vrijwel alle andere retailers hanteren.
MM
Bart Smit
Bol.com
Je koopt bij bijv. dynabyte een 'gewone' CE / limited / normal edt. zonder pre-order neem ik aan.
Veel AC's kunnen 2 rollen vervullen, dus dat is niet zo'n groot probleem.4bit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:58:
Verwijderd
Daarnaast moet je niet je companion vergeten. Die zijn er in de tank/healer/dps versie en voegen van wat ik heb gezien aardig wat toe.Zhalix schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:04:
[...]
Veel AC's kunnen 2 rollen vervullen, dus dat is niet zo'n groot probleem.
In dat geval kun je dus (binnen je AC) respeccen bij de trainerZephyer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:06:
Wel als je je skills zo indeelt dat je bijv. healing gespecced bent... dan doe je dus niet zoveel DPS als iemand van dezelfde class die de skills wel in de DPS tree heeft gedaan.
Ra-ra-ra welke kiezen ze als ze om die class vragen die DPS kan doen..
Dit weekend of begin volgende week komt een totale metamorfose van de website. Niet zo gek dus dat hij momenteel veel onder maintenance is.Metalkai schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:47:
De website ligt sowieso veel te vaak plat op dit moment. Elke dag is er wel een paar uur maintenance. Hopelijk gaat dat beter wanneer de game launched en de forums vernieuwd zijn.
Onzin. Eén woord: companions. Je DPS companion doet (bijna) net zo veel schade als een speler. Sith warriors waren zelfs al aan het klagen dat Vette meer schade deed dan zij (op relatief lagere levels).4bit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:58:
Iemand die zelf DPS is zal een healer (of tank) als companion mee moeten nemen. Levelen als healer zal hierdoor maar (heel) iets trager zijn dan als DPS.
Ja, maar na 4-8 keer wordt het nogal prijzig denk ikSneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:10:
[...]
In dat geval kun je dus (binnen je AC) respeccen bij de trainer
Blijft de prijs niet gelijk dan?Zephyer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:12:
[...]
Ja, maar na 4-8 keer wordt het nogal prijzig denk ik
Des te meer reden om goed na te denken over de AC die wilt (en wat je aan een groep kunt toevoegen).
Morgen inderdaad; 10 december. Alle berichten, inclusief private messages, topics en zelfs je strafblad (waarschuwingen en bans) zullen dan gewist worden en alleen mensen met een active subscription kunnen dan berichten op het forum plaatsen. Al gok ik dat dit laatste pas vanaf 20 december geldt, aangezien niemand nog een active subscription heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:10:
[...]
Dit weekend of begin volgende week komt een totale metamorfose van de website. Niet zo gek dus dat hij momenteel veel onder maintenance is.
Verwijderd
Jup, tot de 20ste kunnen alleen nog mensen met een pre-order posten. Na de 20ste kunnen alleen mensen met een active subscription posten. Volgens mij kan iedereen wel gewoon blijven meelezen.CaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:16:
[...]
Morgen inderdaad; 10 december. Alle berichten, inclusief private messages, topics en zelfs je strafblad (waarschuwingen en bans) zullen dan gewist worden en alleen mensen met een active subscription kunnen dan berichten op het forum plaatsen. Al gok ik dat dit laatste pas vanaf 20 december geldt, aangezien niemand nog een active subscription heeft.
Ik heb niks gevraagd over de pre-order code, maar aangezien ik heb ook bij Zavvi heb besteld, neem ik aan dat de pre-order code daar al goed zit, deze heb ik namelijk al ingevuld. Ik geef je groot gelijk over de webshop van Dynabyte, het product heeft niet eens een productafbeelding of specificatie, het zet nou niet echt aan tot kopen. Desalniettemin heb ik door mijn eerdere pre-order mijn Early Access al geactiveerd in mijn swtor account, als het goed is krijg ik op basis daarvan dus een bepaald aantal dagen eerder toegang door. Ik twijfel alleen nog of ik de bestelling van Zavvi nu moet gaan annuleren, of dat ik beter nog even kan wachten. De prijs van 103,00 voor een CE ga ik echt niet laten liggen in ieder gevalCaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:00:
[...]
Aardige prijs inderdaad. Krijg je je pre-order code per mail ofzo? Als ik dit zo zie, word ik nou niet echt getriggerd om daar te bestellen eerlijk gezegd..Beetje vreemd ook dat de prijs zoveel verschilt van de adviesprijs die vrijwel alle andere retailers hanteren.
Nee, prijs gaat:Sneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:15:
[...]
Blijft de prijs niet gelijk dan?
Des te meer reden om goed na te denken over de AC die wilt (en wat je aan een groep kunt toevoegen).
1e keer: gratis
2e keer: 150 credits
3e keer: 750 credits
4e keer: ....
Oh jawel, mezelf kennende ga ik verdrinken in de characters die ik waarschijnlijk nooit tot level 50 ga levelen. Voor hetzelfde geld probeer ik enkele classes uit en zie ik wel welke ik leuk blijf vinden.CaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:00:
Geen optie om beide characters aan te maken? Ik begin zelf gewoon met het maken van zowel een SI als een BH en dan wissel ik het een beetje af. Vind het niet erg om generieke quests dubbel te doen en heb totaal geen haast om zo snel mogelijk 50 te worden. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen het levelen van twee characters even leuk vindt.
Over het gebrek aan healers en tanks heeft inderdaad SW:TOR enkele voordelen tov WOW. Bijna alle advanced classes hebben een 2e rol, veel beter gedaan dan bv WOW. Nu goed mensen gaan niet continu willen betalen om te switchen tussen hun roles. Gemakkelijk om zo nu en dan eens te doen, maar als het was zoals in wow pre-dualclass, dan scheurt ge uw broek daar aan.
En inderdaad companions zijn zeker een plus voor non-dps specs als ze tussen de endgame content nog willen questen om credits/lore/.. te verkrijgen. Het concept in TOR van companions ziet er zeer goed uitgewerkt uit.
Ik heb gewoon "schrik" dat zoals in vele MMO's er een te kort gaat zijn aan tanks/healers. Velen gaan toch liever zelf tijdens het levellen de schade uitdelen dan hun companion het werk te laten doen en zelf vanop afstand maar wat liggen healen. Maar ik ben nog steeds hyped en misschien maak ik mij druk zonder reden.
I'll do what I can, but expect very little.
Zelf heb ik tijdens de beta een sith Juggernaut aangemaakt (tank) en ik moet zeggen dan solo quests echt geen probleem waren, ik had zeker niet het gevoel dat ik gimped was qua damage.
In launch zal ik een sith sorcerer maken (healspec) en ook hier verwacht ik niet echt issue's mee.
In launch zal ik een sith sorcerer maken (healspec) en ook hier verwacht ik niet echt issue's mee.
yup, in de beta was dit 1.000.000 credits uit m'n hoofd. kan ook 10.000.000 zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:24:
het is een VIP lounge in een cantina toch? Met een vendor waar je wat items kunt kopen voor looks. Maar ik heb al ergens gelezen dat je dit met genoeg credits ook kunt unlocken zonder CE. (niet bevestigd door Bioware)
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het eerste meeschaald met je level (qwa kosten ongeveer) maar dat er wel een max. aan zou zitten...Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:42:
[...]
Nee, prijs gaat:
1e keer: gratis
2e keer: 150 credits
3e keer: 750 credits
4e keer: ....
Tanks schijnen het zelfs heel goed te doen qua heroic quests. DPS classes zijn wel iets sneller met gewone kill quests.themac1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:51:
Zelf heb ik tijdens de beta een sith Juggernaut aangemaakt (tank) en ik moet zeggen dan solo quests echt geen probleem waren, ik had zeker niet het gevoel dat ik gimped was qua damage.
Een max zal er ook wel aan zitten, maar is onbekend. Respec kosten gaan omhoog naar mate je vaker respec'd en sneller achter elkaar, niet op basis van je level.Sneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:17:
[...]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het eerste meeschaald met je level (qwa kosten ongeveer) maar dat er wel een max. aan zou zitten...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 14:21 ]
Zit er eigenlijk een maximum prijs op het respeccen?
Ik las op het swtor forum dat iemand al op 500K credits zat. Weet niet hoe lang het duurt om dat bij elkaar te krijgen, maar als je weken moeten grinden om je respec te krijgen, kun je beter een alt levellen.
Ik las op het swtor forum dat iemand al op 500K credits zat. Weet niet hoe lang het duurt om dat bij elkaar te krijgen, maar als je weken moeten grinden om je respec te krijgen, kun je beter een alt levellen.
Shuttle st20g5
Ik nam als Juggernaut standaard steeds m'n healer (Malavai Quinn) mee op alle quests zodra ik em had, stuk minder downtime tussen encountersThormodo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:12:
[...]
Onzin. Eén woord: companions. Je DPS companion doet (bijna) net zo veel schade als een speler. Sith warriors waren zelfs al aan het klagen dat Vette meer schade deed dan zij (op relatief lagere levels).
Iemand die zelf DPS is zal een healer (of tank) als companion mee moeten nemen. Levelen als healer zal hierdoor maar (heel) iets trager zijn dan als DPS.
Staat er bij origen nu 12-12-2011??
Zou wel relax zijnSneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:14:
Staat er bij origen nu 12-12-2011??
[ Voor 15% gewijzigd door LabsTipJr op 09-12-2011 16:15 ]
Verwijderd
Ben benieuwd lol. Ga maar snel aan mijn verslag anders komt er niks van
.
*edit*
http://www.swtor.com/comm...read.php?t=729890&page=16
SR: Someone made a big typo, and it'll be corrected.
Early Game Access begins on December 13th at 7am EST.
*edit*
SR: Someone made a big typo, and it'll be corrected.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 16:25 ]
Foutje
StephenReid
Today , 04:24 PM
Someone made a big typo, and it'll be corrected.
LOL!!!! Weet zeker dat iemand daar wel wat stress heeft gehad!
Denk dat dat wel mee valt. Ze hebben wel ergere blunders gemaakt als het over communicatie naar de spelers gaat...
Het staat anders nog steeds online, dus zo'n haast is er blijkbaar niet bij om het te fixen.Sneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:34:
LOL!!!! Weet zeker dat iemand daar wel wat stress heeft gehad!
Ligt eraan wie het moet veranderen, indien die persoon in de PST tijdzone zit begint die nu net aan zijn werkdag waarschijnlijk.Royeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:32:
[...]
Het staat anders nog steeds online, dus zo'n haast is er blijkbaar niet bij om het te fixen.
Iemand die een goed DKP systeem weet voor phpbb forums?
Meeste DKP systemen gebruiken een eigen database op php en zijn dus los.Doler schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:24:
Iemand die een goed DKP systeem weet voor phpbb forums?
Zou het zo zijn dat de websitebouwer pas om 9:00 's ochtends geïnformeerd worden over zijn fout, en dat hij dat voordat hij zijn bammetje mag happen in de middag, dit even moet aanpassen? Het lijkt me wel dat zoiets meteen aangepast moet worden, zeker op een druk bezochte website in deze periode. Ik zou het zelf niet doen, maar ik verwacht dat als zo'n fout een dag lang blijft staan, het aardig druk kan worden op het call center om uit te leggen dat het toch echt de 13e is en niet de 12e.Nephalem schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:49:
[...]
Ligt eraan wie het moet veranderen, indien die persoon in de PST tijdzone zit begint die nu net aan zijn werkdag waarschijnlijk.
Ik snap niet waarom men zo druk maakt om wanneer iemand die website gaat aanpassen.
Alsof het een disturbance in the force maakt.
"see what I did there"? :3
het zit hem erin dat ze al bijna de hele week random momenten server maintenance hebben, en ze dit dus allemaal net zo goed tijdens de vernieuwing van het forum hadden kunnen doen.Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:56:
Ik snap niet waarom men zo druk maakt om wanneer iemand die website gaat aanpassen.
liever dat ze bijna de hele week random momenten server maintenence hebben dan dat ze random momenten eruit liggen terwijl wij aan het gamen zijn op hun servers
Precies, nu mag het...Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:04:
liever dat ze bijna de hele week random momenten server maintenence hebben dan dat ze random momenten eruit liggen terwijl wij aan het gamen zijn op hun servers
nieuwe dingen implementeren en testen gaat veel makkelijker als je op elk moment de server even neer kan halen of herstarten.
Je kan ook alles in 1 keer proberen te doen tijdens een wekelijks onderhoud, maar als het dat niet meteen helemaal goed gaat zit je met een probleem.
Helemaal mee eens.Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:04:
Maar mensen Nederlanders moeten altijd wat te klagen hebben. Eer gisteren moest ik me door een pagina (50 posts) werken met alleen maar geklaag over dat de early access vervroegt was

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ja gaat het een keer onze kant op is het nog niet goedPhydomir schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:25:
[...]
Helemaal mee eens.
Maar mensen Nederlanders moeten altijd wat te klagen hebben. Eer gisteren moest ik me door een pagina (50 posts) werken met alleen maar geklaag over dat de early access vervroegt was
Verwijderd
Op het officiele forum staat een poll waarin 11k+ mensen hebben gestemd (http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=294680) wat toch wel een interessant beeld geeft. Deze poll geeft de keuze tussen race, class, faction en playstyle. Dit is op de volgende website in grafiekvorm gezet:
http://disdaingaming.com/swtor/the-poll-end-all-polls (mda reddit)
Leuk om te zien dat het redelijk gelijk opgaat.
http://disdaingaming.com/swtor/the-poll-end-all-polls (mda reddit)
Leuk om te zien dat het redelijk gelijk opgaat.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 21:18 ]
Lol, ik ga de minst voorkomende combinatie spelen... Mirialan Scoundrel (healing).
We kunnen ons dus verwachten aan een hele hoop human sentinels en sorcerers...
We kunnen ons dus verwachten aan een hele hoop human sentinels en sorcerers...
Ik houd me wel aan m'n 'scarface' sith pureblood juggernaut, net zoals in de beta
Mijn plan was: Human Female Sith Warrior Marauder Grey. Het hele concept van een female Sith Warrior leek mij een erg hot/sexy idee.
Echter twijfel ik daar aan want:
1. Romancing tussen hetzelfde geslacht is (nog) niet mogelijk. Dan zou ik dus met een male companion kunnen romancen maar ondanks dat ik absoluut niets tegen homosexuelen heb is het spelen van een female character en romancen met een male iets wat voor mijn gevoel raar is. Dat kan ik niet.
2. Grey is mogelijk. Heeft ook mijn persoonlijke voorkeur omdat Grey eigenlijk "jezelf" is. Echter de rewards van commendations zijn als het gaat om lightsabers altijd lightside of darkside. Door Grey te gaan beperk ik mezelf met rewards.
Waarschijnlijk wordt het dan Human Male Sith Warrior Marauder Light.
Echter twijfel ik daar aan want:
1. Romancing tussen hetzelfde geslacht is (nog) niet mogelijk. Dan zou ik dus met een male companion kunnen romancen maar ondanks dat ik absoluut niets tegen homosexuelen heb is het spelen van een female character en romancen met een male iets wat voor mijn gevoel raar is. Dat kan ik niet.
2. Grey is mogelijk. Heeft ook mijn persoonlijke voorkeur omdat Grey eigenlijk "jezelf" is. Echter de rewards van commendations zijn als het gaat om lightsabers altijd lightside of darkside. Door Grey te gaan beperk ik mezelf met rewards.
Ik heb helaas geen bron, maar iemand van BW plaatste wel op het forum dat ze de wens van de community om gear specifiek voor grey players in overweging zouden nemen. Zegt natuurlijk niet veel, maar ze weten iig dat het een wens is en kijken wat ze kunnen doen.
Verwijderd
Het lijkt mij stug dat BioWare niet één of ander CMS heeft waar hun site op draait en dat ze een "websitebouwer" nodig hebben om een datum op een webpagina aan te passen. Dit lijkt mij meer iets voor een contenteditor of webredacteur. Zo'n blunder had bij mijn oude werkgever/website gewijzigd geweest nog voor iemand in het forum kan reageren. Maarja ik werk niet voor BioWare dus ik weet het ook niet.Royeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:53:
[...]
Zou het zo zijn dat de websitebouwer pas om 9:00 's ochtends geïnformeerd worden over zijn fout, en dat hij dat voordat hij zijn bammetje mag happen in de middag, dit even moet aanpassen? Het lijkt me wel dat zoiets meteen aangepast moet worden, zeker op een druk bezochte website in deze periode. Ik zou het zelf niet doen, maar ik verwacht dat als zo'n fout een dag lang blijft staan, het aardig druk kan worden op het call center om uit te leggen dat het toch echt de 13e is en niet de 12e.
Ik heb mijn pre-order doosje/code al binnen van Bol.com, best snel, gisteravond order ingeschoten en nu al code binnen. Is het nu veilig om mijn order bij Amazon te annuleren? Volgens Bol wordt het tweede deel de 15e verstuurd, maar na die blunder in juli voel ik mij echt niet op mijn gemak om hem te annuleren voor ik een verzend code/mail van Bol binnen heb.
Edit: Even in bron gekeken en het lijkt er op dat swtor.com draait op Drupal...
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 23:00 . Reden: swtor bron gespiekt ]
Hoort er dan niet bij elke pre-order doosje een CE doos?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:57:
[...]
Het lijkt mij stug dat BioWare niet één of ander CMS heeft waar hun site op draait en dat ze een "websitebouwer" nodig hebben om een datum op een webpagina aan te passen. Dit lijkt mij meer iets voor een contenteditor of webredacteur. Zo'n blunder had bij mijn oude werkgever/website gewijzigd geweest nog voor iemand in het forum kan reageren. Maarja ik werk niet voor BioWare dus ik weet het ook niet.
Ik heb mijn pre-order doosje/code al binnen van Bol.com, best snel, gisteravond order ingeschoten en nu al code binnen. Is het nu veilig om mijn order bij Amazon te annuleren? Volgens Bol wordt het tweede deel de 15e verstuurd, maar na die blunder in juli voel ik mij echt niet op mijn gemak om hem te annuleren voor ik een verzend code/mail van Bol binnen heb.
Verwijderd
Pre-order code maakt niet uit zei SR. Ik had al een code van Amazon die ik in juli heb geregistreerd en die kwam via de mail. Als ik bij Amazon annuleer houd ik gewoon die pre-order code dus heb ik nu in feite een pre-order code over en ik houd daardoor ook mijn early access plek.Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:03:
[...]
Hoort er dan niet bij elke pre-order doosje een CE doos?
Hij doelt op je vraag of het nu veilig is om de bestelling bij Amazon te annuleren. Ik vraag me stiekem ook af of een CE pre-orderkit garandeert dat je volgende week de CE krijgt. Ik durf ook nog niet mijn Amazon bestelling te annuleren..Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:06:
[...]
Pre-order code maakt niet uit zei SR. Ik had al een code van Amazon die ik in juli heb geregistreerd en die kwam via de mail. Als ik bij Amazon annuleer houd ik gewoon die pre-order code dus heb ik nu in feite een pre-order code over en ik houd daardoor ook mijn early access plek.
indd daar doelde ik op.CaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:08:
[...]
Hij doelt op je vraag of het nu veilig is om de bestelling bij Amazon te annuleren. Ik vraag me stiekem ook af of een CE pre-orderkit garandeert dat je volgende week de CE krijgt. Ik durf ook nog niet mijn Amazon bestelling te annuleren..
Want meestal is het zo dat als je een pre order kit hebt dat je 100% kans hebt op een CE editie
Precies, kijk dat sommige mensen dat vinden overkomen als ''zeiken'' prima, maar ik vind het bijzonder dat zoiets niet gewoon direct aangepast wordt, ik dacht dat het echt om een afbeelding ging, maar als het inderdaad alleen om een stukje tekst ging waar 12 i.p.v 13 staat, dan hoeft dit natuurlijk geen volle dag te duren om dit aan te passen. Een stukje reactie en je voorkomt een hele boel vragen van ''ignorant people'' die steen en been klagen over een verkeerde Early Access datum.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:57:
[...]
Het lijkt mij stug dat BioWare niet één of ander CMS heeft waar hun site op draait en dat ze een "websitebouwer" nodig hebben om een datum op een webpagina aan te passen. Dit lijkt mij meer iets voor een contenteditor of webredacteur. Zo'n blunder had bij mijn oude werkgever/website gewijzigd geweest nog voor iemand in het forum kan reageren. Maarja ik werk niet voor BioWare dus ik weet het ook niet.
Verwijderd
Friday update:
progression video van de sith inquisitor --> YouTube: STAR WARS™: The Old Republic™ - Character Progression - Sith Inquisitor
Die gear van de assassin ziet er wel tof uit, maar de sorcerer is toch wel even wennen
.
progression video van de sith inquisitor --> YouTube: STAR WARS™: The Old Republic™ - Character Progression - Sith Inquisitor
Die gear van de assassin ziet er wel tof uit, maar de sorcerer is toch wel even wennen
Verwijderd
Goeie vraag en uit de mail reacties waarin ik duidelijk vraag of er nu gegarandeerd een kopie voor mij opzij is gelegd werd ik niet veel wijzer. Ze zeiden alleen artikel 2 wordt de 15e verstuurd.Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:16:
[...]
indd daar doelde ik op.
Want meestal is het zo dat als je een pre order kit hebt dat je 100% kans hebt op een CE editie
Toen ik belde vandaag bleef ik weer hameren op "Is het zeker dat ik een exemplaar krijg voor de 20e en kan ik mijn order bij Amazon annuleren?" Uiteindelijk vroeg ik "Ok, dus ik kan met een gerust hart de order bij Amazon annuleren en hoef me dan geen zorgen te maken of jullie niet weer een fout maken?" Waarop ze reageerde met "Ja hoor, hij wordt de 15e verstuurd." Toen heb ik het gesprek maar beëindigt, maar ik voel me nog steeds niet gerust om die cancel knop in te drukken op Amazon.
Zelfde verhaal als bij Dynabyte, ook daar werd mij verteld dat de CE de 15e beschikbaar is, maar ik twijfel er erg aan. De winkelier vond het zelf ook vreemd dat de officiële release 5 dagen later ligt. Afwachten dus...Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:27:
[...]
Goeie vraag en uit de mail reacties waarin ik duidelijk vraag of er nu gegarandeerd een kopie voor mij opzij is gelegd werd ik niet veel wijzer. Ze zeiden alleen artikel 2 wordt de 15e verstuurd.
Toen ik belde vandaag bleef ik weer hameren op "Is het zeker dat ik een exemplaar krijg voor de 20e en kan ik mijn order bij Amazon annuleren?" Uiteindelijk vroeg ik "Ok, dus ik kan met een gerust hart de order bij Amazon annuleren en hoef me dan geen zorgen te maken of jullie niet weer een fout maken?" Waarop ze reageerde met "Ja hoor, hij wordt de 15e verstuurd." Toen heb ik het gesprek maar beëindigt, maar ik voel me nog steeds niet gerust om die cancel knop in te drukken op Amazon.
Verwijderd
Daar is wel duidelijkheid over. SR heeft in de forum gepost dat europa de CD's vanaf de 15e mag uitleveren en America en Canada pas de 20e. Dat begon een lekkere flame war die in no-time over de 500 pagina's heen ging.Royeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:29:
[...]
Zelfde verhaal als bij Dynabyte, ook daar werd mij verteld dat de CE de 15e beschikbaar is, maar ik twijfel er erg aan. De winkelier vond het zelf ook vreemd dat de officiële release 5 dagen later ligt. Afwachten dus...
dan wist die winkelier zeker nog niet over de early accessRoyeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:29:
[...]
Zelfde verhaal als bij Dynabyte, ook daar werd mij verteld dat de CE de 15e beschikbaar is, maar ik twijfel er erg aan. De winkelier vond het zelf ook vreemd dat de officiële release 5 dagen later ligt. Afwachten dus...
Aan de datum ligt het niet, die klopt wel. Dat plaatste SR op het forum.Royeboi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:29:
[...]
Het is meer omdat er in het verleden wel vaker dingen zijn misgegaan bij bol. En wat Dynabyte betreft vind ik de prijs gewoon absurd significant verschillen ten opzichte van de normale prijs. Tenzij ik iemand persoonlijk zou kennen die die daar werkt, zou ik de gok niet aandurven. Maar ik hoop van harte voor je dat ze hem gewoon geleverd krijgen!In Europe, game copies will be available at retail starting on December 15, 2011. For those of you in the USA and Canada, game copies will be available at retail starting on December 20, 2011. For those of you who pre-ordered digital editions of the game from Origin.com, you will be emailed your Game Codes starting December 16, 2011.
Verwijderd
Je kan ook diplomacy kiezen als profession, en daarmee light- of darkside punten scoren, waardoor je nog steeds je eigen beslissingen kan maken, maar toch de alignment-specific gear grijpen. Ook kan je op max level repeatable decisions gewoon doen en op die manier je punten omhoog grinden als het echt de gear waard is.Kaap schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:40:
...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 23:37 ]
Dat zou mooi zijn!Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:33:
[...]
Daar is wel duidelijkheid over. SR heeft in de forum gepost dat europa de CD's vanaf de 15e mag uitleveren en America en Canada pas de 20e. Dat begon een lekkere flame war die in no-time over de 500 pagina's heen ging.
Ik heb de Early Access code al, dus dat maakt niet zoveel meer uit. Gaat nu om de final registration code die ik op de 20e moet invullen.Ienni1983 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:33:
[...]
dan wist die winkelier zeker nog niet over de early access
Het is inderdaad een verschil van bijna € 50,00. Maar zoals gezegd, besteld in de webshop, en de winkelier geeft aan dat ze ze gewoon nog binnen krijgen. Daar ga ik dan ook vanuit. Zo niet, dan heb ik de standaard editie alsnog, het is dan maar pech gehad. Al zou ik dan nog wel wat proberen te regelen, ik heb immers een bestelling geplaatst dus het is dan op zijn zacht gezegd niet netjes om dan totaal niets te leveren. Ik zit in ieder geval safe, en ben benieuwd of ik hem inderdaad voor € 103,- kan bemachtigen, zou wel top zijn.CaptainCharisma schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:34:
[...]
Aan de datum ligt het niet, die klopt wel. Dat plaatste SR op het forum.
[...]
Het is meer omdat er in het verleden wel vaker dingen zijn misgegaan bij bol. En wat Dynabyte betreft vind ik de prijs gewoon absurd significant verschillen ten opzichte van de normale prijs. Tenzij ik iemand persoonlijk zou kennen die die daar werkt, zou ik de gok niet aandurven. Maar ik hoop van harte voor je dat ze hem gewoon geleverd krijgen!
Nouja ivm de dollar prijs zit ie wel op lijn. die 150 is weer eens euro = dollar oplichterijpraktijken.En wat Dynabyte betreft vind ik de prijs gewoon absurd significant verschillen ten opzichte van de normale prijs. Tenzij ik iemand persoonlijk zou kennen die die daar werkt, zou ik de gok niet aandurven. Maar ik hoop van harte voor je dat ze hem gewoon geleverd krijgen!
Dat wel, maar Dynabyte zou er zelf ook op moeten verdienen? Of houdt dat in dat Bol.com dan minimaal € 50,- in zijn zak steekt?Echnon schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:40:
[...]
Nouja ivm de dollar prijs zit ie wel op lijn. die 150 is weer eens euro = dollar oplichterijpraktijken.
CanYouRunIt zegt dat mijn Macbook Pro hem helemaal kan runnen (100%)
!
betrouwbare informatie?
betrouwbare informatie?
[ Voor 15% gewijzigd door LikeAKing op 09-12-2011 23:42 ]
Dat is alleen nog het minimum spec requirement, de recommended staan nog niet op Canyourunit.LikeAKing schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:42:
CanYouRunIt zegt dat mijn Macbook Pro hem helemaal kan runnen (100%)!
betrouwbare informatie?
Ah, maar dan betekend minimum dus dat ik geen framelaggs heb wanner ik op "low/minimum detail" speel, toch?
Heb een hekel aan framelaggss
+ kan je hem gewoon in de winkel kopen? (game mania, mediamarkt, saturn etc) Of MOET je hem bestellen?
+ kan je hem gewoon in de winkel kopen? (game mania, mediamarkt, saturn etc) Of MOET je hem bestellen?
[ Voor 27% gewijzigd door LikeAKing op 09-12-2011 23:56 ]
Dat komt omdat eigenlijk de EU op de 22e zou beginnen en de VS op de 20eVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:33:
[...]
Daar is wel duidelijkheid over. SR heeft in de forum gepost dat europa de CD's vanaf de 15e mag uitleveren en America en Canada pas de 20e. Dat begon een lekkere flame war die in no-time over de 500 pagina's heen ging.
Leveringen aan winkels zijn maar 1 dag in de week.
Om de levering in de EU ook naar 20 dec te kunnen brengen, moest de levering aan de winkels al de 15e gebeuren.
Vandaar dat EU winkels al 15dec kunnen verkopen nu, en US winkels pas de 20e. De kans dat EA het nog voor elkaar krijgt de productie genoeg op te schroeven om eerder te kunnen leveren is klein.
Heb mij CE gewoon bij Game Mania gaan bestellenLikeAKing schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:52:
Ah, maar dan betekend minimum dus dat ik geen framelaggs heb wanner ik op "low/minimum detail" speel, toch?
Verwijderd
Dude in Zweden heeft hem 3 dagen geleden al ontvangen.
Deel 1 http://youtu.be/IAMLHw8P9Jc
Deel 2 http://youtu.be/wgVDhmFoVbU
Gelijk een waarschuwing.
Pak de vleugels van de Lightsaber niet vast !! Zoals je kan zien in deel 2 breken die makkelijk af.
Hier nog 1
YouTube: Star Wars: The Old Republic CE Unboxing
Deel 1 http://youtu.be/IAMLHw8P9Jc
Gelijk een waarschuwing.
Pak de vleugels van de Lightsaber niet vast !! Zoals je kan zien in deel 2 breken die makkelijk af.
Hier nog 1
YouTube: Star Wars: The Old Republic CE Unboxing
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 00:15 ]
1e is stukVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:13:
Dude in Zweden heeft hem 3 dagen geleden al ontvangen.
Deel 1 http://www.youtube.com/watch?v=IAMLHw8P
Gelijk een waarschuwing.
2e werkt nu wel
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 10-12-2011 00:20 ]
Als je de minimum passeert, mag je er vanuit gaan dat de game wel werkt lijkt mij. Vergelijk zelf je specs van je notebook met de minimum specs van de game, als het er allemaal erg dichtbij ligt, dan hoogstwaarschijnlijk alles op Low, anders redt je medium ook prima. Recommended specs zijn ook in dit draadje te vinden.LikeAKing schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:52:
Ik had ook die collector's edition moeten bestellen...
Zelfde situatie, ook wat heen en weer gemaild en ook nog geen steek wijzer. Laat m'n order bij Amazon dan ook nog even staan, als Bol.com inderdaad de 15e levert heb ik nog genoeg tijd om die te annuleren.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:27:
[...]
Goeie vraag en uit de mail reacties waarin ik duidelijk vraag of er nu gegarandeerd een kopie voor mij opzij is gelegd werd ik niet veel wijzer. Ze zeiden alleen artikel 2 wordt de 15e verstuurd.
Verwijderd
Goed om dit nogmaals bevestigd te zien:
KyleLDaugherty Kyle Daugherty
@Rockjaw I just want to confirm if Amazon actually has the power to cancel our Early Game Access for canceling our Pre-Order with them.
Rockjaw Stephen Reid
@KyleLDaugherty No they don't.
Ouch, dat is zonde.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:13:
Gelijk een waarschuwing.
Weet iemand toevallig of de Time Cards / Game Cards regio vrij zijn? De Time Cards zijn in andere landen / webshops vaak goedkoper, en ik hoef geen fysieke kaart, per e-mail gaat sneller en is vaak nog goedkoper ook. Ik kan hier geen officiële info over vinden, ben al een tijdje aan het zoeken (Zal het wel weer gemist hebben, Google / tor forum, en dit forum, niks kunnen vinden hierover).
Het hele spel is regio-vrij.Royeboi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 03:03:
Weet iemand toevallig of de Time Cards / Game Cards regio vrij zijn? De Time Cards zijn in andere landen / webshops vaak goedkoper, en ik hoef geen fysieke kaart, per e-mail gaat sneller en is vaak nog goedkoper ook. Ik kan hier geen officiële info over vinden, ben al een tijdje aan het zoeken (Zal het wel weer gemist hebben, Google / tor forum, en dit forum, niks kunnen vinden hierover).
Maar het komt voorlopig alleen in de EU en de VS op de markt.
Niks dat je tegenhoud om vanuit Azië ofzo te spelen of om timecards te kopen in andere landen.
Maar er is geen russische of aziatische winkel die het voor de halve prijs verkopen zoals met wereldwijde releases.
heb ik wel leuk de CE kit enzo, moet ik nog wel even ergens snel het geld ervoor vandaan halen binnen 10 dagen
Verwijderd
Nou moet ik zeggen dat dat ook niet de meest voorzichtigste Zweed is die ik ooit heb gezienVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 02:32:
Goed om dit nogmaals bevestigd te zien:
[...]
[...]
Ouch, dat is zonde.
Iemand enig idee hoe ik snel mijn digitale pre-order bij Origin kan annuleren?
Via de Origin website word ik niet veel wijzer en live-chat is altijd niet beschikbaar.
Moet ik gewoon het nederlandse Origin telefoonnummer bellen? Of hoe hebben andere tweakers dat gedaan?
Ik lees op internet namelijk veel verschillende berichten.
Via de Origin website word ik niet veel wijzer en live-chat is altijd niet beschikbaar.
Moet ik gewoon het nederlandse Origin telefoonnummer bellen? Of hoe hebben andere tweakers dat gedaan?
Ik lees op internet namelijk veel verschillende berichten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)